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自動車用タイヤOEMの世界市場規模調査&予測、デザイン別(ラジアルタイヤ、バイアスタイヤ)、タイヤタイプ別(チューブタイヤ、チューブレスタイヤ)、車両タイプ別(乗用車、小型商用車、大型商用車)、地域分析、2022-2029年


Global Automotive Tire OEM Market Size study & Forecast, by Design (Radial Tire, Bias Tire), by Tire Type (Tube Tire, Tubeless Tire), by Vehicle Type (Passenger Car, Light Commercial Vehicle, Heavy Commercial Vehicle) and Regional Analysis, 2022-2029

自動車用タイヤOEMの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。タイヤは、サイドウォール、コードボディ、ベルト、ライナー、ビ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年4月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

自動車用タイヤOEMの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。タイヤは、サイドウォール、コードボディ、ベルト、ライナー、ビード、トレッドなど、さまざまな部品で構成されています。タイヤは、その設計に基づいてラジアルタイヤとバイアスタイヤに分類されます。ラジアルタイヤは、自動車のガソリン消費量を減らし、高い燃費効率を実現するために、使用量が増加しており、自動車用タイヤOEM市場を支配すると予測されている。このタイヤは耐熱性、耐摩耗性、耐カット性に優れているため、使用量の増加が市場の推進力になると予測されます。自動車用タイヤOEM市場は、タイヤ製造プロセスの技術的進歩、乗用車や小型商用車の販売・生産の増加などの要因によって拡大しています。

Statistaによると、世界の自動車用タイヤ市場は2019年から2027年にかけて拡大すると予想されています。2019年の市場規模は1,120億米ドルであったが、2027年には1,540億米ドルを超えると予測されている。世界の商用車製造台数は、2021年には約2,320万台まで増加し、2020年に見られた300万台の減少からわずかに回復しています。乗用車業界は、2023年までに1兆9,290億ドルの売上が見込まれる。SUVは市場最大のセグメントであり、2023年の予測市場規模は8,646億米ドルとなる。2027年、乗用車の市場規模は73,865vehiclesに達すると予測されています。さらに、主要プレーヤーによる技術開発と多額の研究開発投資、タイヤリモールドの需要増が、市場に有利な機会をもたらすと考えられます。しかし、原材料費は予測不可能であるため、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。

自動車用タイヤOEMの世界市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、国内需要の増加、安価な労働力の利用、膨大な人口、規範の変化などにより、収益面で市場を支配しています。欧州は、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。この地域の様々な政府による二酸化炭素排出量を最小限に抑えるための取り組みが、この地域の自動車タイヤOEM市場拡大の原動力となっています。ロシア、デンマーク、スイス、フィンランド、チェコ共和国がこの地域の主要国である。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:

株式会社ブリヂストン
ミシュランSCA
グッドイヤー・タイヤ&ラバー株式会社
コンチネンタルAG
住友ゴム工業株式会社
ピレリ&C.スパ(Pirelli & C. SpA
中勢橡膠股份有限公司
成信橡膠工業有限公司
MRF LTD
東洋ゴム工業(株)



市場の最近の動向について:
 2021年7月、グッドイヤーはローカルモーターズとジャクソンビル交通局(JTA)と共同で非空気圧タイヤ(NPT)を開発した。このホイールアセンブリは、都市部の自律走行車輸送に役立つという。
 2021年7月、ピレリはハイブリッド車や電気自動車、SUV向けに初の高負荷指数タイヤを発売した。このタイヤは、大型車へのサポート力を高め、内蔵バッテリーの重量増に対応するために作成・開発されたものです。





世界の自動車用タイヤOEM市場レポートスコープ:
ヒストリカルデータ2019-2020-2021
推計基準年 2021年
予測期間 2022-2029
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
対象セグメント デザイン、タイヤタイプ、車種、地域
地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品設計の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

デザインで:
ラジアルタイヤ
バイアスタイヤ

タイヤタイプ別:
チューブタイヤ
チューブレスタイヤ

車種別
乗用車
軽商用車
大型商用車

地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA(ロラ
その他の地域

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Automotive Tire OEM Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Automotive Tire OEM Market, by Design, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Automotive Tire OEM Market, by Tire Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Automotive Tire OEM Market, by Vehicle Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Automotive Tire OEM Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Automotive Tire OEM Market Dynamics
3.1. Automotive Tire OEM Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Technological advancements in tyre manufacturing process
3.1.1.2. Increasing sales and production of passenger and light commercial vehicles
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Raw material costs are unpredictable
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological development and significant R&D investments by key players
3.1.3.2. Rising demand for tire remoulding
Chapter 4. Global Automotive Tire OEM Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Automotive Tire OEM Market, by Design
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Automotive Tire OEM Market by Design, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Automotive Tire OEM Market Estimates & Forecasts by Design 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Automotive Tire OEM Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Radial Tire
6.4.2. Bias Tire
Chapter 7. Global Automotive Tire OEM Market, by Tire Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Automotive Tire OEM Market by Tire Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Automotive Tire OEM Market Estimates & Forecasts by Tire Type 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Automotive Tire OEM Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Tube Tire
7.4.2. Tubeless Tire
Chapter 8. Global Automotive Tire OEM Market, by Vehicle Type
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Automotive Tire OEM Market by Vehicle Type, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Automotive Tire OEM Market Estimates & Forecasts by Vehicle Type 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Automotive Tire OEM Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Passenger Car
8.4.2. Light Commercial Vehicle
8.4.3. Heavy Commercial Vehicle
Chapter 9. Global Automotive Tire OEM Market, Regional Analysis
9.1. Automotive Tire OEM Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Automotive Tire OEM Market
9.2.1. U.S. Automotive Tire OEM Market
9.2.1.1. Design breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Tire Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. Vehicle Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Automotive Tire OEM Market
9.3. Europe Automotive Tire OEM Market Snapshot
9.3.1. U.K. Automotive Tire OEM Market
9.3.2. Germany Automotive Tire OEM Market
9.3.3. France Automotive Tire OEM Market
9.3.4. Spain Automotive Tire OEM Market
9.3.5. Italy Automotive Tire OEM Market
9.3.6. Rest of Europe Automotive Tire OEM Market
9.4. Asia-Pacific Automotive Tire OEM Market Snapshot
9.4.1. China Automotive Tire OEM Market
9.4.2. India Automotive Tire OEM Market
9.4.3. Japan Automotive Tire OEM Market
9.4.4. Australia Automotive Tire OEM Market
9.4.5. South Korea Automotive Tire OEM Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Automotive Tire OEM Market
9.5. Latin America Automotive Tire OEM Market Snapshot
9.5.1. Brazil Automotive Tire OEM Market
9.5.2. Mexico Automotive Tire OEM Market
9.5.3. Rest of Latin America Automotive Tire OEM Market
9.6. Rest of The World Automotive Tire OEM Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Bridgestone Corp.
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Design Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Michelin SCA
10.2.3. Goodyear Tyre & Rubber co.
10.2.4. Continental AG
10.2.5. Sumitomo Rubber Industries, Ltd.
10.2.6. Pirelli & C. SpA
10.2.7. Zhongce Rubber Company
10.2.8. Cheng Shin Rubber Industry Co.
10.2.9. MRF LTD
10.2.10. Toyo Tire & Rubber Co., Ltd
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Automotive Tire OEM Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. A tyre is made up of different components such as the sidewall, cord body, belts, liner, bead, and tread. Tires are classified as radial or biased based on their design. Radial tyres are predicted to dominate the automotive tyre OEM market due to increased use, which helps the vehicle consume less gasoline and delivers higher fuel efficiency. Since this tyre is heat resistant, wear-resistant, and cut-resistant, increased use of these tyres is projected to propel the market. The Automotive Tire OEM Market is expanding because of factors such as technological advancements in the tyre manufacturing process and increasing sales and production of passenger and light commercial vehicles.

According to Statista, the global automotive tyre market is expected to expand between 2019 and 2027. While the market was worth 112 billion US dollars in 2019, it is predicted to be valued at more than 154 billion US dollars by 2027. Global commercial vehicle manufacturing increased to approximately 23.2 million units in 2021, slightly recovering from the three-million-unit decline seen in 2020. The Passenger Cars industry is expected to generate $1,929.00 billion in revenue by 2023. SUVs are the market's largest segment, with a forecast market volume of US$ 864.60 billion in 2023. In 2027, the market for passenger cars is estimated to reach 73,865vehicles. Moreover, the technological development and significant R&D investments by key players and rising demand for tire remoulding will create lucrative opportunities for the market. However, the raw material costs are unpredictable which stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Automotive Tire OEM Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific dominated the market in terms of revenue, owing to the increasing domestic demand, the availability of inexpensive labor, a huge population, and altering norms. Europe is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period. The enhanced efforts made by various governments in the region to minimize carbon emissions have been a driving element in the region's automotive tyre OEM market expansion. Russia, Denmark, Switzerland, Finland, and the Czech Republic are the region's major countries.

Major market players included in this report are:

Bridgestone Corp.
Michelin SCA
Goodyear Tyre & Rubber co.
Continental AG
Sumitomo Rubber Industries, Ltd.
Pirelli & C. SpA
Zhongce Rubber Company
Cheng Shin Rubber Industry Co.
MRF LTD
Toyo Tire & Rubber Co., Ltd



Recent Developments in the Market:
 In July 2021, Goodyear developed non-pneumatic tyres (NPT) in partnership with Local Motors and the Jacksonville Transportation Authority (JTA). The wheel assembly will help with urban autonomous vehicle transportation.
 In July 2021, Pirelli launched its first high-load index tyre for hybrid and electric automobiles, as well as SUVs. The tyre is created and developed to provide more support for bigger cars and to deal with the added weight of integrated batteries.





Global Automotive Tire OEM Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Design, Tire Type, Vehicle Type, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Design offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Design:
Radial Tire
Bias Tire

By Tire Type:
Tube Tire
Tubeless Tire

By Vehicle Type:
Passenger Car
Light Commercial Vehicle
Heavy Commercial Vehicle

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Automotive Tire OEM Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Automotive Tire OEM Market, by Design, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Automotive Tire OEM Market, by Tire Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Automotive Tire OEM Market, by Vehicle Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Automotive Tire OEM Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Automotive Tire OEM Market Dynamics
3.1. Automotive Tire OEM Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Technological advancements in tyre manufacturing process
3.1.1.2. Increasing sales and production of passenger and light commercial vehicles
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Raw material costs are unpredictable
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological development and significant R&D investments by key players
3.1.3.2. Rising demand for tire remoulding
Chapter 4. Global Automotive Tire OEM Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Automotive Tire OEM Market, by Design
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Automotive Tire OEM Market by Design, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Automotive Tire OEM Market Estimates & Forecasts by Design 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Automotive Tire OEM Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Radial Tire
6.4.2. Bias Tire
Chapter 7. Global Automotive Tire OEM Market, by Tire Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Automotive Tire OEM Market by Tire Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Automotive Tire OEM Market Estimates & Forecasts by Tire Type 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Automotive Tire OEM Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Tube Tire
7.4.2. Tubeless Tire
Chapter 8. Global Automotive Tire OEM Market, by Vehicle Type
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Automotive Tire OEM Market by Vehicle Type, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Automotive Tire OEM Market Estimates & Forecasts by Vehicle Type 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Automotive Tire OEM Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Passenger Car
8.4.2. Light Commercial Vehicle
8.4.3. Heavy Commercial Vehicle
Chapter 9. Global Automotive Tire OEM Market, Regional Analysis
9.1. Automotive Tire OEM Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Automotive Tire OEM Market
9.2.1. U.S. Automotive Tire OEM Market
9.2.1.1. Design breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Tire Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. Vehicle Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Automotive Tire OEM Market
9.3. Europe Automotive Tire OEM Market Snapshot
9.3.1. U.K. Automotive Tire OEM Market
9.3.2. Germany Automotive Tire OEM Market
9.3.3. France Automotive Tire OEM Market
9.3.4. Spain Automotive Tire OEM Market
9.3.5. Italy Automotive Tire OEM Market
9.3.6. Rest of Europe Automotive Tire OEM Market
9.4. Asia-Pacific Automotive Tire OEM Market Snapshot
9.4.1. China Automotive Tire OEM Market
9.4.2. India Automotive Tire OEM Market
9.4.3. Japan Automotive Tire OEM Market
9.4.4. Australia Automotive Tire OEM Market
9.4.5. South Korea Automotive Tire OEM Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Automotive Tire OEM Market
9.5. Latin America Automotive Tire OEM Market Snapshot
9.5.1. Brazil Automotive Tire OEM Market
9.5.2. Mexico Automotive Tire OEM Market
9.5.3. Rest of Latin America Automotive Tire OEM Market
9.6. Rest of The World Automotive Tire OEM Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Bridgestone Corp.
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Design Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Michelin SCA
10.2.3. Goodyear Tyre & Rubber co.
10.2.4. Continental AG
10.2.5. Sumitomo Rubber Industries, Ltd.
10.2.6. Pirelli & C. SpA
10.2.7. Zhongce Rubber Company
10.2.8. Cheng Shin Rubber Industry Co.
10.2.9. MRF LTD
10.2.10. Toyo Tire & Rubber Co., Ltd
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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