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乳房再建の世界市場 - 2023-2030


Global Breast Reconstruction Market - 2023-2030

市場概要 世界の乳房再建市場は、2022年に5億7,433万米ドルに達し、2030年には9億3,430万米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023~2030年)のCAGRは6.4%と予測される。 乳房再建は... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年10月16日 US$4,350
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195 英語

 

サマリー

市場概要
世界の乳房再建市場は、2022年に5億7,433万米ドルに達し、2030年には9億3,430万米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023~2030年)のCAGRは6.4%と予測される。
乳房再建は、乳房切除後に乳房を正常に近い状態に戻すために、いくつかの形成外科技術を用いる。インプラントによる再建とフラップによる再建が、乳房再建の2大タイプである。インプラント再建では、新しい乳房の丘を作るために乳房インプラントを使用します。フラップ(または自家)再建では、体の別の部位から採取した患者自身の組織を使って新しい乳房を作ります。
市場ダイナミクス
乳房再建治療に対する意識の高まりが乳房再建市場の成長を牽引している。
認知度の向上は、独立機関や市場参加者の行動に起因している。例えば、2021年10月22日、インプラントメーカーのアッヴィは再建の可能性を紹介するキャンペーンを展開する。新しい "Power of You "キャンペーンで、この乳房インプラントメーカーはそれを変えたいと考えている。このキャンペーンは、乳房再建の選択肢について患者を教育しながら、患者の勇気と内なる不屈の精神を称えるものである。このキャンペーンはノーブランドだが、同社の乳房再建製品としては、ティッシュ・エキスパンダー、インプラント・デリバリー・スリーブ、Natrelleブランドのインプラントなどがある。
さらに、乳房再建に対する認識を高めるため、タタ・メモリアル・センターは「再建とがん治療」と題する会議を開催した:2022年2月17日には、「再建とがん医療:がんと共に、そしてがんを越えて生きる質の向上」と題した会議を開催した。前述の要因の結果、乳房再建市場は予測期間を通じてリードしていくと予想される。
3Dプリントインプラントの開発により、商業的拡大が期待できる。
3Dプリンターによるインプラントの開発は、商業的拡大のためのかなりの見通しを提示する可能性がある。例えば、2023年4月6日には、CollPlantとStratasysによって乳房インプラントがバイオプリントされる予定である。同社は、CollPlant社との協力により、バイオプリンティングを利用して医療を変え、豊胸や修復治療を受ける患者の生活を改善する大きなチャンスを手にしている。
バイオプリンティング技術の開発を促進するため、コラプラントとストラタシスは共同で開発・商業化契約を締結した。この協業は、ストラタシスのP3テクノロジーベースのバイオプリンターとコラプラントのrhCollagenベースのバイオインクを組み合わせるものです。P3として知られるProgrammable PhotoPolymerizationは、有用な最終用途コンポーネントのバルク製造を目的としたデジタル光処理(DLP)技術の開発である。
COVID-19の影響分析
市場はCOVID-19パンデミックの影響を一時的に受けたが、そのほとんどはパンデミックの初期段階であった。進行中および予定されていた外科手術は、制限とロックアウトの結果、延期または中止され、乳房インプラント市場の拡大を妨げた。しかし、米国の女性の間でCOVID-19が大流行した際、豊胸やインプラントを含む外見に関する関心と意識の高まりが高まった。その結果、市場はCOVID-19パンデミックの影響から回復し、発展すると予想される。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
ロシア・ウクライナ戦争は、乳房再建の普及率が低く、この地域に主要な市場プレーヤーがいないため、世界の乳房再建市場への影響は最小限と推定される。しかし、原材料、検査製品、機器の輸出入の影響は、予測期間において世界の乳房再建市場にほとんど影響を与えないと予測される。
人工知能の影響分析
人工知能は、Breast Advocateアプリが乳房再建とがん手術のための世界初の共有意思決定ツールであることから、世界の乳房再建市場にプラスの影響を与えると予想される。この無料アプリは、乳がんと診断された人や乳がんに罹患するリスクのある人なら誰でも、手術に関する選択に発言権を持つことができる。乳がん医師と患者活動家によって共同作成された。
セグメント分析
世界の乳房再建市場は、製品タイプ、形状、配置、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化される。
丸型セグメントは予測期間中、乳房再建市場シェアの大半を占めると推定される。
ラウンド形状は、さまざまな許可機関によって新製品が受け入れられているため、予測期間において乳房再建市場全体の約56%を占めている。この優位性は、製品発表の増加、乳房インプラントの安全性に関するFDAの定期的な更新、およびいくつかの臨床試験の実施によるものと考えられる。
例えば、GCエステティックは、2021年5月に新世代の円形シリコン乳房インプラントであるPERLEを導入する予定である。乳房インプラント手術を受ける患者に十分な情報を提供するため、米国FDAは2021年10月に乳房インプラントの安全性ガイドラインを改正し、乳房インプラントの販売・流通を禁止した。したがって、丸型乳房インプラントは前述の要因の結果として大きな成長を遂げると予想される。
地理的分析
アジア太平洋地域は予測期間中、世界の乳房再建市場で第2位のシェアを占めると推定される。
アジア太平洋地域は、予測期間において世界の乳房再建市場の約33%を占める第2位のシェアを占めている。乳房再建手術に対する意識の高まりと乳がん人口の急増が成長の原因である。
例えば、NCBIのデータによると、中国では約303,600人が新たに乳がんに罹患し、70,400人が死亡している。さらに、同様の情報源によると、人口動態とリスクの変化により、2030年までに中国での罹患率と死亡率が上昇すると予測されている。同様の情報源の調査によると、76.5%以上の女性が乳房切除後の乳房再建を希望している。
競争状況
市場の主な世界企業には、Allergan Plc、Sientra, Inc、IDEAL IMPLANT INCORPORATED、Johnson & Johnson、Establishment Labs S.A.、GC Aesthetics、Groupe Sebbin SAS、Ideal Implant Incorporated、Laboratoires Arion、Mentor Worldwide LLCなどがある。
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、形状、配置、エンドユーザー、地域に基づく世界の乳房再建市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 乳房再建市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- 徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的分析からなるPDFレポート。
- すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界の乳房再建市場レポートは、約69の表、66の図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Shape
3.3. Snippet by Placement
3.4. Snippet by End User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The increasing prevalence of breast cancer worldwide is expected to drive market growth.
4.1.1.2. Growing Awareness about breast reconstruction treatment
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The high cost of breast surgical procedures is expected to hamper the market growth
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. The introduction of 3D-printed implants may present significant advantages market expansion opportunities
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Unmet Needs
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. Russia-Ukraine War Analysis
8. Artificial Intelligence Impact Analysis
9. By Product Type
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
9.2. Implants
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Tissue Expander
9.4. Acellular Dermal Matrix
10. By Shape
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Shape
10.2. Round Shape
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Anatomical Shape
11. By Placement
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Placement
11.2. Dual Plane Insertion
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Subglandular Insertion
11.4. Submuscular Insertion
12. By End User
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
12.2. Hospitals
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Ambulatory Surgical Centers
12.4. Others
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.7.1. The U.S.
13.2.7.2. Canada
13.2.7.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.7.1. Germany
13.3.7.2. The U.K.
13.3.7.3. France
13.3.7.4. Italy
13.3.7.5. Russia
13.3.7.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.7.1. Brazil
13.4.7.2. Argentina
13.4.7.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.7.1. China
13.5.7.2. India
13.5.7.3. Japan
13.5.7.4. Australia
13.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement
13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Market Share Analysis
14.3. Mergers and Acquisitions Analysis
15. Company Profiles
15.1. Allergan Plc
15.1.1. Company Overview
15.1.2. Product Type Portfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. Sientra, Inc
15.3. IDEAL IMPLANT INCORPORATED
15.4. Johnson & Johnson
15.5. Establishment Labs S.A.
15.6. GC Aesthetics
15.7. Groupe Sebbin SAS
15.8. Ideal Implant Incorporated
15.9. Laboratoires Arion
15.10. Mentor Worldwide LLC.
LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global breast reconstruction market reached US$ 574.33 million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 934.30 million by 2030. The market is expected to exhibit a CAGR of 6.4% during the forecast period (2023-2030).
Breast reconstruction uses several plastic surgical techniques to return a breast to a state that is very close to normal after a mastectomy. Implant-based reconstruction and flap reconstruction are the two main types of breast reconstruction. Breast implants are used in implant reconstruction to create a new breast mound. Flap (or autologous) reconstruction creates a new breast using the patient's own tissue from another area of the body.
Market Dynamics
Growing Awareness About Breast Reconstruction Treatment is Driving the Breast Reconstruction Market Growth.
The increase in awareness can be attributed to actions made by independent bodies and market participants. For instance, on October 22, 2021, AbbVie, an implant manufacturer, develops a campaign to showcase reconstruction possibilities. With its new "Power of You" campaign, the breast implant manufacturer hopes to change that. The initiative honors patients' bravery and inner fortitude while educating them on their options for breast reconstruction. Although the campaign is unbranded, the company's breast reconstruction products include tissue expanders, implant delivery sleeves, and Natrelle-branded implants.
Additionally, to raise awareness of breast reconstruction, Tata Memorial Centre organized a conference titled Reconstruction and Cancer Care: Enhancing Quality Living with and Beyond Cancer on February 17, 2022. As a result of the aforementioned factors, the breast reconstruction market is anticipated to lead throughout the forecast period.
The Development of 3D-printed Implants May Present Considerable Prospects for Commercial Expansion.
The development of 3D-printed implants may present considerable prospects for commercial expansion. For instance, on April 06, 2023, Breast implants will be bioprinted by CollPlant and Stratasys. The company has a significant chance to use bioprinting to alter healthcare and better the lives of patients undergoing breast augmentation or repair treatments thanks to its cooperation with CollPlant.
To advance the development of bioprinting technology, CollPlant, and Stratasys inked a combined development and commercialization agreement. The collaboration will pair Stratasys' P3 technology-based bioprinter with CollPlant's rhCollagen-based bio-inks. Programmable PhotoPolymerization, also known as P3, is a development of digital light processing (DLP) technology intended for the bulk manufacturing of useful end-use components.
COVID-19 Impact Analysis
The market was temporarily impacted by the COVID-19 pandemic, mostly during the pandemic's early stages. The ongoing and scheduled surgical procedures were postponed or canceled as a result of the limitations and lockout, which hampered the expansion of the breast implant market. However, during the COVID-19 pandemic among women in the United States, interest and growing awareness regarding physical appearance, including breast augmentation and implants, increased. As a result, the market is anticipated to rebound from the COVID-19 pandemic's effects and develop.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The Russia-Ukraine is estimated to have a minimal impact on the global breast reconstruction market owing to the low prevalence and absence of key market players in this region. However, the impact of the import and export of raw materials, test products, and devices is anticipated to have little influence over the global Breast reconstruction market in the forecast period.
Artificial Intelligence Impact Analysis
Artificial intelligence is anticipated to impact the global breast reconstruction market positively owing to the Breast Advocate app being the first shared decision-making tool for breast reconstruction and cancer surgery in the world. It is a free app that gives anybody with a breast cancer diagnosis or at risk of getting breast cancer a voice in the choices made about their surgery. It was co-created by breast cancer doctors and patient activists.
Segment Analysis
The global breast reconstruction market is segmented based on product type, shape, placement, end-user, and region.
The Round Shape Segment is Estimated to Hold a Majority of the Breast Reconstruction Market Share During the Forecast Period.
The round shape holds about 56% of the total breast reconstruction market in the forecast period owing to the acceptance of new products by different permitting bodies. The dominance can be due to the increase in product announcements, the FDA's regular updates on the safety of breast implants, and the execution of several clinical investigations.
For instance, GC Aesthetics will introduce the PERLE, a new generation of round silicone breast implants, in May 2021. In order to ensure that patients undergoing breast implant surgery have enough information, the U.S. FDA amended its safety guidelines for breast implants in October 2021 and prohibited the sales and distribution of breast implants. Therefore, round-shaped breast implants are anticipated to experience significant growth as a result of the aforementioned factors.
Geographical Analysis
Asia Pacific is Estimated to Hold the Second-largest Share of the Global Breast Reconstruction Market During the Forecast Period.
The Asia Pacific region holds the second largest share of the global breast reconstruction market accounting for approximately 33% in the forecast period. The rise in awareness of breast reconstruction surgery and the fast-rising breast cancer population are both responsible for the growth.
