世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アメリカ合衆国(米国)のアドベンチャーツーリズム市場概観、2028年


United States (USA) Adventure Tourism Market Overview, 2028

アメリカは多様な自然景観と豊かな文化遺産を持つ国である。この広大で多様性に富んだ地域で、アドベンチャー・ツーリズムが爆発的に普及したのは当然のことだ。ハイキングやサイクリングからウォータースポーツ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年11月30日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
68 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

アメリカは多様な自然景観と豊かな文化遺産を持つ国である。この広大で多様性に富んだ地域で、アドベンチャー・ツーリズムが爆発的に普及したのは当然のことだ。ハイキングやサイクリングからウォータースポーツやエクストリームスポーツまで、アドベンチャーツーリズムに関しては、米国にはすべてが揃っている。米国に自然の驚異があることは、米国でアドベンチャー・ツーリズムが拡大した主な原動力の一つである。米国には、ロッキー山脈の荒々しい美しさからカリフォルニアの海岸の素晴らしさまで、幅広い地形があり、冒険を求める人々にとって理想的な遊び場となっている。イエローストーン国立公園、グランドキャニオン国立公園、ヨセミテ国立公園は、手つかずの大自然のハイキング、ロッククライミング、急流ラフティングなど、アウトドアのスリルを求める旅行者を惹きつける観光地の代表例である。アメリカのアドベンチャー・ツーリズム部門は、初心者からベテランのプロまで、あらゆるレベルの冒険家に対応している。ガイド付きのツアーや小旅行が数多くあり、アウトドアレジャーが初めての人でも安全で勉強になる体験ができる。フロリダ・エバーグレーズの静かな水域でのカヤックや、ブルーリッジ山脈での絵のように美しい乗馬は、簡単に参加できる小旅行の2つの例です。一方、上級者なら、コロラドでのエクストリームスキーやアラスカでのバックカントリーハイキング、ユタ州のレッドロックキャニオンでの難しいマウンテンバイクのコースを制覇することで、アドレナリンを分泌させることができる。アメリカでは、ウィンタースポーツはアドベンチャー・ツーリズムの重要な要素である。コロラド州、ユタ州、バーモント州は世界有数のスキーリゾートとして有名で、世界中から観光客が訪れる。アメリカには、ダウンヒルスキー、スノーボード、クロスカントリースキー、スノーモービルなど、多種多様なウィンターアクティビティがある。コロラド州アスペンで毎年開催されるウィンターXゲームでは、世界屈指のアスリートたちが登場し、この国のエクストリーム・ウィンター・スポーツへの情熱を浮き彫りにする。

Bonafide Research社の調査レポート「米国のアドベンチャーツーリズム市場概要、2028年」によると、米国のアドベンチャーツーリズム市場は2023年から2028年にかけて年平均成長率12%以上で成長すると予測されている。米国の広大な海岸線といくつかの湖は、水上体験のための十分な選択肢を提供します。ハワイやカリフォルニアの海岸線で波乗りをしたり、五大湖の穏やかな海でパドルボードをしたりと、あらゆるレベルの水遊び愛好家が楽しめるものがたくさんある。ラフティングやカヤックは特に人気の趣味で、コロラド川、ローグ川、ニューリバー渓谷などの川では、スリルを求める人々に爽快なチャレンジを提供している。アメリカのアドベンチャー・ツーリズム部門は、技術の進歩や唯一無二の体験を求めるニーズにも後押しされている。グランドキャニオン上空のヘリコプター遊覧、森林地帯のジップライン、素晴らしい景観の熱気球遊覧などは、この分野が観光客に新しくエキサイティングな体験を提供するために進化している革新的な方法のほんの一部に過ぎない。広大な道路網、空港、宿泊施設などのインフラが発達しているため、旅行者は冒険目的地に簡単に行くことができる。多くの国立公園やアウトドア・レクリエーション施設には、整備されたトレイルや観光センターなどがあり、アドベンチャー・ツーリズムを可能にしている。米国にはアウトドアスポーツ文化が根付いており、ハイキング、サイクリング、スキー、ウォータースポーツなどのアクティビティに多くの人が参加している。このような文化がアドベンチャー・ツーリズム体験の需要を育み、国内外からの観光客がこの国のアウトドアの機会を楽しむことを後押ししている。米国では、年間を通じてアドベンチャー・ツーリズムを体験できる。寒い季節にはスキーやスノーボードなどのウィンタースポーツが人気で、暖かい季節にはハイキングやキャンプ、水上アクティビティが楽しめる。このように季節性があるため、アドベンチャー・ツーリズムは一年を通して盛んである。

アドベンチャー・ツーリズム市場は、タイプによってハードタイプとソフトタイプに分類される。米国ではソフトタイプのアドベンチャー・ツーリズムが一般的である。ソフトタイプのアドベンチャー・アクティビティは、フィットネスや身体能力のレベルが様々な人を含む、より幅広い人々が頻繁にアクセスできる。そのため、より幅広い層にアピールすることができ、観光ビジネスには欠かせない。ソフト・アドベンチャー・アクティビティは、エクストリーム・アドベンチャー・スポーツやハイリスク・アドベンチャー・スポーツに比べ、危険が少ないと思われがちだ。観光客もツアー会社も安全性を優先しており、ソフト・アドベンチャー・アクティビティは怪我をする確率が低いことが多い。アメリカでは、アウトドア体験や環境発見、のんびりとした冒険を求める観光客によって、ソフト・アドベンチャー・アクティビティの需要が高まっている。こうした要望に応えるため、ツアーオペレーターはさまざまなソフト・アドベンチャー・オプションを提供している。アクティビティに基づく市場は、陸路アクティビティ、水路アクティビティ、空路アクティビティに分けられる。水上アクティビティは米国で大きな需要がある。米国には湖、川、ビーチ、滝など豊富な水資源がある。水域が非常に多いため、ボート、カヤック、ラフティング、釣り、水泳など、水上アクティビティを楽しむ機会は無数にある。水路はさまざまな動物や生態系の生息地として頻繁に利用されている。観光客は、バードウォッチング、野生動物の観察、水辺の探検などのアクティビティを通して、自然を見たり触れ合ったりできることに惹かれる。水を使ったアクティビティは、穏やかで安らげるものから、爽快で大胆なものまでさまざまだ。ラフティング、サーフィン、ジェットスキーなどは、スリルを求める人にアドレナリンを与えてくれる。

旅行者のタイプによって、市場はソロ、グループ、ファミリー、カップルに区分される。グループ旅行者は、米国のアドベンチャー・ツーリズム市場で一般的に好まれる旅行タイプのひとつである。グループ旅行の参加者は、冒険体験を他の参加者と共有することができる。それによって旅に社会性やコミュニティが生まれ、より楽しく思い出深いものになる。グループ旅行では、参加者が出費を分担することが多いため、冒険旅行をより安価に楽しむことができる。交通費、ガイド代、装備品代、宿泊費などをグループメンバーで分担できるため、一人旅の経済的負担が軽減される。グループツアーには移動手段が含まれていることが多く、運転や不慣れなルートでの移動を心配する必要がない。そのため、旅行者は楽しむことに集中できる。年齢層別に見ると、市場は30歳未満、30~50歳、50歳以上に二分される。米国では30歳以下の年齢層がアドベンチャー・ツーリズムに魅力を感じており、主要なセグメントとなっている。若い人たちはエネルギーがあり、体調も良いので、体力的にきついアドベンチャー・アクティビティにも参加できる。彼らは自分の肉体的限界に挑戦するイベントを求める傾向が強い。若い旅行者は冒険や斬新な出会いを求める傾向が強い。彼らは冒険心が旺盛で、自分の限界を試したいという意欲があるため、アドベンチャー・ツーリズムは魅力的な選択肢となる。アドベンチャー・ツーリズムは、社交的で仲間主導の活動であることが多い。若年層は、冒険旅行への情熱を共有する友人やソーシャル・ネットワークに触発され、この年齢層に人気のある選択肢となる。市場の販売チャネルには、旅行代理店とダイレクト・チャネルがある。ダイレクト・チャネルは、米国におけるアドベンチャー・ツーリズムの主要な販売チャネルである。直接販売は、旅行代理店やインターネット予約プラットフォームなどの仲介業者に手数料や料金を支払う必要がないため、より大きな利益率を確保できるため、一般的にツアーオペレーターやアドベンチャー旅行会社に好まれている。直接販売により、冒険旅行オペレーターは顧客によりパーソナライズされた体験を提供することができる。各顧客の興味やニーズに合わせて旅程をカスタマイズし、よりパーソナライズされた忘れられない休暇を実現することができる。直接予約のチャネルは、顧客が自分の興味に基づいて正確な日付、ルート、追加サービスを選択できるように、より大きな柔軟性を頻繁に予約を提供する。

本レポートの対象
- 地域米国
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面
- 米国のアドベンチャーツーリズム市場、その価値と予測、セグメントとともに
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

タイプ別
- ハード
- ソフト

アクティビティ別
- 陸上アクティビティ
- 水上アクティビティ
- エアウェイズ・アクティビティ

旅行者のタイプ別
- 一人旅
- グループ
- ファミリー
- カップル

年代別
- 30歳未満
- 30~50歳
- 50歳以上

販売チャネル別
- 旅行代理店
- ダイレクト

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。はじめに、市場を把握し、市場に存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、アドベンチャーツーリズム業界関連団体・組織、政府機関、その他ステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際にお役立ていただけます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。






ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. United States Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. United States Adventure Tourism Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Type
6.3. Market Size and Forecast By Activity
6.4. Market Size and Forecast By Type of Traveller
6.5. Market Size and Forecast By Age Group
6.6. Market Size and Forecast By Sales Channel
7. United States Adventure Tourism Market Segmentations
7.1. United States Adventure Tourism Market, By Type
7.1.1. United States Adventure Tourism Market Size, By Hard, 2017-2028
7.1.2. United States Adventure Tourism Market Size, By Soft, 2017-2028
7.2. United States Adventure Tourism Market, By Activity
7.2.1. United States Adventure Tourism Market Size, By Land Based Activity, 2017-2028
7.2.2. United States Adventure Tourism Market Size, By Water Ways Activity, 2017-2028
7.2.3. United States Adventure Tourism Market Size, By Air Ways Activity, 2017-2028
7.3. United States Adventure Tourism Market, By Type of Traveller
7.3.1. United States Adventure Tourism Market Size, By Solo, 2017-2028
7.3.2. United States Adventure Tourism Market Size, By Group, 2017-2028
7.3.3. United States Adventure Tourism Market Size, By Family, 2017-2028
7.3.4. United States Adventure Tourism Market Size, By Couples, 2017-2028
7.4. United States Adventure Tourism Market, By Age Group
7.4.1. United States Adventure Tourism Market Size, By Below 30 Years, 2017-2028
7.4.2. United States Adventure Tourism Market Size, By 30-50 Years, 2017-2028
7.4.3. United States Adventure Tourism Market Size, By Above 50 Years, 2017-2028
7.5. United States Adventure Tourism Market, By Sales Channel
7.5.1. United States Adventure Tourism Market Size, By Travel Agents, 2017-2028
7.5.2. United States Adventure Tourism Market Size, By Direct, 2017-2028
8. United States Adventure Tourism Market Opportunity Assessment
8.1. By Type, 2023 to 2028
8.2. By Activity, 2023 to 2028
8.3. By Type of Traveller, 2023 to 2028
8.4. By Age Group, 2023 to 2028
8.5. By Sales Channel, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: United States Adventure Tourism Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Activity
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Type of Traveller
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Age Group
Figure 6: Market Attractiveness Index, By Sales Channel
Figure 7: Porter's Five Forces of United States Adventure Tourism Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Adventure Tourism Market, 2022
Table 2: United States Adventure Tourism Market Size and Forecast By Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: United States Adventure Tourism Market Size and Forecast By Activity (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: United States Adventure Tourism Market Size and Forecast By Type of Traveller (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: United States Adventure Tourism Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 6: United States Adventure Tourism Market Size and Forecast By Sales Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 7: United States Adventure Tourism Market Size of Hard (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: United States Adventure Tourism Market Size of Soft (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: United States Adventure Tourism Market Size of Land Based Activity (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: United States Adventure Tourism Market Size of Water Ways Activity (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: United States Adventure Tourism Market Size of Air Ways Activity (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: United States Adventure Tourism Market Size of Solo (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: United States Adventure Tourism Market Size of Group (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: United States Adventure Tourism Market Size of Family (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: United States Adventure Tourism Market Size of Couples (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: United States Adventure Tourism Market Size of Below 30 Years (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: United States Adventure Tourism Market Size of 30-50 Years (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: United States Adventure Tourism Market Size of Above 50 Years (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: United States Adventure Tourism Market Size of Travel Agents (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: United States Adventure Tourism Market Size of Direct (2017 to 2028) in USD Billion

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The United States is a diverse country with diverse natural landscapes and a rich cultural legacy. It's no surprise that adventure tourism has exploded in this vast and diverse region. The United States has it all when it comes to adventure tourism, from hiking and biking to water sports and extreme sports. The availability of natural wonders in the United States is one of the primary driving forces behind the expansion of adventure tourism in the country. The United States features a broad range of terrain, from the rough beauty of the Rocky Mountains to the coastal splendour of California, making it an ideal playground for adventure seekers. Yellowstone, Grand Canyon, and Yosemite National Parks are prime examples of destinations that attract visitors looking for outdoor thrills, whether it's hiking through pristine wilderness, rock climbing, or white-water rafting. The adventure tourism sector in the United States caters to adventurers of all ability levels, from novices to seasoned pros. There are numerous guided tours and excursions that provide safe and educational experiences for individuals who are new to outdoor pursuits. Kayaking in the tranquil waters of the Florida Everglades or having a picturesque horseback ride in the Blue Ridge Mountains are two examples of easily accessible excursions. Experts, on the other hand, can get their adrenaline fix by doing things like extreme skiing in Colorado, backcountry hiking in Alaska, or conquering difficult mountain biking tracks in Utah's red rock canyons. In the United States, the winter sports business is a significant component of adventure tourism. Colorado, Utah, and Vermont are well-known for their world-class ski resorts, which draw visitors from all over the world. The United States has a wide variety of winter activities, including downhill skiing, snowboarding, cross-country skiing, and snowmobiling. The annual Winter X Games in Aspen, Colorado, highlight the country's dedication to extreme winter sports by displaying some of the world's greatest athletes.

According to the research report "United States Adventure Tourism Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the United States Adventure Tourism market is predicted to grow with more than 12% CAGR from 2023 to 2028. The United States large coastline and several lakes provide ample options for water-based experiences. There's plenty for water aficionados of all levels, from surfing the waves off the coastlines of Hawaii and California to paddleboarding on the calm seas of the Great Lakes. Whitewater rafting and kayaking are particularly popular hobbies, with rivers such as the Colorado, Rogue, and New River Gorge providing exhilarating challenges for thrill seekers. The adventure tourism sector in the United States is also driven by technological advancements and the need for one-of-a-kind experiences. Helicopter excursions over the Grand Canyon, zip-lining through forests, and hot-air balloon rides over stunning landscapes are just a few of the innovative ways that the sector is evolving to provide tourists with new and exciting experiences. Travellers can easily reach adventure destinations because of the country's well-developed infrastructure, which includes vast road networks, airports, and lodgings. Many national parks and outdoor recreation sites feature well-kept trails, tourist centres, and other amenities that make adventure tourism possible. The United States has a robust outdoor sports culture, with many people participating in activities such as hiking, biking, skiing, and water sports. This culture fosters a demand for adventure tourism experiences and encourages both domestic and international visitors to enjoy the country's outdoor opportunities. The United States offers adventure tourism experiences year-round. Winter sports like skiing and snowboarding are popular in the colder months, while warmer seasons bring opportunities for hiking, camping, and water-based activities. This seasonality ensures that adventure tourism can thrive throughout the year.

Based on type market is segmented into hard and soft. Soft type adventure tourism is common in United States. Soft adventure activities are frequently more accessible to a wider range of people, including those with varied levels of fitness and physical abilities. This makes them more appealing to a broader demographic, which is vital for the tourism business. Soft adventure activities are often seen as less dangerous than extreme or high-risk adventure sports. Both tourists and tour companies prioritise safety, and soft adventure activities often have a lower chance of injury. Soft adventure activities are in high demand in the United States, driven by tourists seeking outdoor experiences, environmental discovery, and leisurely adventure. In order to meet this desire, tour operators provide a variety of mild adventure options. Based on activity market is divided into land based activity, water ways activity and air ways activity. Water ways activity is in significant demand in United States. The United States has an abundance of water resources, including lakes, rivers, beaches, and waterfalls. As there are so many bodies of water, there are countless chances for water-based activities such as boating, kayaking, rafting, fishing, and swimming. Waterways are frequently used as habitats for a variety of fauna and ecosystems. Tourists are drawn to the ability to see and interact with nature through activities such as bird watching, wildlife spotting, and water exploration. Water-based activities can range from peaceful and restful to exhilarating and daring. Whitewater rafting, surfing, and jet skiing cater to thrill seekers by giving them an adrenaline boost.

Based on type of traveller market is segmented into solo, group, family and couples. Group type of traveller is one of the common preferred travelling types in United States adventure tourism market. Participants in group travel can share their adventure experiences with others. It gives the trip a social and community character, making it more fun and memorable. Group travel frequently allows members to split expenditures, making adventure excursions more inexpensive. Transportation, guides, equipment, and lodging costs can be shared among group members, easing the financial burden on solo travellers. Group tours frequently include transport, relieving members of the need to worry about driving or navigating unfamiliar routes. This allows travellers to concentrate on having fun. In term of age group market is bifurcated into below 30 years, 30-50 years and above 50 years. Below 30 years of age group are majorly attracted to adventure tourism in United States and is leading segment as well. Younger people have more energy and physical condition, allowing them to participate in physically demanding adventure activities. They are more likely to seek out events that push their physical limits. Younger travellers are more likely to seek out adventure and novel encounters. They have a greater feeling of adventure and a willingness to test their limits, which makes adventure tourism a tempting option. Adventure tourism is frequently a social and peer-led activity. Young adults are inspired by their friends or social networks who share a passion for adventure travel, making it a popular choice among this age range. The sales channel of the market includes travel agents and direct. Direct channel is major sales channel of adventure tourism in United States. Direct sales are generally preferred by tour operators and adventure travel firms because they allow them to keep a bigger profit margin by eliminating the need to pay commissions or fees to intermediaries such as travel agencies or internet booking platforms. Direct sales allow adventure travel operators to offer more personalised experiences to their customers. They may customise itineraries to meet the interests and needs of each client, resulting in a more personalised and unforgettable vacation. Direct booking channels frequently offer greater booking flexibility, allowing clients to select precise dates, routes, and additional services based on their interests.

Considered in this report:
• Geography: United States
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• United States Adventure Tourism market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Type:
• Hard
• Soft

By Activity:
• Land Based Activity
• Water Ways Activity
• Air Ways Activity

By Type of Traveller:
• Solo
• Group
• Family
• Couples

By Age Group:
• Below 30 Years
• 30–50 Years
• Above 50 Years

By Sales Channel:
• Travel Agents
• Direct

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Adventure Tourism industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. United States Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. United States Adventure Tourism Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Type
6.3. Market Size and Forecast By Activity
6.4. Market Size and Forecast By Type of Traveller
6.5. Market Size and Forecast By Age Group
6.6. Market Size and Forecast By Sales Channel
7. United States Adventure Tourism Market Segmentations
7.1. United States Adventure Tourism Market, By Type
7.1.1. United States Adventure Tourism Market Size, By Hard, 2017-2028
7.1.2. United States Adventure Tourism Market Size, By Soft, 2017-2028
7.2. United States Adventure Tourism Market, By Activity
7.2.1. United States Adventure Tourism Market Size, By Land Based Activity, 2017-2028
7.2.2. United States Adventure Tourism Market Size, By Water Ways Activity, 2017-2028
7.2.3. United States Adventure Tourism Market Size, By Air Ways Activity, 2017-2028
7.3. United States Adventure Tourism Market, By Type of Traveller
7.3.1. United States Adventure Tourism Market Size, By Solo, 2017-2028
7.3.2. United States Adventure Tourism Market Size, By Group, 2017-2028
7.3.3. United States Adventure Tourism Market Size, By Family, 2017-2028
7.3.4. United States Adventure Tourism Market Size, By Couples, 2017-2028
7.4. United States Adventure Tourism Market, By Age Group
7.4.1. United States Adventure Tourism Market Size, By Below 30 Years, 2017-2028
7.4.2. United States Adventure Tourism Market Size, By 30-50 Years, 2017-2028
7.4.3. United States Adventure Tourism Market Size, By Above 50 Years, 2017-2028
7.5. United States Adventure Tourism Market, By Sales Channel
7.5.1. United States Adventure Tourism Market Size, By Travel Agents, 2017-2028
7.5.2. United States Adventure Tourism Market Size, By Direct, 2017-2028
8. United States Adventure Tourism Market Opportunity Assessment
8.1. By Type, 2023 to 2028
8.2. By Activity, 2023 to 2028
8.3. By Type of Traveller, 2023 to 2028
8.4. By Age Group, 2023 to 2028
8.5. By Sales Channel, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: United States Adventure Tourism Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Activity
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Type of Traveller
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Age Group
Figure 6: Market Attractiveness Index, By Sales Channel
Figure 7: Porter's Five Forces of United States Adventure Tourism Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Adventure Tourism Market, 2022
Table 2: United States Adventure Tourism Market Size and Forecast By Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: United States Adventure Tourism Market Size and Forecast By Activity (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: United States Adventure Tourism Market Size and Forecast By Type of Traveller (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: United States Adventure Tourism Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 6: United States Adventure Tourism Market Size and Forecast By Sales Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 7: United States Adventure Tourism Market Size of Hard (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: United States Adventure Tourism Market Size of Soft (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: United States Adventure Tourism Market Size of Land Based Activity (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: United States Adventure Tourism Market Size of Water Ways Activity (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: United States Adventure Tourism Market Size of Air Ways Activity (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: United States Adventure Tourism Market Size of Solo (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: United States Adventure Tourism Market Size of Group (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: United States Adventure Tourism Market Size of Family (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: United States Adventure Tourism Market Size of Couples (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: United States Adventure Tourism Market Size of Below 30 Years (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: United States Adventure Tourism Market Size of 30-50 Years (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: United States Adventure Tourism Market Size of Above 50 Years (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: United States Adventure Tourism Market Size of Travel Agents (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: United States Adventure Tourism Market Size of Direct (2017 to 2028) in USD Billion

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る