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南米の電子タバコ市場展望、2028年


South America E-Cigarette Market Outlook, 2028

電子タバコは、カートリッジ、マウスピース、アトマイザー、バッテリーを使用して製造された電池式デバイスである。これらの機器にはニコチン、加湿剤、香料が含まれており、高温で加熱して水分を保持し、エアロ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年12月31日 US$2,750
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サマリー

電子タバコは、カートリッジ、マウスピース、アトマイザー、バッテリーを使用して製造された電池式デバイスである。これらの機器にはニコチン、加湿剤、香料が含まれており、高温で加熱して水分を保持し、エアロゾルを発生させる。葉巻やUSBメモリに似た形状で、タバコを吸っているような感覚を味わえる。現在、費用対効果の高さから、南米地域の若年層で採用が進んでいる。呼吸器系の病気や疾患に対する意識の高まりは、個人の禁煙意欲を高め、ひいては南米地域における電子タバコの販売全体にプラスの影響を与えている。これは電子タバコに対する好意的な認識によるものと考えられる。

Bonafide Research社の調査レポート「南米の電子タバコ市場の展望、2028年」によると、同市場は予測期間中にCAGR 9.88%で成長すると予測されている。オンライン流通チャネルを通じて幅広い製品フレーバーを簡単に入手できることが、南米地域全体の市場成長を促進している。さらに、業界の大手企業は、革新的なプロモーション戦略を実施し、同地域の消費者基盤を拡大するために、ソーシャルメディア・プラットフォームに依存している。これに加えて、彼らはまた、詰め替え可能なプレフィルドポッドシステムを含む次世代製品のバリエーションを導入しており、これらは今後数年間の市場成長を促進すると予想されている。

電子タバコや電子ニコチン・デリバリー・システム(ENDS)を喫煙や娯楽目的の代用品として使用する人が増えている。従来のタバコベースのタバコの使用に対する健康上の懸念が高まっているため、電子タバコ市場は過去10年間で大きな成長を目撃している。南米では、電子タバコは違法であるか、法律が不透明である。例えば、アルゼンチン、ブラジル、ベネズエラのような主要国ではVAPEは禁止されているが、ペルーやコロンビアのような国では明確な法律はない。電子タバコ法の施行は地方当局に委ねられていることが多いため、その地域では厳密には違法とされている場所でもVAPEショップが存在することが多い。全地域で、電子タバコの販売が合法で許可されているのは、チリ、エクアドル、ホンジュラス、パラグアイ、コスタリカの5地域のみである。

得られたデータによると、18歳以下の子ども約3,200人が毎日初めてタバコに火をつけている。早死にする成人喫煙者1人に対し、新たに2人の若年喫煙者が入れ替わることになる。現在、未成年者への直接販売は禁止されているが、タバコ業界は依然として、若年層にアピールする方法で製品を開発し、パッケージングし、宣伝している。しかし、各社は健康やウェルネス、消費者の嗜好などに応じた製品革新に注力している。電子タバコの販売は南米のわずか5カ国に限られているため、イノーキン・テクノロジーやカンガーテックといった中国の民間企業による流通も限られている。

南米の電子タバコ市場は多くの地域プレーヤーが存在し、競争が激しい。南米市場で電子タバコを販売している主な企業には、KangerTech、Innokin Technology、British American Tobacco、Smokなどがある。これらの企業のほとんどは、Revolution Vapor Ltda.やC.R.Vaporなどのさまざまなオンラインウェブサイトを通じて電子タバコを販売している。エクアドルでは、電子タバコの販売や使用は合法であり、電子タバコは「電子ニコチンデリバリーシステム」とみなされるため、エクアドルでの電子タバコの広告は、成人のみがアクセスできる場所でのみ許可されており、それによって国内で電子タバコの範囲を販売しているブランドや企業に関する消費者の知識のいくつかのフォームを提供します。

これに加えて、さまざまな強さのニコチンを提供し、簡単なカートリッジ補充を可能にし、温度制御を可能にするなど、新世代の製品バリエーションの導入は、市場の成長をさらに触媒している。これに伴い、タバコ、フルーツ、メンソール、チョコレート、コーラなど数多くの新フレーバーの発売も、もう一つの重要な成長促進要因として作用している。これに加えて、M&Aを通じた既存メーカーや小売業者間の市場統合の激化や、大手たばこ会社が事業多角化のためにVAPE製品に投資するという新たなトレンドが、この地域市場を拡大している。電子タバコの販売を許可している国の2015年の人口を合計すると約1億1,000万人で、これは米国の人口の約3分の1に相当する。

電子タバコ製品の推定消費量は、使い捨て電子タバコモデル、充電式および使い捨てカスタマイザーの成長が見込まれている。現在、電子タバコ製造の原材料は主に中国から調達されている。組み立ては特定の地域の要件に基づいて行われ、パッケージが重要な役割を果たす。再販は中国ブランドで行われるか、会社名通りにリブランドされる。南米の電子タバコ市場は、タバコを含むが健康への悪影響が少ない、より効率的な電子タバコを含む開発に気づいた。また、次世代電子タバコは大幅な技術アップグレードとバッテリー寿命の延長を提供している。これらの電子タバコには、詰め替え可能なプレフィルド・ポッドシステムもあり、使い方は簡単だ。最近の電子タバコの中には、USBメモリや葉巻のような形状でありながら、タバコを吸っている感覚を味わえるものもある。政府は、電子タバコやVAPEデバイスの一般的な使用にいくつかの制限を設けているが、非タバコバージョンは、時折喫煙者が制限されたスペースの外に移動することを可能にしている。

最近の動向
- 2021年2月、Innokinの技術は、新しいSensisポッドMODを発売しました。センシスは、コイルの寿命を延ばし、比類のない経験のために味を高める技術のアップグレードを特徴としている。
- 2021年8月、Philip Morris International Incは、IQOS ILUMAの発売を発表した。これは、喫煙やニコチン製品の使用を続ける成人向けの禁煙製品ポートフォリオの最新かつ最も革新的な追加製品である。今日、タバコに代わるより優れた、より満足度の高いこの製品群には、世界No.1の加熱式タバコ製品であるIQOSタバコ加熱システムの複数の世代が含まれています1。ユニークなことに、新しいIQOS ILUMAは、ブレードを使用せず、洗浄も不要な誘導加熱技術を導入した、ブランド初のタバコ加熱システムとなります。

市場に参入している主要企業
ブリティッシュ・アメリカン・タバコ、ターニングポイント・ブランズ、フィリップ・モリス・インターナショナル、日本たばこ産業、Shenzhen IVPS Technology Co.Ltd.、KangerTech、Innokin Technology、Altria Group, Inc.

本レポートの考察
- 地域南アメリカ
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面
- 南米の電子タバコ市場の金額とセグメント別予測
- 国別の電子タバコ家電市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- チリ
- エクアドル
- パラグアイ

製品別
- モジュール式電子タバコ
- 充電式電子タバコ
- 次世代電子タバコ
- 使い捨て電子タバコ
- その他

フレーバー別
- タバコ
- ボタニカル
- フルーツ
- スウィート
- 飲料
- その他

バッテリーモード別
- 自動電子タバコ
- 手動式電子タバコ

流通経路別
- オフライン
- オンライン

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に存在する企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析などの第三者情報源からなる。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、電子タバコ業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが、市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。





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目次

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global E-Cigarette Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Flavour
7.5. Market Size and Forecast, By Battery Mode
7.6. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. South America E-Cigarette Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Flavour
8.5. Market Size and Forecast By Battery Mode
8.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7. Chile E-Cigarette Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Flavour
8.7.4. Market Size and Forecast By Battery Mode
8.7.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. Ecuador E-Cigarette Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Flavour
8.8.4. Market Size and Forecast By Battery Mode
8.8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9. Paraguay E-Cigarette Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product
8.9.3. Market Size and Forecast By Flavour
8.9.4. Market Size and Forecast By Battery Mode
8.9.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. British American Tobacco
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Turning Point Brands Inc.
9.3. Philip Morris International Inc.
9.4. Japan Tobacco
9.5. Shenzhen IVPS Technology Co. Ltd.
9.6. KangerTech
9.7. Innokin Technology
9.8. Altria Group, Inc.
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global E-Cigarette Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028F
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028F
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028F
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global E-Cigarette Market
Figure 7: Global E-Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 8: Global E-Cigarette Market Share By Region (2022)
Figure 9: South America E-Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 10: South America E-Cigarette Market Share By Country (2022)
Figure 11: Chile E-Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 12: Ecuador E-Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 13: Paraguay E-Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global E-Cigarette Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028F) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global E-Cigarette Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global E-Cigarette Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 7: Global E-Cigarette Market Size and Forecast, By Product (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 8: Global E-Cigarette Market Size and Forecast, By Flavor (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 9: Global E-Cigarette Market Size and Forecast, By Battery Mode (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 10: Global E-Cigarette Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 11: South America E-Cigarette Market Size and Forecast By Product (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 12: South America E-Cigarette Market Size and Forecast By Flavor (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 13: South America E-Cigarette Market Size and Forecast By Battery Mode (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 14: South America E-Cigarette Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 15: Chile E-Cigarette Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: Chile E-Cigarette Market Size and Forecast By Flavor (2017, 2022 & 2028F)
Table 17: Chile E-Cigarette Market Size and Forecast By Battery Mode (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: Chile E-Cigarette Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: Ecuador E-Cigarette Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: Ecuador E-Cigarette Market Size and Forecast By Flavor (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: Ecuador E-Cigarette Market Size and Forecast By Battery Mode (2017, 2022 & 2028F)
Table 22: Ecuador E-Cigarette Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 23: Paraguay E-Cigarette Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 24: Paraguay E-Cigarette Market Size and Forecast By Flavor (2017, 2022 & 2028F)
Table 25: Paraguay E-Cigarette Market Size and Forecast By Battery Mode (2017, 2022 & 2028F)
Table 26: Paraguay E-Cigarette Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)

