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メキシコのビーガン化粧品市場概観、2028年


Mexico Vegan Cosmetics Market Overview, 2028

メキシコの消費者は、自分たちの購入品が環境や社会に与える影響をより強く意識するようになっている。倫理的で持続可能な製品への需要が高まっており、ヴィーガン化粧品はこうした価値観に合致する方法と考えら... もっと見る

 

 

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Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年5月31日 US$1,950
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サマリー

メキシコの消費者は、自分たちの購入品が環境や社会に与える影響をより強く意識するようになっている。倫理的で持続可能な製品への需要が高まっており、ヴィーガン化粧品はこうした価値観に合致する方法と考えられる。菜食主義はニッチな概念だが、化粧品業界では急速に主流になりつつある。非常に多くの消費者が持続可能性に注目しているため、化粧品ブランドは製造に使用される成分を見直す必要に迫られている。メキシコでは、菜食主義が増加傾向にあり、その勢いは衰えそうにない。メキシコの消費者は、美容製品に含まれる天然成分やオーガニック成分への関心を高めている。植物由来の成分を使用することが多いヴィーガン化粧品は、こうした消費者層にアピールすることができる。メキシコでは、倫理的で持続可能な美容製品への需要が高まっている。一般的に環境フットプリントが小さく、動物実験を伴わないヴィーガン化粧品は、この需要を満たす方法と考えられる。メキシコでは、倫理的で持続可能な美容製品に対する需要が高まっている。一般的に環境フットプリントが小さく、動物実験を伴わないヴィーガン化粧品は、この需要を満たす方法と見なすことができる。

Bonafide Research社の調査レポート「メキシコのビーガン化粧品市場概要、2028年」によると、メキシコのビーガン化粧品市場は2023年から2028年にかけて年平均成長率7%以上で成長すると予測されている。メキシコの消費者は、自分たちの購入が環境や社会に与える影響を意識するようになってきている。その結果、ビーガン化粧品を含む倫理的で持続可能な製品への関心が高まっている。メキシコでは健康とウェルネスのトレンドも高まっており、多くの消費者がナチュラルでオーガニックな美容製品に関心を寄せている。植物由来の成分を使用することが多いヴィーガン化粧品は、こうした消費者層にアピールできる。メキシコでは、倫理的で持続可能な美容製品への需要が高まっている。ヴィーガン化粧品は、一般的に環境フットプリントが小さく、動物実験を伴わないため、この需要を満たす方法と見なされることが多い。メキシコでは、男性、女性、子供を含む性別セグメントに基づいて、女性は男性や子供よりも多くのビーガン製品を使用している。メキシコでは、女性は自分の外見を優先し、肌の手入れをする。そのため、女性はヴィーガンのスキンケア製品を使用することに関心が高い。価格帯については、プレミアム価格帯とエコノミー価格帯がある。メキシコでは、オリジナルのヴィーガン化粧品の価格が高いため、人々はプレミアム価格帯でヴィーガン化粧品を購入する。ビーガン化粧品には、よりグレードの高い、無添加の、刺激の強い化学物質を含まない成分が頻繁に使われている。一部の顧客にとっては、より高い効果が得られ、肌にも良いため、それによって向上した製品は、余分な出費に値するかもしれない。

メキシコにはビーガン化粧品の新興企業がいくつかある。Huesticksはメキシコの化粧品新興企業で、アボカドオイル、ココナッツオイル、キャンデリラワックスなどの天然成分で作られたヴィーガン口紅を専門としている。このブランドは、環境に優しく、手頃な価格で、高品質で長持ちする口紅を作ることに重点を置いている。BioAquaはメキシコのスキンケア・ブランドで、洗顔料、化粧水、保湿剤など、ビーガンでナチュラルな製品を幅広く提供している。同ブランドの製品は、肌にやさしく、刺激の強い化学物質を含まないように設計されているため、敏感肌の人に最適だ。アルマ・デ・フロールはメキシコのブランドで、入浴剤、ボディスクラブ、モイスチャライザーなど、ビーガンでナチュラルなボディケア製品を提供している。同ブランドの製品は、メキシコの伝統的なハーブ療法にインスパイアされ、ウェルネスとリラクゼーションを促進するようデザインされている。Wabi Sabi Beauty(ワビ・サビ・ビューティ)はメキシコの新興企業で、ヴィーガンや無農薬のスキンケアや美容製品を提供している。同ブランドの製品は天然成分で作られ、肌に優しく設計されているため、あらゆる肌タイプの人に適している。Lurkはメキシコの香水ブランドで、ヴィーガンでナチュラルなフレグランスを提供している。このブランドのフレグランスは、エッセンシャルオイルと植物由来の成分で作られており、ラグジュアリーで環境に優しいデザインとなっている。

製品の種類別に見ると、スキンケア、ヘアケア、カラーコスメ、その他がある。メキシコでは、スキンケア製品が最も高い市場シェアを占めている。メキシコで人気のビーガンスキンケア製品はいくつかあり、これらの製品に関するトレンドは常に進化している。ビーガンの洗顔料は、肌にやさしく、刺激の強い化学物質を使用していないため、メキシコで人気がある。アロエベラ、カモミール、緑茶などの天然成分を使った洗顔料が特に人気だ。メキシコではビーガンのモイスチャライザーも需要が高く、特にココナッツ、ホホバ、アルガンオイルなどの天然オイルを使ったものが人気だ。ビタミンEやビタミンCなどの抗酸化物質やビタミンを含む保湿剤も人気がある。将来的には、ヘアカラーが最も高い年平均成長率を示すだろう。流通チャネル別では、専門店、ハイパーマーケット、スーパーマーケット、オンラインチャネル、その他が含まれる。メキシコでは、専門店が最も高い市場シェアを占めている。ビーガン化粧品のトップ専門店には、Natura、The Body Shop、Lush、Kuxtalなどがある。メキシコのヴィーガン化粧品の現地トップメーカーには、CuidaTu、Oli Cosmética、Tacha、Botanicusなどがある。エンドユーザーに基づくと、個人向けと商業向けがある。

本レポートの考察

- 地理メキシコ
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028


本レポートでカバーされている側面

- メキシコのビーガン化粧品市場とその価値および予測、セグメント別
- 国別ヘアケア市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- トップ企業のプロファイル
- 戦略的提言


製品タイプ別

- スキンケア
- ヘアケア
- カラー化粧品
- その他

性別

- 男性
- 女性
- 子供

エンドユーザー別

- 商業
- 個人


価格帯別

- エコノミー
- プレミアム

流通チャネル別
- 専門店
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- オンラインチャネル
- その他の流通

レポートのアプローチ

本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために、二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析など、第三者による情報源で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要なプレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

対象読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、ヘアケア業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。





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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Mexico Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Mexico Vegan Cosmetics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Products types
6.3. Market Size and Forecast By Gender
6.4. Market Size and Forecast By Pricing range
6.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
6.6. Market Size and Forecast By End Users
7. Mexico Vegan Cosmetics Market Segmentations
7.1. Mexico Vegan Cosmetics Market, By Products types
7.1.1. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Skin Care, 2017-2028
7.1.2. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Color cosmetics, 2017-2028
7.1.3. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Hair Care, 2017-2028
7.1.4. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Others (Fragrance, Sunscreens), 2017-2028
7.2. Mexico Vegan Cosmetics Market, By Gender
7.2.1. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Women, 2017-2028
7.2.2. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Men, 2017-2028
7.2.3. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Children, 2017-2028
7.3. Mexico Vegan Cosmetics Market, By Pricing range
7.3.1. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Premium, 2017-2028
7.3.2. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Economics, 2017-2028
7.4. Mexico Vegan Cosmetics Market, By Distribution Channel
7.4.1. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Specialty Stores, 2017-2028
7.4.2. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Hypermarket & Supermarket, 2017-2028
7.4.3. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Online Channel, 2017-2028
7.4.4. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Others (Salon), 2017-2028
7.5. Mexico Vegan Cosmetics Market, By End Users
7.5.1. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Personal, 2017-2028
7.5.2. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Commercial, 2017-2028
8. Mexico Vegan Cosmetics Market Opportunity Assessment
8.1. By Products types, 2023 to 2028
8.2. By Gender, 2023 to 2028
8.3. By Pricing range, 2023 to 2028
8.4. By Distribution Channel, 2023 to 2028
8.5. By End Users, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Mexico Vegan Cosmetics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Products types
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Gender
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Pricing range
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 6: Market Attractiveness Index, By End Users
Figure 7: Porter's Five Forces of Mexico Vegan Cosmetics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Vegan Cosmetics Market, 2022
Table 2: Mexico Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Products types (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Mexico Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Mexico Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Pricing range (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Mexico Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 6: Mexico Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By End Users (2017, 2022 & 2028F)
Table 7: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Skin Care (2017 to 2028) in USD Million
Table 8: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Color cosmetics (2017 to 2028) in USD Million
Table 9: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Hair Care (2017 to 2028) in USD Million
Table 10: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Others (Fragrance, Sunscreens) (2017 to 2028) in USD Million
Table 11: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Women (2017 to 2028) in USD Million
Table 12: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Men (2017 to 2028) in USD Million
Table 13: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Children (2017 to 2028) in USD Million
Table 14: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Premium (2017 to 2028) in USD Million
Table 15: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Economics (2017 to 2028) in USD Million
Table 16: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Specialty Stores (2017 to 2028) in USD Million
Table 17: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Hypermarket & Supermarket (2017 to 2028) in USD Million
Table 18: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Online Channel (2017 to 2028) in USD Million
Table 19: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Others (Salon) (2017 to 2028) in USD Million
Table 20: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Personal (2017 to 2028) in USD Million
Table 21: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Commercial (2017 to 2028) in USD Million

 

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Summary

Mexican consumers are becoming more aware of the environmental and social impacts of their purchases. The demand for ethical and sustainable products is increasing, and vegan cosmetics can be seen as a way to align with these values. Veganism, although a niche concept, is fast becoming mainstream in the cosmetics industry. With an incredibly large number of consumers focusing on sustainability, cosmetics brands are compelled to rethink the ingredients used in manufacturing. In the country, veganism is witnessing an upward trend that is unlikely to slow down. Consumers in Mexico are increasingly interested in natural and organic ingredients in their beauty products. Vegan cosmetics, which often use plant-based ingredients, can appeal to this consumer segment. There is a growing demand for ethical and sustainable beauty products in Mexico. Vegan cosmetics, which typically have a smaller environmental footprint and do not involve animal testing, can be seen as a way to meet this demand. There is a growing demand for ethical and sustainable beauty products in Mexico. Vegan cosmetics, which typically have a smaller environmental footprint and do not involve animal testing, can be seen as a way to meet this demand.

According to the research report "Mexico Vegan Cosmetics Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, The Mexico Vegan Cosmetics market is expected to grow at above 7% CAGR from 2023 to 2028. Consumers in Mexico are becoming more aware of the impact of their purchases on the environment and society. As a result, they are increasingly interested in ethical and sustainable products, including vegan cosmetics. The health and wellness trend is also growing in Mexico, and many consumers are interested in natural and organic beauty products. Vegan cosmetics, which often use plant-based ingredients, can appeal to this segment of the market. There is a growing demand for ethical and sustainable beauty products in Mexico. Vegan cosmetics are often seen as a way to meet this demand, as they typically have a smaller environmental footprint and do not involve animal testing. Based on the gender segment, which includes men, women, and children, In Mexico, women are using more vegan products than men and children. In Mexico, women prioritise their appearance and take care of their skin. This could lead to women being more interested in using vegan skin care products. Based on the price points, there is a premium price range and an economic price range. In Mexico, people purchase vegan cosmetics at a premium price range because the cost of the original vegan cosmetics products is high. Higher-grade, additive-free, and harsh-chemical-free components are frequently used in vegan cosmetics. For some customers, the improved product that arises from this may be worth the extra expense because it offers greater results and is better for their skin.

There are several start-ups for vegan cosmetics in Mexico. Huesticks is a Mexican cosmetics startup that specialises in vegan lipsticks made with natural ingredients such as avocado oil, coconut oil, and candelilla wax. The brand focuses on creating high-quality, long-lasting lipsticks that are both environmentally friendly and affordable. BioAqua is a Mexican skincare brand that offers a range of vegan and natural products, including facial cleansers, toners, and moisturisers. The brand's products are designed to be gentle on the skin and free from harsh chemicals, making them ideal for people with sensitive skin. Alma de Flor is a Mexican brand that offers a range of vegan and natural body care products, including bath salts, body scrubs, and moisturisers. The brand's products are inspired by traditional Mexican herbal remedies and are designed to promote wellness and relaxation. Wabi Sabi Beauty is a Mexican startup that offers a range of vegan and cruelty-free skincare and beauty products. The brand's products are made with natural ingredients and are designed to be gentle on the skin, making them suitable for people of all skin types. Lurk is a Mexican perfume brand that offers a range of vegan and natural fragrances. The brand's fragrances are made with essential oils and plant-based ingredients and are designed to be both luxurious and eco-friendly.

Based on the product types, they include skin care, hair care, colour cosmetics, and others. In Mexico, skin care products account for the highest market shares in the country. There are several vegan skincare products that are popular in Mexico, and trends related to these products are constantly evolving. Vegan facial cleansers are popular in Mexico as they are gentle on the skin and free from harsh chemicals. Cleansers made with natural ingredients like aloe vera, chamomile, and green tea are particularly popular. Vegan moisturisers are also in high demand in Mexico, particularly those made with natural oils like coconut, jojoba, and argan oil. Moisturisers that contain antioxidants and vitamins, such as vitamin E and C, are also popular. In the future, hair colour will grow at the highest CAGR rate. Based on the distribution channel, this includes specialty stores, hypermarkets, supermarkets, the online channel, and others. In Mexico, specialty stores cover the highest market share in the country. Some of the top specialty stores for vegan cosmetics are Natura, The Body Shop, Lush, and Kuxtal. In Mexico, some of the top local manufacturers of vegan cosmetics are CuidaTu, Oli Cosmética, Tacha, and Botanicus. Based on the end users includes the personal and Commercial.

Considered in this report

• Geography: Mexico
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028


Aspects covered in this report

• Mexico Vegan Cosmetics market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise Hair Care market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation


By Product Type

• Skin care
• Hair Care
• Color Cosmetics
• Others

By Gender

• Men
• Women
• Children

By End Users

• Commercial
• Personal


By Price Range

• Economic
• Premium

By Distribution Channel
• Specialist Retail Stores
• Supermarket/Hypermarket
• Online Channels
• Other Distribution

The approach of the report:

This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and listing out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third party sources such as press releases, annual report of companies, analyzing the government generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducted trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us we have started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to Hair Care industry, government bodies and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Mexico Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Mexico Vegan Cosmetics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Products types
6.3. Market Size and Forecast By Gender
6.4. Market Size and Forecast By Pricing range
6.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
6.6. Market Size and Forecast By End Users
7. Mexico Vegan Cosmetics Market Segmentations
7.1. Mexico Vegan Cosmetics Market, By Products types
7.1.1. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Skin Care, 2017-2028
7.1.2. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Color cosmetics, 2017-2028
7.1.3. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Hair Care, 2017-2028
7.1.4. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Others (Fragrance, Sunscreens), 2017-2028
7.2. Mexico Vegan Cosmetics Market, By Gender
7.2.1. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Women, 2017-2028
7.2.2. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Men, 2017-2028
7.2.3. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Children, 2017-2028
7.3. Mexico Vegan Cosmetics Market, By Pricing range
7.3.1. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Premium, 2017-2028
7.3.2. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Economics, 2017-2028
7.4. Mexico Vegan Cosmetics Market, By Distribution Channel
7.4.1. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Specialty Stores, 2017-2028
7.4.2. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Hypermarket & Supermarket, 2017-2028
7.4.3. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Online Channel, 2017-2028
7.4.4. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Others (Salon), 2017-2028
7.5. Mexico Vegan Cosmetics Market, By End Users
7.5.1. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Personal, 2017-2028
7.5.2. Mexico Vegan Cosmetics Market Size, By Commercial, 2017-2028
8. Mexico Vegan Cosmetics Market Opportunity Assessment
8.1. By Products types, 2023 to 2028
8.2. By Gender, 2023 to 2028
8.3. By Pricing range, 2023 to 2028
8.4. By Distribution Channel, 2023 to 2028
8.5. By End Users, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Mexico Vegan Cosmetics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Products types
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Gender
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Pricing range
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 6: Market Attractiveness Index, By End Users
Figure 7: Porter's Five Forces of Mexico Vegan Cosmetics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Vegan Cosmetics Market, 2022
Table 2: Mexico Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Products types (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Mexico Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Mexico Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Pricing range (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Mexico Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 6: Mexico Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By End Users (2017, 2022 & 2028F)
Table 7: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Skin Care (2017 to 2028) in USD Million
Table 8: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Color cosmetics (2017 to 2028) in USD Million
Table 9: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Hair Care (2017 to 2028) in USD Million
Table 10: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Others (Fragrance, Sunscreens) (2017 to 2028) in USD Million
Table 11: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Women (2017 to 2028) in USD Million
Table 12: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Men (2017 to 2028) in USD Million
Table 13: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Children (2017 to 2028) in USD Million
Table 14: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Premium (2017 to 2028) in USD Million
Table 15: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Economics (2017 to 2028) in USD Million
Table 16: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Specialty Stores (2017 to 2028) in USD Million
Table 17: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Hypermarket & Supermarket (2017 to 2028) in USD Million
Table 18: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Online Channel (2017 to 2028) in USD Million
Table 19: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Others (Salon) (2017 to 2028) in USD Million
Table 20: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Personal (2017 to 2028) in USD Million
Table 21: Mexico Vegan Cosmetics Market Size of Commercial (2017 to 2028) in USD Million

 

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