世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

メキシコのノートパソコン市場概観、2029年


Mexico Laptop Market Overview, 2029

メキシコのノートパソコン市場は活気があり、拡大している。ノートパソコン市場は消費者の選択によって大きく形成される。メキシコの顧客は価格、機能、デザイン、ブランドに関して特定の嗜好を持っている可能性... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
70 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

メキシコのノートパソコン市場は活気があり、拡大している。ノートパソコン市場は消費者の選択によって大きく形成される。メキシコの顧客は価格、機能、デザイン、ブランドに関して特定の嗜好を持っている可能性がある。メキシコのラップトップ需要は、リモートワークの傾向とポータブルコンピューティングデバイスの必要性に影響される可能性があります。リモートワークの状況下でガジェットを探している専門家は、市場のダイナミクスに影響を与える可能性がある。メキシコで使用されているノートパソコンのブランドには、HP(ヒューレット・パッカード)、デル、レノボ、Asus、Acer、アップル、マイクロソフト、サムスン、LGがある。Chromebookは、その費用対効果、使いやすさ、セキュリティ機能により、メキシコの教室で好まれているデバイスであり、教室での使用に理想的である。高級なMacBookやエレガントなWindowsコンピュータのことは忘れてください。ますます技術に精通する世代と盛んなesportsシーンが、ゲーミングノートパソコン市場の成長を後押ししている。多くのメキシコ人が中古のノートパソコンを使用しているため、メキシコではこれらのガジェットを長持ちさせることに特化したセクターが成長している。メキシコの顧客は、アップルやHPなどいくつかのブランドに特別な思い入れがある。この市場に参入しようとするメーカーにとって、ブランド・ロイヤルティを理解することは非常に重要である。

Bonafide Research社の調査レポート「メキシコのノートパソコン市場概要、2029年」によると、メキシコのノートパソコン市場は2024年から2029年にかけて年平均成長率5.50%以上で成長すると予測されている。ノートパソコンの需要は、メキシコの中間層の拡大が主な原動力となっている。ビジネス、教育、娯楽に必要なツールとしてのラップトップ需要は、可処分所得の増加によって促進されている。メキシコでインターネットが利用できるようになったことで、オンラインでの会話、娯楽、教育が可能になり、ノートパソコンやその他の機器の使用が必要になっている。技術へのアクセスとデジタル・リテラシーを支援する政府のイニシアチブは、ノートパソコンの関連性を高め、より多くの人々にとってのアクセシビリティを向上させることで、市場の拡大をさらに加速させる。Amazon.mxやMercado Libreなどのインターネット小売業者は、従来の実店舗よりも豊富な品揃え、競争力のある価格、利便性を提供しているため、メキシコ市場において重要なプレーヤーである。メキシコにはかなりのインフォーマル・セクターがあり、信頼性が高く手頃な価格のノートパソコンに対する明確なニーズを生み出している。このような消費者は、最先端の機能よりも、便利で手頃な価格を好む。購入の決定は、利用可能な融資オプションに影響される可能性があり、柔軟な支払いプランのニーズや消費者の間で手頃な価格の重要性の上昇につながる可能性がある。メキシコのノートパソコン市場は、急速な成長、政府の支援、電子商取引の影響、文化的な懸念というユニークな組み合わせから、将来的に大きな可能性を秘めたダイナミックでエキサイティングな環境である。

タイプ別に見ると、市場は従来型、2in1ノートパソコンに分類できる。従来型が市場のリーダーである。従来型ノートパソコンは、一般的にコスト意識の高い顧客層を対象としている。多くの消費者が手ごろな価格に高い価値を置いていることを考えると、通常のノートパソコン市場は、高級モデルや特殊モデルと比較して低価格であるため、より多くの顧客を引きつける可能性がある。従来のノートパソコンは、一般的なコンピューティング・タスクを幅広く処理できるように作られているため、様々なユーザーの要求に適応できる。これらのガジェットは、通常のコンピューティング、コンテンツ消費、生産性向上に役立つ。顧客は、クラシックなノートパソコンのフォームファクターに慣れ親しみ、しっかりと理解している。キーボードとトラックパッドを備えたクラシックなノートパソコンのデザインは、快適さを求める多くのユーザーに愛用されており、専門的な機能を必要としない個人にとってはより良い選択肢となっている。

用途によって、市場は個人向け、ビジネス向け、ゲーム向け、その他に分類される。ビジネス用ノートパソコンは、特に企業や専門家の需要に応えるために作られている。これらのノートパソコンは、強力なパフォーマンス、セキュリティ機能、耐久性などの機能を提供することが多く、高い生産性を求める消費者にアピールしている。企業にとっては、セキュリティが第一です。生体認証、TPM(Trusted Platform Module)、高度な暗号化などの強化されたセキュリティ対策は、一般的にビジネスノートPCに搭載されています。そのため、企業の機密データを扱うことができる。ビジネスの世界では、信頼性と耐久性に優れた機器が優先されます。耐久性を保証するために、ビジネス・ノートパソコンは頻繁に高級素材で構成され、広範なテストにかけられます。これは、仕事関連の設定で使用されるガジェットに必要なことです。

画面サイズによって、市場は10.9インチまで、11インチから12.9インチまで、13インチから14.9インチまで、15.0インチから16.9インチまで、17インチ以上によって分類することができる。 15.0"~16.9 "インチが市場をリードしている。メキシコ市場では、13 "から14.9 "インチのノートパソコン部門が重要性を増している。13 "から14.9 "インチのノートパソコンは、携帯性と軽量設計を念頭に置いて作られることが多い。このため、携帯性を重視し、持ち運びが簡単なガジェットを求める消費者にアピールしている。大型デバイスの大きな画面領域と小型ノートPCのコンパクトさの妥協点を探している人は、13インチから14.9インチのレンジがバランスの取れたフォームファクターを提供していることに気づくだろう。画面サイズと携帯性のバランスがとれている。

価格によって、市場はUSD500まで、USD501からUSD1000まで、USD1001からUSD1500まで、USD1501からUSD2000まで、USD2001以上によって分類することができる。501~1000米ドルの市場では、大手メーカーやインターネット販売業者による激しいシェア争いが繰り広げられている。このため、定期的なセールや割引が行われ、予算に敏感なメキシコの顧客にとって、この価格帯のノートパソコンの魅力が増している。メキシコでは中産階級が拡大しており、教育、ビジネス、趣味のための重要な道具として、手頃な価格のコンピュータへの需要が高まっている。このカテゴリーの人気は、リモートワークやハイブリッドワークモデルの台頭によってさらに加速している。

本レポートの考察
- 地域メキシコ
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- 米国のノートパソコン市場:その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

タイプ別
- 従来型
- 2in1ノートPC

用途別
- パーソナル
- ビジネス
- ゲーム
- その他
- パーソナル

画面サイズ別
- 10.9インチまで
- 11インチから12.9インチ
- 13インチから14.9インチ
- 15.0インチから16.9インチまで
- 17インチ以上

価格別
- 500米ドルまで
- 501~1000米ドル
- 1001~1500米ドル
- 1501~2000米ドル
- 2001米ドル以上

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、ノートパソコン業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が市場中心の戦略を立てる際に役立つ。マーケティング&プレゼンテーションに加えて、この業界に関する競合知識を高めることもできます。







ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Mexico Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Mexico Laptop Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Type
6.3. Market Size and Forecast By Application
6.4. Market Size and Forecast By Screen Size
6.5. Market Size and Forecast By Price
6.6. Market Size and Forecast By Design
7. Mexico Laptop Market Segmentations
7.1. Mexico Laptop Market, By Type
7.1.1. Mexico Laptop Market Size, By Traditional, 2018-2029
7.1.2. Mexico Laptop Market Size, By 2-in1 laptop, 2018-2029
7.2. Mexico Laptop Market, By Application
7.2.1. Mexico Laptop Market Size, By Personal, 2018-2029
7.2.2. Mexico Laptop Market Size, By Business, 2018-2029
7.2.3. Mexico Laptop Market Size, By Gaming, 2018-2029
7.2.4. Mexico Laptop Market Size, By Other, 2018-2029
7.3. Mexico Laptop Market, By Screen Size
7.3.1. Mexico Laptop Market Size, By Up to 10.9” Inch, 2018-2029
7.3.2. Mexico Laptop Market Size, By 11” to 12.9” Inch, 2018-2029
7.3.3. Mexico Laptop Market Size, By 13” to 14.9” Inch, 2018-2029
7.3.4. Mexico Laptop Market Size, By 15.0” to 16.9” Inch, 2018-2029
7.3.5. Mexico Laptop Market Size, By More than 17” Inch, 2018-2029
7.4. Mexico Laptop Market, By Price
7.4.1. Mexico Laptop Market Size, By Up to USD 500, 2018-2029
7.4.2. Mexico Laptop Market Size, By USD 501 to USD 1000, 2018-2029
7.4.3. Mexico Laptop Market Size, By USD 1001 to USD 1500, 2018-2029
7.4.4. Mexico Laptop Market Size, By USD 1501 to USD 2000, 2018-2029
7.4.5. Mexico Laptop Market Size, By above USD 2001, 2018-2029
7.5. Mexico Laptop Market, By Design
7.5.1. Mexico Laptop Market Size, By Ultra book, 2018-2029
7.5.2. Mexico Laptop Market Size, By Note book, 2018-2029
7.5.3. Mexico Laptop Market Size, By other (chrome book, net book), 2018-2029
8. Mexico Laptop Market Opportunity Assessment
8.1. By Type, 2024 to 2029
8.2. By Application, 2024 to 2029
8.3. By Screen Size, 2024 to 2029
8.4. By Price, 2024 to 2029
8.5. By Design, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Mexico Laptop Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Screen Size
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Price
Figure 6: Market Attractiveness Index, By Design
Figure 7: Porter's Five Forces of Mexico Laptop Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for Mexico Laptop Market, 2023
Table 2: Mexico Laptop Market Size and Forecast By Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Mexico Laptop Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Mexico Laptop Market Size and Forecast By Screen Size (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Mexico Laptop Market Size and Forecast By Price (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Mexico Laptop Market Size and Forecast By Design (2018, 2023 & 2029F)
Table 7: Mexico Laptop Market Size of Traditional (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: Mexico Laptop Market Size of 2-in1 laptop (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: Mexico Laptop Market Size of Personal (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: Mexico Laptop Market Size of Business (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: Mexico Laptop Market Size of Gaming (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: Mexico Laptop Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: Mexico Laptop Market Size of Up to 10.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: Mexico Laptop Market Size of 11” to 12.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: Mexico Laptop Market Size of 13” to 14.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: Mexico Laptop Market Size of 15.0” to 16.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: Mexico Laptop Market Size of More than 17” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: Mexico Laptop Market Size of Up to USD 500 (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: Mexico Laptop Market Size of USD 501 to USD 1000 (2018 to 2029) in USD Million
Table 20: Mexico Laptop Market Size of USD 1001 to USD 1500 (2018 to 2029) in USD Million
Table 21: Mexico Laptop Market Size of USD 1501 to USD 2000 (2018 to 2029) in USD Million
Table 22: Mexico Laptop Market Size of above USD 2001 (2018 to 2029) in USD Million
Table 23: Mexico Laptop Market Size of Ultra book (2018 to 2029) in USD Million
Table 24: Mexico Laptop Market Size of Note book (2018 to 2029) in USD Million
Table 25: Mexico Laptop Market Size of Other (chrome Book, net book) (2018 to 2029) in USD Million

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The laptop market in Mexico is a vibrant and expanding one. The laptop market is significantly shaped by consumer choices. It's possible that Mexican customers have certain tastes in terms of pricing, features, designs, and brands. The demand for laptops in Mexico may be influenced by the trend toward remote work and the necessity for portable computing devices. Professionals looking for gadgets for remote work situations could have an impact on market dynamics. Among the laptop brands used in Mexico are HP (Hewlett-Packard), Dell, Lenovo, Asus, Acer, Apple, Microsoft, Samsung, and LG. Chromebooks are the preferred device in Mexican classrooms due to their cost-effectiveness, user-friendliness, and security features that make them ideal for classroom settings. Forget about posh MacBooks or elegant Windows computers. An increasingly tech-savvy generation and a thriving esports scene are driving the growth of the gaming laptop market. Because so many Mexicans use secondhand laptops, there is a growing sector in Mexico dedicated to prolonging the life of these gadgets. Mexican customers have a particular place in their hearts for several brands, such as Apple and HP. It's critical for manufacturers trying to enter the market to comprehend brand loyalty.

According to the research report "Mexico Laptop Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the Mexico Laptop Market is expected to grow with more than 5.50% CAGR from 2024 to 2029. The demand for laptops is mostly driven by Mexico's expanding middle class. The demand for laptops as necessary tools for business, education, and pleasure is fueled by an increase in disposable money. Increased availability of the internet in Mexico makes it possible to engage in online conversation, entertainment, and education, necessitating the use of laptops and other devices. Government initiatives that support technology access and digital literacy further accelerate market expansion by increasing laptops' relevance and accessibility for a larger range of people. Internet retailers such as Amazon.mx and Mercado Libre are important players in the Mexican market because they provide a greater range of products, competitive rates, and convenience over traditional brick-and-mortar stores. Mexico has a substantial informal sector, which generates a distinct need for reliable and reasonably priced laptops. These consumers favor usefulness and affordability over cutting-edge features, which have an impact. Purchase decisions can be influenced by financing options available, which can lead to a need for flexible payment plans and a rise in the importance of affordability among consumers. The Mexican laptop market is a dynamic and exciting environment with great potential for the future since of its unique combination of quick growth, government assistance, e-commerce influence, and cultural concerns.

Based on by type the market can be categorized by traditional, 2-in1 laptop. Traditional is the market leader. Conventional laptops typically serve a more cost-conscious clientele. Given that many consumers place a high value on affordability, the regular laptop market may draw in more customers due to its lower price points as compared to luxury or specialized models. Conventional laptops are adaptable to a variety of user requirements since they are built to handle a wide range of common computing tasks. These gadgets are useful for ordinary computing, content consumption, and productivity tasks. Customers are familiar with and have a solid understanding of the classic laptop form factor. The classic laptop design with a keyboard and trackpad is a favorite among many users who find it comfortable, making it the better option for individuals who don't need specialist functions.

Based on by application the market can be categorized by personal, business, gaming, others. Business laptops are made to specifically cater to the demands of businesses and professionals. These laptops frequently offer features such as powerful performance, security features, and durability, appealing to consumers who want high levels of productivity. For businesses, security comes first. Enhanced security measures like biometric authentication, TPM (Trusted Platform Module), and sophisticated encryption are commonly installed on business laptops. They can therefore handle sensitive corporate data. Reliable and durable equipment are given priority in the business world. In order to assure durability, business laptops are frequently constructed with premium materials and put through extensive testing. This is necessary for gadgets used in work-related settings.

Based on By screen size the market can be categorized by Up to 10.9" Inch, 11" to 12.9" Inch, 13" to 14.9" Inch, 15.0" to 16.9" Inch, More than 17" Inch. 15.0" to 16.9" Inch is leading the market. In the Mexican market, the 13" to 14.9" laptop sector is becoming more significant.13" to 14.9" laptops are frequently made with portability and lightweight design in mind. Because of this, they appeal to consumers who value portability and require a gadget that is simple to carry along. Those looking for a compromise between the greater screen real estate of larger devices and the compactness of smaller laptops will find that the 13" to 14.9" inch range offers a balanced form factor. It finds a balance between screen size and portability.

Based on by price the market can be categorized by up to USD 500, USD501 to USD 1000, USD 1001 to USD 1500, USD 1501 to USD 2000, above USD 2001. There is fierce competition among major manufacturers and internet merchants for market share in the USD 501 to USD 1000 range. This translates into regular sales and discounts, which increases the allure of laptops in this price range for budget-conscious Mexican customers. The expanding middle class in Mexico drives demand for affordable computers as crucial instruments for education, business, and pleasure. The popularity of the category is further fueled by the prominence of remote and hybrid work models, which encourage people to use personal computers for work-related tasks.

Considered in this report:
• Geography: Mexico
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• United States Laptop market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Type:
• Traditional
• 2-in1 laptop

By application:
• Personal
• Business
• Gaming
• Others
• Personal

By screen size:
• Up to 10.9" Inch
• 11" to 12.9" Inch
• 13" to 14.9" Inch
• 15.0" to 16.9" Inch
• More than 17" Inch

By price:
• up to USD 500
• USD 501 to USD 1000
• USD 1001 to USD 1500
• USD 1501 to USD 2000
• above USD 2001

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the laptop industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.







ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Mexico Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Mexico Laptop Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Type
6.3. Market Size and Forecast By Application
6.4. Market Size and Forecast By Screen Size
6.5. Market Size and Forecast By Price
6.6. Market Size and Forecast By Design
7. Mexico Laptop Market Segmentations
7.1. Mexico Laptop Market, By Type
7.1.1. Mexico Laptop Market Size, By Traditional, 2018-2029
7.1.2. Mexico Laptop Market Size, By 2-in1 laptop, 2018-2029
7.2. Mexico Laptop Market, By Application
7.2.1. Mexico Laptop Market Size, By Personal, 2018-2029
7.2.2. Mexico Laptop Market Size, By Business, 2018-2029
7.2.3. Mexico Laptop Market Size, By Gaming, 2018-2029
7.2.4. Mexico Laptop Market Size, By Other, 2018-2029
7.3. Mexico Laptop Market, By Screen Size
7.3.1. Mexico Laptop Market Size, By Up to 10.9” Inch, 2018-2029
7.3.2. Mexico Laptop Market Size, By 11” to 12.9” Inch, 2018-2029
7.3.3. Mexico Laptop Market Size, By 13” to 14.9” Inch, 2018-2029
7.3.4. Mexico Laptop Market Size, By 15.0” to 16.9” Inch, 2018-2029
7.3.5. Mexico Laptop Market Size, By More than 17” Inch, 2018-2029
7.4. Mexico Laptop Market, By Price
7.4.1. Mexico Laptop Market Size, By Up to USD 500, 2018-2029
7.4.2. Mexico Laptop Market Size, By USD 501 to USD 1000, 2018-2029
7.4.3. Mexico Laptop Market Size, By USD 1001 to USD 1500, 2018-2029
7.4.4. Mexico Laptop Market Size, By USD 1501 to USD 2000, 2018-2029
7.4.5. Mexico Laptop Market Size, By above USD 2001, 2018-2029
7.5. Mexico Laptop Market, By Design
7.5.1. Mexico Laptop Market Size, By Ultra book, 2018-2029
7.5.2. Mexico Laptop Market Size, By Note book, 2018-2029
7.5.3. Mexico Laptop Market Size, By other (chrome book, net book), 2018-2029
8. Mexico Laptop Market Opportunity Assessment
8.1. By Type, 2024 to 2029
8.2. By Application, 2024 to 2029
8.3. By Screen Size, 2024 to 2029
8.4. By Price, 2024 to 2029
8.5. By Design, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Mexico Laptop Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Screen Size
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Price
Figure 6: Market Attractiveness Index, By Design
Figure 7: Porter's Five Forces of Mexico Laptop Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for Mexico Laptop Market, 2023
Table 2: Mexico Laptop Market Size and Forecast By Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Mexico Laptop Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Mexico Laptop Market Size and Forecast By Screen Size (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Mexico Laptop Market Size and Forecast By Price (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Mexico Laptop Market Size and Forecast By Design (2018, 2023 & 2029F)
Table 7: Mexico Laptop Market Size of Traditional (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: Mexico Laptop Market Size of 2-in1 laptop (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: Mexico Laptop Market Size of Personal (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: Mexico Laptop Market Size of Business (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: Mexico Laptop Market Size of Gaming (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: Mexico Laptop Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: Mexico Laptop Market Size of Up to 10.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: Mexico Laptop Market Size of 11” to 12.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: Mexico Laptop Market Size of 13” to 14.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: Mexico Laptop Market Size of 15.0” to 16.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: Mexico Laptop Market Size of More than 17” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: Mexico Laptop Market Size of Up to USD 500 (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: Mexico Laptop Market Size of USD 501 to USD 1000 (2018 to 2029) in USD Million
Table 20: Mexico Laptop Market Size of USD 1001 to USD 1500 (2018 to 2029) in USD Million
Table 21: Mexico Laptop Market Size of USD 1501 to USD 2000 (2018 to 2029) in USD Million
Table 22: Mexico Laptop Market Size of above USD 2001 (2018 to 2029) in USD Million
Table 23: Mexico Laptop Market Size of Ultra book (2018 to 2029) in USD Million
Table 24: Mexico Laptop Market Size of Note book (2018 to 2029) in USD Million
Table 25: Mexico Laptop Market Size of Other (chrome Book, net book) (2018 to 2029) in USD Million

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る