 

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Summary

Also known as e-cigs and vape pens, e-cigarettes are battery-operated devices manufactured using cartridges, mouthpieces, atomizers,s and batteries. These devices contain nicotine, humectant, and flavorings, which are heated at a high temperature to retain moisture and produce an aerosol. They can resemble cigars or USB memory sticks and provide the sensation of smoking tobacco. At present, they are increasingly being adopted by young adults in the South American region on account of their cost-effectiveness. Rising awareness about respiratory illness and diseases is increasing the willingness among individuals to quit smoking, which, in turn, is positively influencing the overall sales of e-cigarettes in the South American region. This can be attributed to the positive perception toward e-cigarettes.

According to the research report, “South America E-cigarette Market Outlook, 2028” published by Bonafide Research, the market is anticipated to grow with a 9.88% CAGR during the forecast period. The easy availability of a wide range of product flavors via online distribution channels is catalyzing market growth across the South American region. Furthermore, leading players in the industry are relying on social media platforms to implement innovative promotional strategies and expand their consumer base in the region. Besides this, they are also introducing next-generation product variants that involve refillable, pre-filled pod systems, which are anticipated to fuel market growth in the upcoming years.

People are increasingly using E-cigarettes or electronic nicotine delivery systems (ENDS) as a substitute for smoking or recreational purposes. Due to the growing health concern over the usage of conventional tobacco-based cigarettes, the e-cigarette market has witnessed significant growth over the past decade. In South America, vaping is either illegal or the laws are uncertain about e-cigarettes. For example, vaping is banned in major countries like Argentina, Brazil, and Venezuela, while there are no definite laws in countries like Peru and Colombia. As enforcement of e-cigarette laws is often open to local authorities, vape shops are often found in places where they are technically illegal in the region. In the entire region, only five regions where the sale of e-cigarettes is legal and allowed are Chile, Ecuador, Honduras, Paraguay, and Costa Rica.

According to the obtained data, around 3,200 children aged 18 and under light their first cigarette daily. Two new young smokers replace every adult smoker who dies prematurely. Although direct marketing to minors is now prohibited, the tobacco industry is still developing, packaging, and advertising its products in ways that appeal to the younger population. However, the companies focus on product innovation according to health and wellness, consumer preference, etc. Since the sales of e-cigarettes are limited to just five South American countries, the distribution of these products is also limited by Chinese private companies such as Innokin Technology and KangerTech.

The South American E-cigarettes market is competitive with many regional players. Some of the major companies selling e-cigarettes in the South American market are KangerTech, Innokin Technology, British American Tobacco, and Smok. Most of these companies sell their range of e-cigarettes via different online websites such as Revolution Vapor Ltda., and C.R. Vapor. Since it's legal to sell or use an e-cigarette in Ecuador, where they are considered 'electronic nicotine delivery systems, advertising of e-cigarettes in Ecuador is only allowed in venues accessed solely by adults, thereby providing some form of consumer knowledge regarding the brands or companies selling their range of e-cigarettes in the country.

Besides this, the introduction of new-generation product variants that offer varying strengths of nicotine, enable easy cartridge refilling, allow temperature control, etc., is further catalyzing the market growth. In line with this, the launch of numerous new flavors, including tobacco, fruits, menthol, chocolate, cola, etc., is acting as another significant growth-inducing factor. In addition to this, the escalating market consolidation among existing manufacturers and retailers via mergers and acquisitions (M&A) and the emerging trend of major tobacco companies investing in vaping products to diversify their businesses are augmenting the regional market. The 2015 combined population of countries that allow e-cig sales is about 110 million, or about one-third of the US population.

The estimated consumption of e-cigarette products is expected to grow for disposable e-cigarette models, and rechargeable and disposable customizers. Today, raw materials for e-cig production are procured mostly from China. Assembly is done based on specific local requirements, with packaging playing an important role. Reselling is done under Chinese brands or rebranded as per the company name. South America E-Cigarette Market noticed the development which includes more efficient e-cigarettes that contain tobacco but have a less-negative impact on health. Also, the next-generation e-cigarettes provide significant technology upgrades and extended battery life. These variants also include refillable, pre-filled pod systems which make usage easy. Some modern e-cigarettes can also resemble USB memory sticks or cigars but can still provide the sensation of smoking tobacco. The government has put several restrictions on the public use of e-cigarettes and vaping devices but the non-tobacco versions have allowed the occasional smokers to move outside restricted spaces.

Recent Developments
• In February 2021, Innokin technology launched the new Sensis pod mod. The Sensis features an upgrade in technology that extends coil life and boosts flavors for an unrivaled experience.
• In August 2021, Philip Morris International Inc announced the launch of IQOS ILUMA, the latest and most innovative addition to its growing portfolio of smoke-free products for adults who would otherwise continue to smoke or use nicotine products. Today, this range of better and more satisfying alternatives to cigarettes includes multiple generations of the IQOS tobacco heating system, the world's No. 1 heated tobacco product.1 Uniquely, the new IQOS ILUMA becomes the brand’s first tobacco-heating system to introduce induction-heating technology, which utilizes no blade and requires no cleaning.

Major Companies present in the market:
British American Tobacco, Turning Point Brands Inc., Philip Morris International Inc., Japan Tobacco, Shenzhen IVPS Technology Co. Ltd., KangerTech, Innokin Technology, Altria Group, Inc

Considered in this report
• Geography: South America
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report
• South America E-Cigarette market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise e-cigarette appliances market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report
• Chile
• Ecuador
• Paraguay

By Product
• Modular E-Cigarette
• Rechargeable E-Cigarette
• Next-Generation E-Cigarette
• Disposable E-Cigarette
• Others

By Flavour
• Tobacco
• Botanical
• Fruit
• Sweet
• Beverage
• Others

By Battery Mode
• Automatic E-cigarette
• Manual E-cigarette

By Distribution Channel
• Offline
• Online

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, annual reports of companies, and analyzing government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the e-cigarette industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





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Table of Contents

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global E-Cigarette Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Flavour
7.5. Market Size and Forecast, By Battery Mode
7.6. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. South America E-Cigarette Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Flavour
8.5. Market Size and Forecast By Battery Mode
8.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7. Chile E-Cigarette Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Flavour
8.7.4. Market Size and Forecast By Battery Mode
8.7.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. Ecuador E-Cigarette Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Flavour
8.8.4. Market Size and Forecast By Battery Mode
8.8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9. Paraguay E-Cigarette Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product
8.9.3. Market Size and Forecast By Flavour
8.9.4. Market Size and Forecast By Battery Mode
8.9.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. British American Tobacco
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Turning Point Brands Inc.
9.3. Philip Morris International Inc.
9.4. Japan Tobacco
9.5. Shenzhen IVPS Technology Co. Ltd.
9.6. KangerTech
9.7. Innokin Technology
9.8. Altria Group, Inc.
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global E-Cigarette Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028F
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028F
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028F
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global E-Cigarette Market
Figure 7: Global E-Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 8: Global E-Cigarette Market Share By Region (2022)
Figure 9: South America E-Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 10: South America E-Cigarette Market Share By Country (2022)
Figure 11: Chile E-Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 12: Ecuador E-Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 13: Paraguay E-Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global E-Cigarette Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028F) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global E-Cigarette Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global E-Cigarette Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 7: Global E-Cigarette Market Size and Forecast, By Product (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 8: Global E-Cigarette Market Size and Forecast, By Flavor (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 9: Global E-Cigarette Market Size and Forecast, By Battery Mode (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 10: Global E-Cigarette Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 11: South America E-Cigarette Market Size and Forecast By Product (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 12: South America E-Cigarette Market Size and Forecast By Flavor (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 13: South America E-Cigarette Market Size and Forecast By Battery Mode (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 14: South America E-Cigarette Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 15: Chile E-Cigarette Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: Chile E-Cigarette Market Size and Forecast By Flavor (2017, 2022 & 2028F)
Table 17: Chile E-Cigarette Market Size and Forecast By Battery Mode (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: Chile E-Cigarette Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: Ecuador E-Cigarette Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: Ecuador E-Cigarette Market Size and Forecast By Flavor (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: Ecuador E-Cigarette Market Size and Forecast By Battery Mode (2017, 2022 & 2028F)
Table 22: Ecuador E-Cigarette Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 23: Paraguay E-Cigarette Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 24: Paraguay E-Cigarette Market Size and Forecast By Flavor (2017, 2022 & 2028F)
Table 25: Paraguay E-Cigarette Market Size and Forecast By Battery Mode (2017, 2022 & 2028F)
Table 26: Paraguay E-Cigarette Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)

 

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