世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

眼内リンパ腫治療の世界市場 - 2023-2030


Global Intraocular Lymphoma Treatment Market - 2023-2030

概要 眼内リンパ腫治療の世界市場は、2022年にXX億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にXX%のCAGRで成長し、2030年にはXX億米ドルに達すると予測される。 眼内リンパ腫はB細胞リンパ腫のまれなタイプである... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2024年1月23日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
英語

 

サマリー

概要
眼内リンパ腫治療の世界市場は、2022年にXX億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にXX%のCAGRで成長し、2030年にはXX億米ドルに達すると予測される。
眼内リンパ腫はB細胞リンパ腫のまれなタイプである。リンパ球として知られる白血球で形成される。特に50歳以上の人や免疫系が低下している人によくみられる。このタイプの眼がん患者の多くは、原発性中枢神経系リンパ腫(PCNSL)でもある。
世界の眼内リンパ腫治療市場には、メトトレキサート、リツキシマブ、シスプラチンなど様々な薬剤が含まれる。市場は、免疫力が低下した人の増加、老年人口の増加、研究の進歩などの要因によって牽引されている。
市場ダイナミクス:促進要因と阻害要因
免疫系が弱い人ほどこの疾患にかかりやすい
HIV/AIDS患者、免疫抑制療法を受けている臓器移植患者、免疫抑制剤の投与を受けている自己免疫疾患患者など、免疫力が低下している人は眼内リンパ腫に罹患しやすい。
例えば、米国眼科学会2022年の記事によると、免疫系が正常に働かない人は原発性眼内リンパ腫(PIOL)になるリスクがある。このタイプのリンパ腫は、ほとんどの場合、非ホジキンB細胞リンパ腫と呼ばれるタイプのリンパ腫で、目の中の網膜や硝子体に発症する可能性がある。
さらに、米国癌協会2022年の記事によると、免疫力が低下している人は非ホジキンリンパ腫(NHL)のリスクが高まるとも指摘している。長期にわたる感染症の中には、免疫系を通常より強く働かせることによって、リンパ腫のリスクを高めるものがある。
従って、このような感受性の増加は、患者数を増加させ、眼内リンパ腫治療薬の需要を促進する。製薬会社は、免疫不全患者向けに特化した医薬品の開発にますます力を入れており、臨床試験や研究活動は、この脆弱な集団の特定のニーズに対応するために奨励されている。
市場ダイナミクス:阻害要因
がん治療費の高騰は、特に政府の医療支援が制限されている新興国や低開発国において、世界的に深刻な負担となっている。この問題は、研究開発コストの高さ、厳しい規制要件、特許保護、医療へのアクセスの制限などに起因している。ジェネリック医薬品の促進、薬価交渉、医療保険の適用拡大、研究への投資、国際協力の構築、がんの予防と早期診断の強調といった戦略を推進することで、この負担を軽減することができる。
セグメント分析
世界の眼内リンパ腫治療市場は、タイプ、薬剤クラス、投与経路、流通チャネル、地域に基づいてセグメント化されている。
メトトレキサートセグメントが眼内リンパ腫治療薬市場シェアの約41.2%を占める
メトトレキサートセグメントが41.2%の市場シェアを占め、市場を支配すると予想されている。化学療法薬であるメトトレキサートは、眼内でのがん増殖を抑える効果があるため、眼内リンパ腫の治療に一般的に使用されている。メトトレキサートは、その実績、新薬と比較した相対的な価格、治療上の有用性が認められていることから、市場をリードしています。
例えば、2021年7月、Aldeyra Therapeuticsは原発性網膜硝子体リンパ腫の治療薬としてADX-2191(硝子体内注射用メトトレキサート)をFDAの希少疾病用医薬品に指定した。これは、眼内注射用に特別に処方された初めてのメトトレキサート製剤である。このように、上記の要因により、このセグメントは予測期間中優位を占めると予想される。
地理的普及率
2022年の市場シェアは北米が約37.4%を占める
北米地域、特に米国は、リンパ腫を伴う眼がん罹患率の上昇、製品承認の増加、臨床試験数の増加、この地域における主要市場プレイヤーの存在などの要因により、市場を支配すると予想される。
例えば、2023年4月、Polivy(polatuzumab vedotin-piiq)は、リツキサン(リツキシマブ)、シクロホスファミド、ドキソルビシン、プレドニゾン(R-CHP)との併用で、前治療歴のないびまん性大細胞型B細胞リンパ腫(DLBCL)の成人患者の治療薬としてFDAに承認された。
さらに、眼がんの有病率の上昇が、この地域の市場を牽引する可能性が高い。例えば、米国癌協会の2023年の報告書によると、米国では眼球および眼窩の悪性腫瘍が新たに約3,490例発生し、その大部分はメラノーマである。このような眼球癌の有病率の増加は、眼内リンパ腫を含む治療法の改善の必要性を浮き彫りにしている。さらに、眼球および眼窩腫瘍による推定死亡者数は430人であり、この地域における医薬品開発の重要性を示している。北米では眼がん、特に眼内リンパ腫の有病率が上昇しているため、眼内リンパ腫治療薬に対する需要が高まり、将来の市場成長の原動力になると予想される。したがって、上記の要因により、この地域は予測期間にわたって優位を占めると予想される。
COVID-19の影響分析
COVID-19が眼内リンパ腫市場に与える影響は現在調査中であり、特にこの稀な種類の疾患に関する情報はほとんど知られていない。しかし、他の研究結果から、COVID-19は通常眼球組織を直接損傷しないことが示されている。
さらに、ある注目すべき症例報告では、眼内悪性リンパ腫の患者がチラブルチニブ治療を受けている間にCOVID-19に感染したと記載されており、両方の病気に同時に対処している人が経験する重大な問題を示している。さらに、眼のリンパ腫、特に眼内リンパ腫と診断された患者の多くは高齢であるか、免疫系を弱める基礎的な健康問題を抱えているため、患者の人口統計を調べることは非常に重要である。
市場区分
タイプ別
- 網膜硝子体
- ぶどう膜
薬剤クラス別
- メトトレキサート
- シスプラチン
- リツキシマブ
- その他
流通チャネル別
- 病院薬局
- 小売薬局
- オンライン薬局
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
o メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
イギリス
o フランス
o スペイン
o イタリア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
競争状況
眼内リンパ腫治療市場における世界の主要企業には、ファイザー社、フレゼニウス・カビ社、テバ・ファーマシューティカルズ社、ジェネンテック社、セルトリオン・ヘルスケア社、ヴィアトリス社、サンド・インターナショナル社、F.ホフマン・ラ・ロシュ社、アリョーゲン・ファーマード社、ヒクマ・ファーマシューティカルズPLCなどがあります。
主要開発
- 2021年7月20日、アルデイラ・セラピューティクスは、原発性網膜硝子体リンパ腫の治療薬ADX-2191(メトトレキサート硝子体内注射剤)をFDAの希少疾病用医薬品に指定した。これは、眼内注射用に特別に処方された初めてのメトトレキサート製剤である。
本レポートを購入する理由
- タイプ、薬剤クラス、投与経路、流通チャネル、地域に基づく世界の眼内リンパ腫治療市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 眼内リンパ腫治療薬市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の眼内リンパ腫治療市場レポートは約61の表、54の図と195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.タイプ別スニペット
3.2.薬剤クラス別スニペット
3.3.投与経路別スニペット
3.4.販売チャネル別スニペット
3.5.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.免疫力の弱い人はこの病気にかかりやすい。
4.1.1.2.XX
4.1.2.抑制
4.1.2.1.治療に伴う高コスト
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.疫学分析
5.2.ポーターのファイブフォース分析
5.3.サプライチェーン分析
5.4.価格分析
5.5.規制分析
5.6.パイプライン分析
6.COVID-19の分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID-19以前のシナリオ
6.1.2.COVID-19開催中のシナリオ
6.1.3.COVID-19後のシナリオ
6.2.COVID-19中の価格ダイナミクス
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
7.2.網膜硝子体
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.ブドウ膜
8.薬剤クラス別
8.1.はじめに
8.1.1.薬効分類別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 1.2.
8.1.2.市場魅力度指数(薬剤クラス別
8.2.メトトレキサート
8.2.1.序論
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.リツキシマブ
8.4.シスプラチン
8.5.その他
9.販売チャネル別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
9.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
9.2.病院薬局
9.3.小売薬局
9.4.オンライン薬局
10.地域別
10.1.はじめに
10.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
10.1.2.市場魅力度指数、地域別
10.2.北米
10.2.1.はじめに
10.2.2.主な地域別ダイナミクス
10.2.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 2.4.
10.2.4.市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、薬物クラス別
10.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):投与経路別
10.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.2.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.2.7.1.米国
10.2.7.2.カナダ
10.2.7.3.メキシコ
10.3.ヨーロッパ
10.3.1.はじめに
10.3.2.地域別の主な動き
10.3.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 3.4.
10.3.4.市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、薬物クラス別
10.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):投与経路別
10.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.3.7.1.ドイツ
10.3.7.2.イギリス
10.3.7.3.フランス
10.3.7.4.スペイン
10.3.7.5.イタリア
10.3.7.6.その他のヨーロッパ
10.4.南米
10.4.1.はじめに
10.4.2.地域別主要市場
10.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
10.4.4.市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、薬物クラス別
10.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):投与経路別
10.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.4.7.1.ブラジル
10.4.7.2.アルゼンチン
10.4.7.3.その他の南米地域
10.5.アジア太平洋
10.5.1.はじめに
10.5.2.主な地域別ダイナミクス
10.5.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
10.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、薬物クラス別
10.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):投与経路別
10.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.5.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.5.7.1.中国
10.5.7.2.インド
10.5.7.3.日本
10.5.7.4.オーストラリア
10.5.7.5.その他のアジア太平洋地域
10.6.中東・アフリカ
10.6.1.はじめに
10.6.2.地域別の主な動き
10.6.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
10.6.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、薬物クラス別
10.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):投与経路別
10.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.競合情勢
11.1.競争シナリオ
11.2.市場ポジショニング/シェア分析
11.3.M&A分析
12.企業プロフィール
12.1.ファイザー
12.1.1.会社概要
12.1.2.製品ポートフォリオと内容
12.1.3.財務概要
12.1.4.主な展開
12.2.フレゼニウス・カビ
12.3.テバ・ファーマシューティカルズ
12.4.ジェネンテック社
12.5.セルトリオンヘルスケア株式会社
12.6.ヴィアトリス
12.7.サンドインターナショナルGmbH
12.8.ホフマン・ラ・ロシュ社
12.9.アーリオジェンファーマ
12.10.ヒクマ・ファーマシューティカルズPLC
リストは網羅的ではない
13.付録
13.1.会社概要とサービス
13.2.お問い合わせ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Overview
Global Intraocular lymphoma treatment Market reached US$ XX billion in 2022 and is expected to reach US$ XX billion by 2030 growing with a CAGR of XX% during the forecast period 2023-2030.
Intraocular lymphoma is a rare type of B-cell lymphoma. It is formed in white blood cells known as lymphocytes. It is especially common in those over the age of 50 or those with compromised immune systems. Many persons who have this type of eye cancer also have primary central nervous system lymphoma (PCNSL).
The global intraocular lymphoma treatment market encompasses of various drugs such as methotrexate, rituximab, and cisplatin. The market is driven by the factors such as increasing number of people with compromised immune system, growing geriatric population, advancements in research.
Market Dynamics: Drivers and Restraints
The individual with weaker immune system are more susceptible to this disorder
Individuals with weaker immune systems, such as those with HIV/AIDS, organ transplant recipients on immunosuppressive therapy, and those with autoimmune illnesses receiving immunosuppressive pharmaceuticals, are significantly more susceptible to intraocular lymphoma.
For instance, according to the American Academy of Ophthalmology 2022 article, people whose immune systems do not work properly are at risk for getting primary intraocular lymphoma (PIOL). This type of lymphoma is almost always a type of lymphoma called non-Hodgkin’s B cell lymphoma, and it can develop in the retina and in the vitreous inside the eye.
