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動物用狂犬病ワクチンの世界市場 - 2024-2031


Global Animal Rabies Vaccine Market - 2024-2031

概要 世界の動物用狂犬病ワクチン市場は、2023年に4億6,414万米ドルに達し、2031年には6億4,498万米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年の年平均成長率は4.2%である。 狂犬病は最も致命的な人獣共通感... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2024年8月6日 US$4,350
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サマリー

概要
世界の動物用狂犬病ワクチン市場は、2023年に4億6,414万米ドルに達し、2031年には6億4,498万米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年の年平均成長率は4.2%である。
狂犬病は最も致命的な人獣共通感染症のひとつであり、感染した動物に咬まれたり、唾液を介して人に感染する。この感染症の最も一般的な媒介者は、犬、猫、コウモリ、アライグマなどである。狂犬病はワクチンで予防可能であるため、撲滅のためには動物への予防接種が必要であり、最も一般的なステップである。
獣医動物に使用される狂犬病ワクチンは、動物の免疫細胞を活性化させて狂犬病感染に対する抗体を作らせる不活化(殺傷)ワクチンが主流である。狂犬病ワクチンのもう1つの種類はORV(経口狂犬病ワクチン)で、これは組換えウイルスベクターベースのワクチンであり、餌に混ぜて野生動物に投与される。
市場ダイナミクス:推進要因
狂犬病撲滅に向けた政府の取り組みの高まり
狂犬病は、犬を介して人に感染する最も一般的な人獣共通感染症のひとつである。犬の数が多いため、多くの国で負担となっている。狂犬病流行国の政府機関は、狂犬病撲滅プログラムに積極的に取り組んでおり、犬の集団ワクチン接種を主要な行動計画としている。これは費用対効果の高い戦略であり、ウイルスの蔓延を防ぐことができる。
例えば、2023年、インド政府は、2030年までに犬を媒介とした狂犬病撲滅のための国家行動計画(NAPRE)を発表した。このイニシアチブは、2030年までにインドで犬に噛まれた狂犬病による死亡をゼロにすることを目標としている。このイニシアチブの中核となる行動計画のひとつは、定められた地域において、毎年3年連続で犬の狂犬病予防ワクチン接種率を70%以上にすることである。
世界レベルでは、世界保健機関(WHO)、世界動物保健機関(WOAH)、国連食糧農業機関(FAO)、および世界狂犬病対策連合(GARC)が、ワンヘルスの枠組みの中で、狂犬病対策連合(UAR)という戦略的協力体制を構築している。この協力関係により、2030年までに犬を介した狂犬病による人間の死亡をなくすための世界戦略計画「Zero by 30」が策定され、開始された。
さらにアフリカでは、チャド、エリトリア、ケニア、ナミビア、タンザニア、チュニジアなどの国々で、犬を介した狂犬病対策プロジェクトやイニシアチブが数多く実施されている。
犬の集団予防接種戦略に重点を置いたこうした政府の取り組みにより、予測期間中に動物用狂犬病ワクチンの膨大な需要が創出されると予想される。
抑制要因
一部の低所得国では、予算の制約や認識不足のためにワクチン接種が効果的に行われず、これらの国へのワクチン供給が制限される可能性がある。さらに、原材料のサプライチェーンの不一致が生産能力の障害となる可能性もある。
セグメント分析
世界の動物用狂犬病ワクチン市場は、ワクチンの種類、動物の種類、投与経路、地域によって区分される。
種類別では不活化ワクチンが世界の動物用狂犬病ワクチン市場シェアの約45.7%を占めている。
世界保健機関(WHO)によると、不活化狂犬病ワクチンは犬の非経口ワクチン接種に広く利用可能であり、犬の95%以上で強固な免疫反応が得られることが繰り返し示されている。さらに、動物用狂犬病ワクチンメーカーの大半は、非免疫原性の可能性と開発コストの低さから、この不活化ワクチンの開発に注力しています。
例えば、以下に動物用狂犬病ワクチン製造業者の上位リストと製造しているワクチンの種類を示す。
メーカー名 ワクチンタイプ
1 メルク社ノビバック狂犬病不活化ワクチン
2 ベーリンガーインゲルハイム・インターナショナルGmbH ラビシン/ラボラルV-RG 不活化
3 BIO-MED Rabies Vet 非アクティブ化
4 Brilliant Biopharma Rabivac Vet 非アクティブ化
5 Zoetis Services LLC Vanguard Rabies 非アクティブ化
6 Virbac.ラビジェン モノ 不活化
7 Elanco Rabvac 非アクティブ化
8 Ceva ONRAB リコンビナント
表1:動物用狂犬病ワクチン製造業者とワクチンの種類一覧
上記のリストは、不活化狂犬病ワクチンの市場シェアの高さを示している。これらのメーカーは、独自に供給している以外に、WHOやWOAH(世界動物保健機関)などの組織と協力して、動物の予防接種プログラムにこれらのワクチンを供給している。
例えば、ラテンアメリカを拠点とする動物用ワクチンの製造・供給業者であるBiogénesis Bagó社は、不活化ワクチンを14年間にわたって15カ国に供給し、1億3,800万回分以上を供給している。さらに同社は、WHOとともに2030年までに狂犬病を撲滅することを目指している。
地理的分析
世界の動物用狂犬病ワクチン市場では、アジア太平洋地域が38.6%のシェアを占め、市場を支配すると予想されている。
アジア太平洋地域は、人間の人口だけでなく動物の人口も最も多い地域である。世界動物保健機構(WHO)によると、狂犬病関連死の95%以上はアジアとアフリカで発生している。また、世界保健機関によれば、アジアとアフリカは狂犬病の最も流行した地域である。この地域では、犬から人への狂犬病の感染率が高くなっています。以下の図は、現在の狂犬病流行地域と公表されている狂犬病国家戦略計画(NSP)を示したものである。インド、ベトナム、マレーシア、インドネシアなどの東南アジア諸国は、高蔓延地域であり、活発な国家戦略計画(NSP)を有している。



