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ラミネートフローリングの世界市場規模調査&予測、タイプ別(高密度繊維板積層フローリング、中密度繊維板積層フローリング)、用途別(住宅、商業、産業)、流通チャネル別(オフラインストア、オンラインストア)、地域別分析、2022-2029年


Global Laminate Flooring Market Size study & Forecast, by Type (High-density fiberboard laminated flooring, Medium-density fiberboard laminated flooring), by Application (Residential, Commercial, Industrial), by Distribution Channel (Offline Stores, Online Stores) and Regional Analysis, 2022-2029

ラミネートフローリングの世界市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には3.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ラミネートフローリングは、ラミネート加工で融合された多... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年1月29日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

ラミネートフローリングの世界市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には3.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ラミネートフローリングは、ラミネート加工で融合された多層合成製品を指し、フローティングウッドとも呼ばれる。ラミネートフローリング市場は、商業建築活動の増加などの要因により拡大しています。この市場は、Tarkett SA、Mohawk Industries Inc.、Shaw Industries Group Inc.、Armstrong Flooring Inc.、Beaulieu International Groupなどの主要プレーヤーによって大きく支配されています。

都市化の進展、工業化、ライフスタイルの変化により、新興国での建設活動が活発化しています。この要因は、他の代替材料よりも費用対効果が高く安価であるため、ラミネート床が好まれ、世界のラミネート床市場の成長に寄与しています。過去数年間、政府は建設や不動産業界で重要な役割を果たすインフラ分野への投資を増加させ、中国、インド、日本、および他の地域のリーダーで計画された大規模な投資は、予測される数年間のアジア太平洋地域のラミネートフローリング業界を後押しします。統計によると、米国の建設部門の市場規模は2021年に約1.6兆米ドルと推定され、次年度にはさらに成長すると予想されています。米国の総建築額(住宅、非住宅、非/建築の合計)は、2020年から2021年にかけて8%以上増加し、個人住宅の数は過去最大となる見込みです。全米の大手建設会社50社のリストでは、2020年に売上高150億ドルを突破した会社が3社ある。さらに、木質系床材への嗜好の高まりと商業用不動産分野への投資の増加が、この市場成長の機会を生み出しています。しかし、原材料の価格変動と原材料の入手性が、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

ラミネートフローリングの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、ブランド製品の優位性とこの地域の発展が進んでいることから、収益面で市場を支配しています。カナダ政府が今後8年間で149億カナダドル(120億米ドル)を公共交通プロジェクトに投資する意向(2021年2月発表)は、カナダの建設業界の長期的な生産量を押し上げ、それが明らかにこの市場の成長を大きく伸ばすことになるでしょう。アジア太平洋地域は、人口の増加、さらなる開発のための協力関係の増加、主要企業の地理的拡大、政府機関や非営利団体の市場空間への積極的な参加などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ショウ・インダストリーズ・グループ(Shaw Industries Group Inc.
アームストロング・フローリング・インク
デル・インターナショナル・フローリング社(Der International Flooring Co Ltd.
ボーリュー・インターナショナル・グループ(Beaulieu International Group
タルケットSA
モホーク・インダストリーズ・インク
フォルミカグループ
カインドールフローリング
マニングトン・ミルズ・インク
クラッセングループ

市場における最近の動向
 2022年4月5日、ローンスターファンドは、ローンスター子会社による株式会社SENQCIAの買収に成功したと発表しました。東京に本社を置くセンクシアは、建設・ビルセキュリティ製品、耐震補強製品、高架下アクセスラミネートフローリング製品の開発、設計、販売で実績を持つ日本の大手建築資材会社です。
 2022年4月、ソリハルのフローリング販売会社Likewise Group'sがまた買収を行った。フロアの子会社であるライクアイズは、デルタ・カーペッツ(ホールディングス)とその完全子会社デルタ・カーペッツを300万ポンドで買収した。



世界のラミネートフローリング市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
報告対象セグメント アプリケーション、タイプ、流通チャネル、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:




タイプ別
高密度繊維板積層フローリング
中密度繊維板積層フローリング
用途別
住宅用
商業用
産業用
販売チャネル別
オンライン
オフライン
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
その他の地域(Rest of the World

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Laminate Flooring Market, by region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Laminate Flooring Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Laminate Flooring Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Laminate Flooring Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Laminate Flooring Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Laminate Flooring Market Dynamics
3.1. Laminate Flooring Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increase in Commercial Construction activity.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Price Volatility of The Raw Materials
3.1.2.2. Availability of The Raw Materials
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising Preference for Wood-Based Floorings
3.1.3.2. Increasing Investments in The Commercial Real Estate Sector
Chapter 4. Global Laminate Flooring Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Laminate Flooring Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Laminate Flooring Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Laminate Flooring Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Laminate Flooring Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. High-density Fibreboard Laminated Flooring
6.4.2. Medium-density Fibreboard Laminated Flooring
6.4.3. Global Laminate Flooring Market, by Application
6.5. Market Snapshot
6.6. Global Laminate Flooring Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.7. Global Laminate Flooring Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
6.8. Laminate Flooring Market, Sub Segment Analysis
6.8.1. Residential
6.8.2. Commercial
6.8.3. Industrial
Chapter 7. Global Laminate Flooring Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Laminate Flooring Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Laminate Flooring Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Laminate Flooring Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Offline Stores
7.4.2. Online Stores
Chapter 8. Global Laminate Flooring Market, Regional Analysis
8.1. Laminate Flooring Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Laminate Flooring Market
8.2.1. U.S. Laminate Flooring Market
8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Laminate Flooring Market
8.3. Europe Laminate Flooring Market Snapshot
8.3.1. U.K. Laminate Flooring Market
8.3.2. Germany Laminate Flooring Market
8.3.3. France Laminate Flooring Market
8.3.4. Spain Laminate Flooring Market
8.3.5. Italy Laminate Flooring Market
8.3.6. Rest of Europe Laminate Flooring Market
8.4. Asia-Pacific Laminate Flooring Market Snapshot
8.4.1. China Laminate Flooring Market
8.4.2. India Laminate Flooring Market
8.4.3. Japan Laminate Flooring Market
8.4.4. Australia Laminate Flooring Market
8.4.5. South Korea Laminate Flooring Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Laminate Flooring Market
8.5. Latin America Laminate Flooring Market Snapshot
8.5.1. Brazil Laminate Flooring Market
8.5.2. Mexico Laminate Flooring Market
8.5.3. Rest of Latin America Laminate Flooring Market
8.6. Rest of The World Laminate Flooring Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Shaw Industries Group Inc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Armstrong Flooring Inc.
9.2.3. Der International Flooring Co, Ltd
9.2.4. Beaulieu International Group
9.2.5. Tarkett SA
9.2.6. Mohawk Industries Inc.
9.2.7. Formica Group
9.2.8. Kaindl Flooring
9.2.9. Mannington Mills Inc.
9.2.10. Classen Group
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Laminate Flooring Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 3.0% over the forecast period 2022-2029. Laminate Flooring refers to multi-layered synthetic product fused together with the lamination process; it is also known as floating wood. The Laminate Flooring market is expanding because of factors such as the increase in commercial construction activity. This market is majorly dominated by key players such as Tarkett SA, Mohawk Industries Inc., Shaw Industries Group Inc., Armstrong Flooring Inc., and Beaulieu International Group.

Construction activity is rising due to increased urbanization, industrialization and lifestyle changes are increasing construction activity in emerging markets. This factor contributes to the growth of the global laminating floor market as prefer it because it is cost-efficient and cheaper than the other substitute material. In the past few years, government has increased investments in the infrastructure segment which plays a key role in the construction and real estate industries and planned large-scale investments in China, India, Japan, and other regional leaders will boost the Asia-Pacific laminate flooring industry for projected years. According to the statistics, the market size of the US construction sector is estimated at around US$1.6 trillion in 2021 and is expected to grow further in the next year. Total construction value (residential, non-residential, non-/building combined) in the United States will increase by more than 8% between 2020 and 2021, with the largest number of private homes on record. On the list of the 50 largest construction companies in the country, three of his companies surpassed his $15 billion in sales in 2020. Moreover, the rising preference for wood-based floorings and increasing investments in the commercial real estate sector has created the opportunity for this market growth. However, the price volatility of the raw materials and availability of the raw materials stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Laminate Flooring Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of branded products and the region's increasing development. The Canadian government's intention to invest C$14.9 billion (US$12 billion) in public transportation projects over the next eight years (announced in February 2021) will boost the long-term output of Canada's construction industry which will apparently increase the growth of this market significantly. Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising populations, an increase in the number of collaborations for further development, geographic expansion of key players, and active participation of government and nonprofit organizations in the market space.

Major market player included in this report are:
Shaw Industries Group Inc.
Armstrong Flooring Inc.
Der International Flooring Co Ltd.
Beaulieu International Group
Tarkett SA
Mohawk Industries Inc.
Formica Group
Kaindl Flooring
Mannington Mills Inc.
Classen Group

Recent Developments in the Market:
 In April 5, 2022, Lone Star Funds announced the successful acquisition of SENQCIA Corporation by a subsidiary of Lone Star. Headquartered in Tokyo, Senxia is a leading Japanese building materials company with experience in the development, design and sale of construction and building security products, seismic reinforcement products and elevated access laminate flooring products.
 In April 2022, Solihull's flooring distributor Likewise Group’s made another acquisition. Similarly, a subsidiary of Floors acquired Delta Carpets (Holdings) and its wholly owned subsidiary Delta Carpets for £3 million.



Global Laminate Flooring Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Application, Type, Distribution Channel, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:




By Type:
High-density Fibreboard Laminated Flooring
Medium-density Fibreboard Laminated Flooring
By Application:
Residential
Commercial
Industrial
By Distribution Channel:
Online
Offline
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Laminate Flooring Market, by region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Laminate Flooring Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Laminate Flooring Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Laminate Flooring Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Laminate Flooring Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Laminate Flooring Market Dynamics
3.1. Laminate Flooring Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increase in Commercial Construction activity.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Price Volatility of The Raw Materials
3.1.2.2. Availability of The Raw Materials
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising Preference for Wood-Based Floorings
3.1.3.2. Increasing Investments in The Commercial Real Estate Sector
Chapter 4. Global Laminate Flooring Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Laminate Flooring Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Laminate Flooring Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Laminate Flooring Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Laminate Flooring Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. High-density Fibreboard Laminated Flooring
6.4.2. Medium-density Fibreboard Laminated Flooring
6.4.3. Global Laminate Flooring Market, by Application
6.5. Market Snapshot
6.6. Global Laminate Flooring Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.7. Global Laminate Flooring Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
6.8. Laminate Flooring Market, Sub Segment Analysis
6.8.1. Residential
6.8.2. Commercial
6.8.3. Industrial
Chapter 7. Global Laminate Flooring Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Laminate Flooring Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Laminate Flooring Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Laminate Flooring Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Offline Stores
7.4.2. Online Stores
Chapter 8. Global Laminate Flooring Market, Regional Analysis
8.1. Laminate Flooring Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Laminate Flooring Market
8.2.1. U.S. Laminate Flooring Market
8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Laminate Flooring Market
8.3. Europe Laminate Flooring Market Snapshot
8.3.1. U.K. Laminate Flooring Market
8.3.2. Germany Laminate Flooring Market
8.3.3. France Laminate Flooring Market
8.3.4. Spain Laminate Flooring Market
8.3.5. Italy Laminate Flooring Market
8.3.6. Rest of Europe Laminate Flooring Market
8.4. Asia-Pacific Laminate Flooring Market Snapshot
8.4.1. China Laminate Flooring Market
8.4.2. India Laminate Flooring Market
8.4.3. Japan Laminate Flooring Market
8.4.4. Australia Laminate Flooring Market
8.4.5. South Korea Laminate Flooring Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Laminate Flooring Market
8.5. Latin America Laminate Flooring Market Snapshot
8.5.1. Brazil Laminate Flooring Market
8.5.2. Mexico Laminate Flooring Market
8.5.3. Rest of Latin America Laminate Flooring Market
8.6. Rest of The World Laminate Flooring Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Shaw Industries Group Inc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Armstrong Flooring Inc.
9.2.3. Der International Flooring Co, Ltd
9.2.4. Beaulieu International Group
9.2.5. Tarkett SA
9.2.6. Mohawk Industries Inc.
9.2.7. Formica Group
9.2.8. Kaindl Flooring
9.2.9. Mannington Mills Inc.
9.2.10. Classen Group
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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