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セールスイネーブルメントプラットフォームの世界市場規模調査&予測:コンポーネント(プラットフォーム、サービス)、組織規模(大企業、中小企業)、導入タイプ(クラウド、オンプレミス)、エンドユーザー産業(BFSI、消費財・小売、IT・通信、メディア・エンターテインメント、ヘルスケア・ライフサイエンス、製造、その他エンドユーザー産業)、地域別分析、2022-2029年


Global Sales Enablement Platform Market Size study & Forecast, by Component (Platform and Services), Organization Size (Large Enterprises and Small and Medium-Sized Enterprises), Deployment Type (Cloud and On-premises), End-user Industry (BFSI, Consumer Goods and Retail, IT and Telecom, Media and Entertainment, Healthcare and Life Sciences and Manufacturing and Other End-user Industries) and Regional Analysis, 2022-2029

世界のセールスイネーブルメントプラットフォーム市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には20.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。セールスイネーブルメントプラットフ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年1月29日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

世界のセールスイネーブルメントプラットフォーム市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には20.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。セールスイネーブルメントプラットフォームは、顧客と接する営業実行とテクノロジーをセールスサイクル全体でつなぐために設計されたツールです。セールスイネーブルメントプラットフォーム市場は、社内のビジネスプロセスを改善するニーズの高まりや、先進技術の助けを借りて営業活動を拡大するなどの要因で拡大しています。この市場は、GetAccept Inc.、Bigtincan Holdings、Upland Software、Showpad、Seismic Software, Inc.によって支配されています。

営業執行ツールは、営業執行に対処しながら、外部および内部の効率を向上させます。営業実施ツールは、インテリジェントなコンテンツ管理、トレーニング、コンテキストガイダンス、顧客維持、および実用的な分析を組み合わせて、すべての営業担当者が適切なコンテンツを見つけ、見込み客に提供できるようにし、そのコンテンツの中で、見込み客のエンゲージメントを追跡できるようにします。例えばMindTickle社は、営業準備プラットフォームを提供し、場所に関係なく営業担当者を開発、指導、改善する能力を獲得し、彼女の売上を60%削減しました。このように、先進的なテクノロジーは、業務効率の向上とコスト削減を実現し、その普及率を高めています。さらに、消費財や小売業の著しい成長は、予測される年において、この市場に機会をもたらすと期待されています。しかし、さまざまなアクセスチャネルで一貫性のないユーザーエクスペリエンスが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

Sales Enablement Platformの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、ブランド製品の優位性により、収益面で市場を支配しています。例えば、配信プラットフォームプロバイダーのハイスポットは、2022年1月にシリーズFの資金調達で2億4800万ドルを調達しました。B Capital GroupとD1 Capital Partnersを含む新規投資家がこのラウンドを主導し、既存投資家のICONIQ Growth、Madrona Venture Group、Salesforce Ventures、Sapphire、Tiger Global Managementが参加した。これらの企業は、今回の投資により、国際展開、製品開発、雇用を促進するとしています。アジア太平洋地域は、人口増加、共同開発の増加、主要企業の地理的拡大、政府機関や非営利団体の市場参入などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
GetAccept Inc.
ショウパッド
Seismic Software Inc.
ビッグティンカン・ホールディングス(株)
アップランド・ソフトウェア・インク(Upland Software Inc.
ClearSlide
ブレインシャーク
アウトリーチ
アクセント・テクノロジーズ・ピーブイティー・リミテッド(Accent Technologies Pvt Ltd.
クオーク・インク
市場の最近の動向
 2022年2月 - オンラインビジビリティ管理のSaaSプラットフォームであるSemrushは、競合インテリジェンスの自動化と促進を目的としたプラットフォームであるKompyteの買収計画を発表しました。Kompyteの総ユーザー数の88%が販売組織内であることから、この買収により、Semrushの競合情報自動化およびマーチャンダイジングプラットフォームの機能が実現されます。
 2022年3月 - クラウドベースのノーコードインタラクティブコンテンツデザインプラットフォームであるセロスは、本日、販売支援プロバイダーのハイスポットおよびショーパッドとの提携を発表しました。これらの提携により、企業クライアントから市民クリエイターまで、すべてのデザイナーとマーケターのための革新的な統合スイートを作るという同社の使命を果たすことができるようになりました。
 2021年1月、セールスイネーブルメントオートメーションの世界的なリーディングプロバイダーであるBigtincanは、VoiceVibes Inc.を100%買収したことを発表しました。この買収により、BigtincanはAIを活用したセールスイネーブルメントにおけるリーダーシップを拡大し、売り手がデジタル世界で最も効果的に買い手とつながることができるようにします。



世界のセールスイネーブルメントプラットフォーム市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
対象セグメント 構成要素、組織規模、展開モデル、エンドユーザー業種、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:


コンポーネント別
プラットフォーム
サービス
組織規模別
大企業
中堅・中小企業
デプロイメント・モード別
クラウドベース
オンプレミス
エンドユーザー産業別
BFSI
消費財・小売
IT・テレコム
メディア・エンターテインメント
ヘルスケア・ライフサイエンス
製造業
その他エンドユーザー産業

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
その他の地域(Rest of the World

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Sales Enablement Platform Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Sales Enablement Platform Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Sales Enablement Platform Market, by Organization Size, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Sales Enablement Platform Market, by Deployment Model, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.5. Sales Enablement Platform Market, by End User Industry, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Sales Enablement Platform Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Sales Enablement Platform Market Dynamics
3.1. Sales Enablement Platform Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising Need to Improve the Internal Business Process And Scaling Sales Efforts With The Help Of Advanced Technology
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Inconsistent User Experience Across Various Access Channels
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growth Of the Consumer Good and The Retail Industry
Chapter 4. Global Sales Enablement Platform Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Sales Enablement Platform Market, by Component
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Sales Enablement Platform Market by Component, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Sales Enablement Platform Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Sales Enablement Platform Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Platform
6.4.2. Services
Chapter 7. Global Sales Enablement Platform Market, by Organization Size
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Sales Enablement Platform Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Sales Enablement Platform Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Sales Enablement Platform Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Large Enterprises
7.4.2. Small and Medium-Sized Enterprises
Chapter 8. Global Sales Enablement Platform Market, by Deployment Model
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Sales Enablement Platform Market by Deployment Model, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Sales Enablement Platform Market Estimates & Forecasts by Deployment Model 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Sales Enablement Platform Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Cloud-based
8.4.2. On-premises
Chapter 9. Global Sales Enablement Platform Market, by End User Industry
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Sales Enablement Platform Market by End User Industry, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Sales Enablement Platform Market Estimates & Forecasts by End User Industry 2019-2029 (USD Billion)
9.4. Sales Enablement Platform Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. BFSI
9.4.2. Consumer Goods and Retail
9.4.3. IT and Telecom
9.4.4. Media and Entertainment
9.4.5. Healthcare and Life Sciences
9.4.6. Manufacturing
9.4.7. Other End-user Industries
Chapter 10. Global Sales Enablement Platform Market, Regional Analysis
10.1. Sales Enablement Platform Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Sales Enablement Platform Market
10.2.1. U.S. Sales Enablement Platform Market
10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.2. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.3. Deployment Model breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.4. End User Industry breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.2. Canada Sales Enablement Platform Market
10.3. Europe Sales Enablement Platform Market Snapshot
10.3.1. U.K. Sales Enablement Platform Market
10.3.2. Germany Sales Enablement Platform Market
10.3.3. France Sales Enablement Platform Market
10.3.4. Spain Sales Enablement Platform Market
10.3.5. Italy Sales Enablement Platform Market
10.3.6. Rest of Europe Sales Enablement Platform Market
10.4. Asia-Pacific Sales Enablement Platform Market Snapshot
10.4.1. China Sales Enablement Platform Market
10.4.2. India Sales Enablement Platform Market
10.4.3. Japan Sales Enablement Platform Market
10.4.4. Australia Sales Enablement Platform Market
10.4.5. South Korea Sales Enablement Platform Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Sales Enablement Platform Market
10.5. Latin America Sales Enablement Platform Market Snapshot
10.5.1. Brazil Sales Enablement Platform Market
10.5.2. Mexico Sales Enablement Platform Market
10.5.3. Rest of Latin America Sales Enablement Platform Market
10.6. Rest of The World Sales Enablement Platform Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. GetAccept Inc.
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Showpad
11.2.3. Seismic Software Inc.
11.2.4. Bigtincan Holdings Ltd.
11.2.5. Upland Software Inc.
11.2.6. ClearSlide
11.2.7. Brainshark
11.2.8. Outreach
11.2.9. Accent Technologies Pvt Ltd.
11.2.10. Quark, Inc.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Sales Enablement Platform Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 20.2% over the forecast period 2022-2029. The sales Enablement platform is a tool designed to connect customer-facing sales execution and technology across the sales cycle. The Sales Enablement Platform market is expanding because of factors such as the rising need to improve the internal business process and scaling sales efforts with the help of advanced technology. This market is dominated by GetAccept Inc., Bigtincan Holdings, Upland Software, Showpad, and Seismic Software, Inc.

The sales enforcement tool improves external and internal efficiency while dealing with sales execution. Sales enablement tools combine intelligent content management, training, contextual guidance, customer retention, and actionable analytics to help every sales reputation find and deliver the right content to prospects, and within that content Allow you to track prospect engagement. MindTickle, for example, offers a sales readiness platform to gain the ability to develop, coach, and improve a salesperson's performance regardless of location, reducing her sales by 60%. The advanced technology has increased the operational efficiency and reduced cost which has increased its prevalence. Furthermore, the significant growth of consumer goods and the retail industry is expected to create opportunities for this market in the projected year. However, the inconsistent user experience across various access channels stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Sales Enablement Platform Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of branded products. For example, distribution platform provider Highspot raised $248 million in Series F funding in January 2022. New investors including B Capital Group and D1 Capital Partners led the round, with participation from existing investors ICONIQ Growth, Madrona Venture Group, Salesforce Ventures, Sapphire, and Tiger Global Management. These companies claim the investment will drive international expansion, product development and employment. Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising populations, an increase in the number of collaborations for development, geographic expansion of key players, and active participation of government and nonprofit organizations in the market space.

Major market player included in this report are:
GetAccept Inc.
Showpad
Seismic Software Inc.
Bigtincan Holdings, Ltd.
Upland Software Inc.
ClearSlide
Brainshark
Outreach
Accent Technologies Pvt Ltd.
Quark, Inc
Recent Developments in the Market:
 In February 2022 – Semrush, the SaaS platform for online visibility management, announced plans to acquire Kompyte, a platform for automating and promoting competitive intelligence. The acquisition will enable the capabilities of Semrush's competitive intelligence automation and merchandising platform, as 88% of Kompyte's total user base is within the sales organization.
 In March 2022 - Ceros, a cloud-based no-code interactive content design platform, today announced a partnership with sales support providers Highspot and Showpad. These partnerships allow the company to fulfil its mission of creating an innovative, integrated suite for all designers and marketers, from corporate clients to citizen creators.
 In January 2021, Bigtincan, one of the world's leading providers of sales enablement automation, announced that it had acquired 100% of VoiceVibes Inc. The deal expands Bigtincan's leadership in AI-driven sales enablement, empowering sellers to connect with buyers most effectively in the digital world.



Global Sales Enablement Platform Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Components, Organization Size, Deployment Model, End user Indsutry, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:


By Component:
Platform
Services
By Organization Size:
Large Enterprises
Small and Medium-Sized Enterprises
By Deployment Mode:
Cloud-based
On-premises
By End-user Industry:
BFSI
Consumer Goods and Retail
IT and Telecom
Media and Entertainment
Healthcare and Life Sciences
Manufacturing
Other End-user Industries

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Sales Enablement Platform Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Sales Enablement Platform Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Sales Enablement Platform Market, by Organization Size, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Sales Enablement Platform Market, by Deployment Model, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.5. Sales Enablement Platform Market, by End User Industry, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Sales Enablement Platform Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Sales Enablement Platform Market Dynamics
3.1. Sales Enablement Platform Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising Need to Improve the Internal Business Process And Scaling Sales Efforts With The Help Of Advanced Technology
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Inconsistent User Experience Across Various Access Channels
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growth Of the Consumer Good and The Retail Industry
Chapter 4. Global Sales Enablement Platform Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Sales Enablement Platform Market, by Component
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Sales Enablement Platform Market by Component, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Sales Enablement Platform Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Sales Enablement Platform Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Platform
6.4.2. Services
Chapter 7. Global Sales Enablement Platform Market, by Organization Size
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Sales Enablement Platform Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Sales Enablement Platform Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Sales Enablement Platform Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Large Enterprises
7.4.2. Small and Medium-Sized Enterprises
Chapter 8. Global Sales Enablement Platform Market, by Deployment Model
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Sales Enablement Platform Market by Deployment Model, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Sales Enablement Platform Market Estimates & Forecasts by Deployment Model 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Sales Enablement Platform Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Cloud-based
8.4.2. On-premises
Chapter 9. Global Sales Enablement Platform Market, by End User Industry
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Sales Enablement Platform Market by End User Industry, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Sales Enablement Platform Market Estimates & Forecasts by End User Industry 2019-2029 (USD Billion)
9.4. Sales Enablement Platform Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. BFSI
9.4.2. Consumer Goods and Retail
9.4.3. IT and Telecom
9.4.4. Media and Entertainment
9.4.5. Healthcare and Life Sciences
9.4.6. Manufacturing
9.4.7. Other End-user Industries
Chapter 10. Global Sales Enablement Platform Market, Regional Analysis
10.1. Sales Enablement Platform Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Sales Enablement Platform Market
10.2.1. U.S. Sales Enablement Platform Market
10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.2. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.3. Deployment Model breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.4. End User Industry breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.2. Canada Sales Enablement Platform Market
10.3. Europe Sales Enablement Platform Market Snapshot
10.3.1. U.K. Sales Enablement Platform Market
10.3.2. Germany Sales Enablement Platform Market
10.3.3. France Sales Enablement Platform Market
10.3.4. Spain Sales Enablement Platform Market
10.3.5. Italy Sales Enablement Platform Market
10.3.6. Rest of Europe Sales Enablement Platform Market
10.4. Asia-Pacific Sales Enablement Platform Market Snapshot
10.4.1. China Sales Enablement Platform Market
10.4.2. India Sales Enablement Platform Market
10.4.3. Japan Sales Enablement Platform Market
10.4.4. Australia Sales Enablement Platform Market
10.4.5. South Korea Sales Enablement Platform Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Sales Enablement Platform Market
10.5. Latin America Sales Enablement Platform Market Snapshot
10.5.1. Brazil Sales Enablement Platform Market
10.5.2. Mexico Sales Enablement Platform Market
10.5.3. Rest of Latin America Sales Enablement Platform Market
10.6. Rest of The World Sales Enablement Platform Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. GetAccept Inc.
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Showpad
11.2.3. Seismic Software Inc.
11.2.4. Bigtincan Holdings Ltd.
11.2.5. Upland Software Inc.
11.2.6. ClearSlide
11.2.7. Brainshark
11.2.8. Outreach
11.2.9. Accent Technologies Pvt Ltd.
11.2.10. Quark, Inc.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

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