出典世界保健機関(WHO):グローバル・ヘルス・オブザーバトリー
これらの国家戦略計画は、通常2つの中核的行動計画を中心に展開される。
1.犬に咬まれた人が狂犬病ワクチンの予防治療を受けられるようにすること。
2.犬に積極的に予防接種を行い、狂犬病の蔓延を防止する。
WHOのZero by 2030報告書によると、犬の集団予防接種のコストは、流行国における狂犬病感染者の予防治療よりもはるかに低い。犬1頭当たりの集団予防接種費用は平均4.03米ドル(最低1.56米ドル~最高11.33米ドル)であるのに対し、人間の治療費用は108米ドル近くかかる。
したがって、犬の集団予防接種は流行地における効果的な防疫計画である。アジア諸国は最も流行している地域であり、動物用狂犬病ワクチン製造業者が存在することから、この地域が市場を支配すると予想される。


市場区分
タイプ別
- 不活化ワクチン
- 組み換えベクターワクチン
動物タイプ別
- 犬
- 猫
- 牛
- ヤギ&ヒツジ
- 馬
- その他
投与経路別
- 経口
- 非経口
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
イギリス
o フランス
o スペイン
o イタリア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o 韓国
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
競争状況
動物用狂犬病ワクチン市場の主要企業には、Merck & Co., Inc.、Boehringer Ingelheim International GmbH、BIO-MED、Brilliant Biopharma、Zoetis Services LLC、Indian Immunologicals Ltd.、Virbac.、Elanco、Ceva、Biogénesis Bagóamóなどがあります。
レポートを購入する理由
- 動物用狂犬病ワクチンの世界市場をタイプ、動物種、投与経路、地域に基づき細分化し、主要な商業資産やプレーヤーを理解する。
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動物用狂犬病ワクチンの世界市場レポートは、約62の表、53の図、187ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

目次
1.方法論とスコープ
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.タイプ別スニペット
3.2.動物タイプ別スニペット
3.3.投与経路別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.狂犬病罹患率の上昇
4.1.1.2.狂犬病撲滅に向けた政府の取り組みの高まり
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.ワクチン接種プログラムの高コスト
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.アンメット・ニーズ
5.6.PESTEL分析
5.7.特許分析
5.8.SWOT分析
6.タイプ別
6.1.はじめに
6.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
6.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
6.2.不活化ワクチン
6.2.1.序論
6.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
6.3.組み換えベクターワクチン
7.動物タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、動物タイプ別
7.1.2.市場魅力度指数(動物タイプ別
7.2.犬
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.猫
7.4.牛
7.5.ヤギとヒツジ
7.6.馬
7.7.その他
8.投与経路別
8.1.はじめに
8.1.1.投与経路別市場規模分析と前年比成長率分析(%)1.2.
8.1.2.市場魅力度指数(投与経路別
8.2.経口*剤
8.2.1.序論
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.非経口
9.地域別
9.1.はじめに
9.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
9.1.2.市場魅力度指数、地域別
9.2.北米
9.2.1.はじめに
9.2.2.主な地域別ダイナミクス
9.2.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 2.4.
9.2.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%)、動物タイプ別
9.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):投与経路別
9.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
9.2.6.1.米国
9.2.6.2.カナダ
9.2.6.3.メキシコ
9.3.ヨーロッパ
9.3.1.はじめに
9.3.2.地域別の主な動き
9.3.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 3.4.
9.3.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%)、動物タイプ別
9.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):投与経路別
9.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
9.3.6.1.ドイツ
9.3.6.2.イギリス
9.3.6.3.フランス
9.3.6.4.イタリア
9.3.6.5.スペイン
9.3.6.6.その他のヨーロッパ
9.4.南米
9.4.1.はじめに
9.4.2.地域別主要市場
9.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
9.4.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%)、動物タイプ別
9.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):投与経路別
9.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
9.4.6.1.ブラジル
9.4.6.2.アルゼンチン
9.4.6.3.その他の南米地域
9.5.アジア太平洋
9.5.1.はじめに
9.5.2.主な地域別ダイナミクス
9.5.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
9.5.4.市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、動物タイプ別
9.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):投与経路別
9.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
9.5.6.1.中国
9.5.6.2.インド
9.5.6.3.日本
9.5.6.4.韓国
9.5.6.5.その他のアジア太平洋地域
9.6.中東・アフリカ
9.6.1.はじめに
9.6.2.地域別の主な動き
9.6.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
9.6.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、動物タイプ別
9.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):投与経路別
10.競合情勢
10.1.競合シナリオ
10.2.市場ポジショニング/シェア分析
10.3.M&A分析
11.企業プロフィール
11.1.メルク社
11.1.1.会社概要
11.1.2.製品ポートフォリオと内容
11.1.3.財務概要
11.1.4.主な展開
11.2.ベーリンガーインゲルハイム・インターナショナルGmbH
11.3.バイオメド
11.4.ブリリアントバイオファーマ
11.5.ゾエティス・サービスLLC
11.6.インディアン・イムノロジカルズ・リミテッド
11.7.ビルバック
11.8.エランコ
11.9.セバ
11.10.バイオジェネシス・バゴ
リストは網羅的ではない
12.付録
12.1.会社概要とサービス
12.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
The global animal rabies vaccine market reached US$ 464.14 million in 2023 and is expected to reach US$ 646.98 million by 2031, growing at a CAGR of 4.2% during the forecast period 2024-2031.
Rabies is one the most deadly zoonotic infections that is spread to people through infected animal bites, and saliva. The most common carriers of this infection are dogs, cats, bats, raccoons, etc. The condition is vaccine-preventible, hence immunization of animals is a necessary and most commonly followed step for eradication.
The rabies vaccine used in veterinary animals is mostly inactivated (killed) which activates the immune cells in the animal to create antibodies against the rabies infection. The other type of rabies vaccine is ORV (oral rabies vaccine) which is a recombinant viral vector-based vaccine, given to wild animals, by incorporating it in food.
Market Dynamics: Drivers
Rising government initiatives to eradicate rabies
Rabies is one of the most common zoonotic infections that spreads to humans through dogs. It has become a burden in many countries, due to the widespread dog population. The government bodies of the endemic nations have been actively taking up rabies eradication programs, with a major action plan to mass vaccinate the dogs. This is a cost-effective strategy and better eliminates the virus spread.
For instance, In 2023, the government of India unveiled the National Action Plan for Dog Mediated Rabies Elimination by 2030 (NAPRE). The initiative aims to achieve zero deaths by 2030 in India caused by dog bite-mediated rabies. One of the core action plans of this initiative is to achieve at least 70 % Anti Rabies vaccination coverage among dogs in a defined geographical area annually for 3 consecutive years.
At the global level, the World Health Organization (WHO), the World Organisation for Animal Health (WOAH), the Food and Agriculture Organization of the United Nations (FAO), and the Global Alliance for Rabies Control (GARC) have forged a strategic collaboration named United Against Rabies (UAR) in the framework of One Health. This collaboration has developed and launched a Global Strategic Plan to end human deaths from dog-mediated rabies by 2030 ‘Zero by 30’.
Additionally, in Africa, numerous dog-mediated rabies control projects and initiatives are being implemented in countries such as in Chad, Eritrea, Kenya, Namibia, Tanzania, and Tunisia.
These government initiatives, focusing on mass dog vaccination strategies are anticipated to create a huge demand for animal rabies vaccine in the forecast period.
Restraints
In some low-income countries, the vaccination drives may not effectively take place due to budget constraints and lack of awareness, limiting the supply of vaccines to these countries. Moreover, raw material supply chain discrepancies may create a hurdle to the production capacities.
Segment Analysis
The global animal rabies vaccine market is segmented based on type, animal type, route of administration, and region.
The inactivated vaccine in the type segment accounted for approximately 45.7% of the global animal rabies vaccine market share.
According to the World Health Organization (WHO) inactivated rabies vaccine is widely available for parenteral vaccination of dogs and has repeatedly been shown to result in a robust immune response in >95% of dogs. Moreover, the majority of the veterinary rabies vaccine manufacturers are focusing on developing this inactivated vaccine due to its non-immunogenic potential and low cost of development.
For instance, below is the list of top animal rabies vaccine manufacturers and the type of vaccine they are manufacturing.
Sr. No Manufacturer Vaccine Vaccine Type
1 Merck & Co., Inc. Nobivac Rabies Inactivated
2 Boehringer Ingelheim International GmbH Rabisin/ Raboral V-RG Inactivated
3 BIO-MED Rabies Vet Inactivated
4 Brilliant Biopharma Rabivac Vet Inactivated
5 Zoetis Services LLC Vanguard Rabies Inactivated
6 Virbac. RABIGEN Mono Inactivated
7 Elanco Rabvac Inactivated
8 Ceva ONRAB Recombinant
Table 1: List of Animal Rabies Vaccine Manufacturers and the Vaccine Type
The above list defines the higher market share of inactivated rabies vaccine. These manufacturers apart from independently supplying, work in collaboration with organizations such as WHO and WOAH (World Organization for Animal Health) to supply these vaccines for animal immunization programs.
For instance, Biogénesis Bagó a Latin American-based animal vaccine manufacturer and supplier, has supplied its inactivated vaccine over 14 years span to 15 countries with more than 138 million doses. Moreover, the company has been working along with WHO to eradicate rabies by 2030.
Geographical Analysis
Asia-Pacific is expected to dominate the market with a 38.6% share in the global animal rabies vaccine market.
Asia-Pacific is the most populous region, not only in terms of human population but also in animal population. According to the World Organization for Animal Health, more than 95% of rabies-related deaths occur in Asia and Africa. Moreover, according to the World Health Organization, Asia and Africa are the most endemic regions for rabies. The transmission rate of rabies from dogs to humans is higher in this region. The figures below define the current rabies endemic regions and publicly available rabies national strategic plans (NSP). South East Asian countries like India, Vietnam, Malaysia, and Indonesia are highly endemic and also have an active NSP, Likewise in the Western Pacific, China is highly endemic and also has an active NSP.



Source: World Health Organization: The Global Health Observatory
These national strategic plans usually revolve around 2 core action plans.
1. To make the rabies vaccine available to the dog-bit person for prophylaxis treatment.
2. To prevent the spread of rabies, by actively immunizing the dogs.
As per WHO’s Zero by 2030 report, the cost of mass dog immunization is far lower than prophylactic treatment of rabies-infected patients in endemic counties. The average mass dog immunization cost per dog is US$4.03 (min: US$ 1.56 - max: US$ 11.33), whereas for human treatment, this cost is nearly US$ 108.
Hence mass dog immunization is an effective control plan in the endemic regions. Asian countries being the most endemic ones combined with the availability of animal rabies vaccine manufacturers, the region is expected to dominate the market.


Market Segmentation
By Type
• Inactivated Vaccine
• Recombinant Vector Vaccine
By Animal Type
• Dogs
• Cats
• Cattle
• Goats & Sheep
• Equines
• Others
By Route of Administration
• Oral
• Parenteral
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o U.K.
o France
o Spain
o Italy
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o South Korea
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Competitive Landscape
The major players in the animal rabies vaccine market include Merck & Co., Inc., Boehringer Ingelheim International GmbH, BIO-MED, Brilliant Biopharma, Zoetis Services LLC, Indian Immunologicals Ltd., Virbac., Elanco, Ceva and Biogénesis Bagóamong others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global animal rabies vaccine market segmentation based on type, animal type, route of administration, and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development
• Excel data sheet with numerous data points of animal rabies vaccine market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global animal rabies vaccine market report would provide approximately 62 tables, 53 figures, and 187 Pages.
Target Audience 2024
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Animal Type
3.3. Snippet by Route of Administration
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising incidence of rabies
4.1.1.2. Rising government initiatives to eradicate rabies
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High cost of vaccination programs
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Unmet Needs
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Patent Analysis
5.8. SWOT Analysis
6. By Type
6.1. Introduction
6.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
6.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
6.2. Inactivated Vaccine*
6.2.1. Introduction
6.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.3. Recombinant Vector Vaccine
7. By Animal Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Animal Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Animal Type
7.2. Dogs*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Cats
7.4. Cattle
7.5. Goats & Sheep
7.6. Equine
7.7. Others
8. By Route of Administration
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Route of Administration
8.2. Oral*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Parenteral
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Animal Type
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
9.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.6.1. The U.S.
9.2.6.2. Canada
9.2.6.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Animal Type
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
9.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.6.1. Germany
9.3.6.2. UK
9.3.6.3. France
9.3.6.4. Italy
9.3.6.5. Spain
9.3.6.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Animal Type
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
9.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.6.1. Brazil
9.4.6.2. Argentina
9.4.6.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Animal Type
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
9.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.6.1. China
9.5.6.2. India
9.5.6.3. Japan
9.5.6.4. South Korea
9.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Animal Type
9.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Merck & Co., Inc.*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Boehringer Ingelheim International GmbH
11.3. BIO-MED
11.4. Brilliant Biopharma
11.5. Zoetis Services LLC
11.6. Indian Immunologicals Ltd.
11.7. Virbac.
11.8. Elanco
11.9. Ceva
11.10. Biogénesis Bagó
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

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5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


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納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/09/13 10:26

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