高級包装の世界市場規模調査・予測、素材別(板紙、ガラス、金属、その他素材タイプ)、エンドユーザー産業別(化粧品・フレグランス、菓子、時計・宝飾品、高級飲料、その他エンドユーザー産業)、地域別分析、2023-2030年Global Luxury Packaging Market Size study & Forecast, by Material (Paperboard, Glass, Metal, Other Material Types), by End-User Industry (Cosmetics and Fragrances, Confectionery, Watches and Jewelry, Premium Beverages, Other End-User Industries), and Regional Analysis, 2023-2030 世界の高級包装市場は、2022年に約163.6億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には4.20%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ラグジュアリーパッケージングとは、高級品や高価値の製品を包装する... もっと見る
サマリー世界の高級包装市場は、2022年に約163.6億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には4.20%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ラグジュアリーパッケージングとは、高級品や高価値の製品を包装するために使用されるハイエンドでプレミアムなパッケージングデザインと素材のことである。高級包装の主な目的は、全体的なプレゼンテーションとそれが含まれている製品の知覚価値を高めることである。顧客にユニークで思い出に残る開封体験を提供し、ブランドイメージを高め、製品を高級で特別なものに感じさせる。世界の高級品包装市場の主な推進要因は、高級品に対する需要の増加と、ブランドの差別化と消費者の体験に関する意識の高まりである。さらに、電子商取引の成長とカスタマイズやパーソナライゼーションに対する需要の高まりは、予測期間にわたって市場に有利な成長機会を生み出している。eコマースの助けを借りて、顧客は市場で入手可能な高級包装にアクセスできるようになる。したがって、これはいくつかのメーカーが様々なソーシャルメディアやeコマースプラットフォーム上で市場の成長を促進するように促している主要な要因である。最大の電子商取引消費者調査を行ったドイツ電子商取引・通信販売事業連邦協会(bevh)によると、2019年の電子商取引売上高は2018年と比較してなんと11%も増加した。これとともに、Statistaによると、米国では今後数年間、小売eコマースの売上が増加し、2021年の約4700億ドルから2025年には5600億ドル以上になると予想されている。しかし、ラグジュアリーパッケージの製造コストが高いため、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長が阻害される。 ラグジュアリー包装の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東&アフリカである。北米は、高級ブランドの存在とプレミアム製品に対する消費者の需要に牽引され、2022年の高級包装市場を支配している。米国とカナダは、持続可能で革新的なパッケージング・ソリューションに注力しており、同市場への主要貢献国である。アジア太平洋地域は、中産階級の増加、都市化、消費者の消費力の増加により、高級包装市場の急速な成長を経験している。中国、日本、韓国、インドがこの市場に大きく貢献している。アジア太平洋地域の高級包装は文化的要素を取り入れることが多く、伝統的な職人技と現代的なデザインが組み合わされている。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り: DSスミス アムコアPLC インターナショナル・ペーパー・カンパニー スマーフィット・カッパ・グループ ウェストロック社 モンディグループ オロラ・リミテッド セダ・インターナショナル・パッケージング・グループ ダナパック・パッケージング アーダー・グループ 市場における最近の動き 2022年8月、ハイエンド・パッケージング・ソリューションのプロバイダーであるデルタ・グローバル社は、企業の持続可能性の実践を評価する組織であるEcoVadisから金賞を受賞した。EcoVadisは、企業の評価を決定する際に、環境、労働、人権、倫理的慣行、持続可能な調達への取り組みなど、さまざまな側面を評価する。デルタ・グローバルは、これらの分野における持続可能性への取り組みが評価され、EcoVadisから栄誉ある金賞を受賞しました。 世界の高級包装市場レポートスコープ 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023-2030 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向 対象セグメント - 素材, エンドユーザー産業, 地域 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 素材別 板紙 ガラス 金属 その他の素材 エンドユーザー産業別 化粧品・香料 菓子 時計・宝飾品 プレミアム飲料 その他のエンドユーザー産業 地域別 北米 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 RoAPAC ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Luxury Packaging Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Luxury Packaging Market, by Material, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Luxury Packaging Market, by End-User Industry, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Luxury Packaging Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Luxury Packaging Market Dynamics 3.1. Luxury Packaging Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing Demand for Luxury Goods 3.1.1.2. Brand Differentiation and Consumer Experience 3.1.1.3. Increasing consumer spending power 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Manufacturing Cost of Luxury Packaging 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. E-commerce Growth 3.1.3.2. Rising demand for customization Chapter 4. Global Luxury Packaging Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Luxury Packaging Market, by Material 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Luxury Packaging Market by Material, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Luxury Packaging Market Estimates & Forecasts by Material 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Luxury Packaging Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Paperboard 5.4.2. Glass 5.4.3. Metal 5.4.4. Other Material Types Chapter 6. Global Luxury Packaging Market, by End-User Industry 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Luxury Packaging Market by End-User Industry, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Luxury Packaging Market Estimates & Forecasts by End-User Industry 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Luxury Packaging Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Cosmetics and Fragrances 6.4.2. Confectionery 6.4.3. Watches and Jewelry 6.4.4. Premium Beverages 6.4.5. Other End-User Industries Chapter 7. Global Luxury Packaging Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Luxury Packaging Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Luxury Packaging Market 7.4.1. U.S. Luxury Packaging Market 7.4.1.1. Material breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. End-User Industry breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Luxury Packaging Market 7.5. Europe Luxury Packaging Market Snapshot 7.5.1. U.K. Luxury Packaging Market 7.5.2. Germany Luxury Packaging Market 7.5.3. France Luxury Packaging Market 7.5.4. Spain Luxury Packaging Market 7.5.5. Italy Luxury Packaging Market 7.5.6. Rest of Europe Luxury Packaging Market 7.6. Asia-Pacific Luxury Packaging Market Snapshot 7.6.1. China Luxury Packaging Market 7.6.2. India Luxury Packaging Market 7.6.3. Japan Luxury Packaging Market 7.6.4. Australia Luxury Packaging Market 7.6.5. South Korea Luxury Packaging Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Luxury Packaging Market 7.7. Latin America Luxury Packaging Market Snapshot 7.7.1. Brazil Luxury Packaging Market 7.7.2. Mexico Luxury Packaging Market 7.8. Middle East & Africa Luxury Packaging Market 7.8.1. Saudi Arabia Luxury Packaging Market 7.8.2. South Africa Luxury Packaging Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Luxury Packaging Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. DS Smith 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. Amcor Plc 8.3.3. International Paper Company 8.3.4. Smurfit Kappa Group 8.3.5. WestRock Company 8.3.6. Mondi Group 8.3.7. Orora Limited 8.3.8. Seda International Packaging Group 8.3.9. Dunapack Packaging 8.3.10. Ardagh Group Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
SummaryGlobal Luxury Packaging Market is valued at approximately USD 16.36 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.20% over the forecast period 2023-2030. Luxury packaging is high-end, premium packaging designs and materials used to package luxury or high-value products. The primary purpose of luxury packaging is to enhance the overall presentation and perceived value of the product it contains. It creates a unique and memorable unboxing experience for customers, elevating the brand image and making the product feel exclusive and special.. The major driving factors for the Global Luxury Packaging Market are increasing demand for luxury goods and rising awareness regarding brand differentiation and consumer experience. Moreover, e-commerce growth and rising demand for customization and personalization are creating lucrative growth opportunities for the market over the forecast period. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Luxury Packaging Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Luxury Packaging Market, by Material, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Luxury Packaging Market, by End-User Industry, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Luxury Packaging Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Luxury Packaging Market Dynamics 3.1. Luxury Packaging Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing Demand for Luxury Goods 3.1.1.2. Brand Differentiation and Consumer Experience 3.1.1.3. Increasing consumer spending power 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Manufacturing Cost of Luxury Packaging 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. E-commerce Growth 3.1.3.2. Rising demand for customization Chapter 4. Global Luxury Packaging Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Luxury Packaging Market, by Material 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Luxury Packaging Market by Material, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Luxury Packaging Market Estimates & Forecasts by Material 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Luxury Packaging Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Paperboard 5.4.2. Glass 5.4.3. Metal 5.4.4. Other Material Types Chapter 6. Global Luxury Packaging Market, by End-User Industry 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Luxury Packaging Market by End-User Industry, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Luxury Packaging Market Estimates & Forecasts by End-User Industry 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Luxury Packaging Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Cosmetics and Fragrances 6.4.2. Confectionery 6.4.3. Watches and Jewelry 6.4.4. Premium Beverages 6.4.5. Other End-User Industries Chapter 7. Global Luxury Packaging Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Luxury Packaging Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Luxury Packaging Market 7.4.1. U.S. Luxury Packaging Market 7.4.1.1. Material breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. End-User Industry breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Luxury Packaging Market 7.5. Europe Luxury Packaging Market Snapshot 7.5.1. U.K. Luxury Packaging Market 7.5.2. Germany Luxury Packaging Market 7.5.3. France Luxury Packaging Market 7.5.4. Spain Luxury Packaging Market 7.5.5. Italy Luxury Packaging Market 7.5.6. Rest of Europe Luxury Packaging Market 7.6. Asia-Pacific Luxury Packaging Market Snapshot 7.6.1. China Luxury Packaging Market 7.6.2. India Luxury Packaging Market 7.6.3. Japan Luxury Packaging Market 7.6.4. Australia Luxury Packaging Market 7.6.5. South Korea Luxury Packaging Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Luxury Packaging Market 7.7. Latin America Luxury Packaging Market Snapshot 7.7.1. Brazil Luxury Packaging Market 7.7.2. Mexico Luxury Packaging Market 7.8. Middle East & Africa Luxury Packaging Market 7.8.1. Saudi Arabia Luxury Packaging Market 7.8.2. South Africa Luxury Packaging Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Luxury Packaging Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. DS Smith 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. Amcor Plc 8.3.3. International Paper Company 8.3.4. Smurfit Kappa Group 8.3.5. WestRock Company 8.3.6. Mondi Group 8.3.7. Orora Limited 8.3.8. Seda International Packaging Group 8.3.9. Dunapack Packaging 8.3.10. Ardagh Group Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のパッケージング分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(packaging market)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/05 10:26 151.38 円 159.59 円 194.97 円 |