世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アルゼンチンスニーカー市場概観、2029年


Argentina Sneakers Market Overview, 2029

アルゼンチンのフットウェア部門は、文化的な影響、アスレチックへの熱意、そして急成長するファッションへの欲求がダイナミックに融合している。南米で2番目に大きな国であるアルゼンチンでは、スニーカーを単な... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
62 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

アルゼンチンのフットウェア部門は、文化的な影響、アスレチックへの熱意、そして急成長するファッションへの欲求がダイナミックに融合している。南米で2番目に大きな国であるアルゼンチンでは、スニーカーを単なる履物としてではなく、アイデンティティ、スタイル、ライフスタイルのシンボルとしてとらえ、多様でエネルギッシュな人々が暮らしている。アルゼンチンではサッカーは単なるスポーツではなく、生活の一部なのだ。根強いサッカー文化はフットウェア業界にも大きな影響を与え、象徴的なチームや伝説的な選手を称えたスニーカーがいくつも発売された。有名サッカークラブのカラーやロゴをあしらったスニーカーは一般的に需要が高く、スポーツにまつわる情熱や誇りを表現している。ストリートウェア・カルチャーの台頭は、ブエノスアイレスなどの大都市を中心に、アルゼンチンのシューズ・シーンに永遠の影響を残している。スニーカーは、自己表現と革新のための真っ白なキャンバスの役割を果たし、都市表現の不可欠な一部となっている。地元のデザイナーやアーティストは、多国籍スニーカー・レーベルと共同で、アルゼンチンのストリート・カルチャーや芸術的影響に敬意を表した限定リリースを頻繁に制作している。ストリートウェア・カルチャーの台頭は、ブエノスアイレスなどの大都市を中心に、アルゼンチンのシューズシーンに永遠の影響を残している。スニーカーは、自己表現と革新のための真っ白なキャンバスの役割を果たし、都市表現の不可欠な一部となっている。地元のデザイナーやアーティストは、多国籍スニーカー・レーベルと共同で、アルゼンチンのストリート・カルチャーや芸術的影響に敬意を表した限定リリースを頻繁に制作している。アルゼンチン人は、オリジナリティとクラフツマンシップに高い価値を置いている。このことは、個性的なデザインと高品質の素材を重視する地元のスニーカー・ブランドの人気が高まっていることにも表れている。これらのブランドは、アルゼンチンの豊かな文化的背景からインスピレーションを得ることが多く、地元の消費者層の信憑性と誇りに共鳴するスニーカーを生産している。

Bonafide Research社の調査レポート「アルゼンチンのスニーカー市場概要、2029年」によると、アルゼンチンのスニーカー市場は2029年までに5億米ドル以上の市場規模に達すると予測されている。アルゼンチンではストリートウェア文化が発展しており、ブエノスアイレスやその他の都市部の中心地では、創意工夫を凝らしたストリートウェアを目にすることができる。地元のデザイナーやストリート・アーティストが大手スニーカー・ブランドとコラボレートし、スニーカーを芸術表現のためのダイナミックなキャンバスとして使い、限定リリースを制作している。これらのスニーカーは、アルゼンチンのストリートカルチャーの精神と、この国の都市景観を形成する芸術的な影響の融合を表現し、着用可能な芸術作品へと生まれ変わる。アルゼンチンのストリートウェア・カルチャーの発展は、ブエノスアイレスやその他の都市の中心部のストリートで目にすることができる。地元のデザイナーやストリート・アーティストが大手スニーカー・ブランドとコラボレートし、スニーカーを芸術表現のためのダイナミックなキャンバスとして使い、限定リリースを制作している。これらのスニーカーは、アルゼンチンのストリート・カルチャーのエッセンスと、この国の都市景観を形成する芸術的影響の融合を具現化し、着用可能な芸術作品へと変貌を遂げている。アルゼンチンでは、スニーカーは機能的な役割を超え、貴重なステータスシンボルとなっている。限定版のリリース、珍しいコラボレーション、エクスクルーシブなモデルは、ステータスと頻繁に結びついている。こうした人気のスニーカーを一足持っていることは、文化的な通貨記号となり、流行に敏感なだけでなく、世界のスニーカー・コミュニティとのつながりを示す。アルゼンチンのスニーカーブームは、ストリートレベルのビジネスも生み出した。スニーカー転売は、愛好家が希少品や限定品を売買する人気のサブカルチャーである。個人がオンライン・プラットフォームやローカル・マーケットプレイスでシューズを売買することで、ダイナミックな二次市場が形成され、特定のリリースに独占性がもたらされる。

