プレミアムボトルウォーターの世界市場規模調査&予測、製品別(湧水、スパークリングウォーター、ミネラルウォーター、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、オンライン、その他)、地域別分析、2023-2030年Global Premium Bottled Water Market Size study & Forecast, by Product (Spring Water, Sparkling Water, Mineral Water, Others), by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Online, Others), and Regional Analysis, 2023-2030 世界のプレミアム・ボトル入り飲料水市場は、2022年に約194.4億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には7.00%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。プレミアム・ボトル入り飲料水は一般的に、水道水... もっと見る
サマリー世界のプレミアム・ボトル入り飲料水市場は、2022年に約194.4億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には7.00%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。プレミアム・ボトル入り飲料水は一般的に、水道水や他の低価格ボトル入り飲料水に代わる、より健康的で洗練された代替品である。純度、ミネラル含有量、アルカリ性、自然ろ過、ユニークな味覚などの特性を強調する場合もある。市場には、静止水、スパークリングウォーター、フレーバーウォーター、機能性ウォーターなど、様々なタイプのプレミアムウォーターが含まれる。世界のプレミアム・ボトル入り飲料水市場の主な推進要因は、健康とウェルネスに対する消費者の意識の高まり、可処分所得の増加、ライフスタイルの変化、贅沢と嗜好品への欲求である。さらに、飲料需要の高まりと商業広告の増加が、予測期間2023-2030年にかけて市場に有利な成長機会を生み出している。2021年5月に発表された飲料産業レポートによると、米国におけるボトル入り飲料水の消費量は2020年に大きく伸びた。この年、米国人は約150億ガロンのボトル入り飲料水を消費し、2019年の消費量と比較して4.2%の増加を記録した。同報告書はまた、2020年にはアメリカ人の5人に3人が他の飲料よりもボトル入りの水を好んだことを強調している。このように、代替品よりもボトル入り飲料水が好まれることが、消費量の増加に寄与している。このような嗜好を促進する要因としては、健康意識、利便性、味の嗜好、市場における幅広いボトル入り飲料水の選択肢の利用可能性などが考えられる。これとともに、ボトル入り飲料水の商業広告の増加は、市場内でのブランドと製品の認知度を高める上で重要な役割を果たしている。これらの広告は、味と利便性を強調しながら、プレミアムスパークリングウォーターや天然水の品質と水分補給の利点を宣伝することに重点を置いていることが多い。例えば、ボトル入り飲料水業界で著名なネスレは、「Drink Better.Live Better "というキャッチフレーズを、ネスレ・ピュアライフ・ブランドのキャンペーンで使用している。ネスレ・ピュアライフ・スパークリングウォーターは、特にカロリーゼロ、甘味料ゼロを売りにしている。このブランドは、消費者の嗜好の違いに対応するため、オリジナルや様々なフルーツフレーバーなど、様々な選択肢を提供している。しかし、プレミアム・ボトル入り飲料水はコストが高いため、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長が阻害される。 プレミアムボトルウォーターの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカである。北米は、健康志向の高まり、プレミアムでユニークな製品への嗜好、機能性飲料への需要の高まりなどの要因によって、プレミアムボトルウォーター市場が確立されている。米国とカナダがこの地域の市場に大きく貢献している。アジア太平洋地域のプレミアム・ボトル入り飲料水市場は、都市化、可処分所得の増加、ライフスタイルの変化などの要因により、大幅な成長を遂げている。中国、日本、インドなどの国々が主要市場として台頭しており、健康とウェルネスに対する消費者の意識の高まりがプレミアムウォーター製品の需要を牽引している。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り: Bling H2O Inc. ロイウォーターLLC Beverly Hills Drink Company, LLC. NEVAS GmbH. Lofoten Arctic Water AS. MINUS 181 GmbH. アルパイン・グレイシャー・ウォーター社 BLVDウォーター社 ベルグウォーター社 ユイスゲ・ソース社 VEENウォーター社 市場における最近の動き 2020年11月、Bling H2Oは、1万個以上のスワロフスキー・クリスタルをあしらった1本1本手作りのボトルで構成される「The Ten Thousand Bespoke Collection」と呼ばれる独占コレクションを発表した。価格は1本2,700ドルで、1本1本がオーダーメイドで、顧客の好みに応じてさまざまな色や組み合わせでカスタマイズできる。 2021年1月、Lofoten Arctic Waterは、無限にリサイクル可能なアルミボトルに詰められたプレミアムスパークリングウォーターとスティルウォーターのラインを発売した。これらのボトルは、世界的に有名なアルミ缶メーカーであるボール社によって製造された。このようなパッケージの採用は、水の優れた味わいとともに消費者に大きくアピールし、人気の高まりに貢献した。 世界のプレミアムボトルウォーター市場レポート範囲: 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023-2030 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント - 製品、流通チャネル、地域 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 湧水 スパークリングウォーター ミネラルウォーター その他 流通チャネル別 スーパーマーケット&ハイパーマーケット 専門店 オンライン その他 地域別 北米 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 RoAPAC ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Premium Bottled Water Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Premium Bottled Water Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Premium Bottled Water Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Premium Bottled Water Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Premium Bottled Water Market Dynamics 3.1. Premium Bottled Water Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing consumer awareness of health and wellness 3.1.1.2. Rising disposable incomes 3.1.1.3. Changing lifestyles 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Premium Bottled Water 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising demand for beverages Chapter 4. Global Premium Bottled Water Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Premium Bottled Water Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Premium Bottled Water Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Premium Bottled Water Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Premium Bottled Water Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Spring Water 5.4.2. Sparkling Water 5.4.3. Mineral Water 5.4.4. Others Chapter 6. Global Premium Bottled Water Market, by Distribution Channel 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Premium Bottled Water Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Premium Bottled Water Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Premium Bottled Water Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Supermarkets & Hypermarkets 6.4.2. Specialty Stores 6.4.3. Online 6.4.4. Others Chapter 7. Global Premium Bottled Water Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Premium Bottled Water Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Premium Bottled Water Market 7.4.1. U.S. Premium Bottled Water Market 7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Premium Bottled Water Market 7.5. Europe Premium Bottled Water Market Snapshot 7.5.1. U.K. Premium Bottled Water Market 7.5.2. Germany Premium Bottled Water Market 7.5.3. France Premium Bottled Water Market 7.5.4. Spain Premium Bottled Water Market 7.5.5. Italy Premium Bottled Water Market 7.5.6. Rest of Europe Premium Bottled Water Market 7.6. Asia-Pacific Premium Bottled Water Market Snapshot 7.6.1. China Premium Bottled Water Market 7.6.2. India Premium Bottled Water Market 7.6.3. Japan Premium Bottled Water Market 7.6.4. Australia Premium Bottled Water Market 7.6.5. South Korea Premium Bottled Water Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Premium Bottled Water Market 7.7. Latin America Premium Bottled Water Market Snapshot 7.7.1. Brazil Premium Bottled Water Market 7.7.2. Mexico Premium Bottled Water Market 7.8. Middle East & Africa Premium Bottled Water Market 7.8.1. Saudi Arabia Premium Bottled Water Market 7.8.2. South Africa Premium Bottled Water Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Premium Bottled Water Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. Bling H2O Inc. 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. Roiwater LLC. 8.3.3. Beverly Hills Drink Company, LLC. 8.3.4. NEVAS GmbH. 8.3.5. Lofoten Arctic Water AS. 8.3.6. MINUS 181 GmbH. 8.3.7. Alpine Glacier Water Inc. 8.3.8. BLVD Water, LLC. 8.3.9. Berg Water, LLC. 8.3.10. Uisge Source Ltd. 8.3.11. VEEN Water Ltd. Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
SummaryGlobal Premium Bottled Water Market is valued approximately USD 19.44 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.00% over the forecast period 2023-2030. Premium bottled water typically a healthier and more refined alternative to tap water or other lower-priced bottled water options. It may emphasize attributes such as purity, mineral content, alkalinity, natural filtration, or unique taste profiles. The market includes various types of premium water, including still, sparkling, flavored, and functional waters. The major driving factors for the Global Premium Bottled Water Market are increasing consumer awareness of health and wellness, rising disposable incomes, changing lifestyles, and the desire for luxury and indulgence. Moreover, the rising demand for beverages and increase in the number of commercial advertisements is creating lucrative growth opportunity for the market over the forecast period 2023-2030. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Premium Bottled Water Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Premium Bottled Water Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Premium Bottled Water Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Premium Bottled Water Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Premium Bottled Water Market Dynamics 3.1. Premium Bottled Water Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing consumer awareness of health and wellness 3.1.1.2. Rising disposable incomes 3.1.1.3. Changing lifestyles 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Premium Bottled Water 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising demand for beverages Chapter 4. Global Premium Bottled Water Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Premium Bottled Water Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Premium Bottled Water Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Premium Bottled Water Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Premium Bottled Water Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Spring Water 5.4.2. Sparkling Water 5.4.3. Mineral Water 5.4.4. Others Chapter 6. Global Premium Bottled Water Market, by Distribution Channel 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Premium Bottled Water Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Premium Bottled Water Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Premium Bottled Water Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Supermarkets & Hypermarkets 6.4.2. Specialty Stores 6.4.3. Online 6.4.4. Others Chapter 7. Global Premium Bottled Water Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Premium Bottled Water Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Premium Bottled Water Market 7.4.1. U.S. Premium Bottled Water Market 7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Premium Bottled Water Market 7.5. Europe Premium Bottled Water Market Snapshot 7.5.1. U.K. Premium Bottled Water Market 7.5.2. Germany Premium Bottled Water Market 7.5.3. France Premium Bottled Water Market 7.5.4. Spain Premium Bottled Water Market 7.5.5. Italy Premium Bottled Water Market 7.5.6. Rest of Europe Premium Bottled Water Market 7.6. Asia-Pacific Premium Bottled Water Market Snapshot 7.6.1. China Premium Bottled Water Market 7.6.2. India Premium Bottled Water Market 7.6.3. Japan Premium Bottled Water Market 7.6.4. Australia Premium Bottled Water Market 7.6.5. South Korea Premium Bottled Water Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Premium Bottled Water Market 7.7. Latin America Premium Bottled Water Market Snapshot 7.7.1. Brazil Premium Bottled Water Market 7.7.2. Mexico Premium Bottled Water Market 7.8. Middle East & Africa Premium Bottled Water Market 7.8.1. Saudi Arabia Premium Bottled Water Market 7.8.2. South Africa Premium Bottled Water Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Premium Bottled Water Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. Bling H2O Inc. 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. Roiwater LLC. 8.3.3. Beverly Hills Drink Company, LLC. 8.3.4. NEVAS GmbH. 8.3.5. Lofoten Arctic Water AS. 8.3.6. MINUS 181 GmbH. 8.3.7. Alpine Glacier Water Inc. 8.3.8. BLVD Water, LLC. 8.3.9. Berg Water, LLC. 8.3.10. Uisge Source Ltd. 8.3.11. VEEN Water Ltd. Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の食品分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(water)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|