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北米スキーギア&用品市場の展望、2028年


North America Ski Gear & Equipment Market Outlook, 2028

スキーは雪の上をスキー板で滑るウィンタースポーツである。従来、このようなスポーツは冬の寒い地域でしか行われていなかったが、人工の氷や雪によって柔軟性を高めることができるようになった。スキー活動への... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年12月31日 US$2,750
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サマリー

スキーは雪の上をスキー板で滑るウィンタースポーツである。従来、このようなスポーツは冬の寒い地域でしか行われていなかったが、人工の氷や雪によって柔軟性を高めることができるようになった。スキー活動への参加者の増加と、スキー参加を奨励するイニシアチブの高まりが相まって、北米のスキー用具・用具市場の成長を後押しすると予想される。積雪はその反射特性から、気候調節に重要な役割を果たしている。2021年1月、北米の積雪面積は1,550万平方キロメートルに達した。2022年には、北米はスキー用具・用具業界にとって、他の主要地域と比較して第3位の市場になるだろう。この成長は、米国やカナダなどの国々でスキーをレクリエーションとして楽しむ購入者が多いことに起因していると思われる。北米は、国際的な取引活動の増加により、世界のスキー用具・用具市場で大きな成長を示すと予想される。

Bonafide Research社の調査レポート「北米のスキーギア・用具市場の展望、2028年」によると、同市場は今後期間中に7045万米ドルの市場規模を追加すると予測されている。スキー関連の怪我に対する懸念が高まった結果、ヘルメットやその他のスキー用品・装備の着用の重要性に対する認識が高まり、今後数年間の市場拡大が見込まれる。米国消費者製品安全委員会によると、スノーボードやスキーの際にヘルメットを使用することで、成人の頭部外傷の45%、15歳未満の子供の頭部外傷の54%を防ぐことができるという。ヘルメットを着用することで、木の枝による切り傷や打撲などの軽傷から利用者を守るだけでなく、重度の脳震盪や頭蓋骨骨折、さらには死亡といった頭部外傷の発生や重症度を軽減することができるとしている。同時に、いくつかのスキー場や施設がヘルメットの着用を義務化している。これにより、スキー用具や用品の需要は今後ますます高まるだろう。

北米地域は、ウィンターゲームのスポーツ参加者数の増加に伴い、予測期間中に圧倒的な成長を目撃すると予想されている。報告書によると、北米のスキーギア&用品市場は、スキーとスノーボード、スキーフットウェア(ブーツとビンディング)、スキーストックとスティック、スキーヘルメット、スキーゴーグル、スキーグローブとスキーミトン、スキーウェアとアパレル、その他を含む様々な製品タイプにセグメント化されている。これらの製品タイプの中で、スキーウェア・セグメントは金額ベースで20%以上のシェアを占め、2022年の市場をリードしている。米国やカナダのような先進国のスポーツ愛好家は、ウィンタースポーツを主流の職業にすることに注力しており、これは市場成長をエスカレートさせる重要な要因になりそうである。メーカーは、顧客のスキーパフォーマンスを向上させるための実用的なインサイトを提供する新しいウェアラブルを革新している。さらに、SnowSports Industries America(SIA)やNational Ski Areas Association(全米スキー場協会)などのスポーツ連盟は、年間を通して実施されている様々なウィンタースポーツイベントへの出場者の参加を奨励している。

得られたデータによると、スキー・スノーボード用品市場の輸入総額は増加している。スキーは、北米と欧州の両国で最も人気があり、エキサイティングなアドベンチャー・スポーツのひとつと見なされている。スキー・スポーツの分野では、参加者数と観客数が年々増加しているが、これは、スポーツに参加しながら楽しい体験ができることに起因している。スキーは現在、その人気の高まりから、オリンピックなどの世界的なスポーツ・イベントへの参加が検討されている。SIA(スノースポーツ・インダストリーズ・アメリカ)のデータによると、世界には約1億2,500万人のスキーヤーとスノーボーダーがおり、そのうち北米は3,100万人を占めている。スキーは、カロリーを消費し、下半身の筋肉を鍛え、体幹の筋肉を鍛え、気分を高揚させるので、効果的な有酸素運動と考えられている。そのため、スキー用品の需要が高まっている。これは、市場プレーヤーにとって有利な機会を生み出す。また、米国はこの地域で最も多くのスキーリゾートを有している。

報告書によると、北米市場は、ハイパーマーケットやスーパーマーケット、専門店、オンラインショップ、その他の流通チャネルなど、さまざまな流通チャネルに区分される。なかでも、ハイパーマーケット・スーパーマーケット部門が2022年の市場シェアで最も高く、市場をリードしている。レジャーやスポーツに割かれる時間には、社交、読書、運動、旅行などが含まれる。レジャーやスポーツに費やす時間は幅広い活動に及ぶが、スキー・スノーボード用品の需要に影響を及ぼすと予想される。その点で、個人がレジャーやスポーツに費やす時間が増えれば、スキー、スノーボード、関連用品の需要は一般的に増加する。他方、インターネット(90.3%)と電子商取引(71.5%)の地域全体への浸透は、オンライン流通チャネルの需要拡大に直結している。

入手したデータによると、2021年、米国では年間約6,200万人のスキーヤーが訪れる。北米では個人の可処分所得が急速に増加しており、大都市圏の中・高所得層の消費者の購買習慣が必需品から高級品やサービスにシフトしているため、市場の主要な牽引役となっている。このトレンドの結果、人々はレクリエーション活動への投資を促している。さらに、企業が女性の安全を目的とした新商品や新技術を開発した結果、女性スキーヤーの数が増加しており、近い将来、スキー用品やギアの需要が高まると予測される。米国内のスキー産業全体に影響を与える最大の要因は、住民がシーズンごとに行ける国内旅行の数である。余暇時間の減少により、人々は1週間の滞在のためにリゾートに旅行することができなくなり、その結果、リゾートの収益が減少している。スキーリゾートの所有傾向はここ数十年で変化し、小規模なリゾートは閉鎖されたり、北米に31のスキーリゾートを所有するベイルリゾーツやアルテラ・マウンテン・カンパニーのような大きなコングロマリットに買収されたりしている。

北米のスキー用具・用品市場は、米国が75%以上を占め、市場をリードしている。米国では、スキーとスノーボードは最も人気のあるウィンタースポーツのひとつである。米国の平均スキーヤー数は約1,494万人、スノーボーダー数は約756万人である。2019/20年のスキーシーズン中、米国では470のスキーリゾートが営業しており、2017/18年シーズンの来場者数は5,110万人と推定される。ニューヨーク州は、2019-20シーズン時点で51のスキー場が営業しており、米国で最も多い。ブリッケンリッジ、パークシティ、ベイル、ウィスラー、キーストーン、ヘブンリー・マウンテン、スティームボート・スプリングス、ウィンターパーク・リゾート、ビッグスカイ、キリントンは、北米で最も人気のあるスキー場である。アメリカ最大のスキー場であるパークシティは、ソルトレイクシティを見下ろすアメリカンロッキーに位置している。

最近の動き
- 2019年7月、Vail Resort Inc.はPeak Resort Inc.の米国内17のスキー場を買収し、米国の消費者がスキーや乗馬施設をより利用しやすくした。これにより、米国内消費者のスキー用具需要が高まる可能性が高い。
- 2018年7月には、International Speedway Corporationの子会社であるAmerican Skiing CompanyがLBO Resort Enterprisesを1億3,700万米ドルで買収し、プロレーサーのウィンタースポーツイベントやレースを奨励し、それによってスポーツ専門家の間でスキー用品の需要が増加する。

Covid-19の影響:
2020年、北米のほとんどの国がCOVID-19パンデミックにより深刻な影響を受けた。封鎖は流通網の運営にも支障をきたした。スノースポーツやイベントのための施設を持つリゾートやホールなど多くの事業が閉鎖され、自宅待機政策がとられたため、スノースポーツウェアの需要が減少した。しかし、2021年前半には閉鎖措置が緩和され、流通チャネルが再設計され、地域全体で様々なスキーリゾートがオープンするため、予測期間中はスキー用品だけでなくスノースポーツウェアの需要も高まると思われる。

市場に参入している主要企業
Amer Sports Oyj、Burton Snowboards、Fischer Sports、Skis Rossignol SA、Icelantic Skis、Volcom、Helly Hansen、Coalition Snow、Alpina Sports、Clarus Crop、K2 Sports LLC、patagonia、Arc'teryx、Columbia Sportswear Company、Dainese、Decathlon、Phenix Ski

本レポートの考察
- 地理北米
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートの対象分野
- 北米のスキーギア&用具市場の金額とセグメント別予測
- 国別のスキーギア&用具市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- 米国
- カナダ
- メキシコ

製品別
- スキー/スキースノーボード
- スキーシューズ・ブーツ・ビンディング
- スキーストック
- スキーヘルメット
- スキーゴーグル
- スキーグローブ/スキーミトン
- スキーウェア/アパレル
- その他

流通チャネル別
- ハイパーマーケット/スーパーマーケット
- 専門店
- オンラインストア
- その他の流通チャネル

エンドユーザー別
- 男性
- 女性
- キッズ

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。当初は、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析などの第三者情報源からなる。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、スキーギア用品業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が市場中心の戦略を調整する際にお役立ていただけます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。






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目次

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Ski Gear and Equipment Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5. Market Size and Forecast, By End-User
7.6. Market Size and Forecast, By Skiing Type
8. North America Ski Gear and Equipment Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product Type
8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.5. Market Size and Forecast By End-User
8.6. US Ski Gear and Equipment Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.6.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.6.4. Market Size and Forecast By End-User
8.7. Canada Ski Gear and Equipment Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.7.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7.4. Market Size and Forecast By End-User
8.8. Mexico Ski Gear and Equipment Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.8.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8.4. Market Size and Forecast By End-User
9. Company Profile
9.1. Amer Sports Oyj
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Burton Snowboards Inc.
9.3. Fischer Sports GmbH
9.4. Skis Rossignol SA
9.5. Icelantic Skis
9.6. Volcom, LLC.
9.7. Helly Hansen AS
9.8. Coalition Snow
9.9. Alpina Sports GmbH
9.10. Clarus Corporation.
9.11. K2 Sports Llc
9.12. Patagonia, Inc.
9.13. Arc'teryx Equipment Inc.
9.14. Columbia Sportswear Company
9.15. Dainese S.p.A
9.16. Decathlon S.A.
9.17. Phenix Ski
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Ski Gear and Equipment Market Size (USD Million) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Ski Gear and Equipment Market
Figure 7: Global Ski Gear and Equipment Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 8: Global Ski Gear and Equipment Market Share By Region (2022)
Figure 9: North America Ski Gear and Equipment Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 10: North America Ski Gear and Equipment Market Share By Country (2022)
Figure 11: US Ski Gear and Equipment Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 12: Canada Ski Gear and Equipment Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 13: Mexico Ski Gear and Equipment Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)

List of Table
Table 1: Global Ski Gear and Equipment Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Million)
Table 2: Influencing Factors for Global Ski Gear and Equipment Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 7: Global Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 8: Global Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 9: Global Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast, By End-User (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 10: Global Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast, By Skiing Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 11: North America Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 12: North America Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 13: North America Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By End-User (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 14: US Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 15: US Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: US Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By End-User (2017, 2022 & 2028F)
Table 17: Canada Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: Canada Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: Canada Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By End-User (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: Mexico Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: Mexico Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 22: Mexico Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By End-User (2017, 2022 & 2028F)

 

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Summary

Skiing is a winter sport in which the participants use skis to glide on snow. Traditionally, such sports were played only in cold areas during the winter; however, artificial ice and snow allow for enhanced flexibility. Increasing participation in skiing activities, coupled with growing initiatives to encourage skiing participation, is expected to boost the growth of the North American ski gear and equipment market. Because of its reflective properties, snow cover plays an important role in climate regulation. In January 2021, the snow cover extent in North America reached 15.5 million square kilometers. In 2022, North America will be the third-largest market for the ski gear and equipment industry compared to other major regions. This growth might be attributed to the large number of purchasers who enjoy skiing as a recreational activity in nations like the United States and Canada. North America is expected to show significant growth in the global ski gear and equipment market, owing to increasing international trading activities.

According to the research report, “North America Ski Gear & Equipments Market Outlook, 2028” published by Bonafide Research, the market is anticipated to add up to USD 70.45 Million market size during the upcoming timeframe. Increased awareness of the importance of wearing helmets and other ski equipment and gear as a result of increased concerns about skiing-related injuries is expected to drive market expansion in the coming years. According to the US Consumer Product Safety Commission, using a helmet while snowboarding or skiing can prevent 45 percent of adult head injuries and 54 percent of head injuries in children under the age of 15. It claims that not only will wearing a helmet protect the user from minor cuts and bruises, such as those caused by tree branches, but it will also lessen the occurrence and severity of head injuries such as severe concussions, skull fractures, and even death. At the same time, several ski areas and facilities have made helmet use mandatory. This is going to drive the demand for skiing gear and equipment in the future.

The North American region is anticipated to witness dominant growth in the forecast period with the growing number of sports participants in winter games. According to the report, the North American ski gear & equipment market is segmented into various product types, including skis and snowboards, ski footwear (boots and bindings), ski poles and sticks, ski helmets, ski goggles, ski gloves and ski mittens, ski clothing and apparel, and others. Among these product types, the ski clothing segment is leading the market in 2022 with more than 20% share in terms of value. Sports enthusiasts in advanced economies like USA and Canada are focusing on making winter sports a mainstream profession which is likely to be a vital factor in escalating the market growth. Manufacturers are innovating in new wearables that provide actionable insights to improve the skiing performance of customers. Moreover, the sports federations such as SnowSports Industries America (SIA) and National Ski Areas Association have encouraged the participation of contestants in various winter sporting events that are being conducted throughout the year.

According to the obtained data, the total value of imports in the ski and snowboard equipment market increased. Skiing is often regarded as one of the most popular and exciting adventure sports in both North American and European countries. The skiing sports sector has seen an increase in the number of participants and audiences over the years, which can be attributed to the enjoyable experience one can have while participating in sports. Skiing is currently being considered for inclusion in global sporting events such as the Olympics, owing to its growing popularity. There are around 125 million skiers and snowboarders globally as per SIA (Snowsports Industries America) data, with North America contributing 31 million. Skiing is considered an effective cardiovascular exercise as it helps burn calories, strengthens lower body muscles, engages core muscles, and boosts moods. Hence, the demand for skiing equipment is rising. This creates lucrative opportunities for market players. The U.S. also has the largest number of ski resorts in the region.

According to the report, the North American market is segmented into various distribution channels including hypermarkets and supermarkets, specialty stores, online stores, and other distribution channels. Among them, the hypermarkets and supermarkets segment is leading the market with the highest market share in 2022. The amount of time allocated toward leisure and sports may include time spent socializing, reading, exercising, and traveling. Even though time spent on leisure and sports can cover a broad range of activities, it is expected to influence demand for ski and snowboard equipment. In that regard, when more time is spent by individuals on leisure and sports, demand for skis, snowboards, and related equipment typically increases. On the other hand, increasing penetration of the internet (90.3%) and e-commerce (71.5%) across the region is direct towards the growing demands of online distribution channels.

According to the obtained data, in 2021, the USA will encounter around 62 million annual skier visits. Individuals' disposable income has increased at a rapid rate in North America, acting as a primary market driver as middle- and high-income consumers in metropolitan regions shift their purchase habits from essential to luxury products and services. People are being encouraged to invest in recreational activities as a result of this trend. Furthermore, the rising number of female skiers, as a result of firms' development of new goods and technology aimed at women's safety, is predicted to boost demand for ski equipment and gear in the near future. The largest factor affecting the ski industry as a whole within the United States is the number of domestic trips residents are able to make each season. With less leisure time, people are unable to travel to a resort for a weeklong stay and this causes an ensuing decline in revenue for the resorts. The trend for ski resort ownership has shifted over the last few decades with smaller resorts shutting shop or being bought out by larger conglomerates such as Vail Resorts & Alterra Mountain Company which own 31 ski resorts across North America.

The United States leads the North American ski gear and equipment market with more than 75% of the market. In the United States, skiing and snowboarding are among the most popular winter sports. On average, the number of skiers in the United States amounted to around 14.94 million, and the number of snowboarders came to around 7.56 million. During the 2019/20 ski season, there were 470 ski resorts in operation in the United States, with an estimated 51.1 million visitors during the 2017/18 season. The state of New York has the highest number of operating ski areas in the United States—51 as of the 2019–20 season. Breckenridge, Park City, Vail, Whistler, Keystone, Heavenly Mountain, Steamboat Springs, Winter Park Resort, Big Sky, and Killington are some of the most popular ski destinations in North America. The biggest ski area in the United States, Park City is located in the American Rockies overlooking Salt Lake City.

Recent Developments:
• In July 2019, Vail Resort Inc. acquired 17 U.S. ski areas of Peak Resort Inc. to make skiing and riding facilities more accessible to U.S. consumers. This is likely to drive demand for skiing equipment among domestic U.S. consumers.
• In July 2018, American Skiing Company, a subsidiary of International Speedway Corporation acquired LBO Resort Enterprises for USD 137 million to encourage winter sports events and races for professional racers which thereby, increases the demand for skiing equipment among sports professionals.

Covid-19 Impacts:
Most countries in North America were severely affected by the COVID-19 pandemic in 2020. The lockdown hampered operations in the distribution network as well. The shutdown of many businesses, such as resorts and halls that have facilities for snow sports and events, as well as the imposition of stay-at-home policies, caused a decline in the demand for snow sports apparel. However, the relaxation of lockdown measures, the redesign of distribution channels in the first half of 2021, and the opening of various ski resorts across the region are likely to enhance the demand for snow sports apparel as well as ski equipment during the forecast period.

Major Companies present in the market:
Amer Sports Oyj, Burton Snowboards, Fischer Sports, Skis Rossignol SA, Icelantic Skis, Volcom, Helly Hansen, Coalition Snow, Alpina Sports, Clarus Crop, K2 Sports LLC. patagonia, Arc'teryx, Columbia Sportswear Company, Dainese, Decathlon, Phenix Ski

Considered in this report
• Geography: North America
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report
• North America ski gear & equipment market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise ski gear & equipments market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report:
• United States
• Canada
• Mexico

By Product:
• Skies/Ski Snowboards
• Ski Footwear/Ski Boots and Bindings
• Ski Poles/Ski Sticks
• Ski Helmets
• Ski Goggles
• Ski Gloves/Ski Mittens
• Ski Clothing/Apparel
• Others

By Distribution Channel:
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores
• Online Stores
• Other Distribution Channels

By End-User:
• Men
• Women
• Kids

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, annual reports of companies, and analyzing government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the ski-gear equipment industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






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Table of Contents

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Ski Gear and Equipment Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5. Market Size and Forecast, By End-User
7.6. Market Size and Forecast, By Skiing Type
8. North America Ski Gear and Equipment Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product Type
8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.5. Market Size and Forecast By End-User
8.6. US Ski Gear and Equipment Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.6.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.6.4. Market Size and Forecast By End-User
8.7. Canada Ski Gear and Equipment Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.7.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7.4. Market Size and Forecast By End-User
8.8. Mexico Ski Gear and Equipment Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.8.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8.4. Market Size and Forecast By End-User
9. Company Profile
9.1. Amer Sports Oyj
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Burton Snowboards Inc.
9.3. Fischer Sports GmbH
9.4. Skis Rossignol SA
9.5. Icelantic Skis
9.6. Volcom, LLC.
9.7. Helly Hansen AS
9.8. Coalition Snow
9.9. Alpina Sports GmbH
9.10. Clarus Corporation.
9.11. K2 Sports Llc
9.12. Patagonia, Inc.
9.13. Arc'teryx Equipment Inc.
9.14. Columbia Sportswear Company
9.15. Dainese S.p.A
9.16. Decathlon S.A.
9.17. Phenix Ski
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Ski Gear and Equipment Market Size (USD Million) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Ski Gear and Equipment Market
Figure 7: Global Ski Gear and Equipment Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 8: Global Ski Gear and Equipment Market Share By Region (2022)
Figure 9: North America Ski Gear and Equipment Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 10: North America Ski Gear and Equipment Market Share By Country (2022)
Figure 11: US Ski Gear and Equipment Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 12: Canada Ski Gear and Equipment Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 13: Mexico Ski Gear and Equipment Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)

List of Table
Table 1: Global Ski Gear and Equipment Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Million)
Table 2: Influencing Factors for Global Ski Gear and Equipment Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 7: Global Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 8: Global Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 9: Global Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast, By End-User (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 10: Global Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast, By Skiing Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 11: North America Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 12: North America Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 13: North America Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By End-User (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 14: US Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 15: US Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: US Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By End-User (2017, 2022 & 2028F)
Table 17: Canada Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: Canada Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: Canada Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By End-User (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: Mexico Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: Mexico Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 22: Mexico Ski Gear and Equipment Market Size and Forecast By End-User (2017, 2022 & 2028F)

 

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2024/11/22 10:26

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