製品タイプに基づき、ロートップ・スニーカー、ミッドトップ・スニーカー、ハイトップ・スニーカーに区分される。アルゼンチンのスニーカー市場を牽引すると予想されるのはローカットスニーカーである。カジュアルで気楽な生き方を重視するアルゼンチンの文化は、ロートップ・スニーカーのデザインや美学とシンクロしている。この靴は、ブエノスアイレスのような都市に見られる都会的なセンスにうまくフィットする、リラックスした多目的な外観を持っている。ロートップのカジュアルな魅力は、街中を移動するにも、社交の場にも、レジャーに参加するにも、日常使いに最適だ。アルゼンチンの若者文化は、ファッション・トレンドの押し上げに影響力があり、ロートップ・スニーカーはストリートウェア・カルチャーのトレードマークだ。世界的なファッション革命の影響を受けたアルゼンチンの若者たちは、ストリートウェアの美学に沿った服装を積極的に求める。ロートップ・スニーカーの洗練された未来的なプロフィールは、若者層に人気があり、市場の優位性を高めている。アルゼンチンのスポーツ、特にサッカーとの深いつながりは、スニーカーの嗜好に影響を与えている。ロートップ・スニーカーは、スポーツやアスレチックな美学を連想させることが多く、スタイルとスポーツ・カルチャーの融合を好む消費者の共感を呼んでいる。ロートップのシルエットを保ちながら、スポーツの伝統からインスピレーションを得たスニーカー・デザインは、スポーティでファッショナブルなフットウェアを求める人々にアピールしている。

市場のエンドユーザー・セグメントには、メンズ、レディース、キッズが含まれる。アルゼンチンのスニーカー市場では、レディースのエンドユーザー市場が急成長すると予測されている。アルゼンチンの女性は、世界中の女性と同様に、ファッションで自分の個性とエンパワーメントを表現している。スニーカーは、もともと陸上競技や運動能力に大きく関係していたが、自己表現の強力な象徴へと進化した。女性たちは、スニーカーの履き心地の良さと多用途性を、自分のスタイルや個性を表現する方法として受け入れており、それが多様なスニーカー・オプションの需要増加につながっている。ファッションやセレブリティ文化は、女性のスニーカー嗜好に大きな影響を与えている。著名人の推薦、パートナーシップ、ファッショナブルなサークルでのスニーカーの露出は、すべて女性の間でスニーカー人気に貢献している。有名な女性アイコンがファッションステートメントとしてスニーカーを取り入れるにつれ、あらゆる年代の女性が自分のスタイルの物語にスニーカーを取り入れるようになる。市場は流通チャネルによってオフラインとオンラインに分けられる。アルゼンチンにおけるスニーカーの主要流通チャネルは、今後もオフライン流通チャネルであると予測される。オフラインの小売店では、顧客は購入前にフットウェアを実際に体験し、試着することができる。様々なスタイルを試着し、生地に触れ、フィット感を判断する店頭での体験は、伝統的な小売業者にとって大きなメリットであり続けている。この触覚体験は、シューズを購入する際に感覚的な特徴を重視する顧客にとって特に重要である。ブランドは、オフラインの店舗で具体的な存在感を示し、ビジュアル・マーチャンダイジングを通じて個性を発揮することができる。スニーカービジネスは、店内環境を利用して、没入感のあるディスプレイを作り、限定発売を宣伝し、ブランドストーリーを伝えることができる。このような物理的な表現は、ブランドの認知度を高め、靴の視覚的な魅力を重視する消費者にアピールする。

本レポートの対象
- 地域アルゼンチン
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- アルゼンチンのスニーカー市場:市場価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 現在進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

製品タイプ別
- ローカットスニーカー
- ミッドトップスニーカー
- ハイトップ・スニーカー

エンドユーザー別
- メンズ
- レディース
- キッズ

流通チャネル別
- オフライン
- オンライン

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、スニーカー業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが、市場中心の戦略を調整する際に有用である。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。







ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Argentina Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Argentina Sneakers Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product Type
6.3. Market Size and Forecast By End Users
6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. Argentina Sneakers Market Segmentations
7.1. Argentina Sneakers Market, By Product Type
7.1.1. Argentina Sneakers Market Size, By Low-Top Sneakers, 2018-2029
7.1.2. Argentina Sneakers Market Size, By Mid-Top Sneakers, 2018-2029
7.1.3. Argentina Sneakers Market Size, By High-Top Sneakers, 2018-2029
7.2. Argentina Sneakers Market, By End Users
7.2.1. Argentina Sneakers Market Size, By Mens, 2018-2029
7.2.2. Argentina Sneakers Market Size, By Womens, 2018-2029
7.2.3. Argentina Sneakers Market Size, By Kids, 2018-2029
7.3. Argentina Sneakers Market, By Distribution Channel
7.3.1. Argentina Sneakers Market Size, By Offline, 2018-2029
7.3.2. Argentina Sneakers Market Size, By Online, 2018-2029
8. Argentina Sneakers Market Opportunity Assessment
8.1. By Product Type, 2024 to 2029
8.2. By End Users, 2024 to 2029
8.3. By Distribution Channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Argentina Sneakers Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By End Users
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 5: Porter's Five Forces of Argentina Sneakers Market

