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南米のスキンケア市場の展望、2028年


South America Skin Care Market Outlook, 2028

南米には、スキンケアの実践に影響を与える独自の美容伝統を持つ、多様な先住民コミュニティが存在する。例えば、ブラジルやコロンビアなどでは、コーヒーかすやクレイマスクなど、天然素材を使った伝統的な美容... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年4月30日 US$3,450
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サマリー

南米には、スキンケアの実践に影響を与える独自の美容伝統を持つ、多様な先住民コミュニティが存在する。例えば、ブラジルやコロンビアなどでは、コーヒーかすやクレイマスクなど、天然素材を使った伝統的な美容儀式が何世代にもわたって受け継がれ、今日でも人気がある。南米では、スキンケアにボディケアも含まれることが多い。ボディスクラブ、ボディーマスク、ボディーオイルは、角質除去、保湿、栄養補給のためによく使われる。ドライブラッシングやオイルマッサージなどのボディケアの儀式も、肌を甘やかしケアする方法として、南米の一部の国では人気がある。美容院やスパも、南米のスキンケア文化において重要な役割を果たしている。多くの南米人は、スキンケア、フェイシャル、その他の専門的なサービスを受けるために、定期的に美容院やスパを訪れる。エステティシャンのような美容のプロは、スキンケアのアドバイスや推奨について相談されることが多い。さらに、南米の一部の国では、DIY(自分でできる)スキンケア療法が人気である。多くの南米人は、健康な肌を保つために、果物や野菜、ハーブなどの天然素材を使った手作りのスキンケアレシピやDIYトリートメントを好む。こうしたDIY療法は世代を超えて受け継がれることが多く、スキンケアへの費用対効果が高く、自然なアプローチと考えられている。南米には多様な気候があり、日射量が多い地域もある。そのため、南米では日焼け対策がスキンケア文化の重要な一部とみなされることが多い。SPF値の高い日焼け止めが人気で、多くの南米人は、有害な紫外線から肌を守り、日焼けによるダメージを防ぐために、日焼け止め製品を使うことを優先している。また、南米のスキンケア文化において、香りは欠かせないものと考えられている。ローション、クリーム、オイルなど、多くのスキンケア製品は、フローラル、フルーティ、またはハーブの香りをつけている。フレグランスは、スキンケアの感覚的な体験を高め、楽しい儀式を演出する方法と考えられている。

Bonafide Research社の調査レポート「南米のスキンケア(フェイシャルケア、ボディケア、リップケア)市場の展望、2028年」によると、同市場は2023年から2028年にかけて32億米ドルを追加すると予測されている。南米の美容・パーソナルケア消費者の心理には、天然成分と「より体に良いもの」との強い結びつきが常に強く根付いている。しかし、南米の美容消費者がより精通するようになり、天然成分、有機栽培原料、ヴィーガン原料の重要性が世界的に高まるにつれて、「裏付けのある」主張がますます重要になってくる。南米の消費者はますます、日焼け防止(SPF)、関連するビタミン強化(ビタミンAなど)、汚染防止、抗酸化、ほこり防止など、BFY予防セルフケアの明確な効能を求めている。スキンケア業界における皮膚化粧品タイプの成長が加速していることが、この傾向を証明している。機能性とビタミンが強化された化粧品は、この地域全体で人気が高まっている。この地域の若い人口構成、女性の雇用の増加、人口の本質的な多様性などもあり、カスタマイズや自己表現の増加に対する要望は、ますます関連性を増している。特にコスメティックの分野では、ローカルおよびグローバルのスペシャリストや独立系企業が市場に参入し、非常に凝り固まった伝統的ブランド(ロレアル、レブロンなど)に挑戦しているが、美容とパーソナルケア全般にわたっている。鮮やかな色調の拡大、包括的なシェードレンジ、アイアテンション(アイブロウシェーピングなど)、さらには化粧品の一部のセグメントにおける「贅沢な」メイクアップは、南米の凝り固まった美容パラダイムと比較して、より自由で個性的、そして自己表現の必要性を示している。クルーエルティフリー(動物実験なし)、ベジタリアン(動物性副産物なし)、ヴィーガン(動物性成分なし)の美容製品の市場は、近年拡大している。ヴィーガン化粧品は、動物性原料を一切使用せずに製造されているため、道徳的・倫理的に優れており、消費者に好まれている。これらの製品が皮膚に与える医学的効果から、消費者は非ヴィーガン化粧品よりもヴィーガン化粧品を選ぶようになってきている。

2022年にはブラジルが南米のスキンケア市場を支配するだろう。化粧品への支出が少ないにもかかわらず、ブラジルの消費者は最新のフェイシャル・スキンケアトレンドに関心を持っている。これは、スキンケア企業がブラジル市場をターゲットとし、浸透させるための大きな可能性を示している。ブラジル人女性はフェイシャル・ピーリングやマスクを頻繁に使用するため、これらのトリートメントや汚染防止フェイシャル・ソリューションの需要が高まっている。さらに、保湿剤やアンチエイジング・トリートメントといった特徴へのこだわりが高まっているため、若い世代、特にミレニアル世代のフェイシャルケアへの関心が高まっている。ロレアルSAとナチュラは、ブラジルで製品を製造・販売している大手企業である。ブラジルの美容大企業は、消費者の健康とフィットネスの追求を支援するために、まったく新しいラインをすでに発売している。ナトゥーラが「スポーツ・マニア」向けの新しいメーキャップ・ラインを発表した一方で、オ・ボティカーリオは運動前後のための新しいスキンケア・ライン、アティバを発表した。ブランドはまた、人々が長期的にフィットネス・ルーティンを続けられるよう支援する役割も担っている。話題をボディ・イメージから、運動が心身にもたらす効果を強調することにシフトすることは、その実現に大いに役立つだろう。南米では多くの消費者がパンデミックによって消費力を失ったが、スキンケアは地域全体で好調を維持し、特に中・高所得者向けの売上は好調であった。消費者は、サロンでの体験を模倣し、流行の現実から目をそらすために、贅沢な健康と美容のアクティビティを自宅に持ち込んだ。戸締まりによって、家は多くの人々にとってウェルネスとセルフケアのためのプライベートな隠れ家となり、美容室と比較すると、ある種の「パーソナル・スパ」となった。サロンは閉鎖から回復し始めているが、これは長期的な傾向のようで、特に社会経済的に上位の顧客層の間で見られる。これが、家庭用スキン保湿製品やフェイスマスクの地域的成長を後押ししている。

フェイスケアとボディケアは、南米地域全体の2大セグメントである。美容は2020年に落ち込んだが、パーソナルケア関連の衛生用品は、パンデミックの流行中や流行停止中にも力強い伸びを示した。バスソープやシャワーソープ、ボディーソープ、シャワージェルといった定番商品は、パンデミックの影響を受けた。ブラジルの有名ブランドは、新処方や新パッケージに注力することで、主要ブランドの更新を発表した。さらに、イノベーションがブラジルの美容・パーソナルケア製品の売上を牽引し続けている。例えば、ジョンソン・エンド・ジョンソンの乳幼児用製品は、ブランドの全面的な刷新を発表したばかりだ。しかし、同社のパッケージは1973年以来大きく変わっていない。同様に、ユニリーバはTRESemméブランドの全製品在庫を一新した。消費者に新しいパッケージ・タイプを提供するだけでなく、同ブランドはアフロ・ヘアやカーリー・ヘアーのタイプに特化した数多くの新アイテムを発表した。その結果、こうした要因が予測期間中の市場成長を促進するとみられる。一方、男性用スキンケア市場も伸びており、これは外見だけでなく肌の健康にも気を配る男性が増加していることが背景にある。各ブランドは、グルーミング、ヒゲ、アンチエイジング製品など、男性向けに特化した製品を絶えず発売している。人々は、購入品が環境に与える影響を懸念しており、持続可能で倫理的なスキンケアアイテムを求めている。南米のスキンケア業界では、フェアトレード、クルーエルティフリー、持続可能な実践を優先する市場関係者が人気を集めている。

パンデミックの最中、特に2020年にはEコマースが大きく成長した。しかし、専門小売店は依然として南米におけるスキンケア製品の最大の個別流通チャネルである。例えばブラジルでは、地元の人々は「コンサルトラ」と呼ばれる販売者を信頼し、最新の製品や美容の秘訣について彼らから熱心に学ぼうとしている。さらに、Eコマース・プラットフォームの開発は、重要な企業にとってより高い優先順位になりつつある。健康志向の顧客は、肌につけるものに不安を感じ、物質に関する知識を深めているため、クリーンな処方を求める動きが強まっている。南米の消費者は、かつてないほどつながりを持っている。美容製品やパーソナルケア製品を発見し、その使い方を学ぶには、ソーシャルメディア・チャンネルが頼りになる。彼らは以前にも増して美容やパーソナルケアに関心が高く、ブランドに精通している。消費者のニーズと欲求を満たすために、新たなショッピング・リテーラーが誕生している。物理的小売とデジタル小売の融合は、この地域全体で も顕著で、eコマースは有望な成長の兆しを見せている。MercadoLibre、Linio、Falabella、Dafiti、Americanas、Farmacityなどは、南米におけるスキンケア製品の主要なオンラインプラットフォームである。

市場に参入している主要企業
L'Oreal S.A.、Unilever Public Limited Company、Beiersdorf AG、The Estee Lauder Companies Inc.、Johnson & Johnson、Natura&Co、Shiseido Company Limited、Procter & Gamble、Revlon, Inc.、Clarins Group、Oriflame Cosmetics AG、Kao Corporation、Coty Inc.、Colgate-Palmolive Company

本レポートの考察
- 地理南アメリカ
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーする側面
- 南米のスキンケア市場、その価値とセグメント別予測
- 国別のスキンケア市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- ブラジル
- アルゼンチン
- コロンビア

カテゴリー別
- フェイシャルケア
- ボディケア
- リップケア

フェイシャルケア別
- フェイスクリーム
- 洗顔&クレンジング
- サンケア(日焼け止め(SPF)製品)
- フェイシャルマスク(シートマスク、リーブイン&ウォッシュオフ)
- 化粧水
- 美容液
- シェービングローション&クリーム
- その他(角質除去剤、アイクリーム、スクラブ、漂白剤)

ボディケア別
- ボディローション
- ボディソープ
- その他(ボディオイル、ボディパウダー)

リップケア別
- リップバーム
- リップスクラブ
- リップマスク
- リップオイル
- その他

ボディソープ別
- ボディソープ
- シャワージェル

エンドユーザー別
- 男性
- 女性
- ユニセックス

流通チャネル別
- 専門店
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- コンビニエンスストア
- オンライン小売チャネル
- その他の流通チャネル

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。はじめに、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために二次調査が使用された。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析など、第三者による情報源で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

対象読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、スキンケア業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。






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目次

Table of Contents

1. Executive Summary
2. Research Methodology
2.1. Secondary Research
2.2. Primary Data Collection
2.3. Market Formation & Validation
2.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
3. Market Structure
3.1. Market Considerate
3.2. Assumptions
3.3. Limitations
3.4. Abbreviations
3.5. Sources
3.6. Definitions
4. Economic /Demographic Snapshot
5. Competitive Landscape
5.1. Competitive Dashboard
5.2. Business Strategies Adopted by Key Players
5.3. Key Players Market Positioning Matrix
5.4. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
5.5. Porter's Five Forces
6. Global Skincare Market Outlook
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast, By Geography
6.3. Market Size and Forecast, By Category
6.4. Market Size and Forecast, By End User
6.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
6.6. Market Size and Forecast, By Pricing Trend
6.7. Market Size and Forecast, By Ingredients
7. South America Skincare Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Share By Country
7.3. Market Size and Forecast By Category
7.4. Market Size and Forecast By End User
7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.6. Market Size and Forecast By Pricing Trend
7.7. Brazil Skincare Market Outlook
7.7.1. Market Size By Value
7.7.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.7.3. Market Size and Forecast By End User
7.7.4. Market Size and Forecast By Pricing Trend
7.7.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.8. Argentina Skincare Market Outlook
7.8.1. Market Size By Value
7.8.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.8.3. Market Size and Forecast By End User
7.8.4. Market Size and Forecast By Pricing Trend
7.8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.9. Columbia Skincare Market Outlook
7.9.1. Market Size By Value
7.9.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.9.3. Market Size and Forecast By End User
7.9.4. Market Size and Forecast By Pricing Trend
7.9.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8. Market Dynamics
8.1. Market Drivers
8.2. Challenges
8.3. Opportunity
8.4. Restraints
8.5. Market Trends
8.6. Covid-19 Effect
8.7. Supply chain Analysis
8.8. Policy & Regulatory Framework
8.9. Industry Experts Views
9. Company Profile
9.1. L'Oreal S.A
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Unilever Public Limited Company
9.3. Beiersdorf AG
9.4. The Estee Lauder Companies Inc.
9.5. Johnson & Johnson
9.6. Natura&Co
9.7. Shiseido Company Limited
9.8. Procter & Gamble
9.9. Revlon, Inc.
9.10. Clarins Group
9.11. Oriflame Cosmetics AG
9.12. Kao Corporation
9.13. Coty Inc.
9.14. Colgate-Palmolive Company
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Skincare Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Porter's Five Forces of Global Skincare Market
Figure 6: Global Skincare Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 7: Global Skincare Market Share By Region (2022)
Figure 8: South America Skincare Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 9: South America Skincare Market Share By Country (2022)
Figure 10: Brazil Skincare Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 11: Argentina Skincare Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 12: Columbia Skincare Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)

List of Tables

Table 1: Global Skincare Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion)
Table 2: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 3: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 4: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 5: Global Skincare Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 6: Global Skincare Market Size and Forecast, By Category (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 7: Global Skincare Market Size and Forecast, By End User (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 8: Global Skincare Market Size and Forecast, By Distribution channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 9: Global Skincare Market Size and Forecast, By Pricing Trend (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 10: Global Skincare Market Size and Forecast, By Ingredients (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 11: South America Skincare Market Size and Forecast, By Category (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 12: South America Skincare Market Size and Forecast By End User (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 13: South America Skincare Market Size and Forecast, By Distribution channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 14: South America Skincare Market Size and Forecast By Pricing Trend (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 15: Brazil Skincare Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: Brazil Skincare Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 17:Brazil Skincare Market Size and Forecast By Pricing Trend (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: Brazil Skincare Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: Argentina Skincare Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: Argentina Skincare Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: Argentina Skincare Market Size and Forecast By Pricing Trend (2017, 2022 & 2028F)
Table 22: Argentina Skincare Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 23: Columbia Skincare Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 24: Columbia Skincare Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 25: Colombia Skincare Market Size and Forecast By Pricing Trend (2017, 2022 & 2028F)
Table 26: Colombia Skincare Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 27: Influencing Factors for Global Skincare Market, 2022

 

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Summary

South America is home to diverse indigenous communities with unique beauty traditions that influence skincare practises. For example, in countries like Brazil and Colombia, traditional beauty rituals using natural ingredients, such as coffee grounds or clay masks, are passed down through generations and are still popular today. In South America, skincare often includes body care as well. Body scrubs, body masks, and body oils are commonly used to exfoliate, moisturise, and nourish the skin on the body. Body care rituals, such as dry brushing or oil massages, are also popular in some South American countries as a way to pamper and care for the skin. Beauty salons and spas also play a significant role in South American skincare culture. Many South Americans visit beauty salons or spas regularly for skincare treatments, facials, and other professional services. Beauty professionals, such as estheticians, are often consulted for skincare advice and recommendations. Further, DIY (do-it-Yourself) skincare remedies are popular in some South American countries. Many South Americans prefer homemade skincare recipes or DIY treatments using natural ingredients, such as fruits, vegetables, and herbs, to maintain healthy skin. These DIY remedies are often passed down through generations and are considered a cost-effective and natural approach to skincare. South America has diverse climates, with regions that experience high levels of sun exposure. Therefore, sun protection is often considered a crucial part of skincare culture in South America. Sunscreens with high SPF ratings are popular, and many South Americans prioritise using sun protection products to protect their skin from harmful UV rays and prevent sun damage. Also, fragrances are often considered an essential aspect of skincare culture in South America. Many skincare products, such as lotions, creams, and oils, are scented with floral, fruity, or herbal fragrances. Fragrances are seen as a way to enhance the sensory experience of skincare and create a pleasurable ritual.

According to the research report, "South America Skincare (Facial Care, Body Care & Lip Care) Market Outlook, 2028," published by Bonafide Research, the market is anticipated to add USD 3.2 billion from 2023 to 2028. The strong link between natural ingredients and "better-for-you" has always been strong and well-entrenched in the psyche of the South American beauty and personal care consumer. However, as South American beauty consumers become savvier, coupled with the rising global importance of natural, organically sourced, and/or vegan ingredients, "well-backed" claims will become increasingly relevant. More and more, South American consumers are looking for clear BFY preventive self-care benefits such as sun protection (SPF), relevant vitamin enhancements (i.e., vitamin A), and anti-pollution, anti-oxidants, and dust protection. The accelerating growth of dermo-type products within the skin care industry evidences this trend. Functional and vitamin-enhanced cosmetic products are becoming more popular throughout the region. The desire for increased customization and self-expression is becoming increasingly relevant, owing in part to the region's young population profile, increasing female employment, and intrinsic population variety. There is a growth of local and global specialists and independent companies that have entered the market to challenge highly entrenched traditional brands (i.e., L'Oréal, Revlon, etc.), particularly in the cosmetic arena, but across the beauty and personal care range. The expansion of vibrant tones, inclusive shade ranges, eye-attention (i.e., eye brow shaping), and even "extravagant" make-up within some segments of cosmetics point to a need for greater freedom, personalization, and self-expression in comparison to entrenched South American beauty paradigms. The market for cruelty-free (no animal testing), vegetarian (no animal byproducts), and vegan (no animal ingredients) beauty products has grown in recent years. Vegan cosmetics are preferred by consumers because they are morally and ethically superior because they are manufactured without the use of any animal products. Because of the medical benefits of these products on the skin, consumers are increasingly selecting vegan cosmetics over non-vegan cosmetics.

Brazil will dominate the South American skincare market in 2022. Despite spending less on cosmetics, Brazilian consumers were nonetheless interested in the latest facial and skin care trends. This demonstrates the vast prospects for skincare companies to target and penetrate the Brazilian market. Brazilian women frequently use facial peels or masks, which has raised demand for these treatments as well as anti-pollution facial solutions. Furthermore, because of their rising obsession with characteristics such as moisturisers and anti-ageing treatments, the younger generation, particularly millennials, is becoming increasingly interested in facial care. L'Oreal SA and Natura are two major companies that manufacture and sell their products in the country. Brazilian beauty behemoths have already launched entirely new lines to assist consumers in their pursuit of health and fitness. While Natura has launched a new makeup line designed for "sport-maniacs," O Boticário has unveiled Ativa, a new skincare line for pre- and post-workout. Brands also have a role to play in helping people stay engaged with their fitness routines in the long term. Shifting the conversation from body image to highlighting the benefits of exercise on the mind and body will go a long way towards achieving this. Although many consumers in South America saw their spending power hit by the pandemic, skin care performance has held up well across the region, particularly sales to middle- and high-income earners. Consumers brought luxury health and beauty activities into their homes to mimic salon experiences and distract themselves from the realities of the epidemic, while beauty spas and salons were shuttered during lockdowns. With the lockdown, the house became a private haven of wellness and self-care for many, a sort of "personal spa" in comparison to the beauty salon. Though salons are beginning to recover from the shutdown, this appears to be a long-term trend, particularly among the upper socioeconomic clientele. This is fuelling regional growth in at-home skin moisturising products and face masks.

Face care and body care are two major segments across the South America region. Though beauty saw a drop in 2020, personal care-related hygiene products saw strong growth during and even during the pandemic lockdown. Obvious staples like bath and shower soaps, body washes, and shower gels were propelled by the pandemic. Distinguished brands in Brazil have announced updating their primary brands by focusing on new formulas and packaging. Furthermore, innovation has continued to drive the country's sales of beauty and personal care products. For example, Johnson & Johnson's infant line just announced a complete brand refresh. However, the company's packaging has not changed significantly since 1973. Similarly, Unilever refreshed its whole product inventory under the TRESemmé brand. In addition to offering new packaging types to consumers, the brand also introduced numerous new items solely focusing on afro or curly hair types. As a result, such factors are expected to fuel market growth during the forecast years. On the other hand, the men’s skincare market is also growing, which is driven by the rising number of men becoming conscious about their appearance as well as their skin health. Brands are constantly launching products specifically designed for men, including grooming, beard, and anti-ageing products. People are concerned about the environmental impacts of their purchases, and they are seeking sustainable and ethical skincare items. Market players that prioritise fair trade, cruelty-free, and sustainable practises are gaining popularity in the South American skin care industry.

E-commerce made strong gains during the pandemic, especially in 2020, as it benefited from home seclusion and the closures of store-based retail outlets. However, specialist retail stores still remain the biggest individual distribution channel for skin care products in South America. In Brazil, for example, locals trust sellers, known locally as "consultoras", and are keen to learn from them about the latest products and beauty tips. Furthermore, the development of e-commerce platforms is becoming a higher priority for important companies. With health-conscious customers worried about what they put on their skin and the knowledge they are gaining about substances, the drive towards clean formulations is growing. Consumers in South America are more connected than ever before. For discovering and learning how to use beauty and personal care products, social media channels are the go-to source. They are more interested in beauty and personal care than ever before, and they are brand savvy. New shopping retailers are blooming to meet consumers’ needs and desires. The convergence of physical and digital retail is also evident across the region, with e-commerce showing promising signs of growth. MercadoLibre, Linio, Falabella, Dafiti, Americanas, and Farmacity are some of the major online platforms for skincare products in South America.

Major Companies present in the market:
L'Oreal S.A, Unilever Public Limited Company, Beiersdorf AG, The Estee Lauder Companies Inc., Johnson & Johnson , Natura&Co, Shiseido Company Limited, Procter & Gamble, Revlon, Inc., Clarins Group, Oriflame Cosmetics AG, Kao Corporation, Coty Inc., Colgate-Palmolive Company

Considered in this report
• Geography: South America
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report
• South America Skincare market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise Skincare market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report:
• Brazil
• Argentina
• Colombia

By Category
• Facial care
• Body Care
• Lip Care

By Facial care
• Face cream
• Face Wash and Cleanser
• Sun Care (Sunscreen (SPF) Products)
• Facial Masks (sheet mask, Leave in & wash off)
• Toners
• Serums
• Shaving Lotions & Creams
• Others (Exfoliators, Eye Creams, scrub, bleach)

By Body care
• Body Lotions
• Body wash
• Others (Body Oil, Body Powder)

By Lip care
• Lip Balms
• Lip Scrubs
• Lip Masks
• Lip oil
• Others

By Body wash
• Body soap
• Shower gel

By End User
• Men
• Women
• Unisex

By Distribution channel
• Specialist Retail Stores
• Supermarkets/Hypermarkets
• Convenience Stores
• Online Retail Channels
• Other Distribution Channel

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and listing out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third party sources such as press releases, annual report of companies, analyzing the government generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducted trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us we have started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to Skincare industry, government bodies and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






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Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary
2. Research Methodology
2.1. Secondary Research
2.2. Primary Data Collection
2.3. Market Formation & Validation
2.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
3. Market Structure
3.1. Market Considerate
3.2. Assumptions
3.3. Limitations
3.4. Abbreviations
3.5. Sources
3.6. Definitions
4. Economic /Demographic Snapshot
5. Competitive Landscape
5.1. Competitive Dashboard
5.2. Business Strategies Adopted by Key Players
5.3. Key Players Market Positioning Matrix
5.4. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
5.5. Porter's Five Forces
6. Global Skincare Market Outlook
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast, By Geography
6.3. Market Size and Forecast, By Category
6.4. Market Size and Forecast, By End User
6.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
6.6. Market Size and Forecast, By Pricing Trend
6.7. Market Size and Forecast, By Ingredients
7. South America Skincare Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Share By Country
7.3. Market Size and Forecast By Category
7.4. Market Size and Forecast By End User
7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.6. Market Size and Forecast By Pricing Trend
7.7. Brazil Skincare Market Outlook
7.7.1. Market Size By Value
7.7.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.7.3. Market Size and Forecast By End User
7.7.4. Market Size and Forecast By Pricing Trend
7.7.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.8. Argentina Skincare Market Outlook
7.8.1. Market Size By Value
7.8.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.8.3. Market Size and Forecast By End User
7.8.4. Market Size and Forecast By Pricing Trend
7.8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.9. Columbia Skincare Market Outlook
7.9.1. Market Size By Value
7.9.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.9.3. Market Size and Forecast By End User
7.9.4. Market Size and Forecast By Pricing Trend
7.9.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8. Market Dynamics
8.1. Market Drivers
8.2. Challenges
8.3. Opportunity
8.4. Restraints
8.5. Market Trends
8.6. Covid-19 Effect
8.7. Supply chain Analysis
8.8. Policy & Regulatory Framework
8.9. Industry Experts Views
9. Company Profile
9.1. L'Oreal S.A
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Unilever Public Limited Company
9.3. Beiersdorf AG
9.4. The Estee Lauder Companies Inc.
9.5. Johnson & Johnson
9.6. Natura&Co
9.7. Shiseido Company Limited
9.8. Procter & Gamble
9.9. Revlon, Inc.
9.10. Clarins Group
9.11. Oriflame Cosmetics AG
9.12. Kao Corporation
9.13. Coty Inc.
9.14. Colgate-Palmolive Company
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Skincare Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Porter's Five Forces of Global Skincare Market
Figure 6: Global Skincare Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 7: Global Skincare Market Share By Region (2022)
Figure 8: South America Skincare Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 9: South America Skincare Market Share By Country (2022)
Figure 10: Brazil Skincare Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 11: Argentina Skincare Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 12: Columbia Skincare Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)

List of Tables

Table 1: Global Skincare Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion)
Table 2: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 3: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 4: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 5: Global Skincare Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 6: Global Skincare Market Size and Forecast, By Category (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 7: Global Skincare Market Size and Forecast, By End User (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 8: Global Skincare Market Size and Forecast, By Distribution channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 9: Global Skincare Market Size and Forecast, By Pricing Trend (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 10: Global Skincare Market Size and Forecast, By Ingredients (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 11: South America Skincare Market Size and Forecast, By Category (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 12: South America Skincare Market Size and Forecast By End User (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 13: South America Skincare Market Size and Forecast, By Distribution channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 14: South America Skincare Market Size and Forecast By Pricing Trend (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 15: Brazil Skincare Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: Brazil Skincare Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 17:Brazil Skincare Market Size and Forecast By Pricing Trend (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: Brazil Skincare Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: Argentina Skincare Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: Argentina Skincare Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: Argentina Skincare Market Size and Forecast By Pricing Trend (2017, 2022 & 2028F)
Table 22: Argentina Skincare Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 23: Columbia Skincare Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 24: Columbia Skincare Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 25: Colombia Skincare Market Size and Forecast By Pricing Trend (2017, 2022 & 2028F)
Table 26: Colombia Skincare Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 27: Influencing Factors for Global Skincare Market, 2022

 

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