世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アジア太平洋地域のスケートボード市場の展望、2028年


Asia-Pacific Skateboard Market Outlook, 2028

その名の通り、スケートボードは細い板の両端に小さな車輪を取り付けたもの。デッキは、スケートボードでライダーが立つ平らな板で、メープル材、アルミニウム、複合材、ナイロン、発泡スチロール、グラスファイ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年12月31日 US$2,750
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
73 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

その名の通り、スケートボードは細い板の両端に小さな車輪を取り付けたもの。デッキは、スケートボードでライダーが立つ平らな板で、メープル材、アルミニウム、複合材、ナイロン、発泡スチロール、グラスファイバーなどでできている。トラックは、スケートボードのウィールをデッキに固定するT字型の金属部品である。スケートボードはストレスを解消し、柔軟性と体型を向上させるのに役立つ。アジア太平洋地域におけるスケートボードの人気は、それに関連する健康上の利点から大きく成長すると予想され、2023年から2028年にかけて製品需要が増加すると見込まれている。この地域市場の成長の原動力となっているのは、インドや中国などの国々における可処分所得の増加とスケートボードに対する意識の高まりである。

Bonafide Research社の調査レポート「アジア太平洋地域のスケートボード市場の展望、2028年」によると、同市場は、アウトドア活動への関心の高まりにより、2023年から2028年にかけて年平均成長率7.04%と大きな成長が見込まれている。この地域の5歳未満の子供たちは、2000年から2021年の間に小児肥満の有病率が38%上昇した。その結果、教育機関や親は子供たちに屋外のスポーツ活動を奨励するようになっている。さらに、スケートボードは、さまざまな地域、国内、国際大会を通じてスポーツの認知度を高めることで、子供たちの間で振興されている。例えば、2021年に開催される東京夏季オリンピックにスケートボードが採用されることが決定したことで、すべてのスケートボーダーがこのスポーツで卓越した成績を収めたいと思うようになった。第31回スケート・ジャパン、スケート・マレーシア・サマー・チャンピオンシップ、スケート・フィリピン・サマー・チャンピオンシップは、2021年に開催されたその他の大会である。

同地域ではスケートボードの認知度が高まっているため、同市場は高い成長を遂げると推定される。都市化の進展とインフラの整備が市場成長の要因のひとつである。若い世代のスケートボードへの傾倒の高まりは、予測期間中の市場成長を加速させると予想される。世界の若者の60%以上がアジア・太平洋地域に住んでいる。この地域の総人口に占める若者の割合は約19%である。これは、15歳から24歳までの7億5,000万人以上の若い女性と男性に相当する。インドと中国は、若者のスポーツ参加が著しい2カ国であり、予測期間中、最も速い年平均成長率で成長すると予想される。

オリンピック、アジア・ローラースポーツ・チャンピオンシップ、ISIスケート香港など、人気スポーツ・イベントのファン層の増加がスケートボードの需要を刺激し、同地域の市場成長を牽引している。また、洗練されたデザインと豊富な製品ラインアップにより、スケートボードを始める大学生が増加しており、スケートボード用シューズやアパレルの用途が拡大している。デッキに描かれたファンキーで魅力的なグラフィックに対する消費者、特にティーンエージャーの志向の高まりが、スケートボードへの関心を高めている。その結果、企業は消費者の人気を獲得し、イノベーションを通じて市場シェアを拡大するために、絶え間ない努力と戦略を練っている。

例えば、Element Skateboards、Krown Skateboards、SK8 Factory、Skate Oneなどがスケートボードの主要メーカーである。市場は常に新製品で更新され、関心を維持している。その背景には、多くの地域でアウトドア・スポーツの人気が高まり、より多様なアクティビティへの欲求が高まっていることがある。市場シェアを拡大する戦略の一環として、一部の業界プレーヤーは製品を革新している。2019年、Rave Skateboardsはファンキーなグラフィックをベースにしたスケートボードを含む2019年サマーラインを発表した。Launch Snowboardsも、ピンテールロングボードやドロップスルーロングボード、ストリートデッキ、トラック、ウィールキットなどのスケートボードラインを発表した。
スケートボードをオリンピックに加えるという話が持ち上がって以来、スケートボードに乗り気な人が増えているようだ。スケートボードは好きな娯楽であり、ライフスタイルの目印であり、カウンターカルチャーの波であり、今やオリンピックに認定されたスポーツは、近年、中国の消費者意識の片隅からメインストリームへと急速に移行している。加えて、アジア太平洋地域は、テクノロジーの台頭と可処分所得の増加により、電動スケートボード市場の急成長が見込まれる。発展途上国では、費用対効果の高さが電動スケートボードの購入をさらに促すと予想される。さらに、公害の増加や燃料価格の急激な上昇は、予測期間中に同地域の電動モビリティ市場の成長をさらに押し上げるだろう。

コビッド19の影響:
コロナウイルスの大流行は、世界中の企業やセクターに多大なプレッシャーを与えた。各国政府は感染症の蔓延を検知するためにロックアップを実施した。このような規制が市場に悪影響を与えた。公共交通機関の制限や封鎖による混乱は市場に悪影響を及ぼすだろう。COVID-19の影響でほとんどのセクターが正常に機能しておらず、アジア太平洋地域のスケートボード市場に悪影響を及ぼしている。しかし、消費者の嗜好の変化や様々なスポーツに関する意識の高まりは、予測期間中の市場成長を後押しすると予想される。

市場に参入している主要企業
Element Skateboards、Skate One、Absolute Board Co.、Razor USA LLC.、Boosted Inc.、Absolute Board、Blind Skateboards、Evolve Skateboards

本レポートの考察
- 地域アジア太平洋地域
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートの対象分野
- アジア太平洋地域のスケートボード市場、その価値とセグメント別予測
- 国別のスケートボード市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- 中国
- 日本
- インド
- オーストラリア
- 韓国

製品別
- ストリートスケートボード
- クルーザースケートボード
- ロングスケートボード
- 電動スケートボード
- その他スケートボード

エンドユーザー別
- キッズ
- ティーンエイジャー
- 大人

流通チャネル別
- オフライン
- オンライン

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に存在する企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析などの第三者情報源からなる。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、スケートボード業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者にとって、市場中心の戦略を調整するために有用である。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。



ページTOPに戻る


目次

Table of Content
1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
4.7. Skating Start-ups
4.8. Skate-parks by countries
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Skateboard Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast, By End-User
7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. Asia-Pacific Skateboard Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product Type
8.4. Market Size and Forecast By End-User
8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.6. China Skateboard Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.6.3. Market Size and Forecast By End-User
8.6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7. Japan Skateboard Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.7.3. Market Size and Forecast By End-User
8.7.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. India Skateboard Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.8.3. Market Size and Forecast By End-User
8.8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9. Australia Skateboard Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.9.3. Market Size and Forecast By End-User
8.9.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.10. South Korea Skateboard Market Outlook
8.10.1. Market Size By Value
8.10.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.10.3. Market Size and Forecast By End-User
8.10.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Element Skateboards
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Skate One
9.3. Absolute Board Co
9.4. Razor USA LLC
9.5. Boosted Inc
9.6. Absolute Board
9.7. Blind Skateboards
9.8. Evolve Skateboards
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Skateboard Market Size (USD Million) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Skateboard Market
Figure 7: Global Skateboard Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 8: Global Skateboard Market Share By Region (2022)
Figure 9: Asia-Pacific Skateboard Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 10: Asia-Pacific Skateboard Market Share By Country (2022)
Figure 11: China Skateboard Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 12: Japan Skateboard Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 13: India Skateboard Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 14: Australia Skateboard Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 15: South Korea Skateboard Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)

List of Table
Table 1: Global Skateboard Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Million)
Table 2: Influencing Factors for Global Skateboard Market, 2022
Table 3: List of Skate-parks by Countries
Table 4: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 5: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 6: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 7: Global Skateboard Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 8: Global Skateboard Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 9: Global Skateboard Market Size and Forecast, By End-User (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 10: Global Skateboard Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 11: Asia-Pacific Skateboard Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 12: Asia-Pacific Skateboard Market Size and Forecast By End-User (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 13: Asia-Pacific Skateboard Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 14: China Skateboard Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 15: China Skateboard Market Size and Forecast By End-User (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: China Skateboard Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 17: Japan Skateboard Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: Japan Skateboard Market Size and Forecast By End-User (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: Japan Skateboard Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: India Skateboard Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: India Skateboard Market Size and Forecast By End-User (2017, 2022 & 2028F)
Table 22: India Skateboard Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 23: Australia Skateboard Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 24: Australia Skateboard Market Size and Forecast By End-User (2017, 2022 & 2028F)
Table 25: Australia Skateboard Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 26: South Korea Skateboard Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 27: South Korea Skateboard Market Size and Forecast By End-User (2017, 2022 & 2028F)
Table 28: South Korea Skateboard Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

As the name suggests, a skateboard is a narrow board attached to small wheels at both ends. The deck is a flat board on which the rider stands while skateboarding, and it can be made of maple wood, aluminum, composites, nylon, foam, fiberglass, and other materials. The truck is a T-shaped metal piece that holds the skateboard wheels to the deck. Skateboarding is helpful in relieving stress and enhancing flexibility and the shape of the body. Skateboarding’s popularity in the Asia-Pacific region is expected to grow significantly due to the health benefits associated with it, which is expected to increase product demand between 2023 and 2028. The growth of this regional market is being driven by rising disposable income and increasing awareness about skateboarding in countries such as India and China.

According to the research report, "Asia-Pacific Skateboard Market Outlook, 2028," published by Bonafide Research, the market is anticipated to witness significant growth with a 7.04% CAGR for 2023–2028 due to rising interest in outdoor activities. Children under the age of five in the area experienced a 38 percent rise in the prevalence of childhood obesity between 2000 and 2021. Institutions and parents are encouraging kids to engage in outdoor sporting activities as a result. Additionally, skateboarding is promoted among children by raising awareness of the sport through various local, national, and international competitions. The decision to include skateboarding in the Tokyo Summer Olympics in 2021, for example, has inspired all skateboarders to excel in their sport. The 31st Annual Skate Japan, Skate Malaysia Summer Championship, and Skate Philippines Summer Championship are more competitions that occurred in 2021.

Owing to the increasing awareness of skateboarding in the region, the market is estimated to witness higher growth. Growing urbanization and developing infrastructure are some of the factors responsible for market growth. The growing inclination of the younger generation towards skateboarding is expected to accelerate market growth over the forecast period. Over 60% of the world's youth live in Asia and the Pacific. Youth make up about 19% of the region's total population. This equates to over 750 million young women and men aged 15 to 24. India and China are two countries with significant youth participation in sports, which is expected to grow at the fastest CAGR during the forecast period.

An increase in the fan base of popular sports events such as the Olympics, Asian Roller Sports Championship, ISI Skate Hong Kong, and others fuels the demand for skateboards, which drives the growth of the market in the region. In addition, owing to the sleek design and wide variety of products available, an increasing number of college students are picking up the sport, thereby boosting the application of skateboard footwear as well as apparel. The increasing inclination of consumers, particularly teenagers, toward funky and attractive graphics displayed on the decks has increased their interest in skateboarding. As a result, companies are making constant efforts and strategizing in order to gain popularity among consumers and increase their share of the market through innovation.

For instance, Element Skateboards, Krown Skateboards, SK8 Factory, and Skate One are the key manufacturers of skateboards. The market is constantly updated with new products to maintain interest. This is due to the increasing popularity of outdoor sports and the desire for more diverse activities in many regions. As part of their strategy to increase market share, some industry players are innovating their products. In 2019, Rave Skateboards launched its 2019 summer line, which includes funky graphics-based skateboards. Launch Snowboards has also introduced its skateboard line, which includes pintail longboards and drop-through longboards, as well as street decks, trucks, and wheel kits.
Ever since the conversation around adding the sport to the Olympics began, more people seem to be willing to get on board with the sport. Skateboarding is a favorite pastime, lifestyle marker, and countercultural wave, and now Olympic-recognized sport has quickly moved from the outskirts of Chinese consumer consciousness into mainstream acceptance in recent years. In addition to that, Asia-Pacific is likely to witness rapid growth in the electric skateboard market due to the rise in technology and rising disposable income. Cost-effectiveness is anticipated to further encourage individuals to purchase electric skateboards in developing economies. Furthermore, the rise in pollution and the quick increase in fuel prices will further boost the growth of the electric mobility market in the region during the forecast period.

Covid-19 Impacts:
The coronavirus pandemic has placed tremendous pressure on businesses and sectors across the globe. Governments from all countries have implemented a lock-up to detect the spread of infectious diseases. The contribution of these regulations has created a negative impact on the market. Public transportation restrictions and the disruption caused by the lockdown would be detrimental to the market. Most of the sectors are not functioning properly due to the influence of COVID-19, which has had an adverse impact on the Asia-Pacific skateboard market. However, changes in consumer preference and growing awareness regarding various sports are expected to boost market growth during the forecast period.

Major Companies present in the market:
Element Skateboards, Skate One, Absolute Board Co, Razor USA LLC., Boosted Inc., Absolute Board, Blind Skateboards, Evolve Skateboards

Considered in this report
• Geography: Asia-Pacific
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report
• Asia-Pacific skateboard market with its value and forecast along with its segments
• Countries-wise skateboard market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report:
• China
• Japan
• India
• Australia
• South Korea

By Product:
• Street Skateboard
• Cruiser Skateboard
• Long Skateboard
• Electric Skateboard
• Others Skateboard

By End-User:
• Kids
• Teenagers
• Adults

By Distribution Channel:
• Offline
• Online

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, annual reports of companies, and analyzing government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the skateboard industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Content
1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
4.7. Skating Start-ups
4.8. Skate-parks by countries
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Skateboard Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast, By End-User
7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. Asia-Pacific Skateboard Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product Type
8.4. Market Size and Forecast By End-User
8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.6. China Skateboard Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.6.3. Market Size and Forecast By End-User
8.6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7. Japan Skateboard Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.7.3. Market Size and Forecast By End-User
8.7.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. India Skateboard Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.8.3. Market Size and Forecast By End-User
8.8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9. Australia Skateboard Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.9.3. Market Size and Forecast By End-User
8.9.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.10. South Korea Skateboard Market Outlook
8.10.1. Market Size By Value
8.10.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.10.3. Market Size and Forecast By End-User
8.10.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Element Skateboards
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Skate One
9.3. Absolute Board Co
9.4. Razor USA LLC
9.5. Boosted Inc
9.6. Absolute Board
9.7. Blind Skateboards
9.8. Evolve Skateboards
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Skateboard Market Size (USD Million) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Skateboard Market
Figure 7: Global Skateboard Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 8: Global Skateboard Market Share By Region (2022)
Figure 9: Asia-Pacific Skateboard Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 10: Asia-Pacific Skateboard Market Share By Country (2022)
Figure 11: China Skateboard Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 12: Japan Skateboard Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 13: India Skateboard Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 14: Australia Skateboard Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 15: South Korea Skateboard Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)

List of Table
Table 1: Global Skateboard Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Million)
Table 2: Influencing Factors for Global Skateboard Market, 2022
Table 3: List of Skate-parks by Countries
Table 4: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 5: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 6: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 7: Global Skateboard Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 8: Global Skateboard Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 9: Global Skateboard Market Size and Forecast, By End-User (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 10: Global Skateboard Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 11: Asia-Pacific Skateboard Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 12: Asia-Pacific Skateboard Market Size and Forecast By End-User (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 13: Asia-Pacific Skateboard Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 14: China Skateboard Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 15: China Skateboard Market Size and Forecast By End-User (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: China Skateboard Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 17: Japan Skateboard Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: Japan Skateboard Market Size and Forecast By End-User (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: Japan Skateboard Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: India Skateboard Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: India Skateboard Market Size and Forecast By End-User (2017, 2022 & 2028F)
Table 22: India Skateboard Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 23: Australia Skateboard Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 24: Australia Skateboard Market Size and Forecast By End-User (2017, 2022 & 2028F)
Table 25: Australia Skateboard Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 26: South Korea Skateboard Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 27: South Korea Skateboard Market Size and Forecast By End-User (2017, 2022 & 2028F)
Table 28: South Korea Skateboard Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る