List of Table

Table 1: Influencing Factors for Argentina Sneakers Market, 2023
Table 2: Argentina Sneakers Market Size and Forecast By Product Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Argentina Sneakers Market Size and Forecast By End Users (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Argentina Sneakers Market Size and Forecast By Distribution Channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Argentina Sneakers Market Size of Low-Top Sneakers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 6: Argentina Sneakers Market Size of Mid-Top Sneakers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: Argentina Sneakers Market Size of High-Top Sneakers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: Argentina Sneakers Market Size of Mens (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: Argentina Sneakers Market Size of Womens (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: Argentina Sneakers Market Size of Kids (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: Argentina Sneakers Market Size of Offline (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: Argentina Sneakers Market Size of Online (2018 to 2029) in USD Billion

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Argentina's footwear sector displays a dynamic blend of cultural influences, athletic zeal, and a burgeoning fashion desire. Argentina, the second-largest country in South America, has a diversified and energetic populace that views sneakers as more than just footwear; they are symbols of identity, style, and lifestyle. Football, or soccer, is more than a sport in Argentina; it's a way of life. The deep-rooted football culture had a significant impact on the footwear industry, with several releases honouring iconic teams and legendary players. Sneakers with the colors and logos of famous football clubs are generally in high demand, expressing the passion and pride connected with the sport. The rise of streetwear culture has left an everlasting effect on Argentina's shoe scene, particularly in major cities such as Buenos Aires. Sneakers have become an essential part of urban expression, serving as a blank canvas for self-expression and innovation. Local designers and artists frequently work with multinational sneaker labels to create limited-edition releases that honor Argentina's street culture and artistic influences. The rise of streetwear culture has left an everlasting effect on Argentina's shoe scene, particularly in major cities such as Buenos Aires. Sneakers have become an essential part of urban expression, serving as a blank canvas for self-expression and innovation. Local designers and artists frequently work with multinational sneaker labels to create limited-edition releases that honor Argentina's street culture and artistic influences. Argentinians place a high value on originality and craftsmanship. This is seen in the increasing popularity of local sneaker brands that stress distinctive designs and high-quality materials. These brands frequently draw inspiration from Argentina's rich cultural background, producing sneakers that resonate with the authenticity and pride of the local consumer base.

According to the research report "Argentina Sneakers Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the Argentina Sneakers market is expected to reach market size of more than USD 500 Million by 2029. Argentina's developing streetwear culture is visible on the streets of Buenos Aires and other urban hubs, which pulse with inventiveness. Local designers and street artists collaborate with big sneaker labels to create limited-edition releases, using sneakers as dynamic canvases for artistic expression. These sneakers are transformed into wearable works of art, expressing the spirit of Argentine street culture as well as the convergence of artistic influences that shape the country's urban landscape. Argentina's developing streetwear culture is visible on the streets of Buenos Aires and other urban hubs, which pulse with inventiveness. Local designers and street artists collaborate with big sneaker labels to create limited-edition releases, using sneakers as dynamic canvases for artistic expression. These sneakers have been transformed into wearable works of art, embodying the essence of Argentine street culture and the convergence of artistic influences that shape the nation's urban landscape. Sneakers have surpassed their functional function in Argentina to become prized status symbols. Limited-edition releases, uncommon collaborations, and exclusive models are frequently associated with status. Having a pair of these sought-after sneakers becomes a cultural currency sign, indicating not only fashion-forward sensibilities but also a connection to the global sneaker community. Argentina's sneaker craze has also spawned street-level business. Sneaker resale is a popular subculture in which aficionados buy and sell rare or limited-edition products. Individuals can purchase and sell shoes on online platforms and local marketplaces, creating a dynamic secondary market that lends an aspect of exclusivity to specific releases.

Based on product type segmented into low-top sneakers, mid-top sneakers and high-top sneakers. Low-top sneakers product type is anticipated to lead the Argentina sneakers market. Argentina's cultural emphasis on a casual and easy going way of life is in sync with the design and aesthetics of low-top sneakers. These shoes have a relaxed and versatile appearance that fits nicely with the metropolitan flair seen in cities like Buenos Aires. Low-tops informal charm makes them ideal for everyday use, whether navigating city streets, socializing, or participating in leisure activities. Argentina's youth culture is influential in pushing fashion trends, and low-top sneakers are a trademark of streetwear culture. Young Argentinians, influenced by global fashion revolutions, actively seek outfits that align with streetwear aesthetics. Low-top sneakers sleek and futuristic profile makes them popular among the youth demographic, adding to their market dominance. Argentina's deep connection to sports, especially football, influences sneaker preferences. Low-top sneakers, often associated with sports and athletic aesthetics, resonate with consumers who appreciate the fusion of style and sports culture. Sneaker designs that draw inspiration from sports heritage, while maintaining a low-top silhouette, appeal to those seeking a sporty and fashionable footwear option.

The end user segment of the market includes mens, women and kids. Womens end user segment is projected to grow at rapid pace in Argentina sneakers market. Women in Argentina, like women all across the world, use fashion to show their individuality and empowerment. Sneakers, which were originally connected largely with athletics and athleticism, have evolved into a powerful emblem of self-expression. Women are embracing the comfort and versatility of sneakers as a way to express their individual style and personality, which is contributing to the increased demand for a variety of sneaker options. Fashion and celebrity culture have a huge influence on women's sneaker preferences. High-profile endorsements, partnerships, and the exposure of sneakers in fashionable circles all contribute to their popularity among women. As renowned female icons adopt sneakers as a fashion statement, women of all ages are inspired to incorporate them into their own style narratives. Based on distribution channel market is divided into offline and online. Offline distribution channel is projected to remain major distribution channel for sneakers in Argentina. Offline retail allows customers to physically experience and try on footwear before making a purchase. The in-store experience, which involves trying on different styles, touching the fabrics, and judging the fit, continues to be a big benefit for traditional retailers. This tactile experience is especially important for customers who value sensory features when purchasing footwear. Brands can develop a tangible presence in offline stores and exhibit their personalities through visual merchandising. Sneaker businesses can use the in-store environment to create immersive displays, promote exclusive releases, and tell their brand story. This physical representation raises brand awareness and appeals to consumers who value the visual attractiveness of footwear.

Considered in this report:
• Geography: Argentina
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• Argentina Sneakers market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Product Type:
• Low-Top Sneakers
• Mid-Top Sneakers
• High-Top Sneakers

By End Users:
• Mens
• Womens
• Kids

By Distribution Channel:
• Offline
• Online

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Sneakers industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.







ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Argentina Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Argentina Sneakers Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product Type
6.3. Market Size and Forecast By End Users
6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. Argentina Sneakers Market Segmentations
7.1. Argentina Sneakers Market, By Product Type
7.1.1. Argentina Sneakers Market Size, By Low-Top Sneakers, 2018-2029
7.1.2. Argentina Sneakers Market Size, By Mid-Top Sneakers, 2018-2029
7.1.3. Argentina Sneakers Market Size, By High-Top Sneakers, 2018-2029
7.2. Argentina Sneakers Market, By End Users
7.2.1. Argentina Sneakers Market Size, By Mens, 2018-2029
7.2.2. Argentina Sneakers Market Size, By Womens, 2018-2029
7.2.3. Argentina Sneakers Market Size, By Kids, 2018-2029
7.3. Argentina Sneakers Market, By Distribution Channel
7.3.1. Argentina Sneakers Market Size, By Offline, 2018-2029
7.3.2. Argentina Sneakers Market Size, By Online, 2018-2029
8. Argentina Sneakers Market Opportunity Assessment
8.1. By Product Type, 2024 to 2029
8.2. By End Users, 2024 to 2029
8.3. By Distribution Channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Argentina Sneakers Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By End Users
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 5: Porter's Five Forces of Argentina Sneakers Market

List of Table

Table 1: Influencing Factors for Argentina Sneakers Market, 2023
Table 2: Argentina Sneakers Market Size and Forecast By Product Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Argentina Sneakers Market Size and Forecast By End Users (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Argentina Sneakers Market Size and Forecast By Distribution Channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Argentina Sneakers Market Size of Low-Top Sneakers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 6: Argentina Sneakers Market Size of Mid-Top Sneakers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: Argentina Sneakers Market Size of High-Top Sneakers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: Argentina Sneakers Market Size of Mens (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: Argentina Sneakers Market Size of Womens (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: Argentina Sneakers Market Size of Kids (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: Argentina Sneakers Market Size of Offline (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: Argentina Sneakers Market Size of Online (2018 to 2029) in USD Billion

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る