世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

北米オーラルケア市場の展望、2028年


North America Oral Care Market Outlook, 2028

北米の消費者の生活において、個人衛生とパーソナルケアの重要性はますます高まっている。口腔衛生は、健康的なライフスタイルを送るために不可欠な要素へと発展している。口腔衛生に対する意識の高まり、歯科医... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年12月31日 US$2,750
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
85 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

北米の消費者の生活において、個人衛生とパーソナルケアの重要性はますます高まっている。口腔衛生は、健康的なライフスタイルを送るために不可欠な要素へと発展している。口腔衛生に対する意識の高まり、歯科医療に対する政府の支出、小規模・個人医院の増加などが、口腔ケア市場の急成長に寄与している。米国歯科医師会によると、米国人に最も多い口腔障害は、ドライマウス、知覚過敏、口臭、口腔感染症である。これは、同国のマウスウォッシュ、リンス、歯磨き粉市場に大きな影響を与えている。便利さと快適さが、オーラルケア製品の需要増加を牽引する2つの柱である。オーガニック歯磨き粉やハーブ歯磨き粉は、その効能の高さから人気がある。近年、オーラルケア製品の売上が伸びているのは、添加物の排除、化学物質の削減、洗浄のしやすさによるものである。

Bonafide Research社の調査レポート「北米オーラルケア市場の展望、2028年」によると、予測期間中、同市場は年平均成長率3.52%で成長すると予測されている。米国疾病予防管理センター(CDC)によると、米国では20歳以上の91%が人生のある時点でう蝕に罹患している。その中で、27%の人が未治療のままであった。上記のような要因から、薬用口腔ケア製品へのニーズが高まっており、これが市場の成長を促進すると予想される。加えて、口腔衛生習慣の増加やインターネットショッピングの拡大も市場を牽引している。さらに、口腔ケア製品はeコマース・プラットフォームを通じてオンラインで販売されることが増えている。

北米のデンタルケア市場では、アマゾンが最も人気のあるオンラインショッピングチャネルである。近年、アマゾンは米国におけるオーラルケアの売上を大幅に伸ばしている。米国疾病予防管理センター(CDC)によると、米国では成人の4人に1人が未治療の虫歯があるという。健康への関心が高まるにつれ、米国におけるオーラルケア製品の需要はさらに高まるだろう。北米では、米国が重要な市場として浮上している。米国の消費者の高い消費力が、同国でのオーラルケア製品の販売を可能にしている。また、大手企業の存在が米国での事業拡大を支えている。

報告書によると、市場は歯磨き粉、歯ブラシと付属品、マウスウォッシュと洗口液、歯科製品と付属品/歯髄、歯科補綴物洗浄液、その他を含む様々な製品タイプに区分される。これらの種類の中では、歯磨き粉が2022年の市場シェア30%以上で市場をリードしている。しかし、マウスウォッシュ/リンス分野は、今後一定期間、CAGRが進行して成長すると予測されている。年齢層別では、成人セグメントが73%以上の市場シェアで市場をリードしており、2028年までこの優位性が続くと予測されている。最近の調査によると、約2億人のアメリカ人がマウスウォッシュやデンタルリンスを定期的に使用している。この数字は、より多くの人々が良好な口腔衛生の利点と、洗口液やうがい薬がその過程で果たす役割を認識するにつれて、着実に伸び続けている。

クレストは、アメリカの多国籍企業プロクター・アンド・ギャンブル(P&G)が製造し、世界的に販売している歯磨き粉やその他の口腔衛生製品のブランドである。主要製造工場はノースカロライナ州グリーンズボロにある。メキシコのグアナファトでも数種類の製品を生産している。また、クレストは、歯磨き粉、歯ブラシ、マウスウォッシュ、デンタルフロス、歯を白くするクレスト・ホワイトストリップスなど、約20ブランドのデンタルケア製品と提携している。この市場は、口腔疾患の有病率の上昇、口腔ケア製品の発売の増加、口腔衛生に対する意識の高まりといった主要な推進要因によって拡大が見込まれている。しかし、オーラルケア市場の大手企業による価格圧力が市場の成長を妨げている。口腔衛生とデンタルケアの重要性に対する人々の意識が高まるにつれ、高品質の歯ブラシ市場が拡大している。歯の健康をより良く守るために一般に導入された先進技術は、広く受け入れられている。電動歯ブラシの市場への導入は、一般の人々から好評を得ている。

最近の動向
- 2022年、オーラルBは北米全域でより良い口腔ケアの健康、アクセス、教育のための新製品とイノベーションを発表した。究極の口腔健康コーチであるiOSense™搭載のスマート歯ブラシOral-B iO10を発売した。
- 2021年、コルゲート・パルモリーブは新しいオーラルケアカテゴリーを立ち上げた:CO.byコルゲート、オーラルビューティーコレクションを北米で発売。CO.byコルゲート」は、北米でオーラル・ビューティ・コレクションとして発売され、7つの 補完的な商品が大胆なコレクションに含まれ、顧客が自信を持って微笑み、自由に自己表現できるよう鼓舞する。
- 2021年、コルゲートのハロー・プロダクツは、再利用可能な歯ブラシ、インフューズド・ペパーミントオイル+ココナッツオイル・フロス、フレッシュ・ブレス・タブレット、マウスウォッシュなど、持続可能で自然な新しいオーラルケア製品を米国で発売した。
- 2018年2月、GSKコンシューマーヘルスケアは、1日2回のブラッシングで最短3日で知覚過敏を克服できる、臨床的に証明された新しい歯磨き粉「センソダイン®ラピッドリリーフ」を米国市場で発売した。センソダイン・ラピッドリリーフは、歯の知覚過敏部分に素早く保護バリアを形成し、外部からの刺激が神経に到達しないようにすることで、知覚過敏の痛みを素早く和らげるように設計されている。
- 2017年7月、ペプソデントなどの家庭用ブランドを製造するユニリーバ・ガーナ・リミテッドは、知覚過敏の人向けの新しい歯磨き粉を発売した。新製品「ペプソデント センシティブ エキスパート」には、オリジナル、ガムケア、ホワイトニングの3つのバリエーションがあり、知覚過敏に伴う不快感からの迅速な解放と長時間の保護を提供する。

COVID-19の影響
COVID-19の流行は、北米オーラルケア市場に売上と収益の面で大きな影響を与えた。北米全域でオンラインマーケットプレイスが簡単に利用できるようになったため、COVID-19による封鎖、社会的隔離、検疫プロセスの結果、顧客の購買習慣は店頭からオンラインへとシフトした。また、必需品・非必需品両方の流通チャネルや消費者行動にも大きな影響を与えた。さらに、集団感染の結果、あらゆる年齢層、所得水準の人々が、口腔衛生を含む個人衛生に対する意識を高め、それが市場に利益をもたらした。

市場に参入している主要企業
ジョンソン・エンド・ジョンソン、プロクター・アンド・ギャンブル、ユニリーバ、グラクソ・スミスクライン、3M、ヘンケルAG & Co.KG、Koninklijke Philips N.V.、Colgate Palmolive Co.、Reckitt Benckiser Group Plc.、花王株式会社、Church & Dwight Co. Inc.、Patanjali Ayurved Ltd.、Hain Celestial Group、Dabur India Ltd.、Sunstar Suisse S.A.、The Himalaya Drug Company、Ultradent Products。

本レポートの考察
- 地域北米
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートの対象分野
- 北米オーラルケア市場の金額とセグメント別予測
- 国別のオーラルケア市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- 米国
- カナダ
- メキシコ

製品別
- 歯磨き粉
- 歯ブラシ&アクセサリー
- マウスウォッシュ/リンス
- デンタル製品&アクセサリー
- 歯科補綴物クリーニングソリューション
- その他

流通チャネル別
- スーパーマーケット&ハイパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 薬局
- オンラインストア
- その他の流通チャネル

年齢層別
- 大人
- 子供
- 幼児

用途別
- ホーム
- 歯科

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。はじめに、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析などの第三者情報源からなる。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、オーラルケア業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。マーケティング&プレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。







ページTOPに戻る


目次

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Oral Care Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5. Market Size and Forecast, By Age Group
7.6. Market Size and Forecast, By Application
8. North America Oral Care Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.5. Market Size and Forecast By Age Group
8.6. Market Size and Forecast By Application
8.7. US Oral Care Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.7.5. Market Size and Forecast By Application
8.8. Canada Oral Care Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.8.5. Market Size and Forecast By Application
8.9. Mexico Oral Care Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product
8.9.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.9.5. Market Size and Forecast By Application
9. Company Profile
9.1. Johnson & Johnson
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Procter & Gamble Co.
9.3. Unilever
9.4. GlaxoSmithKline Plc.
9.5. 3M Company
9.6. Henkel AG & Co. KG Aa
9.7. Koninklijke Philips N.V.
9.8. Colgate Palmolive Co.
9.9. Reckitt Benckiser Group Plc.
9.10. Kao Corporation
9.11. Church & Dwight Co. Inc.
9.12. Patanjali Ayurved Ltd.
9.13. Hain Celestial Group (Jason Natural Products Inc.)
9.14. Dabur India Ltd
9.15. Sunstar Suisse S.A.
9.16. The Himalaya Drug Company
9.17. Ultradent Products
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Oral Care Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028F
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028F
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028F
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Oral Care Market
Figure 7: Global Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 8: Global Oral Care Market Share By Region (2022)
Figure 9: North America Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 10: North America Oral Care Market Share By Country (2022)
Figure 11: US Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 12: Canada Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 13: Mexico Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global Oral Care Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028F) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Oral Care Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Geography 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 7: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Product 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 8: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 9: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Age Group 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 10: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Application 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 11: North America Oral Care Market Size and Forecast By Product 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 12: North America Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 13: North America Oral Care Market Size and Forecast By Age Group 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 14: North America Oral Care Market Size and Forecast By Application 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 15: US Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: US Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 17: US Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: US Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: Canada Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: Canada Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: Canada Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 22: Canada Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 23: Mexico Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 24: Mexico Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 25: Mexico Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 26: Mexico Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Personal hygiene and personal care are becoming increasingly important in the lives of North American consumers. Oral hygiene has evolved into an essential component of leading a healthy lifestyle. The growing awareness of oral hygiene, government spending on dental healthcare, and the increasing number of small and private clinics all contribute to the oral care market's rapid growth. According to the American Dental Association, the most common oral disorders among Americans were dry mouth, sensitivity, bad breath, and oral infections. This has a significant impact on the mouthwash, rinse, and toothpaste markets in the country. Convenience and comfort are the two pillars driving the rising demand for oral care products. Organic and herbal toothpaste are popular due to their high benefit quotient. Oral care product sales have increased in recent years due to the exclusion of added flavors, the reduction of chemicals, and the ease of cleaning.

According to the report, "North America Oral Care Market Outlook, 2028," published by Bonafide Research, the market is anticipated to grow at a rate of 3.52% CAGR during the forecast period. According to the Centers for Disease Control and Prevention (CDC), 91% of people over the age of 20 in the United States had dental caries at some point in their lives. Among them, 27% of people remained untreated. The abovementioned factors result in a growing need for medicated oral care products, which is anticipated to propel market growth. In addition to that, the market is primarily driven by increased oral hygiene routines and expanding internet shopping. Furthermore, oral care products are increasingly being sold online through e-commerce platforms.

Amazon is the most popular online shopping channel in the dental care markets of North America. In recent years; Amazon has seen a significant increase in oral care sales in the United States. According to the Centers for Disease Control and Prevention (CDC), one in every four adults in the USA has untreated tooth decay. With health concerns likely to rise, demand for oral care products in the United States will rise further. Within North America, the USA has emerged as a key market. The high spending power of consumers in the USA has enabled the sale of oral care products in the country. Also, the presence of some of the leading players has supported expansion in the USA.

According to the report, the market is segmented into various product types, including toothpaste, toothbrushes and accessories, mouthwashes and rinses, dental products and accessories/ancillaries, dental prosthesis cleaning solutions, and others. Among these types, toothpaste is leading the market with a market share of more than 30% in 2022. However, the Mouthwash/Rinse segment is anticipated to grow with a progressive CAGR during the upcoming time period. Based on the age group, the adult segment is leading the market with more than 73% market share, which is anticipated to continue this dominance by 2028. Recent research shows that almost 200 Million Americans use mouthwash or dental rinses on a regular basis. This number continues to steadily grow as more and more people recognize the benefits of good oral health and the role that mouthwashes and rinses can play in this process.

The crest is an American brand of toothpaste and other oral hygiene products manufactured and distributed globally by the American multinational Procter & Gamble (P&G). Their main manufacturing plant is in Greensboro, North Carolina. Guanajuato, Mexico, produces a few products. Crest has also been associated with approximately twenty brands of dental care products, including toothpaste, toothbrushes, mouthwash, dental floss, and Crest Whitestrips, a tooth-whitening product. This market is expected to expand due to key driving factors such as the rising prevalence of oral diseases, increased oral care product launches, and raising awareness of oral hygiene. However, pricing pressure from major players in the oral care market is impeding the market growth. As people become more aware of the importance of oral hygiene and dental care, the market for high-quality toothbrushes has grown. The advanced technologies that have been introduced to the public in order to assist them in better protecting their dental health have been widely accepted. The introduction of electric toothbrush into the market has been well-received by the general public.

Recent Developments
• In 2022, Oral-B introduced New Products and Innovations for Better Oral Care Health, Access, and Education across North America. They have launched a smart toothbrush Oral-B iO10 with iOSense™ that is the ultimate oral health coach.
• In 2021, Colgate-Palmolive launched a new oral care category: CO. by Colgate, an oral beauty collection in North America. Seven complementary goods are included in the bold collection, which inspires customers to smile with confidence and express themselves freely.
• In 2021, Colgate's Hello Products launched new, sustainable, and natural oral care products such as a reusable toothbrush, Infused peppermint oil+Coconut oil floss, Fresh breath tablets, and mouthwashes in the United States.
• In February 2018, GSK Consumer Healthcare launched Sensodyne® Rapid Relief in the US market, a new clinically-proven toothpaste that helps beat sensitivity in as little as 3 days with twice-daily brushing. Sensodyne Rapid Relief is engineered to beat sensitivity pain fast by quickly creating a protective barrier over the sensitive areas of teeth to keep outside triggers from reaching the nerves.
• In July 2017, Unilever Ghana Limited, the manufacturer of household brands like Pepsodent, launched new toothpaste for people with sensitive teeth. The new product, Pepsodent Sensitive Expert, comes in three variants - Original, Gumcare, and Whitening - and offers rapid relief and prolonged protection from the discomfort associated with sensitivity.

Covid-19 Impacts:
The COVID-19 pandemic has had a significant impact on the North American Oral Care market in terms of sales and revenue. Because of the easy accessibility of online marketplaces across North America, customers' purchasing habits have shifted from in-store to online as a result of the COVID-19-imposed lockdown, social isolation, and quarantine processes. It also had a significant impact on both essential and non-essential goods distribution channels and consumer behavior. Furthermore, as a result of the outbreak, people of all ages and income levels have become more aware of personal hygiene, including oral hygiene, which benefits the market.

Major Companies present in the market:
Johnson & Johnson, Procter & Gamble Co., Unilever, GlaxoSmithKline Plc., 3M Company, Henkel AG & Co. KG Aa, Koninklijke Philips N.V., Colgate Palmolive Co., Reckitt Benckiser Group Plc., Kao Corporation, Church & Dwight Co. Inc., Patanjali Ayurved Ltd., Hain Celestial Group, Dabur India Ltd., Sunstar Suisse S.A., The Himalaya Drug Company, Ultradent Products

Considered in this report
• Geography: North America
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report
• North America Oral Care market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise oral care market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report
• United States
• Canada
• Mexico

By Product
• Toothpaste
• Toothbrushes & Accessories
• Mouthwash/Rinses
• Dental Products & Accessories/Ancillaries
• Dental Prosthesis Cleaning Solutions
• Others

By Distribution Channel
• Supermarkets & Hypermarkets
• Convenience stores
• Pharmacies
• Online stores
• Other distribution channels

By Age Group
• Adults
• Kids
• Infants

By Application
• Home
• Dentistry

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, annual reports of companies, and analyzing government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Oral Care industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.







ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Oral Care Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5. Market Size and Forecast, By Age Group
7.6. Market Size and Forecast, By Application
8. North America Oral Care Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.5. Market Size and Forecast By Age Group
8.6. Market Size and Forecast By Application
8.7. US Oral Care Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.7.5. Market Size and Forecast By Application
8.8. Canada Oral Care Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.8.5. Market Size and Forecast By Application
8.9. Mexico Oral Care Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product
8.9.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.9.5. Market Size and Forecast By Application
9. Company Profile
9.1. Johnson & Johnson
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Procter & Gamble Co.
9.3. Unilever
9.4. GlaxoSmithKline Plc.
9.5. 3M Company
9.6. Henkel AG & Co. KG Aa
9.7. Koninklijke Philips N.V.
9.8. Colgate Palmolive Co.
9.9. Reckitt Benckiser Group Plc.
9.10. Kao Corporation
9.11. Church & Dwight Co. Inc.
9.12. Patanjali Ayurved Ltd.
9.13. Hain Celestial Group (Jason Natural Products Inc.)
9.14. Dabur India Ltd
9.15. Sunstar Suisse S.A.
9.16. The Himalaya Drug Company
9.17. Ultradent Products
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Oral Care Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028F
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028F
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028F
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Oral Care Market
Figure 7: Global Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 8: Global Oral Care Market Share By Region (2022)
Figure 9: North America Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 10: North America Oral Care Market Share By Country (2022)
Figure 11: US Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 12: Canada Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 13: Mexico Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global Oral Care Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028F) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Oral Care Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Geography 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 7: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Product 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 8: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 9: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Age Group 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 10: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Application 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 11: North America Oral Care Market Size and Forecast By Product 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 12: North America Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 13: North America Oral Care Market Size and Forecast By Age Group 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 14: North America Oral Care Market Size and Forecast By Application 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 15: US Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: US Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 17: US Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: US Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: Canada Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: Canada Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: Canada Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 22: Canada Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 23: Mexico Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 24: Mexico Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 25: Mexico Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 26: Mexico Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る