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カナダ時計市場の概要、2029年


Canada Watch Market Overview, 2029

時計の「マスター」輸入業者、販売業者、小売業者として、カナディアン・ウォッチ・インポートはスイスと日本の高級ブランドを専門としています。40年以上の仕入れ経験を持つカナダは、品質とお客様の嗜好に精通... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
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サマリー

時計の「マスター」輸入業者、販売業者、小売業者として、カナディアン・ウォッチ・インポートはスイスと日本の高級ブランドを専門としています。40年以上の仕入れ経験を持つカナダは、品質とお客様の嗜好に精通しています。カナダは、入手可能な最高のモデルだけを注意深く選び、ディスプレイの勝者となることを保証します。Canadaは、あらゆる価格帯で4,000を超えるモデルを取り揃えています。最もシンプルな手巻き時計から、最新鋭のチタニウム・サテライトGPSエコ・ドライブまで、すべてを在庫し、展示しています。北米の一部として、カナダ市場はこの拡大に大きく貢献すると予想されています。高級時計ビジネスの発展率は、社会の都市化の進展、ソーシャルメディアやインターネットの利用の増加、スイス時計の輸出拡大などの要因によって牽引されると予想される。これらのスイス製時計はカナダ市場で大きな需要があり、高級時計産業の拡大に拍車をかけている。これらの時計が象徴するブランド認知度、品質、職人技は、カナダの消費者の高級時計、特にスイス製時計への嗜好に影響を与える要素の一部である。今後数年間で、高級時計市場は大幅に成長すると予想されており、カナダ市場はこの成長において主要な役割を果たすと予測されている。高級時計ビジネスの成長率は、スイス製時計の輸出増加やソーシャルメディアやインターネットの利用増加によって維持されるだろう。

Bonafide Research社の調査レポート「カナダ腕時計市場の概要、2029年」によると、カナダ腕時計市場の2023年の市場価値は25億米ドル以上である。カナダ経済の好調により可処分所得が増加し、消費者は腕時計のような高級品により多くの支出をするようになる。中産階級が拡大することで、顧客層が拡大する。時計は単なる時計ではなく、ファッションアイテムやステータスシンボルになりつつある。ユニークでファッショナブルなデザインへの需要は、特に若い世代に牽引されており、彼らは達成と個人のセンスの象徴として時計を採用している。著名な時計ブランドと積極的なマーケティング・キャンペーンは顧客を引きつけ、カナダでの市場拡大をサポートすることができる。カナダ人は、インフルエンサーマーケティング、インターネットフォーラム、時計イベントなどのプログラムを通じて、多くの時計ブランド、ムーブメント、機能を知るようになっている。こうした認知度の向上により、高品質な時計はますます人気が高まっている。手軽さと便利さを求めるハイテクに精通したカナダ人は、クラシックな職人技とフィットネス・モニタリングやモバイル接続などの最先端機能が融合したスマートウォッチやハイブリッドウォッチに魅力を感じるだろう。カナダで手に入る時計は、もはや高級ブランドだけではなくなった。ミッドレンジブランドが人気を集めているのは、高品質で独創的な時計をリーズナブルな価格で提供し、幅広い顧客にアピールしているからだ。このような市場の多様化は、市場調査と買収を促進する。特定の機能を備えた堅牢な時計やスポーツウォッチへのニーズは、アウトドアレクリエーションやアクティブな生活を重視するカナダが後押ししている。市場全体の拡大は、このニッチ市場に助けられている。

ムーブメント別では、スマートウォッチ、クオーツ、機械式、ソーラー、その他に分けられる。機械式が主流である。伝統的な時計製造方法と優れた職人技は、機械式時計とよく結びついている。手巻きや自動巻き機構を備えた機械式時計は、時計製造の芸術性や伝統を重視する顧客にとって魅力的であろう。特に、評判の高いプレミアムブランドの機械式時計は、ステータスシンボルとして見られることが多い。機械式時計は高級感や特別感を醸し出し、その所有物が持つ社会的、ステータス的な意味合いを高く評価するバイヤーを引き寄せます。特に、評判の高いプレミアムブランドの機械式時計は、ステータスシンボルとみなされることが多い。機械式時計は高級感や際立った存在感を放ち、その所有物が持つ社会的、ステータス的な意味合いを高く評価するバイヤーを惹きつける。

機械式時計市場は、その製品レンジによって、低価格帯、中価格帯、高級品に分けられる。確かに、カナダでは高級時計と格安時計のカテゴリーは、ミッドレンジのグループほど人気がない。品質と価格のバランスが魅力的なのは、ミッドレンジの時計である。リーズナブルな価格帯では、セイコー、シチズン、ロンジン、ティソなどの時計ブランドが、信頼性の高いスイス製または日本製のムーブメント、丈夫な素材、時代を超越したデザインを提供している。リーズナブルな価格で、便利でスタイリッシュな時計を探しているカナダの消費者の大半は、この価値提案に惹かれている。ミッドレンジ市場は、幅広い需要や嗜好を満たします。スタイリッシュなドレスモデルから、最先端の機能を備えたタフなスポーツモデルまで、ミッドレンジウォッチはあらゆるスタイルとアクティビティを満足させることができる。多くの選択肢があるため、カナダ人は自分らしさをアピールし、自分の生き方に合った時計を選ぶことができる。正規販売店、百貨店、専門店、インターネット販売店など、さまざまな店舗でミッドレンジの腕時計を簡単に見つけることができる。大都市から小さな町まで、カナダ全土の消費者が簡単に手に入れることができる。

エンドユーザーに基づき、市場は男性、女性、ユニセックスに分類できる。男性セグメントが圧倒的である。男性用腕時計は、より長い期間、男性にとって必要なアクセサリーとして考えられてきたため、常に一般的で好まれている。その結果、男性用腕時計のシェアが高まっている。時計のデザインは、歴史的に男性をターゲットにしたものが多く、特にスポーツ的な外観や技術的な特徴を持つものが多い。商品開発やマーケティング方法は、男性はスポーツやテクノロジー、ガジェットに関心が高いという考え方の影響を受けてきた。歴史的に、時計ビジネスは特に男性をターゲットにしたマーケティング手法を用い、時計と繁栄、冒険、男らしさといった考えを結びつけてきた。このような重点的なマーケティングは、消費者の商品に対する見方や意思決定に影響を与えてきた。

流通チャネルの種類によって、市場は小売店、専門店、オンラインショップに分類される。その中でも専門店が人気である。時計だけを販売する専門店では、知識豊富なスタッフ、特定の嗜好に訴求する厳選された品揃え、きめ細かなカスタマーサービスが特徴である。特にラグジュアリーやハイエンドの市場では、こうした知識と重点が置かれる結果、時計ファンはより頼りになり、献身的になる。専門小売店と時計ブランドとの強い関係により、他ではなかなか手に入らないユニークなモデルや限定版を手に入れることができる。このような独占性が、唯一無二の時計を求める愛好家やコレクターを惹きつけるのである。数多くの専門店がユニークなショッピング体験を提供している。精巧なディスプレイ、居心地の良いインテリア、修理サービスなど、エレガントで特別感のあるお店には時計愛好家が集まります。専門店は、修理、調整、保証サポートなどのアフターサービスを提供することで、顧客の満足度を高め、永続的な関係を築いている。

本レポートの対象
- 地域カナダ
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- カナダ時計市場の価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 現在進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

ムーブメント別
- スマートウォッチ
- クォーツ
- 機械式
- ソーラー&その他

製品レンジ別
- ローレンジ
- ミッドレンジ
- ラグジュアリー

エンドユーザー別
- 男性
- 女性
- ユニセックス

流通チャネル別
- 小売店
- 専門店
- オンラインショップ

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。はじめに、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、時計業界関連団体・組織、政府機関、その他ステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際に役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。






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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Canada Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Canada Watch Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Movement
6.3. Market Size and Forecast By Product range
6.4. Market Size and Forecast By End User
6.5. Market Size and Forecast By Distribution channel
7. Canada Watch Market Segmentations
7.1. Canada Watch Market, By Movement
7.1.1. Canada Watch Market Size, By Smart Watch, 2018-2029
7.1.2. Canada Watch Market Size, By Quartz, 2018-2029
7.1.3. Canada Watch Market Size, By Mechanical, 2018-2029
7.1.4. Canada Watch Market Size, By Other, 2018-2029
7.2. Canada Watch Market, By Product range
7.2.1. Canada Watch Market Size, By Low- range, 2018-2029
7.2.2. Canada Watch Market Size, By Mid-range, 2018-2029
7.2.3. Canada Watch Market Size, By Luxury, 2018-2029
7.3. Canada Watch Market, By End User
7.3.1. Canada Watch Market Size, By Male, 2018-2029
7.3.2. Canada Watch Market Size, By Female, 2018-2029
7.3.3. Canada Watch Market Size, By Unisex, 2018-2029
7.4. Canada Watch Market, By Distribution channel
7.4.1. Canada Watch Market Size, By Hypermarket, 2018-2029
7.4.2. Canada Watch Market Size, By Retail store, 2018-2029
7.4.3. Canada Watch Market Size, By Specialty store, 2018-2029
7.4.4. Canada Watch Market Size, By Online retail, 2018-2029
8. Canada Watch Market Opportunity Assessment
8.1. By Movement, 2024 to 2029
8.2. By Product range, 2024 to 2029
8.3. By End User, 2024 to 2029
8.4. By Distribution channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Canada Watch Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Movement
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Product range
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution channel
Figure 6: Porter's Five Forces of Canada Watch Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for Canada Watch Market, 2023
Table 2: Canada Watch Market Size and Forecast By Movement (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Canada Watch Market Size and Forecast By Product range (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Canada Watch Market Size and Forecast By End User (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Canada Watch Market Size and Forecast By Distribution channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Canada Watch Market Size of Smart Watch (2018 to 2029) in USD Million
Table 7: Canada Watch Market Size of Quartz (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: Canada Watch Market Size of Mechanical (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: Canada Watch Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: Canada Watch Market Size of Low- range (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: Canada Watch Market Size of Mid-range (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: Canada Watch Market Size of Luxury (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: Canada Watch Market Size of Male (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: Canada Watch Market Size of Female (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: Canada Watch Market Size of Unisex (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: Canada Watch Market Size of Hypermarket (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: Canada Watch Market Size of Retail store (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: Canada Watch Market Size of Specialty store (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: Canada Watch Market Size of Online retail (2018 to 2029) in USD Million

 

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Summary

As a "master" importer, distributor, and retailer of timepieces, Canadian Watch Imports specializes in Swiss and Japanese luxury brands. With more than 40 years of purchasing experience, Canada is well-versed in quality and customer preferences. Canada carefully chooses only the best models available, ensuring that they will be display winners. Canada provides the widest assortment of models over 4,000 at every price range. We have everything in stock and on show, from the simplest manual winding watch to the newest, most advanced Titanium Satellite GPS Eco-drives. As a component of North America, the Canadian market is anticipated to make a substantial contribution to this expansion. The development rate of the luxury watch business is anticipated to be driven by factors including the increasing urbanization of society, the increased use of social media and the internet, and the growing export of Swiss timepieces. These Swiss timepieces are in great demand in the Canadian market, which helps fuel the expansion of the luxury watch industry. The brand recognition, quality, and craftsmanship that these watches symbolize are some of the elements that affect Canadian consumers' preferences for luxury timepieces, especially those made in Switzerland. In the upcoming years, the luxury watch market is anticipated to increase significantly, with the Canadian market predicted to play a major role in this growth. The growth rate of the luxury watch business will be sustained by the rising export of Swiss watches as well as the increased usage of social media and the internet.

According to the research report "Canada Watch Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the Canada Watch Market was valued more than USD 2.50 billion in 2023. The strong performance of the Canadian economy increases disposable income, which encourages consumers to spend more on upscale items like watches. An expanding middle class expands the pool of possible customers. Watches are becoming more than just timepieces; they are becoming fashion items and status symbols. Demand for unique and fashionable designs is being driven by the younger generation in particular, who are adopting timepieces as symbols of achievement and personal flair. Prominent watch brands and aggressive marketing campaigns can draw customers and support market expansion in Canada. Canadians are being made more aware of the many watch brands, movements, and features through programs including influencer marketing, internet forums, and watch events. Quality watches are becoming more and more popular as a result of this increased awareness. Tech-savvy Canadians looking for ease and usefulness will find smartwatches and hybrid watches appealing as they combine classic craftsmanship with cutting-edge capabilities like fitness monitoring and mobile connectivity. High-end brands are no longer the only watches available in Canada. Mid-range brands are becoming more popular because they provide high-quality, creative timepieces at reasonable prices, appealing to a wider spectrum of customers. This market diversification promotes market research and acquisition. The need for robust timepieces with particular functions and sports watches is fueled by Canada's emphasis on outdoor recreation and active lives. The expansion of the market as a whole is aided by this niche market.

Based on movement market is divided into smart watch, Quartz, mechanical, solar & other. Mechanical is the leading one. Traditional watchmaking methods and fine craftsmanship are frequently linked to mechanical timepieces. Mechanical watches with their manual winding or automatic mechanisms may appeal to customers who value the artistry and tradition of watchmaking. In particular, mechanical timepieces from reputable premium brands are frequently seen as status symbols. A mechanical watch can exude luxury and distinction, drawing in buyers who appreciate the social and status connotations of their possessions. In particular, mechanical timepieces from reputable premium brands are frequently seen as status symbols. A mechanical watch can exude luxury and distinction, drawing in buyers who appreciate the social and status connotations of their possessions.

Based on the product range of the market is divided into low- range, Mid-range, luxury. Certainly, the luxury and budget watch categories are not as popular in Canada as the mid-range group. The appealing balance between quality and price is provided by mid-range timepieces. At reasonable price points, watch brands such as Seiko, Citizen, Longines, and Tissot provide dependable Swiss or Japanese movements, robust materials, and timeless designs. The majority of Canadian consumers looking for a reasonably priced, fashionable timepiece that is both useful and stylish are drawn to this value proposition. A wide range of demands and tastes are satisfied by the mid-range market. Every style and activity can be satisfied with a mid-range watch, which ranges from stylish dress models to tough sports models with cutting-edge capabilities. With so many options, Canadians can show off their uniqueness and select a watch that fits in with their way of life. It is easy to find mid-range watches through a variety of outlets, such as authorized dealerships, department stores, specialized shops, and internet merchants. As of their broad availability, consumers in all parts of Canada from larger cities to smaller towns can easily obtain them.

Based on the End user the market can be categorized by male, female, unisex. Male segment is dominating. Male’s watches have always been more common and well-liked, having been thought of as necessary accessories for males for a longer period of time. The market share of men's watches has increased as a result of this tendency. Many watch designs have historically been targeted towards men, particularly those with sporting appearance or technical characteristics. Product development and marketing methods have been impacted by the belief that men are more interested in sports, technology, and gadgets. Historically, the watch business has used marketing methods to specifically target males, linking timepieces to ideas of prosperity, adventure, and masculinity. This focused marketing has influenced how consumers view products and make decisions.

Based on type of Distribution Channel the market can be categorized by retail store, specialty store, and online retail. Among them specialty store is popular choice. Specialty boutiques that sell only watches include knowledgeable staff, carefully chosen selections that appeal to certain preferences, and attentive customer service. Especially in the luxury and high-end markets, watch fans become more dependable and devoted as a result of this knowledge and emphasis. Strong relationships between specialty retailers and watch brands enable them to obtain unique models and limited editions that are not easily found elsewhere. This exclusivity draws enthusiasts and collectors looking for one-of-a-kind timepieces. Numerous specialty shops offer a unique shopping experience. Watch enthusiasts are drawn to establishments with exquisite displays, cozy interiors, and repair services because they offer a sense of elegance and distinction. Specialty stores increase customer happiness and build lasting relationships by providing after-sales services including repairs, adjustments, and warranty support.

Considered in this report:
• Geography: Canada
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• Canada Watch market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Movement:
• Smart watch
• Quartz
• Mechanical
• Solar & other

By Product Range:
• Low- range
• Mid-range
• Luxury

By End user:
• Male
• Female
• Unisex

By Distribution channel:
• Retail store
• Speciality store
• Online retail

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Watch industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Canada Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Canada Watch Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Movement
6.3. Market Size and Forecast By Product range
6.4. Market Size and Forecast By End User
6.5. Market Size and Forecast By Distribution channel
7. Canada Watch Market Segmentations
7.1. Canada Watch Market, By Movement
7.1.1. Canada Watch Market Size, By Smart Watch, 2018-2029
7.1.2. Canada Watch Market Size, By Quartz, 2018-2029
7.1.3. Canada Watch Market Size, By Mechanical, 2018-2029
7.1.4. Canada Watch Market Size, By Other, 2018-2029
7.2. Canada Watch Market, By Product range
7.2.1. Canada Watch Market Size, By Low- range, 2018-2029
7.2.2. Canada Watch Market Size, By Mid-range, 2018-2029
7.2.3. Canada Watch Market Size, By Luxury, 2018-2029
7.3. Canada Watch Market, By End User
7.3.1. Canada Watch Market Size, By Male, 2018-2029
7.3.2. Canada Watch Market Size, By Female, 2018-2029
7.3.3. Canada Watch Market Size, By Unisex, 2018-2029
7.4. Canada Watch Market, By Distribution channel
7.4.1. Canada Watch Market Size, By Hypermarket, 2018-2029
7.4.2. Canada Watch Market Size, By Retail store, 2018-2029
7.4.3. Canada Watch Market Size, By Specialty store, 2018-2029
7.4.4. Canada Watch Market Size, By Online retail, 2018-2029
8. Canada Watch Market Opportunity Assessment
8.1. By Movement, 2024 to 2029
8.2. By Product range, 2024 to 2029
8.3. By End User, 2024 to 2029
8.4. By Distribution channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Canada Watch Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Movement
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Product range
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution channel
Figure 6: Porter's Five Forces of Canada Watch Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for Canada Watch Market, 2023
Table 2: Canada Watch Market Size and Forecast By Movement (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Canada Watch Market Size and Forecast By Product range (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Canada Watch Market Size and Forecast By End User (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Canada Watch Market Size and Forecast By Distribution channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Canada Watch Market Size of Smart Watch (2018 to 2029) in USD Million
Table 7: Canada Watch Market Size of Quartz (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: Canada Watch Market Size of Mechanical (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: Canada Watch Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: Canada Watch Market Size of Low- range (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: Canada Watch Market Size of Mid-range (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: Canada Watch Market Size of Luxury (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: Canada Watch Market Size of Male (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: Canada Watch Market Size of Female (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: Canada Watch Market Size of Unisex (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: Canada Watch Market Size of Hypermarket (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: Canada Watch Market Size of Retail store (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: Canada Watch Market Size of Specialty store (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: Canada Watch Market Size of Online retail (2018 to 2029) in USD Million

 

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2024/07/05 10:26

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