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APACインターホン機器市場 - 2030年までの産業動向と予測


APAC Intercom Devices Market - Industry Trends and Forecast to 2030

アジア太平洋地域のインターホン機器市場は、2022年の61億1,906万米ドルから2030年には161億4,803万米ドルに達すると予測され、2023年から2030年の予測期間における年平均成長率は13.2%である。 市場区分 ア... もっと見る

 

 

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2023年8月1日 US$3,500
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サマリー

アジア太平洋地域のインターホン機器市場は、2022年の61億1,906万米ドルから2030年には161億4,803万米ドルに達すると予測され、2023年から2030年の予測期間における年平均成長率は13.2%である。

市場区分
アジア太平洋地域のインターホンデバイス市場:システムタイプ別(有線、無線)、コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア、サービス)、デバイスタイプ別(ドアエントリーシステム、ハンドヘルドデバイス、ビデオベビーモニター)、素材別(アルミニウム、ステンレススチール、強化ガラス、プラスチック、その他)、電源別(20W未満、20W以上)、アクセス制御別(カード、指紋リーダー、近接カード、パスワードアクセス、顔認証、その他)、技術別(アナログベース、IPベース)、キーパッド別(機械式ボタン、タッチパッド)、通信タイプ(オーディオ/ビデオ、オーディオのみ))、価格カテゴリー(低(100米ドル以下)、中(100~500米ドル)、高(500米ドル以上))、通信(プッシュ・トーク、ハンズフリー、ハンドセット(二重))、用途(屋外、屋内)、設置(フラッシュ、サーフェス)、エンドユーザー(商業、住宅、産業、政府)、流通チャネル(オフラインとオンライン)、国(日本、中国、韓国、インド、オーストラリア、シンガポール、タイ、マレーシア、インドネシア、フィリピン、その他アジア太平洋地域) - 産業動向と2030年までの予測
アジア太平洋地域のデジタルボイスレコーダー市場ダイナミクスの概要

ドライバー
- 世界的な強盗、空き巣、窃盗事件の増加
抑制要因
- サイバーセキュリティとインターホンソリューションを弱体化させる脅威の増加
機会
- インターホン・デバイスに関する組織間の戦略的提携と買収の増加

市場プレイヤー

アジア太平洋地域のインターホン機器市場で事業を展開している主な市場プレーヤーは以下の通りである:

- 杭州Hikvision Digital Technology Co.
- サムスン電子株式会社
- パナソニックホールディングス株式会社
- シュナイダー・インターコムGmbH(TKHグループ子会社)
- Siedle
- URMET S.p.A.
- ジーコム
- ABB
- アイホン株式会社
- ゴドレイ&ボイス・マニュファクチャリング社
- アクシスコミュニケーションズAB(キヤノングループ子会社)
- ジラ
- ゼニテル
- ザ・アクボックス・カンパニー
- ヘーガー・グループ
- 広東安寿宝デジタル技術有限公司
- シュナイダーエレクトリック
- アルファ・コミュニケーションズ
- COMELIT S.p.A.
- フェルマックス・エレクトロニカS.A.U.
- TCS TürControlSysteme AG
- TOA株式会社
- ハネウェル・インターナショナル
- 大華科技股份有限公司
- ルグラングループ
- 厦門瑞聯科技股份有限公司
- コムマックス


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目次

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 18
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 18
1.2 MARKET DEFINITION 18
1.3 OVERVIEW OF THE ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET 18
1.4 CURRENCY AND PRICING 22
1.5 LIMITATIONS 23
1.6 MARKETS COVERED 23
2 MARKET SEGMENTATION 28
2.1 MARKETS COVERED 28
2.2 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 29
2.3 GEOGRAPHIC SCOPE 30
2.4 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 31
2.5 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 34
2.6 DBMR MARKET POSITION GRID 35
2.7 VENDOR SHARE ANALYSIS 36
2.8 MARKET END-USER COVERAGE GRID 37
2.9 MULTIVARIATE MODELLING 38
2.10 SYSTEM TYPE CURVE 39
2.11 SECONDARY SOURCES 40
2.12 ASSUMPTIONS 40
3 EXECUTIVE SUMMARY 41
4 PREMIUM INSIGHTS 45
5 MARKET OVERVIEW 46
5.1 DRIVERS 48
5.1.1 ADVENT OF ADVANCED SECURITY AUDIO-VISUAL SYSTEMS 48
5.1.2 INCREASE IN ROBBERY, BURGLARY, AND THIEF CASES ACROSS THE GLOBE 49
5.1.3 INCREASE IN CLOUD BASED-AI AIDED INTERCOM DEVICES 51
5.1.4 GROWING IMPORTANCE OF SMART HOMES AND SMART BUILDINGS 52
5.2 RESTRAINT 53
5.2.1 RISE IN CYBER SECURITY AND THREATS WEAKENING INTERCOM SOLUTIONS 53 
5.3 OPPORTUNITIES 55
5.3.1 GROWING GOVERNMENT INITIATIVES TOWARD THE DEVELOPMENT OF SMART CITIES 55
5.3.2 INCREASED CHECKS ON DETER BURGLARS, BABY MONITORING, AND ENSURING THE SAFETY OF PROPERTY 56
5.3.3 RISE IN DEMAND FOR WIRELESS INTERCOM DEVICES 57
5.3.4 RISING STRATEGIC PARTNERSHIP AND ACQUISITION AMONG ORGANIZATIONS FOR INTERCOM DEVICES 58
5.4 CHALLENGE 59
5.4.1 MALFUNCTION ISSUES ASSOCIATED WITH THE INTERCOM DEVICES 59
6 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY ACCESS CONTROL 60
6.1 OVERVIEW 61
6.2 CARDS 62
6.3 FINGERPRINT READERS 62
6.4 PROXIMITY CARDS 63
6.5 PASSWORD ACCESS 63
6.6 FACE RECOGNITION 64
6.7 OTHERS 64
7 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY TECHNOLOGY 65
7.1 OVERVIEW 66
7.2 ANALOG 67
7.3 IP-BASED 67
8 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY KEYPAD 68
8.1 OVERVIEW 69
8.2 MECHANICAL BUTTON 70
8.3 TOUCH PAD 70
9 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY DEVICE TYPE 71
9.1 OVERVIEW 72
9.2 DOOR ENTRY SYSTEMS 73
9.3 HANDHELD DEVICES 73
9.4 VIDEO BABY MONITORS 74
10 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY MATERIAL 75
10.1 OVERVIEW 76
10.2 ALUMINUM 77
10.3 STAINLESS STEEL 77
10.4 TEMPERED GLASS 78
10.5 PLASTIC 78
10.6 OTHERS 79
11 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY POWER SUPPLY 80
11.1 OVERVIEW 81
11.2 LESS THAN 20 W 82
11.3 MORE THAN 20 W 82
12 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY PRICE CATEGORY 83
12.1 OVERVIEW 84
12.2 LOW (BELOW USD 100) 85
12.3 MEDIUM (USD 100- USD 500) 85
12.4 HIGH (ABOVE USD 500) 86
13 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY COMMUNICATION 87
13.1 OVERVIEW 88
13.2 PUSH-TO-TALK 89
13.3 HANDS-FREE OR HANDSET (DUPLEX) 89
14 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY APPLICATION 90
14.1 OVERVIEW 91
14.2 OUTDOOR 92
14.3 INDOOR 92
15 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY COMMUNICATION TYPE 93
15.1 OVERVIEW 94
15.2 AUDIO/VIDEO 95
15.2.1 ON THE BASIS OF SCREEN SIZE 95
15.2.1.1 BELOW 3 INCHES 95
15.2.1.2 2-5 INCHES 95
15.2.1.3 5-7 INCHES 95
15.2.1.4 ABOVE 7 INCHES 96
15.3 ONLY AUDIO 96 
16 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY END USER 97
16.1 OVERVIEW 98
16.2 COMMERCIAL 99
16.2.1 COMMERCIAL, TYPE 99
16.2.1.1 HOTEL 100
16.2.1.2 AIRPORT 100
16.2.1.3 BANKS AND FINANCIAL INSTITUTION 100
16.2.1.4 PRISONS AND POLICE STATION 100
16.2.1.5 OFFICES 100
16.2.1.6 HEALTCARE 100
16.2.1.7 SCHOOL AND UNIVERSITIES 100
16.2.1.8 PARKING GARAGE 100
16.2.1.9 OTHERS 100
16.2.2 DEVICE TYPE 100
16.2.2.1 DOOR ENTRY SYSTEMS 101
16.2.2.2 HANDHELD DEVICES 101
16.2.2.3 VIDEO BABY MONITORS 101
16.3 RESIDENTIAL 101
16.3.1 TYPE 101
16.3.1.1 APARTMENTS 102
16.3.1.2 SINGLE OR MULTI-FAMILY HOMES 102
16.3.1.3 HOSTEL 102
16.3.1.4 CONDOMINIUMS 102
16.3.1.5 OTHERS 102
16.3.2 DEVICE TYPE 102
16.3.2.1 DOOR ENTRY SYSTEMS 103
16.3.2.2 HANDHELD DEVICES 103
16.3.2.3 VIDEO BABY MONITORS 103
16.4 INDUSTRIES 103
16.4.1 DEVICE TYPE 104
16.4.1.1 DOOR ENTRY SYSTEMS 104
16.4.1.2 HANDHELD DEVICES 104
16.4.1.3 VIDEO BABY MONITORS 104
16.5 GOVERNMENT 104
16.5.1 DEVICE TYPE 105
16.5.1.1 DOOR ENTRY SYSTEMS 105
16.5.1.2 HANDHELD DEVICES 105
16.5.1.3 VIDEO BABY MONITORS 105 
17 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY INSTALLATION 106
17.1 OVERVIEW 107
17.2 FLUSH 108
17.3 SURFACE 108
18 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 109
18.1 OVERVIEW 110
18.2 OFFLINE 111
18.2.1 SPECIALITY STORES 111
18.2.2 SUPERMARKET/HYPERMARKET 111
18.2.3 WHOLESALER 111
18.2.4 OTHERS 112
18.3 ONLINE 112
18.3.1 E-COMMERCE 112
18.3.2 COMPANY WEBSITE 112
19 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY SYSTEM TYPE 113
19.1 OVERVIEW 114
19.2 WIRED 115
19.2.1 2-WIRE SYSTEM 115
19.2.2 CAT-5 SYSTEM 115
19.2.3 4-WIRE SYSTEM 115
19.2.4 OTHERS 116
19.3 WIRELESS 116
19.3.1 WIFI 116
19.3.2 RADIO FREQUENCY 116
19.3.3 OTHERS 116 
20 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY COMPONENT 117
20.1 OVERVIEW 118
20.2 HARDWARE 119
20.2.1 CAMERAS 120
20.2.1.1 LESS THAN 2 MM 120
20.2.1.2 2 MM-3 MM 120
20.2.1.3 MORE THAN 3 MM 120
20.2.2 LCD SCREEN 120
20.2.2.1 CAPACITIVE 120
20.2.2.2 RESISTIVE 121
20.2.3 READER 121
20.2.4 SENSOR 121
20.2.4.1 IMAGE SENSOR 121
20.2.4.2 PROXIMITY SENSOR 121
20.2.4.3 OTHERS 121
20.2.5 SWITCHES 121
20.2.6 ACCESSORIES 121
20.2.7 OTHERS 121
20.3 SOFTWARE 122
20.4 SERVICES 122
20.4.1 INSTALLATION 123
20.4.2 SUPPORT AND MAINTENANCE 123
20.4.3 TESTING 123
21 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY REGION 124
21.1 ASIA-PACIFIC 125
21.1.1 CHINA 125
21.1.2 JAPAN 125
21.1.3 SOUTH KOREA 125
21.1.4 INDIA 125
21.1.5 MALAYSIA 125
21.1.6 AUSTRALIA & NEW ZEALAND 125
21.1.7 TAIWAN 125
21.1.8 SINGAPORE 125
21.1.9 INDONESIA 125
21.1.10 THAILAND 125
21.1.11 PHILIPPINES 126
21.1.12 VIETNAM 126
21.1.13 REST OF ASIA-PACIFIC 126

 

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Summary

The Asia-Pacific intercom devices market is expected to reach USD 16,148.03 million by 2030 from USD 6,119.06 million in 2022, growing with a CAGR of 13.2% in the forecast period of 2023 to 2030.

Market Segmentation
Asia-Pacific Intercom Devices Market, By System Type (Wired and Wireless), Component (Hardware, Software, and Services), Device Type (Door Entry Systems, Handheld Devices, and Video Baby Monitors), Material (Aluminum, Stainless Steel, Tempered Glass, Plastic, and Others), Power Supply (Less Than 20 W and More Than 20 W), Access Control (Cards, Fingerprint Readers, Proximity Cards, Password Access, Face Recognition, and Others), Technology (Analog and IP-based), Keypad (Mechanical Button and Touch Pad), Communication Type (Audio/Video and Only Audio)), Price Category (Low (Below USD 100), Medium (USD 100- USD 500), and High (Above USD 500)), Communication (Push-To-Talk and Hands-Free Or Handset (Duplex)), Application (Outdoor and Indoor), Installation (Flush and Surface), End User (Commercial, Residential, Industries, and Government), Distribution Channel (Offline and Online), Country (Japan, China, South Korea, India, Australia, Singapore, Thailand, Malaysia, Indonesia, Philippines, and Rest of Asia-Pacific) - Industry Trends and Forecast to 2030
Overview of Asia-Pacific Digital Voice Recorder Market Dynamics

Driver
• Increase in robbery, burglary, and theft cases across the globe
Restraint
• Rise in cyber security and threats weakening intercom solutions
Opportunity
• Rising strategic partnership and acquisition among organizations for intercom devices

Market Players

Some of the major market players operating in the Asia-Pacific intercom devices market are:

• Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd.
• SAMSUNG ELECTRONICS CO., LTD.
• Panasonic Holdings Corporation
• Schneider Intercom GmbH (A Subsidiary of TKH GROUP)
• Siedle
• URMET S.p.A.
• Zicom
• ABB
• Aiphone Corporation
• Godrej & Boyce Manufacturing Company Limited
• Axis Communications AB (A Subsidiary of Canon Group)
• Gira
• Zenitel
• The Akuvox Company
• Hager Group
• GUANGDONG ANJUBAO DIGITAL TECHNOLOGY CO., LTD.
• Schneider Electric
• Alpha Communications
• COMELIT S.p.A.
• FERMAX ELECTRÓNICA, S.A.U.
• TCS TürControlSysteme AG
• TOA Corporation
• Honeywell International Inc.
• Dahua Technology Co., Ltd
• Legrand Group
• Xiamen Leelen Technology Co.,Ltd.
• COMMAX



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 18
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 18
1.2 MARKET DEFINITION 18
1.3 OVERVIEW OF THE ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET 18
1.4 CURRENCY AND PRICING 22
1.5 LIMITATIONS 23
1.6 MARKETS COVERED 23
2 MARKET SEGMENTATION 28
2.1 MARKETS COVERED 28
2.2 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 29
2.3 GEOGRAPHIC SCOPE 30
2.4 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 31
2.5 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 34
2.6 DBMR MARKET POSITION GRID 35
2.7 VENDOR SHARE ANALYSIS 36
2.8 MARKET END-USER COVERAGE GRID 37
2.9 MULTIVARIATE MODELLING 38
2.10 SYSTEM TYPE CURVE 39
2.11 SECONDARY SOURCES 40
2.12 ASSUMPTIONS 40
3 EXECUTIVE SUMMARY 41
4 PREMIUM INSIGHTS 45
5 MARKET OVERVIEW 46
5.1 DRIVERS 48
5.1.1 ADVENT OF ADVANCED SECURITY AUDIO-VISUAL SYSTEMS 48
5.1.2 INCREASE IN ROBBERY, BURGLARY, AND THIEF CASES ACROSS THE GLOBE 49
5.1.3 INCREASE IN CLOUD BASED-AI AIDED INTERCOM DEVICES 51
5.1.4 GROWING IMPORTANCE OF SMART HOMES AND SMART BUILDINGS 52
5.2 RESTRAINT 53
5.2.1 RISE IN CYBER SECURITY AND THREATS WEAKENING INTERCOM SOLUTIONS 53 
5.3 OPPORTUNITIES 55
5.3.1 GROWING GOVERNMENT INITIATIVES TOWARD THE DEVELOPMENT OF SMART CITIES 55
5.3.2 INCREASED CHECKS ON DETER BURGLARS, BABY MONITORING, AND ENSURING THE SAFETY OF PROPERTY 56
5.3.3 RISE IN DEMAND FOR WIRELESS INTERCOM DEVICES 57
5.3.4 RISING STRATEGIC PARTNERSHIP AND ACQUISITION AMONG ORGANIZATIONS FOR INTERCOM DEVICES 58
5.4 CHALLENGE 59
5.4.1 MALFUNCTION ISSUES ASSOCIATED WITH THE INTERCOM DEVICES 59
6 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY ACCESS CONTROL 60
6.1 OVERVIEW 61
6.2 CARDS 62
6.3 FINGERPRINT READERS 62
6.4 PROXIMITY CARDS 63
6.5 PASSWORD ACCESS 63
6.6 FACE RECOGNITION 64
6.7 OTHERS 64
7 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY TECHNOLOGY 65
7.1 OVERVIEW 66
7.2 ANALOG 67
7.3 IP-BASED 67
8 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY KEYPAD 68
8.1 OVERVIEW 69
8.2 MECHANICAL BUTTON 70
8.3 TOUCH PAD 70
9 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY DEVICE TYPE 71
9.1 OVERVIEW 72
9.2 DOOR ENTRY SYSTEMS 73
9.3 HANDHELD DEVICES 73
9.4 VIDEO BABY MONITORS 74
10 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY MATERIAL 75
10.1 OVERVIEW 76
10.2 ALUMINUM 77
10.3 STAINLESS STEEL 77
10.4 TEMPERED GLASS 78
10.5 PLASTIC 78
10.6 OTHERS 79
11 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY POWER SUPPLY 80
11.1 OVERVIEW 81
11.2 LESS THAN 20 W 82
11.3 MORE THAN 20 W 82
12 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY PRICE CATEGORY 83
12.1 OVERVIEW 84
12.2 LOW (BELOW USD 100) 85
12.3 MEDIUM (USD 100- USD 500) 85
12.4 HIGH (ABOVE USD 500) 86
13 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY COMMUNICATION 87
13.1 OVERVIEW 88
13.2 PUSH-TO-TALK 89
13.3 HANDS-FREE OR HANDSET (DUPLEX) 89
14 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY APPLICATION 90
14.1 OVERVIEW 91
14.2 OUTDOOR 92
14.3 INDOOR 92
15 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY COMMUNICATION TYPE 93
15.1 OVERVIEW 94
15.2 AUDIO/VIDEO 95
15.2.1 ON THE BASIS OF SCREEN SIZE 95
15.2.1.1 BELOW 3 INCHES 95
15.2.1.2 2-5 INCHES 95
15.2.1.3 5-7 INCHES 95
15.2.1.4 ABOVE 7 INCHES 96
15.3 ONLY AUDIO 96 
16 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY END USER 97
16.1 OVERVIEW 98
16.2 COMMERCIAL 99
16.2.1 COMMERCIAL, TYPE 99
16.2.1.1 HOTEL 100
16.2.1.2 AIRPORT 100
16.2.1.3 BANKS AND FINANCIAL INSTITUTION 100
16.2.1.4 PRISONS AND POLICE STATION 100
16.2.1.5 OFFICES 100
16.2.1.6 HEALTCARE 100
16.2.1.7 SCHOOL AND UNIVERSITIES 100
16.2.1.8 PARKING GARAGE 100
16.2.1.9 OTHERS 100
16.2.2 DEVICE TYPE 100
16.2.2.1 DOOR ENTRY SYSTEMS 101
16.2.2.2 HANDHELD DEVICES 101
16.2.2.3 VIDEO BABY MONITORS 101
16.3 RESIDENTIAL 101
16.3.1 TYPE 101
16.3.1.1 APARTMENTS 102
16.3.1.2 SINGLE OR MULTI-FAMILY HOMES 102
16.3.1.3 HOSTEL 102
16.3.1.4 CONDOMINIUMS 102
16.3.1.5 OTHERS 102
16.3.2 DEVICE TYPE 102
16.3.2.1 DOOR ENTRY SYSTEMS 103
16.3.2.2 HANDHELD DEVICES 103
16.3.2.3 VIDEO BABY MONITORS 103
16.4 INDUSTRIES 103
16.4.1 DEVICE TYPE 104
16.4.1.1 DOOR ENTRY SYSTEMS 104
16.4.1.2 HANDHELD DEVICES 104
16.4.1.3 VIDEO BABY MONITORS 104
16.5 GOVERNMENT 104
16.5.1 DEVICE TYPE 105
16.5.1.1 DOOR ENTRY SYSTEMS 105
16.5.1.2 HANDHELD DEVICES 105
16.5.1.3 VIDEO BABY MONITORS 105 
17 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY INSTALLATION 106
17.1 OVERVIEW 107
17.2 FLUSH 108
17.3 SURFACE 108
18 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 109
18.1 OVERVIEW 110
18.2 OFFLINE 111
18.2.1 SPECIALITY STORES 111
18.2.2 SUPERMARKET/HYPERMARKET 111
18.2.3 WHOLESALER 111
18.2.4 OTHERS 112
18.3 ONLINE 112
18.3.1 E-COMMERCE 112
18.3.2 COMPANY WEBSITE 112
19 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY SYSTEM TYPE 113
19.1 OVERVIEW 114
19.2 WIRED 115
19.2.1 2-WIRE SYSTEM 115
19.2.2 CAT-5 SYSTEM 115
19.2.3 4-WIRE SYSTEM 115
19.2.4 OTHERS 116
19.3 WIRELESS 116
19.3.1 WIFI 116
19.3.2 RADIO FREQUENCY 116
19.3.3 OTHERS 116 
20 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY COMPONENT 117
20.1 OVERVIEW 118
20.2 HARDWARE 119
20.2.1 CAMERAS 120
20.2.1.1 LESS THAN 2 MM 120
20.2.1.2 2 MM-3 MM 120
20.2.1.3 MORE THAN 3 MM 120
20.2.2 LCD SCREEN 120
20.2.2.1 CAPACITIVE 120
20.2.2.2 RESISTIVE 121
20.2.3 READER 121
20.2.4 SENSOR 121
20.2.4.1 IMAGE SENSOR 121
20.2.4.2 PROXIMITY SENSOR 121
20.2.4.3 OTHERS 121
20.2.5 SWITCHES 121
20.2.6 ACCESSORIES 121
20.2.7 OTHERS 121
20.3 SOFTWARE 122
20.4 SERVICES 122
20.4.1 INSTALLATION 123
20.4.2 SUPPORT AND MAINTENANCE 123
20.4.3 TESTING 123
21 ASIA-PACIFIC INTERCOM DEVICES MARKET, BY REGION 124
21.1 ASIA-PACIFIC 125
21.1.1 CHINA 125
21.1.2 JAPAN 125
21.1.3 SOUTH KOREA 125
21.1.4 INDIA 125
21.1.5 MALAYSIA 125
21.1.6 AUSTRALIA & NEW ZEALAND 125
21.1.7 TAIWAN 125
21.1.8 SINGAPORE 125
21.1.9 INDONESIA 125
21.1.10 THAILAND 125
21.1.11 PHILIPPINES 126
21.1.12 VIETNAM 126
21.1.13 REST OF ASIA-PACIFIC 126

 

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2024/11/15 10:26

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