南米の消臭剤市場の展望、2027年South America Deodorant Market Outlook, 2027 南米では、消臭剤に含まれるパラベンやアルミニウム化合物の有害性に対する消費者の意識の高まりから、安全でナチュラルなオーガニック消臭剤の需要が高まっている。デオドラント市場は成熟しつつあり、メーカー... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー南米では、消臭剤に含まれるパラベンやアルミニウム化合物の有害性に対する消費者の意識の高まりから、安全でナチュラルなオーガニック消臭剤の需要が高まっている。デオドラント市場は成熟しつつあり、メーカー各社はダイナミックに変化する消費者の要求に対応するため、製品の改良を余儀なくされている。例えば、ブラジルの消臭剤メーカーは、競争環境の中で生き残るために、大幅な値引きや2個買うと1個無料といったキャンペーンを実施している。さらに、ミレニアル世代におけるデオドラント需要の増加は、南米市場を牽引する大きな要因のひとつである。Bonafide Research社の調査レポート「南米のデオドラント市場展望、2027年」によると、予測期間中、同市場は年平均成長率5.23%で成長すると予測されている。ロールオンは、主要流通チャネルを通じて市場で入手可能な性別に特化した製品に牽引され、予測期間中に健全な成長が見込まれる。若年層やアスリートによるロールオンの使用の増加も、南米のデオドラント市場における同分野の売上成長を牽引している。顧客は、ロールオンに効能以上の特性や、自然で持続可能な製品を求めている。様々なデジタル・マーケティング・キャンペーンを通じて、競合他社は市場での認知度向上とブランドイメージの強化に注力している。製品のプレミアム化は、魅力的なパッケージングとともに、消臭剤に消費者を引きつけるためにメーカーによって行われており、これが予測期間における消臭剤市場の成長に影響を与える重要な要因となっている。 さらに、南米地域は、個人衛生とボディケア製品の高い採用率によって支配的である。ブラジルでは、母の日やバレンタインデーなどのイベントがギフトセットの販売を後押ししており、フレグランスは人気のギフトオプションとなっている。2021年には、特別な日や記念日に手頃な価格で購入できるデオドラントが市場に参入した。同年には、ブラジル人向けに手頃な価格のデオドラントが登場し、特にスプレータイプのデオドラントが引き続き人気を集めた。 不安定な時期には、Aboveブランド(Baston Industria de Aerossois Ltda)がより手頃な価格のデオドラント・ラインを発売した。一方、パンデミック(世界的大流行)の影響がまだ残る2021年には、eコマースが安全な買い物手段であることが証明された。しかし、一般的にブラジル人はデオドラントを購入する際、実店舗を好む。例えばブラジルでは、デオドラント・ブランドのRexonaが1億4,000万人の消費者リーチポイント(CRP)を獲得し、2019年に最高の人気を記録した。また、Unilever Brasil Ltdaは、イノベーションを推進する強力なブランドのポートフォリオにより、ブラジルのデオドラント市場をリードしている。しかし、市場での存在感を維持するため、バイヤスドルフ・グローバルAGはブラジルでニベア・セム・パフューム制汗剤とニベア・メン・シルバープロテクト抗菌ラインを発売した。他の大手メーカーも、この地域のより多くの消費者層にリーチするため、革新的な製品の発売に注力している。 例えば - 2019年11月、コティ社はカイリー・ジェンナーとの間で、カイリーの既存の美容事業を世界的な有力ブランドへと発展させる相互契約を締結した。この契約を通じて、同社はフレグランス、化粧品、スキンケアカテゴリーの製品ポートフォリオを拡大することを目指している。 - マシュー・ヴォーン氏の許可を得て、コティ社は2019年10月に男性向けのキングスマンフレグランスの新ラインを発売。この拡大を通じて、同社はキングスマンブランドの拡大を目指す。 南米も化粧品消費の増加により大幅な成長が見込まれている。さらに、可処分所得の増加によるライフスタイルの変化も、この地域における製品の需要を促進している。しかし、この地域では都市化が進み、生活水準が向上しているため、予測期間中にDEO製品の需要が徐々に高まると予想される。 Covid-19の影響: デオドラントやフレグランスのようなパーソナル・グルーミング・アイテムは、これらの製品の主要ターゲットである社会人、若者、女性が使用する機会が減少したため、大流行時にその重要性を失った。しかし、消費者が高級美容品やパーソナルケア用品への支出を減らしたため、市場規模は大幅に縮小した。これらのカテゴリーの企業は、ビジネスが徐々に開放され、顧客が自宅から出るという概念に慣れ始めた2021年の早い時期に、損失を挽回するチャンスを見出した。新しいブランドが市場に参入し、古くからのブランドが新しい香水を発売した。 報告書に含まれる主要企業 ユニリーバ、ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー、コティ、バイヤスドルフ・グローバルAG、ロクシタン・インターナショナルSA、エイボン・プロダクツ・インク、レブロン、アディダスAG、LVMH、チャーチ・アンド・ドワイト社、エスティローダー・カンパニーズ、バーバリー・グループplc、エマミ社、エルメス社、エルメス社、エルメス社、エルメス社、エルメス社、エルメス社、エルメス社、エルメス社、エルメス社 本レポートの考察 - 地理南アメリカ - 歴史的な年2016 - 基準年2021 - 推定年2022 - 予測年2027 本レポートの対象分野 - 南米のデオドラント市場の金額とセグメント別予測 - 国別の消臭剤市場分析 - 様々な促進要因と課題 - 進行中のトレンドと開発 - 注目企業 - 戦略的提言 レポート対象国 - ブラジル - アルゼンチン - コロンビア 製品タイプ別 - スプレー - ロールオン - ジェル - スティック - クリーム - ワイプ - その他 包装材料別 - 金属 - プラスチック - その他 エンドユーザー別 - 男性 - 女性 - その他 流通チャネル別 - オフライン - オンライン レポートのアプローチ 本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために、二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析など、第三者による情報源で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。 対象読者 本レポートは、消臭剤業界のコンサルタント、メーカー、サプライヤー、消臭剤業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。 目次Table of Content1. Executive Summary 2. Market Dynamics 2.1. Market Drivers 2.2. Challenges 2.3. Opportunity 2.4. Restraints 2.5. Market Trends 2.6. Covid-19 Effect 2.7. Supply chain Analysis 2.8. Policy & Regulatory Framework 2.9. Industry Experts Views 3. Research Methodology 3.1. Secondary Research 3.2. Primary Data Collection 3.3. Market Formation & Validation 3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery 4. Market Structure 4.1. Market Considerate 4.2. Assumptions 4.3. Limitations 4.4. Abbreviations 4.5. Sources 4.6. Definitions 5. Economic /Demographic Snapshot 6. Competitive Landscape 6.1. Competitive Dashboard 6.2. Business Strategies Adopted by Key Players 6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021 6.4. Key Players Market Positioning Matrix 6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players 6.6. Porter's Five Forces 7. Global Deodorant Market Outlook 7.1. Market Size By Value 7.2. Market Size and Forecast,, By Geography 7.3. Market Size and Forecast,, By Product Type 7.4. Market Size and Forecast,, By End User 7.5. Market Size and Forecast,, By Packing Material 7.6. Market Size and Forecast,, By Distribution Channel 8. South America Deodorant Market Outlook 8.1. Market Size By Value 8.2. Market Share By Country 8.3. Market Size and Forecast, By Product Type 8.4. Market Size and Forecast, By End User 8.5. Market Size and Forecast, By Packing Material 8.6. Market Size and Forecast, By Distribution Channel 8.7. Brazil Deodorant Market Outlook 8.7.1. Market Size By Value 8.7.2. Market Size and Forecast, By Product Type 8.7.3. Market Size and Forecast, By End User 8.7.4. Market Size and Forecast, By Packing Material 8.7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel 8.8. Argentina Deodorant Market Outlook 8.8.1. Market Size By Value 8.8.2. Market Size and Forecast, By Product Type 8.8.3. Market Size and Forecast, By End User 8.8.4. Market Size and Forecast, By Packing Material 8.8.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel 8.9. Columbia Deodorant Market Outlook 8.9.1. Market Size By Value 8.9.2. Market Size and Forecast, By Product Type 8.9.3. Market Size and Forecast, By End User 8.9.4. Market Size and Forecast, By Packing Material 8.9.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel 9. Company Profile 9.1. Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) 9.1.1. Company Snapshot 9.1.2. Company Overview 9.1.3. Financial Highlights 9.1.4. Geographic Insights 9.1.5. Business Segment & Performance 9.1.6. Product Portfolio 9.1.7. Key Executives 9.1.8. Strategic Moves & Developments 9.2. L’Oréal 9.3. Estee Lauder 9.4. Coty Inc. 9.5. Burberry Group PLC 9.6. Revlon Inc. 9.7. L'Occitane International SA 9.8. Unilever PLC 9.9. Procter & Gamble Company 9.10. Adidas AG 9.11. Emami Ltd. 9.12. Avon Products Inc. 9.13. Beiersdorf Global AG 9.14. Church & Dwight Co. Inc. 10. Strategic Recommendations 11. Annexure 11.1. FAQ`s 11.2. Notes 11.3. Related Reports 12. Disclaimer List of Figures Figure 1: Global Deodorant Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027 Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027 Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2027 Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021 Figure 5: Market Share insights of key players, 2021 Figure 6: Porter's Five Forces of Global Deodorant Market Figure 7: Global Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 8: Global Deodorant Market Share By Region (2021) Figure 9: South America Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 10: South America Deodorant Market Share By Country (2021) Figure 11: Brazil Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 12: Argentina Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 13: Columbia Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) List of Table Table 1: Global Deodorant Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion) Table 2: Influencing Factors for Global Deodorant Market, 2021 Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020 Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020 Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars Table 6: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 7: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 8: Global Deodorant Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 9: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 10: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 11: South America Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 12: South America Deodorant Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 13: South America Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 14: South America Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 15: Brazil Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F) Table 16: Brazil Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F) Table 17: Brazil Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F) Table 18: Brazil Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F) Table 19: Argentina Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F) Table 20: Argentina Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F) Table 21: Argentina Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F) Table 22: Argentina Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F) Table 23: Columbia Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F) Table 24: Columbia Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F) Table 25: Columbia Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F) Table 26: Columbia Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
SummaryIn South America, there has been an increase in demand for safe, natural, and organic deodorant products on the market due to the rise in consumer awareness about the harmful effects of paraben and aluminum compounds present in the deodorants. The market for deodorant is maturing, and manufacturers are compelled to improve their product offerings to match the dynamically changing consumer requirements. For instance, to sustain themselves in the competitive environment, the companies in Brazil are using strategies like heavy discounts and offers, such as buy-two-get-one-free. Moreover, the increasing demand for deodorants among millennials is one of the major factors driving the market in Southern America. Table of ContentsTable of Content1. Executive Summary 2. Market Dynamics 2.1. Market Drivers 2.2. Challenges 2.3. Opportunity 2.4. Restraints 2.5. Market Trends 2.6. Covid-19 Effect 2.7. Supply chain Analysis 2.8. Policy & Regulatory Framework 2.9. Industry Experts Views 3. Research Methodology 3.1. Secondary Research 3.2. Primary Data Collection 3.3. Market Formation & Validation 3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery 4. Market Structure 4.1. Market Considerate 4.2. Assumptions 4.3. Limitations 4.4. Abbreviations 4.5. Sources 4.6. Definitions 5. Economic /Demographic Snapshot 6. Competitive Landscape 6.1. Competitive Dashboard 6.2. Business Strategies Adopted by Key