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オンライン投票システムの世界市場規模調査、コンポーネントタイプ別(ソリューション、サービス、ハードウェア)、プラットフォームタイプ別(キオスク、モバイルデバイス、パーソナルコンピュータ)、投票タイプ別(オンサイト、オンライン投票、リモートオンライン投票)、組織規模別(中小企業、大企業)、エンドユーザー別(政府、大学、企業、大学)、地域予測2022-2028年


Global Online Voting System Market Size study, By Component Type (Solutions, Services, Hardware), Platform Type (Kiosk, Mobile devices, Personal computers), By Voting Type (On –site, Online voting, Remote online voting), By Organizational Size (small and medium enterprise, large enterprise), By End user (Government. Universities, Companies, Colleges), and Regional Forecasts 2022-2028

オンライン投票システムの世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。 オンライン投票システムは、ソフトウェアベースの安... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年10月14日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

オンライン投票システムの世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。

オンライン投票システムは、ソフトウェアベースの安全なオンライン投票ソリューションで、投票用紙と票を自動的に電子計算し、即座に結果を表示するものと定義できます。また、さまざまな投票システムベンダーが、投票管理に関するコンサルティングサービスを提供し、組織の投票手順の設計と実装を支援しています。オンライン投票システムに関連するデジタル技術と柔軟性への支出の増加だけでなく、主要な市場プレイヤーの戦略的イニシアチブは、世界市場の需要を加速している要因である。例えば、Statistaによると、2022年、世界的にデジタル変換(DX)への支出は1.8兆ドルに達し、2025年までに、世界のデジタル変換支出は2.8兆米ドルに達すると予測されます。さらに、大手市場関係者は、オンライン投票ソリューションの需要増に乗じて、革新的な製品を打ち出しています。例えば、2021年6月、ブロックチェーンベースのオンラインデジタルソリューションに注力する技術系スタートアップのVotechainは、eazyvc.comというインドのブロックチェーンベースのオンライン投票プラットフォームをロールアウトしました。このソリューションは、IBC/IRP、住宅協会、教育機関、NGO、政府機関、クラブ、協会などの選挙に適用されています。また、政府機関におけるオンライン投票に関する政策の増加や、ネットワーク分野でのオンライン投票システムの利用拡大も、予測期間中の市場需要に対する触媒として作用すると予想されます。しかし、オンライン投票に関連するセキュリティの懸念は、2022年から2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

オンライン投票システムの世界市場調査のために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域が含まれています。北米は、デジタル化の進展と大手企業の進出により、市場シェアで世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて大きな成長率を示すと予想されています。IT部門の盛んな成長や政府の積極的な取り組みなどの要因が、アジア太平洋地域のオンライン投票システム市場に有利な成長見通しを生み出すと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場参加者は以下の通りです。
VoteBox
アバンテ・インターナショナル・テクノロジー
デリブ社
アソシエーション・テクノロジー・ソリューションズ、ドミニオン・ボーティング・システムズ Corp.
Clear Ballot Inc.
ベネルソリューションズ
ハイヤーロジック(株)
オーストラリアン・エレクション・カンパニー Corp.
ハートインターシビック株式会社
株式会社マイクロボーテジェネラル


本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・各国における産業の質的・量的な側面を盛り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
コンポーネントタイプ別
ソリューション
サービス
ハードウェア
プラットフォームタイプ別
キオスク端末
モバイル機器
パーソナルコンピューター

投票タイプ別
会場内
オンライン投票
遠隔地オンライン投票
組織規模別
中小企業
大企業
エンドユーザー別
政府機関
大学・研究機関
企業
大学
地域別
北米
アメリカ
カナダ
ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、調査のために考慮した年は以下の通りです。

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界のオンライン投票システム市場のターゲットオーディエンス。

主要コンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティー・ナレッジ・プロバイダー
投資銀行家
投資家

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Global Online Voting System Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Global Online Voting System Market, by Component Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Global Online Voting System Market, by Platform Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Global Online Voting System Market, by Voting Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.5. Global Online Voting System Market, by Organizational Size, 2020-2028 (USD Million)
1.2.6. Global Online Voting System Market, by End User, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Online Voting System Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Online Voting System Market Dynamics
3.1. Online Voting System Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing Spending on digital Technologies.
3.1.1.2. Flexibility associated with online voting system.
3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Security concerns associated with online voting.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing number of policies towards online voting in the government sectors
3.1.3.2. Increasing Online Voting System applications across network segments
Chapter 4. Global Online Voting System Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Online Voting System Market, by Component Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Online Voting System Market by Component Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Online Voting System Market Estimates & Forecasts by Component Type 2018-2028 (USD Million)
6.4. Online Voting System Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Solutions
6.4.2. Services
6.4.3. Hardware
Chapter 7. Global Online Voting System Market, by Platform Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Online Voting System Market by Platform Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Online Voting System Market Estimates & Forecasts by Platform Type 2018-2028 (USD Million)
7.4. Online Voting System Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Kiosk
7.4.2. Mobile devices
7.4.3. Personal computers
Chapter 8. Global Online Voting System Market, by Voting Type
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Online Voting System Market by Voting Type, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Online Voting System Market Estimates & Forecasts by Voting Type 2018-2028 (USD Million)
8.4. Online Voting System Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. On –site
8.4.2. Online voting
8.4.3. Remote online voting
Chapter 9. Global Online Voting System Market, by Organizational Size
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Online Voting System Market by organizational Size, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Online Voting System Market Estimates & Forecasts by Organizational Size 2018-2028 (USD Million)
9.4. Online Voting System Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Small and Medium Enterprise
9.4.2. Large enterprise
Chapter 10. Global Online Voting System Market, by End User
10.1. Market Snapshot
10.2. Global Online Voting System Market by End User, Performance - Potential Analysis
10.3. Global Online Voting System Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028 (USD Million)
10.4. Online Voting System Market, Sub Segment Analysis
10.4.1. Government
10.4.2. Universities
10.4.3. Companies
10.4.4. Colleges
Chapter 11. Global Online Voting System Market, Regional Analysis
11.1. Online Voting System Market, Regional Market Snapshot
11.2. North America Online Voting System Market
11.2.1. U.S. Online Voting System Market
11.2.1.1. Component Type estimates & forecasts, 2018-2028
11.2.1.2. Platform Type estimates & forecasts, 2018-2028
11.2.1.3. Voting Type estimates & forecasts, 2018-2028
11.2.1.4. Organizational Size estimates & forecasts, 2018-2028
11.2.1.5. End User estimates & forecasts, 2018-2028
11.2.2. Canada Online Voting System Market
11.3. Europe Online Voting System Market Snapshot
11.3.1. U.K. Online Voting System Market
11.3.2. Germany Online Voting System Market
11.3.3. France Online Voting System Market
11.3.4. Spain Online Voting System Market
11.3.5. Italy Online Voting System Market
11.3.6. Rest of Europe Online Voting System Market
11.4. Asia-Pacific Online Voting System Market Snapshot
11.4.1. China Online Voting System Market
11.4.2. India Online Voting System Market
11.4.3. Japan Online Voting System Market
11.4.4. Australia Online Voting System Market
11.4.5. South Korea Online Voting System Market
11.4.6. Rest of Asia Pacific Online Voting System Market
11.5. Latin America Online Voting System Market Snapshot
11.5.1. Brazil Online Voting System Market
11.5.2. Mexico Online Voting System Market
11.6. Rest of The World Online Voting System Market

Chapter 12. Competitive Intelligence
12.1. Top Market Strategies
12.2. Company Profiles
12.2.1. VoteBox
12.2.1.1. Key Information
12.2.1.2. Overview
12.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
12.2.1.4. Product Summary
12.2.1.5. Recent Developments
12.2.2. Avante International Technology
12.2.3. Delib Ltd
12.2.4. Association Technology Solutions and Dominion Voting Systems Corp.
12.2.5. Clear Ballot Inc.
12.2.6. Benel Solutions Corp.
12.2.7. Higher Logic Inc
12.2.8. Australian Election Company Corp.
12.2.9. Hart Intercivic Inc
12.2.10. Microvote General Corp.
Chapter 13. Research Process
13.1. Research Process
13.1.1. Data Mining
13.1.2. Analysis
13.1.3. Market Estimation
13.1.4. Validation
13.1.5. Publishing
13.2. Research Attributes
13.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Online Voting System Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028.

The Online Voting System can be defined as software based secure online voting solution with automatic electronic calculation of ballot & votes with immediate results. In addition, there are various voting platform vendors provide supportive vote management consulting services that help organizations design and implement their voting procedures. The rising Spending on digital Technologies and flexibility associated with online voting system as well as Strategic initiatives from leading market players are factors that are accelerating the global market demand. For instance, according to Statista - In 2022, Globally the spending on digital transformation (DX) is reached to USD 1.8 trillion and by 2025, global digital transformation spending is forecast to reach USD 2.8 trillion U.S. dollars. Moreover, leading market players are coming up with innovative products to capitalize the growing demand for online voting solutions. For instance, in June 2021, Votechain, a tech startup focused on blockchain based online digital solutions rolled out India’s blockchain-based online voting platform named eazyvc.com. This solution has application across elections of IBC/IRPs, housing societies, education institutes, NGOs, government bodies, clubs, associations and more. Also, increasing number of policies towards online voting in the government sectors and growing Online Voting System applications across network segments are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, Security concern associated with online voting impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global Online Voting System Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing digitalization and presence of leading market players in the region. Whereas, Asia Pacific is anticipated to exhibit a significant growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as the thriving growth of IT sector and favorable government initiatives, would create lucrative growth prospects for the Online Voting System Market across the Asia Pacific region.

Major market players included in this report are:
VoteBox
Avante International Technology
Delib Ltd
Association Technology Solutions and Dominion Voting Systems Corp.
Clear Ballot Inc.
Benel Solutions Corp.
Higher Logic Inc
Australian Election Company Corp.
Hart Intercivic Inc
Microvote General Corp.


The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Component Type
Solutions
Services
Hardware
By Platform Type
Kiosk
Mobile devices
Personal computers

By Voting Type
On –site
Online voting
Remote online voting
By Organizational Size
Small and Medium Enterprise
large enterprise
By End user
Government
Universities
Companies
Colleges
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Online Voting System Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Global Online Voting System Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Global Online Voting System Market, by Component Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Global Online Voting System Market, by Platform Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Global Online Voting System Market, by Voting Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.5. Global Online Voting System Market, by Organizational Size, 2020-2028 (USD Million)
1.2.6. Global Online Voting System Market, by End User, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Online Voting System Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Online Voting System Market Dynamics
3.1. Online Voting System Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing Spending on digital Technologies.
3.1.1.2. Flexibility associated with online voting system.
3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Security concerns associated with online voting.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing number of policies towards online voting in the government sectors
3.1.3.2. Increasing Online Voting System applications across network segments
Chapter 4. Global Online Voting System Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Online Voting System Market, by Component Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Online Voting System Market by Component Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Online Voting System Market Estimates & Forecasts by Component Type 2018-2028 (USD Million)
6.4. Online Voting System Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Solutions
6.4.2. Services
6.4.3. Hardware
Chapter 7. Global Online Voting System Market, by Platform Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Online Voting System Market by Platform Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Online Voting System Market Estimates & Forecasts by Platform Type 2018-2028 (USD Million)
7.4. Online Voting System Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Kiosk
7.4.2. Mobile devices
7.4.3. Personal computers
Chapter 8. Global Online Voting System Market, by Voting Type
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Online Voting System Market by Voting Type, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Online Voting System Market Estimates & Forecasts by Voting Type 2018-2028 (USD Million)
8.4. Online Voting System Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. On –site
8.4.2. Online voting
8.4.3. Remote online voting
Chapter 9. Global Online Voting System Market, by Organizational Size
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Online Voting System Market by organizational Size, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Online Voting System Market Estimates & Forecasts by Organizational Size 2018-2028 (USD Million)
9.4. Online Voting System Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Small and Medium Enterprise
9.4.2. Large enterprise
Chapter 10. Global Online Voting System Market, by End User
10.1. Market Snapshot
10.2. Global Online Voting System Market by End User, Performance - Potential Analysis
10.3. Global Online Voting System Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028 (USD Million)
10.4. Online Voting System Market, Sub Segment Analysis
10.4.1. Government
10.4.2. Universities
10.4.3. Companies
10.4.4. Colleges
Chapter 11. Global Online Voting System Market, Regional Analysis
11.1. Online Voting System Market, Regional Market Snapshot
11.2. North America Online Voting System Market
11.2.1. U.S. Online Voting System Market
11.2.1.1. Component Type estimates & forecasts, 2018-2028
11.2.1.2. Platform Type estimates & forecasts, 2018-2028
11.2.1.3. Voting Type estimates & forecasts, 2018-2028
11.2.1.4. Organizational Size estimates & forecasts, 2018-2028
11.2.1.5. End User estimates & forecasts, 2018-2028
11.2.2. Canada Online Voting System Market
11.3. Europe Online Voting System Market Snapshot
11.3.1. U.K. Online Voting System Market
11.3.2. Germany Online Voting System Market
11.3.3. France Online Voting System Market
11.3.4. Spain Online Voting System Market
11.3.5. Italy Online Voting System Market
11.3.6. Rest of Europe Online Voting System Market
11.4. Asia-Pacific Online Voting System Market Snapshot
11.4.1. China Online Voting System Market
11.4.2. India Online Voting System Market
11.4.3. Japan Online Voting System Market
11.4.4. Australia Online Voting System Market
11.4.5. South Korea Online Voting System Market
11.4.6. Rest of Asia Pacific Online Voting System Market
11.5. Latin America Online Voting System Market Snapshot
11.5.1. Brazil Online Voting System Market
11.5.2. Mexico Online Voting System Market
11.6. Rest of The World Online Voting System Market

Chapter 12. Competitive Intelligence
12.1. Top Market Strategies
12.2. Company Profiles
12.2.1. VoteBox
12.2.1.1. Key Information
12.2.1.2. Overview
12.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
12.2.1.4. Product Summary
12.2.1.5. Recent Developments
12.2.2. Avante International Technology
12.2.3. Delib Ltd
12.2.4. Association Technology Solutions and Dominion Voting Systems Corp.
12.2.5. Clear Ballot Inc.
12.2.6. Benel Solutions Corp.
12.2.7. Higher Logic Inc
12.2.8. Australian Election Company Corp.
12.2.9. Hart Intercivic Inc
12.2.10. Microvote General Corp.
Chapter 13. Research Process
13.1. Research Process
13.1.1. Data Mining
13.1.2. Analysis
13.1.3. Market Estimation
13.1.4. Validation
13.1.5. Publishing
13.2. Research Attributes
13.3. Research Assumption

 

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