![]() セールスイネーブルメントプラットフォームの世界市場規模調査&予測:コンポーネント(プラットフォーム、サービス)、組織規模(大企業、中小企業)、導入タイプ(クラウド、オンプレミス)、エンドユーザー産業(BFSI、消費財・小売、IT・通信、メディア・エンターテインメント、ヘルスケア・ライフサイエンス、製造、その他エンドユーザー産業)、地域別分析、2022-2029年Global Sales Enablement Platform Market Size study & Forecast, by Component (Platform and Services), Organization Size (Large Enterprises and Small and Medium-Sized Enterprises), Deployment Type (Cloud and On-premises), End-user Industry (BFSI, Consumer Goods and Retail, IT and Telecom, Media and Entertainment, Healthcare and Life Sciences and Manufacturing and Other End-user Industries) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のセールスイネーブルメントプラットフォーム市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には20.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。セールスイネーブルメントプラットフ... もっと見る
サマリー世界のセールスイネーブルメントプラットフォーム市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には20.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。セールスイネーブルメントプラットフォームは、顧客と接する営業実行とテクノロジーをセールスサイクル全体でつなぐために設計されたツールです。セールスイネーブルメントプラットフォーム市場は、社内のビジネスプロセスを改善するニーズの高まりや、先進技術の助けを借りて営業活動を拡大するなどの要因で拡大しています。この市場は、GetAccept Inc.、Bigtincan Holdings、Upland Software、Showpad、Seismic Software, Inc.によって支配されています。営業執行ツールは、営業執行に対処しながら、外部および内部の効率を向上させます。営業実施ツールは、インテリジェントなコンテンツ管理、トレーニング、コンテキストガイダンス、顧客維持、および実用的な分析を組み合わせて、すべての営業担当者が適切なコンテンツを見つけ、見込み客に提供できるようにし、そのコンテンツの中で、見込み客のエンゲージメントを追跡できるようにします。例えばMindTickle社は、営業準備プラットフォームを提供し、場所に関係なく営業担当者を開発、指導、改善する能力を獲得し、彼女の売上を60%削減しました。このように、先進的なテクノロジーは、業務効率の向上とコスト削減を実現し、その普及率を高めています。さらに、消費財や小売業の著しい成長は、予測される年において、この市場に機会をもたらすと期待されています。しかし、さまざまなアクセスチャネルで一貫性のないユーザーエクスペリエンスが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 Sales Enablement Platformの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、ブランド製品の優位性により、収益面で市場を支配しています。例えば、配信プラットフォームプロバイダーのハイスポットは、2022年1月にシリーズFの資金調達で2億4800万ドルを調達しました。B Capital GroupとD1 Capital Partnersを含む新規投資家がこのラウンドを主導し、既存投資家のICONIQ Growth、Madrona Venture Group、Salesforce Ventures、Sapphire、Tiger Global Managementが参加した。これらの企業は、今回の投資により、国際展開、製品開発、雇用を促進するとしています。アジア太平洋地域は、人口増加、共同開発の増加、主要企業の地理的拡大、政府機関や非営利団体の市場参入などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: GetAccept Inc. ショウパッド Seismic Software Inc. ビッグティンカン・ホールディングス(株) アップランド・ソフトウェア・インク(Upland Software Inc. ClearSlide ブレインシャーク アウトリーチ アクセント・テクノロジーズ・ピーブイティー・リミテッド(Accent Technologies Pvt Ltd. クオーク・インク 市場の最近の動向 2022年2月 - オンラインビジビリティ管理のSaaSプラットフォームであるSemrushは、競合インテリジェンスの自動化と促進を目的としたプラットフォームであるKompyteの買収計画を発表しました。Kompyteの総ユーザー数の88%が販売組織内であることから、この買収により、Semrushの競合情報自動化およびマーチャンダイジングプラットフォームの機能が実現されます。 2022年3月 - クラウドベースのノーコードインタラクティブコンテンツデザインプラットフォームであるセロスは、本日、販売支援プロバイダーのハイスポットおよびショーパッドとの提携を発表しました。これらの提携により、企業クライアントから市民クリエイターまで、すべてのデザイナーとマーケターのための革新的な統合スイートを作るという同社の使命を果たすことができるようになりました。 2021年1月、セールスイネーブルメントオートメーションの世界的なリーディングプロバイダーであるBigtincanは、VoiceVibes Inc.を100%買収したことを発表しました。この買収により、BigtincanはAIを活用したセールスイネーブルメントにおけるリーダーシップを拡大し、売り手がデジタル世界で最も効果的に買い手とつながることができるようにします。 世界のセールスイネーブルメントプラットフォーム市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント 構成要素、組織規模、展開モデル、エンドユーザー業種、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: コンポーネント別 プラットフォーム サービス 組織規模別 大企業 中堅・中小企業 デプロイメント・モード別 クラウドベース オンプレミス エンドユーザー産業別 BFSI 消費財・小売 IT・テレコム メディア・エンターテインメント ヘルスケア・ライフサイエンス 製造業 その他エンドユーザー産業 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Sales Enablement Platform Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Sales Enablement Platform Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Sales Enablement Platform Market, by Organization Size, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Sales Enablement Platform Market, by Deployment Model, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.5. Sales Enablement Platform Market, by End User Industry, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Sales Enablement Platform Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Sales Enablement Platform Market Dynamics 3.1. Sales Enablement Platform Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising Need to Improve the Internal Business Process And Scaling Sales Efforts With The Help Of Advanced Technology 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Inconsistent User Experience Across Various Access Channels 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growth Of the Consumer Good and The Retail Industry Chapter 4. Global Sales Enablement Platform Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Sales Enablement Platform Market, by Component 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Sales Enablement Platform Market by Component, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Sales Enablement