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イギリス(英国)のクイックコマース市場概観、2029年

イギリス(英国)のクイックコマース市場概観、2029年


United Kingdom (UK) Quick Commerce Market Overview, 2029

英国のクイック・コマース市場は、ラピッド・デリバリーやQコマースとも呼ばれ、近年人気が急上昇している。クイック・コマースとは、食料品やその他の生活必需品を、注文から10~30分以内に超高速で配達すること... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年9月2日 US$2,750
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サマリー

英国のクイック・コマース市場は、ラピッド・デリバリーやQコマースとも呼ばれ、近年人気が急上昇している。クイック・コマースとは、食料品やその他の生活必需品を、注文から10~30分以内に超高速で配達することを指す。このサービスは、即座の満足感と利便性を求める、時間に追われる都市部の消費者にとって、ますます魅力的なものとなっている。COVID-19の大流行が始まった当初、この配達形態は店舗での買い物に代わる便利な選択肢を提供し、おそらく英国における食品・消費財業界のこの分野の成長に貢献した。Getirは2015年にトルコで設立され、2021年初頭に英国でサービスを開始した。15分以内の配達を約束する迅速な食料品業者のひとつである。既存の店舗と提携するアグリゲーターアプリとは異なり、このプレーヤーは専用の暗黒店舗と宅配便フリートとを設立した。英国のクイックEコマース市場成長の主な原動力の1つは、消費者のオンラインショッピング導入の増加である。時間に追われるライフスタイル、オンデマンド文化、利便性への欲求などの要因により、より多くの個人がオンラインショッピングのニーズを満たすようになっている。クイック・コマース・プラットフォームは、注文から数時間以内に顧客に商品を確実に届けることで、この傾向に強く対応している。クイック・コマース・モデルでは、より迅速な配送を可能にするため、人口密集地にダークストアと呼ばれるマイクロ・フルフィルメント・センターを設置する。このアプローチは、分散型倉庫の高密度ネットワークと、注文を迅速に発送する効率的なロジスティクスに依存している。市場成長の原動力となっているのは、消費者の多忙なライフスタイル、即時配達のニーズ、英国におけるスマートフォンの普及率の上昇である。Qコマースは消費者に、食料品やレストランの注文、少量の軽量商品などの配達を玄関先で、多くの場合1時間以内に素早く受け取る可能性を提供する。

Bonafide Research社の調査レポート「イギリスのクイックコマース市場概要、2029年」によると、イギリスのクイックコマース市場は2023年に60億米ドル以上と評価されている。便利で手間のかからない価値提案によるクイックコマースの人気の高まりが、英国における同市場の成長をさらに後押ししている。モバイル・アプリケーション、GISマッピング、AIなどの技術を活用することで、クイック・コマース・プラットフォームは顧客のオンライン・ショッピング体験を向上させている。これにより、商品の衝動買いが可能になり、コネクテッド企業の市場可能性が拡大する。同国におけるスマートフォンとインターネットの高い普及率が、クイック・コマース市場の成長を加速させている。英国は、スマートフォンとインターネットの利用率が世界的に最も高い国のひとつである。即日または翌日配達の迅速な配達機能は、クイック・コマース・プラットフォームに対する顧客の信頼を構築している。英国のクイック・コマース市場は急拡大しており、消費者は買い物に利便性とスピードを求めるようになっている。そのため、オンラインで商品を注文し、数時間以内に商品を受け取ることができるクイック・コマース・サービスの需要が高まっている。さらに、顧客の環境意識が高まり、持続可能で環境に優しい商品への需要が高まっている。モバイル・アプリケーションやAIを駆使したロジスティクスなどの先端技術の活用により、業務の合理化と顧客体験の向上が進んでいる。追跡機能の強化やユーザーフレンドリーなインターフェースにより、消費者はクイック・コマース・サービスを利用しやすくなっている。食料品だけでなく、クイック・コマース・プラットフォームは、日用品、パーソナルケア製品、さらには小型電子機器など、商品範囲を拡大している。このような多様化により、より幅広い消費者に対応し、様々な消費者ニーズに応えることができる。

英国のセグメントの中では、食品・食料品がQコマース市場のトップを占めている。食品・食料品セグメントは、このセグメントの本質的な性質と高頻度の購入パターンから、イギリスのQコマース空間において重要な位置を占めている。食品・食料品は中核的なニーズであるため、特に英国住民のようなペースの速い都市型ライフスタイルの場合、消費者が素早くアクセスできる最重要リストに入っている。新鮮な農産物、スナック類、食事の必需品は、生産者やメーカーから直接、戸口まで快適に運ばれてくる。小型電子機器・アクセサリー 携帯電話の充電器やスマート・デバイスのようなハイテク機器やアクセサリーの需要増に伴い、成長分野が拡大している。今日のテクノロジーは、しばしば生活のほとんどの部分に浸透しつつある。これらのガジェットへの関心は、迅速な配達サービスを通じて利用可能であることによって動機づけられている。電子ガジェットへの依存度の高まりと、すぐにアクセスできる利便性が、この分野の成長拡大の基盤となっている。ステーショナリー・セグメントもそれほど優勢ではないが、事務用品、ノート、その他の筆記用具の調達に素早くアクセスする必要がある学生、専門家、家庭のニーズに応えるサービスであるため、関連性を保っている。食料品に比べれば文房具のニーズはまだそれほど広くないが、それでも迅速な商取引はすべての人にとってタイムリーな調達を意味するため、その恩恵を受けている。パーソナルケア用品は、トイレタリー、スキンケア用品、衛生必需品への容易なアクセスを提供する、市場の重要なカテゴリーに分類される。素早く届けられるという利便性は、健康やウェルネスの習慣を維持するために店舗に足を運びたくないという消費者の傾向と並行している。

多くの魅力的な要因が、オンライン決済をイギリス全土のクイック・コマースにおける主要かつ最も急成長している方法の1つとして最前線に押し上げている。オンライン決済は本質的に手軽さとスピードを意味し、クイック・コマース全般の中核的な約束事である、迅速かつ効率的な商品配送と共鳴している。消費者は、クレジットカードやデビットカード、モバイルウォレット、さらにはオンラインバンキングを利用することで、さまざまなオンラインプラットフォーム上で簡単に取引を完了することができる。オンライン決済は、スマートフォンの普及や消費者のデジタル取引に対する安心感の高まりに伴い、多くの人に好まれる決済手段として台頭してきた。COVID-19の大流行後、消費者や企業が物理的な接触を最小限に抑えるために非接触で衛生的な取引方法を求めるようになり、オンライン決済への移行がさらに加速した。この時期は、デジタル決済の導入が目覚ましく伸びた時期であり、規制が緩和されてもその勢いは衰えず、むしろ消費者行動に恒久的な変化をもたらした。ロイヤリティ・プログラムやキャンペーンがオンライン決済プラットフォームに統合されたことで、消費者は従来の決済よりもデジタル決済を選ぶようになった。英国のクイック・コマース・セクターでは、代金引換(COD)は依然としてそれほど支配的な支払い方法ではない。代金引換は、現金での取引を好む、あるいは必要とする人々に代替手段を提供する一方で、配送プロセスに非効率と遅延をもたらすため、その利用はますます減少していると見られている。現金の取り扱いは、取引を遅らせ、オペレーションを複雑にし、時には配達員のセキュリティ・リスクを伴う可能性が高い。

英国のクイック・コマース市場では、使いやすさ、アクセスのしやすさ、最新のモバイル技術との互換性という点で、アプリケーションベースのオペレーション・セグメントがリードしている。モバイル・アプリケーションは、顧客が携帯電話から商品をスクロールしたり、クリックして注文したり、配送状況を追跡したりできるため、摩擦のないユーザーフレンドリーな体験を提供する。これは、効率性と適時性を重視する英国の消費者のペースの速いライフスタイルに沿った利便性をもたらす。プリファレンスを保存したり、ターゲットを絞ったプロモーションを受けたり、同時にプッシュメッセージで同じ情報にアクセスできたりと、アプリだけで操作できるこの機能は、顧客エンゲージメントをさらに促進する。このようにして、ブランド・ロイヤルティにつながり、市場をリードする存在となる。ハイブリッド・オペレーションは、ウェブサイト・ベースとアプリ・ベースの機能的能力を組み合わせて、より多くの顧客層に対応する成長セグメントであることは明らかだ。ハイブリッド運用の柔軟性により、関連コンテンツのショッピングフローを失うことなくデバイスを移行できるため、複数のプラットフォームで利便性を追求する幅広い顧客層にとって、この分野で大きなメリットがある。一貫したオムニチャネル体験を提供することに価値を見出す企業が増えるにつれ、ハイブリッド・オペレーション・モデルはいよいよ発展し、急成長を遂げつつある。ウェブサイトベースのオペレーションは、他のセグメントに比べて支配力が弱い。ウェブサイトは、特に大きな画面を好むユーザーや、購入前に詳細な情報にアクセスする必要があるユーザーにとって、非常に重要なプラットフォームである。アプリベースの利便性へと徐々に移行していくほとんどの顧客にとって、ウェブサイトはまさに最初のタッチポイントである。サービス・プロバイダーの間でモバイル・ファーストへの移行が明らかになるにつれ、ウェブサイトでの運営は、クイック・コマース・エコシステムにおけるセカンダリー・チャネルとして認識されつつある。

本レポートの考察
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートの対象分野
- クイックコマース市場の展望とその価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

製品タイプ別
- 食品・食料品
- 文房具
- パーソナルケアアイテム
- 小型電子機器&アクセサリー
- その他(ペット、アルコール、ギフト&フラワー、医薬品)

お支払い方法
- 代金引換
- オンライン

技術別
- アプリケーションベース
- ハイブリッドオペレーション
- ウェブサイトベース

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。はじめに、市場を理解し、そこに存在する企業をリストアップするために二次調査が用いられた。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースなどの第三者情報源からなる。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引コールを行うことによって実施した。その後、消費者を地域、階層、年齢層、性別で均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データが揃えば、二次ソースから得た詳細の検証を開始することができる。

対象読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、団体、Quick Commerce業界関連組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加えて、この業界に関する競合知識を高めることもできます。

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目次

目次

1.要旨
2.市場構造
2.1.市場考察
2.2.前提条件
2.3.制限事項
2.4.略語
2.5.出典
2.6.定義
2.7.地理
3.研究方法
3.1.二次調査
3.2.一次データ収集
3.3.市場形成と検証
3.4.レポート作成、品質チェック、納品
4.英国マクロ経済指標
5.市場ダイナミクス
5.1.市場促進要因と機会
5.2.市場の阻害要因と課題
5.3.市場動向
5.3.1.XXXX
5.3.2.XXXX
5.3.3.XXXX
5.3.4.XXXX
5.3.5.XXXX
5.4.コビッド19効果
5.5.サプライチェーン分析
5.6.政策と規制の枠組み
5.7.業界専門家の見解
6.イギリスのクイックコマース市場概要
6.1.市場規模(金額ベース
6.2.市場規模・予測:製品タイプ別
6.3.市場規模・予測:決済モード別
6.4.市場規模・予測:技術別
6.5.市場規模・予測:地域別
7.イギリスのクイックコマース市場セグメント
7.1.イギリスのクイックコマース市場:製品タイプ別
7.1.1.イギリスのクイックコマース市場規模:食品・食料品別、2018-2029年
7.1.2.イギリスのクイックコマース市場規模:文房具別、2018年-2029年
7.1.3.イギリスのクイックコマースの市場規模:パーソナルケア用品別、2018-2029年
7.1.4.イギリスのクイックコマースの市場規模:小型電子機器・アクセサリー別、2018-2029年
7.1.5.イギリスのクイックコマースの市場規模:その他:2018-2029年
7.2.イギリス・クイックコマース市場規模:決済モード別
7.2.1.イギリスのクイックコマース市場規模:代引き決済別、2018年〜2029年
7.2.2.イギリスのクイックコマース市場規模:オンライン別、2018年〜2029年
7.3.イギリスのクイックコマース市場:技術別
7.3.1.イギリスのクイックコマース市場規模:アプリケーションベース操作別、2018年〜2029年
7.3.2.イギリスのクイックコマース市場規模:ハイブリッド運用別、2018年〜2029年
7.3.3.イギリスのクイックコマースの市場規模:ウェブサイトベースの運用別、2018年〜2029年
7.4.イギリスのクイックコマース市場:地域別
7.4.1.イギリスのクイックコマース市場規模:北部別、2018年〜2029年
7.4.2.イギリスのクイックコマース市場規模:東部別、2018年〜2029年
7.4.3.イギリスのクイックコマースの市場規模:西部地域別、2018年-2029年
7.4.4.イギリスのクイックコマースの市場規模:南部別、2018年-2029年
8.イギリスのクイックコマース市場機会評価
8.1.製品タイプ別、2024年~2029年
8.2.支払いモード別、2024~2029年
8.3.技術別、2024~2029年
8.4.地域別、2024~2029年
9.競争環境
9.1.ポーターの5つの力
9.2.会社概要
9.2.1.企業1
9.2.1.1.会社概要
9.2.1.2.会社概要
9.2.1.3.財務ハイライト
9.2.1.4.地理的洞察
9.2.1.5.事業セグメントと業績
9.2.1.6.製品ポートフォリオ
9.2.1.7.主要役員
9.2.1.8.戦略的な動きと展開
9.2.2.会社概要
9.2.3.会社3
9.2.4.4社目
9.2.5.5社目
9.2.6.6社
9.2.7.7社
9.2.8.8社
10.戦略的提言
11.免責事項

図表一覧

図1:イギリスのクイックコマース市場規模:金額ベース(2018年、2023年、2029年)(単位:百万米ドル)
図2:市場魅力度指数(製品タイプ別
図3:市場魅力度指数(決済モード別
図4:市場魅力度指数:技術別
図5:市場魅力度指数:地域別
図6:英国クイックコマース市場のポーターの5つの力

図表一覧

表1:クイックコマース市場の影響要因(2023年
表2:イギリスのクイックコマース市場規模・予測:製品タイプ別(2018年~2029F)(単位:百万米ドル)
表3:イギリスのクイックコマース市場規模・予測:決済モード別(2018年~2029年)(単位:百万米ドル)
表4:イギリスのクイックコマースの市場規模・予測:技術別(2018年~2029F)(単位:百万米ドル)
表5:イギリスのクイックコマースの市場規模・予測:地域別(2018年~2029年) (単位:百万米ドル)
表6:イギリスのクイックコマースの市場規模:食品・食料品(2018年~2029年)(単位:百万米ドル
表7:イギリスのクイックコマースの文房具市場規模(2018年~2029年)(単位:百万米ドル
表8:イギリスのクイックコマースのパーソナルケア用品市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表9:イギリスのクイックコマースの小型電子機器・アクセサリーの市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表10:イギリスのクイックコマースのその他市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表11:イギリスのクイックコマースの代金引換市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表12:イギリスのクイックコマースのオンライン市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表13:イギリスのクイックコマースの市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表14:イギリスのクイックコマースの市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表15:イギリスのクイックコマースの市場規模:ウェブサイトベース運用(2018年~2029年)(百万米ドル
表16:イギリスのクイックコマースの市場規模(2018年~2029年)(単位:百万米ドル
表17:イギリスのクイックコマースの東の市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表18:イギリスのクイックコマースの西の市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表19:イギリスのクイックコマースの南部市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル

 

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Summary

The UK quick commerce market, also known as rapid delivery or q-commerce, has seen a significant surge in popularity in recent years. Quick commerce refers to the ultrafast delivery of groceries and other daily essentials, often within 10-30 minutes of placing an order. This service has become increasingly attractive to time-pressed urban consumers seeking instant gratification and convenience. At the start of the COVID-19 pandemic this form of delivery provided a convenient alternative to in-store shopping, and possibly contributed to the growth of this sector of the food and consumer goods industry in the UK. Getir was founded in 2015 in Turkey and launched in the UK in early 2021, one of a slew of rapid grocery providers promising delivery within 15 minutes. Unlike aggregator apps, which partner with existing stores, the players established dedicated dark stores and courier fleets. One of the key drivers for the growth of the UK quick E-commerce market is the increasing consumer adoption of online shopping. Factors such as time-starved lifestyles, on-demand culture and desire for convenience have led more individuals to fulfill their shopping needs online. Quick commerce platforms are catering strongly to this trend by ensuring goods are delivered to customers within hours of placement of order. The quick commerce model involves setting up micro-fulfillment centers called dark stores in densely populated areas to enable faster deliveries. This approach relies on a dense network of distributed warehouses and efficient logistics to dispatch orders quickly. The market growth is driven by the busy lifestyles of consumers, the need for instant delivery, and rising smartphone penetration in the UK. Q-commerce offers consumers the possibility to quickly receive deliveries of groceries, restaurant orders, or small quantities of lightweight goods on their doorstep, often within the hour.

According to the research report "United Kingdom Quick Commerce Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the United Kingdom quick commerce market was valued at more than USD 6 Billion in 2023. The increasing popularity of quick commerce owing to its convenient and hassle-free value proposition further fuels the growth of this market in the UK. By leveraging technologies such as mobile applications, GIS mapping and AI, quick commerce platforms are enhancing the online shopping experience of customers. This enables impulse purchase of goods and expands the market potential for connected enterprises. High smartphone and internet penetration in the country has accelerated the quick e-commerce market growth. The UK has one of the highest smartphone and internet usage rates globally. Swift delivery capabilities within same day or next day fulfilment builds trust among customers towards quick commerce platforms. The quick commerce market in the UK has been expanding rapidly, with consumers increasingly looking for convenience and speed when it comes to their shopping experience. This has led to a rise in demand for quick commerce services, which allow customers to order products online and receive them within a matter of hours. Additionally, customers are becoming more environmentally conscious, which has contributed to a growing demand for sustainable and eco-friendly products. The use of advanced technologies, such as mobile applications and AI-driven logistics, is streamlining operations and improving customer experience. Enhanced tracking capabilities and user-friendly interfaces are making it easier for consumers to access quick commerce services. Beyond groceries, quick commerce platforms are expanding their product ranges to include household items, personal care products, and even small electronics. This diversification allows them to cater to a broader audience and meet various consumer needs.

Among the segments in the United Kingdom, food and grocery tops the Q-commerce market. The Food & Grocery segment holds a prime position in the United Kingdom's Q-commerce space, given the segment's essential nature and high-frequency purchase patterns. Since food and grocery items are core needs, they are on the top list of quick access for consumers, especially when people live in the fast-paced urban lifestyle such as that of UK residents. Fresh produce, snacky items, and meal essentials are comfortably brought to doorstep direct from the producers and manufacturers. Small Electronics &Accessories A growth area is being commanded by the increasing demand for tech gadgets and accessories, like phone chargers and smart devices. Technology today often is becoming the fabric of most parts of life. Interest in these gadgets is motivated by the availability through quick delivery services. The growing dependence on electronic gadgets and the convenience of ready access prepare the base for increased growth in this segment. The Stationery segment is also not so dominating but does stay relevant due to its service of needs for students, professionals, and households requiring quick access to the procurement of office supplies, notebooks, and other writing materials. Though the need for stationery remains less broad as compared to groceries, it still benefits from quick commerce because it means timely procurement for all. Personal Care Products fall into an important category of the market, offering easy access to toiletries, skin products, and hygiene essentials. The convenience of being delivered quickly is parallel to consumers' tendencies to not want to visit a store in order to maintain health and wellness routines.