For instance, the NCBI data revealed that there were approximately 303,600 new instances of breast cancer and 70,400 fatalities from the disease in China. Furthermore, according to a similar source, the incidence rate and mortality rate in China are predicted to rise by 2030 due to changing demographics and risks. More than 76.5% of women preferred breast reconstruction following mastectomy, according to research by a similar source.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Allergan Plc, Sientra, Inc, IDEAL IMPLANT INCORPORATED, Johnson & Johnson, Establishment Labs S.A., GC Aesthetics, Groupe Sebbin SAS, Ideal Implant Incorporated, Laboratoires Arion, and Mentor Worldwide LLC, among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global breast reconstruction market segmentation based on product type, shape, placement, end user, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of breast reconstruction market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global Breast reconstruction market report would provide approximately 69 tables, 66 figures, and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Shape
3.3. Snippet by Placement
3.4. Snippet by End User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The increasing prevalence of breast cancer worldwide is expected to drive market growth.
4.1.1.2. Growing Awareness about breast reconstruction treatment
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The high cost of breast surgical procedures is expected to hamper the market growth
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. The introduction of 3D-printed implants may present significant advantages market expansion opportunities
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Unmet Needs
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. Russia-Ukraine War Analysis
8. Artificial Intelligence Impact Analysis
9. By Product Type
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
9.2. Implants
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Tissue Expander
9.4. Acellular Dermal Matrix
10. By Shape
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Shape
10.2. Round Shape
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Anatomical Shape
11. By Placement
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Placement
11.2. Dual Plane Insertion
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Subglandular Insertion
11.4. Submuscular Insertion
12. By End User
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
12.2. Hospitals
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Ambulatory Surgical Centers
12.4. Others
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.7.1. The U.S.
13.2.7.2. Canada
13.2.7.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.7.1. Germany
13.3.7.2. The U.K.
13.3.7.3. France
13.3.7.4. Italy
13.3.7.5. Russia
13.3.7.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.7.1. Brazil
13.4.7.2. Argentina
13.4.7.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.7.1. China
13.5.7.2. India
13.5.7.3. Japan
13.5.7.4. Australia
13.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Shape
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Placement
13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Market Share Analysis
14.3. Mergers and Acquisitions Analysis
15. Company Profiles
15.1. Allergan Plc
15.1.1. Company Overview
15.1.2. Product Type Portfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. Sientra, Inc
15.3. IDEAL IMPLANT INCORPORATED
15.4. Johnson & Johnson
15.5. Establishment Labs S.A.
15.6. GC Aesthetics
15.7. Groupe Sebbin SAS
15.8. Ideal Implant Incorporated
15.9. Laboratoires Arion
15.10. Mentor Worldwide LLC.
LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

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発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/09/12 10:27

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