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南米の消臭剤市場の展望、2027年


South America Deodorant Market Outlook, 2027

南米では、消臭剤に含まれるパラベンやアルミニウム化合物の有害性に対する消費者の意識の高まりから、安全でナチュラルなオーガニック消臭剤の需要が高まっている。デオドラント市場は成熟しつつあり、メーカー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年11月30日 US$2,750
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サマリー

南米では、消臭剤に含まれるパラベンやアルミニウム化合物の有害性に対する消費者の意識の高まりから、安全でナチュラルなオーガニック消臭剤の需要が高まっている。デオドラント市場は成熟しつつあり、メーカー各社はダイナミックに変化する消費者の要求に対応するため、製品の改良を余儀なくされている。例えば、ブラジルの消臭剤メーカーは、競争環境の中で生き残るために、大幅な値引きや2個買うと1個無料といったキャンペーンを実施している。さらに、ミレニアル世代におけるデオドラント需要の増加は、南米市場を牽引する大きな要因のひとつである。

Bonafide Research社の調査レポート「南米のデオドラント市場展望、2027年」によると、予測期間中、同市場は年平均成長率5.23%で成長すると予測されている。ロールオンは、主要流通チャネルを通じて市場で入手可能な性別に特化した製品に牽引され、予測期間中に健全な成長が見込まれる。若年層やアスリートによるロールオンの使用の増加も、南米のデオドラント市場における同分野の売上成長を牽引している。顧客は、ロールオンに効能以上の特性や、自然で持続可能な製品を求めている。様々なデジタル・マーケティング・キャンペーンを通じて、競合他社は市場での認知度向上とブランドイメージの強化に注力している。製品のプレミアム化は、魅力的なパッケージングとともに、消臭剤に消費者を引きつけるためにメーカーによって行われており、これが予測期間における消臭剤市場の成長に影響を与える重要な要因となっている。

さらに、南米地域は、個人衛生とボディケア製品の高い採用率によって支配的である。ブラジルでは、母の日やバレンタインデーなどのイベントがギフトセットの販売を後押ししており、フレグランスは人気のギフトオプションとなっている。2021年には、特別な日や記念日に手頃な価格で購入できるデオドラントが市場に参入した。同年には、ブラジル人向けに手頃な価格のデオドラントが登場し、特にスプレータイプのデオドラントが引き続き人気を集めた。

不安定な時期には、Aboveブランド(Baston Industria de Aerossois Ltda)がより手頃な価格のデオドラント・ラインを発売した。一方、パンデミック(世界的大流行)の影響がまだ残る2021年には、eコマースが安全な買い物手段であることが証明された。しかし、一般的にブラジル人はデオドラントを購入する際、実店舗を好む。例えばブラジルでは、デオドラント・ブランドのRexonaが1億4,000万人の消費者リーチポイント(CRP)を獲得し、2019年に最高の人気を記録した。また、Unilever Brasil Ltdaは、イノベーションを推進する強力なブランドのポートフォリオにより、ブラジルのデオドラント市場をリードしている。しかし、市場での存在感を維持するため、バイヤスドルフ・グローバルAGはブラジルでニベア・セム・パフューム制汗剤とニベア・メン・シルバープロテクト抗菌ラインを発売した。他の大手メーカーも、この地域のより多くの消費者層にリーチするため、革新的な製品の発売に注力している。

例えば
- 2019年11月、コティ社はカイリー・ジェンナーとの間で、カイリーの既存の美容事業を世界的な有力ブランドへと発展させる相互契約を締結した。この契約を通じて、同社はフレグランス、化粧品、スキンケアカテゴリーの製品ポートフォリオを拡大することを目指している。
- マシュー・ヴォーン氏の許可を得て、コティ社は2019年10月に男性向けのキングスマンフレグランスの新ラインを発売。この拡大を通じて、同社はキングスマンブランドの拡大を目指す。

南米も化粧品消費の増加により大幅な成長が見込まれている。さらに、可処分所得の増加によるライフスタイルの変化も、この地域における製品の需要を促進している。しかし、この地域では都市化が進み、生活水準が向上しているため、予測期間中にDEO製品の需要が徐々に高まると予想される。

Covid-19の影響:
デオドラントやフレグランスのようなパーソナル・グルーミング・アイテムは、これらの製品の主要ターゲットである社会人、若者、女性が使用する機会が減少したため、大流行時にその重要性を失った。しかし、消費者が高級美容品やパーソナルケア用品への支出を減らしたため、市場規模は大幅に縮小した。これらのカテゴリーの企業は、ビジネスが徐々に開放され、顧客が自宅から出るという概念に慣れ始めた2021年の早い時期に、損失を挽回するチャンスを見出した。新しいブランドが市場に参入し、古くからのブランドが新しい香水を発売した。

報告書に含まれる主要企業
ユニリーバ、ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー、コティ、バイヤスドルフ・グローバルAG、ロクシタン・インターナショナルSA、エイボン・プロダクツ・インク、レブロン、アディダスAG、LVMH、チャーチ・アンド・ドワイト社、エスティローダー・カンパニーズ、バーバリー・グループplc、エマミ社、エルメス社、エルメス社、エルメス社、エルメス社、エルメス社、エルメス社、エルメス社、エルメス社、エルメス社

本レポートの考察
- 地理南アメリカ
- 歴史的な年2016
- 基準年2021
- 推定年2022
- 予測年2027

本レポートの対象分野
- 南米のデオドラント市場の金額とセグメント別予測
- 国別の消臭剤市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- ブラジル
- アルゼンチン
- コロンビア

製品タイプ別
- スプレー
- ロールオン
- ジェル
- スティック
- クリーム
- ワイプ
- その他

包装材料別
- 金属
- プラスチック
- その他

エンドユーザー別
- 男性
- 女性
- その他

流通チャネル別
- オフライン
- オンライン

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために、二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析など、第三者による情報源で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

対象読者
本レポートは、消臭剤業界のコンサルタント、メーカー、サプライヤー、消臭剤業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。





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目次

Table of Content
1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Deodorant Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast,, By Geography
7.3. Market Size and Forecast,, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast,, By End User
7.5. Market Size and Forecast,, By Packing Material
7.6. Market Size and Forecast,, By Distribution Channel
8. South America Deodorant Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast, By Product Type
8.4. Market Size and Forecast, By End User
8.5. Market Size and Forecast, By Packing Material
8.6. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8.7. Brazil Deodorant Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast, By Product Type
8.7.3. Market Size and Forecast, By End User
8.7.4. Market Size and Forecast, By Packing Material
8.7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8.8. Argentina Deodorant Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast, By Product Type
8.8.3. Market Size and Forecast, By End User
8.8.4. Market Size and Forecast, By Packing Material
8.8.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8.9. Columbia Deodorant Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast, By Product Type
8.9.3. Market Size and Forecast, By End User
8.9.4. Market Size and Forecast, By Packing Material
8.9.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH)
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. L’Oréal
9.3. Estee Lauder
9.4. Coty Inc.
9.5. Burberry Group PLC
9.6. Revlon Inc.
9.7. L'Occitane International SA
9.8. Unilever PLC
9.9. Procter & Gamble Company
9.10. Adidas AG
9.11. Emami Ltd.
9.12. Avon Products Inc.
9.13. Beiersdorf Global AG
9.14. Church & Dwight Co. Inc.
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Deodorant Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Deodorant Market
Figure 7: Global Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Deodorant Market Share By Region (2021)
Figure 9: South America Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: South America Deodorant Market Share By Country (2021)
Figure 11: Brazil Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Argentina Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: Columbia Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)



List of Table

Table 1: Global Deodorant Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Deodorant Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Deodorant Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: South America Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: South America Deodorant Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: South America Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 14: South America Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 15: Brazil Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 16: Brazil Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F)
Table 17: Brazil Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F)
Table 18: Brazil Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 19: Argentina Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 20: Argentina Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F)
Table 21: Argentina Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F)
Table 22: Argentina Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 23: Columbia Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 24: Columbia Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F)
Table 25: Columbia Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F)
Table 26: Columbia Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)

 

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Summary

In South America, there has been an increase in demand for safe, natural, and organic deodorant products on the market due to the rise in consumer awareness about the harmful effects of paraben and aluminum compounds present in the deodorants. The market for deodorant is maturing, and manufacturers are compelled to improve their product offerings to match the dynamically changing consumer requirements. For instance, to sustain themselves in the competitive environment, the companies in Brazil are using strategies like heavy discounts and offers, such as buy-two-get-one-free. Moreover, the increasing demand for deodorants among millennials is one of the major factors driving the market in Southern America.

According to the report, "South America Deodorant Market Outlook, 2027," published by Bonafide Research, the market is anticipated to grow at a rate of 5.23% CAGR during the forecast period. Roll-on projects healthy growth in the forecasted period, driven by gender-specific products available in the market through major distribution channels. The increasing use of roll-ons by young adults and athletes is also driving the sales growth of the segment in the South American deodorant market. Customers are looking for properties in roll-ons that go beyond efficacy, as well as natural and sustainable products. Through various digital marketing campaigns, competitors are focusing on increasing awareness and enhancing their brand's image in the market. The product premiumization, along with attractive packaging, is being done by manufacturers to attract consumers toward deodorant, which is an important factor influencing the growth of the deodorant market in the forecasted period.

Further, the South America region is dominating due to the high adoption of personal hygiene and body care products. Fragrances are popular gifting options in Brazil, with events such as Mother's Day or Valentine's Day driving sales of gift sets. In 2021, deodorants entered the market by offering an affordable option to be considered for special or commemorative dates. More affordable deodorant options emerged for Brazilians in the same year, especially in the spray format, which continued to gain traction.

During an unstable period, the Above brand (Baston Industria de Aerossois Ltda) launched more affordable deodorant lines. On the other hand, in a year still marked by the impact of the pandemic, e-commerce proved to be a safe shopping alternative in 2021. However, generally, Brazilians still prefer physical stores when purchasing deodorants. For instance, in Brazil, the deodorant brand Rexona registered the highest popularity in 2019 with 140 Million Consumer Reach Points (CRP). Also, Unilever Brasil Ltda leads the deodorant market in Brazil due to its portfolio of strong brands that are driving innovation. However, to retain its market presence, Beiersdorf Global AG launched Nivea Sem Perfume antiperspirant and the Nivea Men Silver Protect antibacterial line in Brazil. Other major manufacturers are also focused on launching innovative products to reach a larger consumer base across the region.

For instance,
• In November 2019, Coty Inc. signed a mutual agreement with Kylie Jenner to develop Kylie’s existing beauty business into a global powerhouse brand. Through this agreement, the company aims to expand its product portfolio in fragrances, cosmetics, and skincare categories.
• With Matthew Vaughn's permission, Coty Inc. launched a new line of Kingsman fragrances for men in October 2019.Through this expansion, the company aims to expand its Kingsman brand.

South America is also expected to witness substantial growth owing to the increase in the consumption of cosmetic products. Moreover, changes in lifestyle due to the rise of disposable income are also propelling demand for the product in this region. However, increasing urbanization and an improved standard of living in the region are anticipated to slowly boost the demand for DEO products during the forecast period.

Covid-19 Impacts:
Personal grooming items, such as deodorants and fragrances, lost their significance during the outbreak since working professionals, young people, and women, who are the primary target audiences for these products, had fewer opportunities to use them. Their market sizes, however, shrank significantly as consumers reduced their expenditure on luxury beauty and personal care items. Corporations in these categories saw a chance to recover losses earlier in the year 2021, when businesses were gradually opening up and customers were getting warmed up to the notion of leaving their homes. New brands joined the market, while old ones released new perfumes.

Major Companies present in the report
Unilever, The Procter & Gamble Company, Coty, Beiersdorf Global AG, L'Occitane International SA, Avon Products Inc., Revlon, Adidas AG, LVMH, Church & Dwight Co. Inc., Estée Lauder Companies, Burberry Group plc, Emami Ltd.

Considered in this report
• Geography: South America
• Historic year: 2016
• Base year: 2021
• Estimated year: 2022
• Forecast year: 2027

Aspects covered in this report
• South America Deodorant market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise deodorant market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report
• Brazil
• Argentina
• Colombia

By Product Type
• Spray
• Roll on
• Gel
• Stick
• Creams
• Wipes
• Others

By Packing Materials
• Metal
• Plastic
• Others

By End User
• Men
• Women
• Others

By Distribution Channel
• Offline
• Online

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and listing out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third party sources such as press releases, annual report of companies, analyzing the government generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducted trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us we have started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to Deodorant industry, government bodies and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





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Table of Contents

Table of Content
1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Deodorant Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast,, By Geography
7.3. Market Size and Forecast,, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast,, By End User
7.5. Market Size and Forecast,, By Packing Material
7.6. Market Size and Forecast,, By Distribution Channel
8. South America Deodorant Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast, By Product Type
8.4. Market Size and Forecast, By End User
8.5. Market Size and Forecast, By Packing Material
8.6. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8.7. Brazil Deodorant Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast, By Product Type
8.7.3. Market Size and Forecast, By End User
8.7.4. Market Size and Forecast, By Packing Material
8.7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8.8. Argentina Deodorant Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast, By Product Type
8.8.3. Market Size and Forecast, By End User
8.8.4. Market Size and Forecast, By Packing Material
8.8.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8.9. Columbia Deodorant Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast, By Product Type
8.9.3. Market Size and Forecast, By End User
8.9.4. Market Size and Forecast, By Packing Material
8.9.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH)
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. L’Oréal
9.3. Estee Lauder
9.4. Coty Inc.
9.5. Burberry Group PLC
9.6. Revlon Inc.
9.7. L'Occitane International SA
9.8. Unilever PLC
9.9. Procter & Gamble Company
9.10. Adidas AG
9.11. Emami Ltd.
9.12. Avon Products Inc.
9.13. Beiersdorf Global AG
9.14. Church & Dwight Co. Inc.
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Deodorant Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Deodorant Market
Figure 7: Global Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Deodorant Market Share By Region (2021)
Figure 9: South America Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: South America Deodorant Market Share By Country (2021)
Figure 11: Brazil Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Argentina Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: Columbia Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)



List of Table

Table 1: Global Deodorant Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Deodorant Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Deodorant Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: South America Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: South America Deodorant Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: South America Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 14: South America Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 15: Brazil Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 16: Brazil Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F)
Table 17: Brazil Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F)
Table 18: Brazil Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 19: Argentina Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 20: Argentina Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F)
Table 21: Argentina Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F)
Table 22: Argentina Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 23: Columbia Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 24: Columbia Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F)
Table 25: Columbia Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F)
Table 26: Columbia Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)

 

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在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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