スマートラベルの世界市場規模調査&予測:製品タイプ別(RFID、電子物品監視ラベル、センシングラベル、動的表示ラベル)、用途別(小売在庫、生鮮品)、エンドユーザー別(小売、ヘルスケア、物流、その他)、地域別分析、2023-2030年Global Smart Labels Market Size study & Forecast, by Product Type (RFID, Electronic Article Surveillance Label, Sensing Label, Dynamic Display Label), by Application (Retail Inventory, Perishable Goods), by End User (Retail, Healthcare, Logistics, Others) and Regional Analysis, 2023-2030 スマートラベルの世界市場は、2022年に約104億2000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には15.80%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。スマートラベルは、製品に関する情報を印刷したり梱包材に... もっと見る
サマリースマートラベルの世界市場は、2022年に約104億2000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には15.80%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。スマートラベルは、製品に関する情報を印刷したり梱包材に貼り付けたりできるタグである。スマートラベルはまた、印刷された紙、プラスチック、布製のラベルに独自のインテリジェント・インレイ技術を付加することで、物理的なラベルに印刷されている以上の情報をデジタル的に記録・送信することができる。スマートラベル市場は、eコマース産業の台頭、包装業界における採用の増加などの要因により拡大している。オンラインショッピングの人気上昇と電子商取引ビジネスの急成長により、効率的で透明性の高い製品配送に対する消費者の期待が高まっている。スマートラベルは、サプライチェーン全体を通じてリアルタイムで商品を追跡・監視することで、こうした需要に応える上で重要な役割を果たしている。これにより、企業は在庫をより効果的に管理し、配送プロセスを最適化し、顧客に正確な配送情報を提供することができ、最終的には全体的な顧客体験を向上させることができる。国際貿易局によると、2019年の電子商取引業界の世界売上高は3,354億米ドルで、2022年には5,424億米ドルに増加し、2024年には6,388億米ドルに達すると予測されている。このように、eコマース産業の成長が市場の成長を牽引している。さらに、近距離無線通信(NFC)技術の採用の高まり、小売業界におけるRFID技術の採用の増加、スマートタグ開発のためのイニシアチブの高まりが、市場成長の新たな機会を生み出している。しかし、データセキュリティとプライバシーに関する懸念が、2023~2030年の予測期間を通じて成長の妨げとなっている。 スマートラベルの世界市場調査で考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカなどである。北米は、小売店数の増加、eコマース産業の勃興、ラベル技術の技術進歩の増加などの要因により、2022年の市場を支配した。一方、アジア太平洋地域は、製造業の増加、小売店の増加、eコマース産業の増加などの要因により、最も速い成長を目撃すると予測されている。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Muehlbauer Holding AG Zebra Technologies Corp. CGLインダストリーズ社 サトーホールディングス株式会社 グラフィックラベル社 エイリアンテクノロジー 株式会社アドバンテックアドバンテック株式会社 エイブリーデニソン株式会社 シンフィルム・テクノロジー株式会社 インベンゴ・インフォメーション・テクノロジー株式会社 市場における最近の動き 2023年4月、CCL Industries Inc.はeAgile Inc.の買収を発表した。CCLラベルのヘルスケア&スペシャリティ部門の重要な一部である新会社は、RFIDの専門知識を会社全体にもたらすことになる。また、デンマークの非上場企業アラート社は、チェックポイント社のマーチャンダイズ・アベイラビリティ・ソリューション(MAS)製品ラインに加えて、欧州の小売業者向けに独占的な盗難防止商品を提供している。 2023年2月、北米を拠点とするダナベイション・テクノロジーズ・コーポレーションは、革新的なデジタル・スマート・ラベルのさらなる設置4件の契約を新たに獲得したと発表した。2023年初頭以来、同社はカナダと米国の最近の小売店10カ所にデジタル・スマート・ラベルを設置している。 世界のスマートラベル市場レポート範囲: 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023-2030 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向 対象セグメント - 製品タイプ、用途、エンドユーザー、地域 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品タイプ別 RFID 電子物品監視ラベル センシングラベル 動的表示ラベル アプリケーション別 小売在庫 生鮮品 エンドユーザー別 小売 ヘルスケア 物流 その他 地域別 北米 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 RoAPAC ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Smart Labels Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Smart Labels Market, by Product Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Smart Labels Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Smart Labels Market, by End User, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Smart Labels Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Smart Labels Market Dynamics 3.1. Smart Labels Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising e-commerce industry 3.1.1.2. Increase in adoption in the packaging industry 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Data security and privacy concerns 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising Adoption of near field communication (NFC) Technology 3.1.3.2. Increasing adoption of RFID technology in retail industry 3.1.3.3. Rising initiatives for development of smart tags Chapter 4. Global Smart Labels Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Smart Labels Market, by Product Type 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Smart Labels Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Smart Labels Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Smart Labels Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. RFID 5.4.2. Electronic Article Surveillance Label 5.4.3. Sensing Label 5.4.4. Dynamic Display Label Chapter 6. Global Smart Labels Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Smart Labels Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Smart Labels Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Smart Labels Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Retail Inventory 6.4.2. Perishable Goods Chapter 7. Global Smart Labels Market, by End User 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Smart Labels Market by End User, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Smart Labels Market Estimates & Forecasts by End User 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Smart Labels Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Retail 7.4.2. Healthcare 7.4.3. Logistics 7.4.4. Others Chapter 8. Global Smart Labels Market, Regional Analysis 8.1. Top Leading Countries 8.2. Top Emerging Countries 8.3. Smart Labels Market, Regional Market Snapshot 8.4. North America Smart Labels Market 8.4.1. U.S. Smart Labels Market 8.4.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.3. End User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.2. Canada Smart Labels Market 8.5. Europe Smart Labels Market Snapshot 8.5.1. U.K. Smart Labels Market 8.5.2. Germany Smart Labels Market 8.5.3. France Smart Labels Market 8.5.4. Spain Smart Labels Market 8.5.5. Italy Smart Labels Market 8.5.6. Rest of Europe Smart Labels Market 8.6. Asia-Pacific Smart Labels Market Snapshot 8.6.1. China Smart Labels Market 8.6.2. India Smart Labels Market 8.6.3. Japan Smart Labels Market 8.6.4. Australia Smart Labels Market 8.6.5. South Korea Smart Labels Market 8.6.6. Rest of Asia Pacific Smart Labels Market 8.7. Latin America Smart Labels Market Snapshot 8.7.1. Brazil Smart Labels Market 8.7.2. Mexico Smart Labels Market 8.8. Middle East & Africa Smart Labels Market 8.8.1. Saudi Arabia Smart Labels Market 8.8.2. South Africa Smart Labels Market 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Smart Labels Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. Muehlbauer Holding AG 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Recent Developments 9.3.2. Zebra Technologies Corp. 9.3.3. CGL Manufacturing Inc. 9.3.4. SATO Holdings Corporation 9.3.5. Graphic Label, Inc. 9.3.6. Alien Technology Pvt Ltd. 9.3.7. Advantech Co. Ltd 9.3.8. AVERY DENNISON CORPORATION 9.3.9. Thin Film Technology Corp 9.3.10. Invengo Information Technology Co., Ltd. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Smart Labels Market is valued at approximately USD 10.42 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 15.80% over the forecast period 2023-2030. Smart labels are tags with information about the product that can be printed or affixed to the packing material. Smart labels also employ printed paper, plastic, or fabric labels that have a unique intelligent inlay technology added to them so they get digitally record and transmit more information than is printed on the physical label. The Smart Labels market is expanding because of factors such as the rising e-commerce industry, the increase in adoption in the packaging industry. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Smart Labels Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Smart Labels Market, by Product Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Smart Labels Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Smart Labels Market, by End User, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Smart Labels Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Smart Labels Market Dynamics 3.1. Smart Labels Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising e-commerce industry 3.1.1.2. Increase in adoption in the packaging industry 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Data security and privacy concerns 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising Adoption of near field communication (NFC) Technology 3.1.3.2. Increasing adoption of RFID technology in retail industry 3.1.3.3. Rising initiatives for development of smart tags Chapter 4. Global Smart Labels Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Smart Labels Market, by Product Type 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Smart Labels Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Smart Labels Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Smart Labels Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. RFID 5.4.2. Electronic Article Surveillance Label 5.4.3. Sensing Label 5.4.4. Dynamic Display Label Chapter 6. Global Smart Labels Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Smart Labels Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Smart Labels Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Smart Labels Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Retail Inventory 6.4.2. Perishable Goods Chapter 7. Global Smart Labels Market, by End User 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Smart Labels Market by End User, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Smart Labels Market Estimates & Forecasts by End User 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Smart Labels Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Retail 7.4.2. Healthcare 7.4.3. Logistics 7.4.4. Others Chapter 8. Global Smart Labels Market, Regional Analysis 8.1. Top Leading Countries 8.2. Top Emerging Countries 8.3. Smart Labels Market, Regional Market Snapshot 8.4. North America Smart Labels Market 8.4.1. U.S. Smart Labels Market 8.4.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.3. End User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.2. Canada Smart Labels Market 8.5. Europe Smart Labels Market Snapshot 8.5.1. U.K. Smart Labels Market 8.5.2. Germany Smart Labels Market 8.5.3. France Smart Labels Market 8.5.4. Spain Smart Labels Market 8.5.5. Italy Smart Labels Market 8.5.6. Rest of Europe Smart Labels Market 8.6. Asia-Pacific Smart Labels Market Snapshot 8.6.1. China Smart Labels Market 8.6.2. India Smart Labels Market 8.6.3. Japan Smart Labels Market 8.6.4. Australia Smart Labels Market 8.6.5. South Korea Smart Labels Market 8.6.6. Rest of Asia Pacific Smart Labels Market 8.7. Latin America Smart Labels Market Snapshot 8.7.1. Brazil Smart Labels Market 8.7.2. Mexico Smart Labels Market 8.8. Middle East & Africa Smart Labels Market 8.8.1. Saudi Arabia Smart Labels Market 8.8.2. South Africa Smart Labels Market 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Smart Labels Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. Muehlbauer Holding AG 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Recent Developments 9.3.2. Zebra Technologies Corp. 9.3.3. CGL Manufacturing Inc. 9.3.4. SATO Holdings Corporation 9.3.5. Graphic Label, Inc. 9.3.6. Alien Technology Pvt Ltd. 9.3.7. Advantech Co. Ltd 9.3.8. AVERY DENNISON CORPORATION 9.3.9. Thin Film Technology Corp 9.3.10. Invengo Information Technology Co., Ltd. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のパッケージング分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(label)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/04 10:27 150.82 円 158.84 円 193.81 円 |