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抗体媒介性拒絶反応の世界市場 - 2023-2030


Global Antibody-mediated Rejection Market - 2023-2030

概要 抗体媒介性拒絶反応の世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年にXX%の年平均成長率で成長すると予測されている。 抗体媒介性拒絶反応(A... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2024年1月18日 US$4,350
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サマリー

概要
抗体媒介性拒絶反応の世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年にXX%の年平均成長率で成長すると予測されている。
抗体媒介性拒絶反応(AMR)とは、ドナー特異的HLA分子、血液型抗原(ABO)-イソアグルチニン、または内皮細胞抗原を標的とする抗体によって引き起こされるすべての移植片拒絶反応を指す。AMRは腎臓などの移植臓器に障害をもたらし、呼吸困難、咳、発熱など、移植臓器によってさまざまな症状を引き起こす。
臓器移植の3分の1は移植拒絶反応によって失敗している。急性の移植拒絶反応はステロイドによく効くが、慢性拒絶反応(主に抗体を介する)には適切な治療法がない。
市場ダイナミクス:促進要因と阻害要因
臓器移植の増加
抗体媒介性拒絶反応の世界市場成長は、臓器移植実施件数の増加により拡大すると予想される。例えば、United Network for Organ Sharing(UNOS)の速報データによると、2022年には米国で42,887件以上の臓器移植が実施され、2021年比で3.7%増加し、年間新記録となった。さらに、Global Observatory on Donation and Transplantationは、2021年に144,302件以上の臓器が移植されたと報告しており、これは2020年比で11.3%の増加を示し、2021年には1時間あたり16件の移植が行われたことを示している。しかし、2021年に実際に死亡した臓器提供者は38,156人しかいなかったことは注目に値する。
さらに、認知度の向上、技術の進歩、投資や資金提供による研究活動の活発化も、予測期間中の世界市場の成長を後押しする要因のひとつである。
厳しい規制当局
新薬治療を認可する規制当局の厳格さは、世界市場の成長を妨げると予想される。さらに、高い薬剤開発コストと治療副作用も、予測期間中の世界市場成長の妨げになると予想される。
セグメント分析
世界の抗体媒介性拒絶反応市場は、治療法、投与経路、流通チャネル、地域に基づいてセグメント化される。
生物学的製剤による治療が市場を支配する見込み
抗体媒介性拒絶反応の生物学的製剤による治療法を開発するための研究活動の活発化が、世界市場における同分野の成長を後押しすると予想される。例えば、HI-Bio社のFelzartamabは、後期抗体媒介性腎移植片拒絶反応、IgA腎症(IgAN)、膜性腎症(抗PLA2R抗体陽性膜性腎症)、難治性/再発性多発性骨髄腫の治療薬として現在開発中である。
同社は、自己抗体レベルの低下は初期のaPLA2Rレベルに関係なく起こることを明らかにした。また、本試験の患者は蛋白尿の減少も報告した。蛋白尿は尿中の蛋白質であり、高値の場合は腎機能の低下を示す。さらに、clinicaltrials.govによると、現在2つの第2相臨床試験と2つの第3相臨床試験が募集中であり、2つの第2相臨床試験と1つの第3相臨床試験が抗体媒介性拒絶反応に対するモノクローナル抗体候補の有効性と安全性を評価するために活動中である。
地理的分析
北米が世界市場を支配する見込み
北米では移植拒絶反応を軽減するための研究活動が活発化しており、予測期間中、同地域の市場成長が世界市場を席巻すると予想されている。例えば、ノースウェスタン大学の科学者たちは、移植された臓器の健康状態をリアルタイムで継続的に観察するための初の電子機器を設計した。移植された腎臓に直接配置され、極薄で柔らかいインプラントは、炎症や移植拒絶反応に伴う他の身体反応に関連する温度異常に気づくことができる。
さらに、臓器移植の生存率を高めようと、マウントサイナイ大学アイカーン医科大学の免疫学と生物工学の国際的に著名な研究者たちは、国立アレルギー感染症研究所(NIAID)から1510万ドルを得て、臓器移植の拒絶反応を回避するための指標として、自然免疫系が感染やその他の障害を認識する能力を訓練された免疫について研究することを意図した、5年間の新規の多施設調査スケジュールを実施している。
COVID-19の影響分析
いくつかの研究から、腎移植後の患者は免疫不全の状態やそれに伴う合併症のために、COVID-19感染症に罹患する危険性が高いことが示された。また、パンデミックによる制約のため、多くの移植手術が延期または中止され、抗体媒介性拒絶反応の治療需要も減少し、予測期間中の世界市場にマイナスの影響を与えた。
市場区分
治療薬別
- 副腎皮質ステロイド薬
- 生物製剤
- 免疫抑制剤
- プラズマフェレーシス
- その他
投与経路別
- 注射剤
- 経口
- その他
流通チャネル別
- 病院薬局
- 小売薬局
- オンライン薬局
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
o メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o スペイン
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年8月10日、サービングサイエンスの世界的リーダーであるサーモフィッシャーサイエンティフィック社のPPD臨床研究事業が、米国国立衛生研究所の一部である国立アレルギー感染症研究所(NIAID)に移植統計・臨床調整センターを5年間提供することになった。
- 2021年2月、ホライズン・セラピューティクス社はアストラゼネカのスピンアウト企業であるヴィエラ・バイオ社を30億ドルで買収した。この没収により、ホライズンは臨床段階の自己免疫・炎症性疾患治療薬の候補、研究開発能力、公認モノクローナル抗体のグリップを手にすることができると期待されている。
競合他社の状況
同市場の世界的な主要企業には、CSLベーリング、ハンザバイオファーマ、ノバルティスAG、タラリス・セラピューティクス、アムジェン、ブリストル・マイヤーズ スクイブ、イーライリリー・アンド・カンパニー、サノフィS.A.、テバ・ファーマシューティカルズ・インダストリーズ・リミテッド、バイオジェンなどが含まれる。
レポートを購入する理由
- 治療法、投与経路、流通チャネル、地域に基づく世界の抗体媒介性拒絶反応市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定
- 抗体媒介性拒絶反応の市場レベルについて、全セグメントを網羅した多数のデータを収録したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査による包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の抗体媒介性拒絶反応市場レポートは約61表、59図、186ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.治療別スニペット
3.2.投与経路別抜粋
3.3.販売チャネル別スニペット
3.4.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.臓器移植の増加
4.1.1.2.XX
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.厳しい規制当局
4.1.2.2.XX
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.償還分析
5.6.特許分析
5.7.SWOT分析
5.8.DMI意見
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.トリートメント別
7.1.はじめに
7.1.1.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、治療法別
7.1.2.市場魅力度指数(治療法別
7.2.副腎皮質ステロイド薬
7.2.1.序論
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.生物製剤
7.4.免疫抑制剤
7.5.プラスマフェレーシス
7.6.その他
8.投与経路別
8.1.はじめに
8.1.1.投与経路別市場規模分析および前年比成長率分析(%)1.2.
8.1.2.市場魅力度指数(投与経路別
8.2.注射剤
8.2.1.序論
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.経口
8.4.その他
9.流通チャネル別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
9.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
9.2.病院薬局
9.2.1.序論
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.小売薬局
9.4.オンライン薬局
10.地域別
10.1.はじめに
10.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
10.1.2.市場魅力度指数、地域別
10.2.北米
10.2.1.はじめに
10.2.2.主な地域別ダイナミクス
10.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、治療別
10.2.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、投与経路別
10.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.2.6.1.米国
10.2.6.2.カナダ
10.2.6.3.メキシコ
10.3.ヨーロッパ
10.3.1.はじめに
10.3.2.地域別の主な動き
10.3.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、治療別
10.3.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、投与経路別
10.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.3.6.1.ドイツ
10.3.6.2.イギリス
10.3.6.3.フランス
10.3.6.4.イタリア
10.3.6.5.スペイン
10.3.6.6.その他のヨーロッパ
10.4.南米
10.4.1.はじめに
10.4.2.地域別主要市場
10.4.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、治療別
10.4.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、投与経路別
10.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.4.6.1.ブラジル
10.4.6.2.アルゼンチン
10.4.6.3.その他の南米地域
10.5.アジア太平洋
10.5.1.はじめに
10.5.2.主な地域別ダイナミクス
10.5.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、治療別
10.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、投与経路別
10.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.5.6.1.中国
10.5.6.2.インド
10.5.6.3.日本
10.5.6.4.オーストラリア
10.5.6.5.その他のアジア太平洋地域
10.6.中東・アフリカ
10.6.1.はじめに
10.6.2.地域別の主な動き
10.6.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、治療別
10.6.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、投与経路別
10.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.競合情勢
11.1.競争シナリオ
11.2.市場ポジショニング/シェア分析
11.3.M&A分析
12.企業プロフィール
12.1.CSLベーリング
12.1.1.会社概要
12.1.2.製品ポートフォリオと内容
12.1.3.財務概要
12.1.4.主な展開
12.2.ハンザバイオファーマ
12.3.ノバルティスAG
12.4.タラリス・セラピューティクス
12.5.アムジェン社
12.6.ブリストル・マイヤーズ スクイブ
12.7.イーライリリー・アンド・コマニー社
12.8.サノフィ
12.9.テバ・ファーマシューティカルズ・インダストリーズ社
12.10.バイオジェン
リストは網羅的ではない
13.付録
13.1.会社概要とサービス
13.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Antibody-mediated Rejection market reached US$ XX million in 2022 and is expected to reach US$ XX million by 2030, growing at a CAGR of XX% during the forecast period 2023-2030.
Antibody-mediated rejection (AMR) refers to all allograft rejections caused by antibodies that target donor-specific HLA molecules, blood group antigen (ABO)-isoagglutinins, or endothelial cell antigens. AMR can result in damage to the transplanted organ, such as a kidney, and can cause various symptoms depending on the organ involved, such as difficulty breathing, cough, and fever.
One third of organ transplants are failed due to transplant rejection. Although acute transplant rejection responds fairly reasonably to steroids, chronic rejection (which is predominantly mediated by antibodies) has no adequate therapy.
Market Dynamics: Drivers & Restraints
Increasing Organ Transplants Conducted
The global market growth for antibody-mediated rejection is expected to increase due to the rise in the number of organ transplants conducted. For example, according to preliminary data from the United Network for Organ Sharing (UNOS), over 42,887 organ transplants were conducted in the United States in 2022, which is an increase of 3.7% over 2021 and a new annual record. Additionally, the Global Observatory on Donation and Transplantation reported that over 144,302 organs were transplanted in 2021, indicating an 11.3% increase over 2020, with 16 transplants per hour in 2021. However, it's worth noting that there were only 38,156 actual deceased organ donors in 2021.
Additionally, the increase in awareness, technological advancements, and increasing research activities with investments and funding are among the additional factors boosting the global market growth during the forecast period.
Stringent Regulatory Authorities
The stringent regulatory authorities authorizing the new drug treatments are expected to hamper the global market growth. Furthermore, high drug development costs and treatment side effects are also expected to hamper the global market growth in the forecast period.
Segment Analysis
The global antibody-mediated rejection market is segmented based on treatment, route of administration, distribution channel and region.
Biologics Treatment is Expected to Dominate Market
The increasing research activities for developing biologics treatments for antibody-mediated rejection are expected to boost the segment's growth in the global market. For example, HI-Bio's Felzartamab is currently in development for the treatment of late antibody-mediated renal allograft rejection, IgA nephropathy (IgAN), membranous nephropathy (anti-PLA2R antibody-positive membranous nephropathy), and refractory/relapsed multiple myeloma.
The company found that the decline in autoantibody levels occurred regardless of initial aPLA2R levels. Patients in the trial also reported decreases in proteinuria, a protein in the urine that, in high levels, can be indicative of poor kidney function. Furthermore, according to clinicaltrials.gov, there are currently two phase 2 and two phase 3 clinical trials recruiting, while two phase 2 and one phase 3 trials are currently active assessing the effectiveness and safety of monoclonal antibody nominees for antibody-mediated rejections.
Geographical Analysis
North America is Expected to Dominate the Global Market
Owing to the increasing research activities to reduce transplant rejection in North America are expected to boost the regional market growth dominating the global market during the forecast period. For instance, Northwestern University scientists have designed the first electronic device for continually observing the health of transplanted organs in real time, positioned directly on a transplanted kidney, the ultrathin, soft implant can notice temperature anomalies associated with inflammation and other body reactions that occur with transplant rejection.
Moreover, seeking to enhance organ transplant survival rates, internationally recognized investigators in immunology and bioengineering at the Icahn School of Medicine at Mount Sinai have obtained $15.1 million from the National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) to conduct a novel, five-year multi-center investigation schedule that intends study trained immunity the innate immune system’s capability to recognize infections and other insults as a mark for averting organ transplant rejection.
COVID-19 Impact Analysis
Several studies indicated that postrenal transplant patients have an elevated danger of intricacies with COVID-19 infection owing to their immunocompromised status and corresponding comorbidities. These caused a reduction in the treatment demand also owing to the restrictions posed by the pandemic many transplant surgeries were either postponed or canceled which also caused a reduction in treatment demand for antibody-mediated rejection negatively impacting the global market during the forecast period.
Market Segmentation
By Treatment
• Corticosteroids
• Biologics
• Immunosuppressants
• Plasmapheresis
• Others
By Route of Administration
• Injectable
• Oral
• Other
By Distribution Channel
• Hospital Pharmacies
• Retail Pharmacies
• Online Pharmacies
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Spain
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In August 10, 2023, the PPD clinical research business of Thermo Fisher Scientific Inc., the world leader in serving science, has been granted a five-year award to provide a Transplantation Statistical and Clinical Coordinating Center for the National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID), part of the National Institutes of Health in the United States.
• In February 2021, Horizon Therapeutics acquired the AstraZeneca spinout Viela Bio for $3 billion. The confiscation is expected to provide Horizon a grip of clinical-phase autoimmune and inflammatory disorder drug nominees, R&D capacities and an authorized monoclonal antibody.
Competitive Landscape
The major global players in the market include CSL Behring, Hansa Biopharma, Novartis AG, Talaris Therapeutics, Amgen Inc., Bristol-Myers Squibb, Eli Lilly and Company, Inc., Sanofi S.A., Teva Pharmaceuticals Industries Ltd, Ltd. and Biogen among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global antibody-mediated rejection market segmentation based on treatment, route of administration, distribution channel and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of antibody-mediated rejection market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global antibody-mediated rejection market report would provide approximately 61 tables, 59 figures and 186 pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Treatment
3.2. Snippet by Route of Administration
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Organ Transplants Conducted
4.1.1.2. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Stringent Regulatory Authorities
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Reimbursement Analysis
5.6. Patent Analysis
5.7. SWOT Analysis
5.8. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Treatment
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Treatment
7.2. Corticosteroids*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Biologics
7.4. Immunosuppressants
7.5. Plasmapheresis
7.6. Others
8. By Route of Administration
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Route of Administration
8.2. Injectable*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Oral
8.4. Other
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Hospital Pharmacies*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Retail Pharmacies
9.4. Online Pharmacies
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. CSL Behring*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Hansa Biopharma
12.3. Novartis AG
12.4. Talaris Therapeutics
12.5. Amgen Inc.
12.6. Bristol-Myers Squibb
12.7. Eli Lilly and Comapny, Inc.
12.8. Sanofi S.A.
12.9. Teva Pharmaceuticals Industries Ltd, Ltd.
12.10. Biogen
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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2024/11/27 10:26

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