世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

多体験型開発プラットフォームの世界市場規模調査、コンポーネント別(プラットフォーム、サービス)、展開タイプ別(オンプレミス、クラウド)、企業タイプ別(中小企業(SMEs)、大企業)、地域予測 2022-2028


Global Multiexperience Development Platforms Market Size study, By Component (Platforms, Services), By Deployment Type (On Premise, Cloud), By Enterprise Type ( Small & Mid-size Enterprises (SMEs), Large Enterprises), and Regional Forecasts 2022-2028

マルチエクスペリエンス開発プラットフォームの世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。マルチエクスペリエンス開発プラッ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年6月9日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

マルチエクスペリエンス開発プラットフォームの世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。マルチエクスペリエンス開発プラットフォームは、フロントエンド開発ツールとバックエンドサービスの統合セットで開発者を支援し、デジタルタッチポイントに対応した目的に合ったアプリの開発を可能にする製品または製品群と定義することができる。マルチエクスペリエンスとは、タッチ、音声、ジェスチャーなど、あらゆるアプリケーションのさまざまなモダリティを指します。さまざまな産業でデジタル化が進み、最終用途産業での採用が増加していることに加え、最近のコラボレーション活動が世界市場の需要を加速させています。例えば、Statista -によると、2022年時点で、ビジネスプロセスやサービスを非デジタルからデジタルに変換するためのデジタル変革技術およびサービスに対する世界の支出は1800億米ドルと推定され、この支出は2025年末までに2800億米ドルまで成長すると予測されています。さらに、2019年11月、International Business Machineは、IBM Cloud Paksと名付けられたエンタープライズグレードのコンテナ型ソフトウェアソリューションを発表しました。クラウドパックは、Kubernetes向けに構築されたアプリの開発を加速させるために、エンドツーエンドでエンタープライズ対応の体験を提供します。さらに、2021年1月には、スイスのジュネーブに本社を置くTemenos AGが、エジプト中央銀行の監督下にある投資・商業銀行であるArab Investment Bankと協力し、デジタル成長戦略の強化に取り組んでいます。また、拡張現実技術に向けた投資の拡大。また、新興国でのスマートフォンの普及が進んでいることも、予測期間中の市場需要を喚起する要因になると予想されます。しかし、オンプレミス型ソリューションに関連する高い導入コストやデータ漏洩の増加が、2022-2028年の予測期間中の市場成長を阻害しています。

マルチエクスペリエンス開発プラットフォームの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、世界的なソフトウェアメジャーの存在と、さまざまな産業における最近のデジタル化により、市場シェアにおいて世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて大きな成長率を示すと予測されています。ヘルスケア、IT、テレコム、BFSIなど、さまざまなエンドユース産業でデジタルツールの導入が進んでいることや、同地域におけるグローバル企業の浸透が進んでいることなどが、アジア太平洋地域のマルチエクスペリエンス開発プラットフォーム市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
アピアン・コーポレーション
GeneXus
IBM
Mendix
マイクロソフト株式会社
オラクル
アウトシステムズ
ペガシスシステムズ
プログレスソフトウェア株式会社
セールスフォース

本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
コンポーネント別
プラットフォーム
サービス別
デプロイメントタイプ別
オンプレミス
クラウド
企業タイプ別
中堅・中小企業(SMEs)
大企業
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界の多体験型開発プラットフォーム市場のターゲットオーディエンス:

主要コンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家





ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Global Multiexperience Development Platforms Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Global Multiexperience Development Platforms Market, by Component, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Global Multiexperience Development Platforms Market, by Deployment Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Global Multiexperience Development Platforms Market, by Enterprise Type, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Multiexperience Development Platforms Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Multiexperience Development Platforms Market Dynamics
3.1. Multiexperience Development Platforms Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising digitization across different industries.
3.1.1.2. Increasing adoption from end-use industries
3.1.1.3. Recent collaboration activities.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High deployment cost associated with on-premises solutions.
3.1.2.2. Rising incidences of data breach.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing investment towards Extended reality technologies.
3.1.3.2. Increasing penetration of smartphones in emerging countries.
Chapter 4. Global Multiexperience Development Platforms Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Multiexperience Development Platforms Market, by Component
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Multiexperience Development Platforms Market by Component, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Multiexperience Development Platforms Market Estimates & Forecasts by Component 2018-2028 (USD Million)
6.4. Multiexperience Development Platforms Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Platforms
6.4.2. Services
Chapter 7. Global Multiexperience Development Platforms Market, by Deployment Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Multiexperience Development Platforms Market by Deployment Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Multiexperience Development Platforms Market Estimates & Forecasts by Deployment Type 2018-2028 (USD Million)
7.4. Multiexperience Development Platforms Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. On-premise
7.4.2. Cloud
Chapter 8. Global Multiexperience Development Platforms Market, by Enterprise Type
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Multiexperience Development Platforms Market by Enterprise Type, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Multiexperience Development Platforms Market Estimates & Forecasts by Enterprise Type 2018-2028 (USD Million)
8.4. Multiexperience Development Platforms Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Small & Mid-size Enterprises (SMEs)
8.4.2. Large Enterprises
Chapter 9. Global Multiexperience Development Platforms Market, Regional Analysis
9.1. Multiexperience Development Platforms Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Multiexperience Development Platforms Market
9.2.1. U.S. Multiexperience Development Platforms Market
9.2.1.1. Component estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Deployment Type estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Enterprise Type estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Multiexperience Development Platforms Market
9.3. Europe Multiexperience Development Platforms Market Snapshot
9.3.1. U.K. Multiexperience Development Platforms Market
9.3.2. Germany Multiexperience Development Platforms Market
9.3.3. France Multiexperience Development Platforms Market
9.3.4. Spain Multiexperience Development Platforms Market
9.3.5. Italy Multiexperience Development Platforms Market
9.3.6. Rest of Europe Multiexperience Development Platforms Market
9.4. Asia-Pacific Multiexperience Development Platforms Market Snapshot
9.4.1. China Multiexperience Development Platforms Market
9.4.2. India Multiexperience Development Platforms Market
9.4.3. Japan Multiexperience Development Platforms Market
9.4.4. Australia Multiexperience Development Platforms Market
9.4.5. South Korea Multiexperience Development Platforms Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Multiexperience Development Platforms Market
9.5. Latin America Multiexperience Development Platforms Market Snapshot
9.5.1. Brazil Multiexperience Development Platforms Market
9.5.2. Mexico Multiexperience Development Platforms Market
9.6. Rest of The World Multiexperience Development Platforms Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Appian Corporation
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. GeneXus
10.2.3. IBM
10.2.4. Mendix
10.2.5. Microsoft Corporation
10.2.6. Oracle
10.2.7. Outsystems
10.2.8. Pegasystems
10.2.9. Progress Software Corporation
10.2.10. Salesforce
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Multiexperience Development Platforms Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. The Multiexperience Development Platforms can be defined as product or suite of products that facilitates developers with an integrated set of front-end development tools and back-end services that enable development of fit-for-purpose apps across digital touchpoints. Multiexperience refers to different modalities of any applications such as touch, voice, and gesture among others. The rising digitization across different industries and increasing adoption from end-use industries as well as recent collaboration activities are accelerating the global market demand. For instance, according to Statista – as of 2022, the worldwide spending on digital transformation technologies and services to transform business processes and services from non-digital to digital was estimated at USD 1800 billion, and this spending is projected to grow to USD 2800 billion by end of 2025. Furthermore, in November 2019, International Business Machine launched its enterprise-grade containerized software solutions named IBM Cloud Paks. Cloud Pak offers an end-to-end, enterprise-ready experience to speed development of apps built for Kubernetes. Moreover, in January 2021, Geneva, Switzerland based Temenos AG collaborated with Arab Investment Bank, an investment and commercial bank under the supervision of the Central Bank of Egypt to improve enhance its digital growth strategy. Also, growing investment towards Extended reality technologies. And increasing penetration of smartphones in emerging countries are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, high deployment cost associated with on-premises solutions and rising incidences of data breach impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global Multiexperience Development Platforms Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to presence of global software majors and recent digitization in different industries. Whereas, Asia Pacific is anticipated to exhibit a significant growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as increasing adoption of digital tool across different end use industries such as Healthcare, IT, and telecom, BFSI as well as increasing penetration global market players in the region, would create lucrative growth prospects for the global Multiexperience Development Platforms Market across the Asia Pacific region.

Major market players included in this report are:
Appian Corporation
GeneXus
IBM
Mendix
Microsoft Corporation
Oracle
Outsystems
Pegasystems
Progress Software Corporation
Salesforce

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Component
Platforms
Services
By Deployment Type
On Premise
Cloud
By Enterprise Type
Small & Mid-size Enterprises (SMEs)
Large Enterprises
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Multiexperience Development Platforms Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors





ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Global Multiexperience Development Platforms Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Global Multiexperience Development Platforms Market, by Component, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Global Multiexperience Development Platforms Market, by Deployment Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Global Multiexperience Development Platforms Market, by Enterprise Type, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Multiexperience Development Platforms Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Multiexperience Development Platforms Market Dynamics
3.1. Multiexperience Development Platforms Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising digitization across different industries.
3.1.1.2. Increasing adoption from end-use industries
3.1.1.3. Recent collaboration activities.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High deployment cost associated with on-premises solutions.
3.1.2.2. Rising incidences of data breach.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing investment towards Extended reality technologies.
3.1.3.2. Increasing penetration of smartphones in emerging countries.
Chapter 4. Global Multiexperience Development Platforms Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Multiexperience Development Platforms Market, by Component
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Multiexperience Development Platforms Market by Component, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Multiexperience Development Platforms Market Estimates & Forecasts by Component 2018-2028 (USD Million)
6.4. Multiexperience Development Platforms Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Platforms
6.4.2. Services
Chapter 7. Global Multiexperience Development Platforms Market, by Deployment Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Multiexperience Development Platforms Market by Deployment Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Multiexperience Development Platforms Market Estimates & Forecasts by Deployment Type 2018-2028 (USD Million)
7.4. Multiexperience Development Platforms Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. On-premise
7.4.2. Cloud
Chapter 8. Global Multiexperience Development Platforms Market, by Enterprise Type
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Multiexperience Development Platforms Market by Enterprise Type, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Multiexperience Development Platforms Market Estimates & Forecasts by Enterprise Type 2018-2028 (USD Million)
8.4. Multiexperience Development Platforms Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Small & Mid-size Enterprises (SMEs)
8.4.2. Large Enterprises
Chapter 9. Global Multiexperience Development Platforms Market, Regional Analysis
9.1. Multiexperience Development Platforms Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Multiexperience Development Platforms Market
9.2.1. U.S. Multiexperience Development Platforms Market
9.2.1.1. Component estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Deployment Type estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Enterprise Type estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Multiexperience Development Platforms Market
9.3. Europe Multiexperience Development Platforms Market Snapshot
9.3.1. U.K. Multiexperience Development Platforms Market
9.3.2. Germany Multiexperience Development Platforms Market
9.3.3. France Multiexperience Development Platforms Market
9.3.4. Spain Multiexperience Development Platforms Market
9.3.5. Italy Multiexperience Development Platforms Market
9.3.6. Rest of Europe Multiexperience Development Platforms Market
9.4. Asia-Pacific Multiexperience Development Platforms Market Snapshot
9.4.1. China Multiexperience Development Platforms Market
9.4.2. India Multiexperience Development Platforms Market
9.4.3. Japan Multiexperience Development Platforms Market
9.4.4. Australia Multiexperience Development Platforms Market
9.4.5. South Korea Multiexperience Development Platforms Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Multiexperience Development Platforms Market
9.5. Latin America Multiexperience Development Platforms Market Snapshot
9.5.1. Brazil Multiexperience Development Platforms Market
9.5.2. Mexico Multiexperience Development Platforms Market
9.6. Rest of The World Multiexperience Development Platforms Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Appian Corporation
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. GeneXus
10.2.3. IBM
10.2.4. Mendix
10.2.5. Microsoft Corporation
10.2.6. Oracle
10.2.7. Outsystems
10.2.8. Pegasystems
10.2.9. Progress Software Corporation
10.2.10. Salesforce
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社のエンタープライズIT・ソフトウェア分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(cloud)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る