世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

中国ノートパソコン市場概要、2029年


China Laptop Market Overview, 2029

最近、コンピューターが私たちの日常生活で果たす役割はますます大きくなっている。家にいながらにして欲しいものが何でも買えるし、友人や家族と会話したり、オンラインでニュースを入手したりできるので、私た... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
70 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

最近、コンピューターが私たちの日常生活で果たす役割はますます大きくなっている。家にいながらにして欲しいものが何でも買えるし、友人や家族と会話したり、オンラインでニュースを入手したりできるので、私たちの生活はかなり便利になった。さらに、ノートパソコンの利便性が人気を呼んでいる。中国市場では様々なノートパソコン・ブランドが販売されているが、その中には本物もあれば、"本物の偽物 "や "偽物の偽物 "もある。インテル第9世代プロセッサー、NAVIDA高速チップ、アーキテクチュアルグラフィックス、超薄型ボディ構造などを搭載したゲーミングノートPCの販売台数が大幅に増加したことで、中国のノートPC部門は大きな販売台数を回復することができた。ソーシャルメディアのチェックやオンラインショッピングなど、多くの顧客の日常的なニーズを満たすことができるタブレットやスマートフォンの出現は、過去に消費者のPC需要を絶滅させた。今後の中国におけるノートPCの販売は、おそらく非常に好調に推移するだろう。ウルトラポータブルで高性能なノートPCの台頭が、中国のPC市場を拡大させている。IDCチャイナのアソシエイト・バイス・プレジデントであるワン・ジピン氏は、ウルトラポータブルコンピュータが中国で成長する市場セグメントになると予測している。軽量で持ち運びができ、仕事とレジャーの両方に対応でき、素早く動作するノートパソコンを好む消費者が増えている。ノートパソコンとPCの中国市場も同様に、eスポーツ産業が牽引している。中国では、21世紀の最初の15年間はPCゲームが主流だった。しかし、膨大な数のモバイルユーザーが業界の状況を変えた。中国のゲームビジネスで最も大きな割合を占めるモバイルゲームは、すでにPCゲームに取って代わっている。中国本土ではPCゲームの人気が低下しているが、PCゲームのプロeスポーツ産業は成長している。他の形態のeスポーツと比較すると、中国におけるPCゲームをベースとしたeスポーツ市場は、セグメント化された市場の中で最も好調を維持している。

Bonafide Research発行の調査レポート「中国ノートPC市場概要、2029年」によると、中国ノートPC市場は2024年から2029年にかけて年平均成長率6%以上で成長すると予測されている。タブレットやスマートフォンとは別に、デスクトップも中国のPC業界に競争をもたらしている。ノートパソコンにはウェブカメラやメディアソフトウェアが頻繁にプリインストールされており、デスクトップパソコンが一般的に使用されるプロフェッショナルな環境では役立っている。一部のノートパソコンは、高速処理能力と高品質のグラフィックスを備え、ホワイトカラーの仕事だけでなく、ゲーマー向けにも販売されている。ラップトップかデスクトップかを選択する際のもう一つの重要な検討事項は、性能である。デスクトップパソコンは、長時間の作業、広範囲のマルチタスク、負荷の高い編集アプリケーションに適しています。さらに、ノートパソコンのバッテリー寿命は長く、デスクトップパソコンよりも消費電力が少ない。中国では中産階級が増加し、可処分所得が増えたため、ノートパソコンのような消費者向けガジェットの需要が高まっている。より多くの個人がノートパソコンを購入できるようになったため、ノートパソコン市場にとっては特に喜ばしいことである。全国的なインターネットアクセスの増加は、オンライン学習、電子商取引、遠隔地での雇用を促進し、ノートパソコンの使用をさらに促進する。より高速で信頼できるインターネットがあれば、ノートパソコンはさまざまな用途にさらに便利に使える。コロンビアの顧客は、有名なグローバル企業に引き寄せられ、その多くは上記の収益性の高いカテゴリーで様々なモデルを提供している。中国のバイヤーは現在、より多くのプレミアム・コンピュータのセレクションにアクセスできるようになっている。

タイプ別に見ると、市場は従来型ノートパソコン、2in1ノートパソコンに分類できる。中国のノートパソコン・メーカーはここ数年で大きく進歩し、中国市場特有の需要に合わせたリーズナブルで高品質なノートパソコンを提供している。これは、消費者に新たな選択肢を与えることで、従来型セグメントの回復を後押ししているのかもしれない。中国経済が発展し、顧客の嗜好が変化するにつれて、レジャーやゲーム以外の目的で使用されるノートパソコンの需要が増加するかもしれない。例えば、銀行、医療、教育などの業界の専門家は、データ保護、強力なセキュリティ、特定のアプリケーションとの互換性などの機能を備えたノートパソコンを必要とするかもしれない。用途別に見ると、市場は個人向け、ビジネス向け、ゲーム向け、その他に分類される。中国のノートパソコン市場では、ビジネス分野がますます重要になってきている。信頼性が高くパワフルなデバイスは、ビジネスにとって必要不可欠である。ビジネス向けのノートパソコンは、セキュリティの向上、強力なパフォーマンス、効果的なマルチタスクといった特徴を備えており、職場での使用に適している。

画面サイズによって、市場は10.9インチまで、11インチから12.9インチまで、13インチから14.9インチまで、15.0インチから16.9インチまで、17インチ以上に分類される。実際、中国のノートパソコン市場では、15.0インチから16.9インチのカテゴリーの人気が急上昇している。この市場は、高解像度の写真やビデオを使用する専門家やコンテンツ制作者の増加により、ますます魅力的になっている。より大きな画面は、より高い色精度とディテールを提供し、クリエイティブな生産性を高めます。プロフェッショナルなプレゼンテーション、オンライン教育、ビデオ会議、あるいはカジュアルなブラウジングやレジャーなど、このサイズレンジはさまざまな目的に簡単に適応します。その適応性の高さから、より幅広いユーザーが好んで使用しています。価格によって、市場はUSD500まで、USD501からUSD1000まで、USD1001からUSD1500まで、USD1501からUSD2000まで、USD2001以上によって分類することができる。15.0インチから16.9インチまでの大画面ノートパソコンは、画面の面積が広く、生産性やマルチタスクを重視する人に向いている。多数のウィンドウが開いている方が、複雑な作業もしやすい。

本レポートの考察
- 地域中国
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- 中国のノートパソコン市場、その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

タイプ別
- 従来型
- 2in1ノートPC

用途別
- パーソナル
- ビジネス
- ゲーム
- その他
- パーソナル

画面サイズ別
- 10.9インチまで
- 11インチから12.9インチ
- 13インチから14.9インチ
- 15.0インチから16.9インチまで
- 17インチ以上

価格別
- 500米ドルまで
- 501~1000米ドル
- 1001~1500米ドル
- 1501~2000米ドル
- 2001米ドル以上

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから得た詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、ラップトップ業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が、市場中心の戦略を立てる際に役立つ。マーケティングやプレゼンテーションに加え、この業界に関する競合知識を高めることもできます。







ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. China Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. China Laptop Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Type
6.3. Market Size and Forecast By Application
6.4. Market Size and Forecast By Screen Size
6.5. Market Size and Forecast By Price
6.6. Market Size and Forecast By Design
7. China Laptop Market Segmentations
7.1. China Laptop Market, By Type
7.1.1. China Laptop Market Size, By Traditional, 2018-2029
7.1.2. China Laptop Market Size, By 2-in1 laptop, 2018-2029
7.2. China Laptop Market, By Application
7.2.1. China Laptop Market Size, By Personal, 2018-2029
7.2.2. China Laptop Market Size, By Business, 2018-2029
7.2.3. China Laptop Market Size, By Gaming, 2018-2029
7.2.4. China Laptop Market Size, By Other, 2018-2029
7.3. China Laptop Market, By Screen Size
7.3.1. China Laptop Market Size, By Up to 10.9” Inch, 2018-2029
7.3.2. China Laptop Market Size, By 11” to 12.9” Inch, 2018-2029
7.3.3. China Laptop Market Size, By 13” to 14.9” Inch, 2018-2029
7.3.4. China Laptop Market Size, By 15.0” to 16.9” Inch, 2018-2029
7.3.5. China Laptop Market Size, By More than 17” Inch, 2018-2029
7.4. China Laptop Market, By Price
7.4.1. China Laptop Market Size, By Up to USD 500, 2018-2029
7.4.2. China Laptop Market Size, By USD 501 to USD 1000, 2018-2029
7.4.3. China Laptop Market Size, By USD 1001 to USD 1500, 2018-2029
7.4.4. China Laptop Market Size, By USD 1501 to USD 2000, 2018-2029
7.4.5. China Laptop Market Size, By above USD 2001, 2018-2029
7.5. China Laptop Market, By Design
7.5.1. China Laptop Market Size, By Ultra book, 2018-2029
7.5.2. China Laptop Market Size, By Note book, 2018-2029
7.5.3. China Laptop Market Size, By other (chrome book, net book), 2018-2029
8. China Laptop Market Opportunity Assessment
8.1. By Type, 2024 to 2029
8.2. By Application, 2024 to 2029
8.3. By Screen Size, 2024 to 2029
8.4. By Price, 2024 to 2029
8.5. By Design, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: China Laptop Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Screen Size
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Price
Figure 6: Market Attractiveness Index, By Design
Figure 7: Porter's Five Forces of China Laptop Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for China Laptop Market, 2023
Table 2: China Laptop Market Size and Forecast By Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: China Laptop Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: China Laptop Market Size and Forecast By Screen Size (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: China Laptop Market Size and Forecast By Price (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: China Laptop Market Size and Forecast By Design (2018, 2023 & 2029F)
Table 7: China Laptop Market Size of Traditional (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: China Laptop Market Size of 2-in1 laptop (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: China Laptop Market Size of Personal (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: China Laptop Market Size of Business (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: China Laptop Market Size of Gaming (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: China Laptop Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: China Laptop Market Size of Up to 10.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: China Laptop Market Size of 11” to 12.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: China Laptop Market Size of 13” to 14.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: China Laptop Market Size of 15.0” to 16.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: China Laptop Market Size of More than 17” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: China Laptop Market Size of Up to USD 500 (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: China Laptop Market Size of USD 501 to USD 1000 (2018 to 2029) in USD Million
Table 20: China Laptop Market Size of USD 1001 to USD 1500 (2018 to 2029) in USD Million
Table 21: China Laptop Market Size of USD 1501 to USD 2000 (2018 to 2029) in USD Million
Table 22: China Laptop Market Size of above USD 2001 (2018 to 2029) in USD Million
Table 23: China Laptop Market Size of Ultra book (2018 to 2029) in USD Million
Table 24: China Laptop Market Size of Note book (2018 to 2029) in USD Million
Table 25: China Laptop Market Size of Other (chrome Book, net book) (2018 to 2029) in USD Million

 

ページTOPに戻る


 

Summary

These days, the computer plays a bigger and bigger role in our everyday lives. Our lives are considerably more convenient since we can purchase everything we want without leaving the comforts of our house, converse with friends and family, and get news online. Additionally, the laptop's convenience has made it popular. Given the variety of laptop brands available in the Chinese market, some of them are genuine, while others are "real fakes" or "fake fakes." The massive rise in gaming laptop sales, with their Intel ninth-generation processors, NAVIDA high-speed chips, architectural graphics, and ultra-thin body construction, has allowed the Chinese laptop sector to restore its big sales volume. The emergence of tablets and smartphones, which can meet the daily needs of most customers, including social media checking and online buying, has in the past endangered the demand for PCs among consumers. Future sales of laptops in China are probably going to be very strong. The rise of ultraportable, high-performance laptops has caused the Chinese PC market to expand. The associate vice president of IDC China, Wang Jiping, predicts that ultraportable computers will become a growing market segment in China. A growing number of consumers favor laptops that are lightweight, portable, can handle both work and leisure, and run quickly. The Chinese market for laptops and PCs is likewise being driven by the e-sports industry. In China, PC games dominated the first fifteen years of the twenty-first century. But the vast number of mobile users altered the landscape of the industry. With the largest proportion of the Chinese gaming business, mobile gaming has already supplanted PC gaming. Though PC gaming is becoming less popular in mainland China, the professional PC game e-sports industry is growing. When compared to other forms of e-sports, the PC game-based e-sports market in China continues to be the best-performing segmented market.

According to the research report "China Laptop Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the China Laptop Market is expected to grow with more than 6% CAGR from 2024 to 2029. Apart from tablets and smartphones, desktops also pose a competition in the Chinese PC industry. Webcams and media software are frequently preinstalled on laptops, which is helpful in professional environments where desktop computers are typically used. Some laptops, with their rapid processing capabilities and high-quality graphics, are marketed towards gamers in addition to white-collar jobs. Another important consideration when selecting a laptop or desktop is performance. A desktop computer is more suitable for extended work hours, extensive multitasking, and demanding editing applications. Additionally, a laptop's battery life is longer and it consumes less power than a desktop computer. The growing middle class in China is driving up demand for consumer gadgets like laptops because they have more disposable income. Since more individuals can now afford to buy laptops, this is especially exciting for the laptop market. Increased nationwide internet access encourages online learning, e-commerce, and remote employment, which drives laptop use even further. Laptops are even handier for a variety of purposes when they have faster and more dependable internet. Colombian customers are gravitating toward well-known global companies, many of which provide a variety of models in the above-mentioned profitable categories. Chinese buyers now have greater access to a greater selection of premium computers.

Based on by type the market can be categorized by traditional, 2-in1 laptop. Chinese laptop makers have come a long way in the last few years, providing reasonably priced, high-quality laptops that are tailored to the unique demands of the Chinese market. This may be helping the conventional segment see a rebound by giving consumers additional options within it. There might be an increase in demand for laptops that serve purposes other than leisure and gaming as the Chinese economy develops and customer preferences change. Professionals in industries such as banking, healthcare, and education, for instance, may need laptops with features like data protection, strong security, and compatibility with certain applications. Based on by application the market can be categorized by personal, business, gaming, others. In China's laptop market, the business segment is becoming more and more significant. Reliable and powerful devices are necessary for businesses as their activities frequently have particular computing needs. Business-oriented laptops can be equipped with characteristics like improved security, strong performance, and effective multitasking, which qualify them for usage in the workplace.

Based on By screen size the market can be categorized by Up to 10.9" Inch, 11" to 12.9" Inch, 13" to 14.9" Inch, 15.0" to 16.9" Inch, More than 17" Inch. In fact, the Chinese laptop market is seeing a boom in the popularity of the 15.0" to 16.9" inch category. This market is becoming more and more appealing due to the increase in professionals and content creators using high-resolution photos and videos. Greater color accuracy and detail are provided by the larger screens, which enhance the creative productivity. Whether it's for professional presentations, online education, video conferences, or just casual browsing and leisure, this size range adapts to a variety of purposes with ease. Due to its adaptability, a broader variety of users find it to be the preferred option. Based on By price the market can be categorized by up to USD 500, USD501 to USD 1000, USD 1001 to USD 1500,USD 1501 to USD 2000, above USD 2001. Laptops with larger screens in the 15.0" to 16.9" inch range give greater screen real estate, making them suited for those that emphasize productivity and multitasking. It is easier to work on complex jobs when numerous windows are open, which is made possible by this screen size.

Considered in this report:
• Geography: China
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• China Laptop market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Type:
• Traditional
• 2-in1 laptop

By application:
• Personal
• Business
• Gaming
• Others
• Personal

By screen size:
• Up to 10.9" Inch
• 11" to 12.9" Inch
• 13" to 14.9" Inch
• 15.0" to 16.9" Inch
• More than 17" Inch

By price:
• Up to USD 500
• USD 501 to USD 1000
• USD 1001 to USD 1500
• USD 1501 to USD 2000
• Above USD 2001

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Laptop industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.







ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. China Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. China Laptop Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Type
6.3. Market Size and Forecast By Application
6.4. Market Size and Forecast By Screen Size
6.5. Market Size and Forecast By Price
6.6. Market Size and Forecast By Design
7. China Laptop Market Segmentations
7.1. China Laptop Market, By Type
7.1.1. China Laptop Market Size, By Traditional, 2018-2029
7.1.2. China Laptop Market Size, By 2-in1 laptop, 2018-2029
7.2. China Laptop Market, By Application
7.2.1. China Laptop Market Size, By Personal, 2018-2029
7.2.2. China Laptop Market Size, By Business, 2018-2029
7.2.3. China Laptop Market Size, By Gaming, 2018-2029
7.2.4. China Laptop Market Size, By Other, 2018-2029
7.3. China Laptop Market, By Screen Size
7.3.1. China Laptop Market Size, By Up to 10.9” Inch, 2018-2029
7.3.2. China Laptop Market Size, By 11” to 12.9” Inch, 2018-2029
7.3.3. China Laptop Market Size, By 13” to 14.9” Inch, 2018-2029
7.3.4. China Laptop Market Size, By 15.0” to 16.9” Inch, 2018-2029
7.3.5. China Laptop Market Size, By More than 17” Inch, 2018-2029
7.4. China Laptop Market, By Price
7.4.1. China Laptop Market Size, By Up to USD 500, 2018-2029
7.4.2. China Laptop Market Size, By USD 501 to USD 1000, 2018-2029
7.4.3. China Laptop Market Size, By USD 1001 to USD 1500, 2018-2029
7.4.4. China Laptop Market Size, By USD 1501 to USD 2000, 2018-2029
7.4.5. China Laptop Market Size, By above USD 2001, 2018-2029
7.5. China Laptop Market, By Design
7.5.1. China Laptop Market Size, By Ultra book, 2018-2029
7.5.2. China Laptop Market Size, By Note book, 2018-2029
7.5.3. China Laptop Market Size, By other (chrome book, net book), 2018-2029
8. China Laptop Market Opportunity Assessment
8.1. By Type, 2024 to 2029
8.2. By Application, 2024 to 2029
8.3. By Screen Size, 2024 to 2029
8.4. By Price, 2024 to 2029
8.5. By Design, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: China Laptop Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Screen Size
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Price
Figure 6: Market Attractiveness Index, By Design
Figure 7: Porter's Five Forces of China Laptop Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for China Laptop Market, 2023
Table 2: China Laptop Market Size and Forecast By Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: China Laptop Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: China Laptop Market Size and Forecast By Screen Size (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: China Laptop Market Size and Forecast By Price (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: China Laptop Market Size and Forecast By Design (2018, 2023 & 2029F)
Table 7: China Laptop Market Size of Traditional (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: China Laptop Market Size of 2-in1 laptop (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: China Laptop Market Size of Personal (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: China Laptop Market Size of Business (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: China Laptop Market Size of Gaming (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: China Laptop Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: China Laptop Market Size of Up to 10.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: China Laptop Market Size of 11” to 12.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: China Laptop Market Size of 13” to 14.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: China Laptop Market Size of 15.0” to 16.9” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: China Laptop Market Size of More than 17” Inch (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: China Laptop Market Size of Up to USD 500 (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: China Laptop Market Size of USD 501 to USD 1000 (2018 to 2029) in USD Million
Table 20: China Laptop Market Size of USD 1001 to USD 1500 (2018 to 2029) in USD Million
Table 21: China Laptop Market Size of USD 1501 to USD 2000 (2018 to 2029) in USD Million
Table 22: China Laptop Market Size of above USD 2001 (2018 to 2029) in USD Million
Table 23: China Laptop Market Size of Ultra book (2018 to 2029) in USD Million
Table 24: China Laptop Market Size of Note book (2018 to 2029) in USD Million
Table 25: China Laptop Market Size of Other (chrome Book, net book) (2018 to 2029) in USD Million

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る