衛星トランスポンダーの世界市場 - 2023-2030Global Satellite Transponder Market - 2023-2030 市場概要 世界の衛星中継器市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達し、予測期間中(2023-2030年)にYY%のCAGRで成長し、著しい成長を記録すると予測されている。 衛星中継器は、地球... もっと見る
サマリー市場概要世界の衛星中継器市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達し、予測期間中(2023-2030年)にYY%のCAGRで成長し、著しい成長を記録すると予測されている。 衛星中継器は、地球局(地上局としても知られる)から信号を受信し、異なる周波数で地球に再送信する装置である。本質的には、2つの地球局間の衛星通信を可能にするリレーである。衛星が受信した信号は増幅され、周波数がずらされて地球に再送信される。衛星中継器は、テレビやラジオ放送、衛星インターネット、衛星電話サービス、衛星ナビゲーション・システムなど、さまざまな用途で使用されている。また、軍事通信や政府通信、気象や天然資源の監視にも利用されている。 市場ダイナミクス 衛星インターネット、衛星テレビ、衛星ラジオなど、衛星ベースの通信サービスへの需要の増加が衛星中継器市場の成長を牽引している。先進国や発展途上国における衛星ベースのサービスの人気の高まりが、トラフィックの増加に対応するためにより多くの中継器の必要性を高めている。遠隔地やサービスが行き届いていない地域での衛星ベースのサービス採用の増加が、衛星中継器市場の成長を促進している。トランスポンダを搭載した小型衛星がこうした地域の接続に使用されており、トラフィックの増加に対応するためにより多くのトランスポンダが必要とされている。 地球周回軌道における小型衛星の普及が市場拡大の一側面 地球軌道上の小型衛星数の増加は、衛星トランスポンダ市場の成長に寄与している。小型衛星はモノのインターネット(IoT)通信、リモートセンシング、地球観測など多くの用途に利用されている。軌道上の小型衛星の数が増加するにつれて、これらのアプリケーションをサポートする通信サービスの需要も増加している。このため、増加するトラフィックを処理するためにより多くの衛星中継器が必要となる。 小型衛星は通常、小型の中継器を搭載しているため、通信サービス用の帯域幅が少ない。軌道上の小型衛星の数が増えるにつれて、より多くの衛星帯域幅に対する需要も増加する。このため、より多くの帯域幅を提供するためにより多くの衛星中継器が必要とされている。軌道上の小型衛星数の増加は、衛星中継器のメーカー、プロバイダー、オペレーターに新たなビジネスチャンスをもたらしている。地球周回軌道に配備される小型衛星が増えるにつれて、衛星中継器の需要は増加すると予想される。 したがって、地球軌道上の小型衛星数の増加は、通信サービス、衛星帯域幅、衛星接続の需要を増加させることにより、衛星トランスポンダ市場の成長を促進している。これはまた、衛星トランスポンダ業界の企業に新たなビジネスチャンスをもたらしている。 トランスポンダ・リースと衛星打ち上げサービスの法外な高値が市場成長の妨げに トランスポンダのリースや衛星打ち上げサービスの価格が法外に高いことは、衛星中継器市場の成長にとって大きな障壁となり得る。中継器リースや衛星打上げサービスの価格が高いと、中小企業の市場参入が困難になる可能性がある。このため、市場に参入するプレーヤーの数が制限され、新規企業の競争が困難になる可能性がある。中継器リースや衛星打上げサービスの価格が高いため、顧客がこれらのサービスを購入することが難しくなる可能性がある。これは衛星中継器の需要を減少させ、市場の成長を制限する可能性がある。中継器リースや衛星打上げサービスの価格が高いと、この市場で事業を展開する企業の利益率が低下する可能性がある。このため、企業が投資する魅力が低下し、市場の成長が制限される可能性がある。 COVID-19 影響分析 パンデミックは衛星中継器市場の企業のサプライチェーンに混乱をもたらした。このため、衛星中継器やその他の部品の納入が遅れ、企業の市場運営に影響を及ぼしている。パンデミックにより、多くの企業が閉鎖や事業縮小を余儀なくされ、衛星中継器の需要が減少した。これは市場企業の収益に影響を及ぼしている。パンデミックは、発射場の閉鎖やサプライチェーンの混乱により、衛星打ち上げの遅れを引き起こした。これは衛星打ち上げサービスを提供する企業の業務に影響を及ぼしている。 さらに、COVID-19パンデミックは世界の衛星中継器市場に悪影響を及ぼし、サプライチェーンの混乱、需要の減少、衛星打上げの遅延、事業遂行の困難さ、企業への財務的影響などが市場の企業の経営に影響を及ぼしている。 セグメント分析 世界の衛星中継器市場は、タイプ、アンプタイプ、帯域幅、サービス、アプリケーション、地域によって区分される。 高帯域幅アプリケーションに対応するため、再生型衛星中継器が世界市場をリード 再生型衛星中継器は、従来から世界の衛星中継器市場を支配してきたタイプである。再生型衛星中継器は高性能と高信頼性で知られ、テレビやラジオ放送、衛星インターネット、衛星電話サービス、衛星ナビゲーション・システムなど、さまざまな用途に選ばれている。再生衛星中継器は、地球局から信号を受信して処理し、別の周波数で地球に再送信することで動作する。大容量のデータを扱うことができ、高帯域幅のアプリケーションに最適である。 したがって、再生衛星中継器は、その高い性能、信頼性、高帯域幅アプリケーションへの柔軟性により、伝統的に世界市場を支配してきた。 地理的分析 世界の衛星中継器市場は、タイプ、アンプタイプ、帯域幅、サービス、アプリケーション、地域によって区分される。 同地域における主要プレーヤーの強力なプレゼンスが、北米衛星中継器市場の世界支配に貢献 北米は伝統的に世界の衛星中継器市場を支配している地域である。北米には、衛星中継器を製造・提供する多くの企業や、情報・監視・偵察(ISR)などの様々な用途に衛星中継器を使用する複数の政府機関がある。この地域は経済が強く、研究開発への投資も盛んであるため、この地域の企業は高度な技術を開発し、高品質の製品とサービスを提供することができる。 SES S.A.、Intelsat S.A.、Eutelsat Communications S.A.、Telesat Holdings Inc.などの主要企業がこの地域に存在することも、世界の衛星中継器市場における北米の優位性に寄与している。 競争状況 世界の衛星中継器市場は競争が激しく、多くの企業が参入している。市場の大手企業は、競争上の優位性を獲得するために、新しく高度な技術の開発に注力している。市場は競争が激しく、多くの企業がサービス品質、価格、顧客サポートに基づいて競争している。市場が成長し続けるにつれ、既存プレーヤー間の競争が激化し、新規プレーヤーの参入も予想される。国内市場およびグローバル市場での競争は非常に激しいため、主な注力分野としては、製品の発売、提携、戦略的合併・買収などが挙げられる。市場の主要プレーヤーは、L3Harris Technologies, Inc.、EUTELSAT COMMUNICATIONS SA、AMOS Spacecom、Thaicom Public Company Limited、General Dynamics Mission Systems, Inc.、Intelsat、Hispasat、MEASAT、IMT srl、Syrlinksである。 L3Harris Technologies Inc. 概要L3Harris Technologies, Inc.は、航空宇宙、防衛、セキュリティ業界の顧客に幅広い製品とサービスを提供するテクノロジー企業である。同社はL3テクノロジーズとハリス・コーポレーションの合併により2019年に設立された。L3Harris Technologiesはフロリダ州メルボルンに本社を置き、世界100カ国以上で事業を展開している。同社のポートフォリオには、通信システム、電子システム、情報・監視・偵察(ISR)システムなど、さまざまな製品とサービスが含まれる。L3ハリス・テクノロジーズはまた、トレーニング、シミュレーション・システム、エンジニアリング、ロジスティクス・サポート・サービスも提供している。同社はインド、オーストラリア、カナダ、日本、サウジアラビア、UAE、英国、台湾、シンガポールに拠点を置いている。 製品ポートフォリオ 衛星通信トランスポンダ(CXS-1000):L3HarrisのCXS-1000は、多機能で物理的フットプリントが小さいソフトウェア定義トランシーバーで、複数のバンドと波形をサポートする。今日の低コスト、短時間の小型衛星アプリケーションのために、CXS -1000は開発されました。このマルチ波形レシーバーは、チャンネル選択、復調、エンコードに柔軟性を備えています。お客様は、製造中または軌道上でさまざまな波形をアップロードすることにより、周波数をプログラムすることができます。