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中東・アフリカの消臭剤市場の展望、2027年


Middle East & Africa Deodorant Market Outlook, 2027

デオドラント製品は、多くのサウジアラビア人にとって、日々の美容とパーソナルケアの重要な一部と見なされるようになっており、予測期間中に需要が拡大するものと思われる。社会的な交流の増加や従業員の職場復... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年11月30日 US$2,750
シングルユーザライセンス
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82 英語

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サマリー

デオドラント製品は、多くのサウジアラビア人にとって、日々の美容とパーソナルケアの重要な一部と見なされるようになっており、予測期間中に需要が拡大するものと思われる。社会的な交流の増加や従業員の職場復帰など、生活が平常に向かい始めるにつれて、デオドラント製品の需要も促進されるはずである。香水とは、香りのよいエッセンシャルオイルやアロマ化合物と、人に心地よい香りを与える固定剤や溶剤の組み合わせを指す。一方、デオドラント剤は、身体の様々な部分の細菌分解による体臭を防ぐために身体に塗布する化合物である。

Bonafide Research社の調査レポート「中東・アフリカのデオドラント市場展望、2027年」によると、同市場は2022年から2027年にかけて0.29億米ドルの市場規模になると予測されている。世界中の顧客の可処分所得の増加は、贅沢な製品やサービスに投資する能力を拡大している。この可処分所得の増加は、様々な製品に対する消費者の消費力を高めている。そのため、香水とデオドラントの需要は予測期間中に急増すると推定される。さらに、中東・アフリカ地域の人々のパーソナルケアに対する意識は高まっており、パーソナルケア製品やサービスへの投資意欲も高まっている。この地域の先進国では生活水準が高く、デオドラント製品に対する需要が高まっている。さらに、南アフリカの農村部や半都市部は、主要市場プレーヤーにとって潜在的な市場となる可能性がある。
生活水準の向上と、身だしなみを整える習慣を改善することのメリットに関する意識の高まりが、市場の成長に寄与すると予想される。したがって、個人の衛生と身だしなみの重要性の急増が、今後5年間の香水・デオドラント市場の成長の主要な原動力になると予想される。消費者は、香水やデオドラントを使用することで、個性を演出し、日常的に使用することで、他人や自分自身に対する個性の効果を高めることができるため、好んで使用している。より良い仕事の機会と生活水準の向上を求める人々の急速な都市化は、香水とデオドラントの需要に影響を与えている。

さまざまな小売店で多様な製品を購入できるようになり、個人の衛生に関する意識が高まっていることが、今後5年間の香水分野の需要を牽引すると予想される。大手企業は、市場での競争力を維持するために、先進技術を開発し、新しいサービスを開始している。その他の競争戦略としては、M&Aや新サービスの開発などがある。例えば、インド大手のDaburは、中東地域で現在の製品ポートフォリオを拡大し、地理的な拡大と様々な民族グループへの浸透を図ろうとしている。Daburは今年、新しいフェイスケアシリーズ、ナチュラルヘアカラークリーム、ティーンエイジャー向けの革新的なデオドラントシリーズを戦略的に発売し、中東事業に注力している。また、女性の雇用の急増に伴い、身だしなみ用品の需要も大きく伸びている。さらに、さまざまなソーシャルメディア・プラットフォームを活用したメーカーの積極的なプロモーション活動は、市場の拡大を大きく後押しするだろう。その結果、同市場は予想される期間を通じて大幅な拡大が見込まれる。

最近の動向
- 2018年8月、Epic社はアラブ首長国連邦で男女兼用のボディ用デオドラントの新シリーズを発売し、同国内だけでなく世界の主要店舗で販売されている。市場を支配する主なプレーヤーには、ユニリーバ、バイヤスドルフ、ザ・ボディショップ・サウス・インターナショナル・ピーエルシー、バス&ボディワークス・ダイレクト社、SAデザイナー・パルファム社、チャーチ&ドワイト社などが含まれる。
- 2018年2月、プロクター・アンド・ギャンブル社は、"All Strength, No Sweat "のキャッチフレーズで有名なシークレットブランド製品のデオドラントのプロモーションのための広告キャンペーンを開始することを発表した。このプロモーション活動を通じて、同社は市場における製品ポートフォリオの拡大を目指す。
- 2017年12月、ユニリーバはデオドラント製造に特化した美容・パーソナルケア企業であるSchmidt's Naturals社の買収を発表した。この買収を通じて、同社は市場におけるビューティケア製品のポートフォリオを拡大することを目指している。

Covid-19の影響:
世界的なパンデミックであるCOVID-19の出現により、世界中で大きな危機が発生している。195カ国以上に影響を及ぼし、パンデミックはすでに世界的な経済的背景を作り出し、世界的な不況の到来をもたらした。患者数の増加に伴い、デオドラント市場の成長も様々な影響を受けている。中東・アフリカ地域も例外ではない。デオドラントはこの危機的状況下では必要な製品とはみなされないため、その需要は低いと予想される。COVID-19による渡航制限は、しばらくの間、消臭剤市場の成長に影響を与えることは間違いない。しかし、制汗剤・デオドラント市場への影響は国によって異なることが予想される。COVID-19の感染者数のカーブが平坦になった国の多くは、不要不急の製品の市場を開放することで経済の復活を目論んでいる。それに加えて、貿易制限や渡航制限によるサプライチェーンの混乱が、需給ギャップをさらに広げている。戸締まり制限による小売店の閉鎖は、消臭剤市場の成長にさらに悪影響を及ぼしている。COVID-19の流行による自宅待機のため、身だしなみを整えることに対する消費者の嗜好の低下は、制汗剤とデオドラント剤市場にマイナスの影響を与えている。

レポート中の主要企業
ユニリーバ、ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー、コティ、バイヤスドルフ・グローバルAG、ロクシタン・インターナショナルSA、エイボン・プロダクツ・インク、レブロン、アディダスAG、LVMH、チャーチ・アンド・ドワイト社、エスティローダー・カンパニーズ、マリコ社、バーバリー・グループplc、エマミ社、ロクシタン・インターナショナルSA

本レポートの考察
- 地理中東&アフリカ
- 歴史的な年2016
- 基準年2021
- 推定年2022
- 予測年2027

本レポートの対象分野
- 中東・アフリカのデオドラント市場の金額とセグメント別予測
- 国別の消臭剤市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- アラブ首長国連邦
- サウジアラビア
- 南アフリカ

製品タイプ別
- スプレー
- ロールオン
- ジェル
- スティック
- クリーム
- ワイプ
- その他

包装材料別
- 金属
- プラスチック
- その他

エンドユーザー別
- 男性
- 女性
- その他

流通チャネル別
- オフライン
- オンライン

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために、二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析など、第三者による情報源で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

対象読者
本レポートは、消臭剤業界のコンサルタント、メーカー、サプライヤー、消臭剤業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。





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目次

Table of Content
1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Deodorant Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast,, By Geography
7.3. Market Size and Forecast,, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast,, By End User
7.5. Market Size and Forecast,, By Packing Material
7.6. Market Size and Forecast,, By Distribution Channel
8. Middle East & Africa Deodorant Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast, By Product Type
8.4. Market Size and Forecast, By End User
8.5. Market Size and Forecast, By Packing Material
8.6. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8.7. UAE Deodorant Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast, By Product Type
8.7.3. Market Size and Forecast, By End User
8.7.4. Market Size and Forecast, By Packing Material
8.7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8.8. Saudi Arabia Deodorant Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast, By Product Type
8.8.3. Market Size and Forecast, By End User
8.8.4. Market Size and Forecast, By Packing Material
8.8.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8.9. South Africa Deodorant Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast, By Product Type
8.9.3. Market Size and Forecast, By End User
8.9.4. Market Size and Forecast, By Packing Material
8.9.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH)
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. L’Oréal
9.3. Estee Lauder
9.4. Coty Inc.
9.5. Burberry Group PLC
9.6. Revlon Inc.
9.7. L'Occitane International SA
9.8. Marico
9.9. Unilever PLC
9.10. Procter & Gamble Company
9.11. Adidas AG
9.12. Emami Ltd.
9.13. Avon Products Inc.
9.14. Church & Dwight Co. Inc.
9.15. Beiersdorf Global AG
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Deodorant Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Deodorant Market
Figure 7: Global Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Deodorant Market Share By Region (2021)
Figure 9: Middle East & Africa Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: Middle East & Africa Deodorant Market Share By Country (2021)
Figure 11: UAE Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Saudi Arabia Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: South Africa Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global Deodorant Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Deodorant Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Deodorant Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: Middle East & Africa Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: Middle East & Africa Deodorant Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: Middle East & Africa Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 14: Middle East & Africa Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 15: UAE Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 16: UAE Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F)
Table 17: UAE Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F)
Table 18: UAE Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 19: Saudi Arabia Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 20: Saudi Arabia Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F)
Table 21: Saudi Arabia Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F)
Table 22: Saudi Arabia Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 23: South Africa Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 24: South Africa Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F)
Table 25: South Africa Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F)
Table 26: South Africa Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)

 

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Summary

Deodorants are increasingly seen as an important part of the daily beauty and personal care routines of many Saudis, and as such, demand for these products should grow over the forecast period. As life begins to move towards normality, with an increase in social interactions and employees returning to the office, this should help to drive demand for deodorants. A perfume refers to the combination of fragrant essential oils or aroma compounds and the fixatives or solvents that give a person a pleasant fragrance. Deodorant, on the other hand, is a compound that is applied to the body to prevent body odor caused by the bacterial breakdown of various body parts.

According to the report, "Middle East and Africa Deodorant Market Outlook, 2027," published by Bonafide Research, the market is anticipated to add up to USD 0.29 Billion from 2022 to 2027. The rising disposable income of customers across the globe is expanding their capacity to invest in luxurious products and services. This rise in disposable income is increasing the spending power of consumers on various products. Thus, the demand for perfumes and deodorants is estimated to surge during the forecast period. Further, people in the Middle East and Africa region are becoming more aware of personal care and are willing to invest more in personal care products and services, which is opening lucrative opportunities for the key market players. The high living standards in the developed nations of this region are creating more demand for deodorant products. In addition, the rural and semi-urban areas of South Africa could be a potential market for the key market players.
Improved living standards and the surge in awareness regarding the benefits of improved grooming habits are expected to contribute to market growth. Therefore, the surge in the importance of personal hygiene and grooming is expected to be the major driver for the growth of the perfumes and deodorants market in the next five years. Consumers prefer the use of perfumes and deodorants as they give them a sense of individuality and can be used on a daily basis to enhance the effect of their personality on other people and themselves. The rapid urbanization of people in search of better job opportunities and improved living standards is influencing the demand for perfumes and deodorants, as with the rising standards, people become more aware and can afford the personal grooming fragrance products more easily.

The availability of diverse products under different retail stores and the rise in awareness regarding personal hygiene are expected to drive the demand for the perfume segment in the next five years. Major companies are developing advanced technologies and launching new services to stay competitive in the market. Other competitive strategies include mergers and acquisitions and new service developments. For instance, Indian major Dabur is set to broaden its current product portfolio in the Middle East region, looking to expand geographically and increase its penetration across various ethnic groups. Dabur is focusing on its Middle East operations this year, with a strategic launch of a new face care range, a natural hair colour crème, and an innovative deodorant range for teenagers. Also, with the surge in female employment participation, there has been a tremendous development in the demand for personal grooming products. Furthermore, manufacturers' active promotional operations across various social media platforms will considerably aid the market's expansion. As a result, the market is expected to increase substantially throughout the anticipated period.

Recent Developments:
• In August 2018, Epic launched a new range of body deodorants in the United Arab Emirates for both men and women, which is available in all major stores in the country as well as globally. Key players dominating the market include Unilever, Beiersdorf, The Body Shop South International Plc, Bath & Body Works Direct, Inc., SA Designer Parfums Ltd., and Church & Dwight Co., Inc., among others.
• In February 2018, Procter & Gamble announced the launch of their advertising campaign for their famous Secret brand products for the promotion of the deodorants with the tagline "All Strength, No Sweat." Through this promotional activity, the company aims to expand its product portfolio in the market.
• In December 2017, Uniliver announced the acquisition of Schmidt’s Naturals, a beauty and personal care company that specializes in deodorant manufacturing. Through this acquisition, the company aims to broaden its beauty care product portfolio in the market.

Covid-19 Impacts:
The advent of the global pandemic, COVID-19, has resulted in a major crisis across the world. Impacting over 195 countries, the pandemic has already created a global economic backdrop, resulting in the advent of the global recession. With the rising number of cases, the growth of the deodorant market has been affected in many ways. The region of the Middle East and Africa is no exception. Deodorants are not deemed necessary products during this crisis, and, hence, their demand is anticipated to be low. Travel restrictions due to COVID-19 are certainly going to impact the growth of the deodorant market for some time. However, the impact of the outbreak on the market for antiperspirants and deodorants is anticipated to differ from country to country. Many countries that have flattened the curve of the number of COVID-19 cases are planning on reviving their economies by opening the market for non-essential products. In addition to that, disruptions in the supply chain due to trade and travel restrictions are further widening the demand and supply gaps. The closure of retail outlets due to lockdown restrictions is further negatively impacting the growth of the deodorant market. The decrease in consumer preference for maintaining grooming standards as people stay at home due to the COVID-19 outbreak is impacting the antiperspirants and deodorants market negatively.

Major Companies present in the report
Unilever, The Procter & Gamble Company, Coty, Beiersdorf Global AG, L'Occitane International SA, Avon Products Inc., Revlon, Adidas AG, LVMH, Church & Dwight Co. Inc., Estée Lauder Companies, Marico Ltd., Burberry Group plc, Emami Ltd.

Considered in this report
• Geography: Middle East & Africa
• Historic year: 2016
• Base year: 2021
• Estimated year: 2022
• Forecast year: 2027

Aspects covered in this report
• Middle East & Africa Deodorant market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise deodorant market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report
• UAE
• Saudi Arabia
• South Africa

By Product Type
• Spray
• Roll on
• Gel
• Stick
• Creams
• Wipes
• Others

By Packing Materials
• Metal
• Plastic
• Others

By End User
• Men
• Women
• Others

By Distribution Channel
• Offline
• Online

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and listing out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third party sources such as press releases, annual report of companies, analyzing the government generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducted trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us we have started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to Deodorant industry, government bodies and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





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Table of Contents

Table of Content
1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Deodorant Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast,, By Geography
7.3. Market Size and Forecast,, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast,, By End User
7.5. Market Size and Forecast,, By Packing Material
7.6. Market Size and Forecast,, By Distribution Channel
8. Middle East & Africa Deodorant Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast, By Product Type
8.4. Market Size and Forecast, By End User
8.5. Market Size and Forecast, By Packing Material
8.6. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8.7. UAE Deodorant Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast, By Product Type
8.7.3. Market Size and Forecast, By End User
8.7.4. Market Size and Forecast, By Packing Material
8.7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8.8. Saudi Arabia Deodorant Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast, By Product Type
8.8.3. Market Size and Forecast, By End User
8.8.4. Market Size and Forecast, By Packing Material
8.8.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8.9. South Africa Deodorant Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast, By Product Type
8.9.3. Market Size and Forecast, By End User
8.9.4. Market Size and Forecast, By Packing Material
8.9.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH)
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. L’Oréal
9.3. Estee Lauder
9.4. Coty Inc.
9.5. Burberry Group PLC
9.6. Revlon Inc.
9.7. L'Occitane International SA
9.8. Marico
9.9. Unilever PLC
9.10. Procter & Gamble Company
9.11. Adidas AG
9.12. Emami Ltd.
9.13. Avon Products Inc.
9.14. Church & Dwight Co. Inc.
9.15. Beiersdorf Global AG
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Deodorant Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Deodorant Market
Figure 7: Global Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Deodorant Market Share By Region (2021)
Figure 9: Middle East & Africa Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: Middle East & Africa Deodorant Market Share By Country (2021)
Figure 11: UAE Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Saudi Arabia Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: South Africa Deodorant Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global Deodorant Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Deodorant Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Deodorant Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: Global Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: Middle East & Africa Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: Middle East & Africa Deodorant Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: Middle East & Africa Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 14: Middle East & Africa Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 15: UAE Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 16: UAE Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F)
Table 17: UAE Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F)
Table 18: UAE Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 19: Saudi Arabia Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 20: Saudi Arabia Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F)
Table 21: Saudi Arabia Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F)
Table 22: Saudi Arabia Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 23: South Africa Deodorant Market Size and Forecast, By Product Type (2016, 2021 & 2027F)
Table 24: South Africa Deodorant Market Size and Forecast, By End User (2016, 2021 & 2027F)
Table 25: South Africa Deodorant Market Size and Forecast, By Packing Material (2016, 2021 & 2027F)
Table 26: South Africa Deodorant Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)

 

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