南米の香水市場の展望、2027年South America Perfume Market Outlook, 2027 南米最大の嗅覚と芳香の豊かさは、間違いなく自然からもたらされる。世界最大の熱帯林であるアマゾンの熱帯雨林は、豊かで巨大な遺産である。アマゾン熱帯雨林は、世界の植物種の約4分の1が生息する、非常に変化... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー南米最大の嗅覚と芳香の豊かさは、間違いなく自然からもたらされる。世界最大の熱帯林であるアマゾンの熱帯雨林は、豊かで巨大な遺産である。アマゾン熱帯雨林は、世界の植物種の約4分の1が生息する、非常に変化に富んだビオトープを特徴としており、すべての香水メーカーにとって真のインスピレーションの源となっている。この環境には、香りの力を持つ植物が1万種近く共存していると推定されている。現在、香水に使用されているのはそのうち400種に過ぎない。業界では最近、天然香料原料の需要が高まっており、多くの企業が関心を寄せている。Bonafide Research社の調査レポート「南米の香水市場展望、2027年」によると、同市場は2016年から2021年にかけて8億6,000万米ドル以上の成長を遂げている。欧米ではグルマン系の香水が依然として人気だが、南米では香水の人気が高まっている。湿度と気温が急上昇しているこれらの国では、フローラルやシトラスの香りの香水が非常に人気がある。そのため、果物、花、スパイスが香りの原料として好まれるようになった。ブドウ、アボカド、マンゴー、ブラジルナッツのバターが潤いを与え、肌や髪に繊細な香りをつける。南米の香水には、「清潔」な香りも大きな役割を果たしている。自分に香りをつける方法においても、習慣は変わりつつある。南米は急成長市場であり、毎年新しいトレンドが急ピッチで生まれている。 香水市場を牽引するその他の主な要因としては、消費者の嗜好の変化、クリーニング製品への需要の増加、テクノロジーの著しい進歩などが挙げられる。これとは別に、市場はいくつかの阻害要因や課題にも直面している。それらには、高価な研究開発や品質・規制基準の遵守が含まれる。合成製品関連の懸念も、市場が実際の潜在能力を発揮するのを妨げている要因のひとつである。同地域では、パーソナルケア分野からの香水需要も高まっている。同地域の香水産業は、都市部における若い消費者層の欧米化が進むとともに、マルチチャネル戦略、デジタル化、体験やパーソナライゼーションといった新たな分野を開拓し、基本以上の製品を提供する必要性に拍車がかかっている。 ブラジルは、顧客の美容と香水製品への傾倒により、フレグランスの需要が高い主要市場である。ブラジルは南米最大のフレグランス市場だが、国自体が二極化している。北東部の消費者はフレグランスのヘビーユーザーだが、南部では関心が薄れている。もうひとつの原動力は、新発売によって強化された女性用フレグランスの成長である。中間層人口の増加と都市化の進展に伴い、この地域の産業は消費パターンの変化により成長すると予想される。2017年、ブラジルの人口の85%以上が都市部に住んでおり、都市化は年率1%近くで成長すると予測されている。同じく南米を代表する経済国であるアルゼンチンは、フレーバー・フレグランスの第2位の市場である。これら南米両国の産業は、中産階級人口の増加による消費パターンの変化によって牽引されている。これらの国の経済は相対的に不安定であるが、香水の用途の増加は、これらの国だけでなく地域全体の産業の成長を支えている。 アルゼンチンでは、消費者はプレミアム製品よりもティア2やティア3のブランドを求めており、企業はスーパーマーケットや直接販売業者を通じて購入する製品のオファーや割引で消費者を引き付けている。香水業界の主要企業が提供する手頃な価格は、革新的な製品の成長を後押ししており、フレグランスは比較的高い需要を目の当たりにしている。同国の香水産業は、男性用香水に特化した分野への拡大や、休日や特別な日のギフト用購入の増加によって牽引されている。これらの要因により、南米地域全体で様々な香水ブランドの需要が高まると予想される。 COVID-19の影響: COVID-19の流行は特殊化学品セクター全体に大きな影響を与え、官能改善製品にまで及んだ。南米地域も大流行時に大きな影響を受けた。厳格な閉鎖と社会的距離を置くことを義務づける政府の規制により、多くの製造工場が閉鎖されたままとなった。また、輸送が制限されたため、サプライチェーンも大きく混乱した。しかし、2020年末までには、製造業者はより改善された製造プロセスを再確立した。また、国全体の電子商取引販売に対する意識の高まりが、南米の香水市場の成長を後押ししている。 主な掲載企業 モエ・ヘネシー・ルイ・ヴィトン(LVMH)、ナチュラ・アンド・カンパニー、ロレアル、エスティローダー、シャネル、IFF、グッチ、エルメス・インターナショナル、資生堂Ltd.、Givaudan、Coty Inc.、Firmenich S.A.、Capri Holdings Ltd.、Symrise、PUIG、Revlon Inc.、L'Occitane International SA、Wipro Consumer Care & Lighting 本レポートの対象 - 地域南アメリカ - 歴史的な年2016 - 基準年2021 - 推定年2022 - 予測年2027 このレポートでカバーされている側面 - 南米の香水市場の価値とセグメント別予測 - 国別の香水市場分析 - 様々な促進要因と課題 - 進行中のトレンドと開発 - 注目企業 - 戦略的提言 レポート対象国 - ブラジル - アルゼンチン - コロンビア 製品タイプ別 - オードパルファム - オードトワレ - オーデコロン - オー・フレッシュ - パルファム - その他 エンドユーザー別 - 男性 - 女性 - その他 成分タイプ別 - 天然 - 合成 製品別 - プレミアム - 質量 流通チャネル別 - オンライン - オフライン レポートのアプローチ 本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために、二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析など、第三者による情報源で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。 対象読者 本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、香水産業関連団体・組織、政府機関、その他ステークホルダーが市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。 目次Table of Content1. Executive Summary 2. Market Dynamics 2.1. Market Drivers 2.2. Challenges 2.3. Opportunity 2.4. Restraints 2.5. Market Trends 2.6. Covid-19 Effect 2.7. Supply chain Analysis 2.8. Policy & Regulatory Framework 2.9. Industry Experts Views 3. Research Methodology 3.1. Secondary Research 3.2. Primary Data Collection 3.3. Market Formation & Validation 3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery 4. Market Structure 4.1. Market Considerate 4.2. Assumptions 4.3. Limitations 4.4. Abbreviations 4.5. Sources 4.6. Definitions 5. Economic /Demographic Snapshot 6. Competitive Landscape 6.1. Competitive Dashboard 6.2. Business Strategies Adopted by Key Players 6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021 6.4. Key Players Market Positioning Matrix 6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players 6.6. Porter's Five Forces 7. Global Perfume Market Outlook 7.1. Market Size By Value 7.2. Market Size and Forecast, By Geography 7.3. Market Size and Forecast, By Product Type 7.4. Market Size and Forecast, By End User 7.5. Market Size and Forecast, By Product 7.6. Market Size and Forecast, By Ingredient Type 7.7. Market Size and Forecast, By Distribution Channel 8. South America Perfume Market Outlook 8.1. Market Size By Value 8.2. Market Share By Country 8.3. Market Size and Forecast By Product Type 8.4. Market Size and Forecast By End User 8.5. Market Size and Forecast By Product 8.6. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.7. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.8. Brazil Perfume Market Outlook 8.8.1. Market Size By Value 8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.8.3. Market Size and Forecast By End User 8.8.4. Market Size and Forecast By Product 8.8.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.8.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.9. Argentina Perfume Market Outlook 8.9.1. Market Size By Value 8.9.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.9.3. Market Size and Forecast By End User 8.9.4. Market Size and Forecast By Product 8.9.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.9.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.10. Columbia Perfume Market Outlook 8.10.1. Market Size By Value 8.10.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.10.3. Market Size and Forecast By End User 8.10.4. Market Size and Forecast By Product 8.10.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.10.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 9. Company Profile 9.1. LVMH 9.1.1. Company Snapshot 9.1.2. Company Overview 9.1.3. Financial Highlights 9.1.4. Geographic Insights 9.1.5. Business Segment & Performance 9.1.6. Product Portfolio 9.1.7. Key Executives 9.1.8. Strategic Moves & Developments 9.2. Natura & Co. 9.3. L’Oreal 9.4. Estee Lauder 9.5. CHANEL (Chanel Limited) 9.6. IFF 9.7. Gucci (Kering) 9.8. Hermes International (H51 SAS) 9.9. Shiseido Co. Ltd. 9.10. Givaudan 9.11. Coty (Cottage Holdco B.V.) (JAB Cosmetics B.V. is the parent of Cottage Holdco B.V.) 9.12. Firmenich S.A. 9.13. Capri Holdings Ltd. 9.14. Symrise 9.15. PUIG 9.16. Revlon Inc. (Elizabeth Arden is a subsidiary) 9.17. L'Occitane International SA 9.18. Wipro Consumer Care & Lighting 10. Strategic Recommendations 11. Annexure 11.1. FAQ`s 11.2. Notes 11.3. Related Reports 12. Disclaimer List of Figures Figure 1: Global Perfume Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027 Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027 Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2027 Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021 Figure 5: Market Share insights of key players, 2021 Figure 6: Porter's Five Forces of South America Perfume Market Figure 7: Global Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 8: Global Perfume Market Share By Region (2021) Figure 9: South America Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 10: South America Perfume Market Share By Country (2021) Figure 11: Brazil Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 12: Argentina Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 13: Columbia Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) List of Table Table 1: Global Perfume Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion) Table 2: Influencing Factors for Global Perfume Market, 2021 Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020 Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020 Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars Table 6: Global Perfume Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 7: Global Perfume Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 8: Global Perfume Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 9: Global Perfume Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 10: Global Perfume Market Size and Forecast, By Ingredient Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 11: Global Perfume Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 12: South America Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 13: South America Perfume Market Size and Forecast By End User 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 14: South America Perfume Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 15: South America Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 