アジア太平洋香水市場の展望、2027年Asia-Pacific Perfume Market Outlook, 2027 香水はアジア太平洋地域全体でより速い成長を示すと予想される。この成長は、高級で贅沢なブランドの人気が高まっていることに起因している。人口の経済的余裕と高級ブランドへの嗜好が市場成長の原動力となって... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー香水はアジア太平洋地域全体でより速い成長を示すと予想される。この成長は、高級で贅沢なブランドの人気が高まっていることに起因している。人口の経済的余裕と高級ブランドへの嗜好が市場成長の原動力となっている。製品の進歩は、香水にフェロモン(ホルモン)を配合した製品が市場に導入されたときに起こった。男性消費者も女性消費者もこの製品に傾倒している。香水は手に入れやすい価格帯であり、混沌とした世の中で気分を盛り上げる効果があるため、従来の高級メゾンやそれぞれの香水ラインだけでなく、フレグランスブランドも報酬を得ている。Bonafide Researchが発行したレポート「アジア太平洋地域の香水市場展望、2027年」によると、同市場は歴史的な期間中に市場規模が80億米ドル以上に達すると予測されている。アジア太平洋地域では、中流階級以下の人口が、以前は手が届かないと考えられていた製品にも積極的に支出する重要な消費者層として浮上している。香水製品は、この地域のさまざまな国で成熟した市場を形成している。新興国の数多くの香水・デオドラントブランドは、こうした製品に対する需要が未開拓である農村部や半都市部において、戦略的にチャネルの認知度を高め始めている。香水・デオドラント市場には、この地域で大きな市場シェアと巨大な消費者基盤を持つ様々な主要企業が存在する。これらのメーカーは、ハーブ香水、ポケット香水など、アジア太平洋地域全体で製品の需要をさらに促進している幅広い強化製品を提供している。 さらに、いくつかのメーカーは、この地域の香水市場の成長を促進するのに役立つ革新的なブランディングと自社製品のマーケティングを実装するための戦略の開発に焦点を当てています。インドなどでは可処分所得の増加が地域の成長を後押ししている。さらに、人々の衛生やパーソナルケアに対する意識が高まっており、主要メーカーにとって新たな成長の展望が開けると期待されている。オーデコロンは主に男性消費者が使用するのに対し、オーデパルファムは女性用香水であり、オーデトワレは主に部屋やトイレの芳香剤に使用される香水カテゴリーである。伝統的な高級ブランドからの脱却は、アジアにおけるフレグランス・ブランドの新種を武器としている:「メイド・イン・アジア」の香りは、アジアの伝統や風味を想起させるもので、品質を求めながらもノスタルジーに憧れるアジアの消費者向けである。アジア太平洋地域の主要ブランドには、Maison 21G、Maison Dixsept、Documents、Nonfiction、Maison de l'Asie、Reclassified、Wegoo、Coloria、Oola Lab、To Summerなどがある。 市場の成長は、この地域の労働人口の間で、人体の鮮度と衛生を維持するための香り製品の需要が増加していることに起因している。プレミアムで精巧な製品がこの地域の市場に溢れ、それによって今後5年間の市場の成長を牽引している。市場のトッププレーヤーはエンドユーザーの需要に注目し、彼らの嗜好に基づいた香水やデオドラントを開発している。男性消費者をターゲットにするため、市場参入企業はよりウッディ、シトラス、アンバー系の製品を提供しており、一方、女性消費者はより傾倒しているため、フローラル、スイート、オリエンタルノートの製品を提供している。このように幅広い製品が入手可能であることが、今後5年間のアジア太平洋地域の香水市場の成長を促進する主な要因である。 例えば、グラースを拠点とする香水会社Expressions Parfuméesは、パレットの制約を受けずにCOSMOS規格に100%準拠したアルコールフリーの香水を、美しい嗅覚で創り出す独自の技術を開発した。この技術革新は、透明性と強度を保ちながら、水への香水の溶解を最適化することにある。天然由来原料をベースとした組成物に対する真の技術的挑戦 Aqua Natco技術は、環境負荷の少ないアルコールフリーの天然香水を求める消費者の需要に後押しされ、市場初の技術として導入された。Expressions Parfuméesは、100%COSMOSコンポジションに適合する新技術を開発することで、この需要と顧客の要望に応えることを目指した。 AR技術やデジタル要素と、パーソナリティテストに基づくパーソナライズされた香水作りを融合させることで、香水の小売体験に革命をもたらすScentopiaは、1800年代以来の技術革新で香水業界を破壊する初めての存在です。Scentopiaは、より体験的でユニークな香水へのアプローチに挑み、親密な感覚体験を求める家族連れやカップル、観光客にとって本当の意味でのご馳走となるだろう。地元シンガポールの花の遺産や文化的な香りに特化し、来場者は300以上の自由に使えるAR香りの展示物を巡るAR香水ツアーから、6000本以上の香りの杖から選べる多様なセレクションの香水バーでのDIY香水作りセッションまで、様々なアクティビティが期待できる。 COVID-19の影響 COVID-19の流行は、アジア太平洋地域の香水市場の成長に重要な影響を与え、いくつかの市場シナリオを変えた。各国の封鎖と海外渡航の禁止により、サプライチェーンと収益チェーンが混乱した。さらに、この地域全体の一時的な封鎖により、生産プロセスが大幅に停止した。しかし、在宅勤務のシナリオによって、さまざまな香水とそれによってもたらされるメリットに対する認識が高まっている。これらの要因から、2027年までに同市場は顕著な市場成長を遂げると予測される。 主な掲載企業 モエ・ヘネシー・ルイ・ヴィトン(LVMH)、ナチュラ・アンド・カンパニー、ロレアル、エスティローダー、シャネル、IFF、グッチ、エルメス・インターナショナル、資生堂Ltd.、Givaudan、Coty Inc.、Firmenich S.A.、Capri Holdings Ltd.、Symrise、Burberry Group plc、PUIG、Revlon Inc.、L'Occitane International SA、Wipro Consumer Care & Lighting 本レポートの考察 - 地域アジア太平洋地域 - 歴史的な年2016 - 基準年2021 - 推定年2022 - 予測年2027 本レポートの対象分野 - アジア太平洋地域の香水市場とその価値およびセグメント別の予測 - 国別の香水市場分析 - 様々な促進要因と課題 - 現在進行中のトレンドと開発 - 注目企業 - 戦略的提言 レポート対象国 - 中国 - インド - オーストラリア - 日本 - 韓国 製品タイプ別 - オードパルファム - オードトワレ - オーデコロン - オー・フレッシュ - パルファム - その他 エンドユーザー別 - 男性 - 女性 - その他 成分タイプ別 - 天然 - 合成 製品別 - プレミアム - 質量 流通チャネル別 - オンライン - オフライン レポートのアプローチ 本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために、二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析など、第三者による情報源で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。 対象読者 本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、香水産業関連団体・組織、政府機関、その他ステークホルダーが市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。 目次Table of Content1. Executive Summary 2. Market Dynamics 2.1. Market Drivers 2.2. Challenges 2.3. Opportunity 2.4. Restraints 2.5. Market Trends 2.6. Covid-19 Effect 2.7. Supply chain Analysis 2.8. Policy & Regulatory Framework 2.9. Industry Experts Views 3. Research Methodology 3.1. Secondary Research 3.2. Primary Data Collection 3.3. Market Formation & Validation 3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery 4. Market Structure 4.1. Market Considerate 4.2. Assumptions 4.3. Limitations 4.4. Abbreviations 4.5. Sources 4.6. Definitions 5. Economic /Demographic Snapshot 6. Competitive Landscape 6.1. Competitive Dashboard 6.2. Business Strategies Adopted by Key Players 6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021 6.4. Key Players Market Positioning Matrix 6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players 6.6. Porter's Five Forces 7. Global Perfume Market Outlook 7.1. Market Size By Value 7.2. Market Size and Forecast, By Geography 7.3. Market Size and Forecast, By Product Type 7.4. Market Size and Forecast, By End User 7.5. Market Size and Forecast, By Product 7.6. Market Size and Forecast, By Ingredient Type 7.7. Market Size and Forecast, By Distribution Channel 8. Asia-Pacific Perfume Market Outlook 8.1. Market Size By Value 8.2. Market Share By Country 8.3. Market Size and Forecast By Product Type 8.4. Market Size and Forecast By End User 8.5. Market Size and Forecast By Product 8.6. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.7. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.8. China Perfume Market Outlook 8.8.1. Market Size By Value 8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.8.3. Market Size and Forecast By End User 8.8.4. Market Size and Forecast By Product 8.8.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.8.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.9. Japan Perfume Market Outlook 8.9.1. Market Size By Value 8.9.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.9.3. Market Size and Forecast By End User 8.9.4. Market Size and Forecast By Product 8.9.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.9.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.10. India Perfume Market Outlook 8.10.1. Market Size By Value 8.10.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.10.3. Market Size and Forecast By End User 8.10.4. Market Size and Forecast By Product 8.10.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.10.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.11. Australia Perfume Market Outlook 8.11.1. Market Size By Value 8.11.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.11.3. Market Size and Forecast By End User 8.11.4. Market Size and Forecast By Product 8.11.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.11.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.12. South Korea Perfume Market Outlook 8.12.1. Market Size By Value 8.12.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.12.3. Market Size and Forecast By End User 8.12.4. Market Size and Forecast By Product 8.12.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.12.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 9. Company Profile 9.1. LVMH 9.1.1. Company Snapshot 9.1.2. Company Overview 9.1.3. Financial Highlights 9.1.4. Geographic Insights 9.1.5. Business Segment & Performance 9.1.6. Product Portfolio 9.1.7. Key Executives 9.1.8. Strategic Moves & Developments 9.2. Natura & Co. 9.3. L’Oreal 9.4. Estee Lauder 9.5. CHANEL (Chanel Limited) 9.6. IFF 9.7. Gucci (Kering) 9.8. Hermes International (H51 SAS) 9.9. Shiseido Co. Ltd. 9.10. Givaudan 9.11. Coty (Cottage Holdco B.V.) (JAB Cosmetics B.V. is the parent of Cottage Holdco B.V.) 9.12. Firmenich S.A. 9.13. Capri Holdings Ltd. 9.14. Symrise 9.15. Burberry Group plc 9.16. PUIG 9.17. Revlon Inc. (Elizabeth Arden is a subsidiary) 9.18. L'Occitane International SA 9.19. Wipro Consumer Care & Lighting 10. Strategic Recommendations 11. Annexure 11.1. FAQ`s 11.2. Notes 11.3. Related Reports 12. Disclaimer List of Figures Figure 1: Global Perfume Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027 Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027 Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2027 Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021 Figure 5: Market Share insights of key players, 2021 Figure 6: Porter's Five Forces of Asia Pacific Perfume Market Figure 7: Global Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 8: Global Perfume Market Share By Region (2021) Figure 9: Asia-Pacific Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 10: Asia-Pacific Perfume Market Share By Country (2021) Figure 11: China Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 12: Japan Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 13: India Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 14: Australia Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 15: South Korea Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) List of Table Table 1: Global Perfume Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion) Table 2: Influencing Factors for Global Perfume Market, 2021 Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020 Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020 Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars Table 6: Global Perfume Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 7: Global Perfume Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 8: Global Perfume Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 9: Global Perfume Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 10: Global Perfume Market Size and Forecast, By Ingredient Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 11: Global Perfume Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 12: Asia-Pacific Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 13: Asia-Pacific Perfume Market Size and Forecast By End User 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 14: Asia-Pacific Perfume Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 15: Asia-Pacific Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 16: Asia-Pacific Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 17: China Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 18: China Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 19: China Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 20: China Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 21: China Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F Table 22: Japan Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 23: Japan Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 24: Japan Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 25: Japan Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 26: Japan Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F Table 27: India Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 28: India Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 29: India Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 30: India Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 31: India Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F Table 32: Australia Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 33: Australia Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 34: Australia Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 35: Australia Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 36: Australia Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F Table 37: South Korea Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 38: South Korea Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 39: South Korea Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 40: South Korea Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 41: South Korea Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F
SummaryPerfumes are expected to show faster growth across the Asia-Pacific region. This growth can be attributed to the rising popularity of exclusive and luxury brands. The population's available financial resources and preference for luxury brands are driving market growth. Product advancement occurred when products containing pheromones (hormones) in the perfume were introduced to the market. Both male and female consumers are inclined toward the product. With perfume’s accessible price point and its ability to boost a mood in a world that feels chaotic, fragrance brands are reaping the rewards and not just traditional luxury houses and their respective perfume lines. Table of ContentsTable of Content1. Executive Summary 2. Market Dynamics 2.1. Market Drivers 2.2. Challenges 2.3. Opportunity 2.4. Restraints 2.5. Market Trends 2.6. Covid-19 Effect 2.7. Supply chain Analysis 2.8. Policy & Regulatory Framework 2.9. Industry Experts Views 3. Research Methodology 3.1. Secondary Research 3.2. Primary Data Collection 3.3. Market Formation & Validation 3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery 4. Market Structure 4.1. Market Considerate 4.2. Assumptions 4.3. Limitations 4.4. Abbreviations 4.5. Sources 4.6. Definitions 5. Economic /Demographic Snapshot 6. Competitive Landscape 6.1. Competitive Dashboard 6.2. Business Strategies Adopted by Key Players 6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021 6.4. Key Players Market Positioning Matrix 6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players 6.6. Porter's Five Forces 7. Global Perfume Market Outlook 7.1. Market Size By Value 7.2. Market Size and Forecast, By Geography 7.3. Market Size and Forecast, By Product Type 7.4. Market Size and Forecast, By End User 7.5. Market Size and Forecast, By Product 7.6. Market Size and Forecast, By Ingredient Type 7.7. Market Size and Forecast, By Distribution Channel 8. Asia-Pacific Perfume Market Outlook 8.1. Market Size By Value 8.2. Market Share By Country 8.3. Market Size and Forecast By Product Type 8.4. Market Size and Forecast By End User 8.5. Market Size and Forecast By Product 8.6. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.7. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.8. China Perfume Market Outlook 8.8.1. Market Size By Value 8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.8.3. Market Size and Forecast By End User 8.8.4. Market Size and Forecast By Product 8.8.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.8.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.9. Japan Perfume Market Outlook 8.9.1. Market Size By Value 8.9.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.9.3. Market Size and Forecast By End User 8.9.4. Market Size and Forecast By Product 8.9.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.9.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.10. India Perfume Market Outlook 8.10.1. Market Size By Value 8.10.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.10.3. Market Size and Forecast By End User 8.10.4. Market Size and Forecast By Product 8.10.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.10.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.11. Australia Perfume Market Outlook 8.11.1. Market Size By Value 8.11.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.11.3. Market Size and Forecast By End User 8.11.4. Market Size and Forecast By Product 8.11.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.11.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 8.12. South Korea Perfume Market Outlook 8.12.1. Market Size By Value 8.12.2. Market Size and Forecast By Product Type 8.12.3. Market Size and Forecast By End User 8.12.4. Market Size and Forecast By Product 8.12.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type 8.12.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel 9. Company Profile 9.1. LVMH 9.1.1. Company Snapshot 9.1.2. Company Overview 9.1.3. Financial Highlights 9.1.4. Geographic Insights 9.1.5. Business Segment & Performance 9.1.6. Product Portfolio 9.1.7. Key Executives 9.1.8. Strategic Moves & Developments 9.2. Natura & Co. 9.3. L’Oreal 9.4. Estee Lauder 9.5. CHANEL (Chanel Limited) 9.6. IFF 9.7. Gucci (Kering) 9.8. Hermes International (H51 SAS) 9.9. Shiseido Co. Ltd. 9.10. Givaudan 9.11. Coty (Cottage Holdco B.V.) (JAB Cosmetics B.V. is the parent of Cottage Holdco B.V.) 9.12. Firmenich S.A. 9.13. Capri Holdings Ltd. 9.14. Symrise 9.15. Burberry Group plc 9.16. PUIG 9.17. Revlon Inc. (Elizabeth Arden is a subsidiary) 9.18. L'Occitane International SA 9.19. Wipro Consumer Care & Lighting 10. Strategic Recommendations 11. Annexure 11.1. FAQ`s 11.2. Notes 11.3. Related Reports 12. Disclaimer List of Figures Figure 1: Global Perfume Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027 Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027 Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2027 Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021 Figure 5: Market Share insights of key players, 2021 Figure 6: Porter's Five Forces of Asia Pacific Perfume Market Figure 7: Global Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 8: Global Perfume Market Share By Region (2021) Figure 9: Asia-Pacific Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 10: Asia-Pacific Perfume Market Share By Country (2021) Figure 11: China Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 12: Japan Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 13: India Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 14: Australia Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) Figure 15: South Korea Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion) List of Table Table 1: Global Perfume Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion) Table 2: Influencing Factors for Global Perfume Market, 2021 Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020 Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020 Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars Table 6: Global Perfume Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 7: Global Perfume Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 8: Global Perfume Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 9: Global Perfume Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 10: Global Perfume Market Size and Forecast, By Ingredient Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 11: Global Perfume Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 12: Asia-Pacific Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 13: Asia-Pacific Perfume Market Size and Forecast By End User 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 14: Asia-Pacific Perfume Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 15: Asia-Pacific Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 16: Asia-Pacific Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion) Table 17: China Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 18: China Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 19: China Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 20: China Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 21: China Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F Table 22: Japan Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 23: Japan Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 24: Japan Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 25: Japan Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 26: Japan Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F Table 27: India Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 28: India Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 29: India Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 30: India Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 31: India Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F Table 32: Australia Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 33: Australia Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 34: Australia Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 35: Australia Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 36: Australia Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F Table 37: South Korea Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F Table 38: South Korea Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F Table 39: South Korea Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F Table 40: South Korea Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F Table 41: South Korea Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社のConsumer Goods & Services 分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |