世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

MEA発植物性飼料添加物市場-2030年までの産業動向と予測


MEA Phytogenic Feed Additives Market - Industry Trends and Forecast to 2030

中東・アフリカの植物性飼料添加物市場は、2022年の5,411万米ドルから2030年には1億2,030万米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率8.4%で成長すると予測されている。 市場区分 中東およ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Data Bridge Market Research
データブリッジマーケットリサーチ
2023年4月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
161 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

中東・アフリカの植物性飼料添加物市場は、2022年の5,411万米ドルから2030年には1億2,030万米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率8.4%で成長すると予測されている。

市場区分
中東およびアフリカのフィトジェニック飼料添加物市場:タイプ別(エッセンシャルオイル、フラボノイド、サポニン、オレオレジン、タンニン、その他)、動物飼料のタイプ別(家禽飼料、反芻動物飼料、水生飼料、豚飼料、その他)、供給源別(ハーブとスパイス)、形態別(乾燥と液体)、機能別(パフォーマンス向上剤、抗菌特性、嗜好性向上剤、消化促進剤、その他)、国別(サウジアラビア、U.国別(サウジアラビア, オマーン, クウェート, カタール, 南アフリカ, その他の中東・アフリカ地域) - 2030年までの産業動向と予測
中東・アフリカのフィトジェニック飼料添加物市場ダイナミクスの概要

ドライバー

- 抗生物質飼料添加物に対する厳しい規制

抑制要因

- 価格変動は動物栄養セクターの利益率低下につながる

機会

- 有機水産養殖の成長により、有機飼料添加物の関与が増加する。
市場プレーヤー

中東・アフリカの植物性飼料添加物市場で事業を展開している主な市場プレーヤーは以下の通りである:
- カーギル社
- DSM社
- ケミン・インダストリーズ社
- ADM
- ニュートレコ
- ナチュラルレメディーズ
- ヒマラヤ・ウェルネス・カンパニー
- ヴィナヤック・インジェディメンツインド
- シルバチームS.p.a.
- フィトバイオティクス社
- テガサ
- ミアビットGMBH
- インドハーブ
- ドストファーム社
- 英国馬飼料
- オルファ
- イグソール
- グラマックインターナショナルプライベートリミテッド
- ノルフィード





ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 39
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 39
1.2 MARKET DEFINITION 39
1.3 OVERVIEW OF THE MIDDLE EAST & AFRICA PHYTOGENIC FEED ADDITIVES MARKET 39
1.4 LIMITATIONS 40
1.5 MARKETS COVERED 41
2 MARKET SEGMENTATION 44
2.1 MARKETS COVERED 44
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 45
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 46
2.4 CURRENCY AND PRICING 46
2.5 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 47
2.6 MULTIVARIATE MODELLING 50
2.7 TREATMENT LIFELINE CURVE 50
2.8 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 51
2.9 DBMR MARKET POSITION GRID 52
2.10 SECONDARY SOURCES 54
2.11 ASSUMPTIONS 54
3 EXECUTIVE SUMMARY 55
4 PREMIUM INSIGHTS 57
4.1 FACTORS INFLUENCING PURCHASE DECISION 58
4.1.1 PRODUCT PRICING 58
4.1.2 INGREDIENTS 58
4.1.3 AUTHENTICITY OF PRODUCT 58
4.2 GROWTH STRATEGIES ADOPTED BY KEY MARKET PLAYERS 59
4.3 INDUSTRY TRENDS AND FUTURE PERSPECTIVE 60
4.3.1 GROWING DEMAND FOR NATURAL ADDITIVES 60
4.3.2 MANUFACTURERS OFFERING CERTIFIED FEED SUPPLEMENTS 60
4.3.3 BUSINESS EXPANSIONS THROUGH DIFFERENT STRATEGIC DECISIONS 60
4.4 FUTURE PERSPECTIVE 61
4.5 PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS FOR THE MIDDLE EAST & AFRICA PHYTOGENIC FEED ADDITIVES MARKET 62
4.6 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 65
4.6.1 RAW MATERIAL PROCUREMENT & MANUFACTURING 65
4.6.2 DISTRIBUTION 65
4.6.3 END USERS 66
4.7 TECHNOLOGICAL ADVANCEMENT 66
4.8 VALUE CHAIN ANALYSIS: MIDDLE EAST & AFRICA PHYTOGENIC FEED ADDITIVES MARKET 67
5 PRICING INDEX 68
6 PRODUCTION CAPACITY OF KEY MANUFACTURERS 69
7 REGULATORY FRAMEWORK AND GUIDELINES 70
8 IMPACT OF ECONOMIC SLOWDOWN ON THE MARKET 72
8.1 IMPACT ON PRICE 72
8.2 IMPACT ON SUPPLY CHAIN 72
8.3 IMPACT ON SHIPMENT 72
8.4 IMPACT ON COMPANY'S STRATEGIC DECISIONS 73
9 BRAND OUTLOOK 74
10 MARKET OVERVIEW 77
10.1 DRIVERS 79
10.1.1 SURGING DEMAND FOR NATURAL FEED ADDITIVES 79
10.1.2 INCREASE IN THE CONSUMPTION OF ANIMAL PROTEIN 79
10.1.3 STRINGENT REGULATIONS ON ANTIBIOTIC FEED ADDITIVES 80
10.1.4 ESCALATING CONCERN REGARDING ANIMAL WEALTH 81
10.2 RESTRAINTS 82
10.2.1 AVAILABILITY OF ESTABLISHED ALTERNATIVES FOR FEED ADDITIVES 82
10.2.2 HIGHER-END PRODUCT PRICES CAUSE LOW-PROFIT MARGIN 83
10.2.3 LIMITED R&D IN PHYTOGENIC FEED ADDITIVES 83
10.3 OPPORTUNITIES 84
10.3.1 RISING DEMAND FOR PHYTOGENIC FEED ADDITIVES IN AQUACULTURE AND PET FEEDS 84
10.3.2 MEDICINAL PROPERTIES OF HERBS AND SPICES 85
10.3.3 GROWING DEMAND FOR ORGANIC MEAT 85
10.4 CHALLENGES 86
10.4.1 AVAILABILITY AND VOLATILITY OF ORGANIC RAW MATERIALS 86
10.4.2 THE PREVALENCE OF ADULTERATION AND SIDE EFFECTS OF PHYTOGENIC MATERIALS 86
11 MIDDLE EAST & AFRICA PHYTOGENIC FEED ADDITIVES MARKET, BY REGION 87
11.1 MIDDLE EAST AND AFRICA 88
11.1.1 SOUTH AFRICA 98
11.1.2 SAUDI ARABIA 103
11.1.3 U.A.E. 108
11.1.4 KUWAIT 113
11.1.5 OMAN 118
11.1.6 QATAR 123
11.1.7 REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA 128
12 COMPANY LANDSCAPE 129
12.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: MIDDLE EAST & AFRICA 129
13 SWOT 130
14 COMPANY PROFILE 131
14.1 CARGILL, INCORPORATED 131
14.1.1 COMPANY SNAPSHOT 131
14.1.2 REVENUE ANALYSIS 131
14.1.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 132
14.1.4 PRODUCT PORTFOLIO 132
14.1.5 RECENT DEVELOPMENT 132
14.2 DSM 133
14.2.1 COMPANY SNAPSHOT 133
14.2.2 REVENUE ANALYSIS 133
14.2.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 134
14.2.4 PRODUCT PORTFOLIO 134
14.2.5 RECENT DEVELOPMENTS 135
14.3 KEMIN INDUSTRIES, INC. 136
14.3.1 COMPANY SNAPSHOT 136
14.3.2 COMPANY SHARE ANALYSIS 136
14.3.3 PRODUCT PORTFOLIO 137
14.3.4 RECENT DEVELOPMENT 137
14.4 ADM 138
14.4.1 COMPANY SNAPSHOT 138
14.4.2 REVENUE ANALYSIS 138
14.4.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 139
14.4.4 PRODUCT PORTFOLIO 139
14.4.5 RECENT DEVELOPMENTS 139
14.5 NUTRECO 140
14.5.1 COMPANY SNAPSHOT 140
14.5.2 COMPANY SHARE ANALYSIS 140
14.5.3 PRODUCT PORTFOLIO 141
14.5.4 RECENT DEVELOPMENT 141
14.6 BRITISH HORSE FEEDS 142
14.6.1 COMPANY SNAPSHOT 142
14.6.2 PRODUCT PORTFOLIO 142
14.6.3 RECENT DEVELOPMENT 142
14.7 CUSTOMER DOSTOFARM GMBH 143
14.7.1 COMPANY SNAPSHOT 143
14.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 143
14.7.3 RECENT DEVELOPMENT 144
14.8 GLAMAC INTERNATIONAL PRIVATE LIMITED 145
14.8.1 COMPANY SNAPSHOT 145
14.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 145
14.8.3 RECENT DEVELOPMENT 145
14.9 HIMALAYA WELLNESS COMPANY 146
14.9.1 COMPANY SNAPSHOT 146
14.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 146
14.9.3 RECENT DEVELOPMENTS 146
14.10 IGUSOL 147
14.10.1 COMPANY SNAPSHOT 147
14.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 147
14.10.3 RECENT DEVELOPMENTS 147
14.11 INDIAN HERBS 148
14.11.1 COMPANY SNAPSHOT 148
14.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 148
14.11.3 RECENT DEVELOPMENT 148
14.12 MIAVIT GMBH 149
14.12.1 COMPANY SNAPSHOT 149
14.12.2 PRODUCT PORTFOLIO 149
14.12.3 RECENT DEVELOPMENT 149
14.13 NATURAL REMEDIES 150
14.13.1 COMPANY SNAPSHOT 150
14.13.2 PRODUCT PORTFOLIO 150
14.13.3 RECENT DEVELOPMENT 151
14.14 NOR-FEED 152
14.14.1 COMPANY SNAPSHOT 152
14.14.2 PRODUCT PORTFOLIO 152
14.14.3 RECENT DEVELOPMENT 152
14.15 ORFFA 153
14.15.1 COMPANY SNAPSHOT 153
14.15.2 PRODUCT PORTFOLIO 153
14.15.3 RECENT DEVELOPMENTS 153
14.16 PHYTOBIOTICS FUTTERZUSATZSTOFFE GMBH 154
14.16.1 COMPANY SNAPSHOT 154
14.16.2 PRODUCT PORTFOLIO 154
14.16.3 RECENT DEVELOPMENT 154
14.17 SILVATEAM S.P.A. 155
14.17.1 COMPANY SNAPSHOT 155
14.17.2 PRODUCT PORTFOLIO 155
14.17.3 RECENT DEVELOPMENT 155
14.18 TEGASA 156
14.18.1 COMPANY SNAPSHOT 156
14.18.2 PRODUCT PORTFOLIO 156
14.18.3 RECENT DEVELOPMENTS 156
14.19 VINAYAK INGREDIENTS INDIA 157
14.19.1 COMPANY SNAPSHOT 157
14.19.2 PRODUCT PORTFOLIO 157
14.19.3 RECENT DEVELOPMENT 157
15 QUESTIONNAIRE 158
16 RELATED REPORTS 161

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Middle East and Africa phytogenic feed additives market is expected to reach USD 102.30 million by 2030 from USD 54.11 million in 2022, growing at a CAGR of 8.4% during the forecast period of 2023 to 2030.

Market Segmentation
Middle East and Africa Phytogenic Feed Additives Market, By Type (Essential Oils, Flavonoids, Saponins, Oleoresins, Tannins, and Others), Type of Animal Feed (Poultry Feed, Ruminants Feed, Aqua Feed, Swine Feed, and Others), Sources (Herbs and Spices), Form (Dry and Liquid), Function (Performance Enhancers, Antimicrobial Properties, Palatability Enhancers, Digestion Enhancers, and Others), Country (Saudi Arabia, U.A.E, Oman, Kuwait, Qatar, South Africa, and Rest of Middle East and Africa) - Industry Trends and Forecast to 2030
Overview of Middle East and Africa Phytogenic Feed Additives Market Dynamics

Driver

• Stringent regulations on antibiotic feed additives

Restraint

• Price fluctuation leads to lower profit margins in the animal nutrition sector

Opportunity

• The growth of organic aquaculture leads to the increased involvement of organic feed additives
Market Players

Some of the major market players operating in the Middle East and Africa phytogenic feed additives market are:
• Cargill Incorporated.
• DSM
• Kemin Industries, Inc.
• ADM
• Nutreco
• Natural Remedies.
• Himalaya Wellness Company
• Vinayak Ingredients. India
• Silvateam S.p.a.
• Phytobiotics Futterzusatzstoffe GmbH
• Tegasa
• MIAVIT GMBH
• Indian Herbs
• Customer DOSTOFARM GmbH
• British Horse Feeds
• Orffa
• Igusol
• Glamac International Private Limited.
• Nor-Feed





ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 39
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 39
1.2 MARKET DEFINITION 39
1.3 OVERVIEW OF THE MIDDLE EAST & AFRICA PHYTOGENIC FEED ADDITIVES MARKET 39
1.4 LIMITATIONS 40
1.5 MARKETS COVERED 41
2 MARKET SEGMENTATION 44
2.1 MARKETS COVERED 44
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 45
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 46
2.4 CURRENCY AND PRICING 46
2.5 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 47
2.6 MULTIVARIATE MODELLING 50
2.7 TREATMENT LIFELINE CURVE 50
2.8 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 51
2.9 DBMR MARKET POSITION GRID 52
2.10 SECONDARY SOURCES 54
2.11 ASSUMPTIONS 54
3 EXECUTIVE SUMMARY 55
4 PREMIUM INSIGHTS 57
4.1 FACTORS INFLUENCING PURCHASE DECISION 58
4.1.1 PRODUCT PRICING 58
4.1.2 INGREDIENTS 58
4.1.3 AUTHENTICITY OF PRODUCT 58
4.2 GROWTH STRATEGIES ADOPTED BY KEY MARKET PLAYERS 59
4.3 INDUSTRY TRENDS AND FUTURE PERSPECTIVE 60
4.3.1 GROWING DEMAND FOR NATURAL ADDITIVES 60
4.3.2 MANUFACTURERS OFFERING CERTIFIED FEED SUPPLEMENTS 60
4.3.3 BUSINESS EXPANSIONS THROUGH DIFFERENT STRATEGIC DECISIONS 60
4.4 FUTURE PERSPECTIVE 61
4.5 PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS FOR THE MIDDLE EAST & AFRICA PHYTOGENIC FEED ADDITIVES MARKET 62
4.6 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 65
4.6.1 RAW MATERIAL PROCUREMENT & MANUFACTURING 65
4.6.2 DISTRIBUTION 65
4.6.3 END USERS 66
4.7 TECHNOLOGICAL ADVANCEMENT 66
4.8 VALUE CHAIN ANALYSIS: MIDDLE EAST & AFRICA PHYTOGENIC FEED ADDITIVES MARKET 67
5 PRICING INDEX 68
6 PRODUCTION CAPACITY OF KEY MANUFACTURERS 69
7 REGULATORY FRAMEWORK AND GUIDELINES 70
8 IMPACT OF ECONOMIC SLOWDOWN ON THE MARKET 72
8.1 IMPACT ON PRICE 72
8.2 IMPACT ON SUPPLY CHAIN 72
8.3 IMPACT ON SHIPMENT 72
8.4 IMPACT ON COMPANY'S STRATEGIC DECISIONS 73
9 BRAND OUTLOOK 74
10 MARKET OVERVIEW 77
10.1 DRIVERS 79
10.1.1 SURGING DEMAND FOR NATURAL FEED ADDITIVES 79
10.1.2 INCREASE IN THE CONSUMPTION OF ANIMAL PROTEIN 79
10.1.3 STRINGENT REGULATIONS ON ANTIBIOTIC FEED ADDITIVES 80
10.1.4 ESCALATING CONCERN REGARDING ANIMAL WEALTH 81
10.2 RESTRAINTS 82
10.2.1 AVAILABILITY OF ESTABLISHED ALTERNATIVES FOR FEED ADDITIVES 82
10.2.2 HIGHER-END PRODUCT PRICES CAUSE LOW-PROFIT MARGIN 83
10.2.3 LIMITED R&D IN PHYTOGENIC FEED ADDITIVES 83
10.3 OPPORTUNITIES 84
10.3.1 RISING DEMAND FOR PHYTOGENIC FEED ADDITIVES IN AQUACULTURE AND PET FEEDS 84
10.3.2 MEDICINAL PROPERTIES OF HERBS AND SPICES 85
10.3.3 GROWING DEMAND FOR ORGANIC MEAT 85
10.4 CHALLENGES 86
10.4.1 AVAILABILITY AND VOLATILITY OF ORGANIC RAW MATERIALS 86
10.4.2 THE PREVALENCE OF ADULTERATION AND SIDE EFFECTS OF PHYTOGENIC MATERIALS 86
11 MIDDLE EAST & AFRICA PHYTOGENIC FEED ADDITIVES MARKET, BY REGION 87
11.1 MIDDLE EAST AND AFRICA 88
11.1.1 SOUTH AFRICA 98
11.1.2 SAUDI ARABIA 103
11.1.3 U.A.E. 108
11.1.4 KUWAIT 113
11.1.5 OMAN 118
11.1.6 QATAR 123
11.1.7 REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA 128
12 COMPANY LANDSCAPE 129
12.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: MIDDLE EAST & AFRICA 129
13 SWOT 130
14 COMPANY PROFILE 131
14.1 CARGILL, INCORPORATED 131
14.1.1 COMPANY SNAPSHOT 131
14.1.2 REVENUE ANALYSIS 131
14.1.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 132
14.1.4 PRODUCT PORTFOLIO 132
14.1.5 RECENT DEVELOPMENT 132
14.2 DSM 133
14.2.1 COMPANY SNAPSHOT 133
14.2.2 REVENUE ANALYSIS 133
14.2.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 134
14.2.4 PRODUCT PORTFOLIO 134
14.2.5 RECENT DEVELOPMENTS 135
14.3 KEMIN INDUSTRIES, INC. 136
14.3.1 COMPANY SNAPSHOT 136
14.3.2 COMPANY SHARE ANALYSIS 136
14.3.3 PRODUCT PORTFOLIO 137
14.3.4 RECENT DEVELOPMENT 137
14.4 ADM 138
14.4.1 COMPANY SNAPSHOT 138
14.4.2 REVENUE ANALYSIS 138
14.4.3 COMPANY SHARE ANALYSIS 139
14.4.4 PRODUCT PORTFOLIO 139
14.4.5 RECENT DEVELOPMENTS 139
14.5 NUTRECO 140
14.5.1 COMPANY SNAPSHOT 140
14.5.2 COMPANY SHARE ANALYSIS 140
14.5.3 PRODUCT PORTFOLIO 141
14.5.4 RECENT DEVELOPMENT 141
14.6 BRITISH HORSE FEEDS 142
14.6.1 COMPANY SNAPSHOT 142
14.6.2 PRODUCT PORTFOLIO 142
14.6.3 RECENT DEVELOPMENT 142
14.7 CUSTOMER DOSTOFARM GMBH 143
14.7.1 COMPANY SNAPSHOT 143
14.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 143
14.7.3 RECENT DEVELOPMENT 144
14.8 GLAMAC INTERNATIONAL PRIVATE LIMITED 145
14.8.1 COMPANY SNAPSHOT 145
14.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 145
14.8.3 RECENT DEVELOPMENT 145
14.9 HIMALAYA WELLNESS COMPANY 146
14.9.1 COMPANY SNAPSHOT 146
14.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 146
14.9.3 RECENT DEVELOPMENTS 146
14.10 IGUSOL 147
14.10.1 COMPANY SNAPSHOT 147
14.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 147
14.10.3 RECENT DEVELOPMENTS 147
14.11 INDIAN HERBS 148
14.11.1 COMPANY SNAPSHOT 148
14.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 148
14.11.3 RECENT DEVELOPMENT 148
14.12 MIAVIT GMBH 149
14.12.1 COMPANY SNAPSHOT 149
14.12.2 PRODUCT PORTFOLIO 149
14.12.3 RECENT DEVELOPMENT 149
14.13 NATURAL REMEDIES 150
14.13.1 COMPANY SNAPSHOT 150
14.13.2 PRODUCT PORTFOLIO 150
14.13.3 RECENT DEVELOPMENT 151
14.14 NOR-FEED 152
14.14.1 COMPANY SNAPSHOT 152
14.14.2 PRODUCT PORTFOLIO 152
14.14.3 RECENT DEVELOPMENT 152
14.15 ORFFA 153
14.15.1 COMPANY SNAPSHOT 153
14.15.2 PRODUCT PORTFOLIO 153
14.15.3 RECENT DEVELOPMENTS 153
14.16 PHYTOBIOTICS FUTTERZUSATZSTOFFE GMBH 154
14.16.1 COMPANY SNAPSHOT 154
14.16.2 PRODUCT PORTFOLIO 154
14.16.3 RECENT DEVELOPMENT 154
14.17 SILVATEAM S.P.A. 155
14.17.1 COMPANY SNAPSHOT 155
14.17.2 PRODUCT PORTFOLIO 155
14.17.3 RECENT DEVELOPMENT 155
14.18 TEGASA 156
14.18.1 COMPANY SNAPSHOT 156
14.18.2 PRODUCT PORTFOLIO 156
14.18.3 RECENT DEVELOPMENTS 156
14.19 VINAYAK INGREDIENTS INDIA 157
14.19.1 COMPANY SNAPSHOT 157
14.19.2 PRODUCT PORTFOLIO 157
14.19.3 RECENT DEVELOPMENT 157
15 QUESTIONNAIRE 158
16 RELATED REPORTS 161

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(additives)の最新刊レポート


よくあるご質問


Data Bridge Market Research社はどのような調査会社ですか?


データブリッジマーケットリサーチ(Data Bridge Market Research)は500名以上の多様な分野のアナリストが所属するインドの調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る