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アジア太平洋地域のビルトインキッチン機器市場の展望、2028年


Asia-Pacific Built-In Kitchen Appliances Market Outlook, 2028

人の手を煩わせることなく調理を自動化したいという願望の高まりは、キッチン機器の新たな改良の数々をもたらした。そのため、家庭の消費者に従来の調理器具を最新の調理器具に置き換えてもらおうとする試みの一... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年12月31日 US$2,750
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サマリー

人の手を煩わせることなく調理を自動化したいという願望の高まりは、キッチン機器の新たな改良の数々をもたらした。そのため、家庭の消費者に従来の調理器具を最新の調理器具に置き換えてもらおうとする試みの一環として、メーカー各社はオリジナルの機構を維持しつつ、最新の技術を最新の調理器具に組み込んでいることが多い。また、多くの人が料理を趣味としているため、最新の調理機器を買い求めるようになっている。アジア太平洋地域では、スマート・ホームという考え方の人気が高まっており、今後数年間の成長が期待できる。先進技術により、タッチスクリーンや内蔵カメラ、音声アシスタントやコネクティビティを含む革新的な家庭用調理製品が登場している。この地域は中間層人口が多いため、ビルトインキッチン機器市場の需要と成長に貢献すると予想される。さらに、インドや日本のような国々では革新的な冷蔵庫に対する需要が高く、同地域の市場を前進させている。市場全体は、可処分所得の増加とライフスタイルの変化を背景に拡大すると予測される。

Bonafide Research社の調査レポート「アジア太平洋地域のビルトインキッチンアプライアンス市場展望、2028年」によると、同市場は2022年に3億9,500万米ドルとなり、年平均成長率7%以上で成長すると予測されている。この成長は、住宅プロジェクトの増加、農村部での電力インフラ開発の増加、地域全体で核家族化の傾向が強まっていることに起因している。食品産業の急拡大とビルトインキッチン機器における先端技術の利用拡大が、予測期間中に消費者の間でビルトインキッチン機器の需要を加速させている。ビルトイン・キッチンアプライアンスは、あらゆる商業用または住宅用キッチンの素晴らしいアクセントになると考えられている。ビルトイン・キッチン機器は、高品質で耐久性のある素材でできており、一日中発生する厳しい需要に簡単に対応できる。電子レンジ、食器洗い機、ワイン用冷蔵庫など、厨房の専門家が増加する顧客の需要を満たすのに役立つ機能を備えている。これらの要因に基づいて、市場は住宅用と商業用に区分される。なかでも業務用セグメントは、分析年のCAGR(年平均成長率)約60%でリードしている。

さらに、アジア太平洋地域のビルトインキッチン機器市場は、中国、日本、インド、オーストラリア、韓国など様々な主要国に区分される。中国と日本は、アジア太平洋地域のビルトインキッチン機器市場で最も重要な市場である。これらの国では家電製品の普及率が高いため、家電製品を製造する企業にとってビジネスチャンスを拡大する上で有利な市場となっている。さらに、レストランのような多くの商業施設は、その労働集約的な性質を考慮し、カウンタートップ・ユニットを選択しないことを好む。ハイエンドの厨房機器や関連製品に対する需要の蓄積は、メーカーにユニークで革新的な製品の発売を迫っている。住宅および外食産業では、技術的に先進的な機器の採用が急速に進んでおり、予測期間中に成長の機会が生まれると思われる。しかし、ビルトイン調理機器の利点に関する意識の高まりにより、インドは今後数年間、市場において有利なポケットとして浮上すると予想される。例えば、ビルトインオーブンは掃除が簡単で省エネであることから、インドでは従来のオーブンよりも人気が高まっており、評価期間中もインド市場での売上を押し上げると予想される。インドネシアは、アジア太平洋地域で最も急成長しているキッチン家電市場のひとつである。スーパーマーケット、コンビニエンスストア、ハイパーマーケットといった小売業態の全国的な拡大、一人当たりの可処分所得の増加、労働人口の増加などが、インドネシアにおけるキッチン家電の需要を押し上げている。

製品セグメンテーションによると、分析年度にはビルトイン冷蔵庫とビルトインコンロが市場の48%以上を占めた。また、ビルトインコンロは予測期間中により速い年平均成長率で成長すると予想される。この成長の原動力は、オンラインショップや小売店でこれらの製品を購入できるようになったことと、地域全体で洗練された一体型家電の人気が高まっていることである。技術開発が進み、スマートデバイスの普及が進んだことで、ワイヤレス接続が可能なスマートキッチン家電が登場し、市場はさらに拡大すると予想される。一方、ビルトインオーブンは、その洗練されたモダンな美観と一箇所で調理できる利便性で人気がある。また、作業スペースが広く、収納スペースも節約でき、お手入れも簡単だ。こうした理由から、スタイリッシュで耐久性のある家電製品を求める多くの住宅所有者に採用されている。例えば、2015年、エレクトロラックスはウェスティングハウス・ブランドで新しい家電製品シリーズを発売したが、これはオーストラリアで近年最大の発売となった。エレクトロラックスは、エネルギー効率の高いフロントロード洗濯機やキッチン用のビルトイン家電など、急速に拡大する中間層向けのプレミアム製品を強力に展開している。

さらに、クロンプトンはインドで、フード、コンロ、ビルトインオーブン、ビルトイン電子レンジ、食器洗い機などを発売する予定である。ビルトインキッチン分野の製品投入により、中期的には2桁の市場シェアを目指す。これらの製品はまず、ムンバイ、バンガロール、デリー、ハイデラバード、コルカタ、チェンナイ、プネー、アーメダバード、コーチン、コインバトールの10都市で、"Crompton Signature Studios "と呼ばれるブランド専用店舗を通じて発売される。また、大手キッチン・ディーラー、地域の小売店、マルチブランド店、eコマース・プレイヤーでも販売される。また、クロンプトンは、国内での大きなプレゼンスを活用し、世界クラスのサービスネットワークを構築している。一方、Whirlpool Corporationの子会社であるWhirlpool of Indiaは、インドのキッチンのニーズに応えるために特別に設計された、カスタマイズされたビルトインキッチン家電製品シリーズを最近発表した。また、高級冷蔵庫シリーズVitamagicも発表した。この製品ラインには、洗練されたデザインと強化された機能を備えたフードが含まれ、25モデルの幅広い選択肢を顧客に提供している。オーブン、電子レンジ、コーヒーメーカー、フード、コンロ、食器洗浄機、冷蔵庫、ワインクーラー、浄水器など、ビルトインキッチン家電の幅広いラインナップを取り揃えている。

Covid-19の影響:
アジア太平洋地域では、各国がCOVID-19パンデミック封鎖の悪影響を受けた。この制限により、さまざまな製品ラインを含む製造部門の大半が支障をきたした。ウイルスの蔓延を防ぐため、政府は数ヵ月にわたって封鎖を維持した。他の産業にも大きな影響を与えたが、ビルトインキッチンアプライアンスではサプライチェーンの流通と製品開発もストップした。しかし、事態が正常に戻れば、各メーカーの研究開発費の増加や消費者の意識の高まりにより、これらの製品に対する需要は増加すると予想される。

市場に参入している主要企業
BSH Hausgeräte, Electrolux, Whirlpool, ROBAM, Elica, Vatti, Panasonic, Gorenje, Arcelik AS, Macro, GD Midea Holding, Samsung Electronics Co.Ltd.、モーフィー・リチャーズ、LGエレクトロニクスInc.、日立アプライアンスInc.、Koninklijke Philips N.V.、ハイアール、ハーフェレ家電、Sub-Zero Group, Inc.KG

