南米のOTT(Over The Top)市場の展望、2028年South America Over The Top (OTT) Market Outlook, 2028 南米におけるOTT(Over-The-Top)メディア市場は、インターネット普及率の上昇とオンラインコンテンツ需要の高まりにより、近年成長を続けている。同地域では、ストリーミング・ビデオ、ソーシャルメディア、オン... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー南米におけるOTT(Over-The-Top)メディア市場は、インターネット普及率の上昇とオンラインコンテンツ需要の高まりにより、近年成長を続けている。同地域では、ストリーミング・ビデオ、ソーシャルメディア、オンライン・ゲームなどのOTTサービスの利用がますます普及しており、NetflixやAmazon Primeなどの大手企業が市場で強い存在感を示している。しかし、南米のOTT市場も、地域によってはブロードバンドインフラが限られていたり、農村部でのインターネット普及率が低かったり、ローカルコンテンツ制作が不足していたりと、いくつかの課題に直面している。こうした課題にもかかわらず、南米市場はオンライン・コンテンツへの需要が増え続け、インターネット・インフラが改善するにつれて、OTT企業にとって大きな成長機会をもたらしている。さらに、COVID-19の大流行は、南米におけるOTT市場の成長を加速させている。より多くの人々が自宅にとどまり、娯楽や情報をオンライン・コンテンツに頼るようになっているからだ。同地域では中産階級が増加し、可処分所得が増加していることも、OTT企業にとって新規顧客開拓の潜在的なチャンスとなっている。Bonafide Research社の調査レポート「South America Over The Top Market Outlook, 2028」によると、同市場は2023年から28年にかけて年平均成長率16.08%で成長すると予測されている。南米のデジタルインフラは進化しており、一方でパンデミックによりストリーミングエンターテイメントの需要は猛威を振るっている。同地ではOTT(オーバー・ザ・トップ)分野は比較的発展途上だが、成長の態勢は整っている。このため、初期段階のパブリッシャーと肩を並べる既存のコンテンツ・プロバイダーは、競合他社が根を下ろす前に、活況を呈する南米の地盤に向けて努力を振り向ける必要に迫られている。広告主にとっては、視聴者を多様化するチャンスが到来する。調査結果によると、この地域では現在ネットフリックスが最前線にいる。しかし、国際的な競争相手であるAmazon Prime Video、Disney+、HBO Max、Apple TV+や、大手テレビネットワークや通信会社が所有する現地のストリーミングサービス、Claro Video、Blim TV、Globoplayは、自分たちのケーキの一部をつかむために、それ以上のことをしている。OTT(オーバー・ザ・トップ)プラットフォームとは、インターネット上で直接ビデオストリーミングやデジタルメディアコンテンツを提供するアプリケーションベースのサービスを指す。これにより、ユーザーはスマートフォン、タブレット、スマートテレビなどの電子機器からコンテンツにアクセスすることができる。OTTプラットフォームは、無制限のデータ・ストリーミングを提供し、視聴者が自分の都合に合わせてコンテンツを視聴できるようにする。これに伴い、映画、テレビシリーズ、ドキュメンタリーなどのストリーミングの柔軟性が向上するなど、他にも多くの利点がある。OTTプラットフォームは、娯楽、教育、フィットネスなど、さまざまな目的で各国で利用されている。 報告書によると、市場はブラジル、アルゼンチン、コロンビアの主要3カ国に区分される。中でもブラジルが2022年のシェア72%以上で市場をリードしている。ブラジルのOTT(Over-The-Top)メディア市場は近年急成長しており、エンターテインメントのためにオンライン・ストリーミング・サービスを利用する人が増えている。ブラジルはデジタル・コンテンツへの旺盛な欲求を持つ人口が多く、手頃な価格のスマートフォンの普及も進んでいるため、OTTサービスへの需要が高まっている。Netflix、Amazon Prime Video、Disney+といった企業がブラジルで大きな存在感を示しているほか、GloboplayやTelecineといった地元企業も人気を博している。COVID-19の大流行は、ブラジルでOTTサービスの成長をさらに加速させている。最後に、南米には特有のコンテンツがある。世界中で視聴されているトレンディな番組のほかに、南米人はテレノベラ(テンポが速く、簡潔なメロドラマで知られる特殊なソープオペラ)やスポーツ(主にサッカー)を好む。この市場の成長を利用しようとするコンテンツ・オーナーにとって、このことは注目に値する。 さらに、スマート・デバイスの普及率の上昇とインターネット接続の普及が、この地域におけるOTTプラットフォームの需要を高めている。さらに、メディア・エンターテインメント産業の著しい成長が高品質なメディア・コンテンツの制作を促進し、南米市場の成長を後押ししている。さらに、利便性の向上、接続性の改善、アクセシビリティの向上などを背景に、従来から使用されてきたケーブルテレビや衛星テレビからOTTプラットフォームへと消費者の志向が変化していることも、市場をさらに牽引している。さらに、特にミレニアル世代の間でSVoD(Subscription-Video-on-Demand)プラットフォームの人気が高まっていることも、南米市場の成長を後押ししている。これとは別に、いくつかのOTTサービス・プロバイダーは、ユーザーの嗜好を分析し、カスタマイズされたコンテンツを提供するために、人工知能(AI)の導入に絶えず注力しており、それによって消費者の全体的な体験を向上させている。さらに、さまざまな通信事業者がOTTサービス・プロバイダーと提携し、比較的低価格でユーザーに加入権を提供していることも、予測期間中、南米市場の成長をさらに後押しし続けるだろう。例えば、BB MediaとOTT.Xは2022年8月、南米のOTT市場に関するオンライン・ウェビナーを開催し、同地域のストリーミング・ビジネスとその可能性に関する洞察を披露した。 南米は、世界で最も急成長しているオーバー・ザ・トップ(OTT)市場のひとつです。この地域の成人の65%は現在インターネットに接続しており、OTTメディア消費は急速にインターネットを利用する主な理由となっている。Digital TV Research社の独自調査によると、今後5年間で、OTTの収益は3倍になると予測されている。しかし、この市場の潜在力にもかかわらず、南米でOTTを成功させるには独自のアプローチが必要です。南米最大の経済圏によるストリーミング市場の分布には、ブラジル(47のストリーミング・プラットフォーム)、メキシコ(42のストリーミング・プラットフォーム)、アルゼンチン(48のストリーミング・プラットフォーム)、コロンビア(36のストリーミング・プラットフォーム)、チリ(35のストリーミング・プラットフォーム)が含まれる。 南米では、インターネットに接続している10人のうち9人がスマートフォンを持っており、多くの場合、そのスマートフォンが主要なインターネット機器となっている。つまり、南米の顧客がインターネットにアクセスする方法は、北米の顧客がアクセスする方法とは大きく異なる。例えば、ギャラップ社によると、米国では、スマートフォンユーザーは通常、端末で買い物をするが、その後、デスクトップパソコンで購入を完了する。スマートフォンの普及率がまだ1世帯あたりのデスクトップ利用率を上回っていない同国では、これは理にかなっている。2021年現在、南米のインターネット普及率は約60~65%。しかし、これは国によって異なり、インターネットの普及率が高い国もあれば低い国もある。南米のスマートフォンユーザーの66%は、過去6ヵ月間にスマートフォンから買い物をしたことがある。この地域では、顧客は検索、買い物、長編映画の視聴をすべてスマートフォンで行っている。つまり、モバイル体験は最高品質でなければならないということです。実際、南米では、顧客がデスクトップで十分な体験を得られるかどうかよりも、モバイル体験の優先順位が高いのです。 南米では、OTT(Over-the-Top)メディア分野で複数の新興企業が活動している。代表的なものをいくつか紹介しよう: - Flow:南米を拠点とするストリーミング・サービスで、映画、テレビ番組、オリジナル・コンテンツなどを幅広く提供している。 - Claro Video:通信会社America Movilが提供する南米を拠点とするストリーミングサービスで、映画、テレビ番組、生活テレビチャンネルを幅広く提供している。 - テレシネ:ブラジルを拠点とするストリーミングサービスで、映画やテレビ番組を幅広く提供している。 - Directv Go:通信会社AT&Tが提供するアルゼンチンベースのストリーミングサービスで、映画、テレビ番組、Lives TVチャンネルを幅広く提供している。 - Cinemark Play:南米最大の映画館チェーンが提供する、南米ベースのストリーミングサービス。 市場に参入している主要企業 Netflix、The Walt Disney Company、Apple、Amazon.com、Paramount Global、Warnermedia Direct、Llc、楽天グループ、Alphabet Inc(Google、Youtube)、Microsoft Corporation、Meta Platforms、Indieflix Gropu Inc、iQIYI、home box office、Tencent 本レポートの対象 - 地域南アメリカ - 歴史的な年2017 - 基準年2022 - 推定年2023 - 予測年2028 本レポートの対象分野 - 南米のOTT(Over The Top)市場:その価値と予測、セグメントとともに - 国別のOTT(Over The Top)市場分析 - 様々な促進要因と課題 - 進行中のトレンドと開発 - 注目企業 - 戦略的提言 レポート対象国 - ブラジル - アルゼンチン - コロンビア タイプ別 - AVOD (広告ベースのビデオオンデマンド) - SVOD (サブスクリプションビデオオンデマンド) - TVOD(トランザクション型ビデオ・オン・デマンド) - その他 デバイスタイプ別 - スマートフォンおよびタブレット - デスクトップとノートパソコン - スマートテレビ&セットトップボックス - ゲーム機&ストリーミング・デバイス コンテンツタイプ別 - ビデオストリーミング - ゲーム・ストリーミング - オーディオ・ストリーミング - コミュニケーション サービス分野別 - メディアとエンターテインメント - 教育・学習 - ゲーム - サービス・ユーティリティ ユーザータイプ別 - 個人 - 商用 コンポーネントタイプ別 - ソリューション - サービス レポートのアプローチ 本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。 対象読者 本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、OTT(Over The Top)業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。 目次Table of Contents1. Executive Summary 2. Market Dynamics 2.1. Market Drivers 2.2. Challenges 2.3. Opportunity 2.4. Restraints 2.5. Market Trends 2.6. Covid-19 Effect 2.7. Supply chain Analysis 2.8. Policy & Regulatory Framework 2.9. Industry Experts Views 3. Research Methodology 3.1. Secondary Research 3.2. Primary Data Collection 3.3. Market Formation & Validation 3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery 4. Market Structure 4.1. Market Considerate 4.2. Assumptions 4.3. Limitations 4.4. Abbreviations 4.5. Sources 4.6. Definitions 5. Economic /Demographic Snapshot 6. Competitive Landscape 6.1. Competitive Dashboard 6.2. Business Strategies Adopted by Key Players 6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022 6.4. Key Players Market Positioning Matrix 6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players 6.6. Porter's Five Forces 7. Global Over The Top (OTT) Market Outlook 7.1. Market Size By Value 7.2. Market Size and Forecast, By Geography 7.3. Market Size and Forecast, By Type 7.4. Market Size and Forecast, By Device Type 7.5. Market Size and Forecast, By Content Type 7.6. Market Size and Forecast, By Service Verticals 7.7. Market Size and Forecast, By User Type 7.8. Market Size and Forecast, By Component Type 8. South America Over The Top (OTT) Market Outlook 8.1. Market Size By Value 8.2. Market Share By Country 8.3. Market Size and Forecast By Type 8.4. Market Size and Forecast By Device Type 8.5. Market Size and Forecast By Content Type 8.6. Market Size and Forecast By Service Verticals 8.7. Market Size and Forecast By User Type 8.8. Market Size and Forecast By Component Type 8.9. Brazil Over The Top (OTT) Market Outlook 8.9.1. Market Size By Value 8.9.2. Market Size and Forecast By Type 8.9.3. Market Size and Forecast By Device Type 8.9.4. Market Size and Forecast By Content Type 8.9.5. Market Size and Forecast By Service Verticals 8.9.6. Market Size and Forecast By User Type 8.9.7. Market Size and Forecast By Component Type 8.10. Argentina Over The Top (OTT) Market Outlook 8.10.1. Market Size By Value 8.10.2. Market Size and Forecast By Type 8.10.3. Market Size and Forecast By Device Type 8.10.4. Market Size and Forecast By Content Type 8.10.5. Market Size and Forecast By Service Verticals 8.10.6. Market Size and Forecast By User Type 8.10.7. Market Size and Forecast By Component Type 8.11. Columbia Over The Top (OTT) Market Outlook 8.11.1. Market Size By Value 8.11.2. Market Size and Forecast By Type 8.11.3. Market Size and Forecast By Device Type 8.11.4. Market Size and Forecast By Content Type 8.11.5. Market Size and Forecast By Service Verticals 8.11.6. Market Size and Forecast By User Type 8.11.7. Market Size and Forecast By Component Type 9. Company Profile 9.1. Netflix, Inc 9.1.1. Company Snapshot 9.1.2. Company Overview 9.1.3. Financial Highlights 9.1.4. Geographic Insights 9.1.5. Business Segment & Performance 9.1.6. Product Portfolio 9.1.7. Key Executives 9.1.8. Strategic Moves & Developments 9.2. The Walt Disney Company 9.3. Apple, Inc 9.4. Amazon.com, Inc. 9.5. Paramount Global 9.6. Warnermedia Direct, Llc 9.7. Alphabet Inc 9.8. Microsoft Corporation 9.9. Roku, Inc 9.10. Indieflix Gropu Inc. 9.11. home box office 9.12. Tencent 9.13. Sling Tv Llc 9.14. iQIYI, Inc. 10. Strategic Recommendations 11. Annexure 11.1. FAQ`s 11.2. Notes 11.3. Related Reports 12. Disclaimer List of Figures Figure 1: Global Over The Top (OTT) Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028 Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028 Figure 3: Market attractiveness Index, By Type 2028 Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022 Figure 5: Market Share insights of key players, 2022 Figure 6: Porter's Five Forces of Global Over The Top (OTT) Market Figure 7: Global Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 8: Global Over The Top (OTT) Market Share By Region (2022) Figure 9: South America Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 10: South America Over The Top (OTT) Market Share By Country (2022) Figure 11: Brazil Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 12: Argentina Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 13: Columbia Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) List of Tables Table 1: Global Over The Top (OTT) Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion) Table 2: Influencing Factors for Global Over The Top (OTT) Market, 2022 Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020 Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020 Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars Table 6: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 7: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 8: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Device Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 9: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Content Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 10: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Service Verticals (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 11: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By User Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 12: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Component Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 13: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 14: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Device Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 15: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Content Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 16: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Service Verticals (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 17: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By User Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 18: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Component Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 19: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Type (2017, 2022 & 2028F) Table 20: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F) Table 21: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Content Type (2017, 2022 & 2028F) Table 22: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Service Verticals (2017, 2022 & 2028F) Table 23: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By User Type (2017, 2022 & 2028F) Table 24: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Component Type (2017, 2022 & 2028F) Table 25: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Type (2017, 2022 & 2028F) Table 26: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F) Table 27: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Content Type (2017, 2022 & 2028F) Table 28: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Service Verticals (2017, 2022 & 2028F) Table 29: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By User Type (2017, 2022 & 2028F) Table 30: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Component Type (2017, 2022 & 2028F) Table 31: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Type (2017, 2022 & 2028F) Table 32: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F) Table 33: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Content Type (2017, 2022 & 2028F) Table 34: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Service Verticals (2017, 2022 & 2028F) Table 35: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By User Type (2017, 2022 & 2028F) Table 36: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Component Type (2017, 2022 & 2028F)
SummaryThe Over-The-Top (OTT) media market in South America has been growing in recent years due to increased internet penetration and a growing demand for online content. The use of OTT services like streaming video, social media, and online gaming has become increasingly popular in the region, with major players like Netflix and Amazon Prime having a strong presence in the market. However, the OTT market in South America also faces several challenges, such as limited broadband infrastructure in some areas, low levels of internet penetration in rural areas, and a lack of local content production. Despite these challenges, the South American market presents significant growth opportunities for OTT companies as the demand for online content continues to increase and internet infrastructure improves. Additionally, the COVID-19 pandemic has accelerated the growth of the OTT market in South America as more people are staying at home and relying on online content for entertainment and information. The region's growing middle class and increasing disposable income also present potential opportunities for OTT companies to reach new customers. Table of ContentsTable of Contents1. Executive Summary 2. Market Dynamics 2.1. Market Drivers 2.2. Challenges 2.3. Opportunity 2.4. Restraints 2.5. Market Trends 2.6. Covid-19 Effect 2.7. Supply chain Analysis 2.8. Policy & Regulatory Framework 2.9. Industry Experts Views 3. Research Methodology 3.1. Secondary Research 3.2. Primary Data Collection 3.3. Market Formation & Validation 3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery 4. Market Structure 4.1. Market Considerate 4.2. Assumptions 4.3. Limitations 4.4. Abbreviations 4.5. Sources 4.6. Definitions 5. Economic /Demographic Snapshot 6. Competitive Landscape 6.1. Competitive Dashboard 6.2. Business Strategies Adopted by Key Players 6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022 6.4. Key Players Market Positioning Matrix 6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players 6.6. Porter's Five Forces 7. Global Over The Top (OTT) Market Outlook 7.1. Market Size By Value 7.2. Market Size and Forecast, By Geography 7.3. Market Size and Forecast, By Type 7.4. Market Size and Forecast, By Device Type 7.5. Market Size and Forecast, By Content Type 7.6. Market Size and Forecast, By Service Verticals 7.7. Market Size and Forecast, By User Type 7.8. Market Size and Forecast, By Component Type 8. South America Over The Top (OTT) Market Outlook 8.1. Market Size By Value 8.2. Market Share By Country 8.3. Market Size and Forecast By Type 8.4. Market Size and Forecast By Device Type 8.5. Market Size and Forecast By Content Type 8.6. Market Size and Forecast By Service Verticals 8.7. Market Size and Forecast By User Type 8.8. Market Size and Forecast By Component Type 8.9. Brazil Over The Top (OTT) Market Outlook 8.9.1. Market Size By Value 8.9.2. Market Size and Forecast By Type 8.9.3. Market Size and Forecast By Device Type 8.9.4. Market Size and Forecast By Content Type 8.9.5. Market Size and Forecast By Service Verticals 8.9.6. Market Size and Forecast By User Type 8.9.7. Market Size and Forecast By Component Type 8.10. Argentina Over The Top (OTT) Market Outlook 8.10.1. Market Size By Value 8.10.2. Market Size and Forecast By Type 8.10.3. Market Size and Forecast By Device Type 8.10.4. Market Size and Forecast By Content Type 8.10.5. Market Size and Forecast By Service Verticals 8.10.6. Market Size and Forecast By User Type 8.10.7. Market Size and Forecast By Component Type 8.11. Columbia Over The Top (OTT) Market Outlook 8.11.1. Market Size By Value 8.11.2. Market Size and Forecast By Type 8.11.3. Market Size and Forecast By Device Type 8.11.4. Market Size and Forecast By Content Type 8.11.5. Market Size and Forecast By Service Verticals 8.11.6. Market Size and Forecast By User Type 8.11.7. Market Size and Forecast By Component Type 9. Company Profile 9.1. Netflix, Inc 9.1.1. Company Snapshot 9.1.2. Company Overview 9.1.3. Financial Highlights 9.1.4. Geographic Insights 9.1.5. Business Segment & Performance 9.1.6. Product Portfolio 9.1.7. Key Executives 9.1.8. Strategic Moves & Developments 9.2. The Walt Disney Company 9.3. Apple, Inc 9.4. Amazon.com, Inc. 9.5. Paramount Global 9.6. Warnermedia Direct, Llc 9.7. Alphabet Inc 9.8. Microsoft Corporation 9.9. Roku, Inc 9.10. Indieflix Gropu Inc. 9.11. home box office 9.12. Tencent 9.13. Sling Tv Llc 9.14. iQIYI, Inc. 10. Strategic Recommendations 11. Annexure 11.1. FAQ`s 11.2. Notes 11.3. Related Reports 12. Disclaimer List of Figures Figure 1: Global Over The Top (OTT) Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028 Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028 Figure 3: Market attractiveness Index, By Type 2028 Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022 Figure 5: Market Share insights of key players, 2022 Figure 6: Porter's Five Forces of Global Over The Top (OTT) Market Figure 7: Global Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 8: Global Over The Top (OTT) Market Share By Region (2022) Figure 9: South America Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 10: South America Over The Top (OTT) Market Share By Country (2022) Figure 11: Brazil Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 12: Argentina Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 13: Columbia Over The Top (OTT) Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) List of Tables Table 1: Global Over The Top (OTT) Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion) Table 2: Influencing Factors for Global Over The Top (OTT) Market, 2022 Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020 Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020 Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars Table 6: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 7: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 8: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Device Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 9: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Content Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 10: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Service Verticals (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 11: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By User Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 12: Global Over The Top (OTT) Market Size and Forecast, By Component Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 13: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 14: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Device Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 15: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Content Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 16: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Service Verticals (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 17: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By User Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 18: South America Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Component Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 19: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Type (2017, 2022 & 2028F) Table 20: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F) Table 21: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Content Type (2017, 2022 & 2028F) Table 22: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Service Verticals (2017, 2022 & 2028F) Table 23: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By User Type (2017, 2022 & 2028F) Table 24: Brazil Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Component Type (2017, 2022 & 2028F) Table 25: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Type (2017, 2022 & 2028F) Table 26: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F) Table 27: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Content Type (2017, 2022 & 2028F) Table 28: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Service Verticals (2017, 2022 & 2028F) Table 29: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By User Type (2017, 2022 & 2028F) Table 30: Argentina Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Component Type (2017, 2022 & 2028F) Table 31: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Type (2017, 2022 & 2028F) Table 32: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F) Table 33: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Content Type (2017, 2022 & 2028F) Table 34: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Service Verticals (2017, 2022 & 2028F) Table 35: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By User Type (2017, 2022 & 2028F) Table 36: Columbia Over The Top (OTT) Market Size and Forecast By Component Type (2017, 2022 & 2028F)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社のIT & Telecommunications 分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(ott)の最新刊レポート
よくあるご質問Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |