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自己注射装置の世界市場 - 2023-2030


Global Self-injection Device Market - 2023-2030

概要 世界の自己注射器市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にXX%の年平均成長率で成長し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測されている。 自動注射器は、皮下または筋肉内ルート... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2024年1月18日 US$4,350
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サマリー

概要
世界の自己注射器市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にXX%の年平均成長率で成長し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測されている。
自動注射器は、皮下または筋肉内ルートでの薬剤の自己注射を可能にする非常に有用な医療機器のクラスである。プレフィルドシリンジまたはカートリッジと、注射プロセスを補助するスプリング機構を備えている。これらの装置には、簡単な自己投与、患者のコンプライアンス向上、不安の軽減、正確な投与など、数多くの利点がある。自己注射器は、アナフィラキシー、片頭痛、てんかん重積状態、乾癬、糖尿病、多発性硬化症、関節リウマチなどの緊急疾患と慢性疾患の両方に使用される。
市場ダイナミクス:促進要因と阻害要因
製品上市の増加
市場における製品上市の増加は、予測期間中の世界市場の成長を後押しすると予想される。例えば、2022年9月、Owen Mumford Pharmaceutical Services社は、最新のAidaptus自動注射器プラットフォームを発売した。このプラットフォームは、患者中心の構造を持ち、自動化された注射針挿入により、わかりやすく均一なユーザーエクスペリエンスを提供する。さらに、2021年10月、イプソメッドは、統合されたコネクティビティを持つ世界で最も先進的な自動注射器を発売した。これは、ネットワーク化された再使用可能な拡張機能であるSmartPilotをYpsoMate自動注射器にリンクさせ、自動注射器をデジタル治療管理技術に組み込むものである。
さらに、感染症や慢性疾患の増加、研究活動の活発化なども、予測期間中の世界市場の成長に寄与すると予想される要因の一つである。
厳しい規制当局
とはいえ、規制当局による認可のための厳格な規制や、発展途上国や低開発国におけるこうした機器に対する無理解が、この市場の成長を妨げている。
セグメント分析
世界の自己注射器市場は、製品、用途、流通チャネル、地域によって区分される。
ペン型注射器製品が市場を支配する見込み
ペン型注射器の承認や市場への導入が増加していることから、このセグメントは予測期間中に世界市場を支配すると推定される。例えば、2022年11月、Tetris Pharma社は、小児および成人の糖尿病患者における極端な低血糖のためのOgluo(グルカゴン・プレフィルド自動注射器ペン)を発表した。
また、2023年5月、ベーリンガーインゲルハイムは、FDAが承認したヒュミラ(アダリムマブ)の互換バイオシミラーであるシルテゾ(アダリムマブ-adbm)用のユニークな自動注射器であるシルテゾペンの承認を米国食品医薬品局(FDA)から取得した。さらに、2022年9月には、医療技術の多国籍リーダーであるテルモ株式会社のインド子会社であるテルモ・インディアが、頻繁なインスリン注射やその他のセルフメディケーションが必要な個人向けに、滅菌ペンニードルFineGlideを発売した。
地理的分析
北米が世界市場を支配する見込み
北米市場は、市場開発と製品導入の増加により、予測期間中に世界の自動注射器市場を支配すると予想される。例えば、2023年7月、オルガノン社とサムスンバイオエピス社は、ヒュミラ(アダリムマブ)のバイオシミラーであるHADLIMA(アダリムマブ-bwwd)を米国で共同発売した。
HADLIMAプッシュタッチオートインジェクターは、Intuitive Design Applied Research Institute(IDARI)によるラボテストおよび患者テストを通じて、関節炎やその他の機能的制限を抱える人々の生活をより容易にする開発を評価する関節炎財団のEase of Use Certificationを取得しています。
さらに、フレゼニウス・カビは2023年7月、参照製品であるヒュミラ(アダリムマブ)のすべての適応症に対応する慢性自己免疫疾患の治療薬として、クエン酸塩を含まないアダリムマブのバイオシミラー製剤IDACIO(アダリムマブ-aacf)を米国で発売した。IDACIOは、自己投与用のプレフィルドシリンジと自己投与用のプレフィルドペン(自動注射器)で入手できる。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックのピーク時に、一般住民の間でCOVID-19感染率が高く、COVID-19患者で病院があふれかえったことは、アナフィラキシーなどの生命を脅かす他の疾患を持つ患者にとって、患者が緊急医療を受けることをためらったり、遅れたりする結果となり、マイナスの副作用をもたらした。このように、パンデミックは自己注射装置の需要減少につながり、世界市場にマイナスの影響を与えた。
市場区分
製品別
- ペン型注射器
- ウェアラブル注射器
- 針なし注射器
- 自動注射器
用途別
- 使い捨て
- 再使用可能
用途別
- 自己免疫疾患
- アレルギー疾患
- ホルモン疾患
- 感染症
- その他
流通チャネル別
- 病院薬局
- 小売薬局
- オンライン薬局
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
o メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o スペイン
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年9月、イプソメッドはノボ・ノルディスクと大量の自動注射器の長期供給契約を締結。
- 2023年10月、イネーブル・インジェクションズは、エンパベリ投与用のenFuse注射器のFDA認可を取得。EmpaveliはApellis Pharmaceuticals社が販売しており、発作性夜間ヘモグロビン尿症(PNH)の成人の治療薬である。
競争状況
同市場の主な世界的プレーヤーには、ベクトン・ディッキンソン社、イプソメド社、フレゼニウス・カビ社、ゲレスハイマー社、ファイザー社、アンタレス・ファーマ社、ウエスト・ファーマシューティカル・サービス社、インスレット社、オーウェン・マンフォード社、SHLグループ・オート社などがある。
レポートを購入する理由
- 製品、用途、アプリケーション、流通チャネル、地域に基づく世界の自己注射器市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 自己注射器市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の自己注射器市場レポートは、約69表、69図、190ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.製品別スニペット
3.2.用途別スニペット
3.3.用途別スニペット
3.4.販売チャネル別スニペット
3.5.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.製品上市の増加
4.1.1.2.XX
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.厳しい規制当局
4.1.2.2.XX
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.価格分析
5.3.規制分析
5.4.特許分析
5.5.技術とトレンド分析
5.6.アンメット・ニーズ
5.7.SWOT分析
5.8.DMI意見
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.製品別
7.1.はじめに
7.1.1.製品別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(製品別
7.2.ペン型注射器
7.2.1.序論
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.ウェアラブルインジェクター
7.4.無針注射器
7.5.自動注射器
8.使用方法別
8.1.はじめに
8.1.1.用途別市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.1.2.市場魅力度指数(用途別
8.2.使い捨て*市場
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.再利用可能
9.用途別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
9.1.2.市場魅力度指数(用途別
9.2.自己免疫疾患
9.2.1.序論
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.アレルギー疾患
9.4.ホルモン疾患
9.5.感染症
9.6.その他
10.流通チャネル別
10.1.はじめに
10.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
10.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
10.2.病院薬局
10.2.1.序論
10.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
10.3.小売薬局
10.4.オンライン薬局
11.地域別
11.1.はじめに
11.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
11.1.2.市場魅力度指数、地域別
11.2.北米
11.2.1.はじめに
11.2.2.主な地域別ダイナミクス
11.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
11.2.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 用途別
11.2.5.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 用途別
11.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.2.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.2.7.1.米国
11.2.7.2.カナダ
11.2.7.3.メキシコ
11.3.ヨーロッパ
11.3.1.はじめに
11.3.2.地域別の主な動き
11.3.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
11.3.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 用途別
11.3.5.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 用途別
11.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 流通チャネル別
11.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.3.7.1.ドイツ
11.3.7.2.イギリス
11.3.7.3.フランス
11.3.7.4.イタリア
11.3.7.5.スペイン
11.3.7.6.その他のヨーロッパ
11.4.南米
11.4.1.はじめに
11.4.2.地域別主要市場
11.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
11.4.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 用途別
11.4.5.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 用途別
11.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.4.7.1.ブラジル
11.4.7.2.アルゼンチン
11.4.7.3.その他の南米地域
11.5.アジア太平洋
11.5.1.はじめに
11.5.2.主な地域別ダイナミクス
11.5.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
11.5.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 用途別
11.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
11.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 流通チャネル別
11.5.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.5.7.1.中国
11.5.7.2.インド
11.5.7.3.日本
11.5.7.4.オーストラリア
11.5.7.5.その他のアジア太平洋地域
11.6.中東・アフリカ
11.6.1.はじめに
11.6.2.地域別の主な動き
11.6.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
11.6.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 用途別
11.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
11.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
12.競争環境
12.1.競争シナリオ
12.2.市場ポジショニング/シェア分析
12.3.M&A分析
13.企業プロフィール
13.1.ベクトン・ディッキンソン社*1
13.1.1.会社概要
13.1.2.自己注射デバイスのポートフォリオと内容
13.1.3.財務概要
13.1.4.主な展開
13.2.イプソメドAG
13.3.フレゼニウス・カビ社
13.4.ゲレスハイマーAG
13.5.ファイザー
13.6.アンタレスファーマ
13.7.ウエスト・ファーマシューティカル・サービス
13.8.インスレット株式会社
13.9.オーウェン・マンフォード
13.10.SHLグループオート
リストは網羅的ではない
14.付録
14.1.会社概要とサービス
14.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Self-injection Device market reached US$ XX million in 2022 and is expected to reach US$ XX million by 2030, growing at a CAGR of XX% during the forecast period 2023-2030.
Autoinjectors are a very useful class of medical devices that enable self-injection of drugs via the subcutaneous or intramuscular routes. They are equipped with prefilled syringes or cartridges and a spring mechanism that aids in the injection process. These devices have numerous advantages like easy self-administration, better patient compliance, reduced anxiety, and precise dosage delivery. Autoinjectors are used for both emergency and chronic conditions such as anaphylaxis, migraine, status epilepticus, psoriasis, diabetes, multiple sclerosis, and rheumatoid arthritis.
Market Dynamics: Drivers & Restraints
Increasing Product Launches
The increasing product launches in the market are expected to boost the global market growth during the forecast period. For instance, in September 2022, Owen Mumford Pharmaceutical Services launched its latest Aidaptus auto-injector platform that has a patient-centric structure with automated needle insertion that delivers a straightforward and uniform user experience. Moreover, in October 2021, Ypsomed launched the globe’s foremost autoinjector with integrated connectivity. It links the SmartPilot, a networked reusable extension to the YpsoMate autoinjector for including the auto-injector into a digital therapy management technique.
Additionally, the rise in infectious and chronic diseases and growing research activities are among other factors that are expected to contribute to the global market growth during the forecast period.
Stringent Regulatory Authorities
Nevertheless, rigid regulations for authorization from regulatory heads and a lack of understanding of such devices in developing and underdeveloped countries have been hindering the growth of this market.
Segment Analysis
The global self-injection device market is segmented based on product, application, distribution channel and region.
Pen Injector Product is Expected to Dominate Market
Owing to the increase in the pen injector approvals and introductions into the market the segment is estimated to dominate the global market during the forecast period. For instance, in November 2022, Tetris Pharma introduced Ogluo (glucagon prefilled autoinjector pen) for extreme hypoglycemia in children and adults with diabetes.
Also, in May 2023 Boehringer Ingelheim obtained the U.S. Food and Drug Administration (FDA) has approval for its Cyltezo Pen, a unique autoinjector choice for Cyltezo (adalimumab-adbm), an FDA-authorized Interchangeable biosimilar to Humira (adalimumab). Further, in September 2022, Terumo India, the Indian subsidiary of Terumo Corporation, a multinational leader in medical technology, launched the FineGlide, Sterile Pen Needle for individuals needing frequent insulin injections or other self-medication.
Geographical Analysis
North America is Expected to Dominate the Global Market
The North American market is expected to dominate the global autoinjectors market during the forecast period due to increasing market developments and product introductions. For example, in July 2023, Organon & Co. and Samsung Bioepis Co., Ltd. jointly introduced the HADLIMA (adalimumab-bwwd), a biosimilar referencing Humira (adalimumab) in the United States.
The HADLIMA PushTouch Autoinjector has received the Arthritis Foundation's Ease of Use Certification, which recognizes developments that make life easier for those living with arthritis and other functional restrictions through lab and patient testing by the Intuitive Design Applied Research Institute (IDARI).
Additionally, in July 2023, Fresenius Kabi introduced its citrate-free adalimumab biosimilar IDACIO (adalimumab-aacf) for the treatment of chronic autoimmune conditions for all suitable indications of the reference product, Humira (adalimumab) in the U.S. IDACIO is available in a self-administered prefilled syringe and a self-administered pre-filled pen (autoinjector).
COVID-19 Impact Analysis
The high COVID-19 infection rate among the general population and overflow of hospitals with COVID-19 patients during peak time of COVID-19 pandemic had a negative side effect on patients with other life-threatening conditions such as anaphylaxis, as it resulted in patients hesitating to seek or delaying emergent medical care. Thus, the pandemic has led to decrease in the demand of the self-injection device, negatively impacting the global market.
Market Segmentation
By Product
• Pen Injectors
• Wearable Injectors
• Needle-Free Injectors
• Autoinjectors
By Usage
• Disposable
• Reusable
By Application
• Autoimmune Disorder
• Allergic Disorders
• Hormonal Disease
• Infectious Diseases
• Other
By Distribution Channels
• Hospital Pharmacies
• Retail Pharmacies
• Online Pharmacies
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Spain
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In September 2023, Ypsomed formed a long-term supply agreement with Novo Nordisk for large quantities of autoinjectors.
• In October 2023, Enable Injections obtained FDA authorization for its enFuse injector for the delivery of Empaveli. Empaveli, commercialized by Apellis Pharmaceuticals, treats adults with paroxysmal nocturnal hemoglobinuria (PNH).
Competitive Landscape
The major global players in the market include Becton, Dickinson and Company, Ypsomed AG, Fresenius Kabi, Gerresheimer AG, Pfizer, Inc., Antares Pharma, Inc., West Pharmaceutical Services, Insulet Corporation, Owen Mumford Ltd. and SHL Group Auto.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global self-injection device market segmentation based on product, usage, application, distribution channel and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of self-injection device market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global self-injection device market report would provide approximately 69 tables, 69 figures and 190 pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Usage
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Distribution Channels
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Product Launches
4.1.1.2. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Stringent Regulatory Authorities
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Pricing Analysis
5.3. Regulatory Analysis
5.4. Patent Analysis
5.5. Technology and Trend Analysis
5.6. Unmet Need
5.7. SWOT Analysis
5.8. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Pen Injectors*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Wearable Injectors
7.4. Needle-Free Injectors
7.5. Autoinjectors
8. By Usage
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Usage
8.2. Disposable*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Reusable
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Autoimmune Disorder*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Allergic Disorders
9.4. Hormonal Disease
9.5. Infectious Diseases
9.6. Other
10. By Distribution Channels
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channels
10.2. Hospital Pharmacies*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Retail Pharmacies
10.4. Online Pharmacies
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channels
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Becton, Dickinson and Company, Inc.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Self-injection Device Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Ypsomed AG
13.3. Fresenius Kabi, Inc.
13.4. Gerresheimer AG
13.5. Pfizer, Inc.
13.6. Antares Pharma, Inc.,
13.7. West Pharmaceutical Services
13.8. Insulet Corporation
13.9. Owen Mumford Ltd.
13.10. SHL GROUP AUTO
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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