ヨーロッパ眼鏡市場の展望、2028年Europe Eyewear Market Outlook, 2028 ヨーロッパでは、アイウェアは機能的なアクセサリーであるだけでなく、ファッションステートメントでもあると考えられている。ヨーロッパの人々はアイウェアに関して、スタイルと美的感覚を重視します。自分のス... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーヨーロッパでは、アイウェアは機能的なアクセサリーであるだけでなく、ファッションステートメントでもあると考えられている。ヨーロッパの人々はアイウェアに関して、スタイルと美的感覚を重視します。自分のスタイルを反映したり、服装を引き立てたり、全体的な見た目を引き立てたりする眼鏡やサングラスを選ぶこともある。ヨーロッパのアイウェアのトレンドは、クラシックで時代を超越したデザインから、アバンギャルドで最先端のフレームまで、幅広いスタイルを包含していることが多い。グッチオ・グッチ(Guccio Gucci S.p.A.)、プラダ(Prada S.p.A.)、トム・フォード(TOM FORD)、クリスチャン・ディオール(Christian Dior)など、著名なファッションブランドの拠点であり、豊かな市場を提供している。さらに、EU諸国ではサングラスやアイウェア製品は個人用保護具(PPE)とみなされ、サプライヤーは指令の遵守を義務付けられているため、市場は高度に規制されている。高級アイケア製品への嗜好、眼疾患に対する意識の高まり、高価なサングラスを購入する手ごろな価格の増加は、ドイツ、フランス、イギリスなどの欧州諸国における市場を牽引すると予想される。メガネや魅力的なフレームを着用する傾向の高まりは、欧州での市場拡大を促進すると予想される。ヨーロッパではファッションとデザインの伝統が強いため、ファッショナブルで高品質なアイウェアビジネスが発展している。さらに、この地域にはLuxottica、Essilor、Safiloといったアイウェア業界の大手企業が存在することも、アイウェア市場の成長を後押ししている。Innovative Eyewear, Inc.のLucydLyteオーディオ・アイウェア・プラットフォームの最新版であるLucydLyte 2.0は2023年2月に発売され、現在Lucyd.co.で購入可能である。同社はこの製品を世界中の様々な小売店を通じて販売する意向で、Lucyd、Nautica、Eddie Bauerなどの有名ブランドと提携している。Bonafide Research社の調査レポート「Europe Eyewear market Outlook, 2028」によると、同市場は2023年から28年にかけて90億米ドルの市場規模を拡大すると予測されている。欧州の市場は、主に大衆の間での眼疾患の有病率の増加によって牽引されている。これに伴い、この地域全体で近視を患う人の数が大幅に増加しており、市場に明るい見通しが生まれている。さらに、持続可能な開発への注目が高まる中、市場の大手企業は再生プラスチックを使用した眼鏡の製造に多額の投資を行っており、大衆の間で注目を集めている。市場成長を促進するその他の要因としては、既存の消費者層を拡大するための有名人の推薦のような積極的なマーケティング戦略の普及、革新的なパッケージング・ソリューション、高い平均所得水準、改良された製品バリエーションを市場に導入するために主要企業が行っている研究開発(R&D)活動などが挙げられる。欧州アイウェア市場は、有害な紫外線や汚染からの目の保護に対する意識の高まりと需要により、今後数年間で拡大すると予想される。さらに、革新的な製造技術の進歩により、長持ちし、軽量で魅力的な眼鏡の製造が可能になり、欧州の眼鏡セクターを前進させている。ヨーロッパでは人口の高齢化が進んでおり、老眼や緑内障といった視力に関連する問題にますますかかりやすくなっている。その結果、アイウェアの需要は拡大している。ファッションやライフスタイルのトレンドの高まりも、ファッションを主張する方法として、ヨーロッパにおけるデザイナーズ・アイウェアの需要を高めている。それ以外にも、リモートワークの増加傾向やスクリーン使用の増加により、ヨーロッパではブルーライト遮断メガネのニーズが急増している。その結果、多くの眼鏡メーカーがそのような眼鏡を顧客に提供している。 さらに、ヨーロッパでは眼鏡のカスタマイズがトレンドとなっており、顧客は自分のニーズに基づいて眼鏡の形状、デザイン、サイズを選ぶことができる。ヨーロッパでは、フィットネス目標を追跡したりGPSナビゲーションを提供したりするのに役立つ可能性があるため、メガネにテクノロジーを使用することが人気となっている。さらに、バーチャル試着技術の出現により、顧客は自宅にいながらメガネを試着できるようになった。欧州の多くの眼鏡企業は、新市場を開拓するために新市場への進出を拡大している。これに伴い、この地域全体で近視に悩む人の数がかなり増加しており、ヨーロッパ市場にとって明るい展望が生まれている。女性社会は、特にトレンディなブランド眼鏡にとって主要な市場である。働く女性の増加と女性の経済的自立が、女性のアイウェア製品採用を促進する主な要因となっている。アイウェア市場の需要を高めているその他の要因は、生活水準の上昇である。可処分所得の明確な上昇が、生活水準を向上させる高品質のアイウェア製品の購入を促している。環境の持続可能性は消費者にとって重要な関心事となっており、アイウェア業界も例外ではない。ヨーロッパの多くの消費者は現在、持続可能な素材から作られ、環境に配慮した製造工程で生産された、環境に優しいアイウエアを求めている。その結果、再生プラスチックやバイオ素材、木材を使用したフレームなど、サステナブルなアイウェアの需要が高まっている。また、一部のアイウェアブランドは循環型経済の原則を採用し、廃棄物を減らし持続可能性を促進するために、引き取りプログラムやリサイクルイニシアチブを提供している。 報告書によると、欧州市場はドイツ、イギリス、フランス、スペイン、イタリア、ロシアに区分される。中でもドイツが2022年の市場をリードしており、フランスがこれに続いている。ドイツは、アイウェアを含む様々な産業において厳しい品質基準と規制を設けていることで知られている。ドイツで販売される眼鏡製品は、厳格な品質検査と安全基準の遵守の対象となっており、消費者が高品質で信頼性の高い眼鏡製品を入手できるようにしている。ドイツの眼鏡メーカーは、その精密な技術と職人技で有名である。ドイツ製アイウェアは、優れた職人技、細部へのこだわり、耐久性といったイメージがあり、プレミアム品質の製品を重視する消費者に好まれる。また、ドイツのアイウェア市場は絶え間ない革新と技術の進歩が特徴である。ドイツの眼鏡メーカーは研究開発に投資し、アンチグレアコーティング、フォトクロミックレンズ、スマートグラスなどの最先端技術を製品に導入し、消費者の進化するニーズと嗜好に対応している。しかし、イギリスでは個人消費の増加に伴い、ハイエンドで良質な眼鏡やレンズの需要が高まると予測されている。同国の眼鏡メーカーは、現在の市場動向を踏まえ、顧客が製品を購入する前にバーチャル・トライアルを提供しようと躍起になっている。このように、地域のプレーヤーは、現在のプレミアムトレンドに触発され、サービスを再設計している。 報告書によると、市場はメガネ、サングラス、コンタクトレンズ、その他を含む様々な製品タイプに区分される。その中でも、メガネ部門が2022年の市場をリードしている。アイウェアは、有害な放射線から目を保護し、視力を向上させ、個人の全体的な外観を向上させるように設計された矯正または保護装置である。女性人口は、特にスタイリッシュでブランドのアイウェアにとって重要な市場となっている。働く女性の増加と女性の経済的自立が、女性が眼鏡製品を採用する主な原動力となっている。生活水準の向上もアイウエアの需要を押し上げている。可処分所得が明らかに上昇したことで、人々は生活水準を向上させる高品質のメガネ製品を購入するようになった。一方、スマートフォン、タブレット、ノートパソコンなどのデジタル機器を長時間使用するようになったことで、ブルーライトをカットするレンズの需要が急増している。これらのレンズは、眼精疲労、疲労、睡眠パターンの乱れなど、スクリーンから発せられるブルーライトの有害な影響を軽減するように設計されている。ブルーライトカットレンズはヨーロッパで大きな人気を得ており、デジタル時代における目の保護に対するニーズの高まりに応えるため、多くのアイウェアブランドが製品に取り入れている。ヨーロッパでは、消費者の間で目の健康の重要性に対する意識が高まっている。高齢化社会の到来とデジタル機器の普及に伴い、消費者は目を保護し、目の健康を維持しようという意識が高まっている。そのため、視力矯正だけでなく、UVカットやアンチグレアコーティングなどの機能を備えたアイウェアへの需要が高まっている。現在、多くのアイウェアブランドは、眼精疲労の軽減や有害な紫外線からの保護など、製品の健康上のメリットを訴求することに力を入れている。 2022年には専門店部門が欧州市場全体を支配すると予想されるが、オンライン販売チャネル部門は2023年から28年にかけて年平均成長率7%以上で成長している。Eコマースは、ヨーロッパにおける消費者のアイウエアの購入方法を一変させた。オンライン販売チャネルは消費者に便利でパーソナライズされたショッピング体験を提供し、大きな支持を得ている。多くのアイウェア・ブランドがオンライン上でカスタマイズ・オプションを提供し、顧客が好みに応じてフレーム・スタイル、レンズ・タイプ、コーティングを選択できるようになっている。また、消費者がオンラインでさまざまなアイウエア・スタイルを試せるバーチャル試着ツールの人気も高まっている。このトレンドは、オンラインショッピングに対する消費者行動の変化と、ヨーロッパにおけるパーソナライズされたアイウェアオプションに対する需要の高まりを反映している。既存のアイウェアブランドが引き続き市場を支配している一方で、ヨーロッパではニッチな独立系アイウェアブランドの台頭が目立っている。これらのブランドはユニークで個性的なデザインを提供し、ハンドメイドや限定生産であることも多く、アイウェアに個性や独自性を求める消費者に応えている。ニッチで独立したアイウェア・ブランドの多くは、品質、職人技、ユニークな素材に重点を置き、消費者に差別化されたパーソナライズされたアイウェア体験を提供している。また、デジタル技術はアイウエア・フレームのデザイン・製造方法を一変させた。コンピューター支援設計(CAD)ソフトウェアにより、デザイナーは複雑でカスタマイズされたフレームデザインを正確に作成できるようになった。その結果、多様な消費者の嗜好に応える幅広いフレームスタイル、形状、素材が利用できるようになった。3Dプリンティングのようなデジタル製造技術もアイウエア業界に浸透し、より迅速なプロトタイピング、カスタマイズ、無駄の削減が可能になった。これにより、フレームのデザインや製造工程における革新性と柔軟性が高まっている。 デジタル技術は、アイウェア業界における膨大なデータの収集と分析を可能にし、パーソナライズされたデータ主導のマーケティング戦略につながっている。ブランドは消費者の嗜好、閲覧行動、購入履歴などのデータを収集し、パーソナライズされた推奨、プロモーション、割引を提供できるようになった。これにより、消費者はブランドとの結びつきをより強く感じ、自分の嗜好に基づいたオーダーメイドの推奨を受けられるため、顧客エンゲージメントとロイヤルティが向上した。デジタル技術は、特にヨーロッパの遠隔地や十分なサービスを受けていない地域における、遠隔眼科医療や遠隔医療サービスを促進した。遠隔医療プラットフォームにより、消費者は検眼医や眼科医とバーチャルな診察を受けることができ、物理的にクリニックを訪れることなく視力ケアサービスや処方を受けることができる。遠隔眼科医療は、物理的な眼科医療サービスへのアクセスが制限されているCOVID-19パンデミック時に特に関連性が高まっている。これにより、眼科医療サービスへのアクセスが拡大し、消費者の全体的な健康状態が改善されました。ソーシャルメディアもアイウェア業界では強力なマーケティングツールとなっており、ブランドはインスタグラム、フェイスブック、ユーチューブなどのプラットフォームを活用して製品を紹介し、消費者と関わり、インフルエンサーと協力している。インフルエンサーマーケティングが注目されるようになり、アイウェアブランドはインフルエンサーや有名人と提携することで、製品を宣伝し、より多くの人々にリーチしている。ソーシャルメディアはまた、消費者生成コンテンツのプラットフォームにもなっており、消費者は自分のアイウェア体験、レビュー、おすすめを共有し、他の人の購買決定に影響を与えている。 価格帯別では、2022年には中価格帯が40%以上のシェアを占め、市場を支配する。中価格帯のアイウエアは通常、良質でスタイリッシュなデザインを提供し、価格も控えめであるため、より多くの消費者層が利用しやすい。ミッドレンジ・アイウェアの価格設定は、ブランド、スタイル、機能によって、50ユーロから300ユーロ程度と幅がある。しかし、ヨーロッパでは、特にフランス、イタリア、イギリスなど、可処分所得が高く、ファッション文化の強い国々において、プレミアムで高級なアイウェア製品に対する大きな需要がある。これらの市場の消費者は、優れた職人技、革新的な機能、高級ブランドの魅力を提供する高品質なデザイナーズ・アイウェアへの投資を厭わない。プレミアムでラグジュアリーなアイウェアの価格は、ブランド、使用する素材、デザインの美しさによって、数百ユーロから数千ユーロの幅がある。また、ヨーロッパ市場では、特定のニーズや嗜好に応えるニッチで高級なアイウェア製品の需要も高まっている。これには、スポーツ用アイウェア、特殊レンズ、カスタムメイドフレームなどのアイウェア製品が含まれ、これらの製品は、そのユニークな特徴と限られた入手可能性により、より高い価格設定が要求される場合がある。 最近の製品発表 - グッチは2021年に「グッチ リンク トゥ ラブ」アイウェアコレクションを発表し、ロマンティックでヴィンテージ風のデザインのサングラスや眼鏡フレームを揃えた。同コレクションには、ハート型のフレーム、パールのアクセント、複雑なメタルワークなどが含まれ、ファッションに敏感な人々にユニークでスタイリッシュなアイウェアの選択肢を提供した。 - バーバリーは2021年、モダンでミニマルなデザインのサングラス「Burberry BE4409」を発表した。このサングラスはスクエアシェイプで、厚みのあるアセテートフレームにメタルアクセントが施され、テンプルにはバーバリーのシグネチャーであるチェック柄があしらわれている。 - プラダは2020年に「プラダ・ウルトラヴォックス」アイウェア・コレクションを発表し、レトロ調のデザインでオーバーサイズで大胆なサングラスを特徴とした。このコレクションは、幾何学的なフレーム、グラデーションレンズ、ユニークな色の組み合わせが特徴で、流行に敏感な人々にステートメントメイキングでグラマラスなアイウェアの選択肢を提供した。 - クロエは2020年に「クロエ・デイジー」アイウェア・コレクションを発表し、フェミニンで遊び心のあるデザインのサングラスやオプティカルフレームを揃えた。このコレクションには、丸いフレーム、花の形をしたテンプル、パステルカラーのオプションが含まれ、クロエファンにシックで気まぐれなアイウェアの選択肢を提供した。 - フェンディは2020年、近未来的でアバンギャルドなデザインのサングラス「フェンディ・ソーラー・ドリーム」アイウェア・コレクションを発表。シールドフレーム、ミラーレンズ、幾何学的なシェイプなど、フェンディのアイウェアに対する革新的で大胆なアプローチを表現した。 レポート掲載企業 EssilorLuxottica、Johnson & Johnson, Inc.、Safilo Group S.P.A.、Bausch Health Companies Inc.、The Cooper Companies Inc.、Fielmann AG、De Rigo Spa、Marchon Eyewear, Inc.、Kering Eyewear、Charmant Group、Hoya Corporation、Rodenstock GmbH、Silhouette Group 本レポートの考察 - 地域ヨーロッパ - 歴史的な年2017 - 基準年2022 - 推定年2023 - 予測年2028 本レポートでカバーされている側面 - 欧州のアイウェア市場、その価値とセグメント別予測 - 国別アイウェア市場分析 - 現在進行中のトレンドと開発 - 注目企業 - 戦略的提言 レポート対象国 - ドイツ - イギリス - フランス - スペイン - イタリア - ロシア 製品タイプ別 - メガネ - サングラス - コンタクトレンズ - その他の製品タイプ(アイケア) 流通チャネル別 - ハイパーマーケット・スーパーマーケット - 専門店(眼鏡店) - フランチャイズ/直営店 - オンラインストア - その他(病院・クリニック) 性別 - 男性 - 女性 - ユニセックス - キッズ 価格帯別 - プレミアム - ミディアム - ロー レポートのアプローチ 本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析などの第三者情報源からなる。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要なプレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーや販売業者と取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。 対象読者 本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、アイウェア業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、この業界に関する競合知識を高めることもできます。 目次Table of Contents1. Executive Summary 2. Research Methodology 2.1. Secondary Research 2.2. Primary Data Collection 2.3. Market Formation & Validation 2.4. Report Writing, Quality Check & Delivery 3. Market Structure 3.1. Market Considerate 3.2. Assumptions 3.3. Limitations 3.4. Abbreviations 3.5. Sources 3.6. Definitions 4. Economic /Demographic Snapshot 5. Competitive Landscape 5.1. Competitive Dashboard 5.2. Business Strategies Adopted by Key Players 5.3. Key Players Market Positioning Matrix 5.4. Consolidated SWOT Analysis of Key Players 5.5. Porter's Five Forces 6. Global Eyewear Market Outlook 6.1. Market Size By Value 6.2. Market Size and Forecast, By Geography 6.3. Market Size and Forecast, By Product 6.4. Market Size and Forecast, By Distribution channel 6.5. Market Size and Forecast, By Gender 6.6. Market Size and Forecast, By Price Range 7. Europe Eyewear Market Outlook 7.1. Market Size By Value 7.2. Market Share By Country 7.3. Market Size and Forecast By Product 7.4. Market Size and Forecast By Distribution channel 7.5. Market Size and Forecast By Gender 7.6. Market Size and Forecast By Price Range 7.7. Germany Eyewear Market Outlook 7.7.1. Market Size By Value 7.7.2. Market Size and Forecast By Product 7.7.3. Market Size and Forecast By Distribution channel 7.7.4. Market Size and Forecast By Gender 7.7.5. Market Size and Forecast By Price Range 7.8. UK Eyewear Market Outlook 7.8.1. Market Size By Value 7.8.2. Market Size and Forecast By Product 7.8.3. Market Size and Forecast By Distribution channel 7.8.4. Market Size and Forecast By Gender 7.8.5. Market Size and Forecast By Price Range 7.9. France Eyewear Market Outlook 7.9.1. Market Size By Value 7.9.2. Market Size and Forecast By Product 7.9.3. Market Size and Forecast By Distribution channel 7.9.4. Market Size and Forecast By Gender 7.9.5. Market Size and Forecast By Price Range 7.10. Italy Eyewear Market Outlook 7.10.1. Market Size By Value 7.10.2. Market Size and Forecast By Product 7.10.3. Market Size and Forecast By Distribution channel 7.10.4. Market Size and Forecast By Gender 7.10.5. Market Size and Forecast By Price Range 7.11. Spain Eyewear Market Outlook 7.11.1. Market Size By Value 7.11.2. Market Size and Forecast By Product 7.11.3. Market Size and Forecast By Distribution channel 7.11.4. Market Size and Forecast By Gender 7.11.5. Market Size and Forecast By Price Range 7.12. Russia Eyewear Market Outlook 7.12.1. Market Size By Value 7.12.2. Market Size and Forecast By Product 7.12.3. Market Size and Forecast By Distribution channel 7.12.4. Market Size and Forecast By Gender 7.12.5. Market Size and Forecast By Price Range 8. Market Dynamics 8.1. Market Drivers 8.2. Challenges 8.3. Opportunity 8.4. Restraints 8.5. Market Trends 8.6. Covid-19 Effect 8.7. Supply chain Analysis 8.8. Policy & Regulatory Framework 8.9. Industry Experts Views 9. Company Profile 9.1. EssilorLuxottica 9.1.1. Company Snapshot 9.1.2. Company Overview 9.1.3. Financial Highlights 9.1.4. Geographic Insights 9.1.5. Business Segment & Performance 9.1.6. Product Portfolio 9.1.7. Key Executives 9.1.8. Strategic Moves & Developments 9.2. Johnson & Johnson, Inc 9.3. Safilo Group S.P.A. 9.4. Bausch Health Companies Inc 9.5. The Cooper Companies Inc 9.6. Fielmann AG 9.7. De Rigo Spa 9.8. Marchon Eyewear, Inc 9.9. Kering Eyewear 9.10. Charmant Group 9.11. Hoya Corporation 9.12. Rodenstock GmbH 9.13. Silhouette Group 9.14. Zeiss Group 10. Strategic Recommendations 11. Annexure 11.1. FAQ`s 11.2. Notes 11.3. Related Reports 12. Disclaimer List of Figures Figure 1: Global Eyewear Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028 Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028 Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028 Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022 Figure 5: Porter's Five Forces of Global Eyewear Market Figure 6: Global Eyewear Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 7: Global Eyewear Market Share By Region (2022) Figure 8: Europe Eyewear Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 9: Europe Eyewear Market Share By Country (2022) Figure 10: Germany Eyewear Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 11: UK Eyewear Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 12: France Eyewear Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 13: Italy Eyewear Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 14: Spain Eyewear Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 15: Russia Eyewear Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) List of Tables Table 1: Global Eyewear Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion) Table 2: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020 Table 3: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020 Table 4: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars Table 5: Global Eyewear Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 6: Global Eyewear Market Size and Forecast, By Product (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 7: Global Eyewear Market Size and Forecast, By Distribution channel (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 8: Global Eyewear Market Size and Forecast, By Gender (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 9: Global Eyewear Market Size and Forecast, By Price Range (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 10: Europe Eyewear Market Size and Forecast By Product (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 11: Europe Eyewear Market Size and Forecast By Distribution channel (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 12: Europe Eyewear Market Size and Forecast By Gender (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 13: Europe Eyewear Market Size and Forecast By Price Range (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 14: Germany Eyewear Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F) Table 15: Germany Eyewear Market Size and Forecast By Distribution channel (2017, 2022 & 2028F) Table 16: Germany Eyewear Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F) Table 17: Germany Eyewear Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 18: UK Eyewear Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F) Table 19: UK Eyewear Market Size and Forecast By Distribution channel (2017, 2022 & 2028F) Table 20: UK Eyewear Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F) Table 21: UK Eyewear Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 22: France Eyewear Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F) Table 23: France Eyewear Market Size and Forecast By Distribution channel (2017, 2022 & 2028F) Table 24: France Eyewear Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F) Table 25: France Eyewear Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 26: Italy Eyewear Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F) Table 27: Italy Eyewear Market Size and Forecast By Distribution channel (2017, 2022 & 2028F) Table 28: Italy Eyewear Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F) Table 29: Italy Eyewear Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 30: Spain Eyewear Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F) Table 31: Spain Eyewear Market Size and Forecast By Distribution channel (2017, 2022 & 2028F) Table 32: Spain Eyewear Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F) Table 33: Spain Eyewear Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 34: Russia Eyewear Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F) Table 35: Russia Eyewear Market Size and Forecast By Distribution channel (2017, 2022 & 2028F) Table 36: Russia Eyewear Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F) Table 37: Russia Eyewear Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 38: Influencing Factors for Global Eyewear Market, 2022
SummaryEyewear is considered not just a functional accessory but also a fashion statement in Europe. Europeans often place a high emphasis on style and aesthetics when it comes to eyewear. They may opt for eyeglasses or sunglasses that reflect their personal style, complement their outfit, or enhance their overall appearance. European eyewear trends often encompass a wide range of styles, from classic and timeless designs to avant-garde and cutting-edge frames. The region is a hub for prominent fashion labels such as Guccio Gucci S.p.A., Prada S.p.A., TOM FORD, and Christian Dior, providing a rich market place. Moreover, the market is highly regulated, as sunglasses and eyewear products are considered personal protective equipment (PPE) in EU countries, mandating the suppliers to adhere to the directives. Preference for premium eye care products, increased awareness of ocular illnesses, and increasing affordability to purchase expensive sunglasses are expected to drive the market in European countries such as Germany, France, the United Kingdom, and others. The growing trend of wearing spectacles and attractive frames is expected to drive market expansion in Europe. The strong fashion and design tradition in Europe leads to the development of fashionable and high-quality eyewear businesses. Furthermore, the presence of major eyewear industry players such as Luxottica, Essilor, and Safilo in the region drives the growth of the eyewear market. The LucydLyte 2.0, the most recent iteration of Innovative Eyewear, Inc.'s LucydLyte audio eyewear platform, was released in February 2023 and is currently available for purchase on Lucyd.co. The revised product range features a number of enhancements and may be tailored to any optical prescription. The company intends to distribute the product through a variety of retailers throughout the world and is affiliated with well-known brands such as Lucyd, Nautica, and Eddie Bauer. Table of ContentsTable of Contents1. Executive Summary 2. Research Methodology 2.1. Secondary Research 2.2. Primary Data Collection 2.3. Market Formation & Validation 2.4. Report Writing, Quality Check & Delivery 3. Market Structure 3.1. Market Considerate 3.2. Assumptions 3.3. Limitations 3.4. Abbreviations 3.5. Sources 3.6. Definitions 4. Economic /Demographic Snapshot 5. Competitive Landscape 5.1. Competitive Dashboard 5.2. Business Strategies Adopted by Key Players 5.3. Key Players Market Positioning Matrix 5.4. Consolidated SWOT Analysis of Key Players 5.5. Porter's Five Forces 6. Global Eyewear Market Outlook 6.1. Market Size By Value 6.2. Market Size and Forecast, By Geography 6.3. Market Size and Forecast, By Product 6.4. Market Size and Forecast, By Distribution channel 6.5. Market Size and Forecast, By Gender 6.6. Market Size and Forecast, By Price Range 7. Europe Eyewear Market Outlook 7.1. Market Size By Value 7.2. Market Share By Country 7.3. Market Size and Forecast By Product 7.4. Market Size and Forecast By Distribution channel 7.5. Market Size and Forecast By Gender 7.6. Market Size and Forecast By Price Range 7.7. Germany Eyewear Market Outlook 7.7.1. Market Size By Value 7.7.2. Market Size and Forecast By Product 7.7.3. Market Size and Forecast By Distribution channel 7.7.4. Market Size and Forecast By Gender 7.7.5. Market Size and Forecast By Price Range 7.8. UK Eyewear Market Outlook 7.8.1. Market Size By Value 7.8.2. Market Size and Forecast By Product 7.8.3. Market Size and Forecast By Distribution channel 7.8.4. Market Size and Forecast By Gender 7.8.5. Market Size and Forecast By Price Range 7.9. France Eyewear Market Outlook 7.9.1. Market Size By Value 7.9.2. Market Size and Forecast By Product 7.9.3. Market Size and Forecast By Distribution channel 7.9.4. Market Size and Forecast By Gender 7.9.5. Market Size and Forecast By Price Range 7.10. Italy Eyewear Market Outlook 7.10.1. Market Size By Value 7.10.2. Market Size and Forecast By Product 7.10.3. Market Size and Forecast By Distribution channel 7.10.4. Market Size and Forecast By Gender 7.10.5. Market Size and Forecast By Price Range 7.11. Spain Eyewear Market Outlook 7.11.1. Market Size By Value 7.11.2. Market Size and Forecast By Product 7.11.3. Market Size and Forecast By Distribution channel 7.11.4. Market Size and Forecast By Gender 7.11.5. Market Size and Forecast By Price Range 7.12. Russia Eyewear Market Outlook 7.12.1. Market Size By Value 7.12.2. Market Size and Forecast By Product 7.12.3. Market Size and Forecast By Distribution channel 7.12.4. Market Size and Forecast By Gender 7.12.5. Market Size and Forecast By Price Range 8. Market Dynamics 8.1. Market Drivers 8.2. Challenges 8.3. Opportunity 8.4. Restraints 8.5. Market Trends 8.6. Covid-19 Effect 8.7. Supply chain Analysis 8.8. Policy & Regulatory Framework 8.9. Industry Experts Views 9. Company Profile 9.1. EssilorLuxottica 9.1.1. Company Snapshot 9.1.2. Company Overview 9.1.3. Financial Highlights 9.1.4. Geographic Insights 9.1.5. Business Segment & Performance 9.1.6. Product Portfolio 9.1.7. Key Executives 9.1.8. Strategic Moves & Developments 9.2. Johnson & Johnson, Inc 9.3. Safilo Group S.P.A. 9.4. Bausch Health Companies Inc 9.5. The Cooper Companies Inc 9.6. Fielmann AG 9.7. De Rigo Spa 9.8. Marchon Eyewear, Inc 9.9. Kering Eyewear 9.10. Charmant Group 9.11. Hoya Corporation 9.12. Rodenstock GmbH 9.13. Silhouette Group 9.14. Zeiss Group 10. Strategic Recommendations 11. Annexure 11.1. FAQ`s 11.2. Notes 11.3. Related Reports 12. Disclaimer List of Figures Figure 1: Global Eyewear Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028 Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028 Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028 Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022 Figure 5: Porter's Five Forces of Global Eyewear Market Figure 6: Global Eyewear Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 7: Global Eyewear Market Share By Region (2022) Figure 8: Europe Eyewear Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 9: Europe Eyewear Market Share By Country (2022) Figure 10: Germany Eyewear Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 11: UK Eyewear Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 12: France Eyewear Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 13: Italy Eyewear Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 14: Spain Eyewear Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 15: Russia Eyewear Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) List of Tables Table 1: Global Eyewear Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion) Table 2: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020 Table 3: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020 Table 4: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars Table 5: Global Eyewear Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 6: Global Eyewear Market Size and Forecast, By Product (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 7: Global Eyewear Market Size and Forecast, By Distribution channel (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 8: Global Eyewear Market Size and Forecast, By Gender (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 9: Global Eyewear Market Size and Forecast, By Price Range (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 10: Europe Eyewear Market Size and Forecast By Product (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 11: Europe Eyewear Market Size and Forecast By Distribution channel (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 12: Europe Eyewear Market Size and Forecast By Gender (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 13: Europe Eyewear Market Size and Forecast By Price Range (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 14: Germany Eyewear Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F) Table 15: Germany Eyewear Market Size and Forecast By Distribution channel (2017, 2022 & 2028F) Table 16: Germany Eyewear Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F) Table 17: Germany Eyewear Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 18: UK Eyewear Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F) Table 19: UK Eyewear Market Size and Forecast By Distribution channel (2017, 2022 & 2028F) Table 20: UK Eyewear Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F) Table 21: UK Eyewear Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 22: France Eyewear Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F) Table 23: France Eyewear Market Size and Forecast By Distribution channel (2017, 2022 & 2028F) Table 24: France Eyewear Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F) Table 25: France Eyewear Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 26: Italy Eyewear Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F) Table 27: Italy Eyewear Market Size and Forecast By Distribution channel (2017, 2022 & 2028F) Table 28: Italy Eyewear Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F) Table 29: Italy Eyewear Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 30: Spain Eyewear Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F) Table 31: Spain Eyewear Market Size and Forecast By Distribution channel (2017, 2022 & 2028F) Table 32: Spain Eyewear Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F) Table 33: Spain Eyewear Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 34: Russia Eyewear Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F) Table 35: Russia Eyewear Market Size and Forecast By Distribution channel (2017, 2022 & 2028F) Table 36: Russia Eyewear Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F) Table 37: Russia Eyewear Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 38: Influencing Factors for Global Eyewear Market, 2022
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社のConsumer Goods & Services 分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(eyewear)の最新刊レポート
よくあるご質問Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |