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標的治療の世界市場 - 2024-2031


Global Targeted Therapy Market - 2024-2031

概要 標的治療の世界市場は、2023年にXX百万米ドルに達し、2031年にはXX百万米ドルに達すると予測されている。 標的療法は、癌細胞には内在するがヒト細胞には存在しない特定の分子を標的とする癌治療の一形態... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2024年6月5日 US$4,350
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サマリー

概要
標的治療の世界市場は、2023年にXX百万米ドルに達し、2031年にはXX百万米ドルに達すると予測されている。
標的療法は、癌細胞には内在するがヒト細胞には存在しない特定の分子を標的とする癌治療の一形態である。標的療法は、活発に増殖する細胞を殺す化学療法とは異なり、腫瘍細胞の増殖と複製に不可欠な特定のタンパク質を正確に標的とする。
標的療法は、腫瘍細胞に目印をつけ、身体の免疫系をその細胞に向かわせ、細胞が秩序なく増殖する原因となるシグナルを停止させることによって行われる。標的治療は、白血病、リンパ腫、神経膠芽腫、乳がん、消化器がん、肺がんなど、さまざまな悪性腫瘍を治療するための有効な戦略として浮上してきた。
市場ダイナミクス:促進要因
製品開発とパイプライン医薬品の増加
がん医療の現代において、標的療法はがん治療の有望な選択肢として浮上してきた。化学療法や放射線療法といった従来のがん治療のアプローチから逸脱した標的療法は、正常なヒト細胞に影響を与えることなく腫瘍細胞を特異的に標的とする。現在、がん研究は標的療法に焦点が当てられており、大手製薬会社はがん治療法に革命を起こすべく、標的療法の開発に投資している。
米国がん研究協会によると、過去20年間にFDAが承認した198種類のがん治療薬のうち、43%近くが標的治療薬のみである。多くの標的療法が、FDAやEU委員会などの規制機関によって、さまざまな形態のがん、特に化学療法に反応しないがんへの使用が承認されている。また、その多くはまだいくつかの段階の臨床試験段階にあり、近い将来市場に参入すると予想されている。製品承認の増加とパイプライン製品の増加により、市場は2024年から2031年の予測期間中に有利な成長を達成すると予想される。
例えば、2022年3月23日、ノバルティスAGが開発したPSMA陽性転移性去勢抵抗性前立腺がん治療用の標的治療薬「Pulvicto」が承認された。Pulvictoは、特定の代替薬がないmCRPC患者を対象とした初めての放射性標識リガンド療法である。
2024年2月20日、米国国立生物工学情報センター(National Center for Biotechnology Information)に掲載された論文によると、中国では2023年に合計87の新規治療薬が商業用として承認され、そのうち59が標的治療薬で承認薬全体の68%を占めた。新たに承認された標的治療薬のうち、その大半は低分子とタンパク質である。中国では他にもいくつかの臨床試験が進行中で、今後数年のうちに上市される見込みである。
2023年7月20日、米国食品医薬品局は、新たに急性骨髄性白血病(AML)と診断された成人患者を対象に、FLT3-ITDを選択的に標的とするVANFLYTAを承認した。第一三共が開発したこの薬剤は、米国で市販されている。
さらに、がん罹患率の上昇、精密・分子医学の進歩、標的療法の適応拡大などが、世界の標的療法市場の成長を促進する要因となっている。
阻害要因
治療費の高騰、標的療法に対する癌細胞の耐性化、標的療法に伴う副作用などの要因が市場成長を抑制すると予想される。
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セグメント分析
世界の標的療法市場は、種類、適応症、投与経路、エンドユーザー、地域によって区分される。
適応症セグメントのモノクローナル抗体は、標的治療の世界市場シェアの約58.29%を占めている。
現在までに発見され承認されている標的治療薬の中では、低分子とモノクローナル抗体が有望な分子であることが示されており、特に低分子は最近重要性を増している。とはいえ、がん治療の標的治療薬の中でも、モノクローナル抗体はトップセラーであり、大きなシェアを占めている。
例えば、乳がんは分子標的治療の主要な適応症の一つであり、多くのモノクローナル抗体が承認され、分子標的治療に分類されている。他の治療法と比較して、これらの標的モノクローナル抗体は乳がん治療に革命をもたらした。DataMの分析によると、売上高が最も高い人気のあるモノクローナル抗体は、乳がんに使用されるトラスツズマブ(ハーセプチン)、ペルツズマブ(パージェタ)、アドトラスツズマブ・エムタンシン(カドサイラ)、トラスツズマブ・デルクステカン(エンヘルツ)で、2023年の売上高は合計で126億2000万ドルである。
標的治療に使用されるモノクローナル抗体は他にもいくつかあり、がん治療に革命をもたらし、世界トップクラスの売上を誇っている。例えば、最近mCRPCの治療薬として承認され、加齢黄斑変性症にも使用されるアバスチンの2023年の売上高は18億ドルで、大腸癌に使用されるアービタックス(セツキシマブ)の2023年の売上高は6億ドルである。
地理的分析
北米が世界の標的治療薬市場で42.15%のシェアを占め、市場を支配すると予想される。
北米は、医療施設やがん治療センターが充実していることから、市場を支配すると予想されている。さらに、同地域では有利な資金調達と多額の投資により、がんに関する研究活動が盛んであり、メーカーによる新規治療法の開発と上市を後押ししている。さらに、同地域では償還シナリオが良好であるため、高価な医薬品が患者にとって手の届く価格で入手できるようになり、必要な人々が入手しやすくなっている。また、製品認可のための規制ガイドラインが厳しいため、標的治療薬の上市はまず米国で行われる。
標的治療薬のメーカーは、この地域から収益の大部分を得ており、これがこの地域の市場シェアが高い要因となっている。
例えば、北米では、標的治療薬開発の主要市場プレーヤーであるロシュが、2023年にアバスチンの売上の35%、乳がん標的治療薬ハーセプチン、ペルジェタ、カドサイラの売上の38%を生み出している。もう一つの大手企業ファイザーは、乳がん治療に使用される標的治療薬イブランスの2023年の売上高のほぼ70%を北米から生み出している。2023年に新たな標的治療薬Pluvictoを発売したNovartis AGは、総売上高9億8,000万ドルのうち約94%を米国から生み出している。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックは、標的治療の世界市場に大きな影響を与えた。移動の制限、医療資源の不足、サプライチェーンの混乱により、腫瘍学に関連する研究活動、特に臨床試験が停止した。パンデミックの間、多くの臨床試験が中断され、医薬品開発と承認プロセスに遅れが生じた。さらに、臨床試験が行われる医療現場では、COVID-19感染患者に割り当てられ、必要なケアを提供するためのトリアージエリアが設置された。
例えば、2021年11月25日、国立生物工学情報センター(National Center for Biotechnology Information)に掲載された論文によると、2020年3月と4月のパンデミックのピーク時には、医療施設へのがん患者の紹介が60%減少し、2021年3月には新たながん臨床試験が60%減少したという。
市場区分
タイプ別
- モノクローナル抗体
- 低分子
- その他
適応症別
- 白血病
- 乳がん
- 肺がん
- 消化器がん
- 黒色腫
- その他
投与経路別
- 経口
- 非経口
エンドユーザー別
- 病院・クリニック
- 専門センター
- 学術・研究機関
- その他
地域別
- 北米
- 米国
- カナダ
- メキシコ
- 欧州
- ドイツ
- 英国
- フランス
- スペイン
- イタリア
- その他のヨーロッパ
- 南米
- ブラジル
- アルゼンチン
- その他の南米
- アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- 韓国
- その他のアジア太平洋地域
- 中東・アフリカ
競合状況
標的治療薬市場の主要企業には、第一三共、F.ホフマン・ラ・ロシュ、ノバルティスAG、ファイザー、アストラゼネカ、エーザイ、プーマ・バイオテクノロジー、ブリストル・マイヤーズ スクイブ、バイエル、イーライリリー・アンド・カンパニーなどが含まれます。
レポートを購入する理由
- タイプ、適応症、投与経路、エンドユーザー、地域に基づく世界の標的療法市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定
- 標的治療薬市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したExcelデータシート
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の標的治療市場レポートは約70の表、65の図、187ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.タイプ別スニペット
3.2.技術別スニペット
3.3.適応症別スニペット
3.4.エンドユーザー別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.製品開発とパイプライン医薬品の増加
4.1.1.2.がん有病率の上昇
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.治療費の高騰
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.アンメット・ニーズ
5.6.PESTEL分析
5.7.特許分析
5.8.SWOT分析
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
7.2.モノクローナル抗体
7.2.1.序論
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.低分子
7.4.その他
適応症別
7.5.はじめに
7.5.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、適応症別
7.5.2.市場魅力度指数(適応症別
7.6.白血病*市場
7.6.1.序論
7.6.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.7.乳がん
7.8.肺がん
7.9.消化器がん
7.10.黒色腫
7.11.その他
8.投与経路別
8.1.はじめに
8.1.1.投与経路別市場規模分析および前年比成長率分析(%)1.2.
8.1.2.市場魅力度指数(投与経路別
8.2.経口*剤
8.2.1.序論
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.非経口
9.エンドユーザー別
9.1.はじめに
9.1.1.エンドユーザー別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
9.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
9.2.病院・クリニック
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.専門センター
9.4.学術・研究機関
9.5.その他
10.競争環境
10.1.競争シナリオ
10.2.市場ポジショニング/シェア分析
10.3.M&A分析
11.企業プロフィール
11.1.第一三共株式会社
11.1.1.会社概要
11.1.2.製品ポートフォリオと内容
11.1.3.財務概要
11.1.4.主な展開
11.2.ホフマン・ラ・ロシュ社
11.3.ノバルティスAG
11.4.ファイザー
11.5.アストラゼネカ
11.6.エーザイ
11.7.プーマバイオテクノロジー
11.8.ブリストル・マイヤーズ スクイブ社
11.9.バイエル
11.10.イーライリリー・アンド・カンパニー
リストは網羅的ではない
12.付録
12.1.会社概要とサービス
12.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
The global targeted therapy market reached US$ XX million in 2023 and is expected to reach US$ XX million by 2031, growing at a CAGR of XX% during the forecast period 2024-2031.
Targeted therapy is a form of cancer treatment that involves targeting specific molecules indigenous to cancerous cells, but not present in human cells. Targeted therapy precisely targets specific proteins that are essential for the growth and replication of tumor cells, unlike chemotherapy which kills the actively growing cells.
Target therapy does so by marking the tumor cells directing the body’s immune system to those cells and stopping the signals that cause the cells to grow without order. Targeted treatments have emerged as a viable strategy for treating a variety of malignancies like leukemia, lymphoma, glioblastoma, breast cancer, GI cancer, lung cancer, etc.
Market Dynamics: Drivers
Rising product development and pipeline drugs
In the modern era of cancer medicine, targeted therapies have emerged as a promising option for cancer treatment. Deviating from the traditional approaches of cancer treatment such as chemotherapy and radiotherapy, targeted therapies specifically target the tumor cells without causing any effect on the normal human cell. Nowadays cancer research is more focused on targeted therapies, with major pharmaceutical companies investing in developing them with the efforts to revolutionize cancer therapeutics.
According to the American Association for Cancer Research, nearly 43% of the 198 oncology drugs approved by the FDA in the past 20 years are targeted therapies only. Many targeted therapies have been approved by regulatory agencies such as the FDA and EU Commission for use in different forms of cancer, especially the ones that are irresponsive to chemotherapy. And many are still under several phases of clinical trials which are anticipated to enter the market in the upcoming future. With the rise in product approvals and the rising number of pipeline products, the market is expected to attain lucrative growth in the forecast period of 2024 to 2031.
For instance, on March 23, 2022, the approved “Pulvicto” a targeted therapy developed by Novartis AG for the treatment of PSMA-positive metastatic castration-resistant prostate cancer. Pulvicto is the first of its kind radiolabeled ligand therapy for mCRPC patients in whom no specific alternative is available.
On February 20, 2024, according to an article published in the National Center for Biotechnology Information, in China, a total of 87 novel therapies were approved for commercial use in 2023, among which 59 were targeted therapies accounting for 68% share of the total approved drugs. Out of these newly approved targeted therapies, the majority of them are small molecules and proteins. There are several other clinical trials under process in China, which are anticipated to be launched in the upcoming years.
On July 20, 2023, the U.S. Food and Drug Administration approved VANFLYTA which selectively targets FLT3-ITD in adult patients with newly diagnosed acute myeloid leukemia (AML). The drug developed by Daiichi Sankyo is available for commercial sale in the U.S.
Moreover, the rising prevalence of cancer, advancements in precision and molecular medicine, and rising indications of targeted therapies are the factors driving the growth of the global targeted therapy market.
Restraints
Factors such as the high cost of treatment, the development of resistance by cancerous cells to targeted therapy, and side effects associated with the targeted therapy are expected to restrain the market growth.
For more details on this report - Request for Sample
Segment Analysis
The global targeted therapy market is segmented based on type, indication, route of administration, end user and region.
The monoclonal antibodies in the indication segment accounted for approximately 58.29% of the global targeted therapy market share
Among the targeted therapies that have been discovered and approved till now, small molecules and monoclonal antibodies have shown to be promising molecules, especially small molecules are gaining higher importance these days. Nonetheless, among the targeted therapies for cancer treatment, monoclonal antibodies are the top-selling drugs and have a major market share.
For instance, breast cancer is one of the major indications of targeted therapy and highly prevalent cancer for which many monoclonal antibodies have been approved and are classified under targeted therapy. Comparitively with the other treatment options, these targeted monoclonal antibodies have revolutionized breast cancer therapeutics. As per DataM analysis, the popular monoclonal antibodies with the highest sales value are Trastuzumab (Herceptin), Pertuzumab (Perjeta), Ado-trastuzumab emtansine (Kadcyla), and Trastuzumab deruxtecan (Enhertu) all used for breast cancer have generated a combined sales of $12.62 billion in 2023.
There are several other monoclonal antibodies used in targeted therapy that have revolutionized cancer treatment and are among the world top top-selling drugs. For example, Avastin which is recently approved for mCRPC and also used for age-related macular degeneration has generated sales of $1.8 billion in 2023, and Erbitux (Cetuximab) used for colorectal cancer has generated $0.6 billion sales in 2023.
Geographical Analysis
North America is expected to dominate the market with a 42.15% share in the global targeted therapy market
North America is expected to dominate the market due to its well-equipped healthcare facilities and cancer treatment centers. Moreover, research activities related to cancer are higher in the region due to favorable funding and high investments, which help manufacturers develop and launch novel therapies. In addition, the favorable reimbursement scenario in the region makes the highly expensive drugs available at affordable prices to the patients making it accessible to the needful. Also, due to stringent regulatory guidelines for product approval, the launch of target therapies in the U.S. initially will provide a positive nod for universal acceptance, hence majority of the product innovators focus on launching their product initially in this region.
The manufacturers of targeted therapies generate the majority of the revenue from the region which is a strong contributing factor for the region’s highest market share.
For instance, in North America, Roche, a major market player in developing targeted therapy has generated 35% of the sales for Avastin and 38% of the sales for breast cancer targeted therapy drugs Herceptin, perjeta, and Kadcyla in 2023. Pfizer another leading player has generated almost 70% of the revenue in 2023 from North America for its targeted therapy drug Ibrance which is used for the treatment of breast cancer. Novartis AG which has launched a new targeted therapy Pluvicto in 2023, has generated approximately 94% of the revenue from the U.S. out of a total of $980 million in sales.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic has significantly impacted the global market for targeted therapy. Due to imposed restrictions on movement, lack of healthcare resources, and disruption in the supply chain the research activities related to oncology have experienced a halt, especially the clinical trials. Many clinical trials were paused during the pandemic causing delays in the drug development and approval process. Moreover, the healthcare settings where clinical trials take place were allocated to COVID-19-infected patients and set up a triage area for providing necessary care.
For instance, on November 25, 2021, an article published in the National Center for Biotechnology Information stated that during the peak pandemic period in March and April 2020, cancer patient referrals to healthcare facility have fallen by 60% and the new oncology clinical trials have reduced by 60% in march 2021.
Market Segmentation
By Type
- Monoclonal Antibodies
- Small Molecules
- Others
By Indication
- Leukemia
- Breast Cancer
- Lung Cancer
- GI Cancers
- Melanoma
- Others
By Route of Administration
- Oral
- Parenteral
By End Users
- Hospitals & Clinics
- Specialty Centers
- Academia and Research Institutes
- Others
By Region
- North America
- U.S.
- Canada
- Mexico
- Europe
- Germany
- U.K.
- France
- Spain
- Italy
- Rest of Europe
- South America
- Brazil
- Argentina
- Rest of South America
- Asia-Pacific
- China
- India
- Japan
- South Korea
- Rest of Asia-Pacific
- Middle East and Africa
Competitive Landscape
The major players in the targeted therapy market include Daiichi Sankyo, Inc., F. Hoffmann-La Roche Ltd, Novartis AG, Pfizer Inc., AstraZeneca., Eisai Inc., Puma Biotechnology, Inc., Bristol-Myers Squibb Company., Bayer, and Eli Lilly and Company among others.
Why Purchase the Report?
- To visualize the global targeted therapy market segmentation based on type, indication, route of administration, end-user, and region as well as understand key commercial assets and players.
- Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development
- Excel data sheet with numerous data points of targeted therapy market-level with all segments.
- PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
- Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global targeted therapy market report would provide approximately 70 tables, 65 figures, and 187 Pages.
Target Audience 2024
- Manufacturers/ Buyers
- Industry Investors/Investment Bankers
- Research Professionals
- Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Technology
3.3. Snippet by Indication
3.4. Snippet by End User
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising product development and pipeline drugs
4.1.1.2. Rising prevalence of cancer
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High cost of treatment
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Unmet Needs
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Patent Analysis
5.8. SWOT Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Monoclonal Antibodies*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Small Molecules
7.4. Others
By Indication
7.5. Introduction
7.5.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Indication
7.5.2. Market Attractiveness Index, By Indication
7.6. Leukemia*
7.6.1. Introduction
7.6.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.7. Breast Cancer
7.8. Lung Cancer
7.9. GI Cancers
7.10. Melanoma
7.11. Others
8. By Route of Administration
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Route of Administration
8.2. Oral*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Parenteral
9. By End User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
9.2. Hospitals & Clinics*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Specialty Centers
9.4. Academia and Research Institutes
9.5. Others
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Daiichi Sankyo, Inc.
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. F. Hoffmann-La Roche Ltd
11.3. Novartis AG
11.4. Pfizer Inc.
11.5. AstraZeneca.
11.6. Eisai Inc.
11.7. Puma Biotechnology, Inc.
11.8. Bristol-Myers Squibb Company.
11.9. Bayer
11.10. Eli Lilly and Company
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

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