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イベント産業を、タイプ別(音楽コンサート、フェスティバル、スポーツ、展示会・会議、企業イベント・セミナー、その他)、収益源別(チケット販売、スポンサーシップ、その他)、主催者別(企業、スポーツ、教育、娯楽、その他)、年齢層別(20歳未満、21~40歳、40歳以上)、で紹介します。世界の機会分析および産業予測 2021-2028


Events Industry by Type (Music Concert, Festivals, Sports, Exhibitions and Conferences, Corporate Events and Seminars, and Others), Revenue Source (Ticket Sale, Sponsorship, and Others), Organizer (Corporate, Sports, Education, Entertainment, and Others), and Age Group (Below 20 Years, 21-40 Years, and Above 40 Years): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast 2021–2028

2019年のイベント産業規模は1兆1354億ドルで、2021年から2028年までCAGR11.2%を記録し、2028年には1兆5529億ドルに達すると予測されています。 イベントとは、ある目的のために決められた時間や場所に民衆が集... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2022年1月11日 US$5,769
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410 英語

 

サマリー

2019年のイベント産業規模は1兆1354億ドルで、2021年から2028年までCAGR11.2%を記録し、2028年には1兆5529億ドルに達すると予測されています。
イベントとは、ある目的のために決められた時間や場所に民衆が集まることを指します。イベントの目的は、ビジネスの収益性向上、祝賀、娯楽、コミュニティ活動など多岐にわたります。最も人気のあるイベントは、会議・展示会、企業イベント・セミナー、プロモーション・資金調達、音楽・アートパフォーマンス、スポーツ、フェスティバル、トレードショー、製品発表会などである。イベント産業における主要なステークホルダーは、企業組織、公共組織およびNGO、およびその他です。
世界のイベント産業の成長は、主に企業の会議、入社式、会議、展示会、音楽コンサート、スポーツイベントなどの頻度が急増したことに牽引されています。さらに、イベント全体を処理できるクラス最高の技術の展開が、業界の成長を後押ししています。さらに、慣習的に開催される多次元的なイベントは、世界のイベント産業の主要な推進力として機能しています。また、Redbull、Monster Energy、Nike、Cocoa Colaなどの様々なブランドから、3日間の大規模なグローバルフェスティバルや、ソーシャルクラブやアリーナでの小さなライブやアクトへのスポンサーシップが、市場の成長を後押ししています。しかし、新しいメディアプラットフォームと配信方法の導入は、さらにアーティスト、パフォーマー、スピーカー、ビジネスコーチを含むイベントを交流し、整理するために巨人のための範囲を提供しています。しかし、市場参入コストの高さと業界の断片化は、業界の主な抑制要因の一部となっています。
イベント産業は、タイプ、収益源、主催者、年齢層、および地域に区分されます。タイプ別では、音楽コンサート、フェスティバル、スポーツ、展示会・会議、企業イベント・セミナー、その他に分類されます。収益源に基づいては、チケット販売、スポンサーシップ、その他に分別されます。主催者別では、企業、スポーツ、教育、エンターテインメント、その他に分類される。年齢層別では、20歳未満、21~40歳、40歳以上に細分化されています。
本レポートで紹介する主要企業は、Access Destination Services、BCD GROUP (BCD MEETINGS & EVENTS)、ATPI Ltd.、Riviera Events、Entertaining Asia、Live Nation Worldwide Inc、StubHub、Anschutz Entertainment Group、Pollstar、Cvent Inc、Capita Plc、Reed Exhibitions、Questex LLC、Outback Concerts、The Freeman Company、Penguins Limited、CL Events、7 Events Ltd. Clarion Event Ltd. および Versatile Event Managementである。

ステークホルダーにとっての主なメリット
- 本レポートでは、さまざまなセグメントの詳細な分析を行い、2021年から2028年までの市場推定を提供しています。
- ポーターの5つの力モデルは、買い手と売り手の効力を説明し、市場プレーヤーが効果的な戦略を採用するのを支援します。
- 主要な市場プレイヤーのプロフィールは、彼らが採用する戦略についての理解を得るために掲載されています。
- 本レポートでは、現在のトレンドと2021年および2028年の将来予測を詳細に分析し、有力な市場機会を特定するのに役立てています。

主要セグメント
タイプ別
- 音楽コンサート
- フェス
- スポーツ
- 展示会・会議
- 企業イベント・セミナー
- その他

収益源別
- チケット販売
- スポンサーシップ
- その他

主催者別
- 企業
- スポーツ
- 教育
- エンターテイメント
- その他

年齢層別
- 20歳未満
- 21-40歳
- 40歳以上

地域別
北アメリカ
- 米国
- カナダ
- メキシコ
欧州
- ドイツ
- フランス
- イギリス
- イタリア
- スペイン
- ロシア
- オランダ
- スウェーデン
- ベルギー
- デンマーク
- フィンランド
- ポーランド
- Czehia
- ハンガリー
- ルーマニア
- その他の欧州地域
アジア太平洋地域
- 日本
- 中国
- オーストラリア
- インド
- シンガポール
- インドネシア
- フィリピン
- タイ
- マレーシア
- その他のアジア太平洋地域
ラメア
- ブラジル
- アルゼンチン
- サウジアラビア
- 南アフリカ共和国
- アラブ首長国連邦
- カタール
- エジプト
- ナイジェリア
- コロンビア
- チリ
- イスラエル
- LAMEAの残りの地域



 

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Summary

The events industry size was valued at $1,135.4 billion in 2019 and is expected to reach $1,552.9 billion by 2028, registering a CAGR of 11.2% from 2021 to 2028.
Events refer to public gathering of populace at a determined time and place for a purpose. The purpose for staging an event can be increase in business profitability, celebratory, entertainment, and community causes. The most popular events include conference & exhibition, corporate events & seminar, promotion & fundraising, music & art performance, sports, festival, trade shows, and product launch. The key stakeholders within the events industry are corporate organizations, public organizations & NGOs, and similar others.
The growth of the global events industry is majorly driven by upsurge in frequency of corporate meetings, inductions, conferences, exhibitions, music concerts, and sports events. Furthermore, deployment of best-in-class technology that can handle the entire event propels the industry growth. Moreover, customarily held multi-dimensional events act as a key driver of the global events industry. In addition, sponsorships from various brands such as Redbull, Monster Energy, Nike, Cocoa Cola, and others for a major global three-day festival as well as a small gig or act in a social club or arena boost the market growth. Nevertheless, introduction of new media platforms and distribution methods further offers scope for giants to interact and organize events involving artists, performers, speakers, and business coaches. However, higher market entry cost and industry fragmentation are some of the major restraints of the industry.
The events industry is segmented into type, revenue source, organizer, age group, and region. On the basis of type, the market is divided into music concert, festivals, sports, exhibitions & conferences, corporate events & seminar, and others. On the basis of revenue source, it is segregated into ticket sale, sponsorship, and others. As per organizer, it is categorized into corporate, sports, education, entertainment, and others. By age group, it is fragmented into below 20 years, 21–40years, and above 40 years.
The major players profiled in the report are Access Destination Services, BCD GROUP (BCD MEETINGS & EVENTS), ATPI Ltd., Riviera Events, Entertaining Asia, Live Nation Worldwide Inc., StubHub, Anschutz Entertainment Group, Pollstar, Cvent Inc., Capita Plc., Reed Exhibitions, Questex LLC, Outback Concerts, The Freeman Company, Penguins Limited, CL Events, Seven Events Ltd., Clarion Events Ltd., and Versatile Event Management.

Key benefits for stakeholders
• The report includes an in-depth analysis of different segments and provides market estimations between 2021 and 2028.
• Porter’s five forces model illustrates the potency of buyers & sellers, which assists the market players to adopt effective strategies.
• Key market players are profiled to gain an understanding of the strategies adopted by them.
• This report provides a detailed analysis of the current trends and future estimations from 2021 and 2028, which helps identify the prevailing market opportunities.

Key Segments
By Type
• Music Concert
• Festivals
• Sports
• Exhibitions and Conferences
• Corporate Events and Seminars
• Others

By Revenue Source
• Ticket Sale
• Sponsorship
• Others

By Organizer
• Corporate
• Sports
• Education
• Entertainment
• Others

By Age Group
• Below 20 Years
• 21-40 Years
• Above 40 Years

By Region
North America
• U.S.
• Canada
• Mexico
Europe
• Germany
• France
• UK
• Italy
• Spain
• Russia
• Netherlands
• Sweden
• Belgium
• Denmark
• Finland
• Poland
• Czehia
• Hungary
• Romania
• Rest of Europe
Asia-Pacific
• Japan
• China
• Australia
• India
• Singapore
• Indonesia
• Philippines
• Thailand
• Malaysia
• Rest of Asia-Pacific
LAMEA
• Brazil
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• Colombia
• Chile
• Israel
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