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米国(アメリカ)腕時計市場概要、2029年


United States (USA) Watch Market Overview, 2029

アメリカ人の購買力がこの国の時計ビジネスの主な原動力であり、若い購買層は可処分所得が増えるとすぐにクラシックな時計に投資したがる。一方、外国人観光客の減少が時計販売不振の要因となっている。社会人に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
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サマリー

アメリカ人の購買力がこの国の時計ビジネスの主な原動力であり、若い購買層は可処分所得が増えるとすぐにクラシックな時計に投資したがる。一方、外国人観光客の減少が時計販売不振の要因となっている。社会人になる女性の増加、常に進化するファッショントレンド、消費者の嗜好の変化。時計は、その人のスタイルや個性を表現する手段である。最近、腕時計を身につける人の大半は、アクセサリーとして、つまり、外見やスタイルを良くする宝飾品として身につける。さらに、可処分所得の増加や数多くのブランドのリーズナブルな価格により、ファッションの選択肢として人気がある。予測期間中、これが米国での時計販売を増加させると予想されるもう一つの重要な要素である。さらに、デザイン性の高い時計は見た目の印象を良くし、身につける服装との相性も良い。しかし、予測期間中に米国で時計市場を促進する主な要因は、ファッション業界の進化と、国全体で健康とフィットネスを重視する傾向が強まっていることである。健康的で健康的なライフスタイルはますます人気が高まっており、それが時計の需要を押し上げている。スポーツファンは、いくつかのスマートウォッチが有益な機能を提供していることに気づいている。Swatch Group (U.S.) Inc.、Apple Inc.、Fitbit, Inc.、Fossil Group, Inc.、Garmin Ltd.、Movado Group, Inc.、Citizen Watch Company of America, Inc.、Huawei Technologies Co.Ltd.、カシオ・アメリカInc.、セイコー・コーポレーション・オブ・アメリカなどがアメリカの時計市場に関わる著名な企業である。各社は、市場競争力を維持するために、継続的に新製品を発表し、マーケティングアプローチを変更し、その他の戦略的提携を結んでいる。今日、革新の道をリードするブランドのほとんどは、その時計の一つ一つが性能、伝統、エレガンスのユニークな組み合わせを提供することを確認しています。2015年にウェアラブル・テクノロジーの新興企業Misfitを買収したフォッシルのような有名企業は、前者がスケーラブルなクラウドとアプリケーション・プラットフォームを構築するのを支援した。女性の社会進出の増加、消費者の嗜好や好みの変化、デザイントレンドの移り変わりなど、多くの変数が予想される期間の米国時計市場を促進すると予測されている。

Bonafide Research社の調査レポート「米国の腕時計市場概要、2029年」によると、米国の腕時計市場は2024年から2029年にかけて年平均成長率6%以上で成長すると予測されている。予測期間中に米国の時計市場を推進する主な原動力は、フィットネスと健康を重視する国民の増加です。健康的で健康的なライフスタイルはますます人気が高まっており、それが腕時計の需要を押し上げている。スポーツファンは、いくつかのスマートウォッチが有益な機能を提供していることに気づいている。企業は、市場競争力を維持するために、継続的に新製品を発表し、マーケティングアプローチを変更し、その他の戦略的提携を結んでいる。今日の技術革新をリードするブランドのほとんどは、その時計の一つひとつが、性能、伝統、エレガンスのユニークな組み合わせを提供していることを確認している。2015年にウェアラブル・テクノロジーの新興企業Misfitを買収したフォッシルのような有名企業は、スケーラブルなクラウドとアプリケーション・プラットフォームの構築を支援した。これにより、従来の時計とファッショナブルな関連アクセサリーの両方を提供することが容易になった。腕時計はファッション・アクセサリーとみなされることが多く、顧客の需要は腕時計のデザインのトレンドに影響される。米国の人口は多様化し、ファッションに敏感で、腕時計を便利な道具として、またファッショナブルなアクセサリーとして高く評価している。米国市場では高級時計の需要が高い。高級時計ブランドは、職人技、スタイル、そして高級時計がステータスや名声に結びつくことが多いことから、高級時計が提供する独占性を重視する顧客を引き付けている。Eコマースやオンライン小売プラットフォームの成長により、顧客は自宅にいながら簡単に時計を見たり購入したりできるようになった。オンラインプラットフォームで購入できる時計のブランドやスタイルが豊富なため、市場は拡大している。

ムーブメントによって、市場はスマートウォッチ、クォーツ、機械式、ソーラー、その他に分けられる。クォーツ時計は機械式時計よりもはるかに安価であることが多いため、多くの消費者がクォーツ時計を購入することができる。米国では価値観が非常に一般的であるため、この手頃な価格という要素は特に重要である。クオーツで作られた時計は、その精度と信頼性で知られている。機械式時計に比べてメンテナンスの手間が少なく、温度変化の影響を受けにくい。この精度と使いやすさは、実用的なアメリカ人の生活スタイルにぴったりと合う。クオーツ・テクノロジーは、時計の機能とデザインの選択肢を広げました。クオーツ時計は、GPSや心拍計などの最先端機能を備えたスポーティなデザインから、エレガントでミニマルな形まで、幅広い好みや要望に合う。アメリカの消費者の幅広い層が、このバリエーションに惹かれている。アメリカでは、セイコーやシチズンなど、いくつかの有名なクォーツ時計メーカーが効果的なマーケティング・キャンペーンを展開し、ブランドの認知度を高めている。クォーツ時計の人気は、こうした積極的な姿勢とブランド認知度の高さに起因している。

クオーツ時計市場は、製品レンジによって、ローレンジ、ミッドレンジ、ラグジュアリーに分けられる。ミッドレンジの時計は、価格と品質のバランスが取れていることが多い。ミッドレンジウォッチのバイヤーは、機能や品質の面で多くの犠牲を払うことなく、適切な価値を提供する時計を探しています。いくつかのミッドレンジの時計会社は、シックで信頼性の高い時計を生産することで知られています。顧客は、高級時計に匹敵する価格帯で高品質の製品を提供するこれらの企業に頼ることができる。幅広い趣味や嗜好に対応するため、中価格帯の時計は頻繁に様々なスタイルで登場する。普段使いのカジュアルウォッチ、スポーツウォッチ、伝統的なドレスウォッチなど、中価格帯市場には様々な選択肢がある。幅広い趣味や嗜好に対応するため、中価格帯の時計には様々なスタイルがある。中価格帯の時計は、よりカジュアルな日常使いの時計、スポーツウォッチ、伝統的なドレスウォッチなど、様々な選択肢がある。

エンドユーザーによって、市場は男性、女性、ユニセックスに分類される。男性セグメントが市場をリードしている。生産者は、収益シェアを拡大するために、リーズナブルな価格の高級時計市場にバイヤーを誘引している。このような要因から、男性の高級時計に対する欲求は高まることが予想される。一部の業者は、男性向けの新しい高級時計モデルの投入に注力している。例えば、エルメス・インターナショナルSA(Hermes International SA)は、チタンとローズゴールドのツートンH08ウォッチを2023年1月に発売すると宣言した。さらに、LVMHモエ・ヘネシー・ルイ・ヴィトン(ルイ・ヴィトン)傘下のタグ・ホイヤーによると、タグ・ホイヤー カレラ クロノグラフ60周年記念モデルは2023年1月に発売される。このような製品の発売は、予測期間を通じて世界市場のメンズ・セグメントの拡大を促進すると予想される。

流通チャネルの種類によって、市場は小売店、専門店、オンライン小売に分類される。専門店は、百貨店やインターネット販売とは対照的に、時計に特化した専門店である。時計愛好家の間で信頼とロイヤリティを築くには、知識豊富なスタッフ、個々の興味にアピールする厳選されたコレクション、オーダーメイドのカスタマーサービスが必要である。専門店と時計ブランドとの間に強い結びつきがあることで、他ではなかなか手に入らないユニークなモデルや限定品を手に入れることができる。この独占性が、一点ものの時計を求める愛好家やコレクターを惹きつけているのだ。数多くの専門店がユニークなショッピング体験を提供している。精巧なディスプレイ、居心地の良いインテリア、修理サービスなど、エレガントで特別感のあるお店は、時計愛好家の心を惹きつけてやまない。

本レポートの考察
- 地域米国
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- 米国の腕時計市場、その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

ムーブメント別
- スマートウォッチ
- クォーツ
- 機械式
- ソーラー&その他

製品レンジ別
- ローレンジ
- ミッドレンジ
- ラグジュアリー

エンドユーザー別
- 男性
- 女性
- ユニセックス

流通チャネル別
- 小売店
- 専門店
- オンラインショップ

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。はじめに、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、時計業界関連団体・組織、政府機関、その他ステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際に役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。






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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. United States Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. United States Watch Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Movement
6.3. Market Size and Forecast By Product range
6.4. Market Size and Forecast By End User
6.5. Market Size and Forecast By Distribution channel
7. United States Watch Market Segmentations
7.1. United States Watch Market, By Movement
7.1.1. United States Watch Market Size, By Smart Watch, 2018-2029
7.1.2. United States Watch Market Size, By Quartz, 2018-2029
7.1.3. United States Watch Market Size, By Mechanical, 2018-2029
7.1.4. United States Watch Market Size, By Other, 2018-2029
7.2. United States Watch Market, By Product range
7.2.1. United States Watch Market Size, By Low- range, 2018-2029
7.2.2. United States Watch Market Size, By Mid-range, 2018-2029
7.2.3. United States Watch Market Size, By Luxury, 2018-2029
7.3. United States Watch Market, By End User
7.3.1. United States Watch Market Size, By Male, 2018-2029
7.3.2. United States Watch Market Size, By Female, 2018-2029
7.3.3. United States Watch Market Size, By Unisex, 2018-2029
7.4. United States Watch Market, By Distribution channel
7.4.1. United States Watch Market Size, By Hypermarket, 2018-2029
7.4.2. United States Watch Market Size, By Retail store, 2018-2029
7.4.3. United States Watch Market Size, By Specialty store, 2018-2029
7.4.4. United States Watch Market Size, By Online retail, 2018-2029
8. United States Watch Market Opportunity Assessment
8.1. By Movement, 2024 to 2029
8.2. By Product range, 2024 to 2029
8.3. By End User, 2024 to 2029
8.4. By Distribution channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: United States Watch Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Movement
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Product range
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution channel
Figure 6: Porter's Five Forces of United States Watch Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for United States Watch Market, 2023
Table 2: United States Watch Market Size and Forecast By Movement (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: United States Watch Market Size and Forecast By Product range (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: United States Watch Market Size and Forecast By End User (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: United States Watch Market Size and Forecast By Distribution channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: United States Watch Market Size of Smart Watch (2018 to 2029) in USD Million
Table 7: United States Watch Market Size of Quartz (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: United States Watch Market Size of Mechanical (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: United States Watch Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: United States Watch Market Size of Low- range (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: United States Watch Market Size of Mid-range (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: United States Watch Market Size of Luxury (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: United States Watch Market Size of Male (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: United States Watch Market Size of Female (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: United States Watch Market Size of Unisex (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: United States Watch Market Size of Hypermarket (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: United States Watch Market Size of Retail store (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: United States Watch Market Size of Specialty store (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: United States Watch Market Size of Online retail (2018 to 2029) in USD Million

 

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Summary

American purchasing power is the primary driver of the watch business in the country; youthful buyers are eager to invest in classic timepieces as soon as their disposable income increases. On the other hand, the decline in international visitors is a factor in the total watch sales' poor performance. A growing number of women entering the workforce, constantly evolving fashion trends, and shifting consumer tastes and preferences. A watch is a way for a person to display their style and individuality. The majority of people who wear watches these days do so as an accessory that is, as a piece of jewelry that improves appearance and style. Additionally, it's a popular fashion choice due to rising disposable income and the reasonable prices of numerous brands. During the projection period, this is the other important element that is anticipated to increase watch sales in the United States. Furthermore, a well-designed watch enhances one's appearance and goes well with the outfits one wears, which is perhaps the main reason people choose to carry watches. The primary factors propelling the watch market in the United States over the forecast period, however, are the evolution of the fashion industry and the growing emphasis on health and fitness throughout the nation. A fit and healthy lifestyle is becoming more and more popular, which is driving up demand for watches. Sports fans have found several of the smartwatches to offer beneficial features. The Swatch Group (U.S.) Inc., Apple Inc., Fitbit, Inc., Fossil Group, Inc., Garmin Ltd., Movado Group, Inc., Citizen Watch Company of America, Inc., Huawei Technologies Co. Ltd., Casio America Inc., and Seiko Corporation of America are a few of the prominent companies involved in the American watch market. Companies continually introduce new products, change up their marketing approaches, and form other strategic alliances in order to stay competitive in the market. Most of the brands who are leading the way in innovation today make sure that every one of their timepieces offers a unique combination of performance, tradition, and elegance. Well-known companies like Fossil, which acquired wearable technology startup Misfit in 2015, helped the former build a scalable cloud and application platform. A number of variables, including an increase in the number of women entering the workforce, shifting consumer preferences and tastes, and shifting design trends, are predicted to propel the US watch market in the anticipated period.

According to the research report "United State Watch Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the United States Watch Market is expected to grow with more than 6% CAGR from 2024 to 2029. The main drivers propelling the watch market in the United States during the forecast period are the nation's growing emphasis on fitness and health. A fit and healthy lifestyle is becoming more and more popular, which is driving up demand for watches. Sports fans have found several of the smartwatches to offer beneficial features. Companies continually introduce new products, change up their marketing approaches, and form other strategic alliances in order to stay competitive in the market. Most of the brands who are leading the way in innovation today make sure that every one of their timepieces offers a unique combination of performance, tradition, and elegance. Well-known companies like Fossil, which acquired wearable technology startup Misfit in 2015, helped the former build a scalable cloud and application platform. This has made it easier for the business to provide both conventional clocks and fashionable associated accessories. Watches are frequently regarded as fashion accessories, and customer demand is influenced by trends in wrist watch designs. The population of the United States is diversified and fashion-conscious, and they appreciate watches as both useful instruments and fashionable accessories. Luxury timepieces are in high demand in the United States market. High-end watch brands draw customers who value craftsmanship, style, and the exclusivity those luxury timepieces provide since they are frequently linked to status and prestige. With the growth of e-commerce and online retail platforms, customers can now browse and buy timepieces from the comfort of their homes with more ease. The market is growing because of the large range of watch brands and styles available on online platforms.

Based on movement market is divided into smart watch, Quartz, mechanical, solar & other. A larger spectrum of consumers can afford quartz watches since they are often far less expensive than mechanical watches. Because value consciousness is so common in the US, this affordability element is particularly important. Watches made on quartz are known for their accuracy and dependability. Compared to mechanical timepieces, they require less maintenance and are less susceptible to temperature changes. This precision and ease of use fit in perfectly with the practical American way of life. Quartz technology has expanded the options for watch functionality and design. Quartz watches suit a wide range of tastes and requirements, from sporty designs with cutting-edge capabilities like GPS and heart rate monitors to elegant, minimalist shapes. The wide range of American consumers is drawn to this variation. In the US, a few well-known quartz watch companies, like as Seiko and Citizen, have developed effective marketing campaigns and significant brand awareness. The popularity of quartz watches has been attributed to this positive attitude and brand recognition.

Based on the product range of the market is divided into low- range, Mid-range, luxury. Price and quality are frequently well-balanced in mid-range watches. Mid-range watch buyers are searching for watches that offer decent value without making too many sacrifices in terms of features or quality. Some mid-range watch companies are known for producing chic and dependable timepieces. Customers can rely on these businesses to provide high-quality products at a price point that is comparable to luxury timepieces. In order to accommodate a wide range of interests and preferences, mid-priced watches frequently come in a variety of styles. The mid-range market may provide a variety of choices for those seeking a more casual everyday watch, a sports watch, or a traditional dress watch. In order to accommodate a wide range of interests and preferences, mid-priced watches frequently come in a variety of styles. The mid-range market may provide a variety of choices for those seeking a more casual everyday watch, a sports watch, or a traditional dress watch.

Based on the End user the market can be categorized by male, female, unisex. The men segment is leading the market. Producers are enticing buyers into the market for reasonably priced luxury timepieces in order to grow their revenue share. Men's desire for luxury timepieces is expected to rise as a result of these factors. A few vendors are focusing on the introduction of new high-end watch models for men. For example, Hermes International SA (Hermes International) declared that the titanium and rose gold Two-Tone H08 Watch would be available in January 2023. Additionally, the 60th Anniversary Edition TAG Heuer Carrera Chronograph will be available in January 2023, according to TAG Heuer, a branch of LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton (Louis Vuitton). Such product launches are expected to fuel the expansion of the men's segment of the worldwide market throughout the forecast period.

Based on type of Distribution Channel the market can be categorized by retail store, specialty store, and online retail. Specialty store is leading one Specialty stores focus only on watches, in contrast to department stores and internet merchants. Building confidence and loyalty among watch enthusiasts, this translates to knowledgeable staff, carefully chosen collections that appeal to individual interests, and tailored customer service. Strong relationships between specialty retailers and watch brands enable them to obtain unique models and limited editions that are not easily found elsewhere. This exclusivity draws enthusiasts and collectors looking for one-of-a-kind timepieces. Numerous specialty shops offer a unique shopping experience. Watch enthusiasts are drawn to establishments with exquisite displays, cozy interiors, and repair services because they offer a sense of elegance and distinction.

Considered in this report:
• Geography: United States
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• United States Watch market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Movement:
• Smart watch
• quartz
• Mechanical
• Solar & other

By Product Range:
• low- range
• Mid-range
• luxury

By End user:
• male
• female
• unisex

By Distribution channel:
• retail store
• speciality store
• online retail

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Watch industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. United States Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. United States Watch Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Movement
6.3. Market Size and Forecast By Product range
6.4. Market Size and Forecast By End User
6.5. Market Size and Forecast By Distribution channel
7. United States Watch Market Segmentations
7.1. United States Watch Market, By Movement
7.1.1. United States Watch Market Size, By Smart Watch, 2018-2029
7.1.2. United States Watch Market Size, By Quartz, 2018-2029
7.1.3. United States Watch Market Size, By Mechanical, 2018-2029
7.1.4. United States Watch Market Size, By Other, 2018-2029
7.2. United States Watch Market, By Product range
7.2.1. United States Watch Market Size, By Low- range, 2018-2029
7.2.2. United States Watch Market Size, By Mid-range, 2018-2029
7.2.3. United States Watch Market Size, By Luxury, 2018-2029
7.3. United States Watch Market, By End User
7.3.1. United States Watch Market Size, By Male, 2018-2029
7.3.2. United States Watch Market Size, By Female, 2018-2029
7.3.3. United States Watch Market Size, By Unisex, 2018-2029
7.4. United States Watch Market, By Distribution channel
7.4.1. United States Watch Market Size, By Hypermarket, 2018-2029
7.4.2. United States Watch Market Size, By Retail store, 2018-2029
7.4.3. United States Watch Market Size, By Specialty store, 2018-2029
7.4.4. United States Watch Market Size, By Online retail, 2018-2029
8. United States Watch Market Opportunity Assessment
8.1. By Movement, 2024 to 2029
8.2. By Product range, 2024 to 2029
8.3. By End User, 2024 to 2029
8.4. By Distribution channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: United States Watch Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Movement
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Product range
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution channel
Figure 6: Porter's Five Forces of United States Watch Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for United States Watch Market, 2023
Table 2: United States Watch Market Size and Forecast By Movement (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: United States Watch Market Size and Forecast By Product range (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: United States Watch Market Size and Forecast By End User (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: United States Watch Market Size and Forecast By Distribution channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: United States Watch Market Size of Smart Watch (2018 to 2029) in USD Million
Table 7: United States Watch Market Size of Quartz (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: United States Watch Market Size of Mechanical (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: United States Watch Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: United States Watch Market Size of Low- range (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: United States Watch Market Size of Mid-range (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: United States Watch Market Size of Luxury (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: United States Watch Market Size of Male (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: United States Watch Market Size of Female (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: United States Watch Market Size of Unisex (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: United States Watch Market Size of Hypermarket (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: United States Watch Market Size of Retail store (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: United States Watch Market Size of Specialty store (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: United States Watch Market Size of Online retail (2018 to 2029) in USD Million

 

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Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/21 10:26

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