本レポートの対象
- 地域アジア太平洋地域
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートの対象分野
- アジア太平洋地域のビルトインキッチンアプライアンス市場の金額とセグメント別予測
- 国別のビルトインキッチン家電市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- 中国
- 日本
- インド
- オーストラリア
- 韓国

製品タイプ別
- ビルトインオーブン
- ビルトインコンロ
- ビルトインフード
- ビルトイン冷蔵庫
- ビルトイン食器洗い機
- その他(ゴミ箱、コーヒーメーカーなど)

用途別
- 商業用
- 住宅用

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。はじめに、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析などの第三者情報源からなる。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、ビルトインキッチンアプライアンス業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが、市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。



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目次

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast, By Application Type
8. Asia-Pacific Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product Type
8.4. Market Size and Forecast By Application Type
8.5. China Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.5.1. Market Size By Value
8.5.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.5.3. Market Size and Forecast By Application Type
8.6. Japan Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.6.3. Market Size and Forecast By Application Type
8.7. India Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.7.3. Market Size and Forecast By Application Type
8.8. Australia Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.8.3. Market Size and Forecast By Application Type
8.9. South Korea Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.9.3. Market Size and Forecast By Application Type
9. Company Profile
9.1. BSH Home Appliances
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Electrolux
9.3. Whirlpool
9.4. ROBAM
9.5. Elica
9.6. Vatti
9.7. Panasonic
9.8. Gorenje
9.9. Arcelik AS
9.10. Macro
9.11. GD Midea Holding
9.12. Samsung Electronics Co. Ltd
9.13. Morphy Richards
9.14. LG Electronics Inc.
9.15. Hitachi Appliances Inc.
9.16. Koninklijke Philips N.V.
9.17. GE Appliances
9.18. Hafele appliances
9.19. Sub-Zero Group, Inc.
9.20. Miele & Cie. KG
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size (USD Million) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2028
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Built-In Kitchen Appliances Market
Figure 7: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 8: Global Built-In Kitchen Appliances Market Share By Region (2022)
Figure 9: Asia-Pacific Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 10: Asia-Pacific Built-In Kitchen Appliances Market Share By Country (2022)
Figure 11: China Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 12: Japan Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 13: India Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 14: Australia Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 15: South Korea Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)

List of Table

Table 1: Global Built-In Kitchen Appliances Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Million)
Table 2: Influencing Factors for Global Built-In Kitchen Appliances Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 7: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 8: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Application Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 9: Asia-Pacific Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 10: Asia-Pacific Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 11: China Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 12: China Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 13: Japan Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 14: Japan Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 15: India Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: India Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 17: Australia Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: Australia Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: South Korea Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: South Korea Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)

 

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Summary

The growing desire to eliminate human interaction and automate cooking has resulted in a slew of new improvements in kitchen gadgets. Therefore, as part of their attempts to persuade household consumers to substitute their traditional cooking appliances with modern cooking appliances, manufacturers are often maintaining the original mechanisms and integrating the latest technology into the modern appliance. The desire for this cooking equipment is also increasing, as many people have taken up cooking as a pastime and are thus buying the most up-to-date appliances. In Asia-Pacific, the rising popularity of the smart home idea bodes well for growth in the next few years. Advanced technologies have resulted in the introduction of innovative home cooking products that include touch screens and built-in cameras, as well as voice assistants and connectivity. Due to the region's substantial middle-class population, it is expected to contribute to the demand for and growth of the built-in kitchen appliance market. Furthermore, the high demand for innovative refrigerators in countries like India and Japan is propelling the market forward in the region. The overall market is projected to expand on the back of rising disposable income coupled with changing lifestyles.

According to the research report, "Asia-Pacific Built-in Kitchen Appliances Market Outlook, 2028," published by Bonafide Research, the market stood at USD 3950 million in 2022, which is anticipated to grow at more than 7% CAGR. This growth is attributed to the increasing number of residential projects, rising power infrastructure development in rural areas, and the growing trend of nuclear families across the region. The rapid expansion of the food industry and the growing use of advanced technology in built-in kitchen appliances are accelerating the demand for built-in kitchen appliances among consumers during the forecast period. Built-in kitchen appliances are considered a great addition to any commercial or residential kitchen. They are made up of quality and durable materials and can easily handle the rigorous demand arising throughout the day. They have a microwave, dishwashers, wine refrigerators, and other features that aid kitchen professionals in meeting the demand of growing customers. Based on these factors, the market is segmented into residential and commercial applications. Among them, the commercial segment is leading at around 60% CAGR in the analytical year.

Furthermore, the Asia-Pacific built-in kitchen appliances market is segmented into various major countries, such as China, Japan, India, Australia, and South Korea. China and Japan are the two most important markets in the Asia Pacific built-in kitchen appliances market. The high penetration rates of appliances in these countries made them a lucrative opportunity when it came to expanding opportunities for companies manufacturing them. Moreover, many commercial establishments like restaurants prefer to opt out of countertop units given their labor-intensive nature, which leads to higher operational expenses. Accumulative demand for high-end kitchen appliances and related products is compelling manufacturers to launch unique and innovative products. The rapid adoption of technologically advanced equipment in the residential and food service sectors will create opportunities for growth over the forecast period. However, India is expected to emerge as a lucrative pocket in the market during the forthcoming years owing to rising awareness regarding the advantages of built-in cooking appliances. For instance, built-in ovens are becoming more popular in India than traditional ovens due to their easy cleaning ability and energy-saving feature, which is expected to continue pushing sales in the Indian market over the assessment period. Indonesia is one of the fastest-growing kitchen appliance markets in the Asia-Pacific region. Expanding retail formats such as supermarkets, convenience stores, and hypermarkets across the country, rising per capita disposable income, and an increasing working population are a few other factors boosting demand for kitchen appliances in Indonesia.

Built-in refrigerators and built-in hobs accounted for more than 48% of the market in the analytical year, according to product segmentation. Also, built-in hobs are anticipated to grow at a faster CAGR during the forecast period. This growth is driven by the increased availability of these products in online and retail stores, along with the growing popularity of sophisticated and integrated appliances across the region. The market is anticipated to expand further owing to the increasing technological developments and growing penetration of smart devices, which have led to the introduction of smart kitchen appliances that can be wirelessly connected. On the other hand, built-in ovens are popular for their sleek and modern aesthetics as well as the convenience of cooking in one place. They also provide a better workspace, save on storage space, and are easy to clean up. For these reasons, they have been adopted by many homeowners who want a durable appliance that is also stylish. For instance, in 2015, Electrolux launched a new range of appliances under the Westinghouse brand, which is considered the largest launch in Australia in recent years. Electrolux has a strong offering of premium products aimed at the rapidly expanding middle class, such as energy-efficient front-load washing machines and built-in appliances for the kitchen.

Further, Crompton is expected to launch a range of hoods, hobs, built-in ovens, built-in microwaves, and dishwashers in India. With the launch of products in the built-in kitchen segment, Crompton aims to garner a double-digit market share in the medium term. These products will be initially launched in 10 city clusters, including Mumbai, Bangalore, Delhi, Hyderabad, Kolkata, Chennai, Pune, Ahmedabad, Cochin, and Coimbatore, through exclusive brand outlets called "Crompton Signature Studios." They will also be available at leading kitchen dealers, regional retailers, multi-brand outlets, and e-commerce players. Crompton is also building a world-class service network by leveraging its large presence across the country. On the other hand, Whirlpool of India, a subsidiary of Whirlpool Corporation, has recently launched a range of customized built-in kitchen appliances that are specially designed to cater to the needs of Indian kitchens. It also unveiled Vitamagic, a range of premium refrigerators. This product line includes hoods with sleek designs and enhanced features, offering customers a wide variety of 25 models to choose from. Its extensive range of built-in kitchen appliances includes ovens, microwaves, coffee machines, hoods, hobs, dishwashers, refrigerators, wine coolers, and water purifiers.

Covid-19 Impacts:
In the Asia-Pacific region, countries were negatively impacted by the COVID-19 pandemic lockdown. These restrictions hampered the majority of manufacturing sectors, including various product lines. The government maintained the lockdown for several months in order to prevent the virus from spreading. While it had a significant impact on other industries, supply chain distribution and product development were also halted for built-in kitchen appliances. However, once things return to normal, demand for these products is expected to rise owing to the increasing R&D expenditure by various manufacturers and growing awareness among consumers.

Major Companies present in the market:
BSH Hausgeräte, Electrolux, Whirlpool, ROBAM, Elica, Vatti, Panasonic, Gorenje, Arcelik AS, Macro, GD Midea Holding, Samsung Electronics Co. Ltd, Morphy Richards, LG Electronics Inc., Hitachi Appliances Inc., Koninklijke Philips N.V., Haier, Hafele appliances, Sub-Zero Group, Inc., Miele & Cie. KG

Considered in this report
• Geography: Asia-Pacific
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report
• Asia-Pacific built-in kitchen appliances market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise built-in kitchen appliances market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report:
• China
• Japan
• India
• Australia
• South Korea

By Product Type:
• Built-In Ovens
• Built-In Hobs
• Built-In Hoods
• Built-In Refrigerators
• Built-In Dishwashers
• Others (Trash cans cabinets, coffee maker, etc.)

By Application Type:
• Commercial
• Residential

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, annual reports of companies, and analyzing government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the built-in kitchen appliances industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.



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Table of Contents

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast, By Application Type
8. Asia-Pacific Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product Type
8.4. Market Size and Forecast By Application Type
8.5. China Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.5.1. Market Size By Value
8.5.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.5.3. Market Size and Forecast By Application Type
8.6. Japan Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.6.3. Market Size and Forecast By Application Type
8.7. India Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.7.3. Market Size and Forecast By Application Type
8.8. Australia Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.8.3. Market Size and Forecast By Application Type
8.9. South Korea Built-In Kitchen Appliances Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.9.3. Market Size and Forecast By Application Type
9. Company Profile
9.1. BSH Home Appliances
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Electrolux
9.3. Whirlpool
9.4. ROBAM
9.5. Elica
9.6. Vatti
9.7. Panasonic
9.8. Gorenje
9.9. Arcelik AS
9.10. Macro
9.11. GD Midea Holding
9.12. Samsung Electronics Co. Ltd
9.13. Morphy Richards
9.14. LG Electronics Inc.
9.15. Hitachi Appliances Inc.
9.16. Koninklijke Philips N.V.
9.17. GE Appliances
9.18. Hafele appliances
9.19. Sub-Zero Group, Inc.
9.20. Miele & Cie. KG
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size (USD Million) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2028
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Built-In Kitchen Appliances Market
Figure 7: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 8: Global Built-In Kitchen Appliances Market Share By Region (2022)
Figure 9: Asia-Pacific Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 10: Asia-Pacific Built-In Kitchen Appliances Market Share By Country (2022)
Figure 11: China Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 12: Japan Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 13: India Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 14: Australia Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 15: South Korea Built-In Kitchen Appliances Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)

List of Table

Table 1: Global Built-In Kitchen Appliances Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Million)
Table 2: Influencing Factors for Global Built-In Kitchen Appliances Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 7: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 8: Global Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast, By Application Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 9: Asia-Pacific Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 10: Asia-Pacific Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 11: China Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 12: China Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 13: Japan Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 14: Japan Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 15: India Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: India Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 17: Australia Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: Australia Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: South Korea Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: South Korea Built-In Kitchen Appliances Market Size and Forecast By Application Type (2017, 2022 & 2028F)

 

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2024/11/22 10:26

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