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南米のOTT(Over The Top)市場の展望、2028年


South America Over The Top (OTT) Market Outlook, 2028

南米におけるOTT(Over-The-Top)メディア市場は、インターネット普及率の上昇とオンラインコンテンツ需要の高まりにより、近年成長を続けている。同地域では、ストリーミング・ビデオ、ソーシャルメディア、オン... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年1月31日 US$2,750
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サマリー

南米におけるOTT(Over-The-Top)メディア市場は、インターネット普及率の上昇とオンラインコンテンツ需要の高まりにより、近年成長を続けている。同地域では、ストリーミング・ビデオ、ソーシャルメディア、オンライン・ゲームなどのOTTサービスの利用がますます普及しており、NetflixやAmazon Primeなどの大手企業が市場で強い存在感を示している。しかし、南米のOTT市場も、地域によってはブロードバンドインフラが限られていたり、農村部でのインターネット普及率が低かったり、ローカルコンテンツ制作が不足していたりと、いくつかの課題に直面している。こうした課題にもかかわらず、南米市場はオンライン・コンテンツへの需要が増え続け、インターネット・インフラが改善するにつれて、OTT企業にとって大きな成長機会をもたらしている。さらに、COVID-19の大流行は、南米におけるOTT市場の成長を加速させている。より多くの人々が自宅にとどまり、娯楽や情報をオンライン・コンテンツに頼るようになっているからだ。同地域では中産階級が増加し、可処分所得が増加していることも、OTT企業にとって新規顧客開拓の潜在的なチャンスとなっている。

Bonafide Research社の調査レポート「South America Over The Top Market Outlook, 2028」によると、同市場は2023年から28年にかけて年平均成長率16.08%で成長すると予測されている。南米のデジタルインフラは進化しており、一方でパンデミックによりストリーミングエンターテイメントの需要は猛威を振るっている。同地ではOTT(オーバー・ザ・トップ)分野は比較的発展途上だが、成長の態勢は整っている。このため、初期段階のパブリッシャーと肩を並べる既存のコンテンツ・プロバイダーは、競合他社が根を下ろす前に、活況を呈する南米の地盤に向けて努力を振り向ける必要に迫られている。広告主にとっては、視聴者を多様化するチャンスが到来する。調査結果によると、この地域では現在ネットフリックスが最前線にいる。しかし、国際的な競争相手であるAmazon Prime Video、Disney+、HBO Max、Apple TV+や、大手テレビネットワークや通信会社が所有する現地のストリーミングサービス、Claro Video、Blim TV、Globoplayは、自分たちのケーキの一部をつかむために、それ以上のことをしている。OTT(オーバー・ザ・トップ)プラットフォームとは、インターネット上で直接ビデオストリーミングやデジタルメディアコンテンツを提供するアプリケーションベースのサービスを指す。これにより、ユーザーはスマートフォン、タブレット、スマートテレビなどの電子機器からコンテンツにアクセスすることができる。OTTプラットフォームは、無制限のデータ・ストリーミングを提供し、視聴者が自分の都合に合わせてコンテンツを視聴できるようにする。これに伴い、映画、テレビシリーズ、ドキュメンタリーなどのストリーミングの柔軟性が向上するなど、他にも多くの利点がある。OTTプラットフォームは、娯楽、教育、フィットネスなど、さまざまな目的で各国で利用されている。

報告書によると、市場はブラジル、アルゼンチン、コロンビアの主要3カ国に区分される。中でもブラジルが2022年のシェア72%以上で市場をリードしている。ブラジルのOTT(Over-The-Top)メディア市場は近年急成長しており、エンターテインメントのためにオンライン・ストリーミング・サービスを利用する人が増えている。ブラジルはデジタル・コンテンツへの旺盛な欲求を持つ人口が多く、手頃な価格のスマートフォンの普及も進んでいるため、OTTサービスへの需要が高まっている。Netflix、Amazon Prime Video、Disney+といった企業がブラジルで大きな存在感を示しているほか、GloboplayやTelecineといった地元企業も人気を博している。COVID-19の大流行は、ブラジルでOTTサービスの成長をさらに加速させている。最後に、南米には特有のコンテンツがある。世界中で視聴されているトレンディな番組のほかに、南米人はテレノベラ(テンポが速く、簡潔なメロドラマで知られる特殊なソープオペラ)やスポーツ(主にサッカー)を好む。この市場の成長を利用しようとするコンテンツ・オーナーにとって、このことは注目に値する。

さらに、スマート・デバイスの普及率の上昇とインターネット接続の普及が、この地域におけるOTTプラットフォームの需要を高めている。さらに、メディア・エンターテインメント産業の著しい成長が高品質なメディア・コンテンツの制作を促進し、南米市場の成長を後押ししている。さらに、利便性の向上、接続性の改善、アクセシビリティの向上などを背景に、従来から使用されてきたケーブルテレビや衛星テレビからOTTプラットフォームへと消費者の志向が変化していることも、市場をさらに牽引している。さらに、特にミレニアル世代の間でSVoD(Subscription-Video-on-Demand)プラットフォームの人気が高まっていることも、南米市場の成長を後押ししている。これとは別に、いくつかのOTTサービス・プロバイダーは、ユーザーの嗜好を分析し、カスタマイズされたコンテンツを提供するために、人工知能(AI)の導入に絶えず注力しており、それによって消費者の全体的な体験を向上させている。さらに、さまざまな通信事業者がOTTサービス・プロバイダーと提携し、比較的低価格でユーザーに加入権を提供していることも、予測期間中、南米市場の成長をさらに後押しし続けるだろう。例えば、BB MediaとOTT.Xは2022年8月、南米のOTT市場に関するオンライン・ウェビナーを開催し、同地域のストリーミング・ビジネスとその可能性に関する洞察を披露した。

南米は、世界で最も急成長しているオーバー・ザ・トップ(OTT)市場のひとつです。この地域の成人の65%は現在インターネットに接続しており、OTTメディア消費は急速にインターネットを利用する主な理由となっている。Digital TV Research社の独自調査によると、今後5年間で、OTTの収益は3倍になると予測されている。しかし、この市場の潜在力にもかかわらず、南米でOTTを成功させるには独自のアプローチが必要です。南米最大の経済圏によるストリーミング市場の分布には、ブラジル(47のストリーミング・プラットフォーム)、メキシコ(42のストリーミング・プラットフォーム)、アルゼンチン(48のストリーミング・プラットフォーム)、コロンビア(36のストリーミング・プラットフォーム)、チリ(35のストリーミング・プラットフォーム)が含まれる。

南米では、インターネットに接続している10人のうち9人がスマートフォンを持っており、多くの場合、そのスマートフォンが主要なインターネット機器となっている。つまり、南米の顧客がインターネットにアクセスする方法は、北米の顧客がアクセスする方法とは大きく異なる。例えば、ギャラップ社によると、米国では、スマートフォンユーザーは通常、端末で買い物をするが、その後、デスクトップパソコンで購入を完了する。スマートフォンの普及率がまだ1世帯あたりのデスクトップ利用率を上回っていない同国では、これは理にかなっている。2021年現在、南米のインターネット普及率は約60~65%。しかし、これは国によって異なり、インターネットの普及率が高い国もあれば低い国もある。南米のスマートフォンユーザーの66%は、過去6ヵ月間にスマートフォンから買い物をしたことがある。この地域では、顧客は検索、買い物、長編映画の視聴をすべてスマートフォンで行っている。つまり、モバイル体験は最高品質でなければならないということです。実際、南米では、顧客がデスクトップで十分な体験を得られるかどうかよりも、モバイル体験の優先順位が高いのです。

南米では、OTT(Over-the-Top)メディア分野で複数の新興企業が活動している。代表的なものをいくつか紹介しよう:
- Flow:南米を拠点とするストリーミング・サービスで、映画、テレビ番組、オリジナル・コンテンツなどを幅広く提供している。
- Claro Video:通信会社America Movilが提供する南米を拠点とするストリーミングサービスで、映画、テレビ番組、生活テレビチャンネルを幅広く提供している。
- テレシネ:ブラジルを拠点とするストリーミングサービスで、映画やテレビ番組を幅広く提供している。
- Directv Go:通信会社AT&Tが提供するアルゼンチンベースのストリーミングサービスで、映画、テレビ番組、Lives TVチャンネルを幅広く提供している。
- Cinemark Play:南米最大の映画館チェーンが提供する、南米ベースのストリーミングサービス。

市場に参入している主要企業
Netflix、The Walt Disney Company、Apple、Amazon.com、Paramount Global、Warnermedia Direct、Llc、楽天グループ、Alphabet Inc(Google、Youtube)、Microsoft Corporation、Meta Platforms、Indieflix Gropu Inc、iQIYI、home box office、Tencent

本レポートの対象
- 地域南アメリカ
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートの対象分野
- 南米のOTT(Over The Top)市場:その価値と予測、セグメントとともに
- 国別のOTT(Over The Top)市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- ブラジル
- アルゼンチン
- コロンビア

タイプ別
- AVOD (広告ベースのビデオオンデマンド)
- SVOD (サブスクリプションビデオオンデマンド)
- TVOD(トランザクション型ビデオ・オン・デマンド)
- その他

デバイスタイプ別
- スマートフォンおよびタブレット
- デスクトップとノートパソコン
- スマートテレビ&セットトップボックス
- ゲーム機&ストリーミング・デバイス
コンテンツタイプ別
- ビデオストリーミング
- ゲーム・ストリーミング
- オーディオ・ストリーミング
- コミュニケーション
サービス分野別
- メディアとエンターテインメント
- 教育・学習
- ゲーム
- サービス・ユーティリティ

ユーザータイプ別
- 個人
- 商用

コンポーネントタイプ別
- ソリューション
- サービス

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

対象読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、OTT(Over The Top)業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。






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目次

Table of Contents

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Over The Top (OTT) Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Type
7.4. Market Size and Forecast, By Device Type
7.5. Market Size and Forecast, By Content Type
7.6. Market Size and Forecast, By Service Verticals
7.7. Market Size and Forecast, By User Type
7.8. Market Size and Forecast, By Component Type
8. South America Over The Top (OTT) Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Type
8.4. Market Size and Forecast By Device Type
8.5. Market Size and Forecast By Content Type
8.6. Market Size and Forecast By Service Verticals
8.7. Market Size and Forecast By User Type
8.8. Market Size and Forecast By Component Type
8.9. Brazil Over The Top (OTT) Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Type
8.9.3. Market Size and Forecast By Device Type
8.9.4. Market Size and Forecast By Content Type
8.9.5. Market Size and Forecast By Service Verticals
8.9.6. Market Size and Forecast By User Type
8.9.7. Market Size and Forecast By Component Type
8.10. Argentina Over The Top (OTT) Market Outlook
8.10.1. Market Size By Value
8.10.2. Market Size and Forecast By Type
8.10.3. Market Size and Forecast By Device Type
8.10.4. Market Size and Forecast By Content Type
8.10.5. Market Size and Forecast By Service Verticals
8.10.6. Market Size and Forecast By User Type
8.10.7. Market Size and Forecast By Component Type
8.11. Columbia Over The Top (OTT) Market Outlook
8.11.1. Market Size By Value
8.11.2. Market Size and Forecast By Type
8.11.3. Market Size and Forecast By Device Type
8.11.4. Market Size and Forecast By Content Type
8.11.5. Market Size and Forecast By Service Verticals
8.11.6. Market Size and Forecast By User Type
8.11.7. Market Size and Forecast By Component Type
9. Company Profile
9.1. Netflix, Inc
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. The Walt Disney Company
9.3. Apple, Inc
9.4. Amazon.com, Inc.
9.5. Paramount Global
9.6. Warnermedia Direct, Llc
9.7. Alphabet Inc
9.8. Microsoft Corporation
9.9. Roku, Inc
9.10. Indieflix Gropu Inc.
9.11. home box office
9.12. Tencent
9.13. Sling Tv Llc
9.14. iQIYI, Inc.
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Over The Top (OTT) Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Type 2028
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Over The Top (OTT) Market
Figure 7: Global Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 8: Global Over The Top (OTT) Market Share By Region (2022)
Figure 9: South America Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 10: South America Over The Top (OTT) Market Share By Country (2022)
Figure 11: Brazil Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 12: Argentina Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 13: Columbia Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)

List of Tables

Table 1: Global Over The Top (OTT) Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Over The Top (OTT) Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 7: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 8: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Device Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 9: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Content Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 10: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Service Verticals (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 11: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By User Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 12: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Component Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 13: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 14: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Device Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 15: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Content Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 16: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Service Verticals (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 17: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By User Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 18: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Component Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 19: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Content Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 22: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Service Verticals (2017, 2022 & 2028F)
Table 23: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By User Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 24: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Component Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 25: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 26: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 27: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Content Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 28: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Service Verticals (2017, 2022 & 2028F)
Table 29: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By User Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 30: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Component Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 31: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 32: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 33: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Content Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 34: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Service Verticals (2017, 2022 & 2028F)
Table 35: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By User Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 36: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Component Type (2017, 2022 & 2028F)

 

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Summary

The Over-The-Top (OTT) media market in South America has been growing in recent years due to increased internet penetration and a growing demand for online content. The use of OTT services like streaming video, social media, and online gaming has become increasingly popular in the region, with major players like Netflix and Amazon Prime having a strong presence in the market. However, the OTT market in South America also faces several challenges, such as limited broadband infrastructure in some areas, low levels of internet penetration in rural areas, and a lack of local content production. Despite these challenges, the South American market presents significant growth opportunities for OTT companies as the demand for online content continues to increase and internet infrastructure improves. Additionally, the COVID-19 pandemic has accelerated the growth of the OTT market in South America as more people are staying at home and relying on online content for entertainment and information. The region's growing middle class and increasing disposable income also present potential opportunities for OTT companies to reach new customers.

According to the research report, “South America Over The Top Market Outlook, 2028” published by Bonafide Research, the market is projected to grow with 16.08% CAGR for 2023-28. The digital infrastructure in South America is evolving, while demand for streaming entertainment is raging due to the pandemic. Though the OTT (over-the-top) space is relatively nascent there, it is poised for growth. This force established content providers on par with early-stage publishers to redirect their efforts towards the booming South America ground before competitors take root. As for the advertisers, they usher opportunities to diversify their audiences. Netflix is currently at the forefront in the region as per the findings. Yet its international competitors, Amazon Prime Video, Disney+, HBO Max, and Apple TV+, as well as local streaming services owned by major TV networks or telecom companies, Claro Video, Blim TV, and Globoplay, go above and beyond to grab their piece of cake. An over-the-top (OTT) platform represents an application-based service that provides direct video streaming and digital media content over the internet. It allows users to access the content on their electronic devices, including smartphones, tablets, smart televisions, etc. OTT platforms provide unlimited data streaming and enable viewers to view the content at their convenience. In line with this, they also offer numerous other benefits, such as improved flexibility to stream movies, TV series, documentaries, etc. OTT platforms are utilized across countries for several purposes, such as entertainment, education, fitness, etc.

According to the report, the market is segmented into three major countries such as Brazil, Argentina and Colombia. Among them, Brazil leads the market with more than 72% Share in 2022. The OTT (Over-The-Top) media market in Brazil has been growing rapidly in recent years, with a significant number of people turning towards online streaming services for entertainment. Brazil has a large population with a strong appetite for digital content and a growing number of affordable smartphones, which has led to an increase in the demand for OTT services. Companies like Netflix, Amazon Prime Video, and Disney+ have gained a significant presence in the country, and local players like Globoplay and Telecine are also popular. The COVID-19 pandemic has further accelerated the growth of OTT services in Brazil as more people stay at home and seek out alternative forms of entertainment. Finally, South America has specific content peculiarities. Besides trendy shows watched all over the world, South Americans adore telenovelas (a special kind of soap opera, recognizable with fast-paced, concise melodrama) and sports (mainly football). This is definitely something worth noting for content owners aiming to capitalize on the market's growth.

Furthermore, the rising penetration of smart devices along with high internet connectivity is currently augmenting the demand for OTT platforms in the region. Furthermore, a significant growth in the media and entertainment industry has catalysed the production of high-quality media content, thereby bolstering the market growth in South America. Additionally, the changing consumer inclination from traditionally-used cables and satellite television sets towards OTT platforms based on enhanced convenience, improved connectivity, better accessibility, etc., is further driving the market. Moreover, the growing popularity of Subscription-Video-on-Demand (SVoD) platforms, particularly among the millennial population, is also augmenting the market growth in South America. Apart from this, several OTT service providers are constantly focusing on the deployment of artificial intelligence (AI) to analyse users’ preferences and offer customized content, thereby improving the overall consumer experience. Furthermore, various telecom operators are also collaborating with OTT service providers for providing subscriptions to their users at comparatively lower prices, which will further continue to drive the market growth in South America over the forecast period. For instance, in August 2022, BB Media and OTT.X presented an online webinar about the OTT market in South America, with insights on the streaming business in the region and the possibilities that it offers.

South America is one of the fastest-growing over-the-top (OTT) marketplaces in the world. 65% of adults in the region now have an internet connection, and OTT media consumption is quickly becoming the primary reason they use it. Over the next five years, OTT revenues are predicted to triple, according to an independent study by Digital TV Research. However, despite this market’s potential, OTT success in South America requires a unique approach. Streaming market distribution by South America’s largest economies includes Brazil (47 streaming platforms), Mexico (42 streaming platforms), Argentina (48 streaming platforms), Colombia (36 streaming platforms) and Chile (35 streaming platforms).

In South America, nine out of 10 people connected to the internet have smartphones, and often that smartphone is their primary internet device. That means the way that South American customers access the internet looks very different than the way North American customers do. For example, in the United States, smartphone users normally shop on their device but then complete the purchase on a desktop computer, according to Gallup. That makes sense in that country, where smartphone penetration still hasn’t surpassed desktop use per household. As of 2021, the internet penetration rate in South America was around 60-65%. However, this varies from country to country with some countries having a higher rate of internet penetration compared to others. That assumption goes out the window when it comes to a South American audience, though; 66 percent of smartphone users in South America have made a purchase from their smartphone in the last six months. In this region, customers search, shop and watch full-length movies — all via smartphone. That means the mobile experience has to be of the highest quality; in fact, in South America, it’s even more of a priority than ensuring the customer gets a passable desktop experience.

There are several start-ups operating in the OTT (Over-the-Top) media space in South America. Some of the most notable ones include:
• Flow: A South American-based streaming service that offers a wide range of movies, TV shows, and original content.
• Claro Video: A South American-based streaming service offered by telecom company America Movil, that offers a wide range of movies, TV shows, and lives TV channels.
• Telecine: A Brazilian-based streaming service that offers a wide range of movies and TV shows.
• Directv Go: An Argentinean-based streaming service offered by telecom company AT&T, that offers a wide range of movies, TV shows, and lives TV channels.
• Cinemark Play: A South American-based streaming service offered by the largest movie theater chain in South America, that offers a wide range of movies and TV shows.

Major Companies present in the market:
Netflix, Inc, The Walt Disney Company, Apple, Inc, Amazon.com, Inc., Paramount Global, Warnermedia Direct, Llc, Rakuten Group, Inc, Alphabet Inc (Google, Youtube), Microsoft Corporation, Meta Platforms, Inc., Indieflix Gropu Inc., iQIYI, Inc., home box office, Tencent

Considered in this report
• Geography: South America
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report
• South America Over The Top (OTT) market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise Over The Top (OTT) market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report:
• Brazil
• Argentina
• Colombia

By Type:
• AVOD (Advertising-based Video On Demand)
• SVOD (Subscription Video on Demand)
• TVOD (Transactional Video on Demand)
• Others

By Device Type:
• Smartphones and Tablets
• Desktops and Laptops
• Smart TVs & Set-Top Box
• Gaming Consoles & Streaming Devices
By Content Type:
• Video Streaming
• Game Streaming
• Audio Streaming
• Communication
By Service Verticals:
• Media and Entertainment
• Education and Learning
• Gaming
• Service Utilities

By User Type:
• Personal
• Commercial

By Component Type:
• Solution
• Services

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Over The Top (OTT) industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






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Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Over The Top (OTT) Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Type
7.4. Market Size and Forecast, By Device Type
7.5. Market Size and Forecast, By Content Type
7.6. Market Size and Forecast, By Service Verticals
7.7. Market Size and Forecast, By User Type
7.8. Market Size and Forecast, By Component Type
8. South America Over The Top (OTT) Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Type
8.4. Market Size and Forecast By Device Type
8.5. Market Size and Forecast By Content Type
8.6. Market Size and Forecast By Service Verticals
8.7. Market Size and Forecast By User Type
8.8. Market Size and Forecast By Component Type
8.9. Brazil Over The Top (OTT) Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Type
8.9.3. Market Size and Forecast By Device Type
8.9.4. Market Size and Forecast By Content Type
8.9.5. Market Size and Forecast By Service Verticals
8.9.6. Market Size and Forecast By User Type
8.9.7. Market Size and Forecast By Component Type
8.10. Argentina Over The Top (OTT) Market Outlook
8.10.1. Market Size By Value
8.10.2. Market Size and Forecast By Type
8.10.3. Market Size and Forecast By Device Type
8.10.4. Market Size and Forecast By Content Type
8.10.5. Market Size and Forecast By Service Verticals
8.10.6. Market Size and Forecast By User Type
8.10.7. Market Size and Forecast By Component Type
8.11. Columbia Over The Top (OTT) Market Outlook
8.11.1. Market Size By Value
8.11.2. Market Size and Forecast By Type
8.11.3. Market Size and Forecast By Device Type
8.11.4. Market Size and Forecast By Content Type
8.11.5. Market Size and Forecast By Service Verticals
8.11.6. Market Size and Forecast By User Type
8.11.7. Market Size and Forecast By Component Type
9. Company Profile
9.1. Netflix, Inc
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. The Walt Disney Company
9.3. Apple, Inc
9.4. Amazon.com, Inc.
9.5. Paramount Global
9.6. Warnermedia Direct, Llc
9.7. Alphabet Inc
9.8. Microsoft Corporation
9.9. Roku, Inc
9.10. Indieflix Gropu Inc.
9.11. home box office
9.12. Tencent
9.13. Sling Tv Llc
9.14. iQIYI, Inc.
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Over The Top (OTT) Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Type 2028
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Over The Top (OTT) Market
Figure 7: Global Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 8: Global Over The Top (OTT) Market Share By Region (2022)
Figure 9: South America Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 10: South America Over The Top (OTT) Market Share By Country (2022)
Figure 11: Brazil Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 12: Argentina Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 13: Columbia Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)

List of Tables

Table 1: Global Over The Top (OTT) Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Over The Top (OTT) Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 7: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 8: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Device Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 9: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Content Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 10: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Service Verticals (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 11: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By User Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 12: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Component Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 13: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 14: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Device Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 15: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Content Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 16: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Service Verticals (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 17: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By User Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 18: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Component Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 19: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Content Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 22: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Service Verticals (2017, 2022 & 2028F)
Table 23: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By User Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 24: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Component Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 25: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 26: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 27: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Content Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 28: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Service Verticals (2017, 2022 & 2028F)
Table 29: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By User Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 30: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Component Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 31: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 32: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 33: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Content Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 34: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Service Verticals (2017, 2022 & 2028F)
Table 35: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By User Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 36: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Component Type (2017, 2022 & 2028F)

 

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