世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ブラジル時計市場概観、2029年


Brazil Watch Market Overview, 2029

ダイナミックで複雑なブラジルの時計市場は、経済状況、技術的進歩、文化的嗜好の独特な組み合わせによって牽引されている。ブローバ、シチズン、セイコー、カシオなどのブランドは、その信頼性と手頃な価格から... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
66 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

ダイナミックで複雑なブラジルの時計市場は、経済状況、技術的進歩、文化的嗜好の独特な組み合わせによって牽引されている。ブローバ、シチズン、セイコー、カシオなどのブランドは、その信頼性と手頃な価格から、かなりの市場シェアを持ち、幅広い消費者にアピールしている。金持ちのブラジル人は、特にサンパウロやリオデジャネイロのような大都市で、カルティエ、タグ・ホイヤー、オメガ、ロレックスのようなブランドの大ファンであり続けている。スカーゲン(Skagen)やヴィヴァラ(Vivara)のようなブラジルのファッションブランドは、特にファッショナブルな時計を求める若い消費者に好まれている。ブラジル人の時計に対する嗜好は、美意識と個性を重んじることに影響されている。鮮やかな色合い、個性的な素材、そして最先端のデザインが流行している。頑丈で防水性の高い時計、特にスポーツモデルやスマートウォッチへのニーズは、アクティブなライフスタイルやビーチカルチャーが後押ししている。持続可能性と価値提案への懸念が、中古高級時計の購入と販売への関心を高めている。ブラジルの最近の経済難は、個人消費と市場拡大に直ちに影響を及ぼす可能性がある。過度な関税や輸入規制は時計のコストを押し上げ、ブランドによっては特定市場への参入を妨げる可能性がある。偽物の時計の存在は、評判の良い企業や業者にとって引き続き問題である。様々な価格帯の時計に対する消費者の嗜好や購買力は、ブラジルの一般的な経済状況に大きく影響される。ブラジルのバイヤーは、ブランド、機能、時計のスタイルに関して特別な嗜好を持っている。時計メーカーや販売者はこうした嗜好を把握しておく必要がある。ブラジルのアッパー・ミドル・クラスでは高級品に興味を持つ人が増えている。高級時計の市場には、ステータスや品格を重んじるバイヤーが集まる可能性がある。ブラジルの文化や美学を代表するような、地域のデザイナーや企業による時計の市場もあるかもしれない。市場における時計の入手可能性と魅力は、オンライン小売店や実店舗を含む流通チャネルに影響される可能性がある。時計の売れ行きは特定の行事やイベントの影響を受けることもあり、文化的な重要性を持つこともある。

Bonafide Research社の調査レポート「ブラジル腕時計市場の概要、2029年」によると、ブラジル腕時計市場は2024年から2029年にかけて年平均成長率5%以上で成長すると予測されている。ココナッツウォーターの保湿効果により、ブラジルではココナッツウォーターの人気が高まっている。まだ不安定ではあるが、ブラジル経済は安定し始めており、可処分所得の多い中間層が急増している。時計需要は、特にファッションと中級市場において、この市場セグメントによって牽引されている。ブラジル人は急速に都市化しているため、様々なファッショントレンドに触れ、時計に対する見方が単なる時計以上のものとなっている。若い世代がファッショナブルで表現力豊かな時計を求める結果、鮮やかな色使いや個性的な素材を使ったファッションウォッチやデザインが人気を集めている。特に、中価格帯や格安の時計は、AmazonやMercado Livreのようなインターネット販売業者の増加により、入手しやすくなり、価格競争力も高まっている。このような使い勝手の良さが、ハイテクに精通した顧客を引きつけ、時計の購入をかつてないほどシンプルにしている。ブラジルの強いビーチ文化とアクティブなライフスタイルは、スマートウォッチやスポーツモデルなど、頑丈で防水性の高い時計の需要を促進している。スポーティーな外観と便利な機能でこの市場を狙う企業は、ますます成功を収めている。価値観や持続可能性への関心が、ブラジルにおける中古時計市場の拡大に拍車をかけている。中古時計を専門に扱う評判の良い業者やオンライン・マーケットプレイスは、新品の購入に代わる魅力的な商品を提供することで、このトレンドから利益を得ようとしている。グローバリゼーションの時代であっても、地元のファッションへの嗜好や自国への誇りは時計選びに影響を与える。このような社会情勢を利用し、シックなセレクトをリーズナブルな価格で提供しているのが、VivaraやSkagenといったブラジルの企業であり、人気を集めている。ブラジル経済は現在流動的であり、近い将来の変化が個人消費と市場拡大に影響を与えるかもしれない。

ムーブメント別に見ると、スマートウォッチ、クオーツ、機械式、ソーラー、その他に分けられる。その中でもクオーツは主要セグメントである。クオーツ時計は製造コストが低いため、機械式時計よりも幅広い層の顧客に利用されている。ブラジル国内のコミュニティなど、価格に敏感な地域では、手頃な価格が需要に影響することもある。クオーツ時計は信頼性が高く、メンテナンスの必要性が少ないことで有名である。電池寿命も長く、巻き上げの必要もない。寿命と使いやすさを重視する顧客は、この実用性に魅力を感じるかもしれない。クオーツ・ムーブメントは汎用性が高いため、さまざまな構成、スタイル、機能を持つことができる。特にファッションや個人のスタイルが重要な決め手となる市場では、この選択肢の広さが幅広い消費者の嗜好に対応している。クォーツ時計は、トレンドやファッションと頻繁に結びついている。クオーツ時計は、その時々のトレンドに合わせたデザインが容易であるため、最新モデルに影響される市場において競争優位に立つことができる。

ブラジルの時計市場は、製品レンジによってローレンジ、ミッドレンジ、ラグジュアリーに分けられる。質素な社会では、時計は高級品としてよりも、時間を把握するための便利な道具として見られている。低価格帯の時計は、日常生活で使用するのに十分な耐久性と基本的な機能を備えており、予算を超えることなく必要な機能を満たしている。特に、可処分所得の低い層が多い地域では、手頃な価格であることが重要視される。低価格の時計は、このような顧客の価格感度を満足させるため、より多くの人々が購入することができる。多くの市場において、消費者の大半は低所得層から中所得層である。低価格帯をターゲットとするブランドは、このような消費者層にリーズナブルな価格の時計を提供することで、販売数の増加を見込むことができる。これらの時計は、小さな家電量販店やスーパーマーケット、露天商など、様々なところから簡単に手に入れることができる。流通量が多いため、遠隔地であっても、どの地域の個人でも簡単に手に入れることができる。

エンドユーザーに基づき、市場は男性、女性、ユニセックスに分類される。男性セグメントは人気のあるセグメントの一つである。ブラジルでは、腕時計のマーケティングは主に男性向けであり、男性的なモデルをフィーチャーし、達成、力、成功といったテーマを強調していた。このような集中的なプロモーションは、時計が「男性」のアクセサリーであるという考えをさらに強固なものにした。ケース径の大きさ、防水性、スポーツ・コンプリケーションなどは、時計をデザインする際に男性にアピールする特性の一例であり、これらの特性は手首のサイズを大きくすることで対応されることが多い。そのため、他の美的オプションや小さいサイズを好む女性へのアピールが制限されてしまう。ブラジルは高級時計の主要市場であり、男性消費者の嗜好によりアピールできるかもしれない。高級時計は華やかさや格調高さを連想させることが多く、主に男性消費者を惹きつける。

流通チャネルの種類によって、市場は小売店、専門店、オンラインショップに分類される。専門店は最も好まれるセグメントである。専門店と時計ブランドとの間に強い結びつきがあるため、他ではなかなか手に入らないユニークなモデルや限定版を手に入れることができる。この独占性が、一点ものの時計を求める愛好家やコレクターを惹きつけている。時計のメンテナンス、修理、保証サポートなどのアフターサービスも専門店によって提供されることがある。高級時計に投資している人は、この包括的なソリューションに魅力を感じるかもしれない。数多くの専門店がユニークなショッピング体験を提供している。時計愛好家は、高級で華麗なディスプレイ、居心地の良い空間、そして知識豊富なガイダンスに魅了される。専門店では、修理、調整、保証サポートなどのアフターサービスを提供することで、顧客の満足度を高め、永続的な関係を築くことができる。

本レポートの対象
- 地域ブラジル
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- ブラジルの腕時計市場:その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 現在進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

ムーブメント別
- スマートウォッチ
- クォーツ
- 機械式
- ソーラー&その他

製品レンジ別
- ローレンジ
- ミッドレンジ
- ラグジュアリー

エンドユーザー別
- 男性
- 女性
- ユニセックス

流通チャネル別
- 小売店
- 専門店
- オンラインショップ
-

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために二次調査を実施した。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、時計業界関連団体・組織、政府機関、その他ステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際に役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。







ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Brazil Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Brazil Watch Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Movement
6.3. Market Size and Forecast By Product range
6.4. Market Size and Forecast By End User
6.5. Market Size and Forecast By Distribution channel
7. Brazil Watch Market Segmentations
7.1. Brazil Watch Market, By Movement
7.1.1. Brazil Watch Market Size, By Smart Watch, 2018-2029
7.1.2. Brazil Watch Market Size, By Quartz, 2018-2029
7.1.3. Brazil Watch Market Size, By Mechanical, 2018-2029
7.1.4. Brazil Watch Market Size, By Other, 2018-2029
7.2. Brazil Watch Market, By Product range
7.2.1. Brazil Watch Market Size, By Low- range, 2018-2029
7.2.2. Brazil Watch Market Size, By Mid-range, 2018-2029
7.2.3. Brazil Watch Market Size, By Luxury, 2018-2029
7.3. Brazil Watch Market, By End User
7.3.1. Brazil Watch Market Size, By Male, 2018-2029
7.3.2. Brazil Watch Market Size, By Female, 2018-2029
7.3.3. Brazil Watch Market Size, By Unisex, 2018-2029
7.4. Brazil Watch Market, By Distribution channel
7.4.1. Brazil Watch Market Size, By Hypermarket, 2018-2029
7.4.2. Brazil Watch Market Size, By Retail store, 2018-2029
7.4.3. Brazil Watch Market Size, By Specialty store, 2018-2029
7.4.4. Brazil Watch Market Size, By Online retail, 2018-2029
8. Brazil Watch Market Opportunity Assessment
8.1. By Movement, 2024 to 2029
8.2. By Product range, 2024 to 2029
8.3. By End User, 2024 to 2029
8.4. By Distribution channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Brazil Watch Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Movement
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Product range
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution channel
Figure 6: Porter's Five Forces of Brazil Watch Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for Brazil Watch Market, 2023
Table 2: Brazil Watch Market Size and Forecast By Movement (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Brazil Watch Market Size and Forecast By Product range (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Brazil Watch Market Size and Forecast By End User (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Brazil Watch Market Size and Forecast By Distribution channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Brazil Watch Market Size of Smart Watch (2018 to 2029) in USD Million
Table 7: Brazil Watch Market Size of Quartz (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: Brazil Watch Market Size of Mechanical (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: Brazil Watch Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: Brazil Watch Market Size of Low- range (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: Brazil Watch Market Size of Mid-range (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: Brazil Watch Market Size of Luxury (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: Brazil Watch Market Size of Male (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: Brazil Watch Market Size of Female (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: Brazil Watch Market Size of Unisex (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: Brazil Watch Market Size of Hypermarket (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: Brazil Watch Market Size of Retail store (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: Brazil Watch Market Size of Specialty store (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: Brazil Watch Market Size of Online retail (2018 to 2029) in USD Million

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The dynamic and intricate Brazilian watch market is driven by a distinct combination of economic conditions, technological breakthroughs, and cultural preferences. Due to their dependability and affordability, brands like Bulova, Citizen, Seiko, and Casio have a substantial market share and appeal to a wide range of consumers. Rich Brazilians continue to be big fans of brands like Cartier, Tag Heuer, Omega, and Rolex, especially in bigger cities like São Paulo and Rio de Janeiro. Brazilian fashion labels like Skagen and Vivara are well-liked, particularly with younger consumers looking for fashionable timepieces. Brazilians' preference for watches is influenced by their great regard for aesthetics and individuality. Vibrant hues, distinctive materials, and cutting-edge designs are in. The need for robust and water-resistant watches, particularly sports models and smartwatches, is fueled by active lifestyles and beach culture. Concerns about sustainability and value proposition are driving an increase in interest in purchasing and selling pre-owned luxury watches. The recent economic difficulties in Brazil may have an immediate effect on consumer spending and market expansion. Excessive tariffs and import restrictions can drive up watch costs and prevent some brands from entering specific markets. The existence of fake timepieces continues to be a problem for reputable companies and merchants. Consumer preferences for various price ranges of watches and their purchasing power are significantly influenced by Brazil's general economic conditions. Brazilian buyers have particular tastes in terms of brands, features, and watch styles. Watch manufacturers and sellers need to be aware of these preferences. A growing number of upper-middle-class Brazilians are interested in luxury products. The market for luxury watches can draw buyers who respect status and dignity. There might be a market for timepieces that are representative of Brazilian culture and aesthetics, produced by regional designers or businesses. The availability and appeal of timepieces in the market can be influenced by the distribution channels, which include online retailers and physical storefronts. Sales of watches may be influenced by particular occasions or events, and they might have cultural importance.

According to the research report "Brazil Watch Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the Brazil Watch Market is expected to grow with more than 5% CAGR from 2024 to 2029. Coconut water's hydrating properties have made it more popular in Brazil. Even though it is still unstable, Brazil's economy is beginning to stabilize, which is creating a burgeoning middle class with more disposable income. Demand for watches is driven by this market segment, especially in the fashion and mid-range markets. Brazilians' rapid urbanization exposes them to a wide range of fashion trends and shapes their view of watches as more than just timepieces. Fashion watches and designs with vibrant colors and distinctive materials are becoming more and more popular as a result of the younger generation's desire for fashionable and expressive timepieces. Especially for mid-range and budget watches, the growth of internet merchants such as Amazon and Mercado Livre increases accessibility and provides competitive price. This ease of use draws in tech-savvy customers and makes buying watches simpler than ever. Brazil's strong beach culture and active lifestyle drive demand for robust, water-resistant timepieces, including smartwatches and sports models. Companies that target this market with sporty looks and useful features are becoming more and more successful. Value awareness and sustainability concerns are fueling the pre-owned watch market's expansion in Brazil. Reputable merchants and online marketplaces that specialize in secondhand watches stand to gain from this trend by providing appealing substitutes for brand-new purchases. Even in the age of globalization, preferences for local fashion and a sense of pride in one's country still affect watch selections. Gaining popularity are Brazilian companies like Vivara and Skagen, who capitalize on this societal inclination by providing chic selections at reasonable costs. Brazil's economy is currently in flux, and changes in the near future may have an effect on consumer spending and market expansion.

Based on movement market is divided into smart watch, Quantz, mechanical, solar & other. Quartz is the leading segment among them. Due to their lower production costs, quartz timepieces are more widely available to a wider variety of customers than mechanical watches. Affordability can influence demand in places where there is a significant degree of price sensitivity, such as communities inside Brazil. Quartz timepieces are renowned for their dependability and little upkeep needs. They usually have longer battery lives and don't require winding. Customers that value lifespan and ease may find this practicality appealing. Since of their versatility, quartz movements can have a large variety of configurations, styles, and features. This range of options accommodates a wide range of consumer preferences, particularly in a market where fashion and individual style are important deciding factors. Quartz watches are frequently connected to trends and fashion. Due to their ease of design in accordance with current trends, quartz watches may have a competitive advantage in markets where buyers are influenced by the newest models.

Based on the product range of the market is divided into low- range, Mid-range, luxury. low range is leading segment in brazil. In a frugal society, timepieces are seen as useful instruments for keeping track of time rather than as luxury goods. Budget-friendly solutions typically provide adequate durability and basic functionality for daily use, meeting this necessary requirement without going beyond budget. For many consumers, affordability is an important consideration, particularly in areas where a sizeable segment of the populace has low disposable income. Because low-cost timepieces satisfy these customers' price sensitivity, a wider spectrum of people can purchase them. In many marketplaces, the bulk of consumers are in the lower to moderate income range. Brands that target the low-end market sector may see an increase in sales volumes by offering reasonably priced watches to this sizable consumer base. These timepieces are easily acquired from a number of sources, such as tiny electronics stores, supermarkets, and street vendors. They are easily accessible to individuals in all regions, even the most remote ones, due to their vast distribution.

Based on the End user the market can be categorized by male, female, unisex. Male segment is among the popular segment. In Brazil, watch marketing mostly catered to men; it featured models that were all masculine and emphasized themes of achievement, power, and success. This focused promotion served to further solidify the idea that timepieces are a "male" accessory. Larger case diameters, water resistance, and sports complications are examples of attributes that appeal to males when designing watches, and these traits are frequently catered to in larger wrist sizes. This restricted appeal to women who could favor other aesthetic options and smaller sizes. Brazil is a major market for luxury watches, which may appeal more to male consumers' tastes. Premium timepieces frequently linked to opulence and distinction, primarily draw in male consumers.

Based on type of Distribution Channel the market can be categorized by retail store, specialty store, and online retail. Specialty store is the most preferred segment. Strong relationships between specialty retailers and watch brands enable them to obtain unique models and limited editions that are not easily found elsewhere. This exclusivity draws enthusiasts and collectors looking for one-of-a-kind timepieces. After-sale services including watch maintenance, repairs, and warranty support may be provided by specialty stores. Those who are investing in fine watches may find this all-inclusive solution appealing. Numerous specialty shops offer a unique shopping experience. Watch enthusiasts are drawn to the premium and opulent displays, cozy settings, and knowledgeable guidance that are provided. Specialty stores increase customer happiness and build lasting relationships by providing after-sales services including repairs, adjustments, and warranty support.

Considered in this report:
• Geography: Brazil
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• Brazil Watch market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Movement:
• Smart watch
• Quartz
• Mechanical
• Solar & other

By Product Range:
• Low- range
• Mid-range
• Luxury

By End user:
• Male
• Female
• Unisex

By Distribution channel:
• Retail store
• Speciality store
• Online retail


The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Watch industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.







ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Brazil Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Brazil Watch Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Movement
6.3. Market Size and Forecast By Product range
6.4. Market Size and Forecast By End User
6.5. Market Size and Forecast By Distribution channel
7. Brazil Watch Market Segmentations
7.1. Brazil Watch Market, By Movement
7.1.1. Brazil Watch Market Size, By Smart Watch, 2018-2029
7.1.2. Brazil Watch Market Size, By Quartz, 2018-2029
7.1.3. Brazil Watch Market Size, By Mechanical, 2018-2029
7.1.4. Brazil Watch Market Size, By Other, 2018-2029
7.2. Brazil Watch Market, By Product range
7.2.1. Brazil Watch Market Size, By Low- range, 2018-2029
7.2.2. Brazil Watch Market Size, By Mid-range, 2018-2029
7.2.3. Brazil Watch Market Size, By Luxury, 2018-2029
7.3. Brazil Watch Market, By End User
7.3.1. Brazil Watch Market Size, By Male, 2018-2029
7.3.2. Brazil Watch Market Size, By Female, 2018-2029
7.3.3. Brazil Watch Market Size, By Unisex, 2018-2029
7.4. Brazil Watch Market, By Distribution channel
7.4.1. Brazil Watch Market Size, By Hypermarket, 2018-2029
7.4.2. Brazil Watch Market Size, By Retail store, 2018-2029
7.4.3. Brazil Watch Market Size, By Specialty store, 2018-2029
7.4.4. Brazil Watch Market Size, By Online retail, 2018-2029
8. Brazil Watch Market Opportunity Assessment
8.1. By Movement, 2024 to 2029
8.2. By Product range, 2024 to 2029
8.3. By End User, 2024 to 2029
8.4. By Distribution channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Brazil Watch Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Movement
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Product range
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution channel
Figure 6: Porter's Five Forces of Brazil Watch Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for Brazil Watch Market, 2023
Table 2: Brazil Watch Market Size and Forecast By Movement (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Brazil Watch Market Size and Forecast By Product range (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Brazil Watch Market Size and Forecast By End User (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Brazil Watch Market Size and Forecast By Distribution channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Brazil Watch Market Size of Smart Watch (2018 to 2029) in USD Million
Table 7: Brazil Watch Market Size of Quartz (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: Brazil Watch Market Size of Mechanical (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: Brazil Watch Market Size of Other (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: Brazil Watch Market Size of Low- range (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: Brazil Watch Market Size of Mid-range (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: Brazil Watch Market Size of Luxury (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: Brazil Watch Market Size of Male (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: Brazil Watch Market Size of Female (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: Brazil Watch Market Size of Unisex (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: Brazil Watch Market Size of Hypermarket (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: Brazil Watch Market Size of Retail store (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: Brazil Watch Market Size of Specialty store (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: Brazil Watch Market Size of Online retail (2018 to 2029) in USD Million

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/03 10:26

150.96 円

158.85 円

193.76 円

ページTOPに戻る