Furthermore, according to the American Cancer Society 2022 article, also notes that people with weakened immune systems have an increased risk for non-Hodgkin lymphoma (NHL). Some long-term infections may increase a person’s risk of lymphoma by forcing their immune system to work harder than usual.
Thus, this increased susceptibility results in a larger patient pool, which drives the demand for intraocular lymphoma drugs. Pharmaceutical companies are increasingly focusing on creating specialized medicines for immunocompromised patients, while clinical trials and research activities are being encouraged to address the specific needs of this vulnerable population.
Market Dynamics: Restraint
The high cost of cancer treatments is a serious global burden, particularly in emerging and underdeveloped nations where government support for healthcare is restricted. This issue derives from the high costs of research and development, severe regulatory requirements, patent protection, and limited access to healthcare. Strategies such as promoting generic pharmaceuticals, negotiating drug pricing, expanding health insurance coverage, investing in research, creating international cooperation, and stressing cancer prevention and early diagnosis can be pursued to help ease this burden.
Segment Analysis
The global intraocular lymphoma treatment market is segmented based on type, drug class, route of administration, distribution channel and region.
The methotrexate segment accounted for approximately 41.2% of the intraocular lymphoma treatment market share
The methotrexate segment is expected to dominate the market with market share of 41.2%. Methotrexate, a chemotherapeutic medication, is commonly used to treat intraocular lymphoma because of its effectiveness in reducing cancer proliferation within the eyes. Methotrexate is a market leader due to its proven track record, relative price compared to newer medicines, and recognized therapeutic utility.
Furthermore, the increasing drug approval is expected drive the segment growth, for instance, in July 2021, Aldeyra Therapeutics has been granted FDA orphan drug designation to ADX-2191 (methotrexate for intravitreal injection) for treatment of primary vitreoretinal lymphoma. It is the first methotrexate preparation specifically formulated for intraocular injection. Thus, owing to the above factors the segment is expected to dominate over the forecast period.
Geographical Penetration
North America accounted for approximately 37.4% of the market share in 2022
The North America region particulary the U.S. is expected to dominate the market owing to the factors such as rising incidence of eye cancer cases with lymphoma, rise in product approvals, increasing number of clinical trial, and presence of key market players in this region
For instance, in April 2023, Polivy (polatuzumab vedotin-piiq) has been approved by the FDA for the treatment of adult patients with previously untreated diffuse large B-cell lymphoma (DLBCL) in combination with Rituxan (rituximab), cyclophosphamide, doxorubicin, and prednisone (R-CHP).
Furthermore, the rising prevalence of eye cancer is likely to drive the market in this region. For instance, according to the American Cancer Society's report for 2023, there will be around 3,490 new instances of eye and orbit malignancies in the U.S., the majority of which will be melanomas. This increased prevalence of eye cancer highlights the critical need for improved treatments, including those for intraocular lymphoma. Furthermore, the estimated 430 deaths from eye and orbit tumors demonstrate the significance of developing medicines in the region. As the prevalence of eye cancer, especially intraocular lymphoma, rises in North America, demand for intraocular lymphoma medications is expected to rise and drive market growth in the future years. Thus, owing to the above factors the region is expected to dominate over the forecast period.
COVID-19 Impact Analysis
COVID-19's impact on the intraocular lymphoma market is currently being studied, with little information known especially on this rare kind of disease. However, results from other studies indicate that COVID-19 does not usually directly damage ophthalmic tissues.
Moreover, one notable case report described a patient with intraocular malignant lymphoma who contracted COVID-19 while receiving tirabrutinib treatment, demonstrating the significant issues experienced by people coping with both illnesses at the same time. Furthermore, patient demographics are critical to examine because most people diagnosed with lymphoma of the eye, particularly intraocular lymphoma, are old or have underlying health issues that weaken their immune systems.
Market Segmentation
By Type
• Vitreoretinal
• Uveal
By Drug Class
• Methotrexate
• Cisplatin
• Rituximab
• Others
By Distribution Channel
• Hospital Pharmacies
• Retail Pharmacies
• Online Pharmacies
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o U.K.
o France
o Spain
o Italy
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Competitive Landscape
The major global players in the intraocular lymphoma treatment market include Pfizer Inc., Fresenius Kabi, Teva Pharmaceuticals Inc., Genentech, Inc., Celltrion Healthcare Co.,Ltd., Viatris Inc., Sandoz International GmbH, F. Hoffmann-La Roche Ltd, AryoGen Pharmed, Hikma Pharmaceuticals PLC among others.
Key Developments
• On July 20, 2021, Aldeyra Therapeutics has been granted FDA orphan drug designation to ADX-2191 (methotrexate for intravitreal injection) for treatment of primary vitreoretinal lymphoma. It is the first methotrexate preparation specifically formulated for intraocular injection.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global intraocular lymphoma treatment market segmentation based on type, drug class, route of administration, distribution channel and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of intraocular lymphoma treatment market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping is available in excel consisting of key products of all the major players.
The global intraocular lymphoma treatment market report would provide approximately 61 tables, 54 figures and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Drug Class
3.3. Snippet by Route of Administration
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The individual with weaker immune system are more susceptible to this disorder
4.1.1.2. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The high cost associated with the treatment
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Epidemiology Analysis
5.2. Porter's Five Force Analysis
5.3. Supply Chain Analysis
5.4. Pricing Analysis
5.5. Regulatory Analysis
5.6. Pipeline Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Vitreoretinal*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Uveal
8. By Drug Class
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Drug Class
8.2. Methotrexate*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Rituximab
8.4. Cisplatin
8.5. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Hospital Pharmacies
9.3. Retail Pharmacies
9.4. Online Pharmacies
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.7.1. U.S.
10.2.7.2. Canada
10.2.7.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.7.1. Germany
10.3.7.2. U.K.
10.3.7.3. France
10.3.7.4. Spain
10.3.7.5. Italy
10.3.7.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.7.1. Brazil
10.4.7.2. Argentina
10.4.7.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.7.1. China
10.5.7.2. India
10.5.7.3. Japan
10.5.7.4. Australia
10.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Drug Class
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Pfizer Inc.*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Fresenius Kabi
12.3. Teva Pharmaceuticals Inc.
12.4. Genentech, Inc.
12.5. Celltrion Healthcare Co.,Ltd.
12.6. Viatris Inc.
12.7. Sandoz International GmbH
12.8. F. Hoffmann-La Roche Ltd
12.9. AryoGen Pharmed
12.10. Hikma Pharmaceuticals PLC
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/20 10:26

143.76 円

160.81 円

193.57 円

ページTOPに戻る