アジア太平洋地域の男性用グルーミング市場の展望、2028年Asia-Pacific Men's Grooming Market Outlook, 2028 アジア太平洋地域は、2028年末までに市場シェア第2位になると予想されている。これは、中国、日本、インドなどの国々における急速な都市化と同様に、グルーミング製品に対する意識の高まりによるものである。アジ... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーアジア太平洋地域は、2028年末までに市場シェア第2位になると予想されている。これは、中国、日本、インドなどの国々における急速な都市化と同様に、グルーミング製品に対する意識の高まりによるものである。アジア太平洋地域の都市部には若い男性が多く、可処分所得が高い。こうした顧客は、ペディキュアやフェイシャルを楽しみ、アロマセラピーを利用し、衣服に多額のお金を費やす。男性用グルーミング製品は、都市化の進展と個人主義への傾向の高まりにより、同地域で大きく成長すると予想される。グルーミング製品は、個人の衛生と外見を保つのに役立つ。男性の身だしなみは近年、身だしなみ、服装、美容に重点を置くように変化している。以前は、男性の身だしなみといえば、シェービングクリーム、デオドラント、アフターシェーブコロン、シャンプーくらいしかなかった。しかし、ファッションの個性化が進むにつれ、男性のためのさまざまな商品が開発されるようになった。Bonafide社の調査レポート「アジア太平洋地域のメンズグルーミング市場の展望、2028年」によると、市場は予測期間中に年平均成長率8.72%で成長すると予測されている。アジア太平洋地域は、若く、都会的で、ファッションに敏感な男性の人口が増加し、グルーミング製品やパーソナルケアへの関心が高まっているためである。こうした人口動態の変化により、シェービングクリーム、スキンケア製品、ヘアケア製品、フレグランスを含む男性用グルーミング製品の需要が急増している。男性消費者のイメージ意識の高まりが、アジア太平洋地域の男性用グルーミング製品市場の成長に拍車をかけている。さらに、製品ポートフォリオを拡大するため、大手企業は魅力的なパッケージを備えた革新的な製品の発売に注力している。これらの企業はまた、売上を伸ばすために魅力的なキャンペーンに投資している。さらに、メトロセクシャル文化の台頭や、フェイスブック、インスタグラム、ユーチューブといったソーシャルメディア・プラットフォームの強い影響力が、市場の成長を後押ししている。さらに、急速な都市化とオンライン・ショッピング・プラットフォームへの依存度が高まっていることも、市場成長を後押ししている。 製品タイプに基づき、市場はスキンケア、ヘアケア、シェービングケア、トイレタリー、フレグランス、その他に区分される。フレグランス分野は、パーソナルグルーミングのトレンドの高まりと高級でエキゾチックなフレグランスへの需要の高まりが相まって市場を支配しており、これが市場成長を牽引している。予測期間中、スキンケア市場のシェアは20.65%で、CAGR 10.74%という著しい成長が見込まれている。アジア太平洋地域は高温多湿な気候の地域が多く、ニキビ、脂性肌、肌の色むらなどの肌トラブルを引き起こす可能性がある。その結果、こうした問題に対処し、太陽の有害な影響から肌を守るスキンケア製品に対する需要が高まっている。さらに、電子商取引とソーシャルメディアの台頭により、アジア太平洋地域の消費者が男性用スキンケア製品にアクセスし、購入することが容易になった。このため、より多くの男性がさまざまな製品を試し、自分の肌タイプや悩みに最適なものを見つけることができるようになった。 市場は、大衆価格帯とプレミアム価格帯の2つのカテゴリーに分けられる。大衆向け製品は、一般的に手頃な価格で、特に可処分所得が低い新興市場では、より幅広い消費者が手に入れやすいため、価格帯に基づく市場シェアは最大である。さらに、多くの大衆ブランドは技術革新や製品開発にも投資しており、より専門的なグルーミング製品を求める消費者にアピールする新しい処方や成分を導入している。プレミアム・ブランドはマーケティングや広告に多額の投資を行うことが多く、ブランドの認知度を高め、品質や高級感に対する評判を確立するのに役立っている。これによって、名声と独占性を重視する消費者の需要を促進することができる。 流通チャネル別に見ると、市場はハイパーマーケット、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、専門小売店、eコマース、その他に分けられる。アジア太平洋地域のメンズ・グルーミング市場では、コンビニエンスストアが最大の市場シェアを占めている。同地域ではコンビニはどこにでもあり、人目につきやすくアクセスしやすい場所にあることが多い。そのため、大型の小売店やスーパーマーケットへのアクセスが難しい消費者にとっては、便利で利用しやすい選択肢となっている。さらに、コンビニエンスストアは、男性用グルーミング用品を含む幅広い商品を提供しており、多くの消費者にとってワンストップショップとなっている。これは、利便性と時間の節約を重視する多忙な都市部の消費者にとって、特に魅力的である。Eコマース市場は、予測期間中に最も高いCAGRで成長する。同地域におけるインターネットとスマートフォンの急速な普及により、男性用グルーミング製品を含むオンライン・ショッピングが増加している。アジア太平洋地域の消費者はオンライン・ショッピングにますます慣れてきており、これがeコマース・プラットフォームの需要急増につながっている。 アジア太平洋地域では、男性用グルーミング製品はさまざまなチャネルを通じて流通している。イオン、Tesco、Carrefour、Big C、Walmart、Spencer's、Big Bazaar、Reliance Fresh、その他多くのスーパーマーケットやハイパーマーケットが男性用グルーミング製品を販売している。セブン-イレブン、ファミリーマート、ローソン、サークルK、ミニストップなど、多くのコンビニエンスストアが男性用グルーミング用品を販売している。セフォラ(Sephora)、ザ・ボディショップ(The Body Shop)、ワトソンズ(Watsons)、ガーディアン(Guardian)などは、アジア太平洋地域の多くの専門小売店のほんの一例である。Lazada、Shopee、Amazon、楽天、iHerb、Flipkart、Nykaa、Purplle、Myntraはアジア太平洋地域のeコマース・プラットフォームである。 男性消費者層の拡大と経済状況の改善が、中国、インド、日本、韓国、オーストラリア、その他のアジア太平洋地域セグメントを構成する国々における男性用グルーミング製品市場の成長を促す主な要因である。人件費と原材料費が安いため、中国には多くの業者が集まり、費用対効果の高い製造拠点とみなされている。原材料価格の上昇は製品の製造コストに直接影響を及ぼし、その結果、完成品の市場価格が上昇し、APAC地域における市場の進展を阻害する可能性がある。 阻害要因 アジア太平洋地域の一部では、適切なインフラや物流が整っていないため、男性用グルーミング製品を流通させることが困難な場合がある。このため、同地域の特定地域へのグルーミング製品のリーチが制限される可能性がある。さらに、アジア太平洋地域の消費者の多くは価格に敏感であるため、プレミアム男性用グルーミング製品の成長が制限される可能性がある。消費者はプレミアム製品ではなく、より手頃な大衆向け製品にこだわるかもしれない。 発展: - 2021年、ロレアルはアジア太平洋地域で「ハウス99」という新しい男性用グルーミングブランドを立ち上げた。このブランドは、男性にプレミアムなグルーミング製品を提供することに重点を置いており、eコマース・プラットフォームやソーシャルメディアなど、様々なチャネルを通じて販売されている。 - ユニリーバは2021年、アジア太平洋地域でダヴ・ブランドの男性用グルーミング製品の新シリーズを発売した。このシリーズには洗顔、モイスチャライザー、ボディーソープが含まれ、「ナチュラル」で「肌に優しい」製品として販売されている。 - プロクター・アンド・ギャンブルは2021年にジレットブランドで男性用グルーミング製品の新シリーズをアジア太平洋地域で発売した。このシリーズには、カミソリやシェービングフォームなどのシェービング製品に加え、洗顔料やモイスチャライザーなどのスキンケア製品も含まれる。 - 2021年、バイヤスドルフはアジア太平洋地域でニベアメンブランドで男性用グルーミング製品の新シリーズを発売した。このシリーズには洗顔、モイスチャライザー、デオドラントなどの製品が含まれ、"高性能 "で "長持ちする "ことを売りにしている。 - 資生堂は2021年、アジア太平洋地域で「専科」ブランドの新しい男性用グルーミング製品シリーズを発売した。このシリーズには、洗顔、ローション、シャンプーなどのスキンケアとヘアケア製品が含まれ、「肌にやさしく」「癒される」として販売されている。 アジア太平洋地域の男性用グルーミング市場では、新規参入企業が急増している。 香港のGrouphuntは、男性用グルーミング製品のグループ購入プラットフォームを提供する新興企業で、消費者はプレミアム製品を割引価格で入手できる。さらに、SGPomadesはシンガポールを拠点とする新興企業で、ヘアワックス、ひげ用オイル、アフターシェーブバームなどの男性用グルーミング製品を販売している。同社は、"Flagship "というブランドで独自の製品ラインも展開している。さらに、ザ・マン・カンパニーはインドの男性用グルーミング新興企業で、洗顔、ボディーソープ、ひげ用オイル、ヘアジェルなど様々な製品を販売している。同社はオンラインに強く、小売店でも製品を販売している。また、ミスター・グルームはオーストラリアの新興企業で、シェービング用品、髭ケア用品、スキンケアなどの男性用グルーミング製品を販売している。顧客は、同社からグルーミング製品を定期的に配送してもらうよう申し込むこともできる。また、ヘアワックス、ポマード、ヒゲオイルなどの男性用グルーミング製品を販売する日本の新興企業、Shiroもある。同社は、天然成分やオーガニック成分を製品に使用することで、持続可能性を重視している。 本レポートで言及されている企業 Beiersdorf AG、Procter & Gamble Co.ヴィジョングループ、コルゲート・パルモリーブ・カンパニー、花王株式会社、エスティローダー・カンパニーズ・インク、レキットベンキーザー、コティ・インク、エッジウェル、パーソナルケア株式会社、Koninklijke Philips N.V.、ロクシタン・インターナショナルSA、レブロン、ユニリーバPLC、LVMHモエヘネシー・ルイ・ヴィトンSE、ナチュラ・コスメティコスSA(NATURA)、ITCリミテッド、エマミ、ヒマラヤ。 本レポートの考察 - 地理アジア太平洋地域 - 歴史的な年2017 - 基準年2022 - 推定年2023 - 予測年2028 本レポートの対象分野 - アジア太平洋地域のメンズグルーミング市場の金額とセグメント別予測 - 地域別メンズグルーミング市場分析 - 様々な促進要因と課題 - 進行中のトレンドと開発 - 注目企業 - 戦略的提言 レポートの対象となる地域と国 - 中国 - 日本 - インド - オーストラリア - 韓国 製品タイプ別 - スキンケア (アンチエイジング, 洗顔料, 保湿剤, その他) - ヘアケア(シャンプー、コンディショナー、スタイリング剤、その他) - シェービングケア(シェービングジェル、カミソリ&刃、アフターシェーブケア、ローション、スプラッシュ/ジェル、バーム、その他) - トイレタリー(ソープ、シャワー&ウォッシュ) - フレグランス(香水、デオドラント、コロン) - その他 価格帯別 - マス商品 - 従来品 流通シャネル別 - スーパーマーケット/ハイパーマーケット - コンビニエンスストア - 専門店 - Eコマース - その他(薬局、B2B) レポートのアプローチ 本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に参入している企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析などの第三者情報源からなる。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。 対象読者 本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、メンズグルーミング業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。 目次Table of Content1. Executive Summary 2. Market Dynamics 2.1. Market Drivers 2.2. Challenges 2.3. Opportunity 2.4. Restraints 2.5. Market Trends 2.6. Covid-19 Effect 2.7. Supply chain Analysis 2.8. Policy & Regulatory Framework 2.9. Industry Experts Views 3. Research Methodology 3.1. Secondary Research 3.2. Primary Data Collection 3.3. Market Formation & Validation 3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery 4. Market Structure 4.1. Market Considerate 4.2. Assumptions 4.3. Limitations 4.4. Abbreviations 4.5. Sources 4.6. Definitions 5. Economic /Demographic Snapshot 6. Competitive Landscape 6.1. Competitive Dashboard 6.2. Business Strategies Adopted by Key Players 6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022 6.4. Key Players Market Positioning Matrix 6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players 6.6. Porter's Five Forces 7. Global Men’s Grooming Market Outlook 7.1. Market Size By Value 7.2. Market Size and Forecast, By Geography 7.3. Market Size and Forecast, By Product Type 7.4. Market Size and Forecast, By Price Range 7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel 7.6. Market Size and Forecast, By Nature 8. Asia-Pacific Men’s Grooming Market Outlook 8.1. Market Size By Value 8.2. Market Share By Country 8.3. Market Size and Forecast By Product Type 8.4. Market Size and Forecast By Price Range 8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.6. China Men’s Grooming Market Outlook 8.6.1. Market Size By Value 8.6.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.6.3. Market Size and Forecast By Price Range 8.6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.7. Japan Men’s Grooming Market Outlook 8.7.1. Market Size By Value 8.7.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.7.3. Market Size and Forecast By Price Range 8.7.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.8. India Men’s Grooming Market Outlook 8.8.1. Market Size By Value 8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.8.3. Market Size and Forecast By Price Range 8.8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.9. Australia Men’s Grooming Market Outlook 8.9.1. Market Size By Value 8.9.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.9.3. Market Size and Forecast By Price Range 8.9.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.10. South Korea Men’s Grooming Market Outlook 8.10.1. Market Size By Value 8.10.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.10.3. Market Size and Forecast By Price Range 8.10.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel 9. Company Profile 9.1. Beiersdorf AG 9.1.1. Company Snapshot 9.1.2. Company Overview 9.1.3. Financial Highlights 9.1.4. Geographic Insights 9.1.5. Business Segment & Performance 9.1.6. Product Portfolio 9.1.7. Key Executives 9.1.8. Strategic Moves & Developments 9.2. Procter & Gamble Co. 9.3. L'Oréal Groupe 9.4. Shiseido Co., Ltd. 9.5. Vi-john Group 9.6. Kao Corporation 9.7. The Estée Lauder Companies Inc. 9.8. Reckitt Benckiser 9.9. Coty, Inc. 9.10. Edgewell Personal Care Co, 9.11. Koninklijke Philips N.V. 9.12. L’occitane International SA 9.13. Revlon, Inc. 9.14. Unilever PLC 9.15. LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton SE 9.16. Natura Cosmeticos SA (NATURA) 9.17. ITC Limited 9.18. Emami 9.19. Himalaya 9.20. PUIG SL 10. Strategic Recommendations 11. Annexure 11.1. FAQ`s 11.2. Notes 11.3. Related Reports 12. Disclaimer List of Figures Figure 1: Global Men’s Grooming Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028 Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028 Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028 Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022 Figure 5: Market Share insights of key players, 2022 Figure 6: Porter's Five Forces of Global Men’s Grooming Market Figure 7: Global Men’s Grooming Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 8: Global Men’s Grooming Market Share By Region (2022) Figure 9: Asia-Pacific Men’s Grooming Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 10: Asia-Pacific Men’s Grooming Market Share By Country (2022) Figure 11: China Men’s Grooming Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 12: Japan Men’s Grooming Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 13: India Men’s Grooming Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 14: Australia Men’s Grooming Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 15: South Korea Men’s Grooming Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) List of Tables Table 1: Global Men’s Grooming Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion) Table 2: Influencing Factors for Global Men’s Grooming Market, 2022 Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020 Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020 Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars Table 6: Global Men’s Grooming Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 7: Global Men’s Grooming Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 8: Global Men’s Grooming Market Size and Forecast, By Price Range (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 9: Global Men’s Grooming Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 10: Global Men’s Grooming Market Size and Forecast, By Nature (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 11: Asia-Pacific Men’s Grooming Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 12: Asia-Pacific Men’s Grooming Market Size and Forecast By Price Range (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 13: Asia-Pacific Men’s Grooming Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 14: China Men’s Grooming Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F) Table 15: China Men’s Grooming Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 16: China Men’s Grooming Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F) Table 17: Japan Men’s Grooming Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F) Table 18: Japan Men’s Grooming Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 19: Japan Men’s Grooming Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F) Table 20: India Men’s Grooming Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F) Table 21: India Men’s Grooming Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 22: India Men’s Grooming Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F) Table 23: Australia Men’s Grooming Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F) Table 24: Australia Men’s Grooming Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 25: Australia Men’s Grooming Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F) Table 26: South Korea Men’s Grooming Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F) Table 27: South Korea Men’s Grooming Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 28: South Korea Men’s Grooming Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
SummaryThe Asia-Pacific region is expected to be the second-largest region in terms of market share by the end of 2028. This is due to increased awareness of grooming products as well as rapid urbanisation in countries such as China, Japan, and India. The presence of young men in most Asian Pacific urban clusters has a high set of disposable income. These customers enjoy pedicures and facials, use aromatherapy, and spend a lot of money on clothes. Men grooming products are expected to grow significantly in the region, owing to rising urbanisation and a growing trend towards individualism. Grooming products can assist with preserving their personal hygiene and physical appearance. Male grooming has shifted in recent years to place a greater emphasis on personal appearance, attire, and beauty treatments. Previously, the only products available for male grooming were shaving creams, deodorants, aftershave colognes, and shampoos. Nonetheless, as men become more individualistic in terms of fashion development, a wide variety of products have been developed for them. Table of ContentsTable of Content1. Executive Summary 2. Market Dynamics 2.1. Market Drivers 2.2. Challenges 2.3. Opportunity 2.4. Restraints 2.5. Market Trends 2.6. Covid-19 Effect 2.7. Supply chain Analysis 2.8. Policy & Regulatory Framework 2.9. Industry Experts Views 3. Research Methodology 3.1. Secondary Research 3.2. Primary Data Collection 3.3. Market Formation & Validation 3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery 4. Market Structure 4.1. Market Considerate 4.2. Assumptions 4.3. Limitations 4.4. Abbreviations 4.5. Sources 4.6. Definitions 5. Economic /Demographic Snapshot 6. Competitive Landscape 6.1. Competitive Dashboard 6.2. Business Strategies Adopted by Key Players 6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022 6.4. Key Players Market Positioning Matrix 6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players 6.6. Porter's Five Forces 7. Global Men’s Grooming Market Outlook 7.1. Market Size By Value 7.2. Market Size and Forecast, By Geography 7.3. Market Size and Forecast, By Product Type 7.4. Market Size and Forecast, By Price Range 7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel 7.6. Market Size and Forecast, By Nature 8. Asia-Pacific Men’s Grooming Market Outlook 8.1. Market Size By Value 8.2. Market Share By Country 8.3. Market Size and Forecast By Product Type 8.4. Market Size and Forecast By Price Range 8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.6. China Men’s Grooming Market Outlook 8.6.1. Market Size By Value 8.6.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.6.3. Market Size and Forecast By Price Range 8.6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.7. Japan Men’s Grooming Market Outlook 8.7.1. Market Size By Value 8.7.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.7.3. Market Size and Forecast By Price Range 8.7.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.8. India Men’s Grooming Market Outlook 8.8.1. Market Size By Value 8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.8.3. Market Size and Forecast By Price Range 8.8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.9. Australia Men’s Grooming Market Outlook 8.9.1. Market Size By Value 8.9.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.9.3. Market Size and Forecast By Price Range 8.9.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.10. South Korea Men’s Grooming Market Outlook 8.10.1. Market Size By Value 8.10.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.10.3. Market Size and Forecast By Price Range 8.10.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel 9. Company Profile 9.1. Beiersdorf AG 9.1.1. Company Snapshot 9.1.2. Company Overview 9.1.3. Financial Highlights 9.1.4. Geographic Insights 9.1.5. Business Segment & Performance 9.1.6. Product Portfolio 9.1.7. Key Executives 9.1.8. Strategic Moves & Developments 9.2. Procter & Gamble Co. 9.3. L'Oréal Groupe 9.4. Shiseido Co., Ltd. 9.5. Vi-john Group 9.6. Kao Corporation 9.7. The Estée Lauder Companies Inc. 9.8. Reckitt Benckiser 9.9. Coty, Inc. 9.10. Edgewell Personal Care Co, 9.11. Koninklijke Philips N.V. 9.12. L’occitane International SA 9.13. Revlon, Inc. 9.14. Unilever PLC 9.15. LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton SE 9.16. Natura Cosmeticos SA (NATURA) 9.17. ITC Limited 9.18. Emami 9.19. Himalaya 9.20. PUIG SL 10. Strategic Recommendations 11. Annexure 11.1. FAQ`s 11.2. Notes 11.3. Related Reports 12. Disclaimer List of Figures Figure 1: Global Men’s Grooming Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028 Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028 Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028 Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022 Figure 5: Market Share insights of key players, 2022 Figure 6: Porter's Five Forces of Global Men’s Grooming Market Figure 7: Global Men’s Grooming Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 8: Global Men’s Grooming Market Share By Region (2022) Figure 9: Asia-Pacific Men’s Grooming Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 10: Asia-Pacific Men’s Grooming Market Share By Country (2022) Figure 11: China Men’s Grooming Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 12: Japan Men’s Grooming Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 13: India Men’s Grooming Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 14: Australia Men’s Grooming Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 15: South Korea Men’s Grooming Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) List of Tables Table 1: Global Men’s Grooming Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion) Table 2: Influencing Factors for Global Men’s Grooming Market, 2022 Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020 Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020 Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars Table 6: Global Men’s Grooming Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 7: Global Men’s Grooming Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 8: Global Men’s Grooming Market Size and Forecast, By Price Range (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 9: Global Men’s Grooming Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 10: Global Men’s Grooming Market Size and Forecast, By Nature (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 11: Asia-Pacific Men’s Grooming Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 12: Asia-Pacific Men’s Grooming Market Size and Forecast By Price Range (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 13: Asia-Pacific Men’s Grooming Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 14: China Men’s Grooming Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F) Table 15: China Men’s Grooming Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 16: China Men’s Grooming Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F) Table 17: Japan Men’s Grooming Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F) Table 18: Japan Men’s Grooming Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 19: Japan Men’s Grooming Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F) Table 20: India Men’s Grooming Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F) Table 21: India Men’s Grooming Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 22: India Men’s Grooming Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F) Table 23: Australia Men’s Grooming Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F) Table 24: Australia Men’s Grooming Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 25: Australia Men’s Grooming Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F) Table 26: South Korea Men’s Grooming Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F) Table 27: South Korea Men’s Grooming Market Size and Forecast By Price Range (2017, 2022 & 2028F) Table 28: South Korea Men’s Grooming Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社のConsumer Goods & Services 分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(grooming)の最新刊レポート
よくあるご質問Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |