レーダーの世界市場規模調査&予測、提供形態別(ハードウェア、ソフトウェア、サービス)、製品タイプ別(連続波レーダー、パルスレーダー、その他)、プラットフォーム別(海上、航空、地上、宇宙)、用途別(航空管制、リモートセンシング、地上交通管制、宇宙ナビゲーション&コントロール)、エンドユーザー別(自動車、航空、産業、気象モニタリング、軍事・防衛、その他)、地域分析 2023-2030Global Radar Market Size study & Forecast, by Offering (Hardware, Software, and Services), by Product Type (Continuous Wave Radar, Pulse Radar, and Others), by Platform (Marine, Air, Ground, and Space), by Application (Air Traffic Control, Remote Sensing, Ground Traffic Control, and Space Navigation & Control), End user (Automotive, Aviation, Industrial, Weather Monitoring, Military & Defense, and Others) and Regional Analysis, 2023-2030 レーダーの世界市場は、2022年に約376億9000万米ドルとなり、予測期間2023-2030年には5.00%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。レーダー市場とは、電波を利用して物体を検出し、位置を特定するレー... もっと見る
サマリーレーダーの世界市場は、2022年に約376億9000万米ドルとなり、予測期間2023-2030年には5.00%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。レーダー市場とは、電波を利用して物体を検出し、位置を特定するレーダー技術の世界市場を指します。レーダーシステムは、防衛・セキュリティ、航空管制、気象観測、ナビゲーションなど、幅広い用途で使用されています。また、レーダー技術は、自動車産業において、衝突回避やアダプティブクルーズコントロールなどの用途に使用されています。この市場には、地上型、海軍型、航空型、宇宙型など、さまざまなタイプのレーダーシステムがあります。世界のレーダー市場の主な推進要因は、防衛・安全保障への投資の増加、無人システムの需要増です。また、気象観測の需要の高まりと航空交通量の増加が、2023-2030年の予測期間において、市場に有利な成長機会をもたらしています。世界中の政府は、国境や市民を守るために、レーダー技術を含む防衛・安全保障システムに多額の投資を行っています。このため、先進的なレーダーシステムの需要が高まっています。2020年9月、インド政府は、インド空軍のために64億米ドルをかけて83機のTejas戦闘機を取得することを承認した。2020年11月、英国政府は、サイバーセキュリティ、宇宙、AIに重点を置き、今後4年間で18億3000万米ドルの防衛費増額を発表した。しかし、レーダーの高コストが、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 レーダーの世界市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東&アフリカです。北米地域は、レーダー技術の重要な市場であり、米国に強い存在感を示しています。同地域の市場を牽引しているのは、防衛・セキュリティシステムへの支出増と、航空管制、気象観測、監視など様々な用途へのレーダー技術の採用です。アジア太平洋地域は、中国、インド、日本などの国による防衛費の増加により、レーダー技術の市場が最も急成長すると予想されます。また、この地域では、自動車や航空宇宙産業などのさまざまな用途でレーダー技術の採用が進んでいます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ノースロップ・グラマン・コーポレーション ロッキード・マーチン社 SAAB AB ロックウェル・コリンズ・インク タレスグループ ハネウェル・インターナショナル・インク L-3コミュニケーションズ・ホールディングス ゼネラルダイナミクス社 BAEシステムズ ダッソー・アビエーション 市場の最近の動向 2020年、レイセオン・テクノロジーズは、ドローンから極超音速ミサイルまで幅広い脅威を検知・追跡するための次世代レーダー「LTAMDS(Lower Tier Air and Missile Defense Sensor)」の発売を発表しています。 2021年、インフィニオンテクノロジーズは、運転支援システムや自律走行車などの車載用途を想定した新しい77GHzレーダーチップを発表しました。 世界のレーダー市場レポートスコープ: 過去データ - 2020年 - 2021年 推計の基準年 - 2022年 予測期間 - 2023年~2030年 レポート対象 - 収益予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド 対象となるセグメント - オファリング、製品タイプ、プラットフォーム、アプリケーション、エンドユーザー、地域 地域範囲 - 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ カスタマイズ範囲 - 購入時にレポートのカスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)を無料で提供。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と提供するサービスの詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: オファリング別 ハードウェア ソフトウェア サービス 製品タイプ別 連続波レーダー パルスレーダー その他 プラットフォーム別 船舶 航空 地上 宇宙 アプリケーション別 航空管制 リモートセンシング 地上交通管制 宇宙航法・制御 エンドユーザー別 自動車 航空 産業用 気象観測 軍事・防衛 その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中近東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ共和国 その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Radar Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Radar Market, by Offering, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Radar Market, by Product Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Radar Market, by Platform, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.5. Radar Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.6. Radar Market, by End user, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Radar Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Radar Market Dynamics 3.1. Radar Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increased investments in defense and security 3.1.1.2. Growing demand for unmanned systems 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Radar 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising demand for weather monitoring 3.1.3.2. Increase in air traffic Chapter 4. Global Radar Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Radar Market, by Offering 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Radar Market by Offering, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Radar Market Estimates & Forecasts by Offering 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Radar Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Hardware 5.4.2. Software 5.4.3. Services Chapter 6. Global Radar Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Radar Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Radar Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Radar Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Continuous Wave Radar 6.4.2. Pulse Radar 6.4.3. Others Chapter 7. Global Radar Market, by Platform 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Radar Market by Platform, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Radar Market Estimates & Forecasts by Platform 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Radar Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Marine 7.4.2. Air 7.4.3. Ground 7.4.4. Space Chapter 8. Global Radar Market, by Application 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Radar Market by Application, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Radar Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion) 8.4. Radar Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Air Traffic Control 8.4.2. Remote Sensing 8.4.3. Ground Traffic Control 8.4.4. Space Navigation & Control Chapter 9. Global Radar Market, by End user 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Radar Market by End user, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Radar Market Estimates & Forecasts by End user 2020-2030 (USD Billion) 9.4. Radar Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Automotive 9.4.2. Aviation 9.4.3. Industrial 9.4.4. Weather Monitoring 9.4.5. Military & Defense 9.4.6. Others Chapter 10. Global Radar Market, Regional Analysis 10.1. Top Leading Countries 10.2. Top Emerging Countries 10.3. Radar Market, Regional Market Snapshot 10.4. North America Radar Market 10.4.1. U.S. Radar Market 10.4.1.1. Offering breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.1.2. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.1.3. Platform breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.1.4. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.1.5. End user breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.2. Canada Radar Market 10.5. Europe Radar Market Snapshot 10.5.1. U.K. Radar Market 10.5.2. Germany Radar Market 10.5.3. France Radar Market 10.5.4. Spain Radar Market 10.5.5. Italy Radar Market 10.5.6. Rest of Europe Radar Market 10.6. Asia-Pacific Radar Market Snapshot 10.6.1. China Radar Market 10.6.2. India Radar Market 10.6.3. Japan Radar Market 10.6.4. Australia Radar Market 10.6.5. South Korea Radar Market 10.6.6. Rest of Asia Pacific Radar Market 10.7. Latin America Radar Market Snapshot 10.7.1. Brazil Radar Market 10.7.2. Mexico Radar Market 10.8. Middle East & Africa Radar Market 10.8.1. Saudi Arabia Radar Market 10.8.2. South Africa Radar Market 10.8.3. Rest of Middle East & Africa Radar Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Key Company SWOT Analysis 11.1.1. Company 1 11.1.2. Company 2 11.1.3. Company 3 11.2. Top Market Strategies 11.3. Company Profiles 11.3.1. Northrop Grumman Corporation 11.3.1.1. Key Information 11.3.1.2. Overview 11.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.3.1.4. Product Summary 11.3.1.5. Recent Developments 11.3.2. Lockheed Martin Corporation 11.3.3. SAAB AB 11.3.4. Rockwell Collins Inc. 11.3.5. Thales Group 11.3.6. Honeywell International Inc. 11.3.7. L-3 Communications Holdings 11.3.8. General Dynamics Corporation 11.3.9. BAE Systems 11.3.10. Dassault Aviation Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
SummaryGlobal Radar Market is valued approximately USD 37.69 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.00% over the forecast period 2023-2030. The Radar market refers to the global market for radar technology, which involves the use of radio waves to detect and locate objects. Radar systems are used in a wide range of applications, including defense and security, air traffic control, weather monitoring, and navigation. Radar technology is also used in the automotive industry for applications such as collision avoidance and adaptive cruise control. The market includes various types of radar systems such as ground-based, naval, airborne, and space-based. The major driving factors for the Global Radar Market are increased investments in defense and security and growing demand for unmanned systems. Moreover. rising demand for weather monitoring and increase in air traffic is creating lucrative growth opportunity for the market over the forecast period 2023-2030. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Radar Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Radar Market, by Offering, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Radar Market, by Product Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Radar Market, by Platform, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.5. Radar Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.6. Radar Market, by End user, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Radar Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Radar Market Dynamics 3.1. Radar Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increased investments in defense and security 3.1.1.2. Growing demand for unmanned systems 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Radar 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising demand for weather monitoring 3.1.3.2. Increase in air traffic Chapter 4. Global Radar Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Radar Market, by Offering 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Radar Market by Offering, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Radar Market Estimates & Forecasts by Offering 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Radar Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Hardware 5.4.2. Software 5.4.3. Services Chapter 6. Global Radar Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Radar Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Radar Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Radar Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Continuous Wave Radar 6.4.2. Pulse Radar 6.4.3. Others Chapter 7. Global Radar Market, by Platform 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Radar Market by Platform, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Radar Market Estimates & Forecasts by Platform 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Radar Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Marine 7.4.2. Air 7.4.3. Ground 7.4.4. Space Chapter 8. Global Radar Market, by Application 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Radar Market by Application, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Radar Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion) 8.4. Radar Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Air Traffic Control 8.4.2. Remote Sensing 8.4.3. Ground Traffic Control 8.4.4. Space Navigation & Control Chapter 9. Global Radar Market, by End user 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Radar Market by End user, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Radar Market Estimates & Forecasts by End user 2020-2030 (USD Billion) 9.4. Radar Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Automotive 9.4.2. Aviation 9.4.3. Industrial 9.4.4. Weather Monitoring 9.4.5. Military & Defense 9.4.6. Others Chapter 10. Global Radar Market, Regional Analysis 10.1. Top Leading Countries 10.2. Top Emerging Countries 10.3. Radar Market, Regional Market Snapshot 10.4. North America Radar Market 10.4.1. U.S. Radar Market 10.4.1.1. Offering breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.1.2. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.1.3. Platform breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.1.4. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.1.5. End user breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.2. Canada Radar Market 10.5. Europe Radar Market Snapshot 10.5.1. U.K. Radar Market 10.5.2. Germany Radar Market 10.5.3. France Radar Market 10.5.4. Spain Radar Market 10.5.5. Italy Radar Market 10.5.6. Rest of Europe Radar Market 10.6. Asia-Pacific Radar Market Snapshot 10.6.1. China Radar Market 10.6.2. India Radar Market 10.6.3. Japan Radar Market 10.6.4. Australia Radar Market 10.6.5. South Korea Radar Market 10.6.6. Rest of Asia Pacific Radar Market 10.7. Latin America Radar Market Snapshot 10.7.1. Brazil Radar Market 10.7.2. Mexico Radar Market 10.8. Middle East & Africa Radar Market 10.8.1. Saudi Arabia Radar Market 10.8.2. South Africa Radar Market 10.8.3. Rest of Middle East & Africa Radar Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Key Company SWOT Analysis 11.1.1. Company 1 11.1.2. Company 2 11.1.3. Company 3 11.2. Top Market Strategies 11.3. Company Profiles 11.3.1. Northrop Grumman Corporation 11.3.1.1. Key Information 11.3.1.2. Overview 11.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.3.1.4. Product Summary 11.3.1.5. Recent Developments 11.3.2. Lockheed Martin Corporation 11.3.3. SAAB AB 11.3.4. Rockwell Collins Inc. 11.3.5. Thales Group 11.3.6. Honeywell International Inc. 11.3.7. L-3 Communications Holdings 11.3.8. General Dynamics Corporation 11.3.9. BAE Systems 11.3.10. Dassault Aviation Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(スマートモビリティ)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のスマートトランスポーテーション分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(radar)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|