16: South America Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 17: Brazil Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 18: Brazil Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 19: Brazil Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 20: Brazil Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 21: Brazil Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F Table 22: Argentina Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 23: Argentina Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 24: Argentina Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 25: Argentina Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 26: Argentina Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F Table 27: Columbia Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 28: Columbia Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 29: Columbia Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 30: Columbia Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 31: Columbia Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F
SummarySouth America’s greatest olfactory and aromatic richness undoubtedly comes from nature. An abundant and titanic heritage is offered by the largest tropical forest in the world: the Amazon rainforest. It is characterized by exceptionally varied biotopes that are home to about a quarter of the world’s plant species, which is a true source of inspiration for all perfume manufacturers. It is estimated that nearly 10,000 plant species with scenting powers coexist in this environment. Only 400 of them are used in perfumery today. The industry has experienced an increase in the demand for natural fragrance ingredients lately, gaining interest from many companies in the market. Table of ContentsTable of Content1. Executive Summary 2. Market Dynamics 2.1. Market Drivers 2.2. Challenges 2.3. Opportunity 2.4. Restraints 2.5. Market Trends 2.6. Covid-19 Effect 2.7. Supply chain Analysis 2.8. Policy & Regulatory Framework 2.9. Industry Experts Views 3. Research Methodology 3.1. Secondary Research 3.2. Primary Data Collection 3.3. Market Formation & Validation 3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery 4. Market Structure 4.1. Market Considerate 4.2. Assumptions 4.3. Limitations 4.4. Abbreviations 4.5. Sources 4.6. Definitions 5. Economic /Demographic Snapshot 6. Competitive Landscape 6.1. Competitive Dashboard 6.2. Business Strategies Adopted by Key Players 6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021 6.4. Key Players Market Positioning Matrix 6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players 6.6. Porter's Five Forces 7. Global Perfume Market Outlook 7.1. Market Size By Value 7.2. Market Size and Forecast, By Geography 7.3. Market Size and Forecast, By Product Type 7.4. Market Size and Forecast, By End User 7.5. Market Size and Forecast, By Product 7.6. Market Size and Forecast, By Ingredient Type 7.7. Market Size and Forecast, By Distribution Channel 8. South America Perfume Market Outlook 8.1. Market Size By Value 8.2. Market Share By Country 8.3. Market Size and Forecast By Product Type 8.4. Market Size and Forecast By End User 8.5. Market Size and Forecast By Product 8.6. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.7. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.8. Brazil Perfume Market Outlook 8.8.1. Market Size By Value 8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.8.3. Market Size and Forecast By End User 8.8.4. Market Size and Forecast By Product 8.8.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.8.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.9. Argentina Perfume Market Outlook 8.9.1. Market Size By Value 8.9.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.9.3. Market Size and Forecast By End User 8.9.4. Market Size and Forecast By Product 8.9.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.9.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.10. Columbia Perfume Market Outlook 8.10.1. Market Size By Value 8.10.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.10.3. Market Size and Forecast By End User 8.10.4. Market Size and Forecast By Product 8.10.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.10.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 9. Company Profile 9.1. LVMH 9.1.1. Company Snapshot 9.1.2. Company Overview 9.1.3. Financial Highlights 9.1.4. Geographic Insights 9.1.5. Business Segment & Performance 9.1.6. Product Portfolio 9.1.7. Key Executives 9.1.8. Strategic Moves & Developments 9.2. Natura & Co. 9.3. L’Oreal 9.4. Estee Lauder 9.5. CHANEL (Chanel Limited) 9.6. IFF 9.7. Gucci (Kering) 9.8. Hermes International (H51 SAS) 9.9. Shiseido Co. Ltd. 9.10. Givaudan 9.11. Coty (Cottage Holdco B.V.) (JAB Cosmetics B.V. is the parent of Cottage Holdco B.V.) 9.12. Firmenich S.A. 9.13. Capri Holdings Ltd. 9.14. Symrise 9.15. PUIG 9.16. Revlon Inc. (Elizabeth Arden is a subsidiary) 9.17. L'Occitane International SA 9.18. Wipro Consumer Care & Lighting 10. Strategic Recommendations 11. Annexure 11.1. FAQ`s 11.2. Notes 11.3. Related Reports 12. Disclaimer List of Figures Figure 1: Global Perfume Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027 Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027 Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2027 Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021 Figure 5: Market Share insights of key players, 2021 Figure 6: Porter's Five Forces of South America Perfume Market Figure 7: Global Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 8: Global Perfume Market Share By Region (2021) Figure 9: South America Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 10: South America Perfume Market Share By Country (2021) Figure 11: Brazil Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 12: Argentina Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 13: Columbia Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) List of Table Table 1: Global Perfume Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion) Table 2: Influencing Factors for Global Perfume Market, 2021 Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020 Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020 Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars Table 6: Global Perfume Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 7: Global Perfume Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 8: Global Perfume Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 9: Global Perfume Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 10: Global Perfume Market Size and Forecast, By Ingredient Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 11: Global Perfume Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 12: South America Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 13: South America Perfume Market Size and Forecast By End User 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 14: South America Perfume Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 15: South America Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 16: South America Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 17: Brazil Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 18: Brazil Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 19: Brazil Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 20: Brazil Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 21: Brazil Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F Table 22: Argentina Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 23: Argentina Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 24: Argentina Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 25: Argentina Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 26: Argentina Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F Table 27: Columbia Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 28: Columbia Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 29: Columbia Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 30: Columbia Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 31: Columbia Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社のConsumer Goods & Services 分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |