米国の業務用スクラバーとスイーパーの市場 - 産業の展望と予測 2022-2027U.S. Commercial Scrubbers & Sweepers Market - Industry Outlook & Forecast 2022-2027 米国の業務用スクラバーとスイーパーの市場は、2022年から2027年にかけて年平均成長率7.15%で成長すると予測されています。 市場インサイト 市場はここ数年一貫した成長を遂げており、予測期間中も継続す... もっと見る
サマリー米国の業務用スクラバーとスイーパーの市場は、2022年から2027年にかけて年平均成長率7.15%で成長すると予測されています。市場インサイト 市場はここ数年一貫した成長を遂げており、予測期間中も継続すると予想される。業務用床清掃における自動化およびロボット化の進展は、米国の業務用スクラバーおよびスイーパー市場を再形成しており、倉庫や流通、空港、その他の交通量の多い場所などの産業で導入が進んでいます。この業務用機器は、あらゆる分野で高効率の清掃を実現します。オートメーションの普及に伴い、消費者は清掃を含む多くの日常業務にテクノロジーを活用しています。 業務用スイーパーとスクラバーは、産業および商業空間の全体的な清潔さと衛生を維持するのに役立ちます。ショッピングモール、空港、駅、医療施設、教育機関など、定期的な清掃やメンテナンスが必要な商業施設では、業務用スイーパーやスクラバーが効率的な清掃方法を提供することができるのです。主流のロボット工学やその他の補完的技術における未来志向の発明が、この市場に対する投資家の信頼を高め、それによってVCの資金調達が増加すると思われる。 米国の業務用スクラバーとスイーパーの市場における主な勝因 - 清掃業者は最近、持続可能な清掃技術の導入にますます力を入れるようになってきています。 - ニルフィスク、テナントなどのメーカーは、持続可能な清掃製品を製造するために研究開発施設に投資しています。 - 自動化技術やロボット技術の採用は、清掃業界に大きな変化をもたらす可能性があります。 Covid-19の影響 米国における新常識は、クリーニング業界のダイナミクスを大きく変えました。パンデミックにより、消費者は安全性、技術、衛生の重要性を心配している。航空機、鉄道、バスなどの輸送施設では、適切な衛生状態を維持することが第一の関心事となることが予想される。海外旅行が制限される中、国内旅行業界はクリーニングサービスの需要を維持すると予想されます。 北米では、病院と商業スペースが業務用スクラバーとスイーパーの市場を支配しています。また、COVID-10の流行時には、病院、空港、教育施設、スポーツ施設、ショッピングモールなどのエンドユーザーから自律式床磨き機への需要が急増しました。これは、公共空間の衛生維持に注目が集まっているためです。 主要トレンドとドライバー - グリーン洗浄技術に対する需要の高まり グリーンクリーニングとは、主に人の健康や環境に悪影響を与えない製品やサービスを指します。産業用洗浄装置メーカーは、さまざまなサステナビリティのニーズに対応するため、常に技術を進化させています。 - 倉庫・流通施設での需要拡大 倉庫や物流施設では、自律走行型床洗浄機の需要が大きく伸びています。自律走行型スクラバーは、人手をかけずに優れた床面清掃を実現するため、施設の運営コストを削減することができます。 - 人手による清掃よりも高い効率性と費用対効果 人通りの多い場所や製造工場の定期的な清掃は、従来の方法では面倒で時間のかかるものでした。業務用床洗浄機やスイーパーは、このような産業・商業空間を簡単に清掃できるため、清掃にかかる時間や人件費を削減することができます。また、業務用清掃機器は、手作業で行う清掃方法よりも効果的です。 市場抑制要因 交換サイクルの長さ 業務用掃除機やスクラバーなどの業務用清掃機器は、長期間の使用を前提に設計されているため、頻繁な買い替えが必要ない。そのため、頻繁に買い替える必要がないことも、業務用スイーパー・スクラバーの売上拡大のための課題となっています。 セグメント分析 - 米国の業務用清掃機・スクラバー市場の製品タイプ別では、スクラバーセグメントが最大となる見込みです。製品タイプにより、市場はスクラバー、スイーパー、その他に区分されます。スクラバー分野は、予測期間中、優位性を維持すると予測されます。業務用スクラバーは、最も汎用性が高く、衛生的で環境に優しい清掃機器の1つであり、市場で入手可能です。様々なサイズがあり、あらゆる業種において効率的な洗浄を実現するために様々な技術が使用されています。さらに、操作タイプによって、歩行型、スタンドオン型、ライドオン型に分類されます。米国では、歩行型業務用スクラバーが2021年の市場シェアの51.44%を占め、圧倒的な存在感を示しています。 - 米国の業務用スクラバーとスイーパーの市場は、バッテリー駆動の業務用スクラバーとスイーパーが支配的で、動力源セグメントに基づくと2021年には46.86%を占めています。バッテリー駆動の床清掃機器は、一般的に操作が簡単で便利です。また、バッテリー駆動の機器は、ケーブルの引き回しが不要で、機械を自由に動かせるため、電気機器よりも有利である。産業用・業務用床洗浄機メーカーがリチウムイオン電池を採用する理由は、生産性が高く、稼働時間が長く、メンテナンスが不要で、充電時間が短いからです。リチウムイオン電池は、使用状況にもよりますが、3~5年使用することができます。 - エンドユーザー別では、清掃業者が米国の業務用スクラバー&スイーパー市場で最大のセグメントです。業務用スクラバー&スイーパーの市場では、コントラクトクリーニングが2021年の米国シェア約14.13%を占め、過半数を占めています。自治体や企業における清掃業務のアウトソーシングは一貫して増加しています。米国では、清掃請負業界は予測期間中にCAGR 7.06%で成長すると予想されています。清掃請負業者を雇う主な動機は、時間と費用の節約にあります。清掃請負業界の主要な推進要因としては、可処分所得の増加、建設支出の増加、事業所数の増加などが挙げられます。 製品タイプ別セグメント - スクラバー o ウォークビハインド o スタンドオン o ライドオン - スイーパー o ウォークビハインド 電動式 手動式 - その他 複合機 シングルDISC 電源別セグメント - バッテリー - 電気 - その他 エンドユーザー別 - 清掃請負、食品・飲料 - 製造、小売、ホスピタリティ - 運輸・旅行、倉庫・流通 - ヘルスケア - 教育 - 政府機関 - 化学・製薬 - その他 地域別展望 米国の業務用スクラバー&スイーパー市場は、北東地域が支配的であり、予測期間中も同様であると予測される。同地域は2021年に30.37%の業界シェアを占め、2021年から2027年にかけて60.71%の絶対成長が見込まれている。商業レベルでは、フレキシブルなワークスペースが大幅に拡大し、持続可能性に重点を置いたITインフラも成長しています。この地域は、グリーンクリーニングサービスの採用を促進することができる最もクリーンなプログラム、メカニズム、政策を持っています。また、特にニューヨークなどの州には高層ビルがあり、スクラバーやスイーパーの産業を牽引することができます。 米国西部の商業用スクラバーとスイーパーの市場は、先進国と急成長中の州で構成されています。コロラド州、ワイオミング州、モンタナ州、アリゾナ州、アイダホ州、ワシントン州、ハワイ州などは、エンドユーザー産業の主要拠点となっています。ワシントン州は、多様で強固な経済と、エンジニアリング、農業、テクノロジーへの高い関心を背景に、クリーニングサービスにおける自動化ソリューションの利用範囲を拡大してきました。同州の情報部門は、さまざまなIoT対応システムの開発で特に力を発揮しています。 地域別セグメント o 米国南部 o 米国西部 o 米国中西部 o 米国東部 競争環境 米国の業務用スクラバーとスイーパーの市場は確立されており、多くのプレーヤーが国内で事業を展開しています。しかし、消費者が製品の継続的な革新とアップグレードを期待しているため、急速な技術向上がベンダーに悪影響を及ぼしています。このような現状を受け、ベンダーは独自の価値提案に磨きをかけ、業界での存在感を高めようとしています。 米国の業務用スクラバーとスイーパーの市場を支配する有力企業 ニルフィスとテナントは主にハイエンドの業務用清掃製品を製造しており、ケルヒャーはハイエンドと中級の両方の製品を製造しています。また、ニルフィスクは、内燃機関とバッテリーの両方で機能するハイブリッドパワー技術のスクラバーとスイーパーを発表しています。これらの大手企業は、業界トップの座を維持するために絶えず競争しており、時には地元企業との競争もある。 主要ベンダー - ニルフィスク - テンナント - ケルヒャー - ハコ・グループ - ファクトリーキャット その他の主要ベンダ - パワーライト - アマノ - TASKI - ブッヒャー・インダストリーズ - IPC - NSSエンタープライズ - ボルテック - トルネード - 合肥高美洗浄設備 - CIMEL - パシフィックフロアケア - ユーレカ - ボス・クリーニング・イクイップメント - ヘフター・クリーンテック - ポリバック - アルクリーンインダストリー - アビッドボッツ - トムキャット 回答した主な質問 1.米国の商業用スクラバーとスイーパーの市場規模は? 2.米国の業務用スクラバーとスイーパーの市場成長率は? 3.米国の業務用スクラバーとスイーパーの市場の成長要因は何ですか? 4.米国の業務用スクラバーとスイーパーの市場における主要プレイヤーは? 5.米国の業務用スクラバーとスイーパーの市場規模が最も大きいエンドユーザーセグメントはどこか? 目次1 RESEARCH METHODOLOGY2 RESEARCH OBJECTIVES 3 RESEARCH PROCESS 4 SCOPE & COVERAGE 4.1 MARKET DEFINITION 4.1.1 INCLUSIONS 4.1.2 EXCLUSIONS 4.1.3 MARKET ESTIMATION CAVEATS 4.2 BASE YEAR 4.3 SCOPE OF THE STUDY 4.4 MARKET SEGMENTS 4.4.1 MARKET SEGMENTATION BY PRODUCT TYPE 4.4.2 MARKET SEGMENTATION BY POWER-SOURCE 4.4.3 MARKET SEGMENTATION BY END-USER 4.4.4 MARKET SEGMENTATION BY GEOGRAPHY 5 REPORT ASSUMPTIONS & CAVEATS 5.1 KEY CAVEATS 5.2 CURRENCY CONVERSION 5.3 MARKET DERIVATION 6 MARKET AT A GLANCE 7 PREMIUM INSIGHTS 7.1.1 MARKET OVERVIEW 7.1.2 MARKET TRENDS 7.1.3 MARKET OPPORTUNITIES 7.1.4 MARKET ENABLERS 7.1.5 MARKET CHALLENGES 7.1.6 SEGMENT REVIEW 7.1.7 COMPANY & STRATEGIES 8 INTRODUCTION 8.1 OVERVIEW 8.2 IMPACT OF COVID-19 8.2.1 SHORTAGE OF CLEANING SUPPLIES 8.3 IMPORTANCE OF CLIENT COMMUNICATION STRATEGIES 8.4 FUTURE OF PROFESSIONAL CLEANING SERVICES IN US 8.4.1 AUTOMATION 9 MARKET OPPORTUNITIES & TRENDS 9.1 GROWING DEMAND FOR GREEN CLEANING TECHNOLOGIES 9.2 AVAILABILITY OF ROBOTIC CLEANING EQUIPMENT 9.3 GROWING INCLINATION TOWARD SUSTAINABILITY 9.4 GROWING DEMAND IN WAREHOUSE AND DISTRIBUTION FACILITIES 10 MARKET GROWTH ENABLERS 10.1 GROWING INVESTMENTS IN RESEARCH & DEVELOPMENT 10.2 GROWING DEMAND FOR CLEANLINESS IN HOSPITALITY INDUSTRY 10.3 STRINGENT REGULATIONS TO MAINTAIN CLEANLINESS AND EMPLOYEE SAFETY 10.4 HIGHER EFFICIENCY AND COST-EFFECTIVENESS THAN MANUAL CLEANING 10.5 GROWING CONTRACT CLEANING SERVICES 11 MARKET RESTRAINTS 11.1 GROWING NUMBER OF RENTAL AGENCIES 11.2 LONGER REPLACEMENT CYCLES 12 MARKET LANDSCAPE 12.1 MARKET OVERVIEW 12.2 MARKET SIZE & FORECAST 12.3 FIVE FORCES ANALYSIS 12.3.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 12.3.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 12.3.3 BARGAINING POWER OF BUYERS 12.3.4 THREAT OF SUBSTITUTES 12.3.5 COMPETITIVE RIVALRY 13 PRODUCT TYPE 13.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 13.2 MARKET OVERVIEW 13.2.1 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 13.2.2 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 13.2.3 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 14 SCRUBBERS 14.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 14.2 MARKET OVERVIEW 14.2.1 MARKET BY REGION 14.3 WALK-BEHIND 14.3.1 MARKET OVERVIEW 14.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.3.3 MARKET BY REGION 14.4 STAND-ON 14.4.1 MARKET OVERVIEW 14.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.4.3 MARKET BY REGION 14.5 RIDE-ON 14.5.1 MARKET OVERVIEW 14.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.5.3 MARKET BY REGION 15 SWEEPERS 15.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 15.2 MARKET OVERVIEW 15.2.1 MARKET BY REGION 15.3 WALK-BEHIND 15.3.1 MARKET OVERVIEW 15.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 15.3.3 MARKET BY REGION 15.4 RIDE-ON 15.4.1 MARKET OVERVIEW 15.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 15.4.3 MARKET BY REGION 15.5 MANUAL 15.5.1 MARKET OVERVIEW 15.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 15.5.3 MARKET BY REGION 16 OTHERS 16.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 16.2 MARKET OVERVIEW 16.2.1 MARKET BY REGION 16.3 COMBINATION MACHINES 16.3.1 MARKET OVERVIEW 16.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 16.3.3 MARKET BY REGION 16.4 SINGLE-DISC 16.4.1 MARKET OVERVIEW 16.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 16.4.3 MARKET BY REGION 17 POWER SOURCE 17.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 17.2 MARKET OVERVIEW 17.3 BATTERY 17.3.1 MARKET OVERVIEW 17.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 17.3.3 MARKET BY REGION 17.4 ELECTRIC 17.4.1 MARKET OVERVIEW 17.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 17.4.3 MARKET BY REGION 17.5 OTHERS 17.5.1 MARKET OVERVIEW 17.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 17.5.3 MARKET BY REGION 18 END-USERS 18.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 18.2 MARKET OVERVIEW 18.3 CONTRACT CLEANING 18.3.1 MARKET OVERVIEW 18.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.3.3 MARKET BY REGION 18.4 FOOD & BEVERAGES 18.4.1 MARKET OVERVIEW 18.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.4.3 MARKET BY REGION 18.5 MANUFACTURING 18.5.1 MARKET OVERVIEW 18.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.5.3 MARKET BY REGION 18.6 RETAIL & HOSPITALITY 18.6.1 MARKET OVERVIEW 18.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.6.3 MARKET BY REGION 18.7 TRANSPORTATION & TRAVEL 18.7.1 MARKET OVERVIEW 18.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.7.3 MARKET BY REGION 18.8 WAREHOUSE & DISTRIBUTION 18.8.1 MARKET OVERVIEW 18.8.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.8.3 MARKET BY REGION 18.9 HEALTHCARE 18.9.1 MARKET OVERVIEW 18.9.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.9.3 MARKET BY REGION 18.10 EDUCATION 18.10.1 MARKET OVERVIEW 18.10.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.10.3 MARKET BY REGION 18.11 GOVERNMENT 18.11.1 MARKET OVERVIEW 18.11.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.11.3 MARKET BY REGION 18.12 CHEMICAL & PHARMACEUTICAL 18.12.1 MARKET OVERVIEW 18.12.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.12.3 MARKET BY REGION 18.13 OTHERS 18.13.1 MARKET OVERVIEW 18.13.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.13.3 MARKET BY REGION 19 REGION 19.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 19.2 REGION OVERVIEW 20 NORTHEAST 20.1 MARKET OVERVIEW 20.2 MARKET SIZE & FORECAST 20.3 MARKET SEGMENTATION 20.3.1 PRODUCT TYPE- MARKET SIZE & FORECAST 20.3.2 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 20.3.3 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 20.3.4 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 20.3.5 POWER-SOURCE- MARKET SIZE & FORECAST 20.3.6 END-USERS- MARKET SIZE & FORECAST 21 WEST 21.1 MARKET OVERVIEW 21.2 MARKET SIZE & FORECAST 21.3 MARKET SEGMENTATION 21.3.1 PRODUCT TYPE- MARKET SIZE & FORECAST 21.3.2 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 21.3.3 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 21.3.4 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 21.3.5 POWER-SOURCE- MARKET SIZE & FORECAST 21.3.6 END-USERS- MARKET SIZE & FORECAST 22 MIDWEST 22.1 MARKET OVERVIEW 22.2 MARKET SIZE & FORECAST 22.3 MARKET SEGMENTATION 22.3.1 PRODUCT TYPE- MARKET SIZE & FORECAST 22.3.2 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 22.3.3 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 22.3.4 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 22.3.5 POWER-SOURCE- MARKET SIZE & FORECAST 22.3.6 END-USERS- MARKET SIZE & FORECAST 23 SOUTH 23.1 MARKET OVERVIEW 23.2 MARKET SIZE & FORECAST 23.3 MARKET SEGMENTATION 23.3.1 PRODUCT TYPE- MARKET SIZE & FORECAST 23.3.2 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 23.3.3 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 23.3.4 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 23.3.5 POWER-SOURCE- MARKET SIZE & FORECAST 23.3.6 END-USERS- MARKET SIZE & FORECAST 24 COMPETITIVE LANDSCAPE 24.1 COMPETITION OVERVIEW 25 KEY COMPANY PROFILES 25.1 NILFISK 25.1.1 BUSINESS OVERVIEW 25.1.2 PRODUCT OFFERINGS 25.1.3 KEY STRATEGIES 25.1.4 KEY STRENGTHS 25.1.5 KEY OPPORTUNITIES 25.2 TENNANT 25.2.1 BUSINESS OVERVIEW 25.2.2 PRODUCT OFFERINGS 25.2.3 KEY STRATEGIES 25.2.4 KEY STRENGTHS 25.2.5 KEY OPPORTUNITIES 25.3 KÄRCHER 25.3.1 BUSINESS OVERVIEW 25.3.2 PRODUCT OFFERINGS 25.3.3 KEY STRATEGIES 25.3.4 KEY STRENGTHS 25.3.5 KEY OPPORTUNITIES 25.4 HAKO GROUP 25.4.1 BUSINESS OVERVIEW 25.4.2 HAKO GROUP’S BRANDS INCLUDE MINUTEMAN, POWERBOSS, HAKO, AND OERTZEN. 25.4.3 PRODUCT OFFERINGS 25.4.4 KEY STRATEGIES 25.4.5 KEY STRENGTHS 25.4.6 KEY OPPORTUNITIES 25.5 FACTORY CAT 25.5.1 BUSINESS OVERVIEW 25.5.2 PRODUCT OFFERINGS 25.5.3 KEY STRATEGIES 25.5.4 KEY STRENGTHS 25.5.5 KEY OPPORTUNITIES 26 OTHER PROMINENT VENDORS 26.1 POWR-FLITE 26.1.1 BUSINESS OVERVIEW 26.1.2 PRODUCT OFFERINGS 26.2 AMANO 26.2.1 BUSINESS OVERVIEW 26.2.2 PRODUCT OFFERINGS 26.3 TASKI 26.3.1 BUSINESS OVERVIEW 26.3.2 PRODUCT OFFERINGS 26.4 BUCHER INDUSTRIES 26.4.1 BUSINESS OVERVIEW 26.4.2 PRODUCT OFFERINGS 26.5 IPC 26.5.1 BUSINESS OVERVIEW 26.5.2 PRODUCT OFFERINGS 26.6 NSS ENTERPRISES 26.6.1 BUSINESS OVERVIEW 26.6.2 PRODUCT OFFERINGS 26.7 BORTEK INDUSTRIES 26.7.1 BUSINESS OVERVIEW 26.7.2 PRODUCT OFFERINGS 26.8 TORNADO 26.8.1 BUSINESS OVERVIEW 26.8.2 PRODUCT OFFERINGS 26.9 HEFEI GAOMEI CLEANING EQUIPMENT 26.9.1 BUSINESS OVERVIEW 26.9.2 PRODUCT OFFERINGS 26.10 CIMEL 26.10.1 BUSINESS OVERVIEW 26.10.2 PRODUCT OFFERINGS 26.11 PACIFIC FLOORCARE 26.11.1 BUSINESS OVERVIEW 26.11.2 PRODUCT OFFERINGS 26.12 EUREKA 26.12.1 BUSINESS OVERVIEW 26.12.2 PRODUCT OFFERINGS 26.13 BOSS CLEANING EQUIPMENT 26.13.1 BUSINESS OVERVIEW 26.13.2 PRODUCT OFFERINGS 26.14 HEFTER CLEANTECH 26.14.1 BUSINESS OVERVIEW 26.14.2 PRODUCT OFFERINGS 26.15 POLIVAC 26.15.1 BUSINESS OVERVIEW 26.15.2 PRODUCT OFFERINGS 26.16 ALKLEAN INDUSTRIES 26.16.1 BUSINESS OVERVIEW 26.16.2 PRODUCT OFFERINGS 26.17 AVIDBOTS 26.17.1 BUSINESS OVERVIEW 26.17.2 PRODUCT OFFERINGS 26.18 TOMCAT 26.18.1 BUSINESS OVERVIEW 26.18.2 PRODUCT OFFERINGS 27 REPORT SUMMARY 27.1 KEY TAKEAWAYS 27.2 STRATEGIC RECOMMENDATIONS 28 QUANTITATIVE SUMMARY 28.1 PRODUCT TYPE 28.1.1 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.1.2 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.1.3 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.2 POWER-SOURCE 28.3 END-USERS 28.4 MARKET BY REGION 28.5 NORTHEAST 28.5.1 PRODUCT TYPE- MARKET SIZE & FORECAST 28.5.2 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.5.3 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.5.4 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.5.5 POWER-SOURCE- MARKET SIZE & FORECAST 28.5.6 END-USERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.6 WEST 28.6.1 PRODUCT TYPE- MARKET SIZE & FORECAST 28.6.2 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.6.3 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.6.4 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.6.5 POWER-SOURCE- MARKET SIZE & FORECAST 28.6.6 END-USERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.7 MIDWEST 28.7.1 PRODUCT TYPE- MARKET SIZE & FORECAST 28.7.2 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.7.3 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.7.4 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.7.5 POWER-SOURCE- MARKET SIZE & FORECAST 28.7.6 END-USERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.8 SOUTH 28.8.1 PRODUCT TYPE- MARKET SIZE & FORECAST 28.8.2 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.8.3 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.8.4 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.8.5 POWER-SOURCE- MARKET SIZE & FORECAST 28.8.6 END-USERS- MARKET SIZE & FORECAST 29 APPENDIX 29.1 ABBREVIATIONS
SummaryThe U.S. commercial scrubbers and sweepers market is expected to grow at a CAGR of 7.15% during 2022-2027. Table of Contents1 RESEARCH METHODOLOGY2 RESEARCH OBJECTIVES 3 RESEARCH PROCESS 4 SCOPE & COVERAGE 4.1 MARKET DEFINITION 4.1.1 INCLUSIONS 4.1.2 EXCLUSIONS 4.1.3 MARKET ESTIMATION CAVEATS 4.2 BASE YEAR 4.3 SCOPE OF THE STUDY 4.4 MARKET SEGMENTS 4.4.1 MARKET SEGMENTATION BY PRODUCT TYPE 4.4.2 MARKET SEGMENTATION BY POWER-SOURCE 4.4.3 MARKET SEGMENTATION BY END-USER 4.4.4 MARKET SEGMENTATION BY GEOGRAPHY 5 REPORT ASSUMPTIONS & CAVEATS 5.1 KEY CAVEATS 5.2 CURRENCY CONVERSION 5.3 MARKET DERIVATION 6 MARKET AT A GLANCE 7 PREMIUM INSIGHTS 7.1.1 MARKET OVERVIEW 7.1.2 MARKET TRENDS 7.1.3 MARKET OPPORTUNITIES 7.1.4 MARKET ENABLERS 7.1.5 MARKET CHALLENGES 7.1.6 SEGMENT REVIEW 7.1.7 COMPANY & STRATEGIES 8 INTRODUCTION 8.1 OVERVIEW 8.2 IMPACT OF COVID-19 8.2.1 SHORTAGE OF CLEANING SUPPLIES 8.3 IMPORTANCE OF CLIENT COMMUNICATION STRATEGIES 8.4 FUTURE OF PROFESSIONAL CLEANING SERVICES IN US 8.4.1 AUTOMATION 9 MARKET OPPORTUNITIES & TRENDS 9.1 GROWING DEMAND FOR GREEN CLEANING TECHNOLOGIES 9.2 AVAILABILITY OF ROBOTIC CLEANING EQUIPMENT 9.3 GROWING INCLINATION TOWARD SUSTAINABILITY 9.4 GROWING DEMAND IN WAREHOUSE AND DISTRIBUTION FACILITIES 10 MARKET GROWTH ENABLERS 10.1 GROWING INVESTMENTS IN RESEARCH & DEVELOPMENT 10.2 GROWING DEMAND FOR CLEANLINESS IN HOSPITALITY INDUSTRY 10.3 STRINGENT REGULATIONS TO MAINTAIN CLEANLINESS AND EMPLOYEE SAFETY 10.4 HIGHER EFFICIENCY AND COST-EFFECTIVENESS THAN MANUAL CLEANING 10.5 GROWING CONTRACT CLEANING SERVICES 11 MARKET RESTRAINTS 11.1 GROWING NUMBER OF RENTAL AGENCIES 11.2 LONGER REPLACEMENT CYCLES 12 MARKET LANDSCAPE 12.1 MARKET OVERVIEW 12.2 MARKET SIZE & FORECAST 12.3 FIVE FORCES ANALYSIS 12.3.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 12.3.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 12.3.3 BARGAINING POWER OF BUYERS 12.3.4 THREAT OF SUBSTITUTES 12.3.5 COMPETITIVE RIVALRY 13 PRODUCT TYPE 13.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 13.2 MARKET OVERVIEW 13.2.1 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 13.2.2 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 13.2.3 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 14 SCRUBBERS 14.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 14.2 MARKET OVERVIEW 14.2.1 MARKET BY REGION 14.3 WALK-BEHIND 14.3.1 MARKET OVERVIEW 14.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.3.3 MARKET BY REGION 14.4 STAND-ON 14.4.1 MARKET OVERVIEW 14.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.4.3 MARKET BY REGION 14.5 RIDE-ON 14.5.1 MARKET OVERVIEW 14.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.5.3 MARKET BY REGION 15 SWEEPERS 15.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 15.2 MARKET OVERVIEW 15.2.1 MARKET BY REGION 15.3 WALK-BEHIND 15.3.1 MARKET OVERVIEW 15.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 15.3.3 MARKET BY REGION 15.4 RIDE-ON 15.4.1 MARKET OVERVIEW 15.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 15.4.3 MARKET BY REGION 15.5 MANUAL 15.5.1 MARKET OVERVIEW 15.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 15.5.3 MARKET BY REGION 16 OTHERS 16.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 16.2 MARKET OVERVIEW 16.2.1 MARKET BY REGION 16.3 COMBINATION MACHINES 16.3.1 MARKET OVERVIEW 16.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 16.3.3 MARKET BY REGION 16.4 SINGLE-DISC 16.4.1 MARKET OVERVIEW 16.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 16.4.3 MARKET BY REGION 17 POWER SOURCE 17.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 17.2 MARKET OVERVIEW 17.3 BATTERY 17.3.1 MARKET OVERVIEW 17.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 17.3.3 MARKET BY REGION 17.4 ELECTRIC 17.4.1 MARKET OVERVIEW 17.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 17.4.3 MARKET BY REGION 17.5 OTHERS 17.5.1 MARKET OVERVIEW 17.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 17.5.3 MARKET BY REGION 18 END-USERS 18.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 18.2 MARKET OVERVIEW 18.3 CONTRACT CLEANING 18.3.1 MARKET OVERVIEW 18.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.3.3 MARKET BY REGION 18.4 FOOD & BEVERAGES 18.4.1 MARKET OVERVIEW 18.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.4.3 MARKET BY REGION 18.5 MANUFACTURING 18.5.1 MARKET OVERVIEW 18.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.5.3 MARKET BY REGION 18.6 RETAIL & HOSPITALITY 18.6.1 MARKET OVERVIEW 18.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.6.3 MARKET BY REGION 18.7 TRANSPORTATION & TRAVEL 18.7.1 MARKET OVERVIEW 18.7.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.7.3 MARKET BY REGION 18.8 WAREHOUSE & DISTRIBUTION 18.8.1 MARKET OVERVIEW 18.8.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.8.3 MARKET BY REGION 18.9 HEALTHCARE 18.9.1 MARKET OVERVIEW 18.9.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.9.3 MARKET BY REGION 18.10 EDUCATION 18.10.1 MARKET OVERVIEW 18.10.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.10.3 MARKET BY REGION 18.11 GOVERNMENT 18.11.1 MARKET OVERVIEW 18.11.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.11.3 MARKET BY REGION 18.12 CHEMICAL & PHARMACEUTICAL 18.12.1 MARKET OVERVIEW 18.12.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.12.3 MARKET BY REGION 18.13 OTHERS 18.13.1 MARKET OVERVIEW 18.13.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.13.3 MARKET BY REGION 19 REGION 19.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 19.2 REGION OVERVIEW 20 NORTHEAST 20.1 MARKET OVERVIEW 20.2 MARKET SIZE & FORECAST 20.3 MARKET SEGMENTATION 20.3.1 PRODUCT TYPE- MARKET SIZE & FORECAST 20.3.2 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 20.3.3 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 20.3.4 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 20.3.5 POWER-SOURCE- MARKET SIZE & FORECAST 20.3.6 END-USERS- MARKET SIZE & FORECAST 21 WEST 21.1 MARKET OVERVIEW 21.2 MARKET SIZE & FORECAST 21.3 MARKET SEGMENTATION 21.3.1 PRODUCT TYPE- MARKET SIZE & FORECAST 21.3.2 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 21.3.3 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 21.3.4 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 21.3.5 POWER-SOURCE- MARKET SIZE & FORECAST 21.3.6 END-USERS- MARKET SIZE & FORECAST 22 MIDWEST 22.1 MARKET OVERVIEW 22.2 MARKET SIZE & FORECAST 22.3 MARKET SEGMENTATION 22.3.1 PRODUCT TYPE- MARKET SIZE & FORECAST 22.3.2 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 22.3.3 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 22.3.4 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 22.3.5 POWER-SOURCE- MARKET SIZE & FORECAST 22.3.6 END-USERS- MARKET SIZE & FORECAST 23 SOUTH 23.1 MARKET OVERVIEW 23.2 MARKET SIZE & FORECAST 23.3 MARKET SEGMENTATION 23.3.1 PRODUCT TYPE- MARKET SIZE & FORECAST 23.3.2 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 23.3.3 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 23.3.4 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 23.3.5 POWER-SOURCE- MARKET SIZE & FORECAST 23.3.6 END-USERS- MARKET SIZE & FORECAST 24 COMPETITIVE LANDSCAPE 24.1 COMPETITION OVERVIEW 25 KEY COMPANY PROFILES 25.1 NILFISK 25.1.1 BUSINESS OVERVIEW 25.1.2 PRODUCT OFFERINGS 25.1.3 KEY STRATEGIES 25.1.4 KEY STRENGTHS 25.1.5 KEY OPPORTUNITIES 25.2 TENNANT 25.2.1 BUSINESS OVERVIEW 25.2.2 PRODUCT OFFERINGS 25.2.3 KEY STRATEGIES 25.2.4 KEY STRENGTHS 25.2.5 KEY OPPORTUNITIES 25.3 KÄRCHER 25.3.1 BUSINESS OVERVIEW 25.3.2 PRODUCT OFFERINGS 25.3.3 KEY STRATEGIES 25.3.4 KEY STRENGTHS 25.3.5 KEY OPPORTUNITIES 25.4 HAKO GROUP 25.4.1 BUSINESS OVERVIEW 25.4.2 HAKO GROUP’S BRANDS INCLUDE MINUTEMAN, POWERBOSS, HAKO, AND OERTZEN. 25.4.3 PRODUCT OFFERINGS 25.4.4 KEY STRATEGIES 25.4.5 KEY STRENGTHS 25.4.6 KEY OPPORTUNITIES 25.5 FACTORY CAT 25.5.1 BUSINESS OVERVIEW 25.5.2 PRODUCT OFFERINGS 25.5.3 KEY STRATEGIES 25.5.4 KEY STRENGTHS 25.5.5 KEY OPPORTUNITIES 26 OTHER PROMINENT VENDORS 26.1 POWR-FLITE 26.1.1 BUSINESS OVERVIEW 26.1.2 PRODUCT OFFERINGS 26.2 AMANO 26.2.1 BUSINESS OVERVIEW 26.2.2 PRODUCT OFFERINGS 26.3 TASKI 26.3.1 BUSINESS OVERVIEW 26.3.2 PRODUCT OFFERINGS 26.4 BUCHER INDUSTRIES 26.4.1 BUSINESS OVERVIEW 26.4.2 PRODUCT OFFERINGS 26.5 IPC 26.5.1 BUSINESS OVERVIEW 26.5.2 PRODUCT OFFERINGS 26.6 NSS ENTERPRISES 26.6.1 BUSINESS OVERVIEW 26.6.2 PRODUCT OFFERINGS 26.7 BORTEK INDUSTRIES 26.7.1 BUSINESS OVERVIEW 26.7.2 PRODUCT OFFERINGS 26.8 TORNADO 26.8.1 BUSINESS OVERVIEW 26.8.2 PRODUCT OFFERINGS 26.9 HEFEI GAOMEI CLEANING EQUIPMENT 26.9.1 BUSINESS OVERVIEW 26.9.2 PRODUCT OFFERINGS 26.10 CIMEL 26.10.1 BUSINESS OVERVIEW 26.10.2 PRODUCT OFFERINGS 26.11 PACIFIC FLOORCARE 26.11.1 BUSINESS OVERVIEW 26.11.2 PRODUCT OFFERINGS 26.12 EUREKA 26.12.1 BUSINESS OVERVIEW 26.12.2 PRODUCT OFFERINGS 26.13 BOSS CLEANING EQUIPMENT 26.13.1 BUSINESS OVERVIEW 26.13.2 PRODUCT OFFERINGS 26.14 HEFTER CLEANTECH 26.14.1 BUSINESS OVERVIEW 26.14.2 PRODUCT OFFERINGS 26.15 POLIVAC 26.15.1 BUSINESS OVERVIEW 26.15.2 PRODUCT OFFERINGS 26.16 ALKLEAN INDUSTRIES 26.16.1 BUSINESS OVERVIEW 26.16.2 PRODUCT OFFERINGS 26.17 AVIDBOTS 26.17.1 BUSINESS OVERVIEW 26.17.2 PRODUCT OFFERINGS 26.18 TOMCAT 26.18.1 BUSINESS OVERVIEW 26.18.2 PRODUCT OFFERINGS 27 REPORT SUMMARY 27.1 KEY TAKEAWAYS 27.2 STRATEGIC RECOMMENDATIONS 28 QUANTITATIVE SUMMARY 28.1 PRODUCT TYPE 28.1.1 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.1.2 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.1.3 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.2 POWER-SOURCE 28.3 END-USERS 28.4 MARKET BY REGION 28.5 NORTHEAST 28.5.1 PRODUCT TYPE- MARKET SIZE & FORECAST 28.5.2 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.5.3 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.5.4 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.5.5 POWER-SOURCE- MARKET SIZE & FORECAST 28.5.6 END-USERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.6 WEST 28.6.1 PRODUCT TYPE- MARKET SIZE & FORECAST 28.6.2 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.6.3 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.6.4 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.6.5 POWER-SOURCE- MARKET SIZE & FORECAST 28.6.6 END-USERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.7 MIDWEST 28.7.1 PRODUCT TYPE- MARKET SIZE & FORECAST 28.7.2 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.7.3 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.7.4 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.7.5 POWER-SOURCE- MARKET SIZE & FORECAST 28.7.6 END-USERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.8 SOUTH 28.8.1 PRODUCT TYPE- MARKET SIZE & FORECAST 28.8.2 SCRUBBERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.8.3 SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.8.4 OTHER SCRUBBERS & SWEEPERS- MARKET SIZE & FORECAST 28.8.5 POWER-SOURCE- MARKET SIZE & FORECAST 28.8.6 END-USERS- MARKET SIZE & FORECAST 29 APPENDIX 29.1 ABBREVIATIONS
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
Arizton Advisory & Intelligence 社の最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問Arizton Advisory & Intelligence社はどのような調査会社ですか?Arizton Advisory & Intelligenceは世界の広範な市場を調査しています。 主な調査カテゴリ ◇ 消費財&小売 ◇ 自動車&モビリティ ◇ スマートテクノロ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/07/05 10:26 162.17 円 175.82 円 209.73 円 |