A number of compelling factors are driving online payment to the forefront as one of the leading and fastest-growing methods in quick commerce across the United Kingdom. Online payments inherently connote ease and speed, very much resonating with the core promise of quick commerce in general included delivering goods quickly and efficiently. Consumers can easily complete their transactions on different online platforms by using credit/debit cards, mobile wallets, and even online banking, thus doing away with troubles of using cash and definitely giving a faster way of completing a purchase. Online payments have emerged as a preferred mode for many, with the proliferation of smartphones and the increasing comfort level of consumers about digital transactions. After the COVID-19 pandemic, it accelerated further toward online payments, as consumers and businesses look for contactless and hygienic transaction methods to minimize physical contact. This has been the period of remarkable growth in digital payment adoption, which did not slow down even when the restrictions were eased, instead of it showed permanent changes in consumer behaviors. Integration of loyalty programs and promotional offers with online payment platforms has given clear incentive to consumers to opt for digital payments over traditional ones. Cash on Delivery (COD) remains a less dominant method of payment in the UK's quick commerce sector. While COD offers an alternative for people who prefer or need to make transactions in cash, its usage is increasingly seen to be falling because of the inefficiencies and delays that this adds to the delivery process. Cash handling is most likely to slow down transactions, add operational complexities, and sometimes even involve security risks for the delivery staff.

In the UK's quick commerce market, the Application-Based Operation segment is taking the lead in terms of its user-friendliness, ease of access, and compatibility with modern mobile technologies. Mobile applications offer a frictionless, user-friendly experience when customers can scroll through offerings, click to place orders, and track deliveries right from their mobile phones. This brings in play convenience aligned to the fast-paced lifestyle of UK consumers that place a premium on efficiency and timeliness. This feature of exclusively app-based operations such as saving preferences, taking targeted promotions, and at the same time, able to access the same through push messages further encourages customer engagement. In this way, it results in brand loyalty and makes it a leader in the market. Hybrid operation is evidently a growing segment that combines the website-based and app-based functional abilities to cater to a bigger audience segment. The flexibility of hybrid operations, allowing one to shift across devices without losing a shopping flow of relevant content, avails huge benefits in this space for the wide customer base that pursues convenience across multiple platforms. As increasingly more companies appreciate the value in providing a consistent omnichannel experience, the hybrid operation model is finally developing and witnessing rapid growth. Website-Based Operation is less dominated compared to the other segments. Websites are highly significant platforms, especially for users who have a large preference for bigger screens or for those needing access to greater detail of information before making a purchase. They are indeed the first touchpoints for most customers who gradually move toward app-based convenience. With the apparent shift to mobile-first operation among service providers, operating on a website is increasingly getting recognized as a secondary channel in the quick commerce ecosystem.

Considered in this report
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report
• Quick Commerce market Outlook with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Product Type
• Food & Groceries
• Stationary
• Personal Care Items
• Small Electronics & Accessories
• Others (Pets, alcohol, gifts & flowers, Medicines)

By Payment Mode
• Cash on Delivery
• Online

By Technology
• Application Based Operation
• Hybrid Operation
• Website Based Operation

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary and secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list the companies that are present in it. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, annual reports of companies, and government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources, primary research was conducted by conducting telephone interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this; we have started making primary calls to consumers by equally segmenting them in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us, we can start verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations, and organizations related to the Quick Commerce industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing and presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.



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Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. United Kingdom Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Market Drivers & Opportunities
5.2. Market Restraints & Challenges
5.3. Market Trends
5.3.1. XXXX
5.3.2. XXXX
5.3.3. XXXX
5.3.4. XXXX
5.3.5. XXXX
5.4. Covid-19 Effect
5.5. Supply chain Analysis
5.6. Policy & Regulatory Framework
5.7. Industry Experts Views
6. United Kingdom Quick Commerce Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast, By Product Type
6.3. Market Size and Forecast, By Payment Mode
6.4. Market Size and Forecast, By Technology
6.5. Market Size and Forecast, By Region
7. United Kingdom Quick Commerce Market Segmentations
7.1. United Kingdom Quick Commerce Market, By Product Type
7.1.1. United Kingdom Quick Commerce Market Size, By Food & Groceries, 2018-2029
7.1.2. United Kingdom Quick Commerce Market Size, By Stationary, 2018-2029
7.1.3. United Kingdom Quick Commerce Market Size, By Personal Care Items, 2018-2029
7.1.4. United Kingdom Quick Commerce Market Size, By Small Electronics & Accessories, 2018-2029
7.1.5. United Kingdom Quick Commerce Market Size, By Others, 2018-2029
7.2. United Kingdom Quick Commerce Market, By Payment Mode
7.2.1. United Kingdom Quick Commerce Market Size, By Cash on Delivery, 2018-2029
7.2.2. United Kingdom Quick Commerce Market Size, By Online, 2018-2029
7.3. United Kingdom Quick Commerce Market, By Technology
7.3.1. United Kingdom Quick Commerce Market Size, By Application Based Operation, 2018-2029
7.3.2. United Kingdom Quick Commerce Market Size, By Hybrid Operation, 2018-2029
7.3.3. United Kingdom Quick Commerce Market Size, By Website Based Operation, 2018-2029
7.4. United Kingdom Quick Commerce Market, By Region
7.4.1. United Kingdom Quick Commerce Market Size, By North, 2018-2029
7.4.2. United Kingdom Quick Commerce Market Size, By East, 2018-2029
7.4.3. United Kingdom Quick Commerce Market Size, By West, 2018-2029
7.4.4. United Kingdom Quick Commerce Market Size, By South, 2018-2029
8. United Kingdom Quick Commerce Market Opportunity Assessment
8.1. By Product Type, 2024 to 2029
8.2. By Payment Mode, 2024 to 2029
8.3. By Technology, 2024 to 2029
8.4. By Region, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: United Kingdom Quick Commerce Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Payment Mode
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Technology
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Region
Figure 6: Porter's Five Forces of United Kingdom Quick Commerce Market

List of Tables

Table 1: Influencing Factors for Quick Commerce Market, 2023
Table 2: United Kingdom Quick Commerce Market Size and Forecast, By Product Type (2018 to 2029F) (In USD Million)
Table 3: United Kingdom Quick Commerce Market Size and Forecast, By Payment Mode (2018 to 2029F) (In USD Million)
Table 4: United Kingdom Quick Commerce Market Size and Forecast, By Technology (2018 to 2029F) (In USD Million)
Table 5: United Kingdom Quick Commerce Market Size and Forecast, By Region (2018 to 2029F) (In USD Million)
Table 6: United Kingdom Quick Commerce Market Size of Food & Groceries (2018 to 2029) in USD Million
Table 7: United Kingdom Quick Commerce Market Size of Stationary (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: United Kingdom Quick Commerce Market Size of Personal Care Items (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: United Kingdom Quick Commerce Market Size of Small Electronics & Accessories (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: United Kingdom Quick Commerce Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: United Kingdom Quick Commerce Market Size of Cash on Delivery (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: United Kingdom Quick Commerce Market Size of Online (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: United Kingdom Quick Commerce Market Size of Application Based Operation (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: United Kingdom Quick Commerce Market Size of Hybrid Operation (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: United Kingdom Quick Commerce Market Size of Website Based Operation (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: United Kingdom Quick Commerce Market Size of North (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: United Kingdom Quick Commerce Market Size of East (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: United Kingdom Quick Commerce Market Size of West (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: United Kingdom Quick Commerce Market Size of South (2018 to 2029) in USD Million

 

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