CXS-1000はLバンドとSバンドがあり、オプションでXバンドとKaバンドも可能です。また、地対同期軌道用に設計され、放射試験も実施済みです。このユニットは、一体型ユニットとして、または全二重マルチバンドミッション用に送信機と受信機を分離して使用することができます。 重要な開発2021年8月、L3Harris Technologies Inc.の多角的火星サンプル・リターン(MSR)キャンペーンが火星からサンプルを収集する。L3Harrisのトランスポンダ2基が火星ミッションで使用される可能性があり、これは適応可能で計画通りにミッションを完了できるように設計されている。この行動により、同事業は衛星トランスポンダ市場で有名になった。 レポートを購入する理由 - タイプ、アンプタイプ、帯域幅、サービス、アプリケーション、地域に基づく世界の衛星中継器市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発を分析することで、世界の衛星中継器市場における商機を特定します。 - 衛星中継器市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータポイントを収録したExcelデータシート。 - 徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の後、冷静にまとめられた市場分析からなるPDFレポート。 - 主要市場プレイヤーの主要製品で構成されたエクセルによる製品マッピング。 衛星中継器の世界市場レポートは、約77の表、78の図、225ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Global Satellite Transponder Market - Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Global Satellite Transponder Market – Market Definition and Overview 3. Global Satellite Transponder Market – Executive Summary 3.1. Market Snippet by Type 3.2. Market Snippet by Amplifier Type 3.3. Market Snippet by Bandwidth 3.4. Market Snippet by Service 3.5. Market Snippet by Application 3.6. Market Snippet by Region 4. Global Satellite Transponder Market-Market Dynamics 4.1. Market Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Small satellite prevalence in Earth orbit is an aspect of the market's expansion 4.1.1.2. YY 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Outrageously high prices for transponder leasing and satellite launch services hampers the market growth 4.1.2.2. YY 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. YY 4.1.4. Impact Analysis 5. Global Satellite Transponder Market – Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. Global Satellite Transponder Market – COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 on the Market 6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario 6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. Global Satellite Transponder Market – By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Bent Pipe Transponders* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Regenerative Transponders 8. Global Satellite Transponder Market – By Amplifier Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Amplifier Type 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Amplifier Type 8.2. Solid State Power Amplifier (SSPA)* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Travelling Wave Tube Amplifier (TWTA) 9. Global Satellite Transponder Market – By Bandwidth 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bandwidth 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Bandwidth 9.2. C-band* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. KA-band 9.4. KU-band 9.5. K-band 9.6. Others 10. Global Satellite Transponder Market – By Service 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Service 10.2. Leasing* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Maintenance and Support 10.4. Others 11. Global Satellite Transponder Market – By Application 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 11.2. Commercial Communication* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Government Communication 11.4. Navigation 11.5. Remote Sensing 11.6. Research And Development (R&D) 11.7. Others 12. Global Satellite Transponder Market – By Region 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 12.2. North America 12.2.1. Introduction 12.2.2. Key Region-Specific Dynamics 12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Amplifier Type 12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bandwidth 12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service 12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.2.8.1. U.S. 12.2.8.2. Canada 12.2.8.3. Mexico 12.3. Europe 12.3.1. Introduction 12.3.2. Key Region-Specific Dynamics 12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Amplifier Type 12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bandwidth 12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service 12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.3.8.1. Germany 12.3.8.2. UK 12.3.8.3. France 12.3.8.4. Italy 12.3.8.5. Russia 12.3.8.6. Rest of Europe 12.4. South America 12.4.1. Introduction 12.4.2. Key Region-Specific Dynamics 12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Amplifier Type 12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bandwidth 12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service 12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.4.8.1. Brazil 12.4.8.2. Argentina 12.4.8.3. Rest of South America 12.5. Asia-Pacific 12.5.1. Introduction 12.5.2. Key Region-Specific Dynamics 12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Amplifier Type 12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bandwidth 12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service 12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.5.8.1. China 12.5.8.2. India 12.5.8.3. Japan 12.5.8.4. Australia 12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific 12.6. Middle East and Africa 12.6.1. Introduction 12.6.2. Key Region-Specific Dynamics 12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Amplifier Type 12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bandwidth 12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service 12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13. Global Satellite Transponder Market – Competitive Landscape 13.1. Competitive Scenario 13.2. Market Positioning/Share Analysis 13.3. Mergers and Acquisitions Analysis 14. Global Satellite Transponder Market- Company Profiles 14.1. L3Harris Technologies, Inc.* 14.1.1. Company Overview 14.1.2. Product Portfolio and Description 14.1.3. Key Highlights 14.1.4. Financial Overview 14.2. EUTELSAT COMMUNICATIONS SA 14.3. AMOS Spacecom 14.4. Thaicom Public Company Limited 14.5. General Dynamics Mission Systems, Inc. 14.6. Intelsat 14.7. Hispasat 14.8. MEASAT 14.9. IMT srl 14.10. Syrlinks LIST NOT EXHAUSTIVE 15. Global Satellite Transponder Market– Premium Insights 16. Global Satellite Transponder Market– DataM 16.1. Appendix 16.2. About Us and Amplifier Type 16.3. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Global Satellite Transponder Market - Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Global Satellite Transponder Market – Market Definition and Overview 3. Global Satellite Transponder Market – Executive Summary 3.1. Market Snippet by Type 3.2. Market Snippet by Amplifier Type 3.3. Market Snippet by Bandwidth 3.4. Market Snippet by Service 3.5. Market Snippet by Application 3.6. Market Snippet by Region 4. Global Satellite Transponder Market-Market Dynamics 4.1. Market Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Small satellite prevalence in Earth orbit is an aspect of the market's expansion 4.1.1.2. YY 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Outrageously high prices for transponder leasing and satellite launch services hampers the market growth 4.1.2.2. YY 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. YY 4.1.4. Impact Analysis 5. Global Satellite Transponder Market – Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. Global Satellite Transponder Market – COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 on the Market 6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario 6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. Global Satellite Transponder Market – By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Bent Pipe Transponders* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Regenerative Transponders 8. Global Satellite Transponder Market – By Amplifier Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Amplifier Type 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Amplifier Type 8.2. Solid State Power Amplifier (SSPA)* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Travelling Wave Tube Amplifier (TWTA) 9. Global Satellite Transponder Market – By Bandwidth 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bandwidth 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Bandwidth 9.2. C-band* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. KA-band 9.4. KU-band 9.5. K-band 9.6. Others 10. Global Satellite Transponder Market – By Service 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Service 10.2. Leasing* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Maintenance and Support 10.4. Others 11. Global Satellite Transponder Market – By Application 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 11.2. Commercial Communication* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Government Communication 11.4. Navigation 11.5. Remote Sensing 11.6. Research And Development (R&D) 11.7. Others 12. Global Satellite Transponder Market – By Region 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 12.2. North America 12.2.1. Introduction 12.2.2. Key Region-Specific Dynamics 12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Amplifier Type 12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bandwidth 12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service 12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.2.8.1. U.S. 12.2.8.2. Canada 12.2.8.3. Mexico 12.3. Europe 12.3.1. Introduction 12.3.2. Key Region-Specific Dynamics 12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Amplifier Type 12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bandwidth 12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service 12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.3.8.1. Germany 12.3.8.2. UK 12.3.8.3. France 12.3.8.4. Italy 12.3.8.5. Russia 12.3.8.6. Rest of Europe 12.4. South America 12.4.1. Introduction 12.4.2. Key Region-Specific Dynamics 12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Amplifier Type 12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bandwidth 12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service 12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.4.8.1. Brazil 12.4.8.2. Argentina 12.4.8.3. Rest of South America 12.5. Asia-Pacific 12.5.1. Introduction 12.5.2. Key Region-Specific Dynamics 12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Amplifier Type 12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bandwidth 12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service 12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.5.8.1. China 12.5.8.2. India 12.5.8.3. Japan 12.5.8.4. Australia 12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific 12.6. Middle East and Africa 12.6.1. Introduction 12.6.2. Key Region-Specific Dynamics 12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Amplifier Type 12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Bandwidth 12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Service 12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13. Global Satellite Transponder Market – Competitive Landscape 13.1. Competitive Scenario 13.2. Market Positioning/Share Analysis 13.3. Mergers and Acquisitions Analysis 14. Global Satellite Transponder Market- Company Profiles 14.1. L3Harris Technologies, Inc.* 14.1.1. Company Overview 14.1.2. Product Portfolio and Description 14.1.3. Key Highlights 14.1.4. Financial Overview 14.2. EUTELSAT COMMUNICATIONS SA 14.3. AMOS Spacecom 14.4. Thaicom Public Company Limited 14.5. General Dynamics Mission Systems, Inc. 14.6. Intelsat 14.7. Hispasat 14.8. MEASAT 14.9. IMT srl 14.10. Syrlinks LIST NOT EXHAUSTIVE 15. Global Satellite Transponder Market– Premium Insights 16. Global Satellite Transponder Market– DataM 16.1. Appendix 16.2. About Us and Amplifier Type 16.3. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(ネットワーク)の最新刊レポート
DataM Intelligence社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(satellite)の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/19 10:26 155.94 円 162.31 円 199.02 円 |