北米香水市場の展望、2027年North America Perfume Market Outlook, 2027 嗅覚は人間の持つ最も強力な感覚のひとつである。私たちは200色しか認識できないが、香水は1万種類も覚えている。香りでさえ、私たちを特定の場所や時間に連れて行くことができる。このため、香水の世界は大きく... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー嗅覚は人間の持つ最も強力な感覚のひとつである。私たちは200色しか認識できないが、香水は1万種類も覚えている。香りでさえ、私たちを特定の場所や時間に連れて行くことができる。このため、香水の世界は大きく成長している。企業は、官能・嗅覚マーケティングと呼ばれるマーケティング戦略の強化に香水を活用している。北米は、経済成長と世界の香水市場全体のプレミアム製品への需要の増加のおかげで主要な市場シェアを示した。さらに、米国、カナダ、メキシコの生活水準の上昇が、この地域の市場収益を押し上げると予測されている。米国における美容に特化した企業の数は4,165社で、2021年には10,842人を雇用している。Sephora、Sally Beauty Holdings Inc.、L Brands Inc.がこの業界で最大の市場シェアを占めている。Bonafide Research社の調査レポート「北米香水市場の展望、2027年」によると、市場は2016年から2021年にかけて8億米ドル成長している。北米、特に米国は依然として無視できない重要な役割を果たすだろう。米国の変化は、フレグランスと香水の開発動向に影響を与える可能性があります。先進技術の採用率が高く、この地域には大手企業が存在するため、市場には十分な成長機会が生まれると思われる。ハイパーマーケット、パラファーマシー、ドラッグストアなど、多くのチャネルがロックダウン期間中も営業し、フレグランスの品揃えを充実させていた。にもかかわらず、売上高シェアが高いことで知られる美容専門店や百貨店が閉店したため、売上高は減少した。その後、これらのチャネルは売上を伸ばすため、Eコマースへの多額の投資を選択した。 一方、パーソナルグルーミングのトレンドの台頭や、若者向けでエキゾチックな香水に対する需要の高まりは、北米の香水市場を牽引する重要な要因のひとつである。さらに、所得水準の上昇と生活水準の向上により、ミレニアル世代の間で高級香水へのニーズが高まっていることも、北米香水市場の成長を後押ししている。さらに、さまざまな大手市場プレーヤーが、カワウソ、ムスク、アンバー、エキゾチックフラワーなどの天然成分を使った豊かな香りを提供しており、これも重要な成長促進要因となっている。さらに、オンライン小売チャネルを通じた製品の入手のしやすさや、働く女性人口の拡大が、予測期間終了までに北米の香水市場を押し上げると予想される。また、市場成長の主な要因は、同地域における美容・パーソナルケアアイテムへの消費支出の増加である。 さらに、同地域の主要トレンドの1つは、単一の特徴的な香りとは対照的に、さまざまな香りを好む傾向が強まっていることである。特に若い世代の間で見られるこの傾向は、大衆市場やプレミアム製品への消費支出を促している。さらに、オン・ザ・ゴー、ナチュラル、付加価値の高い製品に対する需要の高まりも、市場の成長に寄与している。例えば、コティ・コーポレーショ ンは最近、北米で初のゆりかごからゆりかごまで認証された詰め替え用香水を発売し、100ml のボトルと150ml の詰め替え用は、通常の50ml のボトル5本と比べ、温室効果ガスの排出を最大65%削減し、水の使用量を67%、エ ネルギーの使用量を66%、鉱物資源の使用量を75%削減している。さらに、Ulta Beauty、Sephora、Amazonなどの小売店で1万件以上のほぼ完璧なレビューを獲得しており、フィロソフィーのアメイジング・グレイス・オードトワレがアメリカで売り上げナンバーワンのフレグランスにランクされているのも不思議ではない。さらに驚くべきことに、このブランドは、昨年だけで39秒に1本売れていると報告している。このような要因が、今後の北米香水業界の市場成長を押し上げると予想されている。 COVID-19の影響: COVID-19は、世界中のフレグランス・香水市場に悪影響を与えただけでなく、その影響により、多くの民間企業が市場の需要増に対応するために参入する機会を生み出す結果となった。さらに、COVID-19は消費者に大きな変化をもたらし、発展途上国では顧客はもはやブランドに忠実ではなく、在庫の少ない環境で新しいブランドを試すようになっている。ロレアルによると、フレグランスや香水を含む美容・パーソナルケア製品の消費は、何百万もの販売拠点(専門店、香水店、百貨店、空港店舗など)の閉鎖によって強い影響を受け、消費者が一時的に製品やサービスを購入できなくなるという、需要よりもむしろ供給の真の危機を引き起こした。しかし、eコマース・プラットフォームの認知度の向上が需要を押し上げた。 主な掲載企業 モエ・ヘネシー・ルイ・ヴィトン(LVMH)、ナチュラ・アンド・カンパニー、ロレアル、エスティローダー、シャネル、IFF、グッチ、エルメス・インターナショナル、資生堂Ltd.、Givaudan、Coty Inc.、Firmenich S.A.、Capri Holdings Ltd.、Symrise、Burberry Group plc、PUIG、Revlon Inc.、L'Occitane International SA、Wipro Consumer Care & Lighting 本レポートの考察 - 地域北米 - 歴史的な年2016 - 基準年2021 - 推定年2022 - 予測年2027 このレポートでカバーされている側面 - 北米香水市場の価値とセグメント別予測 - 国別の香水市場分析 - 様々な促進要因と課題 - 進行中のトレンドと開発 - 注目企業 - 戦略的提言 レポート対象国 - 米国 - カナダ - メキシコ 製品タイプ別 - オードパルファム - オードトワレ - オーデコロン - オー・フレッシュ - パルファム - その他 エンドユーザー別 - 男性 - 女性 - その他 成分タイプ別 - 天然 - 合成 製品別 - プレミアム - 質量 流通チャネル別 - オンライン - オフライン レポートのアプローチ 本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために、二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析など、第三者による情報源で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。 対象読者 本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、香水産業関連団体・組織、政府機関、その他ステークホルダーが市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。 目次Table of Content1. Executive Summary 2. Market Dynamics 2.1. Market Drivers 2.2. Challenges 2.3. Opportunity 2.4. Restraints 2.5. Market Trends 2.6. Covid-19 Effect 2.7. Supply chain Analysis 2.8. Policy & Regulatory Framework 2.9. Industry Experts Views 3. Research Methodology 3.1. Secondary Research 3.2. Primary Data Collection 3.3. Market Formation & Validation 3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery 4. Market Structure 4.1. Market Considerate 4.2. Assumptions 4.3. Limitations 4.4. Abbreviations 4.5. Sources 4.6. Definitions 5. Economic /Demographic Snapshot 6. Competitive Landscape 6.1. Competitive Dashboard 6.2. Business Strategies Adopted by Key Players 6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021 6.4. Key Players Market Positioning Matrix 6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players 6.6. Porter's Five Forces 7. Global Perfume Market Outlook 7.1. Market Size By Value 7.2. Market Size and Forecast, By Geography 7.3. Market Size and Forecast, By Product Type 7.4. Market Size and Forecast, By End User 7.5. Market Size and Forecast, By Product 7.6. Market Size and Forecast, By Ingredient Type 7.7. Market Size and Forecast, By Distribution Channel 8. North America Perfume Market Outlook 8.1. Market Size By Value 8.2. Market Share By Country 8.3. Market Size and Forecast By Product Type 8.4. Market Size and Forecast By End User 8.5. Market Size and Forecast By Product 8.6. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.7. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.8. US Perfume Market Outlook 8.8.1. Market Size By Value 8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.8.3. Market Size and Forecast By End User 8.8.4. Market Size and Forecast By Product 8.8.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.8.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.9. Canada Perfume Market Outlook 8.9.1. Market Size By Value 8.9.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.9.3. Market Size and Forecast By End User 8.9.4. Market Size and Forecast By Product 8.9.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.9.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.10. Mexico Perfume Market Outlook 8.10.1. Market Size By Value 8.10.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.10.3. Market Size and Forecast By End User 8.10.4. Market Size and Forecast By Product 8.10.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.10.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 9. Company Profile 9.1. LVMH 9.1.1. Company Snapshot 9.1.2. Company Overview 9.1.3. Financial Highlights 9.1.4. Geographic Insights 9.1.5. Business Segment & Performance 9.1.6. Product Portfolio 9.1.7. Key Executives 9.1.8. Strategic Moves & Developments 9.2. Natura & Co. 9.3. L’Oreal 9.4. Estee Lauder 9.5. CHANEL (Chanel Limited) 9.6. IFF 9.7. Gucci (Kering) 9.8. Hermes International (H51 SAS) 9.9. Shiseido Co. Ltd. 9.10. Givaudan 9.11. Coty (Cottage Holdco B.V.) (JAB Cosmetics B.V. is the parent of Cottage Holdco B.V.) 9.12. Firmenich S.A. 9.13. Capri Holdings Ltd. 9.14. Symrise 9.15. Burberry Group plc 9.16. PUIG 9.17. Revlon Inc. (Elizabeth Arden is a subsidiary) 9.18. L'Occitane International SA 9.19. Wipro Consumer Care & Lighting 10. Strategic Recommendations 11. Annexure 11.1. FAQ`s 11.2. Notes 11.3. Related Reports 12. Disclaimer List of Figures Figure 1: Global Perfume Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027 Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027 Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2027 Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021 Figure 5: Market Share insights of key players, 2021 Figure 6: Porter's Five Forces of North America Perfume Market Figure 7: Global Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 8: Global Perfume Market Share By Region (2021) Figure 9: North America Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 10: North America Perfume Market Share By Country (2021) Figure 11: US Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 12: Canada Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 13: Mexico Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) List of Table Table 1: Global Perfume Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion) Table 2: Influencing Factors for Global Perfume Market, 2021 Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020 Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020 Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars Table 6: Global Perfume Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 7: Global Perfume Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 8: Global Perfume Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 9: Global Perfume Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 10: Global Perfume Market Size and Forecast, By Ingredient Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 11: Global Perfume Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 12: North America Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 13: North America Perfume Market Size and Forecast By End User 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 14: North America Perfume Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 15: North America Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 16: North America Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 17: US Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 18: US Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 19: US Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 20: US Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 21: US Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F Table 22: Canada Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 23: Canada Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 24: Canada Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 25: Canada Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 26: Canada Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F Table 27: Mexico Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 28: Mexico Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 29: Mexico Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 30: Mexico Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 31: Mexico Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F
SummarySmell is one of the most powerful senses we have. We are able to recognise only 200 colors, but we can remember up to 10,000 perfumes. Even an aroma can take us to a specific place and time. For this reason, the world of perfumery is growing so much. Companies use it to strengthen their marketing strategies, known as sensory and olfactory marketing. North America exhibited a major market share owing to the growing economy and increasing demand for premium products across the global perfume market. Moreover, the rising standard of living in the United States, Canada, and Mexico is projected to boost market revenue in this region. The number of beauty-focused businesses in the USA was 4,165, employing 10,842 people in 2021. Sephora, Sally Beauty Holdings Inc., and L Brands Inc. hold the largest market shares in the industry. Table of ContentsTable of Content1. Executive Summary 2. Market Dynamics 2.1. Market Drivers 2.2. Challenges 2.3. Opportunity 2.4. Restraints 2.5. Market Trends 2.6. Covid-19 Effect 2.7. Supply chain Analysis 2.8. Policy & Regulatory Framework 2.9. Industry Experts Views 3. Research Methodology 3.1. Secondary Research 3.2. Primary Data Collection 3.3. Market Formation & Validation 3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery 4. Market Structure 4.1. Market Considerate 4.2. Assumptions 4.3. Limitations 4.4. Abbreviations 4.5. Sources 4.6. Definitions 5. Economic /Demographic Snapshot 6. Competitive Landscape 6.1. Competitive Dashboard 6.2. Business Strategies Adopted by Key Players 6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021 6.4. Key Players Market Positioning Matrix 6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players 6.6. Porter's Five Forces 7. Global Perfume Market Outlook 7.1. Market Size By Value 7.2. Market Size and Forecast, By Geography 7.3. Market Size and Forecast, By Product Type 7.4. Market Size and Forecast, By End User 7.5. Market Size and Forecast, By Product 7.6. Market Size and Forecast, By Ingredient Type 7.7. Market Size and Forecast, By Distribution Channel 8. North America Perfume Market Outlook 8.1. Market Size By Value 8.2. Market Share By Country 8.3. Market Size and Forecast By Product Type 8.4. Market Size and Forecast By End User 8.5. Market Size and Forecast By Product 8.6. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.7. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.8. US Perfume Market Outlook 8.8.1. Market Size By Value 8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.8.3. Market Size and Forecast By End User 8.8.4. Market Size and Forecast By Product 8.8.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.8.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.9. Canada Perfume Market Outlook 8.9.1. Market Size By Value 8.9.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.9.3. Market Size and Forecast By End User 8.9.4. Market Size and Forecast By Product 8.9.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.9.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.10. Mexico Perfume Market Outlook 8.10.1. Market Size By Value 8.10.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.10.3. Market Size and Forecast By End User 8.10.4. Market Size and Forecast By Product 8.10.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.10.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 9. Company Profile 9.1. LVMH 9.1.1. Company Snapshot 9.1.2. Company Overview 9.1.3. Financial Highlights 9.1.4. Geographic Insights 9.1.5. Business Segment & Performance 9.1.6. Product Portfolio 9.1.7. Key Executives 9.1.8. Strategic Moves & Developments 9.2. Natura & Co. 9.3. L’Oreal 9.4. Estee Lauder 9.5. CHANEL (Chanel Limited) 9.6. IFF 9.7. Gucci (Kering) 9.8. Hermes International (H51 SAS) 9.9. Shiseido Co. Ltd. 9.10. Givaudan 9.11. Coty (Cottage Holdco B.V.) (JAB Cosmetics B.V. is the parent of Cottage Holdco B.V.) 9.12. Firmenich S.A. 9.13. Capri Holdings Ltd. 9.14. Symrise 9.15. Burberry Group plc 9.16. PUIG 9.17. Revlon Inc. (Elizabeth Arden is a subsidiary) 9.18. L'Occitane International SA 9.19. Wipro Consumer Care & Lighting 10. Strategic Recommendations 11. Annexure 11.1. FAQ`s 11.2. Notes 11.3. Related Reports 12. Disclaimer List of Figures Figure 1: Global Perfume Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027 Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027 Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2027 Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021 Figure 5: Market Share insights of key players, 2021 Figure 6: Porter's Five Forces of North America Perfume Market Figure 7: Global Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 8: Global Perfume Market Share By Region (2021) Figure 9: North America Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 10: North America Perfume Market Share By Country (2021) Figure 11: US Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 12: Canada Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 13: Mexico Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) List of Table Table 1: Global Perfume Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion) Table 2: Influencing Factors for Global Perfume Market, 2021 Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020 Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020 Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars Table 6: Global Perfume Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 7: Global Perfume Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 8: Global Perfume Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 9: Global Perfume Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 10: Global Perfume Market Size and Forecast, By Ingredient Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 11: Global Perfume Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 12: North America Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 13: North America Perfume Market Size and Forecast By End User 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 14: North America Perfume Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 15: North America Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 16: North America Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 17: US Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 18: US Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 19: US Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 20: US Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 21: US Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F Table 22: Canada Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 23: Canada Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 24: Canada Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 25: Canada Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 26: Canada Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F Table 27: Mexico Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 28: Mexico Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 29: Mexico Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 30: Mexico Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 31: Mexico Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社のConsumer Goods & Services 分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |