世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

コロストラムの世界市場 - 2022-2029


Global Colostrum Market - 2022-2029

市場概要 生まれたばかりの子牛は腸内で大きな抗体分子を吸収することができるため、初乳は酪農家畜にとって重要な飼料成分である。新たな家畜疾病の出現は家畜の死亡率を高め、生産性に影響を与え、地域経済を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年1月5日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
170 英語

 

サマリー

市場概要
生まれたばかりの子牛は腸内で大きな抗体分子を吸収することができるため、初乳は酪農家畜にとって重要な飼料成分である。新たな家畜疾病の出現は家畜の死亡率を高め、生産性に影響を与え、地域経済を弱体化させる可能性がある。一般市民の健康意識の高まりにより、栄養補助食品の消費が増加している。コロストラムのような成分は心臓の健康を改善し、免疫力を高め、病気と闘うのを助ける。慢性疾患を治療するための栄養補助食品の消費は増加し、コロストラムの使用を今後数年間押し上げるだろう。
コロストラムの世界市場は、2021年にはYY百万米ドルと評価された。2029年にはYY百万米ドルに達し、予測期間中(2022-2029年)のCAGRは4.12%で成長すると予測される。
市場ダイナミクス:化粧品業界における新規成分への緩やかなシフトに伴うコロストラム市場の成長
世界の化粧品需要は、副作用が少なく、効率性の高い新規成分へと徐々にシフトしている。化粧品では、コロストラムは皮膚の修復と再生を助ける上皮成長因子(EGF)を含むため、ニキビや火傷の治療に使用されている。最近、化粧品会社のインピュアは、神経皮膚炎、尋常性ざ瘡、乾癬の患者を対象に、コロストラムをベースにした皮膚修復クリーム「インピュア」をテストした。
コロストラムには、細胞の成長と再生を助ける成長因子が含まれている。そのため、一部の高級化粧品には、外的影響から肌を守るためにコロストラムが配合されている。また、コロストラムは皮膚の炎症を抑え、皮膚の欠陥の治療をサポートします。抗菌作用もあり、肌の保湿にも良い影響を与えます。コロストラム化粧品は、肌の弾力性と抵抗力を高め、老化を遅らせ、顔の肌を明るくします。例えば、ビブザ・ホールディングのブランドMCEファーマは、上流階級が好む高級化粧品と、経済的な同種の製品を取り揃えている。
しかし、多くのメーカーが存在するため、市場での激しい競争がコロストラムの市場成長を制限すると予測されている。競争が激しいため、新規参入企業が市場に参入して潜在的なビジネスチャンスを得るには障壁が残る。このことが市場成長の妨げになると予想される。さらに、コロストラム製品の利点に関する認識不足が、コロストラムの市場成長を阻害すると予想される。
市場細分化:コロストラムの世界市場では食品・飲料分野が最も高いシェアを占めている。
乳製品は食品産業の縮図であり、乳製品消費者の嗜好は、より広い食品部門に影響を及ぼす同じトレンドに大きく影響されている。過去数年間で、人口の消費パターンは劇的に変化し、その結果、中規模、小規模、零細企業が出現した。現代では、世界中の消費者が活動的なライフスタイルに移行している。健康とウェルネスのアプリケーションとソーシャル・メディア・マーケティングの台頭は、地理的な足跡を拡大しようとするコロストラム製造業者の注目を集めている。例えば、2019年11月、PanTheryxは栄養乳製品会社であるVitaDairyとベトナムで子供たちの免疫力を向上させる契約を締結した。良い製品は良い原料から作られなければなりません。人間の活力を豊かにする』という精神のもと、彼らは研究と分析に多くの時間を費やしました。そして、最終的にコロストラム・イン・24hが最良のものであると確信し、ベトナムの人々、特にベトナムの子供たちに世界最高の免疫栄養をもたらすことができるColosIgG 24hのみを栄養製品に使用することを決定しました。
地理的浸透:予測期間中、北米が支配的な地域
技術革新が進むにつれて、北米地域の消費者の高まる需要を満たすために、より多くのサプリメントへの需要がある程度まで攻めてきている。人間の栄養はこの地域の人々の関心事であり、ひいてはメーカーが研究開発を行うための直接的なプラットフォームとなっている。不健康な食習慣のせいで、アメリカ国民は将来の合併症に直面するよりも、事前に免疫をつけておくことが重要だと認識している。例えば、2022年11月14日、消化器系と免疫系の総合健康企業であるPanTheryx社は、新しいLife's First Naturals PRO bovine (cow) colostrumサプリメントを発表した。ライフズファーストナチュラルズPROは、免疫因子、保護タンパク質、成長因子、プレバイオティクスの包括的な供給源であるコロストラムワン™によって支えられています。コロストラムワンは、子どもから大人まで、腸内細菌叢の健康を促進し、体の自然な免疫反応を調整しながら、体の消化器系がスムーズに動くように処方されています。例えば、米国企業Redmars America Co,Ltd.の商標である米国ブランドBone Scienceは、コロストラムを配合した天然栄養補助食品Dr's Grow UPを2020年に米国と韓国で発売する予定である。
しかし、アジア太平洋地域は、インド、タイ、中国に畜産施設が集中しているため、予測期間2022年から2029年にかけてより高いCAGRで成長すると推定される。また、同地域で事業を展開する現地プレイヤーの増加も、同地域市場を牽引すると予想される。
競争環境:
市場の世界的なプレーヤーには、Colostrum Biotech Gmbh、Parag Milk Foods Pvt. Ltd、Biotaris B.V、Immuno Dynmics Inc.、Ingredia SA、Cuprem Inc.、Good Health New Zealand、Deep Blue Health New Zealand Ltd、The Saskatoon Colostrum Company、Cure Nutraceutical Pvt. Ltd.などがいる。市場のプレゼンスを拡大するための競争は、合併、買収、合弁事業、パートナーシップ、新興企業との戦略的提携につながっている。例えば、2022年8月9日、Roots Brands社はコラーゲン初乳ブレンドを発売した。Roots Brands社は、加水分解ウシ・コラーゲンと初乳の粉末をブレンドした、若さを高めるサプリメントとして利用可能な、他に類を見ない製品を発表している。この製品は、ウェルネス、健康、そして総合的な素晴らしさをサポートするために作られました。2021年4月、牛初乳の生産と販売における世界的リーダーであるキリオス・ニュートリション・パンテリクス社のブラジルにおける新しい商業代理店が、牛初乳をポートフォリオに加えることを発表した。コロストラムは数種類の栄養素と生理活性成分で構成され、自然界のスーパーフードであり、人体の主要な構造と機能の強化と修復を助けます。免疫系、健康な呼吸器系、代謝系、胃腸機能、スポーツ栄養をターゲットとした市場ソリューションに使用されている。
COVID-19の影響世界のコロストラム市場にプラスの影響
COVID-19の大流行は、病気の進行を抑制するために身体の免疫力を向上させることの重要性を浮き彫りにした。コロナウイルス感染者の増加により、特に乳幼児の保護が重視されるようになった。母乳には、初乳による様々な病気から乳幼児を守る特性が含まれている。さらに、タンパク質を含む食事や乳糖を含まない製品への需要が高まるにつれて、初乳のような成分の消費は増加し、今後数年間の業界力学に影響を与えるだろう。
可処分所得の増加、ライフスタイルの変化、身体の健康志向に加え、多忙で時間に制約のある人々のスケジュールが、費用対効果の高い免疫強化飲料の需要を高め、コロストラムの需要を派生させている。さらに、COVID-19のパンデミックもコロストラムの需要を高めている。例えば、2020年5月2日、Surat District Cooperative Milk Producers Union Limited (SUMUL)は、COVID-19陽性患者を守り、コロナウイルスの流行を食い止めるための免疫増強剤「牛初乳パウダー」を開発した。Sumul Immune Power』と名付けられたこの粉末サプリメントは、初乳(出産直後の牛の乳房から分泌される乳白色の液体)から作られ、すでに致命的な感染症と闘っている患者の免疫力を高めることを目的としている。
この世界の初乳市場に関する調査レポートは、77の市場データテーブル、74の図表、170ページを提供しています。

ページTOPに戻る


目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Powder Type
3.2. Market Snippet by Form
3.3. Market Snippet by Application
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Powder Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Powder Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Powder Type Segment
7.2. Whole Colostrum Powder*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Skimmed Colostrum Powder
7.4. Specialty Colostrum Powder
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Form Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Form Segment
8.2. Powder*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Capsule and Chewable Tablets
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
9.2. Functional Foods*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Cosmetics
9.4. Animal Feed
9.5. Dietary Supplements
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Powder Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Powder Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Powder Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Powder Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Powder Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. Colostrum Biotech Gmbh*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Parag Milk Foods Pvt. Ltd
12.3. Biotaris B.V
12.4. Immuno Dynmics Inc.
12.5. Ingredia SA
12.6. Cuprem Inc.
12.7. Good Health New Zealand
12.8. Deep Blue Health New Zealand Ltd
12.9. The Saskatoon Colostrum CompanyTale and Lyle
12.10. Cure Nutraceutical Pvt. Ltd.
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
Colostrum is a crucial feed component for dairy livestock since newborn calves benefit from it because they may absorb big antibody molecules in the intestine. The emergence of new livestock diseases may cause high animal mortality, which could influence productivity and weaken the local economy, which should speed up the growth of the colostrum market. Growing health awareness among the general population has increased the consumption of nutritional supplements. Ingredients such as colostrum improve heart health, enhances immunity, and help fight diseases. The rising consumption of nutraceuticals to cure chronic disorders will increase, thus boosting the use of colostrum over the coming years.
The global colostrum market was valued at USD YY million in 2021. It is forecasted to reach USD YY million by 2029, growing at a CAGR of 4.12% during the forecast period (2022-2029).
Market Dynamics: Growing colostrum market with a gradual shift toward novel ingredients in the cosmetics industry
The global cosmetics demand is witnessing a gradual shift towards novel ingredients, which cause minimum side effects and are highly efficient. In cosmetics, colostrum is used for treating acne and skin burn injuries as it contains the epithelial growth factor (EGF) that aids in repairing and regenerating the skin. Recently, Impure, a cosmetic company, tested its Immpure colostrum-based skin repair cream on patients with neurodermatitis, acne vulgaris, and psoriasis.
Colostrum contains growth factors that help cell growth and regeneration. Some fine cosmeceutical products, therefore, contain colostrum as an incorporation to help protect against external influences. Colostrum also subsides skin irritation and supports the treatment of skin defects. It has antibacterial effects and also positively impacts skin moisturizing. Colostrum cosmetics contribute to better skin elasticity and resistance, slowing the aging process and brightening the facial skin. For instance, Viveza Holding's brand MCE Pharma offers a complete range of premium cosmetics that the higher class prefers, along with similar kinds of products in an economical range.
However, due to the presence of many manufacturers, intense competition in the market is projected to restrict colostrum's market growth. Due to intense competition, there remains a barrier for a new player to enter the market and gain potential opportunities. This factor is expected to hinder market growth. Moreover, a lack of awareness regarding the benefits of colostrum products is expected to hinder the market growth of colostrum.
Market Segmentation: The food and beverage segment had the highest share in the global colostrum market
Dairy is a microcosm of the food industry, with the preferences of dairy consumers largely being influenced by the same trends affecting the broader food sector. In the past few years, the consumption pattern of the population has changed drastically, resulting in the emergence of the medium, small, and micro-enterprises. In contemporary times, consumers across the globe are switching towards an active lifestyle. The rise in health and wellness applications and social media marketing is grabbing the attention of colostrum manufacturers on the lookout to expand their geographical footprint. For instance, in November 2019, PanTheryx signed an agreement with VitaDairy, a nutritional dairy company, to improve children's immunity in Vietnam. Good products have to be made from good Ingredients. With the 'Enriching Human Vitality' spirit, they spent much time researching and analyzing. Then they finally believed that Colostrum in 24h is the best one, so they decided only use ColosIgG 24h for their nutrition products, which can bring the best immune nutrition in the world to Vietnamese people, especially Vietnamese children.
Geographical Penetration: North America the dominating region during the forecast period
With the innovations taking place, the demand for more supplements to fulfill the rising demands of consumers in the North American region has been attacked to an extent. Human nutrition has been an area of concern for the regional population and, in turn, a direct platform for manufacturers to do research and development. Owing to their unhealthy food habits, the US people have recognized that it is important to immune themselves in advance rather than face future complications. For instance, on 14 November 2022, PanTheryx, an integrative digestive and immune health company, introduced its new Life’s First Naturals PRO bovine (cow) colostrum supplements, which are available exclusively through health care practitioner offices. Life’s First Naturals PRO is powered by ColostrumOne™, a comprehensive source of immune factors, protective proteins, growth factors, and prebiotics. ColostrumOne is formulated to help keep the body’s digestive system running smoothly while promoting intestinal microbiome health and regulating the body’s natural immune response for children and adults. For instance, the US brand Bone Science, a trademark of the US company Redmars America Co, Ltd., is all set to launch Dr's Grow UP, a natural dietary supplement containing colostrum that will initially be available in the USA and South Korea in 2020.
However, Asia Pacific is estimated to grow at a higher CAGR during the forecast period 2022-2029, owing to the high concentration of cattle farming facilities across India, Thailand, and China. The rise in the number of operating local players in this region is also expected to drive the regional market.
Competitive Landscape:
Some of the global players in the market include Colostrum Biotech Gmbh, Parag Milk Foods Pvt. Ltd, Biotaris B.V, Immuno Dynmics Inc., Ingredia SA, Cuprem Inc., Good Health New Zealand, Deep Blue Health New Zealand Ltd, The Saskatoon Colostrum Company and Cure Nutraceutical Pvt. Ltd. The competition to expand the market presence has led to strategic collaborations with mergers, acquisitions, joint ventures, partnerships, and startups. For instance, on 9 August 2022, Roots Brands launched a collagen colostrum blend. The Roots Brands is unveiling a one-of-a-kind blend of hydrolyzed bovine collagen and whole colostrum powder available as a youth-enhancing supplement. The product is made to assist and support the body in wellness, health and overall greatness. In April 2021, a global leader in the production and sale of bovine colostrum, Kilyos Nutrition Pantheryx’s new commercial representative in Brazil, announced The Inclusion of Bovine Colostrum in its Portfolio. Colostrum is composed of several nutrients and bioactive components; it is nature’s superfood and helps the human body strengthen and repair key structures and functions. It is used in market solutions that target the immune system, healthy respiratory, metabolic, and gastrointestinal functions, and sports nutrition.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global colostrum market
The COVID-19 pandemic highlighted the importance of improving body immunity to curb disease progression. The rising number of coronavirus cases has especially increased emphasis on safeguarding infants. Breast milk contains properties that protect infants from various diseases due to colostrum. Furthermore, with the rising demand for protein-included diets and lactose-free products, the consumption of ingredients like colostrum will increase, influencing industry dynamics over the forthcoming years.
Increasing disposable incomes, changing lifestyles, and inclination towards bodily health in combination with hectic and time-constrained schedules among people have raised the demand for cost-effective immunity booster drinks deriving the demand for colostrum. Additionally, the COVID-19 pandemic has also raised the demand for colostrum. For instance, on 2 May 2020, The Surat District Cooperative Milk Producers Union Limited (SUMUL) developed ‘cow colostrum powder,’ an immunity booster to protect Covid-19 positive patients and arrest the spread of the coronavirus pandemic. Named the ‘Sumul Immune Power,’ the powdered supplement made from colostrum — a milky fluid released from bovine udders shortly after they have given birth — aims at enhancing the immunity of the patients already fighting the deadly infection.
The global colostrum market report would provide access to approximately 77 market data tables, 74 figures and 170 pages



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Powder Type
3.2. Market Snippet by Form
3.3. Market Snippet by Application
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Powder Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Powder Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Powder Type Segment
7.2. Whole Colostrum Powder*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Skimmed Colostrum Powder
7.4. Specialty Colostrum Powder
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Form Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Form Segment
8.2. Powder*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Capsule and Chewable Tablets
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
9.2. Functional Foods*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Cosmetics
9.4. Animal Feed
9.5. Dietary Supplements
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Powder Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Powder Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Powder Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Powder Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Powder Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. Colostrum Biotech Gmbh*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Parag Milk Foods Pvt. Ltd
12.3. Biotaris B.V
12.4. Immuno Dynmics Inc.
12.5. Ingredia SA
12.6. Cuprem Inc.
12.7. Good Health New Zealand
12.8. Deep Blue Health New Zealand Ltd
12.9. The Saskatoon Colostrum CompanyTale and Lyle
12.10. Cure Nutraceutical Pvt. Ltd.
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る