自律走行シャトルの世界市場規模調査&予測:自律性のレベル別(完全、準、ハイブリッド、部分)、座席数別(5人未満、5~10人、10人以上)、地域別分析、2022~2029年Global Autonomous Shuttle Market Size study & Forecast, by Level of Autonomy (Fully, Semi, Hybrid, Partial) By Seating Capacity (under 5, 5 to 10, More than 10) and Regional Analysis, 2022-2029 世界の自律走行シャトル市場は、2021年に約xx億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはxxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。自律型シャトルは、通常、キャンパス内や都市の特定エリア内など... もっと見る
サマリー世界の自律走行シャトル市場は、2021年に約xx億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはxxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。自律型シャトルは、通常、キャンパス内や都市の特定エリア内など、固定ルートで運行する自動運転車両です。このシャトルは多くの場合、電気自動車であり、人間の運転手を必要とせずに乗客を輸送するよう設計されています。自律走行型シャトルは、カメラ、ライダー、レーダーなどのさまざまなセンサーを使用して、周囲の障害物を回避しながら走行します。自律走行シャトル市場は、自律走行車の需要の増加や、OEMや自律走行スタートアップの存在意義の高まりなどの要因で拡大しています。自律走行シャトルは、都市部におけるモビリティの向上と渋滞の緩和を実現するとともに、環境に優しい交通手段を提供する可能性を持っています。公共交通機関のハブへの送迎や、通勤客のラストワンマイル輸送に利用されることもあります。この数十年の間に、その普及率は徐々に高まっています。Statistaによると、世界の自律走行車市場は2021年に270億米ドル以上と評価されました。2026年には最大620億米ドルに達すると予想されています。さらに、2030年には、これらの自動車の世界販売台数は約5,800万台の値に達すると予測されています。スペースの増加を促進するもう一つの重要な要素は、OEMと自律型スタートアップ企業です。Statistaによると、世界の自動車部品メーカーの時価総額は、2020年に約1.5兆米ドルに達しています。日本の自動車メーカーであるトヨタとデンソーは、それぞれ世界最大のOEMとサプライヤーの1つである。また、2022年4月時点で、アメリカの自律走行車会社Cruiseは、自律走行分野では世界で最も資金力のあるスタートアップであった。同社はこれまでに84億7,000万米ドルの資金を獲得しています。また、環境問題への関心の高まりや交通安全意識の高まりは、予測期間中、市場に有利な成長展望をもたらすでしょう。しかし、自律走行シャトルのコストが高いことが、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 自律走行シャトルの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、主要な市場プレイヤーの存在により、収益面で市場を支配しています。さらに、アジア太平洋地域は、主要プレイヤーの地理的拡大、政府機関の市場参入などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Aptiv Inc. ロバート・ボッシュ社 コンチネンタルAG ZF Friedrichshafen AG グーグルLLC ビステオン・コーポレーション シスコシステムズ 株式会社デンソー Delphi Inc. ヴァレオS.A. 市場の最近の動向 2020年8月、現代自動車はAptivと「Motional」というプロジェクトで協業する。両者が50%ずつ出資する新合弁会社。両者の新事業の目標は、レベル4およびレベル5の商用に耐えうる自動運転システムを開発し、2022年までにロボットタクシーやフリートオペレーター、および他の自動車メーカーが利用できるようにすることである。 世界の自律走行シャトル市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間 2022年~2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド レポート対象セグメント 自律性のレベル、座席数、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 自動化レベル別 完全 セミ ハイブリッド 部分的 座席数別 5人以下 5名以上10名未満 10名以上 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Autonomous Shuttle Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Autonomous Shuttle Market, by Level of Autonomy, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Autonomous Shuttle Market, by Seating Capacity, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Autonomous Shuttle Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Autonomous Shuttle Market Dynamics 3.1. Autonomous Shuttle Market Impact Analysis (2019-2029) autonomous startups. 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increase in the demand for autonomous vehicles. 3.1.1.2. Growing significance of OEMs and 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Autonomous Shuttle 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing environmental concerns. 3.1.3.2. Rising road safety awareness 3.1.3.3. Rising awareness about safety and security of vehicles Chapter 4. Global Autonomous Shuttle Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Autonomous Shuttle Market, by Level of Autonomy 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Autonomous Shuttle Market by Level of Autonomy, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Autonomous Shuttle Market Estimates & Forecasts by Level of Autonomy 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Autonomous Shuttle Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Fully 6.4.2. Semi 6.4.3. Hybrid 6.4.4. Partial Chapter 7. Global Autonomous Shuttle Market, by Seating capacity 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Autonomous Shuttle Market by Seating capacity, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Autonomous Shuttle Market Estimates & Forecasts by Seating capacity 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Autonomous Shuttle Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. under 5 7.4.2. 5 to 10 7.4.3. More than 10 Chapter 8. Global Autonomous Shuttle Market, Regional Analysis 8.1. Autonomous Shuttle Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Autonomous Shuttle Market 8.2.1. U.S. Autonomous Shuttle Market 8.2.1.1. Level of Autonomy breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Seating capacity breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Autonomous Shuttle Market 8.3. Europe Autonomous Shuttle Market Snapshot 8.3.1. U.K. Autonomous Shuttle Market 8.3.2. Germany Autonomous Shuttle Market 8.3.3. France Autonomous Shuttle Market 8.3.4. Spain Autonomous Shuttle Market 8.3.5. Italy Autonomous Shuttle Market 8.3.6. Rest of Europe Autonomous Shuttle Market 8.4. Asia-Pacific Autonomous Shuttle Market Snapshot 8.4.1. China Autonomous Shuttle Market 8.4.2. India Autonomous Shuttle Market 8.4.3. Japan Autonomous Shuttle Market 8.4.4. Australia Autonomous Shuttle Market 8.4.5. South Korea Autonomous Shuttle Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Autonomous Shuttle Market 8.5. Latin America Autonomous Shuttle Market Snapshot 8.5.1. Brazil Autonomous Shuttle Market 8.5.2. Mexico Autonomous Shuttle Market 8.5.3. Rest of Latin America Autonomous Shuttle Market 8.6. Rest of The World Autonomous Shuttle Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Aptiv Inc 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Robert Bosch GmbH 9.2.3. Continental AG 9.2.4. ZF Friedrichshafen AG 9.2.5. Google LLC 9.2.6. Visteon Corporation 9.2.7. Cisco Systems Inc 9.2.8. Denso Corporation 9.2.9. Delphi Inc. 9.2.10. Valeo S.A. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Autonomous Shuttle Market is valued at approximately USD xxx billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than xxx% over the forecast period 2022-2029. An autonomous shuttle is a self-driving vehicle that typically operates on a fixed route, such as on a campus or within a particular area of a city. These shuttles are often electric and are designed to transport passengers without the need for a human driver. Autonomous shuttles use a variety of sensors, including cameras, lidar, and radar, to navigate and avoid obstacles in their environment. The Autonomous Shuttle market is expanding because of factors such as an increase in the demand for autonomous vehicles and the growing significance of OEMs and autonomous startups. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Autonomous Shuttle Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Autonomous Shuttle Market, by Level of Autonomy, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Autonomous Shuttle Market, by Seating Capacity, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Autonomous Shuttle Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Autonomous Shuttle Market Dynamics 3.1. Autonomous Shuttle Market Impact Analysis (2019-2029) autonomous startups. 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increase in the demand for autonomous vehicles. 3.1.1.2. Growing significance of OEMs and 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Autonomous Shuttle 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing environmental concerns. 3.1.3.2. Rising road safety awareness 3.1.3.3. Rising awareness about safety and security of vehicles Chapter 4. Global Autonomous Shuttle Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Autonomous Shuttle Market, by Level of Autonomy 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Autonomous Shuttle Market by Level of Autonomy, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Autonomous Shuttle Market Estimates & Forecasts by Level of Autonomy 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Autonomous Shuttle Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Fully 6.4.2. Semi 6.4.3. Hybrid 6.4.4. Partial Chapter 7. Global Autonomous Shuttle Market, by Seating capacity 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Autonomous Shuttle Market by Seating capacity, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Autonomous Shuttle Market Estimates & Forecasts by Seating capacity 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Autonomous Shuttle Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. under 5 7.4.2. 5 to 10 7.4.3. More than 10 Chapter 8. Global Autonomous Shuttle Market, Regional Analysis 8.1. Autonomous Shuttle Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Autonomous Shuttle Market 8.2.1. U.S. Autonomous Shuttle Market 8.2.1.1. Level of Autonomy breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Seating capacity breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Autonomous Shuttle Market 8.3. Europe Autonomous Shuttle Market Snapshot 8.3.1. U.K. Autonomous Shuttle Market 8.3.2. Germany Autonomous Shuttle Market 8.3.3. France Autonomous Shuttle Market 8.3.4. Spain Autonomous Shuttle Market 8.3.5. Italy Autonomous Shuttle Market 8.3.6. Rest of Europe Autonomous Shuttle Market 8.4. Asia-Pacific Autonomous Shuttle Market Snapshot 8.4.1. China Autonomous Shuttle Market 8.4.2. India Autonomous Shuttle Market 8.4.3. Japan Autonomous Shuttle Market 8.4.4. Australia Autonomous Shuttle Market 8.4.5. South Korea Autonomous Shuttle Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Autonomous Shuttle Market 8.5. Latin America Autonomous Shuttle Market Snapshot 8.5.1. Brazil Autonomous Shuttle Market 8.5.2. Mexico Autonomous Shuttle Market 8.5.3. Rest of Latin America Autonomous Shuttle Market 8.6. Rest of The World Autonomous Shuttle Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Aptiv Inc 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Robert Bosch GmbH 9.2.3. Continental AG 9.2.4. ZF Friedrichshafen AG 9.2.5. Google LLC 9.2.6. Visteon Corporation 9.2.7. Cisco Systems Inc 9.2.8. Denso Corporation 9.2.9. Delphi Inc. 9.2.10. Valeo S.A. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
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