Players 6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021 6.4. Key Players Market Positioning Matrix 6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players 6.6. Porter's Five Forces 7. Global Deodorant Market Outlook 7.1. Market Size By Value 7.2. Market Size and Forecast,, By Geography 7.3. Market Size and Forecast,, By Product Type 7.4. Market Size and Forecast,, By End User 7.5. Market Size and Forecast,, By Packing Material 7.6. Market Size and Forecast,, By Distribution Channel 8. South America Deodorant Market Outlook 8.1. Market Size By Value 8.2. Market Share By Country 8.3. Market Size and Forecast, By Product Type 8.4. Market Size and Forecast, By End User 8.5. Market Size and Forecast, By Packing Material 8.6. Market Size and Forecast, By Distribution Channel 8.7. Brazil Deodorant Market Outlook 8.7.1. Market Size By Value 8.7.2. Market Size and Forecast, By Product Type 8.7.3. Market Size and Forecast, By End User 8.7.4. Market Size and Forecast, By Packing Material 8.7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel 8.8. Argentina Deodorant Market Outlook 8.8.1. Market Size By Value 8.8.2. Market Size and Forecast, By Product Type 8.8.3. Market Size and Forecast, By End User 8.8.4. Market Size and Forecast, By Packing Material 8.8.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel 8.9. Columbia Deodorant Market Outlook 8.9.1. Market Size By Value 8.9.2. Market Size and Forecast, By Product Type 8.9.3. Market Size and Forecast, By End User 8.9.4. Market Size and Forecast, By Packing Material 8.9.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel 9. Company Profile 9.1. Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) 9.1.1. Company Snapshot 9.1.2. Company Overview 9.1.3. Financial Highlights 9.1.4. Geographic Insights 9.1.5. Business Segment & Performance 9.1.6. Product Portfolio 9.1.7. Key Executives 9.1.8. Strategic Moves & Developments 9.2. L’Oréal 9.3. Estee Lauder 9.4. Coty Inc. 9.5. Burberry Group PLC 9.6. Revlon Inc. 9.7. L'Occitane International SA 9.8. Unilever PLC 9.9. Procter & Gamble Company 9.10. Adidas AG 9.11. Emami Ltd. 9.12. Avon Products Inc. 9.13. Beiersdorf Global AG 9.14. Church & Dwight Co. Inc. 10. Strategic Recommendations 11. Annexure 11.1. FAQ`s 11.2. Notes 11.3. Related Reports 12. Disclaimer List of Figures Figure 1: Global Deodorant Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027 Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027 Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2027 Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021 Figure 5: Market Share insights of key players, 2021 Figure 6: Porter's Five Forces of Global Deodorant Market Figure 7: Global Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 8: Global Deodorant Market Share By Region (2021) Figure 9: South America Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 10: South America Deodorant Market Share By Country (2021) Figure 11: Brazil Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 12: Argentina Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 13: Columbia Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) List of Table Table 1: Global Deodorant Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion) Table 2: Influencing Factors for Global Deodorant Market, 2021 Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020 Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020 Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars Table 6: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 7: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 8: Global Deodorant Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 9: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 10: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 11: South America Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 12: South America Deodorant Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 13: South America Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 14: South America Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 15: Brazil Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F) Table 16: Brazil Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F) Table 17: Brazil Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F) Table 18: Brazil Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F) Table 19: Argentina Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F) Table 20: Argentina Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F) Table 21: Argentina Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F) Table 22: Argentina Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F) Table 23: Columbia Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F) Table 24: Columbia Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F) Table 25: Columbia Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F) Table 26: Columbia Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社のConsumer Goods & Services 分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |