世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

南米オーラルケア市場の展望、2028年


South America Oral Care Market Outlook, 2028

南米の消費者は口腔の健康に対する意識が高い。グラクソ・スミスクライン・ブラジル・リミテッドのような知覚過敏や痛みを和らげる歯磨き粉やマウスウォッシュ市場の主要企業は、小売店の棚に新製品を並べること... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年12月31日 US$2,750
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
79 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

南米の消費者は口腔の健康に対する意識が高い。グラクソ・スミスクライン・ブラジル・リミテッドのような知覚過敏や痛みを和らげる歯磨き粉やマウスウォッシュ市場の主要企業は、小売店の棚に新製品を並べることに注力しており、本格的、伝統的、充実、魅力的なパッケージのような興味深い革新的なパッケージングで、関連市場で環境に優しい選択肢を提供するための投資を検討しているため、市場成長に裏打ちされた市場需要に貢献している。さらに、コロンビア、ニカラグア、ペルー、ウルグアイ、パラグアイ、コスタリカなどの市場は、南米市場の残りの部分で大幅な価値の増加を示している。多くのメーカーがこの市場全体に魅力を感じており、戦略的に事業拡大を計画したり、小規模メーカーと提携したりして、製品の流通を強化することで市場への浸透を図っている。

Bonafide Research社の調査レポート「南米のオーラルケア市場の展望、2028年」によると、同市場は予測期間中に年平均成長率6.20%で成長すると予測されている。南米のオーラルケア市場は、Procter & Gamble社、Colgate-Palmolive Company社、Unilever社などのグローバル企業の存在によって高度に統合され、牽引されている。う蝕、歯周病、その他の歯科疾患の罹患率の増加、口腔衛生意識の高まり、歯科医療支出の増加、歯科診療所を併設する小規模個人医院の増加などが、南米のオーラルケア市場の拡大に寄与している。オーラルケア用品は、複数ブランドのオーラルケア用品が安価で入手可能であること、購入手続きが簡単であること、送料が無料であることなど、さまざまな理由からeコマース・ポータルを通じて購入されることがある。

オーラルケア製品のeコマース販売の成功により、主要な業界参加者はこれらの市場への投資を増やしている。人々の審美歯科治療に対する意識の高まりは、審美性を高め、爽やかな息を保つのに役立っており、これもこの地域のオーラルケア製品の需要を押し上げている主な原因の一つである。しかし、南米のオーラルケア市場の成長は、大手企業が経験する激しい価格圧力によって妨げられている。大型店は大きな交渉力を持っているため、小売業者の統合傾向が続くと、メーカーにコストとマージンの圧力がかかる可能性がある。さらに、バイヤーの大きな交渉力は、生産者企業にマイナスの影響を与えるかもしれない。他方、消費者の技術進歩に対する意識が進歩を妨げている。

メーカーは、この地域で技術的に進歩した口腔ケア製品を発売するために投資している。例えば、2021年にはコルゲート・パルモリーブやフィリップスといった企業が共同ブランド戦略を用いて南米市場に参入した。他の多くの企業は現在、従来の製造業から持続可能で環境に優しい製造業やイノベーションにシフトしている。両社は、南米では電動歯ブラシの使用率が低いことから、市場を成長させるチャンスがあると考えたと伝えられている。この製品ラインは、様々な価格の電動歯ブラシを提供し、地域の限られた国で販売される予定である。同社の南米部門の成長を牽引しているのは、ナチュラル&ホワイトニング製品ラインだと言われている。同社は2020年第4四半期に同地域での事業が2桁成長を遂げたと報告されている。

一方、スマイルズ・フォーエバー財団は、近隣の南米諸国が低所得層の女性を歯科衛生士に育成し、口腔ケアを受けられずに生活している恵まれない青少年にサービスを提供するプログラムを複製するためのモデルとしての役割を果たしている。ブラジルの口腔衛生市場は巨大で、潜在的な成長機会が数多くある。各社はまた、顧客獲得のための販促活動、顧客に幅広い製品を提供するための新製品の革新と発売、人気を高め維持するためのデジタル広告やキャンペーンに多額の投資を行っている。また、オンライン販売にシフトし、消費者の買い物を便利にしている。広告支出シェアによると、美容・パーソナルケア業界はトップクラスである。例えば、ジョンソン・エンド・ジョンソンは2009年、ブラジルの新興中産階級をターゲットにした。中産階級はブラジルの富裕層ほどマウスウォッシュを使用していなかったため、同社は「エッセンシャル」という手頃な価格の製品を開発し、多額の広告費を投じた。

最近の動向
- 2022年1月11日の「全国コカ・チューイングの日」に、ボリビアのルイス・アルセ大統領は、アルカロイドを原料とする歯磨き粉の生産工場を設立すると発表した。コカの葉に含まれる必須アルカロイドが虫歯を中和するので、カカオから歯磨き粉を製造するこの産業工場を設立する。
- 2021年1月24日、ブラジルの研究者たちの研究によると、歯ブラシの消毒は感染症を緩和する衛生習慣の一部であるべきだという。これはCOVID-19感染の予防にも役立つ。Journal of Infectious Diseases誌に発表された研究者らは、歯ブラシが "微生物の貯蔵庫として機能する "可能性を強調した。これは、企業にとって重要な戦略である補助製品の消費を促進するのに役立つ。
- 2021年3月30日、コルゲート・パルモリーブ社とフィリップス社は、電動歯ブラシのオーラルケア効果を南米にもたらす長期的提携を開始した。この提携は南米の特定の国に限定されている。コルゲートとフィリップスは、その他の市場において、オーラルケア製品を個別に商品化し続ける。この共同ブランドは、ターゲットとする場所への市場参入と定着に役立つ。
- 2021年、大手企業は、COVID-19やその他の競争力のある補助用品を防ぐのに役立つ多くの革新的な製品を発表した。さらに、主要企業は研究開発に多額の投資を行い、電動歯ブラシなど技術的に高度なオーラルケア製品の導入に取り組んでいる。

COVID-19の影響:
現在進行中のCOVID-19の流行は、南米の口腔ケアサービスに大きな影響を与え、その大半は閉鎖されている。検疫制限や社会的距離の取り方のため、消費者の購買パターンがオンラインショッピングに変わり、デンタルケア製品の販売に影響が出ている。その結果、有名ブランドのいくつかは、オンラインでの存在感を高めることに力を入れている。歯科治療施設を訪れると感染の危険があるため、消費者は自宅での治療を選ぶようになっている。メーカー各社も、消費者が自宅で快適に使用できる新製品を開発している。歯科医療施設は再開されたばかりであるが、患者は感染の危険性から自宅での歯科治療を選択し、その結果、自宅での口腔ケアの需要が増加している。この間、市場の主要参加者は商品の生産を続けてきた。COVID-19の流行の結果、口腔ケア機器の家庭での使用が拡大した。

市場に存在する主要企業
ジョンソン・エンド・ジョンソン、プロクター・アンド・ギャンブル、ユニリーバ、グラクソ・スミスクライン、3M、ヘンケルAG & Co.KG、Koninklijke Philips N.V.、Colgate Palmolive Co.、Reckitt Benckiser Group Plc.、花王株式会社、Dabur India Ltd.、Sunstar Suisse S.A.、The Himalaya Drug Company、Ultradent Products。

本レポートの考察
- 地域南米
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートの対象分野
- 南米のオーラルケア市場の金額とセグメント別予測
- 国別のオーラルケア市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- トッププロファイル企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- ブラジル
- アルゼンチン
- コロンビア

製品別
- 歯磨き粉
- 歯ブラシ&アクセサリー
- マウスウォッシュ/うがい薬
- デンタル製品&アクセサリー
- 歯科補綴物クリーニングソリューション
- その他

流通チャネル別
- スーパーマーケット&ハイパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 薬局
- オンラインストア
- その他の流通チャネル

年齢層別
- 大人
- 子供
- 幼児

用途別
- ホーム
- 歯科

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。はじめに、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析などの第三者情報源からなる。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、オーラルケア業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。マーケティング&プレゼンテーションに加えて、業界に関する競合知識を高めることもできます。




ページTOPに戻る


目次

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Oral Care Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5. Market Size and Forecast, By Age Group
7.6. Market Size and Forecast, By Application
8. South America Oral Care Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.5. Market Size and Forecast By Age Group
8.6. Market Size and Forecast By Application
8.7. Brazil Oral Care Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.7.5. Market Size and Forecast By Application
8.8. Argentina Oral Care Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.8.5. Market Size and Forecast By Application
8.9. Columbia Oral Care Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product
8.9.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.9.5. Market Size and Forecast By Application
9. Company Profile
9.1. Johnson & Johnson
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Procter & Gamble Co.
9.3. Unilever
9.4. GlaxoSmithKline Plc.
9.5. 3M Company
9.6. Henkel AG & Co. KG Aa
9.7. Koninklijke Philips N.V.
9.8. Colgate Palmolive Co.
9.9. Reckitt Benckiser Group Plc.
9.10. Kao Corporation
9.11. Dabur India Ltd
9.12. Sunstar Suisse S.A.
9.13. The Himalaya Drug Company
9.14. Ultradent Products
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Oral Care Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028F
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028F
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028F
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Oral Care Market
Figure 7: Global Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 8: Global Oral Care Market Share By Region (2022)
Figure 9: South America Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 10: South America Oral Care Market Share By Country (2022)
Figure 11: Brazil Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 12: Argentina Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 13: Columbia Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global Oral Care Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028F) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Oral Care Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Geography 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 7: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Product 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 8: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 9: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Age Group 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 10: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Application 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 11: South America Oral Care Market Size and Forecast By Product 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 12: South America Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 13: South America Oral Care Market Size and Forecast By Age Group 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 14: South America Oral Care Market Size and Forecast By Application 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 15: Brazil Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: Brazil Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 17: Brazil Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: Brazil Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: Argentina Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: Argentina Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: Argentina Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 22: Argentina Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 23: Columbia Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 24: Columbia Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 25: Columbia Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 26: Columbia Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Consumers across South America are highly conscious of their oral health. Key players in the sensitivity or pain relief toothpaste and mouthwash market, such as GlaxoSmithKline Brazil Ltd., are focusing on bringing new products to retail shelves and are considering investing in offering innovative packaging with eco-friendly options in the related market with interesting innovations like authentic, traditional, enrichment, and attractive packaging, thus contributing to market demand backed by market growth. Moreover, markets such as Colombia, Nicaragua, Peru, Uruguay, Paraguay, and Costa Rica show a significant increase in value in the rest of the South American market. Many manufacturers are attracted to this overall market and strategically plan business expansions and partner with small manufacturers to increase market penetration by strengthening product distribution.

According to the report, "South America Oral Care Market Outlook, 2028," published by Bonafide Research, the market is anticipated to grow at a rate of 6.20% CAGR during the forecast period. The South American oral care market is highly consolidated and driven by the presence of global companies such as Procter & Gamble, Colgate-Palmolive Company, and Unilever. Increased incidence of dental caries, periodontal diseases, and other dental illnesses, rising oral hygiene awareness, rising dental healthcare spending, and an increase in the number of small, private clinics with dental dispensaries are all contributing to the expansion of the South American oral care market. Oral care goods may be purchased through e-commerce portals for a variety of reasons, including the availability of multi-brand oral care products at cheaper costs, the simplicity of the purchase process, and free shipping.

The success of e-commerce sales of oral care products has led key industry participants to increase their investment in these markets. People's growing awareness of cosmetic dental treatment assists in enhancing aesthetics and keeping fresh breath, which is also one of the major causes driving up demand for oral care products in this region. However, the South American oral care market's growth is being hampered by the intense pricing pressures experienced by major players. Large stores have a lot of bargaining power; thus, the continued trend of retailer consolidation might impose cost and margin pressure on manufacturers. Furthermore, buyers' great bargaining power may have a negative impact on producers' companies. On the other hand, consumer awareness of technical advancements is stifling progress.

Manufacturers are investing in launching technologically advanced oral care products in the region. For instance, in 2021, companies like Colgate-Palmolive and Philips used a co-branding strategy to enter South American markets. Many other companies are now shifting from traditional manufacturing to sustainable, eco-friendly manufacturing and innovation. Both companies reportedly saw an opportunity to grow the market given the low usage of electric toothbrushes in South America. The product line will offer a variety of electric toothbrushes at different prices and will be available in limited countries in the region. The company’s natural and whitening product lines are reportedly driving its growth in its South America division. The company reportedly saw double-digit growth in its business in the region during Q4 2020.

On the other hand, the Smiles Forever Foundation serves as a model by which neighboring South American countries may replicate the program for training low-income women to become dental hygienists and serve disadvantaged youth who would otherwise live without access to oral health care. Brazil's oral hygiene market is massive, with numerous potential growth opportunities. Companies are also investing heavily in promotional activities to attract customers, innovating and launching new products to provide a broader range of products to customers, and in digital advertising and campaigns to increase and maintain their popularity. They are also shifting toward online selling, making shopping convenient for consumers. According to advertisement spending share, the beauty and personal care industry is among the top industries. For example, in 2009, Johnson & Johnson targeted the emerging middle class of Brazil, which was not using mouthwash as much as rich Brazilians, so the company developed an affordable product called "Essential" and spent a lot on advertising.

Recent Developments
• On January 11, 2022, on National Coca-Chewing Day, Bolivian President Luis Arce announced that a production plant would be established for toothpaste made from an alkaloid. An essential alkaloid in the coca leaf neutralizes cavities, so we will set up this industry factory to produce toothpaste from cocoa.
• On January 24, 2021, a study by Brazilian researchers stated that disinfecting toothbrushes should be part of hygiene habits that help mitigate infections. This also aids in the prevention of COVID-19 infection. Published in the Journal of Infectious Diseases, the researchers stressed that toothbrushes could "act as reservoirs for microorganisms." This helps boost supplementary product consumption, a critical strategy for companies.
• On March 30, 2021, Colgate-Palmolive and Philips started a long-term collaboration to bring the oral care benefits of electric toothbrushes to South America. The partnership is limited to certain countries in South America. Colgate and Philips will continue commercializing their oral care products separately in other markets. This co-branding helps market reach and establishment at the target place.
• In 2021, the corporate giants introduced many innovative products that helped prevent COVID-19 and other competitive supplementary goods. Moreover, key players are heavily investing in R&D and working to introduce technologically advanced oral care products, such as electric toothbrushes.

Covid-19 Impacts:
The ongoing COVID-19 outbreak has had a major impact on oral care services in South America, with the majority of them being shut down. Due to quarantine restrictions and social distancing practices, consumers' purchasing patterns have changed to online shopping, affecting sales of dental care products. As a result, some of the most well-known brands are putting more emphasis on boosting their online presence. Due to the danger of infection when visiting dental care facilities, consumers are choosing at-home treatment. Manufacturers are also developing new products that allow consumers to use them in the comfort of their own homes. More dental facilities have just reopened; nevertheless, patients are opting for at-home dental treatments owing to the risk of infection, resulting in an increase in demand for at-home oral care. During this time, the market's major participants have continued to produce goods. The home use of oral care equipment has grown as a result of the COVID-19 epidemic.

Major Companies present in the market:
Johnson & Johnson, Procter & Gamble Co., Unilever, GlaxoSmithKline Plc., 3M Company, Henkel AG & Co. KG Aa, Koninklijke Philips N.V., Colgate Palmolive Co., Reckitt Benckiser Group Plc., kao Corporation, Dabur India Ltd., Sunstar Suisse S.A., The Himalaya Drug Company, Ultradent Products

Considered in this report
• Geography: South America
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report
• South America Oral Care market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise oral care market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report
• Brazil
• Argentina
• Colombia

By Product
• Toothpaste
• Toothbrushes & Accessories
• Mouthwash/Rinses
• Dental Products & Accessories/Ancillaries
• Dental Prosthesis Cleaning Solutions
• Others

By Distribution Channel
• Supermarkets & Hypermarkets
• Convenience stores
• Pharmacies
• Online stores
• Other distribution channels

By Age Group
• Adults
• Kids
• Infants

By Application
• Home
• Dentistry

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, annual reports of companies, and analyzing government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Oral Care industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.




ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Oral Care Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5. Market Size and Forecast, By Age Group
7.6. Market Size and Forecast, By Application
8. South America Oral Care Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.5. Market Size and Forecast By Age Group
8.6. Market Size and Forecast By Application
8.7. Brazil Oral Care Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.7.5. Market Size and Forecast By Application
8.8. Argentina Oral Care Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.8.5. Market Size and Forecast By Application
8.9. Columbia Oral Care Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product
8.9.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.9.5. Market Size and Forecast By Application
9. Company Profile
9.1. Johnson & Johnson
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Procter & Gamble Co.
9.3. Unilever
9.4. GlaxoSmithKline Plc.
9.5. 3M Company
9.6. Henkel AG & Co. KG Aa
9.7. Koninklijke Philips N.V.
9.8. Colgate Palmolive Co.
9.9. Reckitt Benckiser Group Plc.
9.10. Kao Corporation
9.11. Dabur India Ltd
9.12. Sunstar Suisse S.A.
9.13. The Himalaya Drug Company
9.14. Ultradent Products
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Oral Care Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028F
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028F
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028F
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Oral Care Market
Figure 7: Global Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 8: Global Oral Care Market Share By Region (2022)
Figure 9: South America Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 10: South America Oral Care Market Share By Country (2022)
Figure 11: Brazil Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 12: Argentina Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 13: Columbia Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global Oral Care Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028F) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Oral Care Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Geography 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 7: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Product 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 8: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 9: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Age Group 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 10: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Application 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 11: South America Oral Care Market Size and Forecast By Product 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 12: South America Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 13: South America Oral Care Market Size and Forecast By Age Group 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 14: South America Oral Care Market Size and Forecast By Application 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 15: Brazil Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: Brazil Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 17: Brazil Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: Brazil Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: Argentina Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: Argentina Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: Argentina Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 22: Argentina Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 23: Columbia Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 24: Columbia Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 25: Columbia Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 26: Columbia Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る