世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

セルフサービス市場ATM、キオスク、自動販売機


Self-Service Markets: ATMs, Kiosks, Vending Machines

レポートのスコープ 今回のレポートでは、セルフサービス市場の詳細な情報を提供します。 本レポートでは、セルフサービスの現在と将来の市場可能性を明らかにし、市場の競争環境、規制シナリオ、促進要因... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
BCC Research
BCCリサーチ
2023年4月28日 US$5,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
111 英語

 

サマリー

レポートのスコープ

今回のレポートでは、セルフサービス市場の詳細な情報を提供します。

本レポートでは、セルフサービスの現在と将来の市場可能性を明らかにし、市場の競争環境、規制シナリオ、促進要因、阻害要因、機会、動向について詳細に分析しています。また、2027年までの市場予測や主要な市場参入企業についても記載しています。

本レポートでは、セルフサービスとその各種リソースについて解説しています。セルフサービス製品を含む、セルフサービス市場全体をカバーしています。また、ATM、キオスク、自動販売機など、セルフサービスにおける様々な製品についても分析しています。さらに、市場の完全な地域分析もレポート内で紹介しています。

市場は地域別に北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域(中南米、中東、アフリカを含む)に区分されています。地域別セグメントでは、主要国(米国、カナダ、ドイツ、英国、フランス、スペイン、イタリア、日本、中国、インド)の詳細な分析が行われています。市場推定については、2021年を基準年としてデータを提供し、2022年から2027年までの予測を掲載しています。推定値は、セルフサービス企業からの収益を総収益として算出したものです。予測値および収益予測値は、インフレ調整をしていない恒常的な米ドルでの値です。

レポートが含まれます:

- 33のデータテーブルと24の追加テーブル
- ATM、キオスク、自動販売機を中心とした世界のセルフサービス市場を概観する。
- 2021年、2022年のデータ、2023年の推定値、2027年までの年間平均成長率(CAGR)の予測による市場規模の推定と世界市場動向の分析
- 製品、エンドユーザー、地域に基づくセルフサービス市場の現在および将来の市場可能性と定量化のハイライト
- 世界市場に影響を与える市場の促進要因、抑制要因、その他の要因の特定と現在の市場規模および予測の評価
- ATM、キオスク、自動販売機とその製造技術の詳細説明
- デジタル市場の技術の進歩や、業界の新製品発表に関する情報
- 業界内の規制の枠組みや政策、技術的な変化などを詳しく分析
- 業界の主要企業の市場シェア分析、独自技術、戦略的提携など主要な市場戦略の網羅、関連特許分析
- Acquire Digital Inc.、KioWare、Frank Mayer and Associates Inc.、Kiosk Group Inc.、Westomatic Vending Services Ltd.、Elatec Inc.など、業界の主要プレイヤーの包括的な会社プロファイルを掲載しています。