Platform Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Sales Enablement Platform Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Platform 6.4.2. Services Chapter 7. Global Sales Enablement Platform Market, by Organization Size 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Sales Enablement Platform Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Sales Enablement Platform Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Sales Enablement Platform Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Large Enterprises 7.4.2. Small and Medium-Sized Enterprises Chapter 8. Global Sales Enablement Platform Market, by Deployment Model 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Sales Enablement Platform Market by Deployment Model, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Sales Enablement Platform Market Estimates & Forecasts by Deployment Model 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Sales Enablement Platform Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Cloud-based 8.4.2. On-premises Chapter 9. Global Sales Enablement Platform Market, by End User Industry 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Sales Enablement Platform Market by End User Industry, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Sales Enablement Platform Market Estimates & Forecasts by End User Industry 2019-2029 (USD Billion) 9.4. Sales Enablement Platform Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. BFSI 9.4.2. Consumer Goods and Retail 9.4.3. IT and Telecom 9.4.4. Media and Entertainment 9.4.5. Healthcare and Life Sciences 9.4.6. Manufacturing 9.4.7. Other End-user Industries Chapter 10. Global Sales Enablement Platform Market, Regional Analysis 10.1. Sales Enablement Platform Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Sales Enablement Platform Market 10.2.1. U.S. Sales Enablement Platform Market 10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.2. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.3. Deployment Model breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.4. End User Industry breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.2. Canada Sales Enablement Platform Market 10.3. Europe Sales Enablement Platform Market Snapshot 10.3.1. U.K. Sales Enablement Platform Market 10.3.2. Germany Sales Enablement Platform Market 10.3.3. France Sales Enablement Platform Market 10.3.4. Spain Sales Enablement Platform Market 10.3.5. Italy Sales Enablement Platform Market 10.3.6. Rest of Europe Sales Enablement Platform Market 10.4. Asia-Pacific Sales Enablement Platform Market Snapshot 10.4.1. China Sales Enablement Platform Market 10.4.2. India Sales Enablement Platform Market 10.4.3. Japan Sales Enablement Platform Market 10.4.4. Australia Sales Enablement Platform Market 10.4.5. South Korea Sales Enablement Platform Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Sales Enablement Platform Market 10.5. Latin America Sales Enablement Platform Market Snapshot 10.5.1. Brazil Sales Enablement Platform Market 10.5.2. Mexico Sales Enablement Platform Market 10.5.3. Rest of Latin America Sales Enablement Platform Market 10.6. Rest of The World Sales Enablement Platform Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. GetAccept Inc. 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Showpad 11.2.3. Seismic Software Inc. 11.2.4. Bigtincan Holdings Ltd. 11.2.5. Upland Software Inc. 11.2.6. ClearSlide 11.2.7. Brainshark 11.2.8. Outreach 11.2.9. Accent Technologies Pvt Ltd. 11.2.10. Quark, Inc. Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
SummaryGlobal Sales Enablement Platform Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 20.2% over the forecast period 2022-2029. The sales Enablement platform is a tool designed to connect customer-facing sales execution and technology across the sales cycle. The Sales Enablement Platform market is expanding because of factors such as the rising need to improve the internal business process and scaling sales efforts with the help of advanced technology. This market is dominated by GetAccept Inc., Bigtincan Holdings, Upland Software, Showpad, and Seismic Software, Inc. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Sales Enablement Platform Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Sales Enablement Platform Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Sales Enablement Platform Market, by Organization Size, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Sales Enablement Platform Market, by Deployment Model, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.5. Sales Enablement Platform Market, by End User Industry, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Sales Enablement Platform Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Sales Enablement Platform Market Dynamics 3.1. Sales Enablement Platform Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising Need to Improve the Internal Business Process And Scaling Sales Efforts With The Help Of Advanced Technology 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Inconsistent User Experience Across Various Access Channels 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growth Of the Consumer Good and The Retail Industry Chapter 4. Global Sales Enablement Platform Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Sales Enablement Platform Market, by Component 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Sales Enablement Platform Market by Component, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Sales Enablement Platform Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Sales Enablement Platform Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Platform 6.4.2. Services Chapter 7. Global Sales Enablement Platform Market, by Organization Size 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Sales Enablement Platform Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Sales Enablement Platform Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Sales Enablement Platform Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Large Enterprises 7.4.2. Small and Medium-Sized Enterprises Chapter 8. Global Sales Enablement Platform Market, by Deployment Model 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Sales Enablement Platform Market by Deployment Model, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Sales Enablement Platform Market Estimates & Forecasts by Deployment Model 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Sales Enablement Platform Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Cloud-based 8.4.2. On-premises Chapter 9. Global Sales Enablement Platform Market, by End User Industry 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Sales Enablement Platform Market by End User Industry, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Sales Enablement Platform Market Estimates & Forecasts by End User Industry 2019-2029 (USD Billion) 9.4. Sales Enablement Platform Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. BFSI 9.4.2. Consumer Goods and Retail 9.4.3. IT and Telecom 9.4.4. Media and Entertainment 9.4.5. Healthcare and Life Sciences 9.4.6. Manufacturing 9.4.7. Other End-user Industries Chapter 10. Global Sales Enablement Platform Market, Regional Analysis 10.1. Sales Enablement Platform Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Sales Enablement Platform Market 10.2.1. U.S. Sales Enablement Platform Market 10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.2. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.3. Deployment Model breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.4. End User Industry breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.2. Canada Sales Enablement Platform Market 10.3. Europe Sales Enablement Platform Market Snapshot 10.3.1. U.K. Sales Enablement Platform Market 10.3.2. Germany Sales Enablement Platform Market 10.3.3. France Sales Enablement Platform Market 10.3.4. Spain Sales Enablement Platform Market 10.3.5. Italy Sales Enablement Platform Market 10.3.6. Rest of Europe Sales Enablement Platform Market 10.4. Asia-Pacific Sales Enablement Platform Market Snapshot 10.4.1. China Sales Enablement Platform Market 10.4.2. India Sales Enablement Platform Market 10.4.3. Japan Sales Enablement Platform Market 10.4.4. Australia Sales Enablement Platform Market 10.4.5. South Korea Sales Enablement Platform Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Sales Enablement Platform Market 10.5. Latin America Sales Enablement Platform Market Snapshot 10.5.1. Brazil Sales Enablement Platform Market 10.5.2. Mexico Sales Enablement Platform Market 10.5.3. Rest of Latin America Sales Enablement Platform Market 10.6. Rest of The World Sales Enablement Platform Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. GetAccept Inc. 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Showpad 11.2.3. Seismic Software Inc. 11.2.4. Bigtincan Holdings Ltd. 11.2.5. Upland Software Inc. 11.2.6. ClearSlide 11.2.7. Brainshark 11.2.8. Outreach 11.2.9. Accent Technologies Pvt Ltd. 11.2.10. Quark, Inc. Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
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