世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

イギリス(英国)のタバコ製品市場概観、2028年


United Kingdom (UK) Tobacco Product Market Overview, 2028

イギリスはタバコ製品との長い輝かしい歴史があり、タバコの使用文化は何世紀にも遡る。近年、社会規範の変化、健康意識の高まり、政府による法規制の結果、英国におけるタバコ製品の状況は大きく変化している。... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年10月6日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
61 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

イギリスはタバコ製品との長い輝かしい歴史があり、タバコの使用文化は何世紀にも遡る。近年、社会規範の変化、健康意識の高まり、政府による法規制の結果、英国におけるタバコ製品の状況は大きく変化している。手巻きタバコによく使われるRYOタバコは、包装済みタバコの代替品として人気を集めている。喫煙体験をより自由にコントロールしたい消費者はRYO製品に惹かれている。従来の喫煙に代わるものとして、電子タバコやVAPEが人気を集めている。多くの喫煙者が電子タバコに切り替えており、タバコの燃焼がないため危険性が低いと考えられている。多様な電子タバコブランドや電子リキッドが入手可能なことも、人気の高まりに一役買っている。喫煙者の中には、スヌースやニコチンパッチなどの無煙タバコ製品に興味を持つ人もいる。これらのデバイスは、ニコチンを摂取するための控えめで無煙の方法として見られているため、喫煙代替品として人気を集めている。イギリスではタバコの価格が比較的高いため、国境を越えた買い物が行われている。フランスやベルギーなどの近隣諸国に住む住民は、近隣諸国で値下げされたタバコ製品を頻繁に購入している。全体的な喫煙率の低下にもかかわらず、社会経済的地位の低い人々など、一部の社会的弱者や社会から疎外された人々の喫煙率は依然として高い。喫煙格差への対処は、公衆衛生の取り組みの優先事項であることに変わりはない。非喫煙者を受動喫煙から守りつつ、喫煙者のための場所を提供するために、屋外喫煙所を設けている地域もある。こうした公認喫煙所は、公衆衛生と個人の嗜好の妥協点を見出すことを目的としている。

Bonafide Research社の調査レポート「イギリスのタバコ製品市場概要、2028年」によると、イギリスのタバコ製品市場は2028年までに300億米ドル以上の市場規模に達すると予測されている。イギリスには、何世紀にも遡るタバコ喫煙の長い歴史があります。特にタバコと葉巻の喫煙は英国文化にしっかりと根付いており、この文化的遺産はタバコ製品の需要を維持する上で極めて重要である。英国のタバコ市場は多様化しており、伝統的な葉巻やシガーから、電子タバコや加熱式タバコ製品といった斬新な代替品まである。この多様性が消費者の嗜好の幅を広げ、市場の耐久性に寄与している。たばこ製品は、コンビニエンスストアやスーパーマーケットからたばこ販売店まで、さまざまな小売チャネルを通じて広く入手できる。消費者は簡単なアクセスから利益を得ており、これが需要の持続に役立っている。英国では喫煙習慣に地域差や地方差があり、特定の種類のたばこ製品は特定の場所で人気がある。たとえば、パイプたばこは特定の地域で人気が高いことが多いが、葉巻は他の地域で人気が高いかもしれない。こうした地域差が市場の多様性を高めている。英国のタバコ市場は、象徴的で長い歴史を持つブランドによって支配されている。多くの消費者は、世代を超えて受け継がれるブランド・ロイヤリティを高く持っている。これらのブランドは信頼と評判を得ており、それが需要を高めている。タバコ製品とともに、ライター、ヒュミドール、パイプツール、ローリングシートなどのタバコアクセサリーの需要も高い。これらのアクセサリー販売は、市場全体に新たな局面をもたらしている。

市場は製品タイプに基づき、紙巻きタバコ、無煙タバコ、葉巻・シガリロ、次世代製品、クレテックに区分される。次世代製品タイプは、予測期間中、英国タバコ製品市場で最も高いCAGRを記録すると予測される。電子タバコや加熱式タバコ製品を含む次世代製品は、従来の喫煙に代わる害の少ない代替品として頻繁に販売されている。公衆衛生意識が高まり、人々が可燃性タバコの危険性を認識するようになるにつれて、より安全な代替品に対する需要が大幅に増加している。次世代製品は、燃焼による悪影響がないため、ニコチンを摂取する方法としては危険性が低いと見なされている。次世代製品は、禁煙補助に役立つものとして急速に認知されつつある。多くの喫煙者が、禁煙や節煙のために電子タバコや加熱式タバコ製品を使用している。英国では、公衆衛生キャンペーンや支援機関が禁煙希望者のためにこれらの選択肢を推進しており、人気が高まっている。次世代製品は、数種類の電子タバコや加熱式タバコ機器、数種類のフレーバーやニコチンの強さなど、多様な製品選択肢を提供している。バラエティと目新しさを求める消費者は、大手たばこ事業者と中小メーカーの両方が推し進めるこの分野の絶え間ない革新に惹かれている。次世代製品を受け入れる英国市民は増えている。調査や世論調査によると、これらの製品はタバコよりも危険性が低いと考えており、健康的な選択肢として次世代製品への切り替えを検討するよう友人や家族に勧めることが多い。

市場の流通チャネルは、専門店、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン、その他に大別される。オンライン・チャネルは、イギリスのタバコ製品市場で大きな成長を遂げると予測されている。オンライン・チャネルでは、ユーザーは自宅に居ながらにしてタバコ製品を購入できる。この使い勝手の良さは、実店舗へのアクセスが容易でない消費者や、オンライン注文の快適さを好む消費者にとって特に魅力的である。オンライン・チャネルは、電子タバコや加熱式タバコ機器などの次世代製品(Next Generation Products)の販売プラットフォームとして頻繁に利用されている。次世代製品への需要が高まるにつれ、消費者はこうした商品をオンラインで多種多様に見つけることができるようになるだろう。国境を越えた買い物は、消費者が他国のたばこ製品を入手できるオンライン・チャネルによって容易になる。これは、国境近くに住む英国の人々にとって便利なことである。全体として、英国ではeコマースのトレンドが全体的に伸びている。この成長は、オンライン・ショッピングに伴う利便性と安全対策によってさらに加速している。ニッチな、あるいは特殊なタバコ製品を探している消費者にとって、オンライン・チャネルはこうした商品を見つけるチャンスが大きい。これは特に、ユニークで希少な商品を求める愛好家や愛好家にとって重要である。

本レポートの考察
- 地域イギリス
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面
- イギリスのタバコ製品市場:その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

製品別
- タバコ
- 無煙タバコ
- 葉巻・シガリロ
- 次世代製品
- クレテック

流通チャネル別
- 専門店
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- コンビニエンスストア
- オンライン
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に存在する企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要なプレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、たばこ製品業界関連団体・組織、政府機関、その他ステークホルダーが市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。





ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. United Kingdom Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. United Kingdom Tobacco Product Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product
6.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. United Kingdom Tobacco Product Market Segmentations
7.1. United Kingdom Tobacco Product Market, By Product
7.1.1. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Cigarette, 2017-2028
7.1.2. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Smokeless Tobacco, 2017-2028
7.1.3. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Cigars and Cigarillos, 2017-2028
7.1.4. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Next Generation Products, 2017-2028
7.1.5. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Kretek, 2017-2028
7.2. United Kingdom Tobacco Product Market, By Distribution Channel
7.2.1. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Speciality Store, 2017-2028
7.2.2. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Hypermarket/ Supermarket, 2017-2028
7.2.3. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Convenience Stores, 2017-2028
7.2.4. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Online, 2017-2028
7.2.5. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Others, 2017-2028
8. United Kingdom Tobacco Product Market Opportunity Assessment
8.1. By Product, 2023 to 2028
8.2. By Distribution Channel, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: United Kingdom Tobacco Product Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 4: Porter's Five Forces of United Kingdom Tobacco Product Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Tobacco Product Market, 2022
Table 2: United Kingdom Tobacco Product Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: United Kingdom Tobacco Product Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Cigarette (2017 to 2028) in USD Billion
Table 5: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Smokeless Tobacco (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Cigars and Cigarillos (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Next Generation Products (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Kretek (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Speciality Store (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Hypermarket/ Supermarket (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Convenience Stores (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Online (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The United Kingdom has a long and illustrious history with tobacco products, with a tobacco usage culture dating back centuries. In recent years, the tobacco product landscape in the United Kingdom has seen substantial modifications as a result of shifting societal norms, increased health awareness, and government legislation. RYO tobacco, which is commonly used in hand-rolled cigarettes, is becoming popular as an alternative to pre-packaged cigarettes. Consumers who want more control over their smoking experience are drawn to RYO products. As an alternative to traditional smoking, e-cigarettes and vaping have grown in popularity. Many smokers have switched to electronic cigarettes, which are thought to be less dangerous due to the lack of tobacco combustion. The availability of a diverse selection of e-cigarette brands and e-liquids has aided in their growing popularity. Some smokers are interested in smokeless tobacco products such as snus and nicotine patches. These devices are gaining popularity as smoking alternatives because they are seen as a discreet and smoke-free way to take nicotine. The comparatively high tobacco prices in the United Kingdom have resulted in cross-border shopping. Residents who live close to nations such as France and Belgium frequently buy tobacco goods at reduced prices in neighbouring countries. Despite the overall drop in smoking rates, some vulnerable and marginalized groups, such as those with lower socioeconomic status, continue to have greater rates of smoking. Addressing smoking disparities is still a priority for public health efforts. Some communities have established outdoor smoking areas to provide a place for smokers while protecting non-smokers from second-hand smoke. These authorized smoking zones are intended to find a compromise between public health and personal preference.

According to the research report "United Kingdom Tobacco Product Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the United Kingdom Tobacco Product market is expected to reach market size of more than USD 30 Billion by 2028. The United Kingdom has a lengthy legacy of tobacco smoking dating back centuries. Smoking, particularly of cigarettes and cigars, is firmly engrained in British culture, and this cultural legacy is crucial in maintaining demand for tobacco goods. The tobacco market in the United Kingdom is diversified, ranging from classic cigarettes and cigars to novel alternatives such as e-cigarettes and heated tobacco products. This variety provides a wide range of consumer preferences, which contributes to the market's durability. Tobacco products are widely available through a variety of retail channels, ranging from convenience stores and supermarkets to tobacco shops. Consumers benefit from simple access, which helps sustain demand. Regional and local variations in smoking customs exist in the United Kingdom, with specific types of tobacco products being more popular in certain places. Pipe tobacco, for example, is often more popular in certain locations, while cigars may be more popular in others. These regional differences add to the market's diversity. The tobacco market in the United Kingdom is dominated by iconic and long-standing brands. Many consumers have significant brand loyalty, which is frequently carried down through generations. These brands have gained trust and reputation, which has increased demand. Along with tobacco products, tobacco accessories such as lighters, humidors, pipe tools, and rolling sheets are in high demand. These accessory sales provide a new dimension to the whole market.

Based on product type market is segmented into cigarette, smokeless tobacco, cigars and cigarillos, next generation products and kretek. Next generation product type is predicted to register highest CAGR in United Kingdom tobacco product market during the forecast period. Next generation products, which include e-cigarettes and heated tobacco products, are frequently marketed as less harmful alternatives to traditional smoking. As public health awareness grows and people become more aware of the dangers of combustible tobacco, there is a significant and growing demand for safer alternatives. Next generation products are viewed as a less dangerous method of consuming nicotine because they do not contain the negative results of combustion. Next generation products are rapidly becoming recognized as helpful smoking cessation aids. Many smokers use e-cigarettes or heated tobacco products to help them stop or cut back on smoking. In the United Kingdom, public health campaigns and support agencies are promoting these options for those looking to stop smoking, which is increasing their popularity. Next generation products provide a diverse selection of product options, such as several types of e-cigarettes and heated tobacco devices, as well as a number of flavors and nicotine strengths. Consumers seeking variety and novelty are drawn to the continual innovation in this area, which is pushed by both large cigarette businesses and smaller manufacturers. A growing number of UK citizens embrace Next generation products. According to studies and polls, individuals believe these products to be less dangerous than cigarettes, and they frequently recommend friends and family to consider switching to Next generation products as a healthier option.

The distribution of channel of the market is majorly categorized into speciality store, hypermarket/ supermarket, convenience stores, online and others. Online channel is predicted to grow at significant rate in United Kingdom tobacco product market. Online channels allow users to purchase tobacco products from the comfort of their own homes. This ease of use is especially tempting to consumers who may not have easy access to physical retail stores or who prefer the comfort of ordering online. The online channel is a frequent selling platform for Next Generation Products (Next generation products), such as e-cigarettes and heated tobacco devices. As the demand for Next generation products develops, consumers will be able to find a wide variety of these items online. Cross-border shopping is made easier by the online channel, which allows consumers to acquire cigarette goods from other nations. This can be useful for UK people who live near borders because they may be able to obtain things at lower prices from adjacent countries. Overall, the UK has seen an increase in overall growth in e-commerce trends. This growth is further accelerated by the convenience and safety measures associated with online shopping. For consumers looking for niche or specialty tobacco products, the online channel offers a greater chance of finding these items. This is especially relevant for connoisseurs and enthusiasts seeking unique and rare items.

Considered in this report:
• Geography: United Kingdom
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• United Kingdom Tobacco Product market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Product:
• Cigarette
• Smokeless Tobacco
• Cigar and Cigarillos
• Next Generation Products
• Kretek

By Distribution Channel:
• Speciality Store
• Hypermarket/supermarket
• Convenience Stores
• Online
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Tobacco Product industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. United Kingdom Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. United Kingdom Tobacco Product Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product
6.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. United Kingdom Tobacco Product Market Segmentations
7.1. United Kingdom Tobacco Product Market, By Product
7.1.1. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Cigarette, 2017-2028
7.1.2. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Smokeless Tobacco, 2017-2028
7.1.3. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Cigars and Cigarillos, 2017-2028
7.1.4. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Next Generation Products, 2017-2028
7.1.5. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Kretek, 2017-2028
7.2. United Kingdom Tobacco Product Market, By Distribution Channel
7.2.1. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Speciality Store, 2017-2028
7.2.2. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Hypermarket/ Supermarket, 2017-2028
7.2.3. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Convenience Stores, 2017-2028
7.2.4. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Online, 2017-2028
7.2.5. United Kingdom Tobacco Product Market Size, By Others, 2017-2028
8. United Kingdom Tobacco Product Market Opportunity Assessment
8.1. By Product, 2023 to 2028
8.2. By Distribution Channel, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: United Kingdom Tobacco Product Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 4: Porter's Five Forces of United Kingdom Tobacco Product Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Tobacco Product Market, 2022
Table 2: United Kingdom Tobacco Product Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: United Kingdom Tobacco Product Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Cigarette (2017 to 2028) in USD Billion
Table 5: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Smokeless Tobacco (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Cigars and Cigarillos (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Next Generation Products (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Kretek (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Speciality Store (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Hypermarket/ Supermarket (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Convenience Stores (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Online (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: United Kingdom Tobacco Product Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(kingdom)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/26 10:26

155.24 円

162.59 円

197.14 円

ページTOPに戻る