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
Chapter 1 Introduction
1.1 Study Goals and Objectives
1.2 Reasons for Doing This Study
1.3 What's New in This Update?
1.4 Scope of Report
1.5 Information Sources
1.6 Research Methodology
1.7 Geographic Breakdown
1.8 Analyst's Credentials
1.9 BCC Custom Research
1.10 Related BCC Research Reports
Chapter 2 Summary and Highlights
Chapter 3 Market and Technology Background
3.1 Current Market Overview
3.2 Development of Artificial Intelligence-Based Self-Service
3.3 Porter's Five Forces Analysis of the Market for Vending Machines
3.4 Porter's Five Forces Analysis of the Market for ATMs
3.5 Porter's Five Forces Analysis of the Market for Kiosk
3.6 Value Chain of Self-Service
3.6.1 Research and Development
3.6.2 Design and Production
3.6.3 Marketing and Sales
3.6.4 Distribution and Logistics
3.6.5 Customer Support
3.6.6 Data Analysis and Management
3.6.7 Maintenance and Upgrades
3.7 Future Outlook of Self-Service
3.7.1 Integration With Artificial Intelligence (AI)
3.7.2 More Seamless and Contactless Experiences
3.7.3 Expansion Into New Industries
3.8 COVID-19 Impact Analysis
3.8.1 Conclusion
Chapter 4 Market Dynamics
4.1 Market Drivers
4.1.1 Increased Business Performance
4.1.2 Growth of Smart City
4.1.3 Increasing Demand for Contactless Payment
4.2 Market Restraints
4.2.1 Increasing Cyberattacks
4.2.2 High Initial Costs
4.3 Market Opportunities
4.3.1 Adoption of Handheld Kiosks
Chapter 5 Regulatory Framework
Chapter 6 Market Breakdown by Product
6.1 Overview
6.2 ATMs
6.3 Kiosks
6.3.1 Check-in Kiosks
6.3.2 Self-Service Check-Out Kiosks
6.3.3 Ticketing Kiosks
6.3.4 Self-Ordering Kiosks
6.3.5 Financial Services Kiosks
6.3.6 Bill Payment Kiosks
6.3.7 Digital Signage Kiosks
6.4 Vending Machines
Chapter 7 Market Breakdown by Component
7.1 Overview
7.2 Hardware
7.2.1 Touchscreens
7.2.2 Card Readers
7.2.3 Printers
7.2.4 Barcode Scanners
7.2.5 Cameras
7.2.6 Sensors
7.2.7 Speakers
7.2.8 Microphones
7.2.9 Market Size and Forecast
7.3 Software & Services
7.3.1 Software
7.3.2 Services
7.3.3 Market Size and Forecast
Chapter 8 Market Breakdown by End-User
8.1 Overview
8.2 Education Institution
8.2.1 Market Size and Forecast
8.3 Financial Services
8.3.1 Market Size and Forecast
8.4 Government
8.4.1 Market Size and Forecast
8.5 Hospitality & Entertainment
8.5.1 Market Size and Forecast
8.6 Medical/Healthcare
8.6.1 Market Size and Forecast
8.7 Travel & Transportation
8.7.1 Market Size and Forecast
8.8 Food Services & Restaurants
8.8.1 Market Size and Forecast
8.9 Retail
8.9.1 Market Size and Forecast
8.10 Others
8.10.1 Market Size and Forecast
Chapter 9 Market Breakdown by Region
9.1 Overview
9.2 North America
9.2.1 The U.S.
9.2.2 Canada
9.2.3 Mexico
9.3 Europe
9.3.1 UK
9.3.2 Germany
9.3.3 France
9.3.4 Spain
9.3.5 Italy
9.4 Asia-Pacific
9.4.1 China
9.4.2 India
9.4.3 Japan
9.5 Rest of the World
Chapter 10 Patent Analysis
Chapter 11 Competitive Landscape
11.1 Market Share Analysis
11.2 Key Developments
Chapter 12 Company Profiles
ACQUIRE DIGITAL INC.
ALVENI LLC (USA)
ANALYTICAL DESIGN SOLUTIONS INC., DBA KIOWARE
ELATEC INC.
FRANK MAYER AND ASSOCIATES INC.
FUJI ELECTRIC CO. LTD.
HONEYWELL INTERNATIONAL INC.
INTEL CORP.
KIOSK GROUP
KIOSK INFORMATION SYSTEMS
OLEA KIOSKS INC.
PYRAMID COMPUTER GMBH (NORTH AMERICA)
WESTOMATIC VENDING SERVICES LTD
ZEBRA TECHNOLOGIES CORP.

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Report Scope:

The current report offers a detailed picture of the self-service market.

This report highlights the current and future market potential for self-service and provides a detailed analysis of the competitive environment, regulatory scenario, drivers, restraints, opportunities, and trends in the market. The report also covers market projections through 2027 and key market players.

This report discusses Self-Service and its various resources. It covers the overall self-service market, including self-service products. In addition, the report also analyzes various products in self-service, including ATMs, kiosks, and vending machines. Furthermore, a complete regional analysis of the market is also presented in the report.

The market has been segmented based on geography into North America, Europe, Asia-Pacific, and the Rest of the World (including Latin America, the Middle East, and Africa). Detailed analyses of major countries (the U.S., Canada, Germany, the UK, France, Spain, Italy, Japan, China, and India) are covered in regional segments. For market estimates, data has been provided for 2021 as the base year, with forecasts for 2022 through 2027. Estimated values are based on revenue from self-service companies as total revenues. Projected and forecasted revenue values are in constant U.S. dollars that have not been adjusted for inflation.

Report Includes:

- 33 data tables and 24 additional tables
- An overview of the global self-service markets, with focus on ATMs, kiosks, and vending machines
- Estimation of the market size and analyses of global market trends, with data from 2021, 2022, estimates for 2023 with projections of compound annual growth rates (CAGRs) through 2027
- Highlights of the current and future market potential and quantification of self-service markets based on product, end-user, and region
- Identification of market drivers, restraints and other forces impacting the global market and evaluation of current market size and forecast
- Detailed description of ATMs, kiosks, and vending machines, and their manufacturing technologies
- Information on the advancements in digital market technologies, and new product launches of the industry
- Detailed analysis of the regulatory framework and policies and technological changes within the industry
- Market share analysis of the key companies of the industry and coverage of their proprietary technologies, strategic alliances, and other key market strategies and a relevant patent analysis
- Comprehensive company profiles of the leading players of the industry, including Acquire Digital Inc., KioWare, Frank Mayer and Associates Inc., Kiosk Group Inc., Westomatic Vending Services Ltd, and Elatec Inc.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
Chapter 1 Introduction
1.1 Study Goals and Objectives
1.2 Reasons for Doing This Study
1.3 What's New in This Update?
1.4 Scope of Report
1.5 Information Sources
1.6 Research Methodology
1.7 Geographic Breakdown
1.8 Analyst's Credentials
1.9 BCC Custom Research
1.10 Related BCC Research Reports
Chapter 2 Summary and Highlights
Chapter 3 Market and Technology Background
3.1 Current Market Overview
3.2 Development of Artificial Intelligence-Based Self-Service
3.3 Porter's Five Forces Analysis of the Market for Vending Machines
3.4 Porter's Five Forces Analysis of the Market for ATMs
3.5 Porter's Five Forces Analysis of the Market for Kiosk
3.6 Value Chain of Self-Service
3.6.1 Research and Development
3.6.2 Design and Production
3.6.3 Marketing and Sales
3.6.4 Distribution and Logistics
3.6.5 Customer Support
3.6.6 Data Analysis and Management
3.6.7 Maintenance and Upgrades
3.7 Future Outlook of Self-Service
3.7.1 Integration With Artificial Intelligence (AI)
3.7.2 More Seamless and Contactless Experiences
3.7.3 Expansion Into New Industries
3.8 COVID-19 Impact Analysis
3.8.1 Conclusion
Chapter 4 Market Dynamics
4.1 Market Drivers
4.1.1 Increased Business Performance
4.1.2 Growth of Smart City
4.1.3 Increasing Demand for Contactless Payment
4.2 Market Restraints
4.2.1 Increasing Cyberattacks
4.2.2 High Initial Costs
4.3 Market Opportunities
4.3.1 Adoption of Handheld Kiosks
Chapter 5 Regulatory Framework
Chapter 6 Market Breakdown by Product
6.1 Overview
6.2 ATMs
6.3 Kiosks
6.3.1 Check-in Kiosks
6.3.2 Self-Service Check-Out Kiosks
6.3.3 Ticketing Kiosks
6.3.4 Self-Ordering Kiosks
6.3.5 Financial Services Kiosks
6.3.6 Bill Payment Kiosks
6.3.7 Digital Signage Kiosks
6.4 Vending Machines
Chapter 7 Market Breakdown by Component
7.1 Overview
7.2 Hardware
7.2.1 Touchscreens
7.2.2 Card Readers
7.2.3 Printers
7.2.4 Barcode Scanners
7.2.5 Cameras
7.2.6 Sensors
7.2.7 Speakers
7.2.8 Microphones
7.2.9 Market Size and Forecast
7.3 Software & Services
7.3.1 Software
7.3.2 Services
7.3.3 Market Size and Forecast
Chapter 8 Market Breakdown by End-User
8.1 Overview
8.2 Education Institution
8.2.1 Market Size and Forecast
8.3 Financial Services
8.3.1 Market Size and Forecast
8.4 Government
8.4.1 Market Size and Forecast
8.5 Hospitality & Entertainment
8.5.1 Market Size and Forecast
8.6 Medical/Healthcare
8.6.1 Market Size and Forecast
8.7 Travel & Transportation
8.7.1 Market Size and Forecast
8.8 Food Services & Restaurants
8.8.1 Market Size and Forecast
8.9 Retail
8.9.1 Market Size and Forecast
8.10 Others
8.10.1 Market Size and Forecast
Chapter 9 Market Breakdown by Region
9.1 Overview
9.2 North America
9.2.1 The U.S.
9.2.2 Canada
9.2.3 Mexico
9.3 Europe
9.3.1 UK
9.3.2 Germany
9.3.3 France
9.3.4 Spain
9.3.5 Italy
9.4 Asia-Pacific
9.4.1 China
9.4.2 India
9.4.3 Japan
9.5 Rest of the World
Chapter 10 Patent Analysis
Chapter 11 Competitive Landscape
11.1 Market Share Analysis
11.2 Key Developments
Chapter 12 Company Profiles
ACQUIRE DIGITAL INC.
ALVENI LLC (USA)
ANALYTICAL DESIGN SOLUTIONS INC., DBA KIOWARE
ELATEC INC.
FRANK MAYER AND ASSOCIATES INC.
FUJI ELECTRIC CO. LTD.
HONEYWELL INTERNATIONAL INC.
INTEL CORP.
KIOSK GROUP
KIOSK INFORMATION SYSTEMS
OLEA KIOSKS INC.
PYRAMID COMPUTER GMBH (NORTH AMERICA)
WESTOMATIC VENDING SERVICES LTD
ZEBRA TECHNOLOGIES CORP.

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


BCC Research社はどのような調査会社ですか?


BCCリサーチ(BCC Research)は1971年に設立され、様々な業界経験を持つアナリストと編集者によりトップクラスの市場情報源を長年提供している調査会社です。   設立初期は先端材料とプラ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る