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米国(USA)のノートパソコン市場概要、2029年


United States (USA) Laptop Market Overview, 2029

米国のノートパソコン市場は、さまざまな用途や価格帯に適したデバイスが数多く揃う、ダイナミックで複雑な環境である。米国よりノートパソコン市場が大きいのは中国だけである。今後数年間は成長が横ばいになる... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
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サマリー

米国のノートパソコン市場は、さまざまな用途や価格帯に適したデバイスが数多く揃う、ダイナミックで複雑な環境である。米国よりノートパソコン市場が大きいのは中国だけである。今後数年間は成長が横ばいになると予想され、プレミアム・セグメントとゲーミング・セグメントは市場全体よりも好調に推移すると予測されている。米国では、ノートパソコン市場は非常に競争が激しく、活発である。同市場は、経済状況、消費者の嗜好、技術向上など、多くの要因に影響される。アメリカのノートパソコン市場は、アップル、デル、HP、レノボなど、多くの有名企業が独占している。アップルのMacBookシリーズは、macOSエコシステムの統合、作り、デザインにより高い人気を誇っている。デルやHPが、様々な顧客のニーズに応えるために、豊富な品揃えのノートパソコンを提供していることはよく知られている。アメリカの消費者は、価格、デザイン、機能性のバランスが取れた製品を求めることが多い。携帯性の高さから、ウルトラブックや軽量ノートパソコンが人気で、ゲーマーの間ではゲーミングノートパソコンの需要が高い。グーグルのChrome OSを搭載したChromebookは、最低限のコンピューティング機能しか必要としない消費者や教育分野で普及しつつある。レノボは、ビジネス向けのThinkPadやコンシューマー向けのIdeaPadなど、幅広い製品を揃えていることで有名だ。市場の上位3社は、HP、デル、アップル、レノボ、アスースである。サムスン、マイクロソフト・サーフェス、エイサーといった小規模ブランドの存在も目立つ。

Bonafide Research社の調査レポート「米国のノートパソコン市場概要、2029年」によると、米国のノートパソコン市場は2024年から2029年にかけて年平均成長率4%以上で成長すると予測されている。パンデミック(世界的大流行)により、あらゆる分野の専門家にとって、パワフルで持ち運び可能なノートパソコンへのニーズが高まり、また柔軟な勤務形態への要求も高まった。テクノロジー主導のカリキュラムやオンライン学習プラットフォームが教育分野の需要を押し上げているため、すべての学生がコンピュータを必要としている。携帯性と画面サイズの理想的な妥協点である15.0インチから16.9インチのノートパソコンは、コンテンツ制作、エンターテインメント、マルチタスクのためにますます一般的になってきている。電子機器が環境に与える影響に対する消費者の意識の高まりから、省エネ機能を備え、リサイクル素材で構成されたノートパソコンが望まれている。パンデミックによるリモートワークやオンライン教育へのシフトは、ノートパソコンの需要を押し上げており、ノートパソコンは労働者にとっても学生にとっても不可欠なものとなりつつある。現代のライフスタイルに対応するため、ノートパソコンは独立性と利便性を提供し、ユーザーは場所を選ばずに仕事や勉強、娯楽を行うことができる。クラウドサービスや高速インターネットへの依存度が高まる中、ノートパソコンは外出先から情報やアプリケーションにアクセスするのに最適なデバイスとなっている。

タイプ別に見ると、市場は従来型ノートPC、2-in-1ノートPCに分類される。米国ノートパソコン市場の従来型セグメントは、様々な要因から引き続き重要であり、関連性が高い。革新的なフォームファクターは、従来のノートパソコンよりも複雑な設計と生産工程を必要とすることが多い。生産コストを削減できる可能性があるため、より幅広い消費者が従来のノートパソコンをより安価だと感じるかもしれない。伝統的なノートパソコンは、ユーザーが認識できるクラムシェル型をしており、長年にわたって業界標準となっている。顧客は、特にそれに慣れている場合、より前衛的なフォームファクターよりも、このデザインの親しみやすさと快適さを好むかもしれない。

用途別では、個人向け、ビジネス向け、ゲーム向け、その他に分類される。米国のノートパソコン市場では、ビジネス分野がますます重要になってきている。ビジネスの特定の要件を満たすために特別に設計されたノートパソコンは、ますます重要になってきている。リモートワークの増加により、柔軟なワークスケジュールを容易にするラップトップの必要性が高まっている。ビジネス用ノートパソコンは、強力なセキュリティの選択、信頼できる接続性、コラボレーション機能など、リモートワーカーのニーズを満たす機能を備えていることが多い。企業にとっては、セキュリティが第一です。重要な企業情報を保護するため、ビジネスノートPCには生体認証、TPM(Trusted Platform Module)、高度な暗号化など、最先端のセキュリティ機能が搭載されています。

画面サイズによって、市場は10.9インチまで, 11インチから12.9インチ, 13インチから14.9インチ, 15.0インチから16.9インチ, 17インチ以上に分類される。米国のノートパソコン業界では、15.0インチから16.9インチの分野が確実に重要性を増している。携帯性とスクリーン面積の両方を重視する人にとって、このサイズレンジは理想的なバランスを提供する。従来の13.3インチ・ノートパソコンに比べ、より大きく、より広いワークスペースを提供し、エンターテインメント、コンテンツ制作、マルチタスクなどのアクティビティにおける視聴体験を向上させる。より大きなディスプレイはさらに広いスペースを提供しますが、かさばり重量が増すため、携帯性はしばしば損なわれます。 15.0インチから16.9インチのノートパソコンは、携帯性と画面サイズの間の素晴らしい妥協点であり、人々が簡単にそれらを利用することを可能にします。

価格によって、市場はUSD500まで、USD501からUSD1000まで、USD1001からUSD1500まで、USD1501からUSD2000まで、USD2001以上によって分類することができる。米国では、501米ドルから1000米ドルの間の価格のラップトップ市場がより重要になってきている。501~1000ドルのノートパソコンでは、性能と価格のバランスがよく取れている。上位モデルのようなプレミアム価格ではないが、それなりのメモリ、ストレージ、処理能力を備えている。この価格帯は、専門家、一般消費者、学生など、幅広い顧客に対応できる。このカテゴリーのノートパソコンは、機能や仕様の面で適応性が高いため、軽いコンテンツ制作から日常的なコンピューティングまで、さまざまな仕事に使用することができます。

本レポートで検討
- 地域地域:米国
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- 米国のノートパソコン市場:その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

タイプ別
- 従来型
- 2in1ノートPC

用途別
- パーソナル
- ビジネス
- ゲーム
- その他
- パーソナル

画面サイズ別
- 10.9インチまで
- 11インチから12.9インチ
- 13インチから14.9インチ
- 15.0インチから16.9インチまで
- 17インチ以上

価格別
- 500米ドルまで
- 501~1000米ドル
- 1001~1500米ドル
- 1501~2000米ドル
- 2001米ドル以上

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、ラップトップ業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が、市場中心の戦略を立てる際に役立つ。マーケティングやプレゼンテーションに加え、この業界に関する競合知識を高めることもできます。







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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. United States Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. United States Laptop Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Type
6.3. Market Size and Forecast By Application
6.4. Market Size and Forecast By Screen Size
6.5. Market Size and Forecast By Price
6.6. Market Size and Forecast By Design
7. United States Laptop Market Segmentations
7.1. United States Laptop Market, By Type
7.1.1. United States Laptop Market Size, By Traditional, 2018-2029
7.1.2. United States Laptop Market Size, By 2-in1 laptop, 2018-2029
7.2. United States Laptop Market, By Application
7.2.1. United States Laptop Market Size, By Personal, 2018-2029
7.2.2. United States Laptop Market Size, By Business, 2018-2029
7.2.3. United States Laptop Market Size, By Gaming, 2018-2029
7.2.4. United States Laptop Market Size, By Other, 2018-2029
7.3. United States Laptop Market, By Screen Size
7.3.1. United States Laptop Market Size, By Up to 10.9” Inch, 2018-2029
7.3.2. United States Laptop Market Size, By 11” to 12.9” Inch, 2018-2029
7.3.3. United States Laptop Market Size, By 13” to 14.9” Inch, 2018-2029
7.3.4. United States Laptop Market Size, By 15.0” to 16.9” Inch, 2018-2029
7.3.5. United States Laptop Market Size, By More than 17” Inch, 2018-2029
7.4. United States Laptop Market, By Price
7.4.1. United States Laptop Market Size, By Up to USD 500, 2018-2029
7.4.2. United States Laptop Market Size, By USD 501 to USD 1000, 2018-2029
7.4.3. United States Laptop Market Size, By USD 1001 to USD 1500, 2018-2029
7.4.4. United States Laptop Market Size, By USD 1501 to USD 2000, 2018-2029
7.4.5. United States Laptop Market Size, By above USD 2001, 2018-2029
7.5. United States Laptop Market, By Design
7.5.1. United States Laptop Market Size, By Ultra book, 2018-2029
7.5.2. United States Laptop Market Size, By Note book, 2018-2029
7.5.3. United States Laptop Market Size, By other (chrome book, net book), 2018-2029
8. United States Laptop Market Opportunity Assessment
8.1. By Type, 2024 to 2029
8.2. By Application, 2024 to 2029
8.3. By Screen Size, 2024 to 2029
8.4. By Price, 2024 to 2029
8.5. By Design, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: United States Laptop Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Screen Size
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Price
Figure 6: Market Attractiveness Index, By Design
Figure 7: Porter's Five Forces of United States Laptop Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for United States Laptop Market, 2023
Table 2: United States Laptop Market Size and Forecast By Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: United States Laptop Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: United States Laptop Market Size and Forecast By Screen Size (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: United States Laptop Market Size and Forecast By Price (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: United States Laptop Market Size and Forecast By Design (2018, 2023 & 2029F)
Table 7: United States Laptop Market Size of Traditional (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: United States Laptop Market Size of 2-in1 laptop (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: United States Laptop Market Size of Personal (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: United States Laptop Market Size of Business (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: United States Laptop Market Size of Gaming (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: United States Laptop Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: United States Laptop Market Size of Up to 10.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: United States Laptop Market Size of 11” to 12.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: United States Laptop Market Size of 13” to 14.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: United States Laptop Market Size of 15.0” to 16.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: United States Laptop Market Size of More than 17” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: United States Laptop Market Size of Up to USD 500 (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: United States Laptop Market Size of USD 501 to USD 1000 (2018 to 2029) in USD Million
Table 20: United States Laptop Market Size of USD 1001 to USD 1500 (2018 to 2029) in USD Million
Table 21: United States Laptop Market Size of USD 1501 to USD 2000 (2018 to 2029) in USD Million
Table 22: United States Laptop Market Size of above USD 2001 (2018 to 2029) in USD Million
Table 23: United States Laptop Market Size of Ultra book (2018 to 2029) in USD Million
Table 24: United States Laptop Market Size of Note book (2018 to 2029) in USD Million
Table 25: United States Laptop Market Size of Other (chrome Book, net book) (2018 to 2029) in USD Million

 

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Summary

The laptop market in the United States is a dynamic and complicated environment with a large selection of devices to suit a variety of purposes and price points. China is the only country that has a larger laptop market than the United States. In the upcoming years, growth is anticipated to level off, with the premium and gaming segments predicted to fare better than the market as a whole. The laptop market is extremely competitive and active in the US. The market is influenced by a number of factors, such as economic situations, consumer tastes, and technical improvements. The American laptop market is dominated by a number of well-known companies, including Apple, Dell, HP, Lenovo, and others. The macOS ecosystem integration, build quality, and design of Apple's MacBook series have made them highly popular. It is well known that Dell and HP provide a large selection of laptops to meet various customer needs. American consumers frequently seek products that strike a balance between price, design, and functionality. Because of their portability, ultrabooks and lightweight laptops are popular, while gaming laptops are in high demand among gamers. Chromebooks, which run Google's Chrome OS, are becoming more and more common among consumers who only require minimal computing capabilities and in the education sector. Lenovo is renowned for having a wide range of products, such as ThinkPads for business use and IdeaPads for consumers. The top three companies in the market are HP, Dell, Apple, Lenovo, and Asus. There is also a noticeable presence of smaller brands like Samsung, Microsoft Surface, and Acer.

According to the research report "United States Laptop Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the United States Laptop Market is expected to grow with more than 4% CAGR from 2024 to 2029. The pandemic increased the need for professionals of all stripes for powerful and portable laptops, as well as the requirement for flexible work arrangements. All students need computers because of technology-driven curricula and online learning platforms, which is driving up demand in the education sector. The ideal compromise between portability and screen size, 15.0" to 16.9" laptops are becoming more and more common for content creation, entertainment, and multitasking. Due to growing consumer awareness of how electronics affect the environment, there is a desire for laptops with energy-saving capabilities and composed of recycled materials. The pandemic-induced shift to remote work and online education is driving up demand for laptops, which are becoming indispensable for both workers and students. In order to accommodate modern lifestyles, laptops provide independence and convenience by enabling users to work, study, or amuse themselves from any location. As of the growing reliance on cloud services and fast internet, laptops are the perfect device for on-the-go information and application access.

Based on by type the market can be categorized by traditional, 2-in1 laptop. The conventional segment of the US laptop market continues to be significant and relevant due to a number of factors. Innovative form factors often have a more complex design and production process than traditional laptops. Because of the potential for reduced production costs, a larger range of consumers may find traditional laptops to be more inexpensive. Traditional laptops have a clamshell shape that is recognizable to users and has been the industry standard for many years. Customers may favor this design's familiarity and comfort over more avant-garde form factors, especially if they are used to it.

Based on by application the market can be categorized by personal, business, gaming, others. In the US laptop market, the business sector is becoming more and more significant. Laptops designed specifically to satisfy the specific requirements of businesses are becoming more and more important. The need for laptops that facilitate flexible work schedules has increased due to the growth of remote work. Business laptops frequently have features that meet the needs of remote workers, like strong security choices, dependable connectivity, and collaboration capabilities. For businesses, security comes first. To safeguard critical company information, business laptops are outfitted with cutting-edge security features like biometric authentication, TPM (Trusted Platform Module), and improved encryption.

Based on By screen size the market can be categorized by Up to 10.9" Inch, 11" to 12.9" Inch, 13" to 14.9" Inch, 15.0" to 16.9" Inch, More than 17" Inch. In the US laptop industry, the 15.0" to 16.9" inch sector is definitely becoming more significant. For those who appreciate both portability and screen real estate, this size range provides an ideal balance. Compared to conventional 13.3" laptops, it is larger, offering greater workspace and an improved viewing experience for activities like entertainment, content creation, and multitasking. Even though larger displays provide even more room, their portability is frequently compromised by their increased bulk and weight. 15.0" to 16.9" laptops are a great compromise between portability and screen size, enabling people to utilize them with ease.

Based on by price the market can be categorized by up to USD 500, USD501 to USD 1000, USD 1001 to USD 1500, USD 1501 to USD 2000, above USD 2001. In the US, the laptop market with prices between USD 501 and USD 1000 is becoming more significant. Performance and price are frequently balanced in laptops priced between USD 501 and USD 1000. They don't come with the premium pricing points of higher-end models, but they do offer a respectable amount of memory, storage, and processing power. A wide spectrum of customers, including professionals, general consumers, and students, are served by this price range. Because of their adaptability in terms of features and specifications, laptops in this category can be used for a variety of jobs, from light content creation to daily computing.

Considered in this report:
• Geography: United States
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• United States Laptop market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Type:
• Traditional
• 2-in1 laptop

By application:
• Personal
• Business
• Gaming
• Others
• Personal

By screen size:
• Up to 10.9" Inch
• 11" to 12.9" Inch
• 13" to 14.9" Inch
• 15.0" to 16.9" Inch
• More than 17" Inch

By price:
• Up to USD 500
• USD 501 to USD 1000
• USD 1001 to USD 1500
• USD 1501 to USD 2000
• Above USD 2001

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Laptop industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.







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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. United States Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. United States Laptop Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Type
6.3. Market Size and Forecast By Application
6.4. Market Size and Forecast By Screen Size
6.5. Market Size and Forecast By Price
6.6. Market Size and Forecast By Design
7. United States Laptop Market Segmentations
7.1. United States Laptop Market, By Type
7.1.1. United States Laptop Market Size, By Traditional, 2018-2029
7.1.2. United States Laptop Market Size, By 2-in1 laptop, 2018-2029
7.2. United States Laptop Market, By Application
7.2.1. United States Laptop Market Size, By Personal, 2018-2029
7.2.2. United States Laptop Market Size, By Business, 2018-2029
7.2.3. United States Laptop Market Size, By Gaming, 2018-2029
7.2.4. United States Laptop Market Size, By Other, 2018-2029
7.3. United States Laptop Market, By Screen Size
7.3.1. United States Laptop Market Size, By Up to 10.9” Inch, 2018-2029
7.3.2. United States Laptop Market Size, By 11” to 12.9” Inch, 2018-2029
7.3.3. United States Laptop Market Size, By 13” to 14.9” Inch, 2018-2029
7.3.4. United States Laptop Market Size, By 15.0” to 16.9” Inch, 2018-2029
7.3.5. United States Laptop Market Size, By More than 17” Inch, 2018-2029
7.4. United States Laptop Market, By Price
7.4.1. United States Laptop Market Size, By Up to USD 500, 2018-2029
7.4.2. United States Laptop Market Size, By USD 501 to USD 1000, 2018-2029
7.4.3. United States Laptop Market Size, By USD 1001 to USD 1500, 2018-2029
7.4.4. United States Laptop Market Size, By USD 1501 to USD 2000, 2018-2029
7.4.5. United States Laptop Market Size, By above USD 2001, 2018-2029
7.5. United States Laptop Market, By Design
7.5.1. United States Laptop Market Size, By Ultra book, 2018-2029
7.5.2. United States Laptop Market Size, By Note book, 2018-2029
7.5.3. United States Laptop Market Size, By other (chrome book, net book), 2018-2029
8. United States Laptop Market Opportunity Assessment
8.1. By Type, 2024 to 2029
8.2. By Application, 2024 to 2029
8.3. By Screen Size, 2024 to 2029
8.4. By Price, 2024 to 2029
8.5. By Design, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: United States Laptop Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Screen Size
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Price
Figure 6: Market Attractiveness Index, By Design
Figure 7: Porter's Five Forces of United States Laptop Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for United States Laptop Market, 2023
Table 2: United States Laptop Market Size and Forecast By Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: United States Laptop Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: United States Laptop Market Size and Forecast By Screen Size (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: United States Laptop Market Size and Forecast By Price (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: United States Laptop Market Size and Forecast By Design (2018, 2023 & 2029F)
Table 7: United States Laptop Market Size of Traditional (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: United States Laptop Market Size of 2-in1 laptop (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: United States Laptop Market Size of Personal (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: United States Laptop Market Size of Business (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: United States Laptop Market Size of Gaming (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: United States Laptop Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: United States Laptop Market Size of Up to 10.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: United States Laptop Market Size of 11” to 12.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: United States Laptop Market Size of 13” to 14.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: United States Laptop Market Size of 15.0” to 16.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: United States Laptop Market Size of More than 17” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: United States Laptop Market Size of Up to USD 500 (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: United States Laptop Market Size of USD 501 to USD 1000 (2018 to 2029) in USD Million
Table 20: United States Laptop Market Size of USD 1001 to USD 1500 (2018 to 2029) in USD Million
Table 21: United States Laptop Market Size of USD 1501 to USD 2000 (2018 to 2029) in USD Million
Table 22: United States Laptop Market Size of above USD 2001 (2018 to 2029) in USD Million
Table 23: United States Laptop Market Size of Ultra book (2018 to 2029) in USD Million
Table 24: United States Laptop Market Size of Note book (2018 to 2029) in USD Million
Table 25: United States Laptop Market Size of Other (chrome Book, net book) (2018 to 2029) in USD Million

 

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