【無料レポート】CXイノベーターシリーズ:17のリーダーが成功への洞察と今後のCX市場の予測を発表CX Innovator Series: 17 Leaders Provide Insights to Success and Predictions for the Future CX Market このレポートは無料でご覧いただけます。 PDFをメール添付にてお送りいたしますので ご希望の方は こちら よりお気軽にお申し付けください。 ... もっと見る
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サマリー
概要 CXイノベーターシリーズレポートは、カスタマーエクスペリエンスのリーダーやCXイニシアチブを監督するプロフェッショナルのための非常に貴重な無料のリソースです。 ダッシュリサーチは、Team WakabayashiおよびSleeping Giant Labsと共同で、17人のCXイノベーターに3ヶ月間インタビューを行い、顧客により良いCXを提供するための主要課題、成功への内部障壁、これらの体験を提供するための現在および将来のテクノロジー、そしてCX市場に対する予測についてより理解を深めました。インタビューの分析を通じて、いくつかの共通のテーマと傾向を特定することができました。 21ページのCX Innovator Series Reportでは、以下のような多くの重要なテーマと考察を探求しています:
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内容を一部位ピックアップ カスタマーエクスペリエンス(CX)は、あらゆるタイプの組織が競合他社と差別化するための重要なテコとなっています。激しい競争、経済のインフレ、現実世界とデジタルを融合させたいわゆる「フィジタル」体験への移行などの複合的な影響を受けて、企業はCXを改善する方法に注目しています。 近年、CX市場のイノベーターたちは、プロセス、手順、インタラクションが、組織ではなく、顧客の摩擦を減らし、利便性を高めるように設計されている、顧客中心主義の価値を認識しています。このアプローチの重要な要素は、セルフサービス、ソーシャルメディア、モバイルアプリを含む真のオムニチャネル体験を提供することであり、顧客の条件に合わせて関与することを受け入れない組織と時間と労力を無駄にしたくない顧客を惹きつけ、維持するために必要なパーソナライズレベルを向上させることであった。 2023年まで続く不安定で不確実な経済市場を考えると、消費者、企業、CXベンダーは将来に対して警戒心を持ち続けています。ダッシュリサーチでは、17人のCXイノベーターにインタビューを行い、顧客により良いCXを提供するための主な課題、成功への内部障壁、これらの体験を提供するための現在および将来のテクノロジー、そしてCX市場に対する予測についてより理解を深めました。13のエンドユーザー顧客と4つのCXベンダーの代表者がDash Researchの取材に応じ、回答者によって組織規模や業界グループが異なるものの、いくつかの共通のテーマとトレンドが浮かび上がりました。 目次目次 3. CXプラクティショナーが直面する主な外部課題 8. 成功のための内部障壁 14.現在使用されている主要な技術、および今後使用される予定の技術 17.CX市場開拓のための予測 20.会社概要
SummarySummary The CX Innovator Series Report is an invaluable free resource for Customer Experience leaders and professionals who oversee CX initiatives. Over the course of three months, Dash Research, in partnership with Team Wakabayashi and Sleeping Giant Labs, interviewed 17 CX innovators to better understand their key challenges in delivering a better CX to customers, the internal barriers to success, the current and future technologies used to deliver these experiences, and their predictions for the CX market. Through the analysis of the interviews, we were able to identify several common themes and trends. The 21-page CX Innovator Series Report explores many important themes and considerations including:
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Introduction Customer experience (CX) has become a key lever used by organizations of all types to distinguish themselves from their competitors. Given the compounding impacts of intense competition, economic inflation, and a shift to so-called “phygital” experiences that meld real-world and digital interactions, organizations have been focusing on ways to improve CX, as it is often the defining criterion customers use to select a product or service. In recent years, innovators in the CX market have realized the value of being customer-centric, where processes, procedures, and interactions were designed to reduce friction and increase convenience for the customer, rather than the organization. A key element of this approach has been to offer truly omnichannel experiences (including self-service, social media, and mobile apps), while improving the level of personalization required to attract and retain customers who are unwilling to waste time and effort with organizations that are not receptive to engaging on customers’ terms. Given the volatile and uncertain economic market that persists into 2023, consumers, businesses, and CX vendors remain wary about the future. Dash Research interviewed 17 CX innovators to better understand their key challenges in delivering a better CX to customers, the internal barriers to success, the current and future technologies used to deliver these experiences, and their predictions for the CX market. Representatives from 13 end-user customers and four CX vendors spoke with Dash Research, and while the organizational size and industry groups varied among respondents, several common themes and trends emerged. Table of ContentsTable of Contents 3. Key External Challenges Faced by CX Practitioners 8. Internal Barriers to Success 14. Key Technologies in Use, and on the Horizon 17. Predictions for CX Market Development 